BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 16 juni 2018 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 22:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Klopt. Met beperkte middelen prima gedaan dankzij zijn netwerk.
tja, maar dat heeft Feyenoord ook gedaan. Onder meer van diezelfde club notabene.
van geil
 van geil - zondag 17 juni 2018 - 01:02   quote  deeplink  
Het WK krikt vooralsnog het gemiddelde niet op zeg maar .
Onze spelers spelen onzichtbaar , en sommige zelfs slecht bij tot nu toe ,nietszeggende landenteams.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 juni 2018 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juni 2018 - 08:49   quote  deeplink  
Tapia speelde t beste ;)
JanM
 JanM - zondag 17 juni 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juni 2018 - 21:08 schreef MMM het volgende:

[..]

Bij deze ben je in deze discussie ontiegelijk dom. Ik ga het niet eens meer uitleggen als je dit niet ziet, ongelooflijk
En weer een discussie platgeslagen ... jammer dit! Maar je hebt gelijk hoor: Van Geel verneukt onze club en met Van Leeuwen promoveert FCT vast meteen weer en worden ze in 2019/2020 fluitend kampioen. Hadden wij maar zo'n verlosser!
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 juni 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2018 - 08:49 schreef Stylzz het volgende:
Tapia speelde t beste ;)
het was niet de beste wedstrijd die ik nu gezien heb
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 juni 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Flores van Peru naar Feyenoord?
van geil
 van geil - zondag 17 juni 2018 - 22:07   quote  deeplink  
Leeft Rutger Hauer nog ?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 juni 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Gerucht ging ja
van geil
 van geil - zondag 17 juni 2018 - 22:11   quote  deeplink  
De lelijkste van het stel
van geil
 van geil - zondag 17 juni 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Mexico heeft leuke spelers.
ar
 ar - zondag 17 juni 2018 - 22:16   quote  deeplink  
Zwitserland leuk collectief
ar
 ar - zondag 17 juni 2018 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2018 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Flores van Peru naar Feyenoord?
Zal PSV wel zijn
ras
 ras - zondag 17 juni 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Lekker afwachten en nu niets doen en straks overal naast grijpen, lijkt mij niet in het belang van Feyenoord. Ajax en PSV roeren zich al volop op de transfermarkt en tot nu toe doet Feyenoord naast het aantrekken van Ayoub niets.Gio heeft na de bekerwinst gezegd dat Feyenoord komend seizoen weer volop wil meedraaien om het kampioenschap. Dan moet je hier toch op inspelen door tijdig goede spelers aan te trekken, want gebleken is dit seizoen dat je veel punten heb laten liggen tegen bijvoorbeeld NAC en VVV, maar ook tegen Ajax en PSV. De selectie moet echt versterkt worden, wil je weer om het kampioenschap mee gaan doen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 juni 2018 - 23:17   quote  deeplink  
Andere clubs roeren zich. Wij doen niets. Who says?
Psv heeft Angelino gehaald, 020 Labyad. Moeten we daar overspannen van worden?

https://www.vi.nl/nieuws/transferoverzicht-eredivisie-201819-alle-clubs-op-een-rij
windoweyes
 windoweyes - maandag 18 juni 2018 - 00:06   quote  deeplink  
Spelers vast houden is ook wat doen, natuurlijk.
Als Berghuis, Jorgensen, Vilhena, Van Persie en in zekere zin El Ahmadi allemaal blijven, dan behoudt je kwaliteit die je niet zo maar even terug koopt. Ik weet niet wat er nog allemaal gaat gebeuren en wat er zich achter de schermen afspeelt, maar dit lijkt wel de intentie/ het uitgangspunt te zijn, heb ik zo het idee. We zijn nu sinds heel lang in de positie dat er geen enkele speler weg hoeft en dat er daarnaast ook nog budget zal zijn (ik schat zo`n 10 tot 15 miljoen) om enkele posities te versterken. Dit lijkt mij een betere strategie dan nu lukraak spelers aan te gaan kopen in de verwachting dat er later wellicht spelers verkocht zullen gaan worden. Daar creëer je chaos en onrust mee wat totaal onnodig is.
JanM
 JanM - maandag 18 juni 2018 - 08:18   quote  deeplink  
Met een vraagprijs van 25 miljoen voor Jørgensen is de kans aanzienlijk dat hij gewoon bij ons speelt komend seizoen ... zal MvG ook wel weer de zwarte piet voor krijgen ;-P
Leuv
 Leuv - maandag 18 juni 2018 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 00:06 schreef windoweyes het volgende:
Spelers vast houden is ook wat doen, natuurlijk.
Als Berghuis, Jorgensen, Vilhena, Van Persie en in zekere zin El Ahmadi allemaal blijven, dan behoudt je kwaliteit die je niet zo maar even terug koopt. Ik weet niet wat er nog allemaal gaat gebeuren en wat er zich achter de schermen afspeelt, maar dit lijkt wel de intentie/ het uitgangspunt te zijn, heb ik zo het idee. We zijn nu sinds heel lang in de positie dat er geen enkele speler weg hoeft en dat er daarnaast ook nog budget zal zijn (ik schat zo`n 10 tot 15 miljoen) om enkele posities te versterken. Dit lijkt mij een betere strategie dan nu lukraak spelers aan te gaan kopen in de verwachting dat er later wellicht spelers verkocht zullen gaan worden. Daar creëer je chaos en onrust mee wat totaal onnodig is.
Ik mag toch hopen dat Vilhena en el Ahmadi wel verkocht gaan worden. Bewezen is om een selectie fris en scherp te houden dat er aanvulling van vers bloed voor nodig is. Ook hebben we anders veel te veel middenvelders en maakt de aankomende jeugd geen enkele kans op speeltijd. Doorselecteren dus !!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juni 2018 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 08:18 schreef JanM het volgende:
Met een vraagprijs van 25 miljoen voor Jørgensen is de kans aanzienlijk dat hij gewoon bij ons speelt komend seizoen ... zal MvG ook wel weer de zwarte piet voor krijgen ;-P
Die gaat wel weg.
Ik denk dat die deal in de winterstop al beklonken was.
JanM
 JanM - maandag 18 juni 2018 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 09:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die gaat wel weg.
Ik denk dat die deal in de winterstop al beklonken was.
Moeten zich toch kapotgeschrokken zijn van zijn zwakke optreden ... en lees dat hij één van de mogelijke spitsen is. Ik zou na dit optreden nog even verder kijken als ik hun was!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juni 2018 - 09:33   quote  deeplink  
Toch moet je je afvragen of het ook in voetballend opzicht verstandig is om met Nicolai door te gaan.
Geweldig was hij zeker niet afgelopen seizoen. En ik vind hem nog steeds geen echte spits. En....Zijn manier van voetballen is niet echt verrassend meer voor tegenstanders.
Leuv
 Leuv - maandag 18 juni 2018 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 09:33 schreef FR-Henk het volgende:
Toch moet je je afvragen of het ook in voetballend opzicht verstandig is om met Nicolai door te gaan.
Geweldig was hij zeker niet afgelopen seizoen. En ik vind hem nog steeds geen echte spits. En....Zijn manier van voetballen is niet echt verrassend meer voor tegenstanders.
Weet jij een betere ? Hij zorgt wel voor aansluiting door de bal voorin goed vast te houden.
Wanneer je er 25M€ voor kunt krijgen moet je hem direct verkopen maar bij minder dan 15M€ moet je hem niet van de hand doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2018 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juni 2018 - 09:48   quote  deeplink  
Ik zeg niet dat ie weg moet. Sterker, eerst zeker weten dat je een goede vervanger op je lijst hebt.
Dat is mede een opening om Jorgensen tot minimaal 20 miljoen uit te onderhandelen. 25 miljoen moet geen blokkade gaan inhouden.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juni 2018 - 09:51   quote  deeplink  
Fener is ook geïnteresseerd
R()b
 R()b - maandag 18 juni 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 09:43 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wanneer je er 25M€ voor kunt krijgen moet je hem direct verkopen maar bij minder dan 15M€ moet je hem niet van de hand doen.
Eens gewoon vasthouden aan die 25 mil.
De tijd van actie shoppen is gewoon voorbij.
Newcastle moet niet huilen omdat hij 1 wedstrijd matig speelt op een WK.
Ik snap dat ze dat aangrijpen om de prijs te drukken, vroeger trapte wij daar misschien in tegenwoordig niet meer.
VVout
 VVout - maandag 18 juni 2018 - 10:36   quote  deeplink  
Newcastle moet gewoon dokken of niet zeuren idd. net zo goed als andere eventueel geïnteresseerde partijen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 juni 2018 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2018 - 15:47 schreef Leuv het volgende:
Waarom onhaalbaar ?
- van Drongelen is gewoon gedegradeerd en zal een clausule in zijn contract hebben.
- Hoogma speelt nooit dus een beetje kietelen en zien of hij bijt.
- Pierie is jong genoeg en goed voor de toekoemst. Nu halen scheelt in de toekomst veel centjes.
- Bacuna is juist het type middenvelder (kracht, diepgand) die ons verder kan brengen.
- Kadioglu twijfel ik ook over maar ik wil het wel eens zien.

Buitenlanders halen zijn we niet zo goed in !!
Hoogma hebben we ook in huis, Bacuna wel halen, de rest is heel matig
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 juni 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 14:59 schreef JanM het volgende:
Hidde ter Avest transfervrij van die gedegradeerde Duitsers naar Udinese ... gemist kansje?
komen ze nog wel achter bij Udinese
Leuv
 Leuv - maandag 18 juni 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 11:59 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Hoogma hebben we ook in huis, Bacuna wel halen, de rest is heel matig
In de koelkast waarschijnlijk.
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 juni 2018 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 12:48 schreef Leuv het volgende:

[..]

In de koelkast waarschijnlijk.
[/quo

wat een stom 020 antwoord
Leuv
 Leuv - maandag 18 juni 2018 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 13:12 schreef de bluffer het volgende:
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 12:48 schreef Leuv het volgende:

[..]

In de koelkast waarschijnlijk.
[/quo

wat een stom 020 antwoord
020 ? Ga je mond spoelen mafkees !
ras
 ras - maandag 18 juni 2018 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 00:06 schreef windoweyes het volgende:
Spelers vast houden is ook wat doen, natuurlijk.
Als Berghuis, Jorgensen, Vilhena, Van Persie en in zekere zin El Ahmadi allemaal blijven, dan behoudt je kwaliteit die je niet zo maar even terug koopt. Ik weet niet wat er nog allemaal gaat gebeuren en wat er zich achter de schermen afspeelt, maar dit lijkt wel de intentie/ het uitgangspunt te zijn, heb ik zo het idee. We zijn nu sinds heel lang in de positie dat er geen enkele speler weg hoeft en dat er daarnaast ook nog budget zal zijn (ik schat zo`n 10 tot 15 miljoen) om enkele posities te versterken. Dit lijkt mij een betere strategie dan nu lukraak spelers aan te gaan kopen in de verwachting dat er later wellicht spelers verkocht zullen gaan worden. Daar creëer je chaos en onrust mee wat totaal onnodig is.
In de competitie heeft Feyenoord afgelopen seizoen veel punten verspeeld, dus ook met de selectie van nu,al zou er niemand weggaan, ben je er gewoon nog niet.
ras
 ras - maandag 18 juni 2018 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2018 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:
Andere clubs roeren zich. Wij doen niets. Who says?
Psv heeft Angelino gehaald, 020 Labyad. Moeten we daar overspannen van worden?

https://www.vi.nl/nieuws/transferoverzicht-eredivisie-201819-alle-clubs-op-een-rij
Tot nu toe is er naast het aantrekken van Ayoub niets gebeurd.
windoweyes
 windoweyes - maandag 18 juni 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 19:11 schreef ras het volgende:

[..]

In de competitie heeft Feyenoord afgelopen seizoen veel punten verspeeld, dus ook met de selectie van nu,al zou er niemand weggaan, ben je er gewoon nog niet.
Dat een team een tijd slecht speelt, houdt niet gelijk automatisch in dat het een slecht team met slechte spelers is. Daar kunnen ook andere oorzaken voor zijn. Blessures, Champions League, een nieuwe samenstelling, het gemis van een voortrekker/ leider, enz.

Het was een tijd zeer waardeloos, dat ben ik met iedereen eens. Maar iedere keer wanneer RvP meespeelde werd er gewonnen, sinds hij bij het team kwam. Met Kuyt was het het eerste jaar ook zeer slecht. In het tweede jaar werden we kampioen. Dat kan met dit team ook, zeker als er nog 2 tot 3 geschikte versterkingen bij komen en iedereen fit is (en blijft).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2018 door windoweyes --
VVout
 VVout - maandag 18 juni 2018 - 20:09   quote  deeplink  
Wat windoweyes schrijft kan ik me goed in vinden en wie weet vind je nog een meevaller of wat op de markt. Vergeet gewoon niet dat de groep voor de winterstop helemaal niet goed in zijn vel zat, na de winterstop met moeite verbetert maar lang niet wat je normaal van een aantal spelers zou verwachten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 juni 2018 - 20:19   quote  deeplink  
Hear hear!
Agree with both.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 18 juni 2018 - 20:33   quote  deeplink  
Paar weken dit topic niet gevolgd, is er nog iets gebeurd in de tussentijd?
van geil
 van geil - maandag 18 juni 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Er zijn er een paar volledig het verstand kwijt geraakt , dat was het wel.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 18 juni 2018 - 20:47   quote  deeplink  
Ik zag iq voorbijkomen, overgeslagen, das veel te hoog gegrepen voor mij.
van geil
 van geil - maandag 18 juni 2018 - 20:49   quote  deeplink  
Heel verstandig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juni 2018 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2018 - 09:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Moeten zich toch kapotgeschrokken zijn van zijn zwakke optreden ... en lees dat hij één van de mogelijke spitsen is. Ik zou na dit optreden nog even verder kijken als ik hun was!
Heel Denemarken was slecht
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 19 juni 2018 - 13:47   quote  deeplink  
Ik zou niet bang zijn om met 90% van de huidige selectie het seizoen in te gaan. Bilal is weg, dat is goed voor ons en voor Bilal zelf. Volgens mij zitten onze problemen vooral bij de LCV en de linkerspits-positie. Zowel Scharie als JP halen het vereiste niveau niet, en hun vervangers zijn niet beter. Tapia wellicht wel, maar daar houdt ik al geen rekening meer mee, die gaat wel verterkken, denk ik.

Vilhena zal waarschijnlijk ook wel gaan, al duurt het wel weer lang bij Inter. Misschien wordt er weer eens flink getwijfeld. Mocht ie willen blijven, dan vind ik dat op basis van het tweede deel van vorig seizoen geen probleem.

In het saaiste scenario gebeurt er niks, en speel je volgend seizoen zo:

-------------------Bijlow----------------
----------Van Beek---------Tapia---------
Nieuwkoop of St. Juste------Haps of Malacia
----Amrabat of Karim------Vilhena of Ayoub
-----------------RVP----------------------
Berghuis-----Jorgensen--------Larsson (of een nieuwe?)

Is toch niks mis mee?
VVout
 VVout - dinsdag 19 juni 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:

Is toch niks mis mee?
Mmm, denk het ook niet en dan lekker vanuit de jeugd gaan opvullen als er eens een mogelijkheid is of als het echt een aanvulling is aankopen. Verder geen gekke dingen gaan doen.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 19 juni 2018 - 14:46   quote  deeplink  
---- Vermeer/ Bijlow ----
Nieuwe RB - Van Beek - St. Juste - Haps -
- El Ahmadi - RvP - Vilhena -
- Berguis - Jorgensen - Lens -

Toelichting: Eigenlijk hebben we een extra rechter vleugelaanvaller nodig nu Bilal weg is. Lens zou je dan als vervanger aan kunnen trekken, maar hij kan ook op links en in de spits. Als Berghuis speelt, zou ik hem laten concurreren met Larssen. Ik zou kiezen voor een nieuwe rechtsback en ST. Juste als linker CV gebruiken. Andersom kan eventueel ook (maar heeft niet mijn voorkeur). Daarnaast zou ik nog een jonge nummer 10 halen voor de toekomst. RvP kan niet alle wedstrijden spelen en ook niet allemaal volledig. Als Toornstra dan geblesseerd of geschorst raakt, dan heb je een probleem (alhoewel Ayoub ook nog zou kunnen).
Geschat budget voor de extra aankopen: 12 tot 15 mln. Er vanuit gaande dat alleen Tapia (en eventueel Boëtius) nog verkocht wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door windoweyes --
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 juni 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 14:46 schreef windoweyes het volgende:
---- Vermeer/ Bijlow ----
Nieuwe RB - Van Beek - St. Juste - Haps -
- El Ahmadi - RvP - Vilhena -
- Berguis - Jorgensen - Lens -

Toelichting: Eigenlijk hebben we een extra rechter vleugelaanvaller nodig nu Bilal weg is. Lens zou je dan als vervanger aan kunnen trekken, maar hij kan ook op links en in de spits. Als Berghuis speelt, zou ik hem laten concurreren met Larssen. Ik zou kiezen voor een nieuwe rechtsback en ST. Juste als linker CV gebruiken. Andersom kan eventueel ook (maar heeft niet mijn voorkeur). Daarnaast zou ik nog een jonge nummer 10 halen voor de toekomst. RvP kan niet alle wedstrijden spelen en ook niet allemaal volledig. Als Toornstra dan geblesseerd of geschorst raakt, dan heb je een probleem (alhoewel Ayoub ook nog zou kunnen).
Geschat budget voor de extra aankopen: 12 tot 15 mln. Er vanuit gaande dat alleen Tapia (en eventueel Boëtius) nog verkocht wordt.
Met Lens erbij lever ik mijn seizoenkaart in !!!
Trouwens een rechtervleugelaanvaller is niet nodig omdat Berghuis daar speelt.

St Juste is rechtsbenig, graag een linksbenige centrale linkerverdediger.
Nummer 10 hebben we er nu ongeveer 5 van dus dat lijkt me een geheel overbodige aankoop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door Leuv --
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 19 juni 2018 - 15:17   quote  deeplink  
De posities dienen toch dubbel bezet te zijn?
Wat als Berghuis geblesseerd raakt? Toornstra weer op die positie?

Een nieuwe linker CV is inderdaad een optie. Maar als St. Juste dan als rechtsback uitvalt dan heb je direct weer een nieuwe zwakke plek, zoals destijds met Nelom of Diks op de backs. Waardoor het hele team gelijk weer als een drol begint te spelen. Met een nieuwe rechtsback, kan je altijd ST. Just nog naar de RB schuiven als de nieuwe RB uitvalt en Jan Arie op de plek van St. Juste inbrengen. Dan is er in beginsel niet zo heel veel aan de hand.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door windoweyes --
VVout
 VVout - dinsdag 19 juni 2018 - 15:25   quote  deeplink  
Kies iets uit deze lijst, beter als van die wazige flops en geeft de jongens moed er voor te gaan.

- Daude van der Kust

- Rodney Huijgen

- Nelson Amadin

- Jaron Vicario

- Roscello Vlijter

- Crysencio Summerville
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 juni 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:17 schreef windoweyes het volgende:
De posities dienen toch dubbel bezet te zijn?
Wat als Berghuis geblesseerd raakt? Toornstra weer op die positie?

Een nieuwe linker CV is inderdaad een optie. Maar als St. Juste dan als rechtsback uitvalt dan heb je direct weer een nieuwe zwakke plek, zoals destijds met Nelom of Diks op de backs. Waardoor het hele team gelijk weer als een drol begint te spelen. Met een nieuwe rechtsback, kan je altijd ST. Just nog naar de RB schuiven als de nieuwe RB uitvalt en Jan Arie op de plek van St. Juste inbrengen. Dan is er in beginsel niet zo heel veel aan de hand.
Eens. Iedere plek moet dubbel bezet zijn maar om dan een speler als 2e speler voor die positie aan te trekken dat lijkt me een beetje overdone.

We zijn tevreden met Berghuis volgens mij dan moet je geen concurrent voor hem aantrekken maar iemand uit de jeugd ernaast zetten zodat die zich aan Berghuis optrekt.
Ben je niet tevreden over Berguis dan moet je inderdaad een betere halen.
En trouwens is Boetius niet gewoon rechtsbenig en is El Hankouri niet gewoon verlengd ? Het lijkt me toch dat dit niet voor niets gedaan is.

St Juste zal als rechtsback uitvallen dan wel tegen een schorsing aanlopen en dan krijgt Nieuwkoop de kans. Zo moeilijk is het toch allemaal niet ?

Een LCV beter en jonger dan Jan Arie heeft dan ook mijn voorkeur.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - dinsdag 19 juni 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Ik hoop en verwacht dat we sowieso zowel een nieuwe LCV als een nieuwe rechtsback halen. St. Juste en Van Beek gaan m.i. uitvechten wie RCV wordt. Verder alleen nieuwe spelers indien huidige vertrekken denk ik. Vertrekkers worden denk ik Jørgensen, Vilhena, Tapia, El Ahmadi en hopelijk Boëtius.
Leuv
 Leuv - dinsdag 19 juni 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 16:03 schreef JanM het volgende:
Ik hoop en verwacht dat we sowieso zowel een nieuwe LCV als een nieuwe rechtsback halen. St. Juste en Van Beek gaan m.i. uitvechten wie RCV wordt. Verder alleen nieuwe spelers indien huidige vertrekken denk ik. Vertrekkers worden denk ik Jørgensen, Vilhena, Tapia, El Ahmadi en hopelijk Boëtius.
Verdonk, Schuurman, Hansson, Botteghin, Jones
JanM
 JanM - dinsdag 19 juni 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 16:07 schreef Leuv het volgende:

[..]

Verdonk, Schuurman, Hansson, Botteghin, Jones
Mogen ook weg, net als Vermeer, Vejinovic en wat mij betreft ook Toornstra bij een goed bod.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0207529