BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 22 juni 2018 - 19:15   quote  deeplink  
Sloetski Hoofdcoach Vitesse.
van geil
 van geil - vrijdag 22 juni 2018 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2018 - 19:12 schreef van geil het volgende:
Cocu naar Turkije.
Van Bommel hoofdcoach PSV.
Trainers zijn even hot.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 23 juni 2018 - 09:28   quote  deeplink  
Sparta haalt oud Real Madrid speler binnen.
Recht onder onze neus. Van Geel, waar was je? :)
VVout
 VVout - zaterdag 23 juni 2018 - 09:46   quote  deeplink  
Wij hebben een oud MU speler in de gelederen.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 23 juni 2018 - 09:57   quote  deeplink  
Ja, maar deze had ook na zijn spelersloopbaan nog een mooie functie bij de club kunnen bekleden. Bij de afdeling carrièreplanning toekomstige talenten bijvoorbeeld. :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juni 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Wie dan?
VVout
 VVout - zaterdag 23 juni 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Voorlopig hebben we er daar twee voor in de wachtrij staan schat ik in. Deze kan zich beter aanmelden bij Ali B. ghèhè.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juni 2018 door VVout --
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 23 juni 2018 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 10:10 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wie dan?
https://www.nu.nl/voetbal/5325404/royston-drenthe-traint-mee-met-sparta-en-overweegt-terugkeer-als.html
ras
 ras - zaterdag 23 juni 2018 - 14:28   quote  deeplink  
Het blijft bijzonder stil op transfergebied. Afgelopen seizoen heeft uitgewezen dat wil je komend seizoen bovenin gaan meedraaien, versterking echt noodzakelijk is. Gio riep immers na het winnen van de beker dat Feyenoord komend seizoen weer om de titel wil meedoen. Ga hier dan ook wat aan doen Technische staf om Feyenoord van kwaliteitsimpulsen te voorzien en ga niet zo lang zitten wachten, want dan vis je zo dadelijk volledig achter het net. Feyenoord heeft afgelopen seizoen veel punten verspeeld in de competitie en hier moet men op inspelen. Dus ga over tot actie, want met de spelers die je nu nog hebt, ben je er nog lang niet voor komend seizoen.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 23 juni 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 14:28 schreef ras het volgende:
Het blijft bijzonder stil op transfergebied. Afgelopen seizoen heeft uitgewezen dat wil je komend seizoen bovenin gaan meedraaien, versterking echt noodzakelijk is. Gio riep immers na het winnen van de beker dat Feyenoord komend seizoen weer om de titel wil meedoen. Ga hier dan ook wat aan doen Technische staf om Feyenoord van kwaliteitsimpulsen te voorzien en ga niet zo lang zitten wachten, want dan vis je zo dadelijk volledig achter het net. Feyenoord heeft afgelopen seizoen veel punten verspeeld in de competitie en hier moet men op inspelen. Dus ga over tot actie, want met de spelers die je nu nog hebt, ben je er nog lang niet voor komend seizoen.
Ja zitten nu eenmaal met een wk deze zomer. Dit heeft flinke invloed op de transfermarkt...
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 23 juni 2018 - 14:50   quote  deeplink  
De laatste 8 wedstrijden zijn wel allemaal gewonnen, in de eredivisie. Wat dat betreft is het ook een kwestie van interpreteren natuurlijk. We lijken een team te hebben dat eindelijk op de rails is gezet. Moet je daar dan in gaan rommelen? Het is in ieder geval een afweging die je in het achterhoofd moet houden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 23 juni 2018 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
King Royston.
Had zeker wel meegekund ,ben ik van overtuigd.
Weet alleen niet of zijn karakter nu een plus of minpunt had geweest?
ras
 ras - zaterdag 23 juni 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 14:49 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja zitten nu eenmaal met een wk deze zomer. Dit heeft flinke invloed op de transfermarkt...
Ja, in de hoop dat Feyenoord spelers kan verkopen. Voor aankopen hoef je echt het WK niet af te wachten.
ras
 ras - zaterdag 23 juni 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 14:50 schreef windoweyes het volgende:
De laatste 8 wedstrijden zijn wel allemaal gewonnen, in de eredivisie. Wat dat betreft is het ook een kwestie van interpreteren natuurlijk. We lijken een team te hebben dat eindelijk op de rails is gezet. Moet je daar dan in gaan rommelen? Het is in ieder geval een afweging die je in het achterhoofd moet houden.
De afgelopen jaren, vooral na de winterstop, heeft Feyenoord vele kostbare punten laten liggen. Dus heel wisselvallig en het kan heel ver terugzakken is gebleken. Hier moet flink aan gesleuteld worden, wil men weer mee gaan doen om het kampioenschap.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 23 juni 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 14:50 schreef windoweyes het volgende:
De laatste 8 wedstrijden zijn wel allemaal gewonnen, in de eredivisie. Wat dat betreft is het ook een kwestie van interpreteren natuurlijk. We lijken een team te hebben dat eindelijk op de rails is gezet. Moet je daar dan in gaan rommelen? Het is in ieder geval een afweging die je in het achterhoofd moet houden.
Makkelijk programma...de laatste acht..Daarbij hadden een aantal tegenstanders niets meer om voor te voetballen. Is niet echt representatief voor de kwaliteit van het elftal.
Wat je wel kan zeggen is dat Feijenoord voetballend de boel niet op orde heeft en dat is niet iets van het laatste seizoen.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 23 juni 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 15:54 schreef ras het volgende:

[..]

De afgelopen jaren, vooral na de winterstop, heeft Feyenoord vele kostbare punten laten liggen. Dus heel wisselvallig en het kan heel ver terugzakken is gebleken. Hier moet flink aan gesleuteld worden, wil men weer mee gaan doen om het kampioenschap.
Dat viel de laatste 2 jaar wel mee.
Vooral laatste jaar in 1e helft laten liggen.
Boel bij elkaar houden is ook veel waard.
Met of zonder RvP wereld van verschil.
Bijlow op de goal ipv Jones.
St Juste weer terug. Nieuwkoop hopelijk weer fit.
Larsson, Haps en Amrabat jaar gewend.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Extra cv erbij. Arie en Eric vielen tegen.
Als El A verrekt een creatieve middenvelder erbij.
ras
 ras - zaterdag 23 juni 2018 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 16:22 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Dat viel de laatste 2 jaar wel mee.
Vooral laatste jaar in 1e helft laten liggen.
Boel bij elkaar houden is ook veel waard.
Met of zonder RvP wereld van verschil.
Bijlow op de goal ipv Jones.
St Juste weer terug. Nieuwkoop hopelijk weer fit.
Larsson, Haps en Amrabat jaar gewend.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Extra cv erbij. Arie en Eric vielen tegen.
Als El A verrekt een creatieve middenvelder erbij.
Als je al gauw een straatlengte achter staat op PSV kan ik niet zeggen dat dit wel meevalt, zeker na het kampioenschap. Feyenoord heeft de laatste jaren veel punten laten liggen, een kampioen onwaardig.
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 23 juni 2018 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 16:36 schreef ras het volgende:

[..]

Als je al gauw een straatlengte achter staat op PSV kan ik niet zeggen dat dit wel meevalt, zeker na het kampioenschap. Feyenoord heeft de laatste jaren veel punten laten liggen, een kampioen onwaardig.
Lees eens goed! Ik quote een uitspraak over punten NA de winterstop.
Jij reageert met verloren punten VOOR de winterstop.
Koekkoek.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 23 juni 2018 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 16:22 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Dat viel de laatste 2 jaar wel mee.
Vooral laatste jaar in 1e helft laten liggen.
Boel bij elkaar houden is ook veel waard.
Met of zonder RvP wereld van verschil.
Bijlow op de goal ipv Jones.
St Juste weer terug. Nieuwkoop hopelijk weer fit.
Larsson, Haps en Amrabat jaar gewend.
Ik heb er wel vertrouwen in.
Extra cv erbij. Arie en Eric vielen tegen.
Als El A verrekt een creatieve middenvelder erbij.
Hangt er vanaf wat el verrekt dan hé
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 23 juni 2018 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 16:05 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Makkelijk programma...de laatste acht..Daarbij hadden een aantal tegenstanders niets meer om voor te voetballen. Is niet echt representatief voor de kwaliteit van het elftal.
Wat je wel kan zeggen is dat Feijenoord voetballend de boel niet op orde heeft en dat is niet iets van het laatste seizoen.
Laatste zin is inderdaad nog stedss opmerkelijk. Het zijn sporadische wedstrijddelen dat er iets van wervelend herkenbaar voetbal valt te bespeuren. En dat al 3 a 4 seizoenen.
Vond ik onder Koeman beter zichtbaar.
van geil
 van geil - zaterdag 23 juni 2018 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 14:28 schreef ras het volgende:
Het blijft bijzonder stil op transfergebied. Afgelopen seizoen heeft uitgewezen dat wil je komend seizoen bovenin gaan meedraaien, versterking echt noodzakelijk is. Gio riep immers na het winnen van de beker dat Feyenoord komend seizoen weer om de titel wil meedoen. Ga hier dan ook wat aan doen Technische staf om Feyenoord van kwaliteitsimpulsen te voorzien en ga niet zo lang zitten wachten, want dan vis je zo dadelijk volledig achter het net. Feyenoord heeft afgelopen seizoen veel punten verspeeld in de competitie en hier moet men op inspelen. Dus ga over tot actie, want met de spelers die je nu nog hebt, ben je er nog lang niet voor komend seizoen.
Het is echt heel verbazingwekkend dat de selectie niet op orde is.
Ik heb het niet over transfers van waarde.
Maar de terugkomende huurlingen, jeugdspelers , en de spelers waar de contracten van af gaan lopen, en is niets tot nauwelijks iets aan gedaan .
Overmorgen begint de voorbereiding, hoe ???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 juni 2018 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 juni 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 23:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Het is echt heel verbazingwekkend dat de selectie niet op orde is.
Ik heb het niet over transfers van waarde.
Maar de terugkomende huurlingen, jeugdspelers , en de spelers waar de contracten van af gaan lopen, en is niets tot nauwelijks iets aan gedaan .
Overmorgen begint de voorbereiding, hoe ???
Ja en het begint snel de eerste wedstrijd. Ik ben bang dat we pas laat de selectie rond is. Ik weet niet of de afwachtende houding wel zo goed is. Maar ja hij weet nog niet wie van de WK gangers weg gaan.
van geil
 van geil - zondag 24 juni 2018 - 10:03   quote  deeplink  
Dat zeg ik niet
piet de paler
 piet de paler - zondag 24 juni 2018 - 10:17   quote  deeplink  
ik lees wel dat de selectie niet op orde is, en ik refereer aan vorige seizoenen dat er pas laat duidelijkheid is.
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juni 2018 - 11:33   quote  deeplink  
Volgens Feyenoord is t Zo prima
MMM
 MMM - zondag 24 juni 2018 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2018 - 15:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoezo middelmaat? Vind ik niet. Hij is nog maar 24 hè.... Zeiden ze destijds van Kuyt ook niet dat hij middelmaat was? Nou, daar was ik het toen zeker niet mee eens. Ik was dolblij dat hij naar ons toe kwam. Nu wil ik niet zeggen dat Thomas van dezelfde orde is, maar hij zal zich ongetwijfeld nog verbeteren. Wie weet nog tot een zeer acceptabel niveau of daar nog boven. Daarnaast zit het geld in Engeland. Hij heeft als Nieuw-Zeelander een gemakkelijkere toegang tot de engelse competities, dus kan het zomaar zo zijn dat er heel veel geld op te halen is wanneer hij daar een stap naar toe maakt. Daarnaast is er misschien aan merchandise nog wat extra's te verdienen in Nieuw-Zeeland?
24 en dan nog bij PEC zegt voldoende in deze tijd.

Leuke speler voor de subtop maar geen kampioenen maker
Dirk1
 Dirk1 - zondag 24 juni 2018 - 13:21   quote  deeplink  
nou als ik hoor dat elmadi weggaat vilhena ook venovic toch naar az dan vind ik thomas geen verkeerde speler en ik denk dat hij ons nog wel eens kan gaan verrassen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - zondag 24 juni 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 14:28 schreef ras het volgende:
Het blijft bijzonder stil op transfergebied. Afgelopen seizoen heeft uitgewezen dat wil je komend seizoen bovenin gaan meedraaien, versterking echt noodzakelijk is. Gio riep immers na het winnen van de beker dat Feyenoord komend seizoen weer om de titel wil meedoen. Ga hier dan ook wat aan doen Technische staf om Feyenoord van kwaliteitsimpulsen te voorzien en ga niet zo lang zitten wachten, want dan vis je zo dadelijk volledig achter het net. Feyenoord heeft afgelopen seizoen veel punten verspeeld in de competitie en hier moet men op inspelen. Dus ga over tot actie, want met de spelers die je nu nog hebt, ben je er nog lang niet voor komend seizoen.
scorebordjournalistiek is dit. Het team was wel goed. We hebben pech gehad dat in het begin van alles tegenzat. Met name dat het centrale duo van het kampioensjaar wegviel en Jörgensen die alles behalve fit was wordt niet meegenomen in de beoordeling van velen. Maar daardoor voetbal je met een compleet andere achterhoede, wat zijn weerga heeft op onze keep, die in plaats van punten te pakken, punten kost. We begonnen hierdoor zo slecht aan het seizoen dat we de rest ervan achter de feiten aan liepen. Zo als we vorig jaar in een flow kwamen en bleven, lukte dat dit jaar niet. Het is jammer dat de opgelopen schade niet meer hersteld kon worden, maar op het laatst lieten ze wel degelijk zien dat we goed zijn. Ik ben ervan overtuigd dat we qua selectie niet onderdeden dan die van het jaar ervoor, met inachtneming dat het team van het jaar ervoor beter op elkaar ingespeeld was...
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juni 2018 - 13:46   quote  deeplink  
Marko Vejinovic is zondag een opvallend gezicht tijdens de eerste training van AZ. De Alkmaarse club wil graag door met de middenvelder van Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 juni 2018 - 13:51   quote  deeplink  
7 assists in de eerste 7 duels.
Het geeft je toch te denken ,Veijnovic en Gustafson
bij clubs die altijd net onder ons eindigen.
Als Psv en Ajax concurenten zijn,dan zijn Utrecht en AZ dat ook.
Ergens missen wij de creativiteit van deze twee,en toch zijn ze niet goed genoeg.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 24 juni 2018 - 14:08   quote  deeplink  
Op trainingen zulln ze nog beter kunnen beoordelen of ze het niveau hebben, juiste mentaliteit en goed vallen in de groep.
Hoeveel spelers zijn er niet verkocht die elders idd. niet uit de verf kwamen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 24 juni 2018 - 14:52   quote  deeplink  
Als hij in de zeven wedstrijden die hij voor AZ gespeeld heeft ,zeven assists heeft afgeleverd.Zijn ze wel overtuigd denk ik.
de bluffer
 de bluffer - zondag 24 juni 2018 - 16:24   quote  deeplink  
El Ahmadi niet beneden de 10 miljoen weg doen
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 24 juni 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2018 - 16:24 schreef de bluffer het volgende:
El Ahmadi niet beneden de 10 miljoen weg doen
Die gaat gewoon voor een paar miljoen naar een andere club!
Nog maar 1 jaar te gaan en de leeftijd in aanmerking genomen en als dank voor bewezen diensten zal het mij niets verbazen dat het nog minder is.
PieterBos
 PieterBos - zondag 24 juni 2018 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2018 - 16:24 schreef de bluffer het volgende:
El Ahmadi niet beneden de 10 miljoen weg doen
Roept hij zodat hij weer kan mopperen op van Geel hoe slecht hij het doet, als hij straks voor een paar miljoen (meer wordt het echt niet, gezien zijn leeftijd en contractduur)
Stylzz
 Stylzz - zondag 24 juni 2018 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2018 - 16:24 schreef de bluffer het volgende:
El Ahmadi niet beneden de 10 miljoen weg doen
Hahaha
legrande
 legrande - zondag 24 juni 2018 - 18:27   quote  deeplink  
Jongen gaat er nu eindelijk bij ons wat gebeuren. De neuzen hebben al 4 nieuwe spelers en wij alleen met Ajoub met alle respect. Met wat we nu hebben gaan we toch niet starten he. El Ahmadi weg vilena weg Jorgensen. Het is mij veels te stil bij Feyenoord. Ik verheug me weer erg op het nieuwe seizoen maar dan wel met een respectabel team.
ar
 ar - zondag 24 juni 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2018 - 16:24 schreef de bluffer het volgende:
El Ahmadi niet beneden de 10 miljoen weg doen
Zo is het!
de bluffer
 de bluffer - zondag 24 juni 2018 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2018 - 18:27 schreef legrande het volgende:
Jongen gaat er nu eindelijk bij ons wat gebeuren. De neuzen hebben al 4 nieuwe spelers en wij alleen met Ajoub met alle respect. Met wat we nu hebben gaan we toch niet starten he. El Ahmadi weg vilena weg Jorgensen. Het is mij veels te stil bij Feyenoord. Ik verheug me weer erg op het nieuwe seizoen maar dan wel met een respectabel team.
Waar zijn die 3 dan naar toe
Leuv
 Leuv - maandag 25 juni 2018 - 10:45   quote  deeplink  
Tapia
Ayoub
Amrabat
Toornstra
van Persie
Kokcu
Wehrmann
Burger

Met wat aanvulling vanuit de jeugd zouden Vilhena en El Ahmadi vervangen kunnen worden. Ik denk dan ook dat we doelpunten nodig hebben. Dus een goede linksbuiten heeft wmb de hoogste prioriteit. En bij vertrek van Jorgensen een goede spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - maandag 25 juni 2018 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 10:45 schreef Leuv het volgende:
Tapia
Ayoub
Amrabat
Toornstra
van Persie
Kokcu
Wehrmann
Burger

Met wat aanvulling vanuit de jeugd zouden Vilhena en El Ahmadi vervangen kunnen worden. Ik denk dan ook dat we doelpunten nodig hebben. Dus een goede linksbuiten heeft wmb de hoogste prioriteit. En bij vertrek van Jorgensen een goede spits.
Eens! Ik hoop op een vertrek van Boëtius en de komst van een (veel) betere vervanger. Larsson wordt blijkbaar als #10 gezien waarbij hij met Toornstra moet uitvechten wie speelt. RvP als spits is uitstekend, maar die kan nooit alles spelen en dan is Vente m.i. nog te licht.

Vilhena zie ik wel blijven. Tapia wordt hopelijk verkocht. Net als Botteghin en Vejinovic (AZ?). Verdonk en Schuurman verkopen/verhuren. Hansson wordt sowieso verhuurd.

Verder zou ik de komst van een LCV en een rechtsback echt toejuichen, maar eigenlijk ook nog een defensieve rechtsbenige middenvelder en een keeper (Vermeer en Jones worden hopelijk nog verkocht).

? / Bijlow / Ten Hove

Haps / Malacia

? / Vd Heijden / Knoester

Van Beek / St. Juste / Geertruida

? / Nieuwkoop

Vilhena / Ayoub

? / Amrabat

Larsson / Toornstra

? / El Hankouri

Van Persie / ? / Vente

Berghuis / Toure

Maar het lijkt erop dat er eerst spelers moeten vertrekken ...
JanM
 JanM - maandag 25 juni 2018 - 11:23   quote  deeplink  
Als spits zouden zowel Feyenoord als PiSVee toch met Saido Berahino bezig zijn? Iemand daar nog iets over gelezen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 juni 2018 - 11:36   quote  deeplink  
Is onzin
MightyAce
 MightyAce - maandag 25 juni 2018 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 11:23 schreef JanM het volgende:
Als spits zouden zowel Feyenoord als PiSVee toch met Saido Berahino bezig zijn? Iemand daar nog iets over gelezen?
Komt waarschijnlijk van makelaar
ras
 ras - maandag 25 juni 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2018 - 17:03 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Lees eens goed! Ik quote een uitspraak over punten NA de winterstop.
Jij reageert met verloren punten VOOR de winterstop.
Koekkoek.
Beste Pieter, ik kijk naar het totaalplaatje. Tok tok
Leuv
 Leuv - maandag 25 juni 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 11:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Eens! Ik hoop op een vertrek van Boëtius en de komst van een (veel) betere vervanger. Larsson wordt blijkbaar als #10 gezien waarbij hij met Toornstra moet uitvechten wie speelt. RvP als spits is uitstekend, maar die kan nooit alles spelen en dan is Vente m.i. nog te licht.

Vilhena zie ik wel blijven. Tapia wordt hopelijk verkocht. Net als Botteghin en Vejinovic (AZ?). Verdonk en Schuurman verkopen/verhuren. Hansson wordt sowieso verhuurd.

Verder zou ik de komst van een LCV en een rechtsback echt toejuichen, maar eigenlijk ook nog een defensieve rechtsbenige middenvelder en een keeper (Vermeer en Jones worden hopelijk nog verkocht).

van Drongelen (LCV) en Wehrmann (RM)
st Juste. (RB)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - maandag 25 juni 2018 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 14:24 schreef Leuv het volgende:

[..]

van Drongelen (LCV) en Wehrmann (RM)
st Juste. (RB)
Van Drongelen vind ik wel een goeie suggestie. Vond het jammer dat ie naar HSV ging en nu die gedegradeerd zijn is er misschien iets mogelijk? Wehrmann is er denk ik nog niet klaar voor en St. Juste is zoals je weet in mijn ogen geen back ...
Leuv
 Leuv - maandag 25 juni 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 14:29 schreef JanM het volgende:

[..]

Van Drongelen vind ik wel een goeie suggestie. Vond het jammer dat ie naar HSV ging en nu die gedegradeerd zijn is er misschien iets mogelijk? Wehrmann is er denk ik nog niet klaar voor en St. Juste is zoals je weet in mijn ogen geen back ...
Wehrmann is er als aanvoerder <19 klaar voor, dat zag je ook aan de bekerfinale, en moet je gewoon de kans geven.

In mijn ogen is st Juste dit wel.
Je hebt feitelijk 2 soorten backs.
Backs die in een 433 systeem spelen en backs die in een 532 spelen.
Aangezien we 433 spelen met een rechterspits die naar binnen trekt lijkt me de diepgang en drive die st Juste heeft juist ideaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 juni 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - maandag 25 juni 2018 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2018 - 15:01 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wehrmann is er als aanvoerder <19 klaar voor, dat zag je ook aan de bekerfinale, en moet je gewoon de kans geven.

In mijn ogen is st Juste dit wel.
Je hebt feitelijk 2 soorten backs.
Backs die in een 433 systeem spelen en backs die in een 532 spelen.
Aangezien we 433 spelen met een rechterspits die naar binnen trekt lijkt me de diepgang en drive die st Juste heeft juist ideaal.
Voorlopig lijkt hij bij Jong te gaan spelen … En St. Juste moet m.i. juist proberen om Van Beek uit de basis te spelen!
JanM
 JanM - maandag 25 juni 2018 - 17:20   quote  deeplink  
Verhuur Hansson aan Sparta van de baan en Vejinovic nogmaals op huurbasis naar AZ ?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0184810