BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 september 2018 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 15:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan Frenkie defensief ja dat lijkt me wel.
tuurlijk mee eens, maar als iets goedloopt, zoals tegen aek waarom zou je het dan aanpassen.. bedoel er werd altijd gezegt dat ajax zich niet aan moet passen aan de tegenstander.. dus waarom zouden we dat dan wel in 1x doen tegen psv.. stel we wonnen en speelde wel de pannen van het dak.. wat dan ? nog het tactische onbenul ? staat natuurlijk los van wat ik vind van de keus, en nee ben absoluut geen fan van tenhag, maar vind het nu zwaaroverdreven overal in de media want hoevaak is er wel niet gespeelt met deligt en dejong... was juist allemaal top etc.. en nee blind is geen deligt, maar toch
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 september 2018 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, dat is altijd geweest. Maar in die gouden jaren kwamen de meeste tegenstanders het veld op met knikkende knieën, altijd met grote vrees wanneer Ajax op het programma stond waardoor Ajax psychologisch al vóór aanvang met 1-0 voorstond.

Hoe anders is het nu: tegenwoordig denkt bijna elke club dat er wel wat te halen valt bij ons...
En toch pakken we feitelijk niet meer of minder punten dan toen gemiddeld gezien, en dat terwijl wij in de vroegere jaren toch echt zo veel beter waren.

Of was het vroeger misschien toch allemaal niet zo anders en grijpen wij dat aan als excuus..
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 07:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk mee eens, maar als iets goedloopt, zoals tegen aek waarom zou je het dan aanpassen.. bedoel er werd altijd gezegt dat ajax zich niet aan moet passen aan de tegenstander.. dus waarom zouden we dat dan wel in 1x doen tegen psv.. stel we wonnen en speelde wel de pannen van het dak.. wat dan ? nog het tactische onbenul ? staat natuurlijk los van wat ik vind van de keus, en nee ben absoluut geen fan van tenhag, maar vind het nu zwaaroverdreven overal in de media want hoevaak is er wel niet gespeelt met deligt en dejong... was juist allemaal top etc.. en nee blind is geen deligt, maar toch
Omdat je in deze tijd altijd naar een tegenstander moet kijken.

En het was niet allemaal top, heel veel zeiden destijds al dat het niet zou blijven werken, zeker niet in de zwaardere potjes.

Daarnaast is De ligt een pure verdediger die met een voetballer naast zich een goed koppel vormt, met Blind en de Jong heb je twee voetballende spelers als CV opgesteld staan.

Totaal niet te vergelijken dus..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Er is in mijn optiek geen betere alternatief. Keuze voor frenkie is niet fijn.

Wober heeft tegen luuk gespeeld vorig seizoen, na 45 min gewisseld.
Ongeschikt om luuk uit te schakelen. Kan je nu in ieder geval afschrijven want anders had die wel gespeeld.
Dat Ajax Mallagan of Blind wilde halen, was al een teken aan de wand natuurlijk.
Wober ga je qua voetbalvermogen al op achteruit en kopduels is maar de vraag of hij dat wint van Luuk.
In ieder geval vorig seizoen niet gedaan, dus waarom zou het nu wel het geval zijn?

Schuurs komt net kijken, nog niet geschikt.

Verder zit er geen echte verdediger in de selectie, Veltman is ook geblesseerd.

ik zeg niet dat de situatie ideaal is. Overmars heeft dus geen echte vervanger voor De Ligt in de selectie voor gezorgd.
Dat de Ligt juist deze wedstrijd geblesseerd is, is pech hebben.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 september 2018 - 09:36   quote  deeplink  
De Ligt speelde afgelopen jaar heel slecht bij Excelsior. Als we daar straks tegen moeten, zou ik hem niet opstellen. Speelt gegarandeerd weer kut.

Ziyech speelde vorig seizoen thuis tegen Feyenoord heel slecht, dus hem 29 oktober ernaast zetten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 09:54   quote  deeplink  
Dat is zelfde als Irak de VS gaat uitdagen. Ja we zijn een keer verslagen misschien winnen we er nu wel van.
Ten Hag zegt zelf dat hij wist dat PSV lange ballen op Luuk zouden spelen.
Hij maakt een analyse of Wober nu wel een kans maakt, hij gaat ervan uit van niet.
Dan hoef je hem ook niet op te stellen.

We kunnen nu concluderen dat Ten Hag.
Schuurs niet geschikt vond voor debuut.
Veltman geblesseerd is
De Ligt niet fit genoeg
Wober ongeschikt is.

Dit was de wedstrijd om Wober te gebruiken.
Dat doet hij niet en dat valt wel te begrijpen, ik zie ook niks in hem.

De kans dat we Wober nog gaan zien is heel klein.
Ten Hag zou een aanfluiting maken als hij gaat zeggen dat Wober een goede speler is
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 september 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 09:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dat is zelfde als Irak de VS gaat uitdagen. Ja we zijn een keer verslagen misschien winnen we er nu wel van.
Ten Hag zegt zelf dat hij wist dat PSV lange ballen op Luuk zouden spelen.
Hij maakt een analyse of Wober nu wel een kans maakt, hij gaat ervan uit van niet.
Dan hoef je hem ook niet op te stellen.

We kunnen nu concluderen dat Ten Hag.
Schuurs niet geschikt vond voor debuut.
Veltman geblesseerd is
De Ligt niet fit genoeg
Wober ongeschikt is.

Dit was de wedstrijd om Wober te gebruiken.
Dat doet hij niet en dat valt wel te begrijpen, ik zie ook niks in hem.

De kans dat we Wober nog gaan zien is heel klein.
Ten Hag zou een aanfluiting maken als hij gaat zeggen dat Wober een goede speler is
kan niet anders dan me erbij aansluiten... kortom, fout van tenhag,overmars en/of ook individueel falen.. om alle schuld nu op 1 iemand af teschuiven is mij temakkelijk
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 september 2018 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 09:36 schreef Loetje het volgende:
De Ligt speelde afgelopen jaar heel slecht bij Excelsior. Als we daar straks tegen moeten, zou ik hem niet opstellen. Speelt gegarandeerd weer kut.

Ziyech speelde vorig seizoen thuis tegen Feyenoord heel slecht, dus hem 29 oktober ernaast zetten.
wober heeft vaker laten zien niet mee tekunnen.. ;) maar dat is mijn mening
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 september 2018 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 10:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wober heeft vaker laten zien niet mee tekunnen.. ;) maar dat is mijn mening
Die gozer is pas 20 jaar!!! Heeft geen tijd gehad te acclimatiseren, maar wordt hier nu al afgeschreven. Niet elke speler is gelijk een De Ligt. Het verschil echter tussen Wöber en De Ligt is dat laatstgenoemde echter al vanaf zijn 9de bij Ajax voetbalt. Klein verschilletje met Wöber die op zijn 19e bij Ajax kwam en er gelijk moest staan!! Ja, dan maak je af en toe foutjes. Deden en doen wel meer spelers!!
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 09:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dat is zelfde als Irak de VS gaat uitdagen. Ja we zijn een keer verslagen misschien winnen we er nu wel van.
Ten Hag zegt zelf dat hij wist dat PSV lange ballen op Luuk zouden spelen.
Hij maakt een analyse of Wober nu wel een kans maakt, hij gaat ervan uit van niet.
Dan hoef je hem ook niet op te stellen.

We kunnen nu concluderen dat Ten Hag.
Schuurs niet geschikt vond voor debuut.
Veltman geblesseerd is
De Ligt niet fit genoeg
Wober ongeschikt is.

Dit was de wedstrijd om Wober te gebruiken.
Dat doet hij niet en dat valt wel te begrijpen, ik zie ook niks in hem.

De kans dat we Wober nog gaan zien is heel klein.
Ten Hag zou een aanfluiting maken als hij gaat zeggen dat Wober een goede speler is
ten Hag Wober ongeschikt vond voor dat duel... Dat is echt heel wat anders dan dat hij er ook ongeschikt voor zou zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die gozer is pas 20 jaar!!! Heeft geen tijd gehad te acclimatiseren, maar wordt hier nu al afgeschreven. Niet elke speler is gelijk een De Ligt. Het verschil echter tussen Wöber en De Ligt is dat laatstgenoemde echter al vanaf zijn 9de bij Ajax voetbalt. Klein verschilletje met Wöber die op zijn 19e bij Ajax kwam en er gelijk moest staan!! Ja, dan maak je af en toe foutjes. Deden en doen wel meer spelers!!
Mee eens hoor, en Wober heeft echt een flink aantal prima wedstrijden gespeeld..

En daarnaast maakt de Ligt ook zijn foutjes nog, maar hij wordt daar niet op afgerekend waar Wober daar wel op wordt afgerekend.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 25 september 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die gozer is pas 20 jaar!!! Heeft geen tijd gehad te acclimatiseren, maar wordt hier nu al afgeschreven. Niet elke speler is gelijk een De Ligt. Het verschil echter tussen Wöber en De Ligt is dat laatstgenoemde echter al vanaf zijn 9de bij Ajax voetbalt. Klein verschilletje met Wöber die op zijn 19e bij Ajax kwam en er gelijk moest staan!! Ja, dan maak je af en toe foutjes. Deden en doen wel meer spelers!!
Tja, diep triest, want dioe Wober vind ik gewoon een hele goede verdediger die net als iedereen natuurlijk niet meteen alles goed doet. Iedereen vergeet dat we door Matthijs het WK niet hebben gehaald en ook het kammpioenschap van 2 jaar geleden hebben wegggeven, door een paar zeer belangrijke blunders.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 12:02 schreef remco k het volgende:

[..]

ten Hag Wober ongeschikt vond voor dat duel... Dat is echt heel wat anders dan dat hij er ook ongeschikt voor zou zijn.
Dat klopt. Ik maak de afweging niet en ik kan die afweging ook niet maken want de gegevens van de training en andere gegevens heb ik niet om tot een juiste conclusie te komen.

Dus ik kan niet controleren of ten hag de juiste afweging heeft gemaakt.

Ik kan enkel een conclusie trekken wat ik zie en wat ik hoor. En dat kan verschillend zijn per persoon.

Ik hoor Ten Hag zeggen wat PSV gaat doen, dat is ook wat er gebeurde.
Dan maakt hij een afweging, of dat juist is of niet daar gaat het niet om.

Ik concludeer dat Ten Hag wober ongeschikt vond voor dat duel. Want dan had hij toch wel gespeeld toch?
En ik kan hier vervolgens een fout hebben gemaakt.
Dat kan verschillende oorzaken/redenen hebben,
p111
 p111 - dinsdag 25 september 2018 - 15:04   quote  deeplink  
Hij had of Wober met Blind moeten laten spelen, of Schuurs met Blind ze zijn bloed jong maar als het moet geef ze die kans.nu ging je het middenveld vreselijk verzwakken en met de Jong maak je de achterhoede echt niet heel sterk mee,hebben we ook tegen AEK kunnen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 15:31   quote  deeplink  
Iedereen heeft met maar over Luuk de Jong, maar wij verliezen die wedstrijd niet omdat we Luuk de Jong niet konden afstoppen, wij verliezen die wedstrijd door 3 individuele fouten in de opbouw van onze eigen mannen, een keeper die een matige pot speelt, en omdat we zelf helemaal niets creëren.

Ook PSV heeft namelijk zelf niet 1 echt grote kans weten te creëren, die maken echt die drie goals door onze hulp, hulp van spelers die deze fouten echt zelden maken.

Neem Onana, die is normaal altijd klemvast in veel situaties en 2 goals worden gescoord uit een bal niet klem kunnen pakken, hij is normaal heel zeker in zijn voetballende kwaliteiten, 1 tegengoal komt voort uit een dramatische uittrap, Frenkie de Jong die altijd goed timed, zit nu volledig verkeerd door er met zijn hoofd bij te willen, dat doet hij echt nooit.
Geen van deze fouten werden gemaakt onder andere druk dan anders.

Ga ook de statistieken eens terugkijken, schoten zit niet heel veel verschil in anders dan dat PSV vaker tussen de palen schoot terwijl wij vaker een poging waagden.
En deze is ook mooi, Ajax veroverde vaker de bal van de tegenstander dan andersom.

Kijk deze site eens na, is echt heel erg leuk en compleet om dingen over wedstrijden terug te vinden.

https://www.whoscored.com/Matches/1283386/Live/Netherlands-Eredivisie-2018-2019-PSV-Eindhoven-Ajax

Ajax verliest terecht, maar men moet niet zo overdreven gaan doen alsof ajax op alle fronten is afgetroefd, want dat is simpelweg niet waar.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 15:33   quote  deeplink  
Ten Hag had een aantal opties:

1: Wober rcv Blind lcv frenkie als cvm
2: Blind rcv wober rcv frenkie als cvm
3: Frenkie rcv wober lcv blind als Cvm
4: Schuurs rcv Blind lcv frenkie als cvm
5: Schuurs rcv Wober cv Bind lcv frenkie cvm( geen schone, 3 mans verdediging.
6: Wat ten hag gedaan heeft.
7: Normale opstelling met risico op verergeren van blessure.

Is er nog een optie?

Ik zou voor een 5 mans verdediging hebben gekozen. 3 man op Luuk zetten ipv 2.
Het hoger neerzetten van links en rechtsback, wat halve middenvelders zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 15:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ten Hag had een aantal opties:

1: Wober rcv Blind lcv frenkie als cvm
2: Blind rcv wober rcv frenkie als cvm
3: Frenkie rcv wober lcv blind als Cvm
4: Schuurs rcv Blind lcv frenkie als cvm
5: Schuurs rcv Wober cv Bind lcv frenkie cvm( geen schone, 3 mans verdediging.
6: Wat ten hag gedaan heeft.
7: Normale opstelling met risico op verergeren van blessure.

Is er nog een optie?

Ik zou voor een 5 mans verdediging hebben gekozen. 3 man op Luuk zetten ipv 2.
Het hoger neerzetten van links en rechtsback, wat halve middenvelders zijn.
Ajax speelt niet met een CVM.

En kijk bovenstaande link eens na, Ajax verliest die pot niet omdat het Luuk niet kon verdedigen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 15:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax speelt niet met een CVM.

En kijk bovenstaande link eens na, Ajax verliest die pot niet omdat het Luuk niet kon verdedigen.
Nee, dat weet ik. Bedoel dan dat diegene waar cvm achter staat dat diegene er 1 van de 2 zou zijn. Alleen niet bij 3 mans verdediging, daar staat dan ook dat diegene voor schone speelt.

Ajax verliest niet vanwege de opstelling, dat wist ik al. Ajax verliest op instelling.
Dat had ik al eerder geschreven.
Maar de nadruk kwam te liggen op de keuzes van Ten Hag.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 september 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Niet helemaal waar; Als je Frenkie gewoon op het middenveld laat staan heb je direct veel voetballend vermogen meer op het middenveld, plus als je Wöber of Schuurs in de verdediging zet, heb je gewoon een echte verdediger meer dan dat je nu had. Wel mee eens dat we qua inzet en spelbeleving gewoon veel minder waren dan psv, vooral na de 1-0

oh ja, en als schone nu eens niet zegt dat we na het weekend bovenaan staan. Hoeft van Bommel ook niets in de kleedkamer van zijn ploeg te hangen. Dat werkt toch ook als een rode lap op een stier...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 september 2018 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 25 september 2018 - 16:20   quote  deeplink  
Alsof de spelers dat niet wisten, dat mocht Ajax winnen dat ze dan er bovenaan komende te staan.
Onzin dat dat een rol heeft gespeeld.

Wober, schuurs ipv eiting, schone, dat is niet meer voetballend vermogen. Niet omdat Frenkie dan een linie naar voren gaat.
Nu ging in de opbouw op het middenveld fout, met frenkie daar dan ging het in de verdediging fout.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 september 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 16:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Alsof de spelers dat niet wisten, dat mocht Ajax winnen dat ze dan er bovenaan komende te staan.
Onzin dat dat een rol heeft gespeeld.

Wober, schuurs ipv eiting, schone, dat is niet meer voetballend vermogen. Niet omdat Frenkie dan een linie naar voren gaat.
Nu ging in de opbouw op het middenveld fout, met frenkie daar dan ging het in de verdediging fout.
waarom hebben we dan Schuurs en Wöber gehaald. Fenkie is geen verdediger, ,maar die andere 2 wel.
Je weet nooit hoe het dan gelopen zou zijn, ,maar het zouden logische wissels zijn
remco k
 remco k - dinsdag 25 september 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 16:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Alsof de spelers dat niet wisten, dat mocht Ajax winnen dat ze dan er bovenaan komende te staan.
Onzin dat dat een rol heeft gespeeld.

Wober, schuurs ipv eiting, schone, dat is niet meer voetballend vermogen. Niet omdat Frenkie dan een linie naar voren gaat.
Nu ging in de opbouw op het middenveld fout, met frenkie daar dan ging het in de verdediging fout.
Natuurlijk speelt dat wel degelijk een rol.

Het is je tegenstander zinloos vernederen. Je daagt ze uit en het helpt de tegenstander een paar procent extra uit zichzelf te halen.

Als je dat doet en het niet begrijpt ben je niet echt een hele slimme jingen als schone zijnde.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 september 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 september 2018 - 11:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die gozer is pas 20 jaar!!! Heeft geen tijd gehad te acclimatiseren, maar wordt hier nu al afgeschreven. Niet elke speler is gelijk een De Ligt. Het verschil echter tussen Wöber en De Ligt is dat laatstgenoemde echter al vanaf zijn 9de bij Ajax voetbalt. Klein verschilletje met Wöber die op zijn 19e bij Ajax kwam en er gelijk moest staan!! Ja, dan maak je af en toe foutjes. Deden en doen wel meer spelers!!
o nee ik schilder hem niet af hoor.. vraag me enkel af of het beter was dan met frenkie... en ik denk van niet.. en ja hoop dat wober het red, lijkt me een prima gozer die nooit klaagd ook..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 08:03   quote  deeplink  
Hahaha en nu willen ze in de winter toch weer die Argentijnse verdediger halen! Is eindelijk die grote plaat voor hun kop weg??? Moesten we daar eerst voor verliezen van onze grootste concurrent?? Stelletje mongolen daar in het bestuur. Ik zag dit al voor het seizoen aankomen, heb daar niet eerst een schande voor nodig!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 september 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Haha de telegraaf die dat vervolgens meld.
En in die melding staat eigenlijk helemaal niets.

Melding over de Argentijnse munt minder is geworden
Melding over een talent, die op het punt staat om door te breken.
Melding over het aantrekken van vervanger?

Wat was niet al bekend tijdens de transferperiode?
Ze kwamen er niet uit.
Terwijl dit allemaal al bekend waren.

Overigens staat er niet in dat Ajax de onderhandelingen herstart.
Enkel aannames dat het nu wel zou lukken.

Telegraaf wil graag zout in de wonden gooien.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 september 2018 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 08:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha en nu willen ze in de winter toch weer die Argentijnse verdediger halen! Is eindelijk die grote plaat voor hun kop weg??? Moesten we daar eerst voor verliezen van onze grootste concurrent?? Stelletje mongolen daar in het bestuur. Ik zag dit al voor het seizoen aankomen, heb daar niet eerst een schande voor nodig!!
Want we gaan nu ineens wel de geruchten geloven?
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2018 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 09:36 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Want we gaan nu ineens wel de geruchten geloven?
Ik wou het niet zeggen, maar inderdaad.
JV
 JV - woensdag 26 september 2018 - 11:01   quote  deeplink  
wober en schuurs zijn spelers voor de toekomst- volgend seizoen, zo zijn ze ook gehaald. Maar inderdaad geen back up voor de ligt buiten CL en psv is dat ook niet echt nodig dus was nu domme pech. Vanaf februari is veldman zijn back up. Probleem is bv ook eiting, veel te lieve jongen die geen tegenstander durft aan te pakken, reden van die 1e goal. In deze wedstrijd (en vele anderen) zou het gif van donny veel beter zijn geweest net als zo een hendrix
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 september 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 08:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha en nu willen ze in de winter toch weer die Argentijnse verdediger halen! Is eindelijk die grote plaat voor hun kop weg??? Moesten we daar eerst voor verliezen van onze grootste concurrent?? Stelletje mongolen daar in het bestuur. Ik zag dit al voor het seizoen aankomen, heb daar niet eerst een schande voor nodig!!
Whahaha, Tja als ze hem nu wel halen, dan is dat echt vreselijk slecht gemanaged, eigenlijk gewoon lachwekkend. Waar PSV na plaatsing wel meteen de miljoenen uittrok aan die Mexicaan, had Ajax dat ook kunnen doen, maarja mismanagement van de bovenste plank!
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 september 2018 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 11:01 schreef JV het volgende:
wober en schuurs zijn spelers voor de toekomst- volgend seizoen, zo zijn ze ook gehaald. Maar inderdaad geen back up voor de ligt buiten CL en psv is dat ook niet echt nodig dus was nu domme pech. Vanaf februari is veldman zijn back up. Probleem is bv ook eiting, veel te lieve jongen die geen tegenstander durft aan te pakken, reden van die 1e goal. In deze wedstrijd (en vele anderen) zou het gif van donny veel beter zijn geweest net als zo een hendrix
vind donny ook niet bepaald gif hebben.. mis een type nigel de jong.. en zou onze argentijnse vriend niet op 6 kunnen spelen ? die heeft gif en kan verdedigen en ook een aardigpotje meevoetballen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 09:36 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Want we gaan nu ineens wel de geruchten geloven?
Kan me vorig seizoen nog een actie herinneren. En ik heb er alle geloof in dat deze ezels zelfs 2x hetzelfde zullen flikken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 10:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wou het niet zeggen, maar inderdaad.
Zeg het gewoon! Mij zal het niet verbazen! Die gasten doen alles om hun eigen falen te verbloemen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 08:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha de telegraaf die dat vervolgens meld.
En in die melding staat eigenlijk helemaal niets.

Melding over de Argentijnse munt minder is geworden
Melding over een talent, die op het punt staat om door te breken.
Melding over het aantrekken van vervanger?

Wat was niet al bekend tijdens de transferperiode?
Ze kwamen er niet uit.
Terwijl dit allemaal al bekend waren.

Overigens staat er niet in dat Ajax de onderhandelingen herstart.
Enkel aannames dat het nu wel zou lukken.

Telegraaf wil graag zout in de wonden gooien.
Jezus vent, dit verhaal had 17 regels kunnen schelen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 september 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 17:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jezus vent, dit verhaal had 17 regels kunnen schelen!
Haha, had gekund:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 17:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, had gekund:)
En wat betreft zout in de wonden strooien,dat doet Ajax zelf wel!
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 17:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeg het gewoon! Mij zal het niet verbazen! Die gasten doen alles om hun eigen falen te verbloemen!
Het mooiste aan deze roddel is nog wel dat op diverse forums er polls worden gehouden. En vrijwel iedereen is het erover eens dat magalan de ontbrekende schakel is in de titelrace mocht Ajax hem deze winter halen.
p111
 p111 - woensdag 26 september 2018 - 18:01   quote  deeplink  
Had Wober de kans gegeven die jongen is pas 20 laat hem leren ook als hij een foutje maakt,ik zie hem wel beter worden,hij is gewoon een stuk beter als die lantaarn paal van PSV.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 26 september 2018 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Het mooiste aan deze roddel is nog wel dat op diverse forums er polls worden gehouden. En vrijwel iedereen is het erover eens dat magalan de ontbrekende schakel is in de titelrace mocht Ajax hem deze winter halen.
De ultieme ontbrekende schakel die op de bank terecht komt, indien gehaald, aangezien De Ligt en Blind gewoon altijd zullen spelen. Het is tegelijkertijd grappig als frustrerend om te lezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 18:29 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

De ultieme ontbrekende schakel die op de bank terecht komt, indien gehaald, aangezien De Ligt en Blind gewoon altijd zullen spelen. Het is tegelijkertijd grappig als frustrerend om te lezen.
Wat geeft Blind de reden dat hij basis is?? En zeker als CV!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 september 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - woensdag 26 september 2018 - 19:51   quote  deeplink  
Omtrent De Telegraaf, ik ben die krant helemaal spuugzat. Dat is dan je mediapartner. Vorige week prijzen ze Ajax de hemel in en zijn ze alles, 3 dagen later wordt iedereen met de grond gelijk gemaakt. Geen middenweg of niks... Hypocriete stinkkrant
AkaS
 AkaS - woensdag 26 september 2018 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 18:01 schreef p111 het volgende:
Had Wober de kans gegeven die jongen is pas 20 laat hem leren ook als hij een foutje maakt,ik zie hem wel beter worden,hij is gewoon een stuk beter als die lantaarn paal van PSV.
Ten Hag heeft in 1 wedstrijd enorm veel kapot gemaakt.

1. Blind in zijn zwakte laten spelen.
2. De wedstrijd verkut.
3. Kampioenschap onder druk gezet.
4. Goede flow vernaggelt.
5. Wöber de grond in gestampt. Zonder hem een kans te geven.

Ten Hag is echt een hele foute keuze voor mij.
AkaS
 AkaS - woensdag 26 september 2018 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 19:51 schreef Loetje het volgende:
Omtrent De Telegraaf, ik ben die krant helemaal spuugzat. Dat is dan je mediapartner. Vorige week prijzen ze Ajax de hemel in en zijn ze alles, 3 dagen later wordt iedereen met de grond gelijk gemaakt. Geen middenweg of niks... Hypocriete stinkkrant
Het zijn net echt supporters...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 19:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ten Hag heeft in 1 wedstrijd enorm veel kapot gemaakt.

1. Blind in zijn zwakte laten spelen.
2. De wedstrijd verkut.
3. Kampioenschap onder druk gezet.
4. Goede flow vernaggelt.
5. Wöber de grond in gestampt. Zonder hem een kans te geven.

Ten Hag is echt een hele foute keuze voor mij.
Eens!!!

Verrassend toch? ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 19:51 schreef Loetje het volgende:
Omtrent De Telegraaf, ik ben die krant helemaal spuugzat. Dat is dan je mediapartner. Vorige week prijzen ze Ajax de hemel in en zijn ze alles, 3 dagen later wordt iedereen met de grond gelijk gemaakt. Geen middenweg of niks... Hypocriete stinkkrant
Er zitten bij Ajax een aantal linken.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 26 september 2018 - 20:32   quote  deeplink  
Ik snap die twijfels over Wober niet. Die gast kan echt wel verdedigen hoor. Mist alleen vertrouwen van zijn coach. Werd vorig seizoen na Ajax-Psv nog geprezen door oa Johan Derksen voor een zeer goede wedstrijd. Is dat echt niet verleerd hoor. Had het zeker beter gedaan dan deze 2 middenvelders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 september 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 20:32 schreef bertus bikkel het volgende:
Ik snap die twijfels over Wober niet. Die gast kan echt wel verdedigen hoor. Mist alleen vertrouwen van zijn coach. Werd vorig seizoen na Ajax-Psv nog geprezen door oa Johan Derksen voor een zeer goede wedstrijd. Is dat echt niet verleerd hoor. Had het zeker beter gedaan dan deze 2 middenvelders.
Bij sommige reageerders lijkt het spreekwoord "je bent zo goed als je laatste wedstrijd" te gelden.
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2018 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 19:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat geeft Blind de reden dat hij basis is?? En zeker als CV!
Het aantal goede wedstrijden dat hij nu gespeeld heeft dit seizoen naast de ligt.
remco k
 remco k - woensdag 26 september 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bij sommige reageerders lijkt het spreekwoord "je bent zo goed als je laatste wedstrijd" te gelden.
Dat geld ook over de kritiek op ten Hag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 27 september 2018 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 september 2018 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat geld ook over de kritiek op ten Hag.
Ach, hoort meneertje eens! Pfffff
remco k
 remco k - donderdag 27 september 2018 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 september 2018 - 09:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, hoort meneertje eens! Pfffff
Is dat niet zo dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Forum op zwart









0.0242381