BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 september 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat pakte toen goed uit, nu niet.

Maar ik blijf van mening dat je geen alternatief hebt, nu niet. Schuurs is de vervanger van de ligt. Maar deze wedstrijd komt te vroeg
Nee man, het feit dat het nu niet goed uitpakt is omdat psv een heel andere tegenstander is. En dat had die tactische onbenul die trainer is moeten weten voor de wedstrijd. Maar zelfs na de wedstrijd wil hij zijn ongelijk niet toegeven.
pth
 pth - zondag 23 september 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik schaam me kapot als ik Ten Hag hoor lullen! Wat een slap figuur!! Die vent heeft het gewoon verneukt in deze wedstrijd!
Moet je goed opletten, tegen Bayern stelt hij helemaal geen verdedigers meer op en gaat dan ook zonder keeper spelen ... zag het aan de waanzinnige blik van die boeren rukeend. Vanavond afscheid van nemen, leuk trekkertje als afscheidscadeau en retour naar het platteland die waanzinnige kaal kloot.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 september 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gozer, er staan achterin 3 spelers die van nature geen verdedigers zijn. Je speelt tegen een ploeg die van oudsher enorm gevaarlijk is in de counter, met enorm snelle spelers. Die tactische onbenul die zich trainer mag noemen van onze club heeft er een hand van spelers verkeerd te positioneren. Niet alleen vandaag!

Maar blijf geloven dat het met dit elftal allemaal goed komt. Het is gewoon allemaal net niet. En qua tegenstand hebben we het nu ook nog niet erg moeilijk gehad denk ik zo!
Zijn er doelpunten gemaakt uit fouten van de spelers of vanwege de counters van PSV.
Dat weet ik niet, heb alleen de 2de helft gezien?

Zijn de spelers van Ajax geklopt op snelheid of op de wil om te winnen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 september 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zijn er doelpunten gemaakt uit fouten van de spelers of vanwege de counters van PSV.
Dat weet ik niet, heb alleen de 2de helft gezien?

Zijn de spelers van Ajax geklopt op snelheid of op de wil om te winnen?
De 1-0 Komt voort uit een counter na een achterlijke vrije trap van Eiting en een nog slechtere controle van Huntelaar. En de counter die er vervolgens op volgt waarbij De Jong achteruit stapt.

Maar meen je nu serieus dat je echt alleen de 2e helft heb gezien? De helft waarin die pisboeren het rustig uitspeelden en zelfs toen niet in gevaar kwamen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 september 2018 - 19:42   quote  deeplink  
Cijfers Ajax?

Allemaal een onvoldoende met Ten Hag als slechtste. Die krijgt een 0!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 september 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De 1-0 Komt voort uit een counter na een achterlijke vrije trap van Eiting en een nog slechtere controle van Huntelaar.

Maar meen je nu serieus dat je echt alleen de 2e helft heb gezien? De helft waarin die pisboeren het rustig uitspeelden en zelfs toen niet in gevaar kwamen.
Ja omdat ik niet thuis was. Er is ook nog wel iets anders dan voetbal. Ik kom van een begrafenis.

Oke dus 1 counter, heb je daardoor de wedstrijd verloren, op die 30 seconde?
Volgens mij is het 3-0 geworden. En wat ik gezien heb van de momenten in de 1ste helft en de hele 2de helft is dat de wil om te winnen ontbrak. 2-0 viel door 2x door de benen te schieten. Sorry maar wat is dat dan?

Kom op, de trainer hoeft helemaal niks te doen in zo'n wedstrijd. Je moet die pisboeren opvreten, het zou uit je zelf moeten komen, maar Ik heb daar niks van gezien.
Loetje
 Loetje - zondag 23 september 2018 - 19:52   quote  deeplink  
Vanaf nu ben ik maar gewoon fan van Ten Hag. Keek vroeger altijd Calimero. Oud sentiment keert terug...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 september 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja omdat ik niet thuis was. Er is ook nog wel iets anders dan voetbal. Ik kom van een begrafenis.

Oke dus 1 counter, heb je daardoor de wedstrijd verloren, op die 30 seconde?
Volgens mij is het 3-0 geworden. En wat ik gezien heb van de momenten in de 1ste helft en de hele 2de helft is dat de wil om te winnen ontbrak. 2-0 viel door 2x door de benen te schieten. Sorry maar wat is dat dan?

Kom op, de trainer hoeft helemaal niks te doen in zo'n wedstrijd. Je moet die pisboeren opvreten, het zou uit je zelf moeten komen, maar Ik heb daar niks van gezien.
Ik zeg niet dat het maar 1 counter was!! Maar las de rest van je tekst nog eens en toen had ik eigenlijk geen zin meer verder te typen!

Succes man, fijne avond! Ik ben er klaar mee! Of eigenlijk met op jou reageren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 september 2018 - 19:54   quote  deeplink  
Maar dit is mijn laatste post. Want ik ga weer wat anders doen.

Kranten moeten gaan ophouden door hele tijd over Ajax te gaan schrijven, over die geruchten.
Sorry, maar niemand maar ook niemand is geschikt als je zo speelt, een complete wanvertoning.

Hou er gewoon mee op, of anders ga je lekker naast Kluivert op de tribune zitten.

Wat een schets vertoning.
p111
 p111 - zondag 23 september 2018 - 20:04   quote  deeplink  
Niks anders als een kwestie van inzet en te WILLEN winnen en een matig matig middenveld met een matige Onana vandaag.
p111
 p111 - zondag 23 september 2018 - 20:05   quote  deeplink  
En de groptste kut ten Hag.
AkaS
 AkaS - zondag 23 september 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij wilt met 2 linksbenige spelers achterin spelen.
Had je niet reageert als wober in de opbouw een fout had gemaakt? Dat je zo iets niet moet doen?

Het is de zelfde opstelling als tegen AEK daarom!
2 linksbenige verdedigers.... so what. Denk jij dat alle teams een combi hebben van links en rechtsbenig.

Maar we gaan het verder zien. Al ligt ten Hag niet zo heel goed en dat is niet voor niets.
Enigma
 Enigma - zondag 23 september 2018 - 20:06   quote  deeplink  
Mazraoui, de Jong en Blind is dodelijk tegen een counterploeg als PSV. Dat weet iedereen die beetje kijk heeft op voetbal. Er is maar 1 schuldig en dat is de coach. In het verlengde is toch ook de directie iets te verwijten en dat is het niet halen van een echte verdediger en een spits. Meerdere malen gezegd en nu komt dat pijnlijk naar voren. We hebben te weinig verdedigers van niveau.

Enige hoop die ik nu nog heb is dat de roze wolk weg is en dat beseft wordt dat de jong op middenveld moet, Eiting er niet aan toe is en dat er nu echt op hoog niveau ook echt mannenspel getoond wordt. Word je dan weggespeeld moet je op andere modus overstappen. Ik geel of rood maar jij speelt vandaag niet meer zonder pijn of helemaal niet meer. Voetbal is oorlog en dan ga je tot het allerdiepste. Dat heeft dit Ajax en deze trainer niet. En PSV overklassen zit er echt niet in.

Met de huidige situatie is PSV het bayern van Nederland en Ajax het zielige piepertje dat steeds achter de feiten aanloopt. Om te huilen. Het kapitaal moet nog meer op het veld anders worden we het lachertje van elke competitie. En in godsnaam een echte coach!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 19:52 schreef Loetje het volgende:
Vanaf nu ben ik maar gewoon fan van Ten Hag. Keek vroeger altijd Calimero. Oud sentiment keert terug...
Hehe, wordt je eindelijk verstandig? ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 20:23   quote  deeplink  
afgetroeft op inzet en felheid. pure wedstrijd mentaliteit!
remco k
 remco k - zondag 23 september 2018 - 20:32   quote  deeplink  
De gehele wedstrijd net nogmaals gezien in alle rust.

Tot de eerste goal was psv fysiek iets sterker op het middenveld. Kansen hebben beide ploegen noet of amper gehad tot de goal.
Dan vallen alle goals door grove individuele fouten van onze kant. Deze fouten worden gemaakt zonder onder hele grote druk te staan en zijn daarom voor mij ook echt onverklaarbaar. Onana werkt normaal juist de ballen die hij niet klem kan pakken goed weg naar de zijkant. Nu 2 keer dwars door het midden. Normaal is hij voetballend heel goed en nu speet hij zomaar die bal op Hendriks waarna de jing de situatie volledig verkeerd inschat, iets wat ie normaal zeden verkeerd doet.

Na die derde goal stabbiliseerd het eigenlijk weer en gaat de wedstrijd verder zoas de eerste twintig minuten. Beide ploegen krijgen daarna amper nog echte kansen op wat schoten rond en schuin in de 16 na.

Volgens mij verliest ten Hag deze pot door de jong naast blind te zetten. En niet om de reden zoas vooraf gevreesd door de lucht. Maar door zaken niet goed weg te werken en gewoon verkeerd te staan en niet scherp genoeg te zijn in de duels. Eiting kwam er totaal niet aan te oas terwijl het druk zetten van psv juist iets is waar Frenkie zich makkelijk onderuit kan spelen op het middenveld.

Of dit niet was gebeurd met wober in de ploeg weet ik niet. Maar de fouten die ten grondslag liggen aan de tegengoals zouden in ieder geval niet zo snel gemaakt worden denk ik.

Zou Frenkie zo blind die bal op Huntelaar geven waar de 1-0 uit valt? Zou wober dat rare grond kopdue met de Jong zo aangaan?

Ik denk het beiden niet en die fouten zorgen wel voor de tegengoals.

Kortom. Ten Hag zat er vandaag flink naast door deze beslissingen te nemen.
remco k
 remco k - zondag 23 september 2018 - 20:36   quote  deeplink  
Waar ik wel een beetje klaar mee ben zijn bijvoorbeeld de uitspraken van Schone vooraf.

Vorig kaar deed hij hetzelfde. Nu lees ik van dumpfrie dat van Bommel deze uitspraken gewoon ophangt. Vorig jaar gebeurde dat ook al. En dus geef je die gaten vooraf onnodig voer om zich op te laden tegen ons.

Hoe dom kan je ook zijn om zo arrogant te zijn terwijl je al jaren niks meer wint.
AkaS
 AkaS - zondag 23 september 2018 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:32 schreef remco k het volgende:
De gehele wedstrijd net nogmaals gezien in alle rust.

Tot de eerste goal was psv fysiek iets sterker op het middenveld. Kansen hebben beide ploegen noet of amper gehad tot de goal.
Dan vallen alle goals door grove individuele fouten van onze kant. Deze fouten worden gemaakt zonder onder hele grote druk te staan en zijn daarom voor mij ook echt onverklaarbaar. Onana werkt normaal juist de ballen die hij niet klem kan pakken goed weg naar de zijkant. Nu 2 keer dwars door het midden. Normaal is hij voetballend heel goed en nu speet hij zomaar die bal op Hendriks waarna de jing de situatie volledig verkeerd inschat, iets wat ie normaal zeden verkeerd doet.

Na die derde goal stabbiliseerd het eigenlijk weer en gaat de wedstrijd verder zoas de eerste twintig minuten. Beide ploegen krijgen daarna amper nog echte kansen op wat schoten rond en schuin in de 16 na.

Volgens mij verliest ten Hag deze pot door de jong naast blind te zetten. En niet om de reden zoas vooraf gevreesd door de lucht. Maar door zaken niet goed weg te werken en gewoon verkeerd te staan en niet scherp genoeg te zijn in de duels. Eiting kwam er totaal niet aan te oas terwijl het druk zetten van psv juist iets is waar Frenkie zich makkelijk onderuit kan spelen op het middenveld.

Of dit niet was gebeurd met wober in de ploeg weet ik niet. Maar de fouten die ten grondslag liggen aan de tegengoals zouden in ieder geval niet zo snel gemaakt worden denk ik.

Zou Frenkie zo blind die bal op Huntelaar geven waar de 1-0 uit valt? Zou wober dat rare grond kopdue met de Jong zo aangaan?

Ik denk het beiden niet en die fouten zorgen wel voor de tegengoals.

Kortom. Ten Hag zat er vandaag flink naast door deze beslissingen te nemen.
Mooi zo'n analyse. Maar Een verdediging heet niet voor niets verdediging. En als je veel beter bent kun je stunten door niet verdedigers in de verdediging te posteren.

Nu is dat een fout, een grove fout.

Daarnaast stelt hij ook nog eens teveel spelers zonder pure snelheid tegelijkertijd op.

Dat er fouten gemaakt worden is logisch maar als je de verkeerde spelers op de verkeerde posities opstelt gaan deze fouten je meer pijn doen.

En dan zijn we waar we wezen moeten...

Kuttrainer die tot op heden gemazzeld heeft door individuele kwaliteiten. Deze kwaliteiten heeft hij overschat een verkeerde keuzes gemaakt zoals we dit van hem kenden!!!
Loetje
 Loetje - zondag 23 september 2018 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:36 schreef remco k het volgende:
Waar ik wel een beetje klaar mee ben zijn bijvoorbeeld de uitspraken van Schone vooraf.

Vorig kaar deed hij hetzelfde. Nu lees ik van dumpfrie dat van Bommel deze uitspraken gewoon ophangt. Vorig jaar gebeurde dat ook al. En dus geef je die gaten vooraf onnodig voer om zich op te laden tegen ons.

Hoe dom kan je ook zijn om zo arrogant te zijn terwijl je al jaren niks meer wint.
Maar kerel, daar komt wel de door jou benoemde irritatie hier vandaan. Alles is beter en we zijn zo goed dat we dit winnen. Dan speel je die pot en gaat werkelijk alles mis waarbij de ene fout nog groter is dan de andere. Voorafgaand Schöne met praat en erna Blind. Conclusie is dan dus wel dat Ajax zich beter vind dan men nationaal dus momenteel is.
harry Janssn
 harry Janssn - zondag 23 september 2018 - 20:46   quote  deeplink  
Wat ons in Eindhoven opvalt is dat we de Amsterdamse "Dorpsgek" Mr. Swart nog niet hebben horen mekkeren of vloeken. Want vloeken kan deze man als de beste. Destijds een aardige voetballen maar nu alleen vergiftigt door Amsterdams Rood-Wit. Jammer Sjaakie van de hoek. 3-0 zegt toch wel genoeg, he?
Of zouden we de komende weken toch met hulp van de NOS of FOX weer van deze gek horen.
Loetje
 Loetje - zondag 23 september 2018 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:46 schreef harry Janssn het volgende:
Wat ons in Eindhoven opvalt is dat we de Amsterdamse "Dorpsgek" Mr. Swart nog niet hebben horen mekkeren of vloeken. Want vloeken kan deze man als de beste. Destijds een aardige voetballen maar nu alleen vergiftigt door Amsterdams Rood-Wit. Jammer Sjaakie van de hoek. 3-0 zegt toch wel genoeg, he?
Of zouden we de komende weken toch met hulp van de NOS of FOX weer van deze gek horen.
Jullie hebben de 2 demente broers. Nog erger.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 20:55   quote  deeplink  
Waarom trouwens "forum op zwart" en niet gewoon psv-ajax?
We hebben verloren. Terecht? Ja. Tactisch gezien was niet best, waarom huntelaar en Schone gewisseld en niet ingegrepen achterin? Verder vooral afgetroefd op nogmaals, inzet en felheid
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 23 september 2018 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

2 linksbenige verdedigers.... so what. Denk jij dat alle teams een combi hebben van links en rechtsbenig.

Maar we gaan het verder zien. Al ligt ten Hag niet zo heel goed en dat is niet voor niets.
Ik reageer omdat er een vraag word gesteld.

Zeg ik dat het niet zou kunnen dan? 2 linksbenige spelers? Volgens mij niet!

Wat ik zeg is wat ALS wober een fout maakt in de opbouw, wat zegt men dan?
Wober is niet al te goed in de opbouw en dan rechts laten spelen dat is vragen om problemen, dat had men gezegd.
Had ook goed kunnen gaan, maar dat had ook vandaag gekund met deze opstelling.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - zondag 23 september 2018 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mooi zo'n analyse. Maar Een verdediging heet niet voor niets verdediging. En als je veel beter bent kun je stunten door niet verdedigers in de verdediging te posteren.

Nu is dat een fout, een grove fout.

Daarnaast stelt hij ook nog eens teveel spelers zonder pure snelheid tegelijkertijd op.

Dat er fouten gemaakt worden is logisch maar als je de verkeerde spelers op de verkeerde posities opstelt gaan deze fouten je meer pijn doen.

En dan zijn we waar we wezen moeten...

Kuttrainer die tot op heden gemazzeld heeft door individuele kwaliteiten. Deze kwaliteiten heeft hij overschat een verkeerde keuzes gemaakt zoals we dit van hem kenden!!!
De fouten kwamen allemaal over de lijn van de ligt heen. Ik denk dat we door die omzettingen echt veel zwakker zijn geworden en ja dat is zijn schuld.

De andere dingen hebben tot nu toe juist opgeleverd en we hebben daar niks op verloren.
Loetje
 Loetje - zondag 23 september 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom trouwens "forum op zwart" en niet gewoon psv-ajax?
We hebben verloren. Terecht? Ja. Tactisch gezien was niet best, waarom huntelaar en Schone gewisseld en niet ingegrepen achterin? Verder vooral afgetroefd op nogmaals, inzet en felheid
Als geintje. Dit Ajax was dat mooie topic niet waard ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 september 2018 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 21:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als geintje. Dit Ajax was dat mooie topic niet waard ;-)
dat is dan ook wel weer waar ;-)
Enigma
 Enigma - zondag 23 september 2018 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:46 schreef harry Janssn het volgende:
Wat ons in Eindhoven opvalt is dat we de Amsterdamse "Dorpsgek" Mr. Swart nog niet hebben horen mekkeren of vloeken. Want vloeken kan deze man als de beste. Destijds een aardige voetballen maar nu alleen vergiftigt door Amsterdams Rood-Wit. Jammer Sjaakie van de hoek. 3-0 zegt toch wel genoeg, he?
Of zouden we de komende weken toch met hulp van de NOS of FOX weer van deze gek horen.
Jij moet even je smerige bek houden over een cultuurheld van wie geen enkele PSV speler zijn vetersmag strikken. Heeft ff iets meer bereikt dan wat PSV ooit heeft gewonnen.

PSV heeft terecht gewonnen, klaar en gefeliciteerd. Maar vergeet niet dat seizoen nog lang duurt en dat kansen ook kunnen keren. Hoeft niet maar dat is wel vaker gebeurd. Om hier nou te gaan provoceren is zwak en respectloos. Maar goed, als je nou echt zo flink bent wil ik dat je bij de eerstkomende thuiswedstrijd van Ajax langs komt en dat daar herhaalt. Of ben je niet zo flink..? Denk het niet, je lijkt mij een lafaard die achter zijn toetsenbord stoer doet. Bewijs mijn ongelijk en kom naar Amsterdam... ik wil dat graag zelf van je horen, maar dat zul je wel niet durven
Loetje
 Loetje - zondag 23 september 2018 - 21:27   quote  deeplink  
Wel eens met Perez over wie de echte ster is bij Ajax. Die was er vandaag helaas niet bij.
p111
 p111 - zondag 23 september 2018 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 20:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom trouwens "forum op zwart" en niet gewoon psv-ajax?
We hebben verloren. Terecht? Ja. Tactisch gezien was niet best, waarom huntelaar en Schone gewisseld en niet ingegrepen achterin? Verder vooral afgetroefd op nogmaals, inzet en felheid
Terechte wissel dat Schone gewisseld werden die kut coach zou zelf ook gewisseld moeten worden,want hij heeft Schone en Eltink opgesteld.Met deze 2 trage middenvelders naast elkaar opstellen tegen een snelle counter ploeg met een zeer vaste balvaste spits is zelfmoord.Dus er is er maar 1 schuldig die kut ten Hag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door p111 --
p111
 p111 - zondag 23 september 2018 - 23:37   quote  deeplink  
Ik heb nog even het interview van v Bommel afgeluisterd,deze man weet echt wat hij doet en heeft 100x meer verstand van voetbal als die kut coach van hun.Ajax kan gewoon heel goed voetballen ze zijn overrompeld en ik voorspel nog een hele spannende competitie.Daarna ten Hag gehoord en ik schaam me kapot als ik die kneus een analise hoor geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2018 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 24 september 2018 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 21:06 schreef remco k het volgende:

[..]

De fouten kwamen allemaal over de lijn van de ligt heen. Ik denk dat we door die omzettingen echt veel zwakker zijn geworden en ja dat is zijn schuld.

De andere dingen hebben tot nu toe juist opgeleverd en we hebben daar niks op verloren.
en tegen aek was het prima zo... tjah schiet mij maar lek.. had hij wober opgesteld en we hadden verloren was het ook zijn fout en had die het moeten laten zoals tegen aek... dit is puur en alleen tenhag zijn schuld omdat de meeste hem al niet luchten..
nummer10
 nummer10 - maandag 24 september 2018 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2018 - 23:37 schreef p111 het volgende:
Ik heb nog even het interview van v Bommel afgeluisterd,deze man weet echt wat hij doet en heeft 100x meer verstand van voetbal als die kut coach van hun.Ajax kan gewoon heel goed voetballen ze zijn overrompeld en ik voorspel nog een hele spannende competitie.Daarna ten Hag gehoord en ik schaam me kapot als ik die kneus een analise hoor geven.
dus ook meer verstand ervan dan winter... volgens mij doet tenhag het niet alleen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 08:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en tegen aek was het prima zo... tjah schiet mij maar lek.. had hij wober opgesteld en we hadden verloren was het ook zijn fout en had die het moeten laten zoals tegen aek... dit is puur en alleen tenhag zijn schuld omdat de meeste hem al niet luchten..
Ach jee, daar is hij weer!! Pfffff
p111
 p111 - maandag 24 september 2018 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 08:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus ook meer verstand ervan dan winter... volgens mij doet tenhag het niet alleen...
Ik denk dat ass/worden overschat,en ja ik heb ook geen een hoge pet op van Winter.
remco k
 remco k - maandag 24 september 2018 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 08:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en tegen aek was het prima zo... tjah schiet mij maar lek.. had hij wober opgesteld en we hadden verloren was het ook zijn fout en had die het moeten laten zoals tegen aek... dit is puur en alleen tenhag zijn schuld omdat de meeste hem al niet luchten..
Nee hoor, ik zei vooraf tegen AEK ook al dat Wober een betere oplossing zou zijn in mijn beleving omdat ik Frenkie gewoon op dat middenveld wil zien.
remco k
 remco k - maandag 24 september 2018 - 09:37   quote  deeplink  
Ach ja, afgelopen woensdag werd Ajax door de Media nog bewierookt, en werd ten Hag en Overmars nog gezien als de mannen die het fantastisch voor elkaar hadden, werd Ajax gezien als de absolute favoriet door de media enz enz...

En nu is alles wat ze gedaan hebben fout, verkeerd, falen enz enz..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 09:37 schreef remco k het volgende:
Ach ja, afgelopen woensdag werd Ajax door de Media nog bewierookt, en werd ten Hag en Overmars nog gezien als de mannen die het fantastisch voor elkaar hadden, werd Ajax gezien als de absolute favoriet door de media enz enz...

En nu is alles wat ze gedaan hebben fout, verkeerd, falen enz enz..
Ik vind ook dat Overmars prima werk heeft verricht.
De voorgangers van hem deden het ook niet bepaald beter.
Heeft Frenkie de jong opgehaald bij Willem 2, terwijl de deal eigenlijk al bijna bij PSV rond was.

Veltmate halen van Groningen is ook een prima zet geweest.

Niet alles gaat goed. Zou ook heel raar zijn als je zou verwachten dat alles goed zou gaan. Misschien in iemand zijn dromen, maar dat is helaas niet de werkelijkheid.

Maar als het goed gaat dan ligt het niet aan ten Hag maar aan de spelers, als het slecht gaat dan ligt het aan de trainer. hoe krom is dat? Ik vind dat Ajax spelers gisteren niet thuis gaven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 september 2018 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2018 - 20:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Een variant met Tadic, Ziyech en Van de Beek vind ik anders ook niet verkeerd. Dat is het mooie van dit Ajax. Ten Hag heeft echt serieuze, volwaardige opties om anderen dingen te doen met het elftal.
Hij had de mogelijkheid, maar deed er niets mee. Ik vind dit wel een echt zwaktebod van hem, vooral omdat hij aangeeft dat we 16 basisspelers hebben en dan zo eigenwijs is om op deze manier te voetballen tegen PSV. Volgens mij heeft hij nooit overwogen om te kijken naar de kracht van PSV en wat hij moest doen om juist de kracht van PSV weg te halen. Van Bommel gokte op deze fout van Ten HAg, maar eerlijk gezegd kon zijn team ook niet=s anders dan lange ballen geven op de Jong, want voetballend kwamen ze er niet aan te pas.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 24 september 2018 - 13:25   quote  deeplink  
Hopelijk keert Mathijs snel terug en kan Frenkie terug naar het middenveld. Als dat vandaag had gekund ,verloopt deze pot heel anders. Die Luuk de jong die vorig jaar nog is afgeserveerd had geen poot aan de grond gekregen. Van Bommel speelt daar een heel slim spelletje en kent vooral de beperkingen van zijn team . En dat is iets wat Ten Hag niet heeft of nog moet leren...weten wat je niet kunt....
nummer10
 nummer10 - maandag 24 september 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 08:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach jee, daar is hij weer!! Pfffff
want ? jij mag je meninggeven en een ander niet ? zeg nergens dat ik het een goeiekeuze vond... maar wober beter dan frenkie of blind op die possitie ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 24 september 2018 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 13:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

want ? jij mag je meninggeven en een ander niet ? zeg nergens dat ik het een goeiekeuze vond... maar wober beter dan frenkie of blind op die possitie ?
Dan Frenkie defensief ja dat lijkt me wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 september 2018 - 15:26   quote  deeplink  
Hoe je het went of keert, het blijft natuurlijk vreemd als de Ligt geblesseerd is, dat je dan geen Wöber of Schuurs opstelt, zijn allebei een stukje groter dan Frenkie en Dailey en het zijn ook nog eens verdedigers, maar Blind en de Jong zijn geen verdedigers. Dat dit fgelopen woensdag wel goed ging, had ook te maken met het feit dat AEK drie voorhoede spelers uit de basis mistte. Je had met Wöber of Schuurs gewoon je middenveld intact kunnen laten...
Waarom haal je anders een Wöber en een Schuurs...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 september 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 15:26 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hoe je het went of keert, het blijft natuurlijk vreemd als de Ligt geblesseerd is, dat je dan geen Wöber of Schuurs opstelt, zijn allebei een stukje groter dan Frenkie en Dailey en het zijn ook nog eens verdedigers, maar Blind en de Jong zijn geen verdedigers. Dat dit fgelopen woensdag wel goed ging, had ook te maken met het feit dat AEK drie voorhoede spelers uit de basis mistte. Je had met Wöber of Schuurs gewoon je middenveld intact kunnen laten...
Waarom haal je anders een Wöber en een Schuurs...
Helemaal eens, dus gewoon tactisch een grote 0 die Ten Hag!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 september 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal eens, dus gewoon tactisch een grote 0 die Ten Hag!
De hand van Ten Hag is dus wel degelijk duidelijk zichtbaar ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 september 2018 - 15:42   quote  deeplink  
Ik weet niet precies wie het in het begin van dit topic zei, maar psv gaat ook vaker, zeker tegen ajax, tot het gaatje en dat kon je gisteren niet van onze club zeggen
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 24 september 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 13:25 schreef bertus bikkel het volgende:
Hopelijk keert Mathijs snel terug en kan Frenkie terug naar het middenveld. Als dat vandaag had gekund ,verloopt deze pot heel anders. Die Luuk de jong die vorig jaar nog is afgeserveerd had geen poot aan de grond gekregen. Van Bommel speelt daar een heel slim spelletje en kent vooral de beperkingen van zijn team . En dat is iets wat Ten Hag niet heeft of nog moet leren...weten wat je niet kunt....
Nouja, alleen tegen top tegenstanders is dit belangrijk. Tegen 15 andere ploegen inde eredivise maakt dit geen fluit uit.
Pietje
 Pietje - maandag 24 september 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 15:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik weet niet precies wie het in het begin van dit topic zei, maar psv gaat ook vaker, zeker tegen ajax, tot het gaatje en dat kon je gisteren niet van onze club zeggen
En natuurlijk niet alleen PSV. Wat dacht je van ADO Den Haag en FC Utrecht. Die clubs stijgen boven zichzelf uit wanneer ze tegen Ajax (moeten) spelen. Hun seizoen is pas geslaagd als ze punten weten af te troggelen van Ajax, al verliezen ze alle overige 32 wedstrijden.

Eigenlijk werkt de naam Ajax voor elke club in Nederland als een rode lap op een stier. Ajax zal daarmee moeten leren omgaan en de hautaine houding een beetje overboord moeten gooien. Er zijn zelfs scheidsrechters die openlijk een hekel aan Ajax hebben, wat voor mij een brug te ver is: zo'n scheidsrechter zou Ajax niet meer kunnen fluiten!

En als je dan gisterenmiddag/avond weer een paar spelers hoort (Lasse Schöne, Daley Blind, Dusan Tadic) dat "we" niet voor PSV hebben ondergedaan... Tja... Volledig misplaatst.
De enige realist na afloop van de wedstrijd was Frenkie de Jong. Hij vond dat Ajax nederigheid past.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 16:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

En natuurlijk niet alleen PSV. Wat dacht je van ADO Den Haag en FC Utrecht. Die clubs stijgen boven zichzelf uit wanneer ze tegen Ajax (moeten) spelen. Hun seizoen is pas geslaagd als ze punten weten af te troggelen van Ajax, al verliezen ze alle overige 32 wedstrijden.

Eigenlijk werkt de naam Ajax voor elke club in Nederland als een rode lap op een stier. Ajax zal daarmee moeten leren omgaan en de hautaine houding een beetje overboord moeten gooien. Er zijn zelfs scheidsrechters die openlijk een hekel aan Ajax hebben, wat voor mij een brug te ver is: zo'n scheidsrechter zou Ajax niet meer kunnen fluiten!

En als je dan gisterenmiddag/avond weer een paar spelers hoort (Lasse Schöne, Daley Blind, Dusan Tadic) dat "we" niet voor PSV hebben ondergedaan... Tja... Volledig misplaatst.
De enige realist na afloop van de wedstrijd was Frenkie de Jong. Hij vond dat Ajax nederigheid past.
Hahaha, het is al sinds de gouden jaren het geval en het is er niet minder op geworden de houding naar Ajax.

Als je nu nog niet begrepen hebt dan heb je het mis.
Als Ajax F3 op bezoek komt dan wil men ervan winnen.

Dat de aankopen er niks van begrijpen, tja misschien moeten ze een cursus krijgen of iets dergelijks.

Ik zou tegen de spelers willen zeggen: Jij wilt toch het mooie shirt aantrekken, laat dan ook zien dat je het waard bent om het aan te trekken, anders is daar de deur.

PSV spelers antwoorden goed, geen woorden maar daden. Het is prima als je zo'n houding aanneemt buiten het veld op. Maar laat tijdens de wedstrijd zien alsof je leven ervan afhangt. Slappe lullen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door Positieve Arrogantie --
Pietje
 Pietje - maandag 24 september 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 16:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hahaha, het is al sinds de gouden jaren het geval en het is er niet minder op geworden de houding naar Ajax.

Als je nu nog niet begrepen hebt dan heb je het mis.
Als Ajax F3 op bezoek komt dan wil men ervan winnen.

Dat de aankopen er niks van begrijpen, tja misschien moeten ze een cursus krijgen of iets dergelijks.

Ik zou tegen de spelers willen zeggen: Jij wilt toch het mooie shirt aantrekken, laat dan ook zien dat je het waard bent om het aan te trekken, anders is daar de deur.

PSV spelers antwoorden goed, geen woorden maar daden. Het is prima als je zo'n houding aanneemt buiten het veld op. Maar laat tijdens de wedstrijd zien alsof je leven ervan afhangt. Slappe lullen.
Zeker, dat is altijd geweest. Maar in die gouden jaren kwamen de meeste tegenstanders het veld op met knikkende knieën, altijd met grote vrees wanneer Ajax op het programma stond waardoor Ajax psychologisch al vóór aanvang met 1-0 voorstond.

Hoe anders is het nu: tegenwoordig denkt bijna elke club dat er wel wat te halen valt bij ons...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 24 september 2018 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, dat is altijd geweest. Maar in die gouden jaren kwamen de meeste tegenstanders het veld op met knikkende knieën, altijd met grote vrees wanneer Ajax op het programma stond waardoor Ajax psychologisch al vóór aanvang met 1-0 voorstond.

Hoe anders is het nu: tegenwoordig denkt bijna elke club dat er wel wat te halen valt bij ons...
Ja omdat ze niet met die bravoure het veld opkomen.
Ze komen het veld op dat het wel even komt aanwaaien omdat we Ajax zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart









0.0168449