BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 09:04   quote  deeplink  
Ik vind het echt onsmakelijk welke termen hier uit de kast worden getrokken om mensen te kleineren .
Bizar , zeker omdat aangeven "afwijkingen" juist te plaatsen zijn bij die persoon zelf.
Ik vind het laag en een teken van zwakte.
Elke vorm van inhoudelijkheid afkappen.
Totaal geen zin meer in.
Dat is geen humor meer. Het gaat zwaar onder de gordel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door van geil --
Leuv
 Leuv - vrijdag 15 juni 2018 - 09:28   quote  deeplink  
Ach laat Henk toch.

Wakker worden 's ochtend met een van Geel poster boven je bakkes doet wat met je. Alleen hij kan dit weten.
Misschien willen we ook wel teveel met onze club en moeten we ons realiseren dat het merendeel eigenlijk wel tevreden is met hoe het gaat.

Verbeek, Koeman, Rutte, allemaal zijn ze vertrokken met een natrap dat er geen topsportklimaat is bij onze club. Wie zijn wij dan om aan te geven dat van Geel wel een topsportklimaat heeft gerealiseerd ?

Ook ik vind het jammer dat een inhoudelijke discussie hier vrijwel onmogelijk. Veel valide argumenten zijn aangekaart om aan te geven dat de TD maar ook de trainer(t), zijn staf, en meerdere verantwoordelijken volkomen disfunctioneren. En dat doen ze al jaren.

Laten we er dan maar vrede mee hebben dat we voor altijd een bijrol zullen vervullen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 juni 2018 - 09:57   quote  deeplink  
IQ - Dom...Zomaar termen naar anderen door degenen die nu huilie-huilie doen.
Grote jongen zijn.

Maar goed. Leuv dan.
Twee dingen: Ik beoordeel van Geel op all-over beleid. Scoort ie voldoende. Gaat om nuance, maar kennelijk heb je dan al een van Geel poster boven je bed. Schiele zienswijze.

Een inhoudelijke discussie begint altijd met de kunst van discussie verstaan. Inhoud roep je op door met inhoud te komen. En vragen te stellen.
Kom je met tegenwerping is het plots geen inhoud meer? Schei toch uit. Dat is discussie doodmaken.

We willen teveel te snel met deze club. Lastig, met een 3e begroting. Maar wel al 6 jaar lang een opmars naar een 2e begroting.
Was 2010 nog ondenkbaar.

Dat dus.
Stuk van Leuv hierboven heeft inhoud en toont ook zelfreflectie.
Daar kun je wat mee.
MMM
 MMM - vrijdag 15 juni 2018 - 10:34   quote  deeplink  
Henk ik vraag me wel af of de mensen die van Geel een plus geven, dit ook hadden gedaan als we Varkenoord niet hadden gehad. Ik vind dat er teveel naar zijn verkopen van jeugdspelers gekeken word, als de bedragen opgesomd worden.

Ik vind het pas interessant wanneer hij ZELF spelers koopt en met flinke winst doorverkoopt, dat is veel te weinig gebeurd. Terwijl een TD daar eigenlijk voor betaald word.

En zoals je in een eerdere post aangaf, gegarandeerd talent is misschien niet haalbaar (Real Madrid, Barça etc.) maar wel meer dan wat we nu hebben. Wat hij doet vind ik visieloos, jij kan ook spelers in de Eredivisie interessant vinden en aantrekken.

Een TD heb je mede voor zijn netwerk waar je van kan profiteren, dus spelers uit het buitenland. Deze zomer kan hij niet anders dan spelers uit het buitenland halen, maar ik heb grote grote twijfels of dat gaat gebeuren. Uit zoveel jaar van Geel blijkt niet dat hij over een netwerk beschikt.

Wat Ted van Leeuwen 2 jaar geleden bij Twente presteerde, dat is het hebben van een netwerk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door MMM --
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 09:28 schreef Leuv het volgende:
Ach laat Henk toch.

Wakker worden 's ochtend met een van Geel poster boven je bakkes doet wat met je. Alleen hij kan dit weten.
Dit is nergens voor nodig, maar dat is mijn mening ...

quote:
Misschien willen we ook wel teveel met onze club en moeten we ons realiseren dat het merendeel eigenlijk wel tevreden is met hoe het gaat.
Ook ik zou willen dat het sneller zou gaan en ben niet tevreden met de kansloze vierde plaats dit seizoen. Feyenoord moet m.i. altijd tot het einde minimaal meedoen om de titel en 'm ook regelmatig pakken!

quote:
Verbeek, Koeman, Rutte, allemaal zijn ze vertrokken met een natrap dat er geen topsportklimaat is bij onze club. Wie zijn wij dan om aan te geven dat van Geel wel een topsportklimaat heeft gerealiseerd ?
Is idd geen toeval (meer), dus ook hier moeten nog flinke stappen gezet worden!

quote:
Ook ik vind het jammer dat een inhoudelijke discussie hier vrijwel onmogelijk. Veel valide argumenten zijn aangekaart om aan te geven dat de TD maar ook de trainer(t), zijn staf, en meerdere verantwoordelijken volkomen disfunctioneren. En dat doen ze al jaren.
Ik wil graag inhoudelijk discussiëren en hier geef je tenminste aan dat het niet uitsluitend MvG is, maar ook trainer, staf en zelfs directie. Alleen volkomen disfunctioneren is m.i. veel te zwaar uitgedrukt. We waren op sterven na dood en zijn gered door de VvF en de verkoop van meerdere jeugdspelers. Voor te weinig geld, dat vind ik ook, maar als je moet verkopen drukt dat nou eenmaal de prijs. Afgelopen winter was de handelswijze bij Jørgensen gelukkig een teken dat die tijd achter ons ligt! Hopelijk voorgoed!

Nelom, Kramer, Gustafson, Bilal en binnenkort Vejinovic zijn 'opgeruimd' en daarmee zijn de ACHTERAF echte miskopen vertrokken. Over de aankopen van afgelopen seizoen ben ik niet ontevreden, al zijn Boëtius, Larsson en Amrabat me nog niet meegevallen. Haps en St. Juste zijn m.i. prima versterkingen gebleken. Of Ayoub dat ook zal zijn vind ik lastig in te schatten, maar zijn transfervrije komst begrijp ik heel goed en het risico is dus beperkt.

Maar er moeten nog wel een paar spelers verkocht worden om ruimte te maken voor betere spelers! Of dat MvG gaat lukken moeten we allemaal afwachten. Maar iemand op voorhand al neersabelen is m.i. veel te voorbarig. Wel is het het jaar van de waarheid, dus hopelijk worden we niet teleurgesteld!

quote:
Laten we er dan maar vrede mee hebben dat we voor altijd een bijrol zullen vervullen.
Absoluut niet! Nooit! Wij zijn Feyenoord en we zijn op de weg terug. En hopelijk kunnen we over een paar jaar met ons nieuwe stadion onze begroting opkrikken naar het niveau van onze concurrenten en weer structureel ieder jaar meedoen om de prijzen!
Leuv
 Leuv - vrijdag 15 juni 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 12:49 schreef JanM het volgende:

Absoluut niet! Nooit! Wij zijn Feyenoord en we zijn op de weg terug. En hopelijk kunnen we over een paar jaar met ons nieuwe stadion onze begroting opkrikken naar het niveau van onze concurrenten en weer structureel ieder jaar meedoen om de prijzen!
The Giant Never Sleeps !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - vrijdag 15 juni 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 12:49 schreef JanM het volgende:
Absoluut niet! Nooit! Wij zijn Feyenoord en we zijn op de weg terug. En hopelijk kunnen we over een paar jaar met ons nieuwe stadion onze begroting opkrikken naar het niveau van onze concurrenten en weer structureel ieder jaar meedoen om de prijzen!
Ik weet niet of jij de verhalen lees over dat nieuwe stadion maar ik word er niet bepaald vrolijk van. Ik geloof er niet in.

En qua begroting komen we nooit meer voorbij 020, zo eerlijk moet je zijn.
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 14:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de verhalen lees over dat nieuwe stadion maar ik word er niet bepaald vrolijk van. Ik geloof er niet in.

En qua begroting komen we nooit meer voorbij 020, zo eerlijk moet je zijn.
Ja, ik lees (vrijwel) alles over Feyenoord en vind dat het nu iig (eindelijk) professioneel wordt aangepakt. Binnenkort wordt duidelijk of het allemaal (financieel) haalbaar is en kunnen we hopelijk verder. Sowieso ben ik een optimist: het is vroeg genoeg om teleurgesteld/verdrietig/negatief/kwaad te worden op het moment dat dingen een voldongen feit zijn. Tot dat moment hoop en vertrouw ik erop dat:

- dat nieuwe stadion er komt
- dat er een aantal spelers voor goed geld verkocht gaan worden
- dat er nieuwe goede spelers voor teruggehaald worden
- dat we volgend jaar weer mee kunnen doen om de titel
- dat we Europees iig de poulefase halen en liefst doorkomen
- dat we door dergelijke successen meer geld verdienen en spelers in de toekomst voor nog meer geld kunnen verkopen en tegelijkertijd aantrekkelijker worden voor spelers die we zouden willen halen
- en daarmee qua begroting stappen kunnen blijven maken (of we 020 daarmee inhalen interesseert me minder; die doen toch weinig goeds met al dat geld ;-P)
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 14:59   quote  deeplink  
Hidde ter Avest transfervrij van die gedegradeerde Duitsers naar Udinese ... gemist kansje?
Leuv
 Leuv - vrijdag 15 juni 2018 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 14:59 schreef JanM het volgende:
Hidde ter Avest transfervrij van die gedegradeerde Duitsers naar Udinese ... gemist kansje?
Als je al geen rechtsback meer kunt opleiden moet je stoppen met de jeugdopleiding.
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 15:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Als je al geen rechtsback meer kunt opleiden moet je stoppen met de jeugdopleiding.
Na Karsdorp en Nieuwkoop is het even stil iid, maar het is sowieso een mindere lichting nu ... de boel dus maar opdoeken lijkt me wat radicaal ...
Leuv
 Leuv - vrijdag 15 juni 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 15:55 schreef JanM het volgende:

[..]

Na Karsdorp en Nieuwkoop is het even stil iid, maar het is sowieso een mindere lichting nu ... de boel dus maar opdoeken lijkt me wat radicaal ...
Weet ik maar volgens mij hebben we met st Juste, Nieuwkoop en eventueel Amrabat daar juist geen personele problemen. Tijd zat dus om een jeugdige talent hierop voor te bereiden.
Ow ja nee...verdorie dat doen we niet. Alles is op toeval berust !
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 16:06 schreef Leuv het volgende:

[..]

Weet ik maar volgens mij hebben we met st Juste, Nieuwkoop en eventueel Amrabat daar juist geen personele problemen. Tijd zat dus om een jeugdige talent hierop voor te bereiden.
Ow ja nee...verdorie dat doen we niet. Alles is op toeval berust !
Wie zegt dat dat niet Reith (19), Loshi (18) of Hall (17) is? Je kunt wel een speler voor een bepaalde positie op willen leiden, maar als tijdens dat traject blijkt dat ze (toch) niet goed genoeg zijn voor Feyenoord 1 betekent dat niet dat alles op toeval berust of de jeugdopleiding faalt!
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 10:34 schreef MMM het volgende:
Henk ik vraag me wel af of de mensen die van Geel een plus geven, dit ook hadden gedaan als we Varkenoord niet hadden gehad. Ik vind dat er teveel naar zijn verkopen van jeugdspelers gekeken word, als de bedragen opgesomd worden.

Ik vind het pas interessant wanneer hij ZELF spelers koopt en met flinke winst doorverkoopt, dat is veel te weinig gebeurd. Terwijl een TD daar eigenlijk voor betaald word.

En zoals je in een eerdere post aangaf, gegarandeerd talent is misschien niet haalbaar (Real Madrid, Barça etc.) maar wel meer dan wat we nu hebben. Wat hij doet vind ik visieloos, jij kan ook spelers in de Eredivisie interessant vinden en aantrekken.

Een TD heb je mede voor zijn netwerk waar je van kan profiteren, dus spelers uit het buitenland. Deze zomer kan hij niet anders dan spelers uit het buitenland halen, maar ik heb grote grote twijfels of dat gaat gebeuren. Uit zoveel jaar van Geel blijkt niet dat hij over een netwerk beschikt.

Wat Ted van Leeuwen 2 jaar geleden bij Twente presteerde, dat is het hebben van een netwerk.
Zijn eerste jaren kon hij nauwelijks geld uitgeven en zaten er idd een paar missers tussen, maar ook gelukkig ook enkele successen. Inmiddels kunnen we weer investeren en wordt Jørgensen hopelijk het eerste voorbeeld van hoe het ook kan en moet. En het is ook visie om bij voorkeur spelers te halen die de NL competitie kennen en hier ook nog/weer willen spelen. Nu die er eigenlijk niet zijn, zal MvG moeten laten zien dat hij ze ook elders kan vinden, ja dat klopt!

En wat zijn dan die geweldige aankopen van Van Leeuwen geweest 2 jaar geleden en wat heeft dat FCT opgeleverd dan? Volgens mij zijn ze inmiddels net gedegradeerd ...
MMM
 MMM - vrijdag 15 juni 2018 - 18:17   quote  deeplink  
Ted van Leeuwen zorgde er 2 jaar geleden voor dat Twente 7e werd. Jaar later ging hij weg, van Halst nam TD-schap over en de rest is bekend.
MMM
 MMM - vrijdag 15 juni 2018 - 18:29   quote  deeplink  
Zeg niet dat ik Ted bij Feyenoord wil maar om aan te geven hoe belangrijk een netwerk is.
Leuv
 Leuv - vrijdag 15 juni 2018 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 17:09 schreef JanM het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet Reith (19), Loshi (18) of Hall (17) is? Je kunt wel een speler voor een bepaalde positie op willen leiden, maar als tijdens dat traject blijkt dat ze (toch) niet goed genoeg zijn voor Feyenoord 1 betekent dat niet dat alles op toeval berust of de jeugdopleiding faalt!
Wanneer geen van deze het 1e halen ligt dat dan aan het individu of de opleiding ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2018 door Leuv --
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 20:09   quote  deeplink  
We hebben geen keeper nodig denk ik , maar die van de arabieren is een puike.
MMM
 MMM - vrijdag 15 juni 2018 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 14:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Ja, ik lees (vrijwel) alles over Feyenoord en vind dat het nu iig (eindelijk) professioneel wordt aangepakt. Binnenkort wordt duidelijk of het allemaal (financieel) haalbaar is en kunnen we hopelijk verder. Sowieso ben ik een optimist: het is vroeg genoeg om teleurgesteld/verdrietig/negatief/kwaad te worden op het moment dat dingen een voldongen feit zijn. Tot dat moment hoop en vertrouw ik erop dat:

- dat nieuwe stadion er komt
- dat er een aantal spelers voor goed geld verkocht gaan worden
- dat er nieuwe goede spelers voor teruggehaald worden
- dat we volgend jaar weer mee kunnen doen om de titel
- dat we Europees iig de poulefase halen en liefst doorkomen
- dat we door dergelijke successen meer geld verdienen en spelers in de toekomst voor nog meer geld kunnen verkopen en tegelijkertijd aantrekkelijker worden voor spelers die we zouden willen halen
- en daarmee qua begroting stappen kunnen blijven maken (of we 020 daarmee inhalen interesseert me minder; die doen toch weinig goeds met al dat geld ;-P)
Weet een pijnlijk stuk over het stadion.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juni 2018 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Weet een pijnlijk stuk over het stadion.
Nogmaals ik zeg niet dat t niet klopt, want ik ken de feiten niet.
Maar verdiepen in de schrijver is vaak handig.
Zijn feiten worden in reacties her en der al weer weerlegd
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Die gaan we niet halen dus.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juni 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Of juist wel. Want t blijft een mooie Kuip
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Was n geintje, omdat we in het transfer topic zitten ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 juni 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Snapte ik. Daarom mijn antwoord ook
van geil
 van geil - vrijdag 15 juni 2018 - 21:02   quote  deeplink  
Ah zo , hahaha :0
JanM
 JanM - vrijdag 15 juni 2018 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 18:17 schreef MMM het volgende:
Ted van Leeuwen zorgde er 2 jaar geleden voor dat Twente 7e werd. Jaar later ging hij weg, van Halst nam TD-schap over en de rest is bekend.
Maar welke aankopen deed hij dan die voor een veelvoud verkocht zijn dankzij zijn geweldige netwerk?
Leuv
 Leuv - zaterdag 16 juni 2018 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Weet een pijnlijk stuk over het stadion.
Die zullen er altijd blijven, zijn en komen. Wat niet is meegenomen is dat je een grotere kans hebt talenten te ontwikkelen, het salarishuishouden kunt verbeteren en met de verkoop van deze talenten het stadion zo hebt afbetaald. Maar ja dan moet je wel iets doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juni 2018 door Leuv --
van geil
 van geil - zaterdag 16 juni 2018 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 20:09 schreef van geil het volgende:
We hebben geen keeper nodig denk ik , maar die van de arabieren is een puike.
Of nie
van geil
 van geil - zaterdag 16 juni 2018 - 08:56   quote  deeplink  
AZ wil 25 miljoen voor Jahanbakhsh
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juni 2018 - 09:00   quote  deeplink  
Die ging gisteren stuk
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 16 juni 2018 - 10:20   quote  deeplink  
Refurbished 20 miljoen.
tomson
 tomson - zaterdag 16 juni 2018 - 11:35   quote  deeplink  
Tja een Bogarde.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/821985/geruchten-uit-rotterdam-feyenoord-talent-weigert-contract-en-is-op-weg-naar-exit.html
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juni 2018 - 11:46   quote  deeplink  
Zit in de familie.
Geen tijd aan besteden
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 16 juni 2018 - 12:36   quote  deeplink  
Desondanks, er wordt vaak geklaagd dat de jeugdopleiding te weinig resultaat boekt en (dan) vooral dat de jeugd te weinig kansen in het eerste krijgt. Maar als de boel steeds wordt leeggeroofd schiet het sowieso al een stuk minder op natuurlijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juni 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 12:36 schreef windoweyes het volgende:
Desondanks, er wordt vaak geklaagd dat de jeugdopleiding te weinig resultaat boekt en (dan) vooral dat de jeugd te weinig kansen in het eerste krijgt. Maar als de boel steeds wordt leeggeroofd schiet het sowieso al een stuk minder op natuurlijk.
Malacia
VVout
 VVout - zaterdag 16 juni 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Verbaast me ook niet had het ergens een paar weken terug al gezegd. Hoef je ook geen Yomanda voor te zijn toch, evenzo dat er dadelijk weer iemand zegt dat MvG hier weer eens zat te slapen? Je kan er op wachten dat een of Spermaan van Rijnmond of het AD hierover wat te zeiken heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juni 2018 door VVout --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juni 2018 - 15:17   quote  deeplink  
"Hoef je ook geen Yomanda voor te zijn toch, evenzo dat er dadelijk weer iemand zegt dat MvG hier weer eens zat te slapen?"

Poster van Martin boven je bed? ;)
JanM
 JanM - zaterdag 16 juni 2018 - 15:31   quote  deeplink  
MvG kan hem toch gewoon met een pistool op zijn kop laten (bij)tekenen? En nee Henk, ik heb geen poster van Van Geel boven mijn bed hangen ;-P
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juni 2018 - 15:32   quote  deeplink  
Stil op transfergebied. In leunstoel afwachten of Jorgensen, Tapia cs. op WK in waarde verschil kunnen maken.
Maakt nl. wel uit in afwachtende markt op welke nieuwe spelers je in kunt zetten.

Oordeel/verdict eind augustus.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juni 2018 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 15:31 schreef JanM het volgende:
MvG kan hem toch gewoon met een pistool op zijn kop laten (bij)tekenen? En nee Henk, ik heb geen poster van Van Geel boven mijn bed hangen ;-P
Pas op Jan, anders komen de jankerds weer langs.
MMM
 MMM - zaterdag 16 juni 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 23:42 schreef JanM het volgende:

[..]

Maar welke aankopen deed hij dan die voor een veelvoud verkocht zijn dankzij zijn geweldige netwerk?
Als je niet in ziet wat ik bedoel word het wel een hele domme conversatie.

Hij heeft dankzij zijn netwerk veel spelers gehuurd omdat er geen cent in kas was. En dan 7e worden, topprestatie.
JanM
 JanM - zaterdag 16 juni 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 16:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Als je niet in ziet wat ik bedoel word het wel een hele domme conversatie.

Hij heeft dankzij zijn netwerk veel spelers gehuurd omdat er geen cent in kas was. En dan 7e worden, topprestatie.
Wow 7e en volgens mij niet één door hem gekochte speler die met dikke winst verkocht is ... ik had echt niet willen ruilen!
MMM
 MMM - zaterdag 16 juni 2018 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 18:34 schreef JanM het volgende:

[..]

Wow 7e en volgens mij niet één door hem gekochte speler die met dikke winst verkocht is ... ik had echt niet willen ruilen!
Bij deze ben je in deze discussie ontiegelijk dom. Ik ga het niet eens meer uitleggen als je dit niet ziet, ongelooflijk
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juni 2018 - 21:11   quote  deeplink  
Ik zie t ook niet hoor MMM, die van leeuwen is een enorme paardenvijg en die selectie was echt niet zo best.
Plus ze hadden nog steeds meer te besteden dan t merendeel. En ze bleven gewoon kopen.
Daarnaast hadden ze nog wat spelers over van de jaren ervoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 juni 2018 - 21:19   quote  deeplink  
Ze hadden dacht ik 3 huurlingen waarvan Ünal de beste was.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 juni 2018 - 21:44   quote  deeplink  
Ik zie ook niet direct welke spelers MMM op doelt. Die spelers die verkocht zijn voor miljoenenbedragen (toen Van Leeuwen daar TD was), kwamen geloof ik allemaal naar Twente voordat hij daar zat.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 16 juni 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Engelse fans schrikken van 'piss poor' Feyenoorder: 'Echt verschrikkelijk slecht' Zaterdag 16 juni 2018 om 20:43

Het allereerste optreden van Nicolai Jörgensen op een WK werd zaterdag bepaald geen succes. De spits van Feyenoord was één van de zwakke schakels bij Denemarken, dat met het nodige fortuin een 1-0 zege wist te boeken op Peru. Op social media werd Jörgensen tijdens en na de wedstrijd stevig aangepakt.

In januari stond de aanvalsleider van Feyenoord nog in de belangstelling van Newcastle United. Fans van die club lijken inmiddels opgelucht dat de deal niet is doorgegaan. The Magpies waren naar verluidt bereid om twintig miljoen euro te betalen voor Jörgensen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 juni 2018 - 22:04   quote  deeplink  
19 juli Open Dag.

Zielig voor Ayoub.
MMM
 MMM - zaterdag 16 juni 2018 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 21:19 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ze hadden dacht ik 3 huurlingen waarvan Ünal de beste was.
Klopt. Met beperkte middelen prima gedaan dankzij zijn netwerk.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 juni 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Echt. Je kan ook doorslaan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0180251