BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 januari 2018, 12:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Haal ze gewoon allebei niet!!
Kan ik ook prima mee leven. Maar zeker Labyad niet, overschat kut ventje. Ben echter bang dat het statement met een Ajax shirt, wel degelijk een betekenis heeft ... hoop dat ik dingen zie die er niet zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 januari 2018 door pth --
JV
 JV - zondag 28 januari 2018 - 15:19   quote  deeplink  
Sommige forum leden lijken in hun analyse niet verder te komen dan kut kut kut
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:02 schreef AkaS het volgende:
Wat een kutwedstrijd!!!

Kutveld. Kut scheidsrechter. Kut tactiek.

Kan iemand wellicht aangeven wat Ten Hag toevoegt?

Oja... Kluivert speelt niet slecht. Schöne en de Jong
zijn bezig met postbode voetbal en brengen Kluivert veel te weinig
in stelling.

Veltman weer goed!

Ziyech egooooooo!!!
Bij kut veld en kut scheidsrechter had je kunnen stoppen.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:11 schreef NatjosFC het volgende:
Verkoop Ziyech aub. Met ze afstandschoten.
je bent niet goed !! niet meer drinken vriend zou beter zijn.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:22 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Sterker nog, als een ploeg zijn veld niet op orde heeft mogen ze wat mij betreft de wedstrijd aflasten en de bezoekende ploeg 3 punten toekennen.
Inderdaad gewoon aflasten dit is zo,n nadeel voor Ajax.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

7 punten en PSV voornamelijk thuiswedstrijden. Voor ons nog hele zware uitwedstrijden. Het is gedaan, dat durf ik te zeggen
PSV moet ook nog uit naar Feyenoord.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 januari 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:38 schreef p111 het volgende:

[..]

PSV moet ook nog uit naar Feyenoord.
PSV zal dat wel winnen via de gebruikelijke weg.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:49 schreef pth het volgende:
Staat Jan-Joost LUL Labyad weer aan te prijzen. Oprotten met dat kut ventje, haal dan Assaidi heeft veel meer dreiging.
Labyad is gewoon een hele slimme goede voetballer met heel veel scorend vermogen,hij zou echt een versterking zijn.
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haal maar een goede 6 terug. En geen een speler in de Eredivisie maakt Ajax direct beter. De enige 2 die ik hoog zie eindigen op den duur zijn Rick Dekker en Ryan Thomas.
Dat zijn waterdragers !! zitten wij bij Ajax niet op te wachten toch.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Wat is dat voor een interview van Ten Hag... Dit mag je gewoon uitzenden op Comedy Central.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat zijn waterdragers !! zitten wij bij Ajax niet op te wachten toch.
Lezen!!!!
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:11 schreef pth het volgende:

[..]

Kan ik ook prima mee leven. Maar zeker Labyad niet, overschat kut ventje. Ben echter bang dat het statement met een Ajax shirt, wel degelijk een betekenis heeft ... hoop dat ik dingen zie die er niet zijn.
Zou top zijn als hij kwam,maar volgens mij vind jij het KUT
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lezen!!!!
ja gelezen .
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Inderdaad gewoon aflasten dit is zo,n nadeel voor Ajax.
Ajax moet zelf eens gaan leren een plan B te crieeren. Door de lucht kan het namelijk ook gewoon.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat zijn waterdragers !! zitten wij bij Ajax niet op te wachten toch.
Nou... Ryan Thomas is echt geen waterdrager hoor! Ik volg hem al een tijdje en ben zeer gecharmeerd van hem.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:38 schreef p111 het volgende:

[..]

PSV moet ook nog uit naar Feyenoord.
Wij ook. En naar PEC, Vitesse en Groningen.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:43 schreef p111 het volgende:

[..]

ja gelezen .
Duidelijk niet
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... Ryan Thomas is echt geen waterdrager hoor! Ik volg hem al een tijdje en ben zeer gecharmeerd van hem.
En Dekker ook. En had het niet over nu. Maar beiden kunnen een stap omhoog zo aan denk ik en erma is de volgende stap gewoon top 3 hoor.
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Dekker ook. En had het niet over nu. Maar beiden kunnen een stap omhoog zo aan denk ik en erma is de volgende stap gewoon top 3 hoor.
Dekker ken ik niet zo goed. Maar je hebt beslist gelijk wat betreft Thomas.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dekker ken ik niet zo goed. Maar je hebt beslist gelijk wat betreft Thomas.
Controleur die het spel leest, tempo kan maken, overzicht heeft, slim positie kiest en duels wint.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 15:53   quote  deeplink  
Maar mensen, Ten Hag geeft gewoon als antwoord op de vraag waarom hij niet wisselt... 'Ik weet niet of we daar beter van zouden zijn geworden'.... Hoe fucking ongeschikt ben je dan
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
Maar mensen, Ten Hag geeft gewoon als antwoord op de vraag waarom hij niet wisselt... 'Ik weet niet of we daar beter van zouden zijn geworden'.... Hoe fucking ongeschikt ben je dan
Dan is het duidelijk dat hij (nog) niet alle spelers goed kent.
pth
 pth - zondag 28 januari 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Zou top zijn als hij kwam,maar volgens mij vind jij het KUT
Goed geraden en dan vind ik KUT nog wel heel zachtjes uitgedrukt. Leuk voor het niveau Kutrecht maar toch zeker niet voor AFC Ajax ... een beetje vergelijkbaar met ten Hagje ... deed het super bij Kutrecht maar heb je geen moer aan in Amsterdam (al was het maar omdat je niet eens kunt verstaan wat voor onzin hij staat uit te kramen -:)) ... tenzij je plezier vindt in een soort Frank de Boer 2.0 scheitvoetbal ... als ik dat soort bagger wil zien kijk ik wel naar PiSVee.
AkaS
 AkaS - zondag 28 januari 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:27 schreef HaDee het volgende:
Lijkt mij dat ten Hag heel wat heeft uit te leggen. Helaas weer geen kampioenschap. Nog erger, voetbal wat niet om aan te gluren is. Het worden lange vervelende maanden. Het ergste is dat als wedstrijden maar 88 minuten zouden duren Ajax onbedreigd aan kop zou staan. Nu PSV met hun totaal niet op voetbal lijkend gepruts.
ten Hag en wat uitleggen...Deze mongool wilde ons doen geloven dat deze wedstrijd voor hem niets bijzonders was...Geen speciale gevoelens...niets.

Nou we hebben allemaal kunnen zien dat dit onzin was. Hij wilde overduidelijk niet winnen vandaag en dat is toch wel bijzonder!

Wat maken die eikels er toch een zooitje van.

Eerst Keizer en nou deze randdebiel!
AkaS
 AkaS - zondag 28 januari 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:33 schreef p111 het volgende:

[..]

Bij kut veld en kut scheidsrechter had je kunnen stoppen.
dus jij vond het geen kuttactiek?
p111
 p111 - zondag 28 januari 2018 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax moet zelf eens gaan leren een plan B te crieeren. Door de lucht kan het namelijk ook gewoon.
ja kan maar niet onze kracht vind ik.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 28 januari 2018 - 16:16   quote  deeplink  
Wat een negativiteit allemaal hiero...dat hele verhaal van die thuiswedstrijden van die pisboeren klopt niet. Die spelen met vuur en gaan zelfs in hun thuiswedstrijden nog punten verspelen. Let maar op. Dat begint komende week al thuis tegen PEC. Eerst zware beerput in de Kuip en dan vermoeid tegen Zwolle....komt goed!!!
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 16:08 schreef p111 het volgende:

[..]

ja kan maar niet onze kracht vind ik.
Plan B is nooit iemand zijn kracht, anders was het wel plan A. Maar door Siem erbij te zetten, kun je met Huntelaar en Siem de duels voor winnen en dan heb je 3 perfecte middenvelders om te anticiperen op een afvallende bal. Op dit veld was voetbal onmogelijk dus moet het anders. Maar Erica Ten Hag was zo bang als een wijf
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 januari 2018 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wij ook. En naar PEC, Vitesse en Groningen.
Die win je alle drie, mmw mark my words
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 januari 2018 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 16:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan is het duidelijk dat hij (nog) niet alle spelers goed kent.
Precies, die man is er net!

Chill out!
Pietje
 Pietje - zondag 28 januari 2018 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 18:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Precies, die man is er net!

Chill out!
Ik heb ook geen enkele moeite met hem, Wout. In tegendeel: ik vind het echt heel knap wat hij met FC Utrecht heeft bereikt. Dat kun je in de diverse topics nalezen. Wat ik echter niet begrijp is, waarom hij geen enkele wissel heeft gebruikt vandaag, terwijl het voor geen meter liep. Hij had in mijn ogen op z'n minst iets moeten proberen en dat heeft hij nagelaten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 januari 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 18:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb ook geen enkele moeite met hem, Wout. In tegendeel: ik vind het echt heel knap wat hij met FC Utrecht heeft bereikt. Dat kun je in de diverse topics nalezen. Wat ik echter niet begrijp is, waarom hij geen enkele wissel heeft gebruikt vandaag, terwijl het voor geen meter liep. Hij had in mijn ogen op z'n minst iets moeten proberen en dat heeft hij nagelaten.
Snap ik man, ik doelde meer op de sloot ellende die er vandaag gepost is/werd.
nummer10
 nummer10 - zondag 28 januari 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
Maar mensen, Ten Hag geeft gewoon als antwoord op de vraag waarom hij niet wisselt... 'Ik weet niet of we daar beter van zouden zijn geworden'.... Hoe fucking ongeschikt ben je dan
of hij vind de reservers duidelijk slechter dan de basisspelers en dat het daardoor niet beter zou zijn geworden...
remco k
 remco k - zondag 28 januari 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 19:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

of hij vind de reservers duidelijk slechter dan de basisspelers en dat het daardoor niet beter zou zijn geworden...
Ten Hag moet niet doen alsof hij zijn best mogelijke formatie al heeft gevonden.

Je had als verrassing die nieuwe back kunnen brengen. Een aanvaller erbij zetten omdat je simpelweg moet winnen.
Loetje
 Loetje - zondag 28 januari 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 19:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

of hij vind de reservers duidelijk slechter dan de basisspelers en dat het daardoor niet beter zou zijn geworden...
Ik lach nu net zo hard als om Ten Hag vanmiddag.

En daarbij hebben de wissels dit jaar erg vaak het verschil gemaakt.
freakie
 freakie - maandag 29 januari 2018 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag moet niet doen alsof hij zijn best mogelijke formatie al heeft gevonden.

Je had als verrassing die nieuwe back kunnen brengen. Een aanvaller erbij zetten omdat je simpelweg moet winnen.
Ik reageer niet vaak.. maar zag de berichten over het niet wisselen. Hoe en waar had een wissel iets extra’s kunnen geven?
Alle wissels dat Ajax dit seizoen goed heeft gedaan zijn: Kluivert, Neres, en De Jong(Frenkie)

De bank is matig, je kan wisselen, maar inderdaad.. ga je daar dan beter van worden? Siem de Jong? Voor wie?
Welke andere degelijke keuzes hebben we op dit moment?

Dan nog wat, we moesten winnen? Koste wat kost? Want we hebben al eerder 1 punt laten liggen omdat we zonodig moesten winnen.
Ik vraag me ook echt af, wat ga je nu dan nog redden met een wissel. Geen Younes, geen Dolberg. Verdedigend stond het prima.

Nou moet ik zeggen, de scheids was echt slecht, Heel inconsequent(vooral 1ste helft), merk ik wel vaker in de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2018 door freakie --
nummer10
 nummer10 - maandag 29 januari 2018 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 21:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik lach nu net zo hard als om Ten Hag vanmiddag.

En daarbij hebben de wissels dit jaar erg vaak het verschil gemaakt.
zeg ik ergens dat hij gelijk heeft dan ? dat maak jij erweer van.. aannames jonge..
nummer10
 nummer10 - maandag 29 januari 2018 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag moet niet doen alsof hij zijn best mogelijke formatie al heeft gevonden.

Je had als verrassing die nieuwe back kunnen brengen. Een aanvaller erbij zetten omdat je simpelweg moet winnen.
mee eens..
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 01:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik reageer niet vaak.. maar zag de berichten over het niet wisselen. Hoe en waar had een wissel iets extra’s kunnen geven?
Alle wissels dat Ajax dit seizoen goed heeft gedaan zijn: Kluivert, Neres, en De Jong(Frenkie)

De bank is matig, je kan wisselen, maar inderdaad.. ga je daar dan beter van worden? Siem de Jong? Voor wie?
Welke andere degelijke keuzes hebben we op dit moment?

Dan nog wat, we moesten winnen? Koste wat kost? Want we hebben al eerder 1 punt laten liggen omdat we zonodig moesten winnen.
Ik vraag me ook echt af, wat ga je nu dan nog redden met een wissel. Geen Younes, geen Dolberg. Verdedigend stond het prima.

Nou moet ik zeggen, de scheids was echt slecht, Heel inconsequent(vooral 1ste helft), merk ik wel vaker in de eredivisie.
Siem scoort vaak belangrijke goals, die had je kunnen brengen voor Schone, Frenkie op 6 en Siem naast Klaasjan. Die nieuwe rechtsback had je kunnen brengen voor Veltman om te zorgen dat je met verassing toch een goede voorzet kunt geven.

Cassiera laat zien in Jong er echt klaar voor te zijn, die jongen kan je brengen. Johnson is er misschien niet klaar voor, maar Kluivert speelde als een dwijl, vervang hem dan gewoon..

Geen wissels in een pot zoals gister, sorry dat mag niet...
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 07:28   quote  deeplink  
Overigens geef ik ten Hag nergens de schuld van hoor, onmogelijk om een goed draaiend elftal te bouwen in een week tijd om vervolgens tegen Feyenoord en Utrecht de volle buit te pakken.. Maar hij had het wel anders kunnen aanpakken gister in mijn ogen..
p111
 p111 - maandag 29 januari 2018 - 09:25   quote  deeplink  
Het was voor Ajax bijna onmogelijk om op dat veld goed te voetballen, ook Feyenoord kon daar weinig tot niks presteren .Normaal gesproken wint Feyenoord van Utrecht.In 2006 heeft Utrecht voor het laatst gewonnen van Feyenoord dus ,het veld heeft volgens mij een grotere invloed gehad op het spel van Ajax als dat men hier denkt.
AkaS
 AkaS - maandag 29 januari 2018 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:25 schreef p111 het volgende:
Het was voor Ajax bijna onmogelijk om op dat veld goed te voetballen, ook Feyenoord kon daar weinig tot niks presteren .Normaal gesproken wint Feyenoord van Utrecht.In 2006 heeft Utrecht voor het laatst gewonnen van Feyenoord dus ,het veld heeft volgens mij een grotere invloed gehad op het spel van Ajax als dat men hier denkt.
Het was zeker een k*t veld om te voetballen. Maar het probleem zat em juist in het voetballen / bewegen zonder bal.... De intentie om druk te zetten om de bal te veroveren. En er werd weer oeverloos gelopen met de bal.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat er van ten Hag niets verwacht mag worden. Hij krijgt een zeer talentvol goed draaiend team in de schoot geworpen dat overliep van vertrouwen door een aantal mooie en cruciale overwinningen.

Maar hij moet zo nodig weer terug naar het oeverloze balletje terug balletje breed van de Boer om de wedstrijd te controleren... Nou dat gaat het dus niet worden, zo weten we allemaal als het goed is!!!

Ik vind het een fout van Overmars en van der Sar om weer een keuze voor een vriendje te maken die nog nooit bij een 1e elftal in de top heeft getraind!

Tactisch schaken in een voetbalstadion is waar deze trainer volgens mij voor staat en dat hebben we met zijn allen al een tijdje geleden uitgekotst. Hoezo dan deze trainer aanstellen???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 januari 2018 door AkaS --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 29 januari 2018 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 01:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik reageer niet vaak.. maar zag de berichten over het niet wisselen. Hoe en waar had een wissel iets extra’s kunnen geven?
Alle wissels dat Ajax dit seizoen goed heeft gedaan zijn: Kluivert, Neres, en De Jong(Frenkie)

De bank is matig, je kan wisselen, maar inderdaad.. ga je daar dan beter van worden? Siem de Jong? Voor wie?
Welke andere degelijke keuzes hebben we op dit moment?

Dan nog wat, we moesten winnen? Koste wat kost? Want we hebben al eerder 1 punt laten liggen omdat we zonodig moesten winnen.
Ik vraag me ook echt af, wat ga je nu dan nog redden met een wissel. Geen Younes, geen Dolberg. Verdedigend stond het prima.

Nou moet ik zeggen, de scheids was echt slecht, Heel inconsequent(vooral 1ste helft), merk ik wel vaker in de eredivisie.
Jezus Freakie, da's lang geleden.

Wat betreft het wisselen ben ik het niet met je eens; het was overduidelijk dat Ajax enorm veel moeite had om er doorheen te komen en dan moet je dingen proberen om iets te forceren. Voornamelijk Siem de Jong had er in gemogen en/of Wöber en dan Frenkie doorschuiven want Schöne was misschien wel de slechtste op het veld.
Brandje
 Brandje - maandag 29 januari 2018 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 21:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik lach nu net zo hard als om Ten Hag vanmiddag.

En daarbij hebben de wissels dit jaar erg vaak het verschil gemaakt.
Klopt, door het fantastische wisselbeleid van keizer lig je uit de beker en europa!
Man man wat een panische reacties hier. Als Ten Hag geen spelers wil inbrengen omdat hij denkt dat het daar niet beter van worden dan kan ik dat best begrijpen. Utrecht is nu eenmaal onze angstgegner en speelde ons in de Arena helemaal weg. Tel daarbij een zeer zwakke makkelie en kloteveld bij op en dan kan je gelijkspelen.
p111
 p111 - maandag 29 januari 2018 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het was zeker een k*t veld om te voetballen. Maar het probleem zat em juist in het voetballen / bewegen zonder bal.... De intentie om druk te zetten om de bal te veroveren. En er werd weer oeverloos gelopen met de bal.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat er van ten Hag niets verwacht mag worden. Hij krijgt een zeer talentvol goed draaiend team in de schoot geworpen dat overliep van vertrouwen door een aantal mooie en cruciale overwinningen.

Maar hij moet zo nodig weer terug naar het oeverloze balletje terug balletje breed van de Boer om de wedstrijd te controleren... Nou dat gaat het dus niet worden, zo weten we allemaal als het goed is!!!

Ik vind het een fout van Overmars en van der Sar om weer een keuze voor een vriendje te maken die nog nooit bij een 1e elftal in de top heeft getraind!

Tactisch schaken in een voetbalstadion is waar deze trainer volgens mij voor staat en dat hebben we met zijn allen al een tijdje geleden uitgekotst. Hoezo dan deze trainer aanstellen???
Ik heb het idee dat Ten Hag het belangrijkste vond om niet te verliezen van zijn oude club en vorige assistent.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 januari 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 13:08 schreef pth het volgende:
Makkelie is hard op weg om veruit de slechtste van het veld te worden. Nog ff en zelfs slechter dan het veld.
Whahaha, nou dat is hij wel geworden idd, wat een drama zeg
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 januari 2018 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:17 schreef Pietje het volgende:
Kan de KNVB geen boetes uitdelen aan clubs voor zulke velden??
Nee dan krijg je kunstgras ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 januari 2018 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 14:26 schreef Loetje het volgende:
Dag titel!
Welnee, PSV speelt zo slecht, die gaan echt heel veel punten verliezen. Dat geluk houdt een keer op.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 januari 2018 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2018 - 15:53 schreef Loetje het volgende:
Maar mensen, Ten Hag geeft gewoon als antwoord op de vraag waarom hij niet wisselt... 'Ik weet niet of we daar beter van zouden zijn geworden'.... Hoe fucking ongeschikt ben je dan
Tja je brent wel verse wissels in, dus die kunnen net even iets meer, je raakt toch op na een tijdje.
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 09:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het was zeker een k*t veld om te voetballen. Maar het probleem zat em juist in het voetballen / bewegen zonder bal.... De intentie om druk te zetten om de bal te veroveren. En er werd weer oeverloos gelopen met de bal.

Overigens ben ik het er niet mee eens dat er van ten Hag niets verwacht mag worden. Hij krijgt een zeer talentvol goed draaiend team in de schoot geworpen dat overliep van vertrouwen door een aantal mooie en cruciale overwinningen.

Maar hij moet zo nodig weer terug naar het oeverloze balletje terug balletje breed van de Boer om de wedstrijd te controleren... Nou dat gaat het dus niet worden, zo weten we allemaal als het goed is!!!

Ik vind het een fout van Overmars en van der Sar om weer een keuze voor een vriendje te maken die nog nooit bij een 1e elftal in de top heeft getraind!

Tactisch schaken in een voetbalstadion is waar deze trainer volgens mij voor staat en dat hebben we met zijn allen al een tijdje geleden uitgekotst. Hoezo dan deze trainer aanstellen???
Utrecht speelde vrijwel direct de lange bal. Dan valt er geen druk te zetten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 januari 2018, 12:30); 0 - 0









0.0108921