BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 19:20   quote  deeplink  
Tekst is Ajax onwaardig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Ik durf deze pot echt niet te voorspellen. Kan een doodsaaie 0-0 worden, maar schrik ook niet van 4-0 of andersom. Een ding is voor mij zeker, Ajax mag absoluut NIET verliezen.
Enigma
 Enigma - zondag 16 september 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Verschil Ajax en PSV nu is dat PSV overal honger en drive toont om verder te gaan dan het gaatje om te winnen en het onderste uit de kan te slepen. Ajax speelt frivool en om van te smullen maar heeft niet die drive en killerseffecientie. Om kampioen te worden heb je dat zeker nu nodig omdat je concurrent het wel heeft en inmiddels al na vijf wedstrijden 2 punten los is plus 7 goals. Dat is een slecht omen.

Voorts, en dan mag je mij een zeikerd vinden, maakt Hag geen enkele speler beter tot nu toe daar waar ik bij Bommel dat helaas wel bespeur. Zelfs lozano is nu al beter door discipline. Ajax speelt mooi maar dat hadden jullie en ik ook voor elkaar gekregen met deze spelers.

Als Ajax deze nonchalance niet heel snel afzweert loopt dit seizoen uit op een enorme deceptie, 100% zeker. Ik zie PSV toch over Ajax heen walsen waar ik eerst positief gestemd was, na gisteren denk ik anders. Mazraoui-lozano... pffff. Houd mijn hart vast. We morgen hopen dat er in Barcelona iets vervelends met PSV of een paar spelers van ze gebeurt anders zie ik het somber in.
remco k
 remco k - zondag 16 september 2018 - 22:51   quote  deeplink  
Eroverheen walsen geloof ik simpelweg niet in. Vitesse zou ook een drama worden en kijk eens wat daar van geworden is

Ik vermoed wel dat psv daar gaat winnen maar ik zeg er ook bij dat het niets zegt over het einde van de competitie.

Ajax is ook nog gewoon ongeslagen hè. We krijgen minder goals tegen en creeeren ook gewoon veel. Daarnaast scoren ook wij makkelijk
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 22:57   quote  deeplink  
Ik verwacht oprecht geen 1-0, 0-1 wedstrijd. Eerder of een totaal onverwachte 0-0 ofzo of dat een van beide ruim wint. Gewoon omdat ze allebei makkelijk scoren en de ander mentaal totaal niet getest zijn.

Vind PSV als ploeg iets beter, ons individueel. Maar deze wedstrijd zal als ploeg gespeeld moeten worden en absoluut niet op het individu. Ook wij hebben scorend vermogen, zou alleen graag zien dat Ajax iets eerder afvuurt in plaats van eindeloos combineren.
Enigma
 Enigma - zondag 16 september 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Eroverheen walsen geloof ik simpelweg niet in. Vitesse zou ook een drama worden en kijk eens wat daar van geworden is

Ik vermoed wel dat psv daar gaat winnen maar ik zeg er ook bij dat het niets zegt over het einde van de competitie.

Ajax is ook nog gewoon ongeslagen hè. We krijgen minder goals tegen en creeeren ook gewoon veel. Daarnaast scoren ook wij makkelijk
Vitesse met je eens hoor maar... dat is niet een ploeg met de gulzigheid en honger van PSV met ook nog zoveel kwaliteit.

Dat makkelijk scoren zie ik echt anders.

Ander punt: gaat neres volgende week weer als buitenspeler? Dat zou wel wat schelen denk ik. Vind hem beter penetreren in de zestien en dus meer kans op gevaar en zeker pingels met de var erbij.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 23:31 schreef Enigma het volgende:

[..]

Vitesse met je eens hoor maar... dat is niet een ploeg met de gulzigheid en honger van PSV met ook nog zoveel kwaliteit.

Dat makkelijk scoren zie ik echt anders.

Ander punt: gaat neres volgende week weer als buitenspeler? Dat zou wel wat schelen denk ik. Vind hem beter penetreren in de zestien en dus meer kans op gevaar en zeker pingels met de var erbij.
Ik zie ons wel een pingel tegen gaan krijgen.

Neres achter de spitsen bevalt mij eigenlijk wel.
Enigma
 Enigma - maandag 17 september 2018 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 23:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zie ons wel een pingel tegen gaan krijgen.

Neres achter de spitsen bevalt mij eigenlijk wel.
Tegen Vitesse mij ook maar gisteren niet hoor. Was überhaupt een lauwe match.
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 00:24 schreef Enigma het volgende:

[..]

Tegen Vitesse mij ook maar gisteren niet hoor. Was überhaupt een lauwe match.
Lag niet aan het feit dat Neres op 10 stond. Kon namelijk genoeg aangespeeld worden.
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 06:33   quote  deeplink  
Heb net even specifiek zitten kijken naar het programma van PSV tot de winterstop. Als die van ons winnen en het verschil hebben van 5 punten, wordt het echt lastig. Iedere beetje sterke ploeg treffen ze thuis en de enige echt lastige pot is Feyenoord uit. Zondag daar winnen gaat echt belangrijker worden dan menig ander denkt, denk ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 06:40   quote  deeplink  
Eigenlijk is dit wel meteen een kampioenswedstrijd, want bij verlies heb je zelf niet meer in eigen hand.
Verhouding met de rest van competitie te groot. Het kan zo zijn dat PSV alleen van Ajax punten gaat verspelen.

Ik ben heel benieuwd naar de tactiek van PSV. Laat ze Ajax aan de bal en spelen op de counter of gaan ze de druk op de verdediging zetten. Maar wat doet Ajax, spelen ze alsof ze thuis spelen
Enigma
 Enigma - maandag 17 september 2018 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 06:33 schreef Loetje het volgende:
Heb net even specifiek zitten kijken naar het programma van PSV tot de winterstop. Als die van ons winnen en het verschil hebben van 5 punten, wordt het echt lastig. Iedere beetje sterke ploeg treffen ze thuis en de enige echt lastige pot is Feyenoord uit. Zondag daar winnen gaat echt belangrijker worden dan menig ander denkt, denk ik.
Wat jij daar als reden noemt dat voordeel is mag je natuurlijk ook meteen als nadeel zien in tweede helft. Misschien dan als voordeel voor ons. Denk dat Europees succes ook een rol gaat spelen. In ieder geval wordt zondag wel een heel belangrijk meetpunt en, vind ik, een echte proeve van bekwaamheid voor ten Hag. Heeft hij een plan om zand in de machine van PSV te gooien of niet. Zo niet dan zijn we wéér niks opgeschoten.
p111
 p111 - maandag 17 september 2018 - 07:46   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat PSV ook een beetje overschat word.Kijk de wedstrijd even teru tegen het zeer zwakke Ado,krijgen 2 strafschoppen cadeau en 2 foutieve terugspeel ballen,vandaar deze grote uitslag.Kik de tweede helft tegen PEC waar ze weg gespeeld worden en uiteraard weer in blessure tijd de onverdiende 3 punten binnen harken.Dus we gaan het allemaal zien ik geef Ajax een goede kans omdat ik de achterhoede van PSV vooral het centrum zeer matig vind.
Jaccio
 Jaccio - maandag 17 september 2018 - 08:51   quote  deeplink  
Noem me gek of naïef (of allebei), maar ik denk een terechte 1-3 overwinning voor Ajax.
Mits we woensdag zonder nare blessures afsluiten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 september 2018 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 september 2018 - 08:57   quote  deeplink  
Ik heb ook het gevoel dat het 1-3 wordt
remco k
 remco k - maandag 17 september 2018 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 23:31 schreef Enigma het volgende:

[..]

Vitesse met je eens hoor maar... dat is niet een ploeg met de gulzigheid en honger van PSV met ook nog zoveel kwaliteit.

Dat makkelijk scoren zie ik echt anders.

Ander punt: gaat neres volgende week weer als buitenspeler? Dat zou wel wat schelen denk ik. Vind hem beter penetreren in de zestien en dus meer kans op gevaar en zeker pingels met de var erbij.
Ik denk niet dat Neres sneller is dan Dumpfries, of je daar dus echt gebruik van kan maken betwijfel ik..
remco k
 remco k - maandag 17 september 2018 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 06:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Eigenlijk is dit wel meteen een kampioenswedstrijd, want bij verlies heb je zelf niet meer in eigen hand.
Verhouding met de rest van competitie te groot. Het kan zo zijn dat PSV alleen van Ajax punten gaat verspelen.

Ik ben heel benieuwd naar de tactiek van PSV. Laat ze Ajax aan de bal en spelen op de counter of gaan ze de druk op de verdediging zetten. Maar wat doet Ajax, spelen ze alsof ze thuis spelen
Ik geloof absoluut niet dat er ook maar 1 ploeg in staat is om maar 1 of twee keer punverlies te leiden.

PSv gaat niet even 100 punten halen.
Enigma
 Enigma - maandag 17 september 2018 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 09:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Neres sneller is dan Dumpfries, of je daar dus echt gebruik van kan maken betwijfel ik..
Neres gaat dumfries links en rechts voorbij, geen kans voor dumfries.
remco k
 remco k - maandag 17 september 2018 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 10:33 schreef Enigma het volgende:

[..]

Neres gaat dumfries links en rechts voorbij, geen kans voor dumfries.
Ik zeg niet dat hij er niet langs kan, ik denk alleen niet dat dit op snelheid in de diepte gaat gebeuren..

In de combinatie kan dat prima.
Eide
 Eide - maandag 17 september 2018 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 10:33 schreef Enigma het volgende:

[..]

Neres gaat dumfries links en rechts voorbij, geen kans voor dumfries.
Ik denk dat Dumfries zich geen zorgen hoeft te maken over eventuele passeeracties. Ajax speelt juist zo dat verdedigers steeds uit de zone moeten komen.
Pietje
 Pietje - maandag 17 september 2018 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 22:51 schreef remco k het volgende:
Eroverheen walsen geloof ik simpelweg niet in. Vitesse zou ook een drama worden en kijk eens wat daar van geworden is

Ik vermoed wel dat psv daar gaat winnen maar ik zeg er ook bij dat het niets zegt over het einde van de competitie.

Ajax is ook nog gewoon ongeslagen hè. We krijgen minder goals tegen en creeeren ook gewoon veel. Daarnaast scoren ook wij makkelijk
Dat laatste klopt zeker, Remco. Toch houd ik mijn hart vast voor komende zondag: PSV is een zeer ervaren en lepe ploeg, die op voor tegenstanders fatale momenten (blessuretijd, extra tijd) bikkelhard toeslaat. Geluk? Opperste concentratie tot het laatste fluitsignaal van de arbiter?
Feyenoord had dat ook in hun kampioensjaar.

Als Ajax dat heel af en toe overkomt roept de halve wereld "Lucky Ajax", maar als een andere club het overkomt zwijgt de massa.

Ik ben uiterst bang voor komende zondag dat we aan het einde van de wedstrijd 5 punten achterstaan... Ik heb er geen goed gevoel over. Uiteraard hoop ik van ganser harte dat ik me gierend vergis.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik geloof absoluut niet dat er ook maar 1 ploeg in staat is om maar 1 of twee keer punverlies te leiden.

PSv gaat niet even 100 punten halen.
Nee, 100 punten is ook haast niet te doen. Dat is namelijk 33 winst en 1 gelijk.

Maar de competitie is 5 wedstrijden oud en ik zie dat PSV en Ajax er boven uitsteekt.
Ajax en PSV zou op papier iedere wedstrijd winnen. Dat zou Ajax ook doen tegen Heracles.
Daarom is het ook een verrassing. Maar vanuit gaan dat er bij PSV verrassingen gebeuren, dat zou ik niet doen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 12:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als Ajax dat heel af en toe overkomt roept de halve wereld "Lucky Ajax", maar als een andere club het overkomt zwijgt de massa.
Dat is niet waar. Studio voetbal had het erover en Veronica Inside had er ook over.
De term werd dan niet herhaaldelijk gezegd maar ze vroegen zich af of dit geluk was of een kwaliteit.
iedereen was het erover eens dat dit een kwaliteit was, omdat het herhaaldelijk gebeurde.
en niemand spreekt graag over dat Ajax kwaliteit beschikt. in ieder geval de supporters van andere clubs niet. en media doen dingen wat de lezer wil lezen of horen.

overigens hadden ze het bij de kampioensjaar van feyenoord over geluk van de kampioen.

lucky ajax is een term dat je niet zo snel op een andere club kan projecteren, ook al is de voorwaarde exact gelijk.
dat zelfde geld voor haags kwartiertje en avondje nac.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 september 2018 - 14:06   quote  deeplink  
Nog zo'n teringtijd!!! Voetbal hoort op zondagmiddag 14.30 uur of zaterdagavond om 20.00 uur!! Verdere verneuking van competities door die maffiabendes!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 17 september 2018 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog zo'n teringtijd!!! Voetbal hoort op zondagmiddag 14.30 uur of zaterdagavond om 20.00 uur!! Verdere verneuking van competities door die maffiabendes!!!
Gaat om geld en ik geef ze geen ongelijk, kijk naar premier leaugue, daar spelen ze pas op onmogelijke tijden en op maandag. Als je financieel een beetje mee wil komen, dan zal je dit moeten accepteren, of lekker onderin europa meedraaien.

Aan de andere kant vind ik zondag 20:00 uur een betere tijd voor deze wedstrijd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 14:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Gaat om geld en ik geef ze geen ongelijk, kijk naar premier leaugue, daar spelen ze pas op onmogelijke tijden en op maandag. Als je financieel een beetje mee wil komen, dan zal je dit moeten accepteren, of lekker onderin europa meedraaien.

Aan de andere kant vind ik zondag 20:00 uur een betere tijd voor deze wedstrijd.
zondag om 20.00 kan niet in nederland. scheidsrechter moet maandag gewoon weer naar zijn werk.
Enigma
 Enigma - maandag 17 september 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 12:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat Dumfries zich geen zorgen hoeft te maken over eventuele passeeracties. Ajax speelt juist zo dat verdedigers steeds uit de zone moeten komen.
Denk dat Dumfries zich zeker wel zorgen moet maken, precies om wat jij zegt. Daar zullen dan ook de momenten van een snelle neres en cross binnenkomen hopelijk komen. Maar dan alsnog: effectief zijn en hard. Zie het somber in
remco k
 remco k - maandag 17 september 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog zo'n teringtijd!!! Voetbal hoort op zondagmiddag 14.30 uur of zaterdagavond om 20.00 uur!! Verdere verneuking van competities door die maffiabendes!!!
Gaat t goed met je?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 september 2018 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 14:09 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Gaat om geld en ik geef ze geen ongelijk, kijk naar premier leaugue, daar spelen ze pas op onmogelijke tijden en op maandag. Als je financieel een beetje mee wil komen, dan zal je dit moeten accepteren, of lekker onderin europa meedraaien.

Aan de andere kant vind ik zondag 20:00 uur een betere tijd voor deze wedstrijd.
Wat een slap gelul. Zelfs nu we net als Engeland 6 verschillende speeltijden hebben komen we financieel niet eens in de buurt. De nummer laatste daar krijgt qua tv-gelden al meer dan de hele eredivisie bij elkaar! De vraag is of wij het moeten blijven accepteren dat ons voetbal naar de klote wordt geholpen door de maffiabendes!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 september 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat t goed met je?
Omdat???
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat???
Whahaha kafmetel! Tijd voor de avond, voor jou en voor mij ;-)
Brandje
 Brandje - maandag 17 september 2018 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij er niet langs kan, ik denk alleen niet dat dit op snelheid in de diepte gaat gebeuren..

In de combinatie kan dat prima.
Waarom niet vraag ik mij af. Er ligt ruimte genoeg achter hun verdediging
Brandje
 Brandje - maandag 17 september 2018 - 17:49   quote  deeplink  
0-3. Vanaf minuut een volle bak druk op dumfries en de twee cv's en ze komen niet aan te voetballen toe. Ook Hendrix en Rasario, beiden meer balafpakkers, kunnen weinig wanneer ze onder druk staan.
We zijn gvd op bijna elke positie beter dus opvreten die personeelsvereniging
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 september 2018 - 18:17   quote  deeplink  
Psv hoeft niet op te bouwen, die knallen de ballen naar Luuk. En vanuit daar voetballen.

Psv gaat drukzetten op ajax helft totdat ze zien dat ze eronderuit voetballen, dan laat zich zakken op eigen helft en dan pas als daar de bal is, zetten ze druk.

70% balbezit voor Ajax en 1-0 foutje blind vind psv niet erg.
remco k
 remco k - maandag 17 september 2018 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 16:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat???
Omdat je totaal niet gefrustreerd overkomt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 september 2018 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat je totaal niet gefrustreerd overkomt
Omdat ik tegen die mediatijden ben qua voetbal ben ik direct gefrustreerd. Het zijn toch ook gewoon kuttijden en allemaal gedaan in de hoop extra geld binnen te harken. Vrijdagavond 20.00 uur, zaterdagavond 18.30, 19.45 en 20.45 uur, zondagmiddag 12.15, 14.30 en 16.45 uur. Alles en alleen om maar zoveel mogelijk wedstrijden te willen uitzenden. Maar 90% van de wedstrijden is het aankijken niet waard.

Wordt tijd dat men als supporters in actie komt tegen deze verdoemenis voor het voetbal.
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 19:16   quote  deeplink  
Feit is dat het voetbal totaal voor de grote clubs geworden is. In de CL zíjn die tijden er gekomen om alle grote clubs te kunnen uitzenden.

In de Eredivisie zitten er tijden bij die als je een beetje op afstand zit, je bijna al verstek moet laten gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 september 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 19:16 schreef Loetje het volgende:
Feit is dat het voetbal totaal voor de grote clubs geworden is. In de CL zíjn die tijden er gekomen om alle grote clubs te kunnen uitzenden.

In de Eredivisie zitten er tijden bij die als je een beetje op afstand zit, je bijna al verstek moet laten gaan.
Daarom ageer ik er ook tegen. Die achterlijke tijden zijn er enkel gemaakt voor de commercie, niet voor de gewone supporter.

Net als de 12.30 uur wedstrijd, die ineens naar 12.15 uur moest.
Loetje
 Loetje - maandag 17 september 2018 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 20:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom ageer ik er ook tegen. Die achterlijke tijden zijn er enkel gemaakt voor de commercie, niet voor de gewone supporter.

Net als de 12.30 uur wedstrijd, die ineens naar 12.15 uur moest.
En over dat laatste, dat zou om de VAR zijn. Vooralsnog is er geen wedstrijd geweest die pas om 14.15 klaar was ofzo
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 september 2018 - 08:56   quote  deeplink  
0-5 hoppaaaaa heb er zin an
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 september 2018 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 16:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een slap gelul. Zelfs nu we net als Engeland 6 verschillende speeltijden hebben komen we financieel niet eens in de buurt. De nummer laatste daar krijgt qua tv-gelden al meer dan de hele eredivisie bij elkaar! De vraag is of wij het moeten blijven accepteren dat ons voetbal naar de klote wordt geholpen door de maffiabendes!!
We zullen niet in de buurt komen, maar op dit moment halen we zelfs minder binnen dan Belgie. Met alle respect, maar Portugal en Belgie hebben minder inwoners, maar halen wel meer geld op? Rara hoe kan dat?

Voetbal is al stuk door commercie en dat hou je niet meer tegen, maar hoe ga je ermee om en hoe kunnen we weer successen boeken zoals voorheen. Je kan ook zeggen we stoppen ermee en we gaan alles alleen locaal doen, maar dan speel je wel met 8ste rang spelers en ik weet niet of we dat willen. Ik in ieder geval niet.

De commercie krijg je niet meer uit het voetbal en de wedstrijden om half 3 bestaan niet meer.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 september 2018 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 09:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

We zullen niet in de buurt komen, maar op dit moment halen we zelfs minder binnen dan Belgie. Met alle respect, maar Portugal en Belgie hebben minder inwoners, maar halen wel meer geld op? Rara hoe kan dat?

Voetbal is al stuk door commercie en dat hou je niet meer tegen, maar hoe ga je ermee om en hoe kunnen we weer successen boeken zoals voorheen. Je kan ook zeggen we stoppen ermee en we gaan alles alleen locaal doen, maar dan speel je wel met 8ste rang spelers en ik weet niet of we dat willen. Ik in ieder geval niet.

De commercie krijg je niet meer uit het voetbal en de wedstrijden om half 3 bestaan niet meer.
Niks aan toe te voegen
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 september 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2018 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:
Nog zo'n teringtijd!!! Voetbal hoort op zondagmiddag 14.30 uur of zaterdagavond om 20.00 uur!! Verdere verneuking van competities door die maffiabendes!!!
We worden oud... hahahaha Ik vind ook dat er op zondag 14.30u gevoetbald moet worden.
Zeker als het een topper betreft.

Ben nu allang blij dat het geen 12.30u is want ik kan me weinig goede wedstrijden van Ajax herinneren met dat tijdstip.

Vroeger was alles gewoon beter ouwe.... Hahahaha
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 september 2018 - 16:10   quote  deeplink  
Makkelie dus...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 16:13   quote  deeplink  
Wat de begin tijden betreft: de meeste winkels zijn tegenwoordig ook niet meer van 9 tot 5 open en zelfs kantoren werken al met tijden die men zelf in kan vullen. Wat dacht je van vrachtwagenchauffeurs die vaak 12 tot 14 uur p/dag werken en de volgende dag gewoon weer om 5 uur op moeten staan of somd nog eerder....
Wtf heeft een scheidsrechter dan te klagen als hij zondag om 20.00 uur een wedstrijd moet fluiten....

Zo, moest ik ff kwijt En dooorrrrrr

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 september 2018 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 16:10 schreef Loetje het volgende:
Makkelie dus...
En Nijhuis als VAR.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 16:16   quote  deeplink  
Oh ja, ,we winnen zondag met 1-3 of 1-4!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 september 2018 - 18:11   quote  deeplink  
Ajax heeft wel het voetballend vermogen om heel lastig te bespelen.
Zie Barca in zijn goede tijd, niet dat wij Barca zijn. Maar wel op een voetballende manier problemen oplossen.
Geen breekijzers maar echte voetballers die weten wat er met een bal moet.

Alleen is barca natuurlijk qua spelers niet mee te vergelijken maar de tegenstand is ook niet te vergelijken. Dus ieder op ze eigen niveau.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 september 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 16:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En Nijhuis als VAR.....
Is dat zeker? Dan hoeven we in ieder geval nergens op te rekenen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 september 2018 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 18:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is dat zeker? Dan hoeven we in ieder geval nergens op te rekenen.
Ja dat zag ik op headliner staan als kop

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart









0.0104169