BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 09:20   quote  deeplink  
Precies. Het gaat om kwaliteit en de kans krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2018 - 09:22   quote  deeplink  
Dat laatste vind ik wel een ding met Gio.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 juli 2018 - 09:32   quote  deeplink  
Alleen de toptalenten komen niet in het eerste, die zijn al vertrokken naar het buitenland. Wat overblijft is vaak niet goed genoeg (op een enkeling na).
Zo'n Chong van MU zou op dit moment een sensatie zijn geweest in de ere-divisie...
VVout
 VVout - donderdag 26 juli 2018 - 09:40   quote  deeplink  
Talent is er nog steeds en ook die moet je een kans geven, anders kan je beter stoppen er nog langer geld in te steken. Gio moet roeien met de riemen die hij heeft en zich schikken in een beleid en visie die wordt uitgestippeld bij Feyenoord. Ook heb ik het idee dat er door directie langzaam weer wordt op afgestuurd en dit gaat komen. Het zou me tegenvallen als zij dit anders zagen.
Milo
 Milo - donderdag 26 juli 2018 - 11:12   quote  deeplink  
Onder been kregen alle talenten een kans noodgedwongen. Wat gebeurde er toen? 10-0 nederlaag. En onze talenten werden gvd bedreigend en fysiek lastiggevallen. Kortom zo makkelijk is het allemaal niet.
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 09:32 schreef CobusIII het volgende:
Alleen de toptalenten komen niet in het eerste, die zijn al vertrokken naar het buitenland. Wat overblijft is vaak niet goed genoeg (op een enkeling na).
Zo'n Chong van MU zou op dit moment een sensatie zijn geweest in de ere-divisie...
Ze gaan natuurlijk ook gewoon weg omdat ze nauwelijks een kans bij ons krijgen. Er ligt geen plan voor ze.
We hebben Nieuwkoop, st Juste en Amrabat en dan huren we alsnog Diks. Leg mij dit eens uit. Was Diks nu werkelijk 200% beter dan Nieuwkoop en wat zijn we ermee opgeschoten ?

We hebben Amrabat, Wehrmann, st Juste, Tapia en Toornstra (dat zijn er gewoon 5 die ook op 6 kunnen spelen) en nog huren we Clasie ? Leg mij dit eens uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door Leuv --
JanM
 JanM - donderdag 26 juli 2018 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 11:16 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ze gaan natuurlijk ook gewoon weg omdat ze nauwelijks een kans bij ons krijgen. Er ligt geen plan voor ze.
We hebben Nieuwkoop, st Juste en Amrabat en dan huren we alsnog Diks. Leg mij dit eens uit. Was Diks nu werkelijk 200% beter dan Nieuwkoop en wat zijn we ermee opgeschoten ?

We hebben Amrabat, Wehrmann, st Juste, Tapia en Toornstra (dat zijn er gewoon 5 die ook op 6 kunnen spelen) en nog huren we Clasie ? Leg mij dit eens uit
Dat eerste ben ik volledig met je eens, maar Nieuwkoop was geblesseerd …

St. Juste en Toornstra zijn geen defensieve middenvelders en Clasie is aanzienlijk beter dan Amrabat en Tapia (die ook nog eens geblesseerd is). Wehrmann moet alles nog bewijzen. Oftewel, ik snap de keuze voor Clasie wel!
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 12:15 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik volledig met je eens, maar Nieuwkoop was geblesseerd …

St. Juste en Toornstra zijn geen defensieve middenvelders en Clasie is aanzienlijk beter dan Amrabat en Tapia (die ook nog eens geblesseerd is). Wehrmann moet alles nog bewijzen. Oftewel, ik snap de keuze voor Clasie wel!
st Juste heeft veel als VM gespeeld en kan dit heel goed, Toornstra tevens ook.
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen dat Clasie beter is. Hoe meet je zoiets, is dit wel meetbaar ? Ik denk juist dat Amrabat, st Juste, Wehrmann en Tapia op veel vlakken veel beter zijn dan Clasie. Het gaat om hoe het middenveld staat en of ze completair aan elkaar zijn.

We hebben zometeen een middenveld met alleen maar tuinkabouters waarmee we tegen fysiek sterkere tegenstanders als bv ADO gewoon heel veel punten gaan verspelen.

Mij ontgaat de keuze voor een middenvelder volkomen wanneer er 3 uit de jeugd door dreigen te stromen.

We hebben een LCV en LS nodig !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 juli 2018 - 13:48   quote  deeplink  
De laatste 2 wedstrijden met Jordy Clasie in de basis tegen Ado werden
door Feyenoord gewonnen met 1-0 en 1-2
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
De laatste 2 wedstrijden met Jordy Clasie in de basis tegen Ado werden
door Feyenoord gewonnen met 1-0 en 1-2
Completair aan elkaar Jonge !! Lezen!!
1+1=3 manomanoman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 juli 2018 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 13:53 schreef Leuv het volgende:

[..]

Completair aan elkaar Jonge !! Lezen!!
1+1=3 manomanoman
Er is er geen 1 specifiek beter dan Clasie die je opnoemt.
Op cruciale plaatsen met de jeugd spelen is nogal een beetje dom.
Jeugd brengen als de wedstrijd gespeelt is en tegen laagvliegers.

Ik ben voor eigen jeugd maar je kan ook overdrijven.
En waarom zijn Amrabat en Tapia nu opeens wel goed genoeg ?
Feit is dat Feyenoord met Clasie zijn laatste jaar 3de werd
Met maar een paar puntjes verwijderd van de eerste plek.
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 14:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er is er geen 1 specifiek beter dan Clasie die je opnoemt.
Op cruciale plaatsen met de jeugd spelen is nogal een beetje dom.
Jeugd brengen als de wedstrijd gespeelt is en tegen laagvliegers.

Ik ben voor eigen jeugd maar je kan ook overdrijven.
En waarom zijn Amrabat en Tapia nu opeens wel goed genoeg ?
Feit is dat Feyenoord met Clasie zijn laatste jaar 3de werd
Met maar een paar puntjes verwijderd van de eerste plek.
Je hoort mij niet zeggen dat ze beter zijn. Ik zeg juist dat het onmeetbaar is. Wel denk ik dat ze op bepaalde vlakken beter zijn dan Clasie met name het fysieke en in de omschakeling.

Op cruciale plaatsen vind je een beetje dom ? Wanneer ze goed genoeg zijn en het is hun vertrouwde positie moeten ze gewoon spelen. Hoe jong ze ook zijn.

Amrabat is goed genoeg alleen krijgt hij nooit de kans. Tapia heb ik altijd een vreende aankoop gevonden. Maar goed hij zit er nu eenmaal en dan moet je dit kapitaal niet ook vernietigen. Iets waar we dan wel weer goed in zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 juli 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 14:12 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat ze beter zijn. Ik zeg juist dat het onmeetbaar is. Wel denk ik dat ze op bepaalde vlakken beter zijn dan Clasie met name het fysieke en in de omschakeling.

Op cruciale plaatsen vind je een beetje dom ? Wanneer ze goed genoeg zijn en het is hun vertrouwde positie moeten ze gewoon spelen. Hoe jong ze ook zijn.

Amrabat is goed genoeg alleen krijgt hij nooit de kans. Tapia heb ik altijd een vreende aankoop gevonden. Maar goed hij zit er nu eenmaal en dan moet je dit kapitaal niet ook vernietigen. Iets waar we dan wel weer goed in zijn.
Ja Clasie zijn fysiek is een stuk minder,heeft ook weleens cruciaal balverlies geleden bij
ons door te proberen weg te draaien met de bal.
Maar daarintegen opend hij heel vaak t spel GOED naar voren.
Dat is het verschil met de rest..
En als een jeugdspeler goed genoeg is ,dan is hij goed genoeg.
En persoonlijk zou ik ook graag meer jeugd willen zien ..
Maar ik denk niet op die positie..
En St Juste op die plek is geen verkeerd idee.
Maar een type Clasie is wat we nodig hebben ..Dat is wat ik denk alleen
met voetbal weet je het nooit.Misschien is hij minder geworden maar ik denk het omgekeerde.

Maar goed met deze selectie zou het mij überhaupt verbazen dat we beter dan ajax en psv worden.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 juli 2018 - 14:23   quote  deeplink  
en weer een toptalent weg......
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 14:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja Clasie zijn fysiek is een stuk minder,heeft ook weleens cruciaal balverlies geleden bij
ons door te proberen weg te draaien met de bal.
Maar daarintegen opend hij heel vaak t spel GOED naar voren.
Dat is het verschil met de rest..
En als een jeugdspeler goed genoeg is ,dan is hij goed genoeg.
En persoonlijk zou ik ook graag meer jeugd willen zien ..
Maar ik denk niet op die positie..
En St Juste op die plek is geen verkeerd idee.
Maar een type Clasie is wat we nodig hebben ..Dat is wat ik denk alleen
met voetbal weet je het nooit.Misschien is hij minder geworden maar ik denk het omgekeerde.

Maar goed met deze selectie zou het mij überhaupt verbazen dat we beter dan ajax en psv worden.
Er zit werkelijk geen idee achter. Er huilt een middenvelder in een land hier ver vandaan en we halen hem terug. Hadden we die nu werkelijk nodig ? Als hij niet had gehuild hadden we dan ook een middenvelder aangetrokken. Het berust allemaal op toevaligheden en er valt geen enkel beleid in te ondekken.

We hebben als hoogste prio een LCV nodig dus waarom halen we van Drongelen of Hooghma niet ? En we moeten ons verbeteren en ontdoen van Boetius. Dan geef je je geld, dat je al niet hebt, toch niet aan Clasie uit ? Onbegrijpelijk voor mij !!
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 14:23 schreef CobusIII het volgende:
en weer een toptalent weg......
Meer dan terecht. Ik zou ook gaan.
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 14:38 schreef Leuv het volgende:

[..]

Er zit werkelijk geen idee achter. Er huilt een middenvelder in een land hier ver vandaan en we halen hem terug. Hadden we die nu werkelijk nodig ? Als hij niet had gehuild hadden we dan ook een middenvelder aangetrokken. Het berust allemaal op toevaligheden en er valt geen enkel beleid in te ondekken.

Precies.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2018 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 14:23 schreef CobusIII het volgende:
en weer een toptalent weg......
Nog niet, maar ja, bij ons krijgen ze geen kans.
JanM
 JanM - donderdag 26 juli 2018 - 15:30   quote  deeplink  
Giopeloos!
kenny
 kenny - donderdag 26 juli 2018 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 11:16 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ze gaan natuurlijk ook gewoon weg omdat ze nauwelijks een kans bij ons krijgen. Er ligt geen plan voor ze.
We hebben Nieuwkoop, st Juste en Amrabat en dan huren we alsnog Diks. Leg mij dit eens uit. Was Diks nu werkelijk 200% beter dan Nieuwkoop en wat zijn we ermee opgeschoten ?

We hebben Amrabat, Wehrmann, st Juste, Tapia en Toornstra (dat zijn er gewoon 5 die ook op 6 kunnen spelen) en nog huren we Clasie ? Leg mij dit eens uit
ben ik met je eens , wat moeten we met dozijn verdedigende middevelders terwijl we geen fatsoenlijke nummer 10 hebben
vind het weer geen sterk staaltje van v geel , jaar in jaar komt ie met onavolgbare aankopen , normaal zou je kijken wat mist deze selectie wat zit eraan te komen uit de jeugd en die gaten vul je met gerichte aankopen
kenny
 kenny - donderdag 26 juli 2018 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 13:11 schreef Leuv het volgende:

[..]

st Juste heeft veel als VM gespeeld en kan dit heel goed, Toornstra tevens ook.
Ik vind het heel moeilijk om te zeggen dat Clasie beter is. Hoe meet je zoiets, is dit wel meetbaar ? Ik denk juist dat Amrabat, st Juste, Wehrmann en Tapia op veel vlakken veel beter zijn dan Clasie. Het gaat om hoe het middenveld staat en of ze completair aan elkaar zijn.

We hebben zometeen een middenveld met alleen maar tuinkabouters waarmee we tegen fysiek sterkere tegenstanders als bv ADO gewoon heel veel punten gaan verspelen.

Mij ontgaat de keuze voor een middenvelder volkomen wanneer er 3 uit de jeugd door dreigen te stromen.

We hebben een LCV en LS nodig !!!
ook hier ben ik het eens , met clasie en ajoub op het middeveld word je europees weggeveegd
begrijp de aankopen amrabat en tapia niet , waarom koop je deze spelers als je ze toch niet gebruikt of de kans geeft , zonde van het geld
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 15:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nog niet, maar ja, bij ons krijgen ze geen kans.
Omdat er geen elftal voor is.
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 11:16 schreef Leuv het volgende:

[..]

Ze gaan natuurlijk ook gewoon weg omdat ze nauwelijks een kans bij ons krijgen. Er ligt geen plan voor ze.
We hebben Nieuwkoop, st Juste en Amrabat en dan huren we alsnog Diks. Leg mij dit eens uit. Was Diks nu werkelijk 200% beter dan Nieuwkoop en wat zijn we ermee opgeschoten ?

We hebben Amrabat, Wehrmann, st Juste, Tapia en Toornstra (dat zijn er gewoon 5 die ook op 6 kunnen spelen) en nog huren we Clasie ? Leg mij dit eens uit
Helemaal eens , en Tapia ook nog eens voor de 6 .(oh die stond er al)
Die v Geel maakt er echt een potje van , het is gewoon het legioen tevredenen houden met Clasie , daar zeiken ze hem nooit voor af, terwijl hij eigenlijk al diverse spelers voor die positie gehaald heeft .
Ook de jeugd kan met zulk beleid in combinatie met het ontbreken van een Feyenoord 2 in de Jupiler League nergens terecht .
Ze hebben groot gelijk dat ze vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 17:17 schreef van geil het volgende:

[..]

Omdat er geen elftal voor is.
Als ze zo goed zijn haal je ze bij t eerste.
Fener haalt m ook niet voor niets
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 17:44   quote  deeplink  
Ten eerste , hij zit bij het eerste maar kan daar door de aankopen nooit in de basis komen , dus gaat heel weinig spelen , en wat hij kan spelen is zwaar onder niveau.
En 2 Fener haalt hem net als alle andere clubs niet voor het eerste , maar voor opleiding naar het eerste, iets wat wij niet kunnen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2018 - 17:44   quote  deeplink  
En dan roept Koczal ik ben Turk Turk Turk ja ja de ruif van het nl voetbal is leeg, Het is niet alleen de schuld v vGeel . Maar toch ook van die blagen
Die niet kijken naar de lange termijn, of niet ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2018 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 17:44 schreef van geil het volgende:
Ten eerste , hij zit bij het eerste maar kan daar door de aankopen nooit in de basis komen , dus gaat heel weinig spelen , en wat hij kan spelen is zwaar onder niveau.
En 2 Fener haalt hem net als alle andere clubs niet voor het eerste , maar voor opleiding naar het eerste, iets wat wij niet kunnen.
De trainer stelt de spelers op. Dus bij ons is t kansloos ja
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 17:59   quote  deeplink  
Wat een gelul , Dus we zetten v Persie Jorgensen Clasie er naast .
En zetten Vente Wehrmann en Kokcu in de basis , logisch.
Daarachter zit nog een waslijst aan aankopen te trappelen .
Toornstra Ayoub(transfervrij maar wel gehaald) Tapia en Amrabat .(die gaan op de tribune uiteraard)
De selectie is gewoon volledig ondoordacht en samengesteld uit toevalligheden .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 juli 2018 - 18:09   quote  deeplink  
Ja zo zijn Ayoub Amrabat en Tapia buitenkansjes ,dat heeft van Geel zelf gezegd.

Maar nogmaals Jordy Clasie dat begrijp ik,we hebben allemaal gezien
wat die kleine kan
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja zo zijn Ayoub Amrabat en Tapia buitenkansjes ,dat heeft van Geel zelf gezegd.

Maar nogmaals Jordy Clasie dat begrijp ik,we hebben allemaal gezien
wat die kleine kan
Maar het geeft vooral het falen vooraf aan .
Ik had het liever zien gebeuren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 26 juli 2018 - 18:18   quote  deeplink  
Hij gokte op die 22 miljoen in de winterstop.
Nu is het halen en brengen
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 juli 2018 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:11 schreef van geil het volgende:

[..]

Maar het geeft vooral het falen vooraf aan .
Ik had het liever zien gebeuren.
Valt wel mee met het falen...3 prijzen in drie jaar, ondanks Gio...Daarnaast kan Vente minimaal 30 minuten per wedstrijd in de hoofdmacht maken (v Persie). Malacia gaat weer veel minuten maken, Bijlow op doel. Dan heb je toch weer 3 jeugdspelers in de ploeg. Daarnaast zie ik niet veel echte toptalenten die in het eerste kunnen meedraaien...(die zijn weg gekocht).
kenny
 kenny - donderdag 26 juli 2018 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja zo zijn Ayoub Amrabat en Tapia buitenkansjes ,dat heeft van Geel zelf gezegd.

Maar nogmaals Jordy Clasie dat begrijp ik,we hebben allemaal gezien
wat die kleine kan
laten we het niet overdrijven , het is een bruikbare kracht die mislukt is in engeland en belgie , we gaan echt niet beter spelen met of zonder clasie
CobusIII
 CobusIII - donderdag 26 juli 2018 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:23 schreef kenny het volgende:

[..]

laten we het niet overdrijven , het is een bruikbare kracht die mislukt is in engeland en belgie , we gaan echt niet beter spelen met of zonder clasie
Clasie is een eenvoudige jongen die niet gedijt in het buitenland. Heeft baat bij een vertrouwde omgeving.
kenny
 kenny - donderdag 26 juli 2018 - 18:27   quote  deeplink  
blijkbaar is het criterium voor v geel om aan te trekken mits ze mislukt zijn in het buitenland pffff , blijf het zeggen die v geel bakt er niks van
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 17:59 schreef van geil het volgende:
Wat een gelul , Dus we zetten v Persie Jorgensen Clasie er naast .
En zetten Vente Wehrmann en Kokcu in de basis , logisch.
Daarachter zit nog een waslijst aan aankopen te trappelen .
Toornstra Ayoub(transfervrij maar wel gehaald) Tapia en Amrabat .(die gaan op de tribune uiteraard)
De selectie is gewoon volledig ondoordacht en samengesteld uit toevalligheden .
Als t beter is, stel je t op. Simpel.
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja zo zijn Ayoub Amrabat en Tapia buitenkansjes ,dat heeft van Geel zelf gezegd.

Maar nogmaals Jordy Clasie dat begrijp ik,we hebben allemaal gezien
wat die kleine kan
Ik heb het nog nooit gezien en ben er geen fan van. Ik begrijp die hele hype rond Clasie niet.
Leuv
 Leuv - donderdag 26 juli 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:27 schreef kenny het volgende:
blijkbaar is het criterium voor v geel om aan te trekken mits ze mislukt zijn in het buitenland pffff , blijf het zeggen die v geel bakt er niks van
Klopt. Hij heeft mij verrast met die Columbiaan, maar dat kan heel goed tegenvallen. Met het beperkte geld dat we verleden jaar hadden heeft hij weinig goeds gedaan en de rest van de "versterkingen" berusten vaak op toevalligheden. Geen enkele lijn in te ontdekken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2018 - 18:52   quote  deeplink  
Udinese - Van Beek
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2018 - 19:30   quote  deeplink  
Nou ik zag de verdediging van AZ nou nou das niet bes
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Laten we eerst zelf maar doorkomen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 19:32 schreef van geil het volgende:
Laten we eerst zelf maar doorkomen
Dat is waar
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 19:30 schreef piet de paler het volgende:
Nou ik zag de verdediging van AZ nou nou das niet bes
Die van Vitesse
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2018 - 19:43   quote  deeplink  
Ook
kenny
 kenny - donderdag 26 juli 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 18:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Klopt. Hij heeft mij verrast met die Columbiaan, maar dat kan heel goed tegenvallen. Met het beperkte geld dat we verleden jaar hadden heeft hij weinig goeds gedaan en de rest van de "versterkingen" berusten vaak op toevalligheden. Geen enkele lijn in te ontdekken.
ik hoop ook dat het wat kan worden , maar als wij de enige club waren met interesse en het bedrag waarvoor hij is gekomen voorspelt het weinig goeds , zeker in de wetenschap dat het een aankoop van v geel is
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2018 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 20:02 schreef kenny het volgende:

[..]

ik hoop ook dat het wat kan worden , maar als wij de enige club waren met interesse en het bedrag waarvoor hij is gekomen voorspelt het weinig goeds , zeker in de wetenschap dat het een aankoop van v geel is
Je wilt iets overbrengen, maar wat nou eigenlijk.
Of ben je 1 van die anderen die vinden dat van Geel bepaalt wat er bij Feyenoord gebeurt. en daarmee Gio een watje vinden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2018 door FR-Henk --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2018 - 20:32   quote  deeplink  
Ik denk dat je ware juweeltjes moet gaan scouten in afrika , of in het oostblok ik zag bij die tegenstander van AZ ook ardige voetballers
VVout
 VVout - donderdag 26 juli 2018 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 11:12 schreef Milo het volgende:
Onder been kregen alle talenten een kans noodgedwongen. Wat gebeurde er toen? 10-0 nederlaag. En onze talenten werden gvd bedreigend en fysiek lastiggevallen. Kortom zo makkelijk is het allemaal niet.
Tuurlijk, das een reden om het op te geven. Daar zat wel meer fout toen, Koeman heeft daarna laten zien dat je met inpassen van jeugd wel degenlijk ver kunt komen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 26 juli 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 20:38 schreef VVout het volgende:

[..]

Tuurlijk, das een reden om het op te geven. Daar zat wel meer fout toen, Koeman heeft daarna laten zien dat je met inpassen van jeugd wel degenlijk ver kunt komen.
Dat doen we nu toch ook Wherman, Bijlow, Malacia
van geil
 van geil - donderdag 26 juli 2018 - 20:47   quote  deeplink  
:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0281059