BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - maandag 30 juli 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Transferwindow sluit volgende week in engeland. Fer en janmaat komen niet.
VVout
 VVout - maandag 30 juli 2018 - 23:20   quote  deeplink  
Kudt AD kan alleen maar stoken, of komt daar wel eens een bericht vandaan dat Feyenoord een hart onder de riem steekt. Meestal eerder een dolk er midden in, dat ding is nog te min om de haard mee aan te steken.
de bluffer
 de bluffer - maandag 30 juli 2018 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Feyenoord wil Fer en Janmaat , spelers willen ook,
Maar de centjes zijn op, AD
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=45962&abbr=fr12
Feyenoord moet weer eens gaan praten met de geldschieters van Feyenoord
Ze willen toch Fer en Janmaat binnen halen en weer meedoen om de prijzen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 juli 2018 - 07:13   quote  deeplink  
Nee.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 31 juli 2018 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 23:56 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Feyenoord moet weer eens gaan praten met de geldschieters van Feyenoord
Ze willen toch Fer en Janmaat binnen halen en weer meedoen om de prijzen.
We hebben net een flink geldbedrag terugbetaald aan de VVF...
kenny
 kenny - dinsdag 31 juli 2018 - 10:44   quote  deeplink  
er is dus geen geld om te investeren , alle begrip dat er niks gekocht wordt , dit seizoen worden we weer 3e of 4e dat is ook duidelijk , ga dan gewoon met de jeugd werken verkoop nog een paar net niet voetballers en vul aan met de jeugd ik zou daar begrip voor hebben , koeman deed dit een paar jaar terug en dat heeft ons geen windeieren bezorgt
Leuv
 Leuv - dinsdag 31 juli 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 10:44 schreef kenny het volgende:
er is dus geen geld om te investeren , alle begrip dat er niks gekocht wordt , dit seizoen worden we weer 3e of 4e dat is ook duidelijk , ga dan gewoon met de jeugd werken verkoop nog een paar net niet voetballers en vul aan met de jeugd ik zou daar begrip voor hebben , koeman deed dit een paar jaar terug en dat heeft ons geen windeieren bezorgt
Volledig mee eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 juli 2018 - 11:13   quote  deeplink  
Ik ook ,liever een Malacia of een Verdonk dan een nutteloze Haps van 6.5 miljoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door Leon FR1908 --
kenny
 kenny - dinsdag 31 juli 2018 - 11:32   quote  deeplink  
eigenlijk ook een gekke aankoop als je malacia al 10 jaar in de jeugd heb lopen , dan moet je onderhand toch wel een beetje kunnen inschatten of hij het niveau moet aan kunnen
kenny
 kenny - dinsdag 31 juli 2018 - 11:39   quote  deeplink  
lees ook dat de interesse in Berghuis toeneemt , deze speler moet je pas laten gaan voor een mega bedrag , hij is geen mindere speler als die janbaks van AZ , moet zeggen dat het samenspel met v persie genieten is pfff , blijft ook jammer dat onze linkerkant helemaal ruk is met die larsson en bouetius , al zou onze linker ook zo goed zijn heb je toch een aardige aanval staan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 31 juli 2018 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 11:32 schreef kenny het volgende:
eigenlijk ook een gekke aankoop als je malacia al 10 jaar in de jeugd heb lopen , dan moet je onderhand toch wel een beetje kunnen inschatten of hij het niveau moet aan kunnen
Is het ook..
Uiteindelijk had Feyenoord al 3 backs toen Haps kwam.
Nelom Malacia en Verdonk.
Nelom kon niet meer maar stel dat die Verdonk het gewoon heel erg
goed gaat doen?
Malacia is ook pas 17 en heeft aanvallend de meeste potentie.
Verdedigend word het minder maar die kan alleen maar beter worden met vertrouwen.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 31 juli 2018 - 14:17   quote  deeplink  
We hadden jarenlang problemen met de LB-positie. Nelom stelde iedere keer teleur, Woudenberg was ook niet beter en uit pure noodzaak moesten we Kongolo op die positie zetten. En dat was van oorsprong een CV. Verdonk was het ook heel lang net niet (minder dan Nelom) en Malacia was pas 17. Als je dan ziet dat Vilhena op zijn 22ste pas een beetje aardig mee begon te doen, is het niet verwonderlijk dat je beleid niet aan een 17 jarige op wil gaan hangen.

De aankoop van Haps was dan ook broodnodig, op dat moment. Het is jammer dat hij geblesseerd is, maar wanneer hij fit is, dan is het nog steeds de beste optie voor de LB positie als je het mij vraagt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2018 door windoweyes --
Milo
 Milo - dinsdag 31 juli 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 14:17 schreef windoweyes het volgende:
We hadden jarenlang problemen met de LB-positie. Nelom stelde iedere keer teleur, Woudenberg was ook niet beter en uit pure noodzaak moesten we Kongolo op die positie zetten. En dat was van oorsprong een CV. Verdonk was het ook heel lang net niet (minder dan Nelom) en Malacia was pas 17. Als je dan ziet dat Vilhena op zijn 22ste pas een beetje aardig mee begon te doen, is het niet verwonderlijk dat je beleid niet aan een 17 jarige op wil gaan hangen.

De aankoop van Haps was dan ook broodnodig, op dat moment. Het is jammer dat hij geblesseerd is, maar wanneer hij fit is, dan is het nog steeds de beste optie voor de LB positie als je het mij vraagt.
1908% mee eens! Maar Haps is gewoon NL elftal waardig in fitte doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 juli 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Minstens
Doelschop
 Doelschop - dinsdag 31 juli 2018 - 14:41   quote  deeplink  
Malaria links buiten met zijn snelheid de gevalijkste
Michellinkerd
 Michellinkerd - dinsdag 31 juli 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 14:41 schreef Doelschop het volgende:
Malaria links buiten met zijn snelheid de gevalijkste
Is niet eens een gekke gedachte. Ik weet niet of hij ook een-op-een een man uit kan spelen. Dat zal wel moeten, omdat wij maar zelden meer op de counter spelen. Die snelheid is dus fijn, maar niet het allebelangrijkst.

Ook zouden we eens een paar traininkjes moeten wijden aan het voor de goal slingeren van een bal, zonder dat je je man hoeft uit te spelen. Volgens mij was Denny Landzaat daar een meester in. Als Larsson en/of Boetius dat kunstje zouden beheersen, dan zouden we hier helemaal niet over hoeven te praten.....
Leuv
 Leuv - dinsdag 31 juli 2018 - 16:57   quote  deeplink  
Pfff...Misschien heeft hij wel katachtige reflexen en kan hij heel hoog springen. Kunnen we hem mooi op doel zetten.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 31 juli 2018 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 14:41 schreef Doelschop het volgende:
Malaria links buiten met zijn snelheid de gevalijkste
Wel dodelijk in ieder geval...
JanM
 JanM - dinsdag 31 juli 2018 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 15:58 schreef Michellinkerd het volgende:

[..]

Is niet eens een gekke gedachte. Ik weet niet of hij ook een-op-een een man uit kan spelen. Dat zal wel moeten, omdat wij maar zelden meer op de counter spelen. Die snelheid is dus fijn, maar niet het allebelangrijkst.

Ook zouden we eens een paar traininkjes moeten wijden aan het voor de goal slingeren van een bal, zonder dat je je man hoeft uit te spelen. Volgens mij was Denny Landzaat daar een meester in. Als Larsson en/of Boetius dat kunstje zouden beheersen, dan zouden we hier helemaal niet over hoeven te praten.....
Het probleem van Larsson (en in mindere mate maar eigenlijk ook van Berghuis) is dat ze geen afdraaiende voorzetten kunnen geven met hun chocoladebeen. Gevolg: ze komen altijd naar binnen of geven een voorzet die bijna altijd voor de keeper is omdat de bal naar hem toe komt … Boëtius kan wel buitenom, maar als hij nog geen lantaarnpaal voorbij kan komen kun je lang wachten op voorzetten vanaf de achterlijn. Persoonlijk zou ik, zeker met een spits als Jørgensen Berghuis veel liever als LINKSbuiten zien en Larsson/Boëtius/Sinisterra als rechtsbuiten. Maar onze 'diva' wil daar niet spelen dus dat gaat Giopeloos natuurlijk nooit doen!
van geil
 van geil - dinsdag 31 juli 2018 - 17:54   quote  deeplink  
Is al zo oud als het paard van christus, zo wordt er nergens op niveau nog gevoetbald.
edjoe
 edjoe - dinsdag 31 juli 2018 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2018 - 21:45 schreef Milo het volgende:
Transferwindow sluit volgende week in engeland. Fer en janmaat komen niet.
Volgens mij sluit de transferwindow 04 augustus in Engeland voor inkomende transfers. De clubs mogen tot 31 augustus wel spelers verkopen aan competities buiten Engeland
MMM
 MMM - woensdag 01 augustus 2018 - 07:42   quote  deeplink  
Delle als vervanger van Jones. Man, die kan er niks van.

Of ie nou 2e of 3e keeper word is niet belangrijk. Je spendeert salaris aan een slechte keeper.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 augustus 2018 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 07:42 schreef MMM het volgende:
Delle als vervanger van Jones. Man, die kan er niks van.

Of ie nou 2e of 3e keeper word is niet belangrijk. Je spendeert salaris aan een slechte keeper.
Had ik nog liever Velthuizen, zit ook zonder club dacht ik.
Milo
 Milo - woensdag 01 augustus 2018 - 08:47   quote  deeplink  
Cilissen?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 01 augustus 2018 - 09:02   quote  deeplink  
ik begin inmiddels een beetje mijn vertrouwen in V Geel te verliezen. En waarom laten we net als el Ahmadi ook jones voor niets gaan. al vang je maar 5 ton, kan je in ieder geval een wat normalere keeper terug halen. Zelfde voor El Ahmadi, kon je echt nog wel 2,5 miljoen voor krijgen. En dan nu janken ja er is geen geld.

Ja loyale spelers wordt er dan geroepen. nou daar krijgen ze naar betaald! en hij hoeft dat geld niet te betalen, maar de club die hem wilt kopen.

Daarnaast hoor je weer alleen maar namen van oud spelers waar hij onlangs nog een interview heeft gehad waarin hij zegt, we kijken vooral in scandinavie… nou geen scandinavier gezien, alleen een paniek aankoop uit Colombia.
Mag toch hopen dat er nog wat fatsoenlijks aan gaat komen. Anders hadden ze dat geld van de vrienden van feyenoord ook beter gespreid kunnen betalen en een speler kunnen kopen.
Milo
 Milo - woensdag 01 augustus 2018 - 09:13   quote  deeplink  
Transfer in de maak vanuit engeland?!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 augustus 2018 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 10:47 schreef Leuv het volgende:

[..]

Volledig mee eens.
Gio is Koeman niet
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 augustus 2018 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 17:54 schreef van geil het volgende:
Is al zo oud als het paard van christus, zo wordt er nergens op niveau nog gevoetbald.
En dat was een ezel
JanM
 JanM - woensdag 01 augustus 2018 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2018 - 17:54 schreef van geil het volgende:
Is al zo oud als het paard van christus, zo wordt er nergens op niveau nog gevoetbald.
Als je er de spits en de buitenspelers voor hebt, waarom niet? Of laat ze dan iig regelmatig van kant wisselen zodat het allemaal niet zo fucking voorspelbaar is en er tenminste een beetje diepgang in het spel komt! Maar laten we vooral doorgaan met dat Giopelooze voetbal!

Ben iig wèl blij dat Jones vertrekt: hup Justin!
MMM
 MMM - woensdag 01 augustus 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 09:13 schreef Milo het volgende:
Transfer in de maak vanuit engeland?!
Zijn daar aanwijzingen voor dan?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 01 augustus 2018 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 09:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn daar aanwijzingen voor dan?
Denk Berghuis naar Watford;) Als die overigens nog gaat vertrekken hebben we echt niks fatsoenlijks meer dat gevaar veroorzaakt en goals maakt
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 augustus 2018 - 10:42   quote  deeplink  
Gerucht, Scharie aangeboden bij AEK Athene. Zeker transfervrij omdat ie zo goed zijn best heeft gedaan?
yoghurt17
 yoghurt17 - woensdag 01 augustus 2018 - 10:50   quote  deeplink  
haha zal me niets verbazen... Minimaal 4 hoor kom op V geel.. anders kan je hem beter houden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 augustus 2018 - 10:59   quote  deeplink  
Lol
kenny
 kenny - woensdag 01 augustus 2018 - 11:12   quote  deeplink  
v geel heeft ons opgezadeld met wel erg veel matige voetballers , daarom begrijp ik wel dat er niks verkocht wordt , martin denkt nou dan laat ik ze toch transfervrij vertrekken pffff erger me kapot aan die vent onderhand hij acteerd een goede TD te zijn maar bakt er niks van , staat ie weer zeer trots te zijn of dat hij een wereldaankoop heeft gedaan met die sinesteria maar ik moet het nog zien ik verwacht er niet veel van 1,5milj en feyenoord was de enigste geintereseerde club voorspelt weinig goeds
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 augustus 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Baco -> AEK
JanM
 JanM - woensdag 01 augustus 2018 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 11:22 schreef Stylzz het volgende:
Baco -> AEK
Gerucht of al (zo goed als) rond? Moet er nu dus sowieso een nieuwe LCV komen, wie o wie? BMI? ;-P
JanM
 JanM - woensdag 01 augustus 2018 - 11:38   quote  deeplink  
Maar weer eens even een update:

2584jh4.jpg
kenny
 kenny - woensdag 01 augustus 2018 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 11:38 schreef JanM het volgende:
Maar weer eens even een update:

[ afbeelding ]
ja natuurlijk schrijven we groene cijfers maar dat is alleen te danken aan onze jeugd opleiding , niet omdat v geel zo goed is
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 augustus 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 11:33 schreef JanM het volgende:

[..]

Gerucht of al (zo goed als) rond? Moet er nu dus sowieso een nieuwe LCV komen, wie o wie? BMI? ;-P
Probeer eens een betaalbare speler...
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 augustus 2018 - 12:29   quote  deeplink  
Voor van de Heijden moet wel een goed bedrag worden betaald
dan laten gaan, las het vanmorgen op het Feyenoord nieuws voor dat ik weg ging vanuit Denemarken naar Engeland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2018 door de bluffer --
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 01 augustus 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 12:29 schreef de bluffer het volgende:
Voor van de Heijden moet wel een goed bedrag worden betaald
dan laten gaan, las het vanmorgen op het Feyenoord nieuws voor dat ik weg ging vanuit Denemarken naar Engeland.
Tuurlijk Bluffer, van der Heijden levert ons zomaar 10 miljoen op. Och nee dat was El Ahmadi die dat op ging leveren. Geloof maar dat van Geel met 2 á 3 miljoen dik tevreden is!
Milo
 Milo - woensdag 01 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 09:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn daar aanwijzingen voor dan?
Ja
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 augustus 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 08:17 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Had ik nog liever Velthuizen, zit ook zonder club dacht ik.
Dat is een grote zakken vuller
en geen goeie keeper, misschien voor een club in de hoofdklasse
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 augustus 2018 - 13:10   quote  deeplink  
Feyenoord meldt het 'eens te zijn geworden' met Al Nassr over Brad Jones, wat toch duidt op een (kleine) transfersom #donedeal
windoweyes
 windoweyes - woensdag 01 augustus 2018 - 14:19   quote  deeplink  
Ik hoor wat geruchten dat Feyenoord in onderhandeling met Watford zou zijn om Janmaat te huren. Dat zou een verklaring kunnen zijn om (op deze wijze) ruimte te willen creëren in het salarisbudget.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 augustus 2018 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
Feyenoord meldt het 'eens te zijn geworden' met Al Nassr over Brad Jones, wat toch duidt op een (kleine) transfersom #donedeal
Koffiegeld ;-)
kenny
 kenny - woensdag 01 augustus 2018 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2018 - 14:19 schreef windoweyes het volgende:
Ik hoor wat geruchten dat Feyenoord in onderhandeling met Watford zou zijn om Janmaat te huren. Dat zou een verklaring kunnen zijn om (op deze wijze) ruimte te willen creëren in het salarisbudget.
st juste was afgelopen zondag een van de beste , lijkt mij zeker een zeer goed idee om een vervanger te zoeken dat hebben we zeker nodig pffff , die v geel is echt een waardeloze TD
kenny
 kenny - woensdag 01 augustus 2018 - 14:40   quote  deeplink  
ja natuurlijk kan ik de verhalen " st juste naar het centrum maar ik denk dat st juste een topper gaat worden aan de rechterkant maar niet in het centrum
windoweyes
 windoweyes - woensdag 01 augustus 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Ik denk dat hij zowel als LCV als voor RCV de beste optie is die we op dit moment hebben. Al was het maar omdat hij snelheid brengt, centraal achter in. Ik denk zeker dat hij op die positie(s) ook een topper zal gaan worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0280299