BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 juli 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 20:17 schreef piet de paler het volgende:
Ik lees net zware knie blessure
Indd zo geldt voor de 1 de privacywet en voor een ander niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 juli 2018 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 20:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Indd zo geldt voor de 1 de privacywet en voor een ander niet.
Is geen officieel bericht van Feyenoord over, nog...
ar
 ar - dinsdag 24 juli 2018 - 20:32   quote  deeplink  
Schijnt op het WK al gebeurd te zijn
van geil
 van geil - dinsdag 24 juli 2018 - 20:32   quote  deeplink  
Jezus , die raken we dus ook niet kwijt
ar
 ar - dinsdag 24 juli 2018 - 20:34   quote  deeplink  
Ja, ook sterkte van mij Renato.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 juli 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 20:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is geen officieel bericht van Feyenoord over, nog...
Jawel op de feyenoord club site
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 juli 2018 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Jawel op de feyenoord club site
Ik zie t, maar dat was idd al bekende info. Geen medisch gegeven.
Die blessure zag iedereen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 juli 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zie t, maar dat was idd al bekende info. Geen medisch gegeven.
Die blessure zag iedereen
Privecywet is privecywet ,wat een ander doet moeten zij weten.
Dit is een beetje uhhhm amateuristisch?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 juli 2018 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 20:32 schreef van geil het volgende:
Jezus , die raken we dus ook niet kwijt
En bom erop?
Of zit het te diep.
Milo
 Milo - dinsdag 24 juli 2018 - 21:43   quote  deeplink  
Tapia Boeiuh....
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 juli 2018 - 21:44   quote  deeplink  
Ook een Feyenoorder. En niet de slechtste.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 juli 2018 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:36 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Privecywet is privecywet ,wat een ander doet moeten zij weten.
Dit is een beetje uhhhm amateuristisch?
Nieuws naar buiten gebracht door Peru. Over een Peruaan.
Valt niet echt onder de avg ;)
Milo
 Milo - dinsdag 24 juli 2018 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:44 schreef FR-Henk het volgende:
Ook een Feyenoorder. En niet de slechtste.
Maar ook niet de beste lood om oud ijzer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 juli 2018 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nieuws naar buiten gebracht door Peru. Over een Peruaan.
Valt niet echt onder de avg ;)
Vraag maar aan Patricia Paay hoe het werkt.
Elke bron is aangepakt ;-)
Milo
 Milo - dinsdag 24 juli 2018 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Vraag maar aan Patricia Paay hoe het werkt.
Elke bron is aangepakt ;-)
Nou en of....
van geil
 van geil - dinsdag 24 juli 2018 - 21:51   quote  deeplink  
Ik heb wat appjes van haar
van geil
 van geil - dinsdag 24 juli 2018 - 21:51   quote  deeplink  
Of waren het selfies ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 24 juli 2018 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 21:51 schreef van geil het volgende:
Ik heb wat appjes van haar
Nounou ieuw
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 24 juli 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Everton koopt ff een spits voor 55,9 miljoen...
van geil
 van geil - dinsdag 24 juli 2018 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2018 - 22:12 schreef MightyAce het volgende:
Everton koopt ff een spits voor 55,9 miljoen...
Jörgensen ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 juli 2018 - 05:53   quote  deeplink  
Volgens Italiaans medium Tuttosport is subtopper Fiorentina opnieuw geïnteresseerd in Sam Larsson. De 25-jarige aanvaller stond voor zijn transfer naar Feyenoord ook al in belangstelling van Fiorentina.

Larsson, die tot 29 officiële wedstrijden kwam in zijn eerste Feyenoord-seizoen, heeft opnieuw belangstelling gecreëerd vanuit kamp Fiorentina. De Italiaanse pers spreekt over een bedrag dat tussen de vijf en zes miljoen euro ligt. Vorige zomer wilde Fiorentina de 25-jarige aanvaller overnemen van sc Heerenveen. Toen koos hij voor Feyenoord
MightyAce
 MightyAce - woensdag 25 juli 2018 - 06:20   quote  deeplink  
Dat bedrag is voor ons totaal niet interessant
MMM
 MMM - woensdag 25 juli 2018 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
'Feyenoord in spagaat: Rotterdammers moeten éérst dragende kracht verkopen'

De clubleiding van Feyenoord bevindt zich in een lastige spagaat. Het Algemeen Dagblad schrijft woensdag dat de Rotterdammers beseffen dat er naast Yassin Ayoub, Luis Sinisterra en Jordy Clasie - hij wordt eerdaags gepresenteerd - méér versterkingen nodig zijn. Het geld voor grote transfers ontbreekt echter.

Het AD stelt dat de huidige spelersgroep van bekerwinnaar Feyenoord 'kwalitatief hooguit van hetzelfde niveau is gebleven. Een groot contrast met de concurrenten Ajax en PSV, die er ogenschijnlijk sterker op zijn geworden.' Om dit seizoen een serieuze gooi te doen naar de landstitel, zal er nog minimaal één dragende speler aan de selectie moeten worden toegevoegd.

Daar ligt het dilemma van technisch directeur Martin van Geel, want Feyenoord heeft simpelweg het budget niet om à la de concurrent uit Amsterdam een miljoenenbedrag op tafel te leggen.

Pas wanneer er belangrijke spelers zijn vertrokken, kan de club in actie komen op de transfermarkt. Volgens het AD is de kans 'reëel' dat Tonny Vilhena en Nicolai Jorgensen vertrekken. Ook voor Steven Berghuis zou er nog concrete interesse kunnen ontstaan. De linkspoot draaide een uitstekende voorbereiding.
Dat krijg je als je vorig seizoen met geld hebt gesmeten voor middelmaat.
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 25 juli 2018 - 08:57   quote  deeplink  
als ze er 7 van maken, zou ik zeggen veel plezier met larsson. Is een goede speler, maar denk dat hij niet past bij feyenoord. Voor 7 miljoen valt er toch wel ergens een goeie LB te halen zou je denken? Zie dat Bernard van Shaktar Donetsk transfervrij is;). Maar een lucas Piazon lijkt mij overigens een goede vervanger! heeft het uitstekend gedaan bij Fulham vorig jaar en ligt nog maar 1 jaar vast bij Chelsea. Moet voor 5 a 6 toch op te halen zijn.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 25 juli 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Alleen Janmaat komt nog.....
Leuv
 Leuv - woensdag 25 juli 2018 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 09:32 schreef SCF Leiden het volgende:
Alleen Janmaat komt nog.....
Hopelijk niet. Clasie is al een blunder laat staan Janmaat.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 25 juli 2018 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 09:32 schreef SCF Leiden het volgende:
Alleen Janmaat komt nog.....
Dat zou mooi zijn, ik zie dat toch als een ontbrekende schakel.
Alleen ben ik bang dat er geen geld is, zonder dat er spelers verkocht worden. En als er spelers verkocht worden, dan krijg je weer nieuwe gaten in je selectie. Dat gaat dus lastig worden.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 25 juli 2018 - 10:18   quote  deeplink  
Ik hoorde van iemand die "dichtbij het vuur staat" dat het bijna rond is....
CobusIII
 CobusIII - woensdag 25 juli 2018 - 10:22   quote  deeplink  
Dat zou mooi zijn...
Leuv
 Leuv - woensdag 25 juli 2018 - 10:47   quote  deeplink  
Laten we dan alsjeblieft stoppen met de jeugdopleiding. Dit heeft geen enkele zin meer !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door Leuv --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 juli 2018 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 08:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat krijg je als je vorig seizoen met geld hebt gesmeten voor middelmaat.
We weten t nu wel
Leuv
 Leuv - woensdag 25 juli 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 11:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

We weten t nu wel
De kracht van de herhaling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 juli 2018 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 10:47 schreef Leuv het volgende:
Laten we dan alsjeblieft stoppen met de jeugdopleiding. Dit heeft geen enkele zin meer !
Weten we nu ook wel.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 25 juli 2018 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 10:47 schreef Leuv het volgende:
Laten we dan alsjeblieft stoppen met de jeugdopleiding. Dit heeft geen enkele zin meer !
Waarom?
Vorig jaar zijn Malacia en Vente doorgestroomd vanuit de jeugdopleiding. En als je verder in de selectie kijkt, zie je dat daarnaast ook nog eens Bijlow, van Beek, Nieuwkoop, Clasie, Vilhena, RvP en Boëtius tot basis-waardige spelers gerekend kunnen worden. Die zijn allemaal uit de jeugdopleiding afkomstig. Dat zijn in totaal 9 eigen spelers, wat Feyenoord tot een zeer authentieke `topclub` maakt. Ik heb er geen enkel probleem mee om nog meer spelers uit de eigen jeugd toe te voegen aan de wedstrijdselectie. Maar welke zouden dit dan moeten zijn, er vanuit gaande dat een trainer altijd zijn beste 11 op wil stellen?
kenny
 kenny - woensdag 25 juli 2018 - 11:22   quote  deeplink  
weer een sterk staaltje van v geel , prima scoutingswerk en sterke aankopen we worden weer echt sterker dit seizoen pffff , hoe lang mag deze man man nog door prutsen ????
kenny
 kenny - woensdag 25 juli 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 11:19 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Waarom?
Vorig jaar zijn Malacia en Vente doorgestroomd vanuit de jeugdopleiding. En als je verder in de selectie kijkt, zie je dat daarnaast ook nog eens Bijlow, van Beek, Nieuwkoop, Clasie, Vilhena, RvP en Boëtius tot basis-waardige spelers gerekend kunnen worden. Die zijn allemaal uit de jeugdopleiding afkomstig. Dat zijn in totaal 9 eigen spelers, wat Feyenoord tot een zeer authentieke `topclub` maakt. Ik heb er geen enkel probleem mee om nog meer spelers uit de eigen jeugd toe te voegen aan de wedstrijdselectie. Maar welke zouden dit dan moeten zijn, er vanuit gaande dat een trainer altijd zijn beste 11 op wil stellen?
onze jeugdopleiding is redelijk maar echte toptalenten brengen we ook niet voort ook hier moet de lat hoger en dat kan , ik wil niet jaloers naar 020 kijken maar die hebben de lat wel hoog liggen en daar breken dan ook wel toptalenten door
wil je doorgroeien moet de lat zowel bij de jeugd alswel de scouting omhoog
Milo
 Milo - woensdag 25 juli 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 10:18 schreef SCF Leiden het volgende:
Ik hoorde van iemand die "dichtbij het vuur staat" dat het bijna rond is....
Eerst moet er een speler vertrekken. Anders komt hij niet.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 25 juli 2018 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 08:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat krijg je als je vorig seizoen met geld hebt gesmeten voor middelmaat.
Is het middelmaat of krijgt Gio er geen voetbal in...Je kan net zo goed redeneren dat door individuele kwaliteit we nog prijzen pakken, maar niet door goed voetbal...
kenny
 kenny - woensdag 25 juli 2018 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 11:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Is het middelmaat of krijgt Gio er geen voetbal in...Je kan net zo goed redeneren dat door individuele kwaliteit we nog prijzen pakken, maar niet door goed voetbal...
helemaal mee eens , maar deze selectie heeft weldegelijk veel middelmaat
Leuv
 Leuv - woensdag 25 juli 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 11:19 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Waarom?
Vorig jaar zijn Malacia en Vente doorgestroomd vanuit de jeugdopleiding. En als je verder in de selectie kijkt, zie je dat daarnaast ook nog eens Bijlow, van Beek, Nieuwkoop, Clasie, Vilhena, RvP en Boëtius tot basis-waardige spelers gerekend kunnen worden. Die zijn allemaal uit de jeugdopleiding afkomstig. Dat zijn in totaal 9 eigen spelers, wat Feyenoord tot een zeer authentieke `topclub` maakt. Ik heb er geen enkel probleem mee om nog meer spelers uit de eigen jeugd toe te voegen aan de wedstrijdselectie. Maar welke zouden dit dan moeten zijn, er vanuit gaande dat een trainer altijd zijn beste 11 op wil stellen?
Omdat we een jankende middenvelder aantrekken terwijl we ruim voldoende aan middenvelders hebben. Deze zal de vorige jaar aangetrokken spelers en jeugdspelers alleen maar in de weg zitten. Hetzelfde geldt voor Janmaat al jankt die niet zo hard.
Boetius moet je al helemaal niet over beginnen want dan kan ik zelf nog beter de kicksen weer aan gaan trekken. Wat een waslap zeg.

Wehrmann is de vervanger van El Dramatisch
Burger de vervanger van Vilhena
en Kocku de vervangen van v. Persie.
Toornstra is standby AM en RS.

Clasie is overbodig !!!

Het enige dat echt moet gebeuren is het vervangen van Boetius en een goede LCV aantrekken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 25 juli 2018 - 11:47   quote  deeplink  
Clasie///held!
kenny
 kenny - woensdag 25 juli 2018 - 11:53   quote  deeplink  
als clasie zijn niveau weer weet te halen is het wel een goede , probleem is wel zijn blessure gevoeligheid daarbij hebben we een overvloet aan verdedigende middevelders , ik zag liever een goede nummer 10 komen die ontbreekt al jaren
windoweyes
 windoweyes - woensdag 25 juli 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 11:26 schreef kenny het volgende:

[..]

onze jeugdopleiding is redelijk maar echte toptalenten brengen we ook niet voort ook hier moet de lat hoger en dat kan , ik wil niet jaloers naar 020 kijken maar die hebben de lat wel hoog liggen en daar breken dan ook wel toptalenten door
wil je doorgroeien moet de lat zowel bij de jeugd alswel de scouting omhoog
Dat komt natuurlijk ook doordat talentvolle jeugdspelers worden weg gevist door grotere clubs uit het buitenland. Als dit niet zo was geweest, dan was de jeugdopleiding als een stuk succesvoller beschouwd dan dat dit nu het geval is.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 25 juli 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 11:41 schreef Leuv het volgende:

[..]

Omdat we een jankende middenvelder aantrekken terwijl we ruim voldoende aan middenvelders hebben. Deze zal de vorige jaar aangetrokken spelers en jeugdspelers alleen maar in de weg zitten. Hetzelfde geldt voor Janmaat al jankt die niet zo hard.
Boetius moet je al helemaal niet over beginnen want dan kan ik zelf nog beter de kicksen weer aan gaan trekken. Wat een waslap zeg.

Wehrmann is de vervanger van El Dramatisch
Burger de vervanger van Vilhena
en Kocku de vervangen van v. Persie.
Toornstra is standby AM en RS.

Clasie is overbodig !!!

Het enige dat echt moet gebeuren is het vervangen van Boetius en een goede LCV aantrekken.
Maar is het niet zo dat de balans dan zoek raakt? Jonge spelers moeten nog gecoached worden door oudere spelers in het veld. We hebben al een zeer jonge achterhoede. Bijlow, Malacia, St Juste, Van Beek, Nieuwkoop. Als je daar nog enkele jeugdspelers op het middenveld bovenop stapelt, dan valt de boel als een kaartenhuis in elkaar. Wedstrijden worden verloren, jeugdspelers leren niets en verliezen het zelfvertrouwen, supporters raken ontevreden, enz. Voor je het weet heb je een crisis, terwijl we daar net uit waren.
Milo
 Milo - woensdag 25 juli 2018 - 12:30   quote  deeplink  
Ik ben al 10 jaar lang actief op dit forum, en al 10 jaar lullen we nog steeds over hetzelfde! Fijne middag!
Leuv
 Leuv - woensdag 25 juli 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Inderdaad. Iedereen heeft zijn eigen visie op het spelletje en probeert een ander van zijn gelijk te overtuigen.

Mijn visie is simpel:
Je hebt een jeugdopleiding om individueel op te leiden voor het eerste elftal. Structureel moeten dan 1, 2 of 3 spelers jaarlijks doorschuiven. Deze moeten wel een zicht op een basisplaats hebben anders staan ze een jaar stil in ontwikkeling.
Koop je dat jaar spelers voor die positie dan komen ze stil te staan in hun ontwikkeling en gaat er iets niet goed. Planning en inzicht in je organisatie, je zou het onder een beleid in de levensfase van een speler moeten opvangen.

Deze spelers komen het komende jaar dus niet aan het spelen of ze moeten verhuurt worden of we moeten een samenwerkingsverband aangaan met een FC Twente (ik noem maar een zijstraat) bijvoorbeeld. Dan is er zicht op dat ze het komende jaar wel een kans krijgen. Maar met het aantrekken van "uitgerangeerde" spelers met een bovengemiddelde leeftijd en geen enkel kans op verhuur oid ondermijn je iedere vorm van beleid.

We leiden op maar waarom eigenlijk ? Je moet zien, en weten, wanneer je voor welke positie opleidt en daar moet je beleid op voeren.

Dit is waar het al jaren aan schort bij Feyenoord. We leiden op maar er zit werkelijk geen enkel idee achter. Malacia kwam ineens uit de lucht vallen. Dat kan toch werkelijk niet ? Schandalig vind ik dit. Ik mis een beleidsmaker in de jeugd die de brug naar het eerste vormt.

Dit is waar Feyenoord het komende decennia de aandacht aan moet geven. Kopen wanneer en voor welke positie het nodig is en doorselecteren wanneer een vervanger zich aandient.
Daarmee vang je het uit balans raken van een elftal altijd op, bied je de jeugd een kans en maak je geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door Leuv --
ar
 ar - woensdag 25 juli 2018 - 13:24   quote  deeplink  
Leuv van Geel..
Leuv
 Leuv - woensdag 25 juli 2018 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 13:24 schreef ar het volgende:
Leuv van Geel..
Tnx mate!
PieterBos
 PieterBos - woensdag 25 juli 2018 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2018 - 12:52 schreef Leuv het volgende:
Inderdaad. Iedereen heeft zijn eigen visie op het spelletje en probeert een ander van zijn gelijk te overtuigen.

Mijn visie is simpel:
Je hebt een jeugdopleiding om individueel op te leiden voor het eerste elftal. Structureel moeten dan 1, 2 of 3 spelers jaarlijks doorschuiven. Deze moeten wel een zicht op een basisplaats hebben anders staan ze een jaar stil in ontwikkeling.
Koop je dat jaar spelers voor die positie dan komen ze stil te staan in hun ontwikkeling en gaat er iets niet goed. Planning en inzicht in je organisatie, je zou het onder een beleid in de levensfase van een speler moeten opvangen.

Deze spelers komen het komende jaar dus niet aan het spelen of ze moeten verhuurt worden of we moeten een samenwerkingsverband aangaan met een FC Twente (ik noem maar een zijstraat) bijvoorbeeld. Dan is er zicht op dat ze het komende jaar wel een kans krijgen. Maar met het aantrekken van "uitgerangeerde" spelers met een bovengemiddelde leeftijd en geen enkel kans op verhuur oid ondermijn je iedere vorm van beleid.

We leiden op maar waarom eigenlijk ? Je moet zien, en weten, wanneer je voor welke positie opleidt en daar moet je beleid op voeren.

Dit is waar het al jaren aan schort bij Feyenoord. We leiden op maar er zit werkelijk geen enkel idee achter. Malacia kwam ineens uit de lucht vallen. Dat kan toch werkelijk niet ? Schandalig vind ik dit. Ik mis een beleidsmaker in de jeugd die de brug naar het eerste vormt.

Dit is waar Feyenoord het komende decennia de aandacht aan moet geven. Kopen wanneer en voor welke positie het nodig is en doorselecteren wanneer een vervanger zich aandient.
Daarmee vang je het uit balans raken van een elftal altijd op, bied je de jeugd een kans en maak je geld.
STel dat je dat doet, dan wil je die doorgebroken spelers ook ff laten spelen. zeg 3 seizoenen. Dan heb je dus 6 zelf opgeleide jonkies in de basis. Lijkt me wat veel gastjes van 18/19/20
VVout
 VVout - donderdag 26 juli 2018 - 09:01   quote  deeplink  
Wat doet de leeftijd er toe als de instelling er wel is bij deze talenten uit je eigen bron. Ook gaan deze je geld opleveren ipv kosten, twijfels hebben aan deze jongens ondermijnt je eigen opleiding. 6 jonge spelers in een dubbel bezet elftal, als dat niet meer kan. Ga de namen hier niet noemen, maar de laatste keer dat de CL beker in Nederland terecht kwam zaten er 2 spelers 18 en 1 van 19 in dat elftal de rest varieerde van 22 tot 25 en ouder kon je op 3 vingers tellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door VVout --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0259399