BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 12 juni 2018 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 06:45 schreef R()b het volgende:
Nu Bas Dost even binnen hengelen.
:0
van geil
 van geil - dinsdag 12 juni 2018 - 18:51   quote  deeplink  
Wat een vermaak :)
van geil
 van geil - dinsdag 12 juni 2018 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 08:11 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Gewoon met wat supporters bezoekje brengen. Is ie gevoelig voor ;)
Kent het klappen van de zweep.
Kan incasseren , nu nog voetballen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 juni 2018 - 21:16   quote  deeplink  
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 juni 2018 - 21:27   quote  deeplink  
Qua uiterlijk kon hij er alleen van opknappen
Leuv
 Leuv - woensdag 13 juni 2018 - 15:34   quote  deeplink  
Een lijstje met spelers die w.m.b. bij voldoende verkoop best aangetrokken mogen worden.
Justin Hooghma, Kik Pierie, Rik van Drongelen, Juninho Bacuna, Ferdi Kadioglu
MMM
 MMM - woensdag 13 juni 2018 - 15:37   quote  deeplink  
Hoogma en van Drongelen onhaalbaar.

Pierie zakte wel erg ver terug

Bacuna mwah, beetje overhyped.

Kadioglu tsja geen idee of die ons verder helpt.

Gewoon naar buitenlandse spelers kijken. NL teveel middelmaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door MMM --
Leuv
 Leuv - woensdag 13 juni 2018 - 15:47   quote  deeplink  
Waarom onhaalbaar ?
- van Drongelen is gewoon gedegradeerd en zal een clausule in zijn contract hebben.
- Hoogma speelt nooit dus een beetje kietelen en zien of hij bijt.
- Pierie is jong genoeg en goed voor de toekoemst. Nu halen scheelt in de toekomst veel centjes.
- Bacuna is juist het type middenvelder (kracht, diepgand) die ons verder kan brengen.
- Kadioglu twijfel ik ook over maar ik wil het wel eens zien.

Buitenlanders halen zijn we niet zo goed in !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door Leuv --
ar
 ar - woensdag 13 juni 2018 - 16:42   quote  deeplink  
Bacuna kan ons verder brengen..
De lat ligt niet echt hoog
van geil
 van geil - woensdag 13 juni 2018 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 21:27 schreef Stylzz het volgende:
Qua uiterlijk kon hij er alleen van opknappen
Hahaha:)
MMM
 MMM - woensdag 13 juni 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 15:47 schreef Leuv het volgende:
Waarom onhaalbaar ?
- van Drongelen is gewoon gedegradeerd en zal een clausule in zijn contract hebben.
- Hoogma speelt nooit dus een beetje kietelen en zien of hij bijt.
- Pierie is jong genoeg en goed voor de toekoemst. Nu halen scheelt in de toekomst veel centjes.
- Bacuna is juist het type middenvelder (kracht, diepgand) die ons verder kan brengen.
- Kadioglu twijfel ik ook over maar ik wil het wel eens zien.

Buitenlanders halen zijn we niet zo goed in !!
Denk dat de eerste 2 qua salaris al niet haalbaar zijn. In de zin van Feyenoord betaald spelers die net komen kijken nog niet wat ze nu verdienen.

Dacht ik ook van Pierie, is jong dus maakt fouten maar de laatste maanden schrok ik wel wat van hem.

Bacuna vind ik een prima speler voor de subtop maar komt denk tekort voor ons als je vooruit wil.

Laatste helaas eens, grote schoonmaak nodig in de scouting.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2018 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 juni 2018 - 12:02   quote  deeplink  
contract van Hoogma loopt nog drie jaar door... Maar het blijft jammer dat hij niet bij ons speelt, want ik vond hem vorig seizoen opvallend goed voor zo'n jong ventje. Maar verdedigers hebben we genoeg. We hebben vooral middenvelders nodig aangezien er reuring is omtrent El Ahmadi, Tapia en Vilhena en, indien Jörgensen vertrekt, ook nog een spits, tenzij we denken genoeg te hebben aan Van Persie en Vente. In dat geval misschien een stormram? Hij is veel te sloom voor de top, maar die Henk Veerman trapt er wel altijd wat in. Neusje voor de goal deze frommelaar. Misschien dat we hem juist moeten halen? Wat vinden jullie daarvan? (niet gelijk afzeiken MMM!)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juni 2018 - 12:23   quote  deeplink  
Weet je, van Geel wordt bord op schoot scouting verweten, maar waar wij mee komen is precies dat.Bovendien zijn alle spelers genoemd van dezelfde categorie risico als wat we eigenlijk nu ook halen/haalden. Bilal, Amrabat, Tapia, Haps, Vejinovic noem ze maar, zijn allemaal spelers die t bij hun eredivisie club prima deden en t risico waard waren om bij ons te halen. Maar helaas zijn ze eigenlijk allen (nog) niet geslaagd.

Buitenlanders halen zijn we niet goed in, maar in de huidige eredivisie loopt eigenlijk niemand die je meteen sterker maakt. Volgens mij hebben we dat juist nodig.
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:
Weet je, van Geel wordt bord op schoot scouting verweten, maar waar wij mee komen is precies dat.

Dat is natuurlijk geen vergelijking.
De mensen op het forum hebben daar de tijd en middelen niet voor, en worden er niet voor betaald.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 juni 2018 - 12:47   quote  deeplink  
Bilal vond ik zeker een goede zet van Van Geel. Helaas kon hij het stapje niet maken. Terecht dat ze hem nu laten gaan. HIj heeft de kans ruimschoots gekregen.

Van Haps vind ik eigenlijk jammer dat hij gehaald is, maar dat is achteraf omdat Malacia in mijn ogen meer talent heeft. Haps is verder een daarom nu nog beter, maar dat staat de ontwikkeling van Malacia in de weg. Haps heeft het trouwens prima gedaan. Toch hou ik mijn hart bij hem eerder vast dan bij Malacia… Dat Malacia zich zo goed zou ontwikkelen, kon Van Geel natuurlijk niet voorzien, dus was het halen van Haps een prima set.

Amrabat is een zeer sterke speler. Ik weet niet of hij bij ons iets toevoegt waardoor wij de ander van de mat spelen. Toch ben ik wel blij dat we hem erbij hebben.

Tapia heb ik altijd al een goede aankoop gevonden. Hij oogt daarentegen ontzettend laks en neemt vaak te veel tijd, waardoor hij op cruciale momenten balverlies lijdt. Toch denk ik dat hij ontzettend goed kan worden. Als hij sneller beslissingen leert nemen, zal hij dat zomaar kunnen inlossen.

Vejinovic vond ik na drie wedstrijden of zo al door de mand gevallen. Aan de bal een prima speler, maar zonder de bal heb je er helemaal niets aan. Dan loop je gewoon met een man minder op het veld. Zeker niet topploegwaardig....

Al met al denk ik dat Tapia de grootste kans maakt om naar de top van Europa te verkassen. Haps zou ook nog kunnen en eventueel Amrabat. Bilal zou in Turkije zomaar nog kunnen komen bovendrijven en Vejinovic zal de eredivisie nooit ontstijgen... tenzij hij zich ontwikkelt als een soort Pirlo. Spelverdelen dus, met een solide verdediging/middenveld om hem heen.
VVout
 VVout - donderdag 14 juni 2018 - 12:56   quote  deeplink  
Malacia, ook weer z'n broekie die je nu moet motiveren met voldoende speeltijd in het 1e. Haps idd. een sta in de weg. Laat het in vredesnaam toch eens zo zijn dat we ook nu jeugd een kans geven uit eigen opleiding en niet met ons zuur verdiende geld halfbakken spelers binnen harken.
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:
contract van Hoogma loopt nog drie jaar door... Maar het blijft jammer dat hij niet bij ons speelt, want ik vond hem vorig seizoen opvallend goed voor zo'n jong ventje. Maar verdedigers hebben we genoeg. We hebben vooral middenvelders nodig aangezien er reuring is omtrent El Ahmadi, Tapia en Vilhena en, indien Jörgensen vertrekt, ook nog een spits, tenzij we denken genoeg te hebben aan Van Persie en Vente. In dat geval misschien een stormram? Hij is veel te sloom voor de top, maar die Henk Veerman trapt er wel altijd wat in. Neusje voor de goal deze frommelaar. Misschien dat we hem juist moeten halen? Wat vinden jullie daarvan? (niet gelijk afzeiken MMM!)
Volgens mij hebben we juist een tekort aan goede centrale verdedigers. Helemaal als je wil doorselecteren en afscheid wil nemen van Botteghin en Jan Arie. Middenvelders daarintegen hebben we ruim voldoende, helemaal met de talenten die eraan zitten te komen. Ik was voor Lammers als spits gegaan maar dan schop je er hier een paar tegen het zere been.
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:
Weet je, van Geel wordt bord op schoot scouting verweten, maar waar wij mee komen is precies dat.Bovendien zijn alle spelers genoemd van dezelfde categorie risico als wat we eigenlijk nu ook halen/haalden. Bilal, Amrabat, Tapia, Haps, Vejinovic noem ze maar, zijn allemaal spelers die t bij hun eredivisie club prima deden en t risico waard waren om bij ons te halen. Maar helaas zijn ze eigenlijk allen (nog) niet geslaagd.

Buitenlanders halen zijn we niet goed in, maar in de huidige eredivisie loopt eigenlijk niemand die je meteen sterker maakt. Volgens mij hebben we dat juist nodig.
Wat een onzin. Het is niet ons werk dus kunnen we niet anders dan met het bord op schoot scouten. En dan nog komen we met betere opties dan van Geel terwijl het verdomme zijn werk is.
Geef mij 5 K€ netto in de maand met wat reisvergoeding en ik scout beter dan het hele zooitje dat er nu zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door Leuv --
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 13:06   quote  deeplink  
Wat mij betreft mogen Burger, Kökcü en Wehrmann aan het middenveld worden toegevoegd bij het vertrek van el Ahmadi, Vilhena het komende seizoen. Ik zou dan ook geen middenvelders meer erbij halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 juni 2018 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:06 schreef Leuv het volgende:
Wat mij betreft mogen Burger, Kökcü en Wehrmann aan het middenveld worden toegevoegd bij het vertrek van el Ahmadi, Vilhena het komende seizoen. Ik zou dan ook geen middenvelders meer erbij halen.
Eens!
JanM
 JanM - donderdag 14 juni 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is niet ons werk dus kunnen we niet anders dan met het bord op schoot scouten. En dan nog komen we met betere opties dan van Geel terwijl het verdomme zijn werk is.
Geef mij 5 K€ netto in de maand met wat reisvergoeding en ik scout beter dan het hele zooitje dat er nu zit.
We hebben de oplossing! Nu komt alles goed!
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:21 schreef JanM het volgende:

[..]

We hebben de oplossing! Nu komt alles goed!
Het is hier al eerder gezegd. Inhoudelijk een discussie hier voeren is vrijwel onmogelijk. Is het de leeftijd of dan toch het IQ dat velen hier parten speelt. Moet ik je dan werkelijk haarfijn uitleggen wat ik ermee bedoel ? Speel eens mee of reageer inhoudelijk !!
windoweyes
 windoweyes - donderdag 14 juni 2018 - 13:37   quote  deeplink  
Spelers scouten is één ding, maar dan moeten ze ook nog willen natuurlijk. Of hun clubs moeten ze willen verkopen aan Feyenoord. Jeugdspelers opstellen is ook prima, maar we vergeten voor het gemak eventjes dat we Vilhena 5 jaar hebben zitten uitschelden, voordat hij een beetje redelijk goed begon te worden. In theorie klinkt het dus leuk (en goed als het kan), maar in de praktijk kan het ook een lijdensweg worden. En ik dacht dat we die nu eindelijk gehad hadden.
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 13:42   quote  deeplink  
Als je ze niet opstelt moet je de gehele jeugdopleiding opdoeken en een koopclub worden. Ik denk dat de echt goede spelers die we hebben voortgebracht en met ruime winst heb verkocht een goede opleiding bij ons hebben genoten en ook hun fouten in het begin hebben gemaakt. Ze kregen alleen echt de kans muv van Persie. Hadden we die echt de kans gegeven dan hadden we er het 5-voudige voor kunnen vragen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - donderdag 14 juni 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is niet ons werk dus kunnen we niet anders dan met het bord op schoot scouten. En dan nog komen we met betere opties dan van Geel terwijl het verdomme zijn werk is.
Geef mij 5 K€ netto in de maand met wat reisvergoeding en ik scout beter dan het hele zooitje dat er nu zit.
Eens. Ik zie ook nooit eens berichten dat van Geel ergens op de tribune is om te scouten?

In de Eredivisie is werkelijk niets meer te halen als je vooruit wilt, deze zomer was het perfecte moment om afscheid te nemen van van Geel.

Ik vrees dat we met hem niet verder komen nu de Eredivisie aankopen op zouden moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door MMM --
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 14:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Ik zie ook nooit eens berichten dat van Geel ergens op de tribune is om te scouten?

In de Eredivisie is werkelijk niets meer te halen als je vooruit wilt, deze zomer was het perfecte moment om afscheid te nemen van van Geel.

Ik vrees dat we met hem niet verder komen nu de Eredivisie aankopen op zouden moeten zijn.
Volkomen mee eens.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 14 juni 2018 - 14:49   quote  deeplink  
Van Geel heeft jarenlang met een beperkt budget moeten werken en ons van een miljoenenschuld afgeholpen. Vorig jaar was het eerste jaar dat er iets structureel te besteden was. Dat heeft inderdaad mede door blessures niet helemaal goed uitgepakt in de eredivisie, maar we hebben toch een prijs weten te pakken. Ik vind dat hij nog wel even de kans mag krijgen. Enkele laatste zwakke schakels zijn vertrokken (Bilal, Nelom en Kramer) en als hier kwaliteit voor terug komt, dan zijn we zeker al weer een paar stappen verder. Ik denk niet dat we er zo slecht voor staan. Het is nu afwachten wat er de komende transferperiode gaat gebeuren. Het is wel cruciaal hoe Van Geel hier op gaat anticiperen, dat klopt.
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 14:49 schreef windoweyes het volgende:
Van Geel heeft jarenlang met een beperkt budget moeten werken en ons van een miljoenenschuld afgeholpen. Vorig jaar was het eerste jaar dat er iets structureel te besteden was. Dat heeft inderdaad mede door blessures niet helemaal goed uitgepakt in de eredivisie, maar we hebben toch een prijs weten te pakken. Ik vind dat hij nog wel even de kans mag krijgen. Enkele laatste zwakke schakels zijn vertrokken (Bilal, Nelom en Kramer) en als hier kwaliteit voor terug komt, dan zijn we zeker al weer een paar stappen verder. Ik denk niet dat we er zo slecht voor staan. Het is nu afwachten wat er de komende transferperiode gaat gebeuren. Het is wel cruciaal hoe Van Geel hier op gaat anticiperen, dat klopt.
Met een beperkt budget deden we het stukken beter en hadden we een elftal waar men zich eerder in kon herkennen.
De blessures die we verleden jaar hebben opgelopen hadden juist weinig met de aangetrokken spelers te maken. Het waren de spelers die we al hadden die geblesseerd zijn geraakt. De aangetrokken spelers hebben dus redelijk gefaald (Boetius, Amrabat, Larsson, st Juste, Haps). Ik kan me dus niet geheel in jouw verhaal vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - donderdag 14 juni 2018 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het is hier al eerder gezegd. Inhoudelijk een discussie hier voeren is vrijwel onmogelijk. Is het de leeftijd of dan toch het IQ dat velen hier parten speelt. Moet ik je dan werkelijk haarfijn uitleggen wat ik ermee bedoel ? Speel eens mee of reageer inhoudelijk !!
Ik heb al heel vaak inhoudelijk aangegeven waarom ik het onterecht vind dat MvG hier door sommigen wordt afgeschilderd als e.o.a. nietsnut, dus ik voel me hierdoor absoluut niet aangesproken, sorry!

Ik beperk me tot de feiten en mijn conclusie is dan dat hij heel veel goed gedaan heeft. Je hoort mij echt niet zeggen dat hij de beste TD is en ik zou er ook een groot voorstander van zijn als we een betere zouden (kunnen) krijgen, maar ik zou echt niet weten wie.

Jeugdspelers krijgen ook m.i. veel te weinig kansen, maar dat verwijt ik Gio. Net als dat er de afgelopen 3 jaar nauwelijks een speler beter geworden is, er vaak geen lijn te ontdekken valt in ons spel en spelhervattingen van het niveau FC Bal op het dak zijn en blijven. Ik vind het dus onbegrijpelijk dat Feyenoord geen afscheid heeft genomen van Gio en dat verwijt ik MvG absoluut! Maar hij laat Gio zitten en Feyenoord hem, dus daar moeten we het dan dus maar mee doen.

Natuurlijk baal ik er net zo van dat onze pareltjes voor een fractie van de prijs van o.a. onze 'vrienden' uit 020 worden verkocht, dat wij m.u.v. Jørgensen nooit eens positief verrast worden met een onbekende aankoop en dat gehaalde spelers als Bilal en Vejinovic het bij ons niet waar hebben kunnen maken. Alleen is het m.i. veel te simpel om dat allemaal maar op het conto van MvG te schrijven. Hij bepaalt de markt niet, beslist niet in z'n eentje en is zoals ook eerder is aangegeven ook nog eens volledig afhankelijk van of spelers überhaupt in de Eredivisie willen spelen en/of voor een Feyenoord-vergoeding willen ballen.

Ik heb eerder becijferd dat het transferresultaat onder MvG nog steeds positief is en hij met de verkoop van jeugdspelers vele miljoenen (ik had ook liever het dubbele gezien, maar dit was ongetwijfeld het maximaal haalbare) voor Feyenoord heeft binnengehaald, waarmee ons voortbestaan destijds verzekerd is! We kunnen nu alleen maar hopen dat reeds gehaalde en nog te halen spelers allemaal voltreffers blijken te zijn en later met vele miljoenen winst doorverkocht kunnen worden. Hopelijk zijn Jørgensen en Tapia de eersten na het spelen van een geweldig WK!

Dus nogmaals, als er morgen een betere TD wordt aangesteld ben ik daar geen minuut rouwig om, maar als mensen hier alles wat MvG doet lopen af te zeiken en het doen voorkomen alsof het allemaal zo simpel is, zal ik daar tegenaan blijven 'schoppen'. Want als het zo simpel was, waren er wel heel veel TD's te krijgen die een perfecte score achter hun naam hebben. Nou noem mij er dan maar eentje, ik kan er echt geen verzinnen waarvan ik denk dat die het beter doet en had gedaan ...
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:05 schreef Leuv het volgende:

[..]

Met een beperkt budget deden we het stukken beter en hadden we een elftal waar men zich eerder in kon herkennen.
De blessures die we verleden jaar hebben opgelopen hadden juist weinig met de aangetrokken spelers te maken. Het waren de spelers die we al hadden die geblesseerd zijn geraakt. De aangetrokken spelers hebben dus redelijk gefaald (Boetius, Amrabat, Larsson, st Juste, Haps). Ik kan me dus niet geheel in jouw verhaal vinden.
Eens, en Tapia natuurlijk.
JanM
 JanM - donderdag 14 juni 2018 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens, en Tapia natuurlijk.
En wie is/was hun trainerT?
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Moet je even opzoeken, weet ik zo niet , Ten hag en van de Brom in ieder geval .
Niet echt relevant.
Wie heeft ze gehaald , dat is relevant.
VVout
 VVout - donderdag 14 juni 2018 - 16:49   quote  deeplink  
Dus idd. als je hier meeloopt met het geschreeuw van vele dat MvG moet oprotten, heb je een geweldig IQ omdat je die feiten inziet. Ik ben dan eerder een voorstander er van te komen met een betere oplossing, als je deze weet te brengen en funderen en ook nog haalbaar is ga ik hier helemaal in mee, maar dat zal dan wel vreselijk dom zijn.

Ik heb nu twee maal meegemaakt dat Feyenoord financieel aan de grond zat en bij de laatste keer kwam MvG en heeft de club samen met Gudde dankzij de jeugd onder Koeman weer uit het slijk getrokken. Ik kan er dan ook niet bij met mijn beperkte hersencapaciteit bij waarom de hiervoor genoemde personen zo lekker worden afgebrand, maar dat heeft dus volgens de afbranders te maken met je IQ ???

Nee ik verwijt maar een ding eigenlijk, dat we bang zijn de jeugd meer te betrekken bij het 1e. Misschien ga je nog een paar keer op je bakkes, maar het heeft ons er toen bovenop gebracht en een trotse generatie spelers gebracht. Ze hadden nooit naar het buitenland moeten gaan, geen van alle zijn er tot nu toe doorgebroken. Beter haden ze gebleven en met trots Feyenoorder gebleven, maar het geld regeerd hè.

Nee laat Martin nou maar lekker met zijn vrouwtje en het bord op schoot zitten want ieder verstandig mens weet dat dat het beste is en de waarheid natuurlijk.

De groeten, grafzeikers.
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 16:52   quote  deeplink  
In Brabant plassen we op toiletten.
Vanaf een schip op een zeemansgraf begrijp ik nu.
JanM
 JanM - donderdag 14 juni 2018 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:47 schreef van geil het volgende:
Moet je even opzoeken, weet ik zo niet , Ten hag en van de Brom in ieder geval .
Niet echt relevant.
Wie heeft ze gehaald , dat is relevant.
Je begrijpt donders goed dat ik doel op hun HUIDIGE trainerT. Dezelfde die volgens jou wel alle credits verdient voor de gehaalde prijzen. Tevens degene die er voor kan en moet zorgen dat spelers beter worden, op de juiste plek staan, jeugdspelers worden ingepast, etc. en daarmee ook de belangrijkste man is die ervoor kan zorgen dat spelers meer waard worden. Maar daaraan gaan we gemakshalve maar even voorbij ...
ar
 ar - donderdag 14 juni 2018 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:02 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat een onzin. Het is niet ons werk dus kunnen we niet anders dan met het bord op schoot scouten. En dan nog komen we met betere opties dan van Geel terwijl het verdomme zijn werk is.
Geef mij 5 K€ netto in de maand met wat reisvergoeding en ik scout beter dan het hele zooitje dat er nu zit.
Natuurlijk.
Jij zal het wel ff doen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 juni 2018 - 17:27   quote  deeplink  
Kut van Geel, scout alleen maar bekenden en spelers uit de eredivisie, bord op schoot scouting.
Hier is een lijstje met bekende spelers die t goed doen bij studio sport.

Zeg dan niks.
VVout
 VVout - donderdag 14 juni 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:52 schreef van geil het volgende:
In Brabant plassen we op toiletten.
Vanaf een schip op een zeemansgraf begrijp ik nu.
In Brabant doen ze van alles op het toilet.
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 18:11   quote  deeplink  
Hahahaha
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 17:08 schreef JanM het volgende:

[..]

Je begrijpt donders goed dat ik doel op hun HUIDIGE trainerT. Dezelfde die volgens jou wel alle credits verdient voor de gehaalde prijzen. Tevens degene die er voor kan en moet zorgen dat spelers beter worden, op de juiste plek staan, jeugdspelers worden ingepast, etc. en daarmee ook de belangrijkste man is die ervoor kan zorgen dat spelers meer waard worden. Maar daaraan gaan we gemakshalve maar even voorbij ...
Daar gaan we niet aan voorbij , dat is een wereldprestatie met de de selecties die hij had.
En een dikke pluim voor de spelers die het wel!! deden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door van geil --
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:43 schreef JanM het volgende:

[..]

En wie is/was hun trainerT?
En wie stelt de trainer aan ?
van geil
 van geil - donderdag 14 juni 2018 - 18:23   quote  deeplink  
En al plaats je nog 500 posts , dit is mijn mening.
Ik zeg nergens dat je het me eens moet zijn.
Dus maak je niet zo druk, en praat met gelijkgestemden .
Leuv
 Leuv - donderdag 14 juni 2018 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens, en Tapia natuurlijk.
Absoluut. Onbegrijpelijk dat die ooit gehaald is. Bij Twente lachen ze er nog altijd om.
ar
 ar - donderdag 14 juni 2018 - 18:46   quote  deeplink  
Tapia wordt onderschat.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 14 juni 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 16:05 schreef Leuv het volgende:
De blessures die we verleden jaar hebben opgelopen hadden juist weinig met de aangetrokken spelers te maken. Het waren de spelers die we al hadden die geblesseerd zijn geraakt. De aangetrokken spelers hebben dus redelijk gefaald (Boetius, Amrabat, Larsson, st Juste, Haps). Ik kan me dus niet geheel in jouw verhaal vinden.
Het feit dat andere (dragende) spelers geblesseerd raken heeft zijn uitwerking op het hele team, dus ook op de nieuwe aankopen. Het feit dat Jorgensen geblesseerd was en niet lekker in zijn vel zat, heeft bijvoorbeeld veel invloed gehad op de algemene prestaties in de eredivisie het afgelopen seizoen.

Verder vind ik dat de nieuwe spelers het over het algemeen redelijk hebben gedaan.
Haps - prima gespeeld. Kwam als vervanger van Nelom. Dit was een zwakke plek in het elftal, die met deze aankoop weg is genomen. Van toegevoegde waarde.
St. Juste - prima gespeeld. Was 20 jaar bij aankoop, gehaald voor de breedte en de toekomst. Deed het op rechtsback beter dan Diks en Nieuwkoop. Van toegevoegde waarde.
Larsson - Viel tegen. Niet fit bij aanvang van het seizoen. Geblesseerd geweest en moet nog wennen aan het niveau. Ik verwacht wel dat hij het beter gaat doen in de toekomst, maar ik had gedacht dat het een speler zou zijn die er gelijk had gestaan.
Amrabat - was ook 20 jaar bij aankoop en gehaald voor de breedte en de toekomst. Nu al beter dan Vejinovic, die al 28 jaar is. Niet echt heel nodig geweest afgelopen seizoen, in verband met betere opties. Wel een verbetering voor de breedte/ de bank.
Boetius - wisselvallig gespeeld. Aangezien Larsson 6 mln kostte en Boetius 1,5 mln ga ik er vanuit dat hij voor de breedte is gehaald. Als de aankoop van Larsson beter had uitgepakt en deze basisspeler was geworden, dan was Boetius een prima aankoop geweest als invaller.
Robin van Persie - waarom wordt deze weggelaten? De beste speler van de eredivisie, die de ploeg na de winterstop weer uit het dal heeft getrokken. Maakt het weer leuk om naar de Kuip te komen. Er is heel veel moeite gedaan om hem binnen te halen. En dat is gelukt.

Resumerend: Op Larsson na heeft iedere aankoop gedaan wat was beoogd. Wat mij betreft is Larsson dan ook de enige echte tegenvaller. Maar ik verwacht dat hij nog wel terug kan komen. Berghuis speelde het eerste seizoen ook niet denderend. Vooral in de eerste helft van dat seizoen niet. Nu is hij (samen met RvP) de beste speler van onze selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2018 door windoweyes --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juni 2018 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 20:54 schreef Leuv het volgende:

[..]

Noem dan eens 1 ding wat van Geel echt goed gedaan en gezien heeft.
Hier spreekt iemand met een vermeend hoog IQ.
En argumenten.
ar
 ar - donderdag 14 juni 2018 - 22:36   quote  deeplink  
Wat heeft van Geel goed gedaan in 7 jaar Feyenoord nu...
Poeh.. geen idee, ff googlen hoor.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juni 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 13:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het is hier al eerder gezegd. Inhoudelijk een discussie hier voeren is vrijwel onmogelijk. Is het de leeftijd of dan toch het IQ dat velen hier parten speelt. Moet ik je dan werkelijk haarfijn uitleggen wat ik ermee bedoel ? Speel eens mee of reageer inhoudelijk !!
Is het narcisme of autisme dat enkelen hier parten speelt?
Het is zo doorzichtig om de foutloze slimmerd te spelen.
Leer eens lezen, discussieren. Je lijkt wel een brabander (grappie).

van Geel heeft verkeerde inschattingen gemaakt. En nog meer goede besluiten.

En dan dit: je zit in een budgetgroep waarin je amper gegarandeerd talent binnen kunt halen.
En anders mag jij er nu 3 betaalbare noemen, met gegarandeerde slaagkans.

Elke td heeft te maken met risicofactoren: Gustafson was een interessant talent: maar blijkt een psychisch vlekje te hebben. En zo kunnen we uren doorgaan.
Wat een domheid.

Geeft niet, het blijft vermaak.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 juni 2018 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 22:36 schreef ar het volgende:
Wat heeft van Geel goed gedaan in 7 jaar Feyenoord nu...
Poeh.. geen idee, ff googlen hoor.
Eigenlijk moet ik zo'n discussie gewoon negeren.
Sommigen hier zijn ronduit autistisch of doen alsof.

Kortom: het is net als een blinde muur: het is zinloos.
ar
 ar - donderdag 14 juni 2018 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2018 - 22:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik zo'n discussie gewoon negeren.
Sommigen hier zijn ronduit autistisch of doen alsof.

Kortom: het is net als een blinde muur: het is zinloos.
Daarom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0182180