BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 januari 2018, 12:30); 0 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 29 januari 2018 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 07:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg ik ergens dat hij gelijk heeft dan ? dat maak jij erweer van.. aannames jonge..
Integendeel. Maar lezen is vanaf dag 1 af aan je ding niet.

Zoals je kon lezen weet je dat het totaal lachwekkend is. En vandaar dat ik opnieuw moest lachen en nu nog steeds. Zon opmerking heb ik echt nog nooit gehoord van een trainer.
Loetje
 Loetje - maandag 29 januari 2018 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 07:28 schreef remco k het volgende:
Overigens geef ik ten Hag nergens de schuld van hoor, onmogelijk om een goed draaiend elftal te bouwen in een week tijd om vervolgens tegen Feyenoord en Utrecht de volle buit te pakken.. Maar hij had het wel anders kunnen aanpakken gister in mijn ogen..
Eens wat betreft dat het niet meteen goed kan zijn, anderzijds was het voetbsl vrij goed voor de winterstop en heeft die op Tagliafico na nims gewijzigd en is het aanzienlijk minder op het moment. Daar moet je ook eerlijk in zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 29 januari 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 12:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt, door het fantastische wisselbeleid van keizer lig je uit de beker en europa!
Man man wat een panische reacties hier. Als Ten Hag geen spelers wil inbrengen omdat hij denkt dat het daar niet beter van worden dan kan ik dat best begrijpen. Utrecht is nu eenmaal onze angstgegner en speelde ons in de Arena helemaal weg. Tel daarbij een zeer zwakke makkelie en kloteveld bij op en dan kan je gelijkspelen.
Haal er geen dingen bij waar het niet over gaat. Wat Ten Hag deed en zei ging nergens over. Je weet namelijk nooit wat vooraf en pot zat op slot
Loetje
 Loetje - maandag 29 januari 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 16:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Welnee, PSV speelt zo slecht, die gaan echt heel veel punten verliezen. Dat geluk houdt een keer op.
Duurt anders al meer als 3 maanden
remco k
 remco k - maandag 29 januari 2018 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 19:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens wat betreft dat het niet meteen goed kan zijn, anderzijds was het voetbsl vrij goed voor de winterstop en heeft die op Tagliafico na nims gewijzigd en is het aanzienlijk minder op het moment. Daar moet je ook eerlijk in zijn.
Ik denk dat we daar helemaal geen oordeel over kunnen vellen. Het veld in Utrecht was dramatisch en voor het spel dat Ajax graag speelt is een goed veld nodig. Maar ook tegen Utrecht geef je amper iets weg

Het verschil zit hem in attractieviteit en dat is lastig of zo niet onmogelijk.

Feyenoord is een pot op zich.

Het overnemen van een andere trainer is altijd lastig. Zo ook nu en daarmee vind ik wel dat men een verkeerde beslissing nam om keijzer nu weg te sturen.
Loetje
 Loetje - maandag 29 januari 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat we daar helemaal geen oordeel over kunnen vellen. Het veld in Utrecht was dramatisch en voor het spel dat Ajax graag speelt is een goed veld nodig. Maar ook tegen Utrecht geef je amper iets weg

Het verschil zit hem in attractieviteit en dat is lastig of zo niet onmogelijk.

Feyenoord is een pot op zich.

Het overnemen van een andere trainer is altijd lastig. Zo ook nu en daarmee vind ik wel dat men een verkeerde beslissing nam om keijzer nu weg te sturen.
Ajax had ook opportunistisch kunnen gaan spelen he. Stond toch aardig wat op het spel. Maar los van een goed of slecht veld, een pot die op slot zit helemaal niet wisselen kan ik echt niet bij.
nummer10
 nummer10 - maandag 29 januari 2018 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Integendeel. Maar lezen is vanaf dag 1 af aan je ding niet.

Zoals je kon lezen weet je dat het totaal lachwekkend is. En vandaar dat ik opnieuw moest lachen en nu nog steeds. Zon opmerking heb ik echt nog nooit gehoord van een trainer.
aaah valt meehoor ;) maar snap zijn punt ook niet..
remco k
 remco k - dinsdag 30 januari 2018 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 januari 2018 - 22:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax had ook opportunistisch kunnen gaan spelen he. Stond toch aardig wat op het spel. Maar los van een goed of slecht veld, een pot die op slot zit helemaal niet wisselen kan ik echt niet bij.
Dit schreef ik eerder ook al..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Utrecht - Ajax (zondag 28 januari 2018, 12:30); 0 - 0









0.0090091