BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 september 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 18:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja dat zag ik op headliner staan als kop
klopt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 15:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

We worden oud... hahahaha Ik vind ook dat er op zondag 14.30u gevoetbald moet worden.
Zeker als het een topper betreft.

Ben nu allang blij dat het geen 12.30u is want ik kan me weinig goede wedstrijden van Ajax herinneren met dat tijdstip.

Vroeger was alles gewoon beter ouwe.... Hahahaha
12.30 uur bestaat niet meer helaas. Het is nu gewoon 12.15 uur op zondag!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 september 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 09:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

We zullen niet in de buurt komen, maar op dit moment halen we zelfs minder binnen dan Belgie. Met alle respect, maar Portugal en Belgie hebben minder inwoners, maar halen wel meer geld op? Rara hoe kan dat?

Voetbal is al stuk door commercie en dat hou je niet meer tegen, maar hoe ga je ermee om en hoe kunnen we weer successen boeken zoals voorheen. Je kan ook zeggen we stoppen ermee en we gaan alles alleen locaal doen, maar dan speel je wel met 8ste rang spelers en ik weet niet of we dat willen. Ik in ieder geval niet.

De commercie krijg je niet meer uit het voetbal en de wedstrijden om half 3 bestaan niet meer.
Maar als je inderdaad als mak lammetje aan de zijkant blijft staan zal er inderdaad nooit iets veranderen!!
Loetje
 Loetje - woensdag 19 september 2018 - 14:10   quote  deeplink  
Zonder De Ligt wordt het een afstraffing denk ik
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 september 2018 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 september 2018 - 09:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

We zullen niet in de buurt komen, maar op dit moment halen we zelfs minder binnen dan Belgie. Met alle respect, maar Portugal en Belgie hebben minder inwoners, maar halen wel meer geld op? Rara hoe kan dat?

Voetbal is al stuk door commercie en dat hou je niet meer tegen, maar hoe ga je ermee om en hoe kunnen we weer successen boeken zoals voorheen. Je kan ook zeggen we stoppen ermee en we gaan alles alleen locaal doen, maar dan speel je wel met 8ste rang spelers en ik weet niet of we dat willen. Ik in ieder geval niet.

De commercie krijg je niet meer uit het voetbal en de wedstrijden om half 3 bestaan niet meer.
Portugal heeft een afzet markt namelijk Brazilië. Die zenden live wedstrijden uit, net als dat wij doen met andere landen. Vandaar dat Portugal meer geld ophaalt dan wij.

Van Belgie weet ik het niet, misschien heeft dat te maken met rare competitie opzet.
Of het heeft te maken dat er andere landen wel geïnteresseerd zijn in die competitie, zou dat te maken dat de top daar breder is dan hier in Nederland? Anderlecht, Club Brugge, Standard Luik, Gent en Genk. Dat is even een suggestie ik weet het namelijk niet.

En waarom wij nu zo slecht er voor staan heeft te maken met wanbeleid van de afgelopen 20 jaar.
Toen we met 3 clubs in de CL konden spelen, stuurde we Heerenveen en Willem 2 ernaar toe.
3de club van Nederland was bijna failliet. 70% van alle betaalbare clubs kunnen moeizaam hun hoofd boven water houden. Die 70% zorgt er wel voor dat hervormingen tegen gehouden worden. KNVB geen ballen toont om er iets aan te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - donderdag 20 september 2018 - 14:29   quote  deeplink  
Zondag de nieuwe test en meteen 4 uitwedstrijden op rij
Loetje
 Loetje - donderdag 20 september 2018 - 14:33   quote  deeplink  
Maar 7 CL wedstrijden, 5 gewonnen en 2 gelijk. Pakken toch wat punten voor ons landje.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 20 september 2018 - 14:38   quote  deeplink  
Ik heb er zin in om te kijken. Alleen jammer dat ik een feestje heb.

Zoveel voetbal vermogen is heerlijk om naar te kijken.
Zoveel voetbal verstand zit in dit elftal.

Je zou bijna een vergelijking maken met gouden jaren van Barca.
alleen was dat op het wereld toneel en dit is de eredivisie, dat is wel wat anders.
Dus dat is dan ook onzin, ik zeg het zelf maar voordat andere dat doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 september 2018 - 07:43   quote  deeplink  
Het wordt een race tegen de klok voor De Ligt en Huntelaar. Zeker de eerste zou een gigantisch gemis worden en misschien zou dat het verschil wel kunnen maken. Ten Hag beslist zaterdag. Maar gezien wat hij heeft, zou ik toch zeggen dat hij het niet gaat halen.
Eide
 Eide - vrijdag 21 september 2018 - 08:03   quote  deeplink  
De Ligt schijnt een binnenband van zijn knie te hebben verrekt.
Eide
 Eide - vrijdag 21 september 2018 - 13:28   quote  deeplink  
Er staat zondag een hele lastige pot te wachten. PSV is de enige ploeg die de volledige puntenbuit heeft binnengehaald. De Eindhovenaren scoren er op los en maakten al 21 goals. Ze kregen er pas 3 tegen. Ajax scoort stukken moeilijker en kwam tot 14 goals voor. Ajax is verdedigend nauwelijks te kloppen en kreeg pas 1 treffer om de oren.

Verdedigend lijken Ajax en PSV aan elkaar gewaagd. Schwaab en Viergever zijn absoluut geen toppers, maar zijn lange, betrouwbare verdedigers die weinig gekke dingen doen. Dumfries en Angelino zijn jongens de de gehele flank kunnen bestrijken en ook vrij behoorlijk zijn in de duels. Vergeleken met Ajax kan je stellen dat Ajax meer voetbal in de achterste linie heeft maar, zeker als De Ligt uitvalt, fysiek wel minder is. Dat laatste is wel een dingetje met tegenstanders als Pereiro en De Jong.

Het middenveld van Ajax is van grote klasse. Vooral Frenkie de Jong is natuurlijk een exceptioneel talent die tegen een benenbreker als Hendrikx prima uit de voeten kan. Schone zal een belangrijke rol spelen aangezien die waarschijnlijk tegen Pereiro komt te spelen. De lange en sterke Uruguayaan is fysiek veel beter dan Schone. De vraag is verder of Rosario of Gutiérrez gaat spelen en wie Ajax daar tegenover zet. Dat kan Tadic, Neres of Van de Beek worden.

Voorin heeft PSV met Lozano en Bergwijn twee spelers die ook bij Ajax niet zouden misstaan. Luuk de Jong is absoluut geen topper, maar nuttig voor de Eredivisie. Daarmee is de PSV aanval compleet en lastig te bespelen, zeker met Pereiro erachter. Ajax stelt daar Ziyech, Tadic of Neres en KJH of Dolberg tegenover. In die linie zit aantoonbaar eer voetballend vermogen maar ook minder scorend vermogen.

De vraag wordt wat mij betreft vooral of Ajax het eigen spelletje kan gaan spelen tegen PSV en, zoals tot dusver steeds goed lukt, PSV kan vastzetten op eigen helft. Als PSV Ajax in de duels kan krijgen en het combinatievoetbal onmogelijk kan maken wordt het heel lastig voor Ajax tegen een tegenstander die heel makkelijk scoort.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 september 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Anderzijds, zet Ajax in de CL en men scoort daar 16 goals in 7 wedstrijden. Dat is Europees gezien echt enorm veel. Scorend vermogen is er, meer hoe Ajax zelf wil spelen in de Eredivisie. Ga je zoals vorige week altijd gallery play spelen bij 1-0, zal je nimmer effectief worden natuurlijk.

Ik denk echt dat we zonder De Ligt hard eraf gaan daar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 september 2018 - 16:05   quote  deeplink  
Onana,
Mazraoui, De Ligt/Wober, Blind, Tagliafico
De Jong, Schone, Van de Beek/Ziyech
Neres, Huntelaar/Tadic, Ziyech/Tadic
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 september 2018 - 18:12   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=337915

Zou een regelrechte ramp zijn
remco k
 remco k - vrijdag 21 september 2018 - 18:23   quote  deeplink  
Alleen de Ligt zie ik als moeilijk om op te vangen. Neres op 10 kan opgevangen worden en Huntelaar ook.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 september 2018 - 18:36   quote  deeplink  
Neres moet heel gauw terug naar de vleugel.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 september 2018 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 18:23 schreef remco k het volgende:
Alleen de Ligt zie ik als moeilijk om op te vangen. Neres op 10 kan opgevangen worden en Huntelaar ook.
Ook tegen PSV? Ik weet het niet hoor
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 september 2018 - 19:04   quote  deeplink  
Er is in ieder geval niemand beter dan Neres op de vleugel op het moment. Simpelweg omdat hij goed is en we amper echte vleugels hebben.
Eide
 Eide - vrijdag 21 september 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Er is in ieder geval niemand beter dan Neres op de vleugel op het moment. Simpelweg omdat hij goed is en we amper echte vleugels hebben.
Een variant met Tadic, Ziyech en Van de Beek vind ik anders ook niet verkeerd. Dat is het mooie van dit Ajax. Ten Hag heeft echt serieuze, volwaardige opties om anderen dingen te doen met het elftal.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 22 september 2018 - 11:07   quote  deeplink  
De meest interessante PSV Ajax in jaren. Lastig te voorspellen. Maar ik zet mijn geld in op PSV. Ik weet niet. Dat thuisvoordeel kan wel eens een belangrijke rol gaan spelen in dit soort wedstrijden. Maar ik ben bang voor Tadic en Ziyech. PSV heeft echter Bergwijn en Lozano.. het zijn twee Europese topploegen tegen elkaar.Naar mijn mening hebben beide de sterkste teams sinds het seizoen 2006/2007.
Eide
 Eide - zaterdag 22 september 2018 - 11:17   quote  deeplink  
Er wordt gespeculeerd dat het verschil op het middenveld gemaakt wordt. Dat is deels waar, maar het grootste kwaliteitsverschil ligt bij de verdedigingslinies van beide ploegen. Ik vind Ajax verdedigend echt een klasse beter dan PSV. Schwaab, Viergever en Dumfries hebben geen van allen het niveau van hun tegenhangers bij Ajax.

Het middenveld is wel interessant want hier zal PSV er voor moeten zorgen dat Ajax niet kan combineren. Ik denk dat PSV toch zal hopen dat het Ajax in de duels kan krijgen waar PSV meer power heeft. Als Ajax het eigen spelletje kan gaan spelen gaan Pereiro en Hendrikx onherroepelijk verzuipen op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 september 2018 door Eide --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 22 september 2018 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 11:17 schreef Eide het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat het verschil op het middenveld gemaakt wordt. Dat is deels waar, maar het grootste kwaliteitsverschil ligt bij de verdedigingslinies van beide ploegen. Ik vind Ajax verdedigend echt een klasse beter dan PSV. Schwaab, Viergever en Dumfries hebben geen van allen het niveau van hun tegenhangers bij Ajax.

Het middenveld is wel interessant want hier zal PSV er voor moeten zorgen dat Ajax niet kan combineren. Ik denk dat PSV toch zal hopen dat het Ajax in de duels kan krijgen waar PSV meer power heeft. Als Ajax het eigen spelletje kan gaan spelen gaan Pereiro en Hendrikx onherroepelijk verzuipen op het middenveld.
Hmmm individueel zou je kunnen betogen dat de centrale verdedigers van Ajax inderdaad beter zijn dan die van PSV. Maar bij de backs is dit een ander verhaal. Ik vind Dumfries en Angelina toch wel hele goede backs. Feit blijft dat PSV dit seizoen gewoon heel goed georganiseerd staat te verdedigen. Mark van Bommel heeft vaker gezegd dat Atletico Madrid zijn voorbeeld is. Puur gebaseerd op individuele klasse heb je zeker een punt. Maar als team zijnde klikt het goed bij PSV achterin. Daartegenover staat wel dat Blind en De Ligt natuurlijk echt goede centrale verdedigers zijn. Over dat middenveld, dat weet ik niet. Ik ben altijd een groot fan geweest van Pereiro. Hou wel van zijn speelstijl. Ik zou trouwens Gutiérrez laten spelen tegen Ajax in plaats van Rosario.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 september 2018 - 13:23   quote  deeplink  
Huntelaar wel op de foto tijdens de laatste training, de Ligt niet gezien......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 september 2018 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 22 september 2018 - 13:29   quote  deeplink  
Ik ga er ook vanuit dat de ligt er niet is. Vocht in de knie, dat heb je niet zomaar even opgelost. Dat niet iets van een paar dagen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 september 2018 - 14:03   quote  deeplink  
Ik durf geen voorspelling te doen. Ik ben er bang voor. Wat ik de afgelopen week begrepen heb is dat Ajax misschien een aantal basisspelers moet missen: De Ligt, Huntelaar, maar ook Neres. Dat kan niet goed zijn, ondanks een zeer brede selectie met veel basisspelers. Het punt is, dat Ajax niet mag verliezen, want anders staan ze nu al 5 punten achter.

Het zou wel eens een ordinaire schoppartij kunnen worden, wat ik overigens niet hoop. De belangen zijn erg groot, de media fokken de boel ook nog eens op dagelijks op het nieuws en in de kranten. Ik ben er niet gerust op...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 september 2018 - 14:18   quote  deeplink  
Wat ik niet begrijp is dat men zo bang is als de ligt niet speelt. Nou, die speelde vorig seizoen wel en toen werd er ook verloren in eindhoven van psv. Blind is positioneel ontzettend goed en Frenkie durft te voetballen, ook acterin. Afgelopen woensdag werd er zonder de Ligt (bijna) niets weggegeven. We hebben pas 1 tegengoal en voorin wordt genoeg gecreëerd. Vorig seizoen hadden we geen Tadic en Blind en een Ziyech die weer heel veel spelvreugde heeft.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo bang. Natuurlijk, van psv kan je verliezen, maar ook net zo goed winnen. En dat is waar je vanuit moet gaan: We gaan ze opvreten in Eindhoven!

Ik zeg 1-3!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 september 2018 - 14:35   quote  deeplink  
Met die 3 denk ik dat het ook goed kan aflopen, al heb ik nooit vertrouwen in Ajax tegen PSV zoals iedereen weet. Zonder die 3 denk ik dat we er hard af gaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 september 2018 - 14:45   quote  deeplink  
Als ik het goed zie, staat Huntelaar op het veld, De Ligt en Neres niet
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 september 2018 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 14:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat men zo bang is als de ligt niet speelt. Nou, die speelde vorig seizoen wel en toen werd er ook verloren in eindhoven van psv. Blind is positioneel ontzettend goed en Frenkie durft te voetballen, ook acterin. Afgelopen woensdag werd er zonder de Ligt (bijna) niets weggegeven. We hebben pas 1 tegengoal en voorin wordt genoeg gecreëerd. Vorig seizoen hadden we geen Tadic en Blind en een Ziyech die weer heel veel spelvreugde heeft.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo bang. Natuurlijk, van psv kan je verliezen, maar ook net zo goed winnen. En dat is waar je vanuit moet gaan: We gaan ze opvreten in Eindhoven!

Ik zeg 1-3!!
Ik benijd je om je positieve denken! Maar ik ben er bang voor.
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 september 2018 - 16:47   quote  deeplink  
4-1 PSV. Wie moet lozano afstoppen? En wie houdt guiterrez uit positie?

Ergo: PSV is geen aek. Mijn positieve gevoel is weg na de wedstrijden tegen Groningen en aek. Tegen PSV worden missers keihard afgestraft en die kunnen wel op counter spelen. Neres op 10 is gewoon niet efficiënt, een keer kan maar hij hoort op linksbuiten.

Heel naar gevoel over deze wedstrijd waar ik natuurlijk hoop dat ik er gruwelijk naast zit. Durf niet eens te kijken eigenlijk.
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 september 2018 - 16:47   quote  deeplink  
4-1 PSV. Wie moet lozano afstoppen? En wie houdt guiterrez uit positie?

Ergo: PSV is geen aek. Mijn positieve gevoel is weg na de wedstrijden tegen Groningen en aek. Tegen PSV worden missers keihard afgestraft en die kunnen wel op counter spelen. Neres op 10 is gewoon niet efficiënt, een keer kan maar hij hoort op linksbuiten.

Heel naar gevoel over deze wedstrijd waar ik natuurlijk hoop dat ik er gruwelijk naast zit. Durf niet eens te kijken eigenlijk.
AkaS
 AkaS - zaterdag 22 september 2018 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 18:36 schreef Loetje het volgende:
Neres moet heel gauw terug naar de vleugel.
Eens.

Ik voorspel 2-3 !

Wöber op de Jong, Blind koppeltje met Wöber.
Mazraoui speelt Lozano uit de wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 september 2018 - 20:18   quote  deeplink  
Normaal gaven ze nog weleens aan welke spelers geselecteerd waren voor de wedstrijd. Nu nergens iets te vinden? Is dat om psv zand in de ogen te strooien?
Eide
 Eide - zaterdag 22 september 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 20:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Normaal gaven ze nog weleens aan welke spelers geselecteerd waren voor de wedstrijd. Nu nergens iets te vinden? Is dat om psv zand in de ogen te strooien?
Ik denk eigenlijk dat Ajax morgenvroeg De Ligt, Neres en KJH nog een keer gaat testen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 september 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Ajax showtime meldt: waarschijnlijk morgen te beschikken over Mathijs de Ligt, Klaas Jan Huntelaar en David Nerés
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 september 2018 - 22:34   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/115640/ajax-verwacht-de-ligt-en-huntelaar-tegen-psv
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 22 september 2018 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 16:47 schreef Enigma het volgende:
4-1 PSV. Wie moet lozano afstoppen? En wie houdt guiterrez uit positie?

Ergo: PSV is geen aek. Mijn positieve gevoel is weg na de wedstrijden tegen Groningen en aek. Tegen PSV worden missers keihard afgestraft en die kunnen wel op counter spelen. Neres op 10 is gewoon niet efficiënt, een keer kan maar hij hoort op linksbuiten.

Heel naar gevoel over deze wedstrijd waar ik natuurlijk hoop dat ik er gruwelijk naast zit. Durf niet eens te kijken eigenlijk.
De voorronde wedstrijden werden steeds zwaarder en ajax zou het niet redden. We hebben inmiddels 1 CL-wedstrijd gespeeld en gewoon goed gewonnen. Bij psv lijkt het ook wel eens tegen te zitten, zie afgelopen dinsdag tegen Barca. In de 1e 10 minuten hebben ze wat kansjes gekregen en ook in de loop van de wedstrijd kanjes gekregen, maar niet gescoord. Dus waar is jouw goede gevoel dan gebleven?
Eide
 Eide - zaterdag 22 september 2018 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 16:47 schreef Enigma het volgende:
4-1 PSV. Wie moet lozano afstoppen? En wie houdt guiterrez uit positie?
Wie gaat Ziyech afstoppen? En wie gaat Frenkie de Jong bewaken? En wie gaat Tadic uit de wedstrijd houden.

PSV heeft echt een goede ploeg hoor, maar Ajax heeft ook veel wapens en ik vind Ajax verdedigend meer kwaliteit hebben dan PSV. Dat gezegd hebbende wordt het gewoon een hele lastige pot. Ajax heeft het vaak moeilijk in Eindhoven. Net als Ajax in de Johan Cruijff ArenA heeft PSV in eigen huis vaak iets extra.
Enigma
 Enigma - zondag 23 september 2018 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 23:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Wie gaat Ziyech afstoppen? En wie gaat Frenkie de Jong bewaken? En wie gaat Tadic uit de wedstrijd houden.

PSV heeft echt een goede ploeg hoor, maar Ajax heeft ook veel wapens en ik vind Ajax verdedigend meer kwaliteit hebben dan PSV. Dat gezegd hebbende wordt het gewoon een hele lastige pot. Ajax heeft het vaak moeilijk in Eindhoven. Net als Ajax in de Johan Cruijff ArenA heeft PSV in eigen huis vaak iets extra.
Haha. Je hebt ergens gelijk hoor. Ben gewoon bang dat het gebrek aan killing Ajax gaat nekken en ik vind lozano steengoed. Komt ook bij dat. Komt ook bij dat zowel lozano als quiterrez in het vizier van Ajax waren. Zijn spelers met dat beetje meer gif dat wij juist nodig hebben. Baal dat ze bij PSV spelen.

We gaan het zien en wie weet kan Ajax ze hebben of gelijk houden. Zou fantastisch zijn. Maar zie het niet gebeuren. Succes iedereen.
Enigma
 Enigma - zondag 23 september 2018 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 september 2018 - 22:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

De voorronde wedstrijden werden steeds zwaarder en ajax zou het niet redden. We hebben inmiddels 1 CL-wedstrijd gespeeld en gewoon goed gewonnen. Bij psv lijkt het ook wel eens tegen te zitten, zie afgelopen dinsdag tegen Barca. In de 1e 10 minuten hebben ze wat kansjes gekregen en ook in de loop van de wedstrijd kanjes gekregen, maar niet gescoord. Dus waar is jouw goede gevoel dan gebleven?
Bij de wedstrijd tegen Groningen en Heracles. Voorts gaat PSV altijd tot het uiterste. Daar zitten mijn zorgen. Scoor je daar snel dan ksn het anders gaan maar daar hebben we meestal teveel kansen voor nodig. Vanaf volgende week weten we meer waar we echt staan denk ik.
Eide
 Eide - zondag 23 september 2018 - 08:15   quote  deeplink  
Last-minute besluit Ajax over De Ligt

Door de naam van Matthijs de Ligt staat nog steeds geen definitieve streep voor de kraker bij PSV. De aanvoerder van Ajax onderging zaterdag een individueel programma op De Toekomst en wordt zondag vandaag in alle vroegte getest. Klaas-Jan Huntelaar en David Neres, die ook met lichte klachten kampten, zijn in Eindhoven inzetbaar.

Zoals verwacht is het herstel van De Ligt, die dinsdag – de dag voor Ajax-AEK Athene (3-0) – een lichte knieblessure opliep een race tegen de klok geworden. Voor het vocht in zijn knie en de lichte verrekking van de mediale knieband staat normaal gesproken een herstel van acht tot elf dagen. Zondag is het zes dagen geleden dat De Ligt de knieklachten kreeg.

Hoewel iedereen bij Ajax ’redelijk hoopvol’ is gestemd over het meespelen van De Ligt, is de kans dat hij aan de kant moet blijven minstens even groot, want alleen als de centrale verdediger honderd procent is hersteld, gaat vandaag het licht op groen.

De verdediger is te belangrijk voor Ajax en te jong om onverantwoorde risico’s te nemen, zo klinkt het op De Toekomst. Bovendien is het seizoen nog lang en wil De Ligt zich in de Champions League laten zien. Bij een nieuwe, zwaardere blessure is hij verder van huis.

Bron
Eide
 Eide - zondag 23 september 2018 - 10:22   quote  deeplink  
KJH heeft gister ook gewoon met de groep getraind. Neres en De Ligt niet.
remco k
 remco k - zondag 23 september 2018 - 11:53   quote  deeplink  
D day.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 12:35   quote  deeplink  
Ik denk dat de scheidsrechter en de VAR vandaag onze grootste tegenstanders zijn.....
Eide
 Eide - zondag 23 september 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 12:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk dat de scheidsrechter en de VAR vandaag onze grootste tegenstanders zijn.....
Ik heb goede hoop op rode kaarten voor Hendrikx met de invoer van de VAR.
p111
 p111 - zondag 23 september 2018 - 12:52   quote  deeplink  
Ja die Hendrix word de grootste vijand van Ajax deze middag,hi is veel belangrijker voor PSV wat menigeen denkt,hij neemt al het vuile werk op zich voor Peirrrero en vangt alles op van Ajax wat inschuift,hopelijk krijgt hij snel geel zodat hij zich moet inhouden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 12:58   quote  deeplink  
Ik bedoel met name de VAR, dat is nl Bas Nijhuis....
Hij is niet bepaald een man die voor ajax is....
Dus als de scheids twijfelt........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door Ronald 1960 --
Pietje
 Pietje - zondag 23 september 2018 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 12:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik bedoel met name de VAR, dat is nl Bas Nijhuis....
Hij is niet bepaald een man die voor ajax is....
Dus als de scheids twijfelt........
Maar Makkelie is ook geen vriend van Ajax. Ik heb een aantal jaren geleden een interview van hem gelezen, dat hij de schurft heeft aan de Amsterdamse branie. Als je dat eenmaal hebt gezegd, kun je niet meer neutraal zijn!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 13:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Makkelie is ook geen vriend van Ajax. Ik heb een aantal jaren geleden een interview van hem gelezen, dat hij de schurft heeft aan de Amsterdamse branie. Als je dat eenmaal hebt gezegd, kun je niet meer neutraal zijn!
Dus spelen we vanmiddag tegen 13 man.....
Pietje
 Pietje - zondag 23 september 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 13:19 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dus spelen we vanmiddag tegen 13 man.....
Zo ongeveer!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart









0.0084819