BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - donderdag 09 augustus 2018 - 22:52   quote  deeplink  
Gaan we nog wat middelmaat lozen?
ar
 ar - donderdag 09 augustus 2018 - 23:02   quote  deeplink  
Wie wilt ze in hemelsnaam hebben
ras
 ras - donderdag 09 augustus 2018 - 23:19   quote  deeplink  
Van Geel moet de selectie van feyenoord heel snel van kwaliteitsimpulsen voorzien en niet denken dat je er met deze selectie al bent. Er zijn nu al blessuregevallen terwijl de competitie nog moet beginnen. De spelers die vanavond invielen laten niet zien in de wedstrijd dat zij de blessuregevallen kunnen opvangen. Dus versterkingen zijn bittere noodzaak en daar had van Geel al lang tijdig op moeten anticiperen, wil feyenoord om het kampioenschap, nationale beker en nu hoe moeilijk ook na vanavond de E.L. blijven meedoen. Feyenoord heeft weliswaar de afgelopen jaren prijzen gewonnen, maar qua spel kan het de ene week heel goed zijn en een week later weer heel ver terugvallen en onstabiele moet er echt een keer uit. Jan Everse heeft volkomen gelijk in zijn commentaar op RTL 7 vanavond.
MMM
 MMM - vrijdag 10 augustus 2018 - 08:51   quote  deeplink  
Niks halen Mart. Die kanjers die je vorig seizoen gehaald heb beginnen nu aan hun 2e jaar, dus die gaan nu veel beter presteren.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:17   quote  deeplink  
Zonder Europees voetbal zullen grote jongens niet snel voor Feyenoord kiezen. We zullen het met deze groep moeten doen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:18   quote  deeplink  
Zonder EL gaan er op zeker een stel weg.
deoudehappel
 deoudehappel - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:23   quote  deeplink  
Ik vraag me naar gisteren af hoe kan het dat een trainer van Trencin van B keus spelers wel een goed team kan maken wat Feyenoord van de mat speelt en waarom kan onze trainer dat in bijna 3 jaar niet voor elkaar krijgen met veel betere spelers? Bij ons zit er geen idee achter en is het zelden of nooit een team. Dat is de fundamentele vraag die het bestuur van Feyenoord zich moet stellen.
deoudehappel
 deoudehappel - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:25   quote  deeplink  
Met andere woorden met deze spelers zou het veel beter moeten kunnen. Vooraf waren de meeste mensen hier enthousiast over de aankopen van vorig jaar. Dus hoe kan dit?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:26   quote  deeplink  
Ja, ook zoiets.
Goede bijdragen Happel!
Leuv
 Leuv - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:39   quote  deeplink  
Kopen kopen kopen .....
Met het wanbeleid dat wij voeren heeft kopen geen enkele zin en is puur kapitaalvernietiging. Vrede hebben met het dramatische niveau dat we de komende jaren hebben en beleid gaan voeren in de jeugd zodat we daar over een paar jaar de vruchten van plukken. Exit voor de complete staf en MvG en met geduld bouwen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 augustus 2018 - 09:49   quote  deeplink  
Van mij mag t, maar dan ook alleen zo
van geil
 van geil - vrijdag 10 augustus 2018 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 09:39 schreef Leuv het volgende:
Kopen kopen kopen .....
Met het wanbeleid dat wij voeren heeft kopen geen enkele zin en is puur kapitaalvernietiging. Vrede hebben met het dramatische niveau dat we de komende jaren hebben en beleid gaan voeren in de jeugd zodat we daar over een paar jaar de vruchten van plukken. Exit voor de complete staf en MvG en met geduld bouwen.
Prima idee.
ar
 ar - vrijdag 10 augustus 2018 - 10:47   quote  deeplink  
Weer bouwen.
Krijg er de schijt van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 augustus 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 10:47 schreef ar het volgende:
Weer bouwen.
Krijg er de schijt van.
Ja maar zolang er mensen zijn die schrijven we all ❤ Martin blijft het afbraak.

Aan jou de keuze Ar
ar
 ar - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja maar zolang er mensen zijn die schrijven we all ❤ Martin blijft het afbraak.

Aan jou de keuze Ar
Haha touché ouwe.
Met dit elftal zit je voorlopig opgescheept, en er zitten echt wel goede spelers bij.
Maar het gros raak je van z'n leven niet kwijt, deze groep heeft een nieuwe visie nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 11:01 schreef ar het volgende:

[..]

Haha touché ouwe.
Met dit elftal zit je voorlopig opgescheept, en er zitten echt wel goede spelers bij.
Maar het gros raak je van z'n leven niet kwijt, deze groep heeft een nieuwe visie nodig.
Ja ga er maar aan staan.
Komt indd voorlopig niet goed..
De helft basispelers zijn geblesseerd ,en de breedte spelers
zijn nauwelijks goed genoeg om de Graafschap te kunnen verslaan.
van geil
 van geil - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Eens
kenny
 kenny - vrijdag 10 augustus 2018 - 11:28   quote  deeplink  
+ eens
Leuv
 Leuv - vrijdag 10 augustus 2018 - 14:18   quote  deeplink  
Eens
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 10 augustus 2018 - 14:27   quote  deeplink  
Eens
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 16:19 schreef van geil het volgende:
Dat wordt smullen.
..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 11 augustus 2018 - 12:53   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/833532/-kans-op-versterkingen-feyenoord-is-minimaal-door-debacle-tegen-trenc-n-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 augustus 2018 - 14:48   quote  deeplink  
Net die Jan Everse gehoord ....prachtig gewoon recht door zee.
Ik zou hem wel eens als trainer willen zien bij Feyenoord, is een heel ander soort persoon dan lieve Gio
Nicotti
 Nicotti - zaterdag 11 augustus 2018 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 14:48 schreef piet de paler het volgende:
Net die Jan Everse gehoord ....prachtig gewoon recht door zee.
Ik zou hem wel eens als trainer willen zien bij Feyenoord, is een heel ander soort persoon dan lieve Gio
Gelijk aannemen:

- Swift Boys
- GVV Unitas
- VV Hardinxveld
- Kozakken Boys
- DCV
- FC Zwolle
- Sparta
- FC Jokerit (Finland)
- Zwart wit '28
- Excelsior Maassluis
- FC Zwolle
- RVVH
- sc Heerenveen
- Sparta
- WHC Wezep
- BVCB
- FC Dordrecht

Dit allemaal tussen 1980 en 2015
Geregeld vertrokken door akkefietjes, hebben we dat nodig?
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 11 augustus 2018 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 14:48 schreef piet de paler het volgende:
Net die Jan Everse gehoord ....prachtig gewoon recht door zee.
Ik zou hem wel eens als trainer willen zien bij Feyenoord, is een heel ander soort persoon dan lieve Gio
Serieus?
Hij is trainer geweest bij clubs als PEC, Sparta en Dordrecht. En in plaats van dat hij hogerop kwam, werd hij trainer bij clubs uit de hoofdklasse. En hij veroorzaakte continu conflicten. Onder andere omdat hij werd overgeslagen bij het uitdelen van bitterballen. Lekker professioneel ben je dan als trainer. Lekker roepen vanaf de zijlijn is iets heel anders dan goed trainerschap. Je zou je zelfs kunnen afvragen, of hij met zijn geroep niet medeverantwoordelijk is voor het debacle van afgelopen donderdag (ook al zou dat niet moeten kunnen).

Dat we nu ook al onze redding in dit soort clowns proberen te zoeken, getuigt ook niet echt van ambitie. Als Gio al vervangen zou moeten worden, dan toch door een ervaren trainer die iets bereikt heeft in het verleden. Het liefst ook nog eens op internationaal niveau.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 augustus 2018 - 15:56   quote  deeplink  
Ok point taken, maar Gio kan toch niet meer. Zelfs Boetius had schijt aan hem, en tegen Trncin iedereen
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 11 augustus 2018 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 15:56 schreef piet de paler het volgende:
Ok point taken, maar Gio kan toch niet meer. Zelfs Boetius had schijt aan hem, en tegen Trncin iedereen
Wellicht, maar nu uit paniek van trainer wisselen gaat hem ook niet worden.
Als dat al gebeurt, dan volgend seizoen en dan ook pas na een hele goede zoektocht naar een zeer goede trainer van statuur die stukken beter is dan Gio. En dan moet deze ook nog bij de club passen en willen (voor meerdere jaren).
Leuv
 Leuv - zondag 12 augustus 2018 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 15:56 schreef piet de paler het volgende:
Ok point taken, maar Gio kan toch niet meer. Zelfs Boetius had schijt aan hem, en tegen Trncin iedereen
Iedereen heeft juist schijt aan Boetius. Zo’n ontzettende blunder deze te hebben teruggehaald.
kenny
 kenny - zondag 12 augustus 2018 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 10:34 schreef Leuv het volgende:

[..]

Iedereen heeft juist schijt aan Boetius. Zo’n ontzettende blunder deze te hebben teruggehaald.
vind boeetius ook niks maar zie hem 10x liever als larsson die bakt er helemaal niks van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 augustus 2018 - 13:25   quote  deeplink  
Ik ook
Milo
 Milo - zondag 12 augustus 2018 - 13:32   quote  deeplink  
Dan mis ik toch Manu!
piet de paler
 piet de paler - zondag 12 augustus 2018 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 13:32 schreef Milo het volgende:
Dan mis ik toch Manu!
Nee dat was een wereldspeler kom op niet overdrijven.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 augustus 2018 - 14:20   quote  deeplink  
Die zorgde wel voor europees voetbal met zijn doelpunt..
En bracht daarmee miljoenen in t laatje.
Dus zelfs de mindere goden van Varkenoord brachten geld in t laatje.

Ik snap Tommy zijn punt.
Leuv
 Leuv - zondag 12 augustus 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Als je toch echt vindt dat Boetius beter is dan Larsson of wie dan ook dan heb je weinig voetbalverstand. Hij kan er werkelijk geen pepernoot van en is een grote stoorzender. Op deze manier en al zo snel tevreden gaat het nooit wat worden met onze club.
Zelf stoor ik me al jaren en doet het me pijn dat we geen beleid voeren. De staf is een ramp, geen enkel didactisch niveau. En de TD heeft alleen de arrogantie zichzelf belangrijk te vinden. Revolutie is het enige dat ons nog kan helpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - zondag 12 augustus 2018 - 16:28   quote  deeplink  
Allemaal transfervrij wegdoen!
van geil
 van geil - zondag 12 augustus 2018 - 18:16   quote  deeplink  
Dat gaat op termijn vast goed komen
Eelco
 Eelco - zondag 12 augustus 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Er lopen een aantal spelers bij die nog niet eens in aanmerking zouden moeten komen voor de functie van waterdrager. Die mogen wat mij betreft weg, maar denk een trainer neerzetten die naar de mogelijkheden durft te spelen, en verder durft te kijken dan het inmiddels veel te doorzichtige systeem dat nu gespeeld wordt. Zelf de graafschap en trencin doorzien het met 2 vingers in de neus.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 12 augustus 2018 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2018 - 09:23 schreef deoudehappel het volgende:
Ik vraag me naar gisteren af hoe kan het dat een trainer van Trencin van B keus spelers wel een goed team kan maken wat Feyenoord van de mat speelt en waarom kan onze trainer dat in bijna 3 jaar niet voor elkaar krijgen met veel betere spelers? Bij ons zit er geen idee achter en is het zelden of nooit een team. Dat is de fundamentele vraag die het bestuur van Feyenoord zich moet stellen.
he he eindelijk een medestander die het ook ziet en die het ook durft te zeggen nu nog de RVC of iemand van de club die hier een einde aan maakt want zo kan het niet langer maar ja dit roep ik al 2 jaar denk ik.
sorry Gio als mens echt een gouwe maar als trainer is het al lang over.
Dirk1
 Dirk1 - zondag 12 augustus 2018 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 14:48 schreef piet de paler het volgende:
Net die Jan Everse gehoord ....prachtig gewoon recht door zee.
Ik zou hem wel eens als trainer willen zien bij Feyenoord, is een heel ander soort persoon dan lieve Gio
zeker niet minder dan Gio van mij mag het, kan zeker niet slechter zijn als deze trainer.
Leuv
 Leuv - zondag 12 augustus 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 18:23 schreef Eelco het volgende:
Er lopen een aantal spelers bij die nog niet eens in aanmerking zouden moeten komen voor de functie van waterdrager. Die mogen wat mij betreft weg, maar denk een trainer neerzetten die naar de mogelijkheden durft te spelen, en verder durft te kijken dan het inmiddels veel te doorzichtige systeem dat nu gespeeld wordt. Zelf de graafschap en trencin doorzien het met 2 vingers in de neus.
Niks mis met het systeem alleen deze spelers kunnen het niet uitvoeren. Clasie kan geen 433 met de punt naar voren spelen. Onbegrijpelijk deze huur.
JanM
 JanM - zondag 12 augustus 2018 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 20:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Niks mis met het systeem alleen deze spelers kunnen het niet uitvoeren. Clasie kan geen 433 met de punt naar voren spelen. Onbegrijpelijk deze huur.
Wat heeft ie bij ons altijd met El Ahmadi gespeeld dan?
Eelco
 Eelco - zondag 12 augustus 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 20:36 schreef Leuv het volgende:

[..]

Niks mis met het systeem alleen deze spelers kunnen het niet uitvoeren. Clasie kan geen 433 met de punt naar voren spelen. Onbegrijpelijk deze huur.
Dat waag ik te betwijfelen... ik ben met je eens dat je met deze spelers betere resultaten moet kunnen halen. er is op zich ook niets mis met 4-3-3, alleen ik heb het gevoel, en dat had ik vorig jaar ook al, dat we nergens komen, en dat het allemaal zo gezapig lijkt, omdat het lijkt dat iedere tegenstander al weet wat er komt op het moment dat onze keeper de bal aan een verdediger geeft. en er rustig op kunnen anticiperen... elk balbezit opnieuw, elke wedstrijd opnieuw.
netsurfer
 netsurfer - maandag 13 augustus 2018 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2018 - 15:25 schreef Nicotti het volgende:

[..]

Gelijk aannemen:

- Swift Boys
- GVV Unitas
- VV Hardinxveld
- Kozakken Boys
- DCV
- FC Zwolle
- Sparta
- FC Jokerit (Finland)
- Zwart wit '28
- Excelsior Maassluis
- FC Zwolle
- RVVH
- sc Heerenveen
- Sparta
- WHC Wezep
- BVCB
- FC Dordrecht

Dit allemaal tussen 1980 en 2015
Geregeld vertrokken door akkefietjes, hebben we dat nodig?
Mooi rijtje. Past het Feyenoord van nu prima achter. :)
Leuv
 Leuv - maandag 13 augustus 2018 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2018 - 21:05 schreef Eelco het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen... ik ben met je eens dat je met deze spelers betere resultaten moet kunnen halen. er is op zich ook niets mis met 4-3-3, alleen ik heb het gevoel, en dat had ik vorig jaar ook al, dat we nergens komen, en dat het allemaal zo gezapig lijkt, omdat het lijkt dat iedere tegenstander al weet wat er komt op het moment dat onze keeper de bal aan een verdediger geeft. en er rustig op kunnen anticiperen... elk balbezit opnieuw, elke wedstrijd opnieuw.
Wanneer de opbouw zo traag is kan het ook niet anders.
Milo
 Milo - maandag 13 augustus 2018 - 09:43   quote  deeplink  
Ik vertrek vandaag en ga mijn vriend erdogan op zoeken. Dus hoef ik de aankomende wedstrijden niet live te zien....
Eelco
 Eelco - maandag 13 augustus 2018 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 09:32 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wanneer de opbouw zo traag is kan het ook niet anders.
Maar dat bedoel ik juist.... daar zou je als trainer toch wat aan moeten kunnen veranderen?
Leuv
 Leuv - maandag 13 augustus 2018 - 09:56   quote  deeplink  
Ik heb het hier al eerder gezegd. Ik denk dat er slecht getraind wordt en dan bedoel ik niet alleen voor het eerste. In de jeugd zie je nu veel oud spelers een elftal leiden. Dit is natuurlijk goed bedoeld en er zal ook wel een idee achter zitten echter hebben deze spelers een didactisch vermogen van een baksteen. Dit geldt ook voor onze staf. Er wordt getraind maar totaal verkeerd en dit zien we wekelijks op het veld. Een staf met drie dezelfde soort trainers gaat niet werken. Verder is de samenstelling van het eerste totaal verkeerd. We hebben veel te veel middenvelders maar geen goed centrum en geen scorend vermogen.

Persoonlijk denk ik dat er geleidelijk een bezem door de hele organisatie moet om echt stappen te maken. Een sterke persoonlijkheid die beleid voert in de jeugd en een brug vormt van de jeugd naar het eerste. Een echte trainer op het eerste. Iemand met niveau en didactisch vermogen. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat degenen die verantwoordelijk zijn voor het vertrek van Verbeek nu de scepter zwaaien. Zij die niet hard wilden trainen leiden nu de training. Een type Bosz, Pastoor, Adriaanse hebben we nodig. En we moeten echt van de rotte appels af. Boetius is dit dus die moet je per direct wegsturen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2018 door Leuv --
Eelco
 Eelco - maandag 13 augustus 2018 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 09:56 schreef Leuv het volgende:
Ik heb het hier al eerder gezegd. Ik denk dat er slecht getraind wordt en dan bedoel ik niet alleen voor het eerste. In de jeugd zie je nu veel oud spelers een elftal leiden. Dit is natuurlijk goed bedoeld en er zal ook wel een idee achter zitten echter hebben deze spelers een didactisch vermogen van een baksteen. Dit geldt ook voor onze staf. Er wordt getraind maar totaal verkeerd en dit zien we wekelijks op het veld. Een staf met drie dezelfde soort trainers gaat niet werken. Verder is de samenstelling van het eerste totaal verkeerd. We hebben veel te veel middenvelders maar geen goed centrum en geen scorend vermogen.

Persoonlijk denk ik dat er geleidelijk een bezem door de hele organisatie moet om echt stappen te maken. Een sterke persoonlijkheid die beleid voert in de jeugd en een brug vormt van de jeugd naar het eerste. Een echte trainer op het eerste. Iemand met niveau en didactisch vermogen. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat degenen die verantwoordelijk zijn voor het vertrek van Verbeek nu de scepter zwaaien. Zij die niet hard wilden trainen leiden nu de training. Een type Bosz, Pastoor, Adriaanse hebben we nodig. En we moeten echt van de rotte appels af. Boetius is dit dus die moet je per direct wegsturen.
Eens....
Stylzz
 Stylzz - maandag 13 augustus 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 09:43 schreef Milo het volgende:
Ik vertrek vandaag en ga mijn vriend erdogan op zoeken. Dus hoef ik de aankomende wedstrijden niet live te zien....
Ziggo go doet t ook in t buitenland
Milo
 Milo - maandag 13 augustus 2018 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2018 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ziggo go doet t ook in t buitenland
Ik weiger.....;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0291750