BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT REAL IN ACHTSTE FINALE CL!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 21 december 2018 - 19:01   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/857591/complottheorie-rond-ajax-real-madrid-ik-krijg-een-sms-je-real-wil-ajax-hebben-.html

Leuk. Eens goed opletten tijdens de wedstrijd straks of ik iets opvallends zie
remco k
 remco k - vrijdag 21 december 2018 - 20:00   quote  deeplink  
Hebben jullie ook de video van de loting gezien?

Heel bijzonder dat de mevrouw aan de linkerkant een aantal keren heel bewust het kaartje onder de tafel houd en de rest van de kaartjes ruim boven tafel opent. Ook Tottenham houd ze er zo onder als ik het goed heb.

Ik hou niet zo van die complottheorieën. Maar dit valt op zijn minst gewoon oppas iets raars.
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 14:54   quote  deeplink  
Programma Real voordat ze Ajax treffen.

Ajax lijkt een tussendoortje.

In de achtste finales van de Champions League neemt Ajax het later deze maand op tegen Real Madrid. De wedstrijden worden half februari en begin maart afgewerkt. In aanloop naar de dubbele confrontatie met de Amsterdammers kent de Spaanse grootmacht een loodzwaar programma. De Koninklijke neemt het vlak voor de duels met Ajax namelijk in de competitie op tegen Atlético Madrid en Barcelona. Vrijdag werd bekend dat Real in de halve finales van de Copa del Rey gekoppeld is aan Barça en beide duels worden afgewerkt in aanloop naar de ontmoetingen met Ajax.

Op woensdag 13 februari (21.00 uur) staat de heenwedstrijd tussen Ajax en Real Madrid in de Johan Cruijff ArenA op het programma. Een week eerder, op 6 februari, staat voor de ploeg van trainer Santiago Solari de heenwedstrijd in de halve finale van de Copa del Rey tegen Barcelona in het Camp Nou op het programma. In het weekeinde dat volgt gaat de huidige nummer vier van LaLiga op bezoek bij Atlético Madrid. Dat duel staat voorlopig voor zondag 10 februari op het programma, maar mogelijk haalt de Spaanse voetbalbond die wedstrijd een dag naar voren in verband met het duel met Ajax.

De return in het Santiago Bernabéu tussen Real en Ajax vindt bijna drie weken later plaats, op dinsdag 5 maart (21.00 uur). In het weekend vóór de wedstrijd in Madrid neemt de huidige nummer drie van LaLiga het voor eigen publiek in competitieverband op tegen Barcelona. Dat duel staat voor zaterdag 2 maart op het programma. Een paar dagen eerder, op 27 februari, krijgt Real op eigen veld bezoek van Barcelona in het bekertoernooi.
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 09:17   quote  deeplink  
Spannend dagje vandaag. Ondanks de zeperds van afgelopen weken heb ik er wel zin in.

Ook geen idee wat ik moet verwachten. Winst of gelijkspelen voor Ajax is alleen mogelijk bij een offday van real.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 13 februari 2019 - 10:46   quote  deeplink  
Ajax is gewoon kansloos. Het is geen team meer en gaan gewoon naar de slachtbank vanavond.

Helaas is dit de realiteit, tenzij er ineens spelers gaan opstaan die alleen maar met transferzaken bezig waren en dat is bijna iedereen inlcusief de assistent coach
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 februari 2019 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 09:17 schreef remco k het volgende:
Spannend dagje vandaag. Ondanks de zeperds van afgelopen weken heb ik er wel zin in.

Ook geen idee wat ik moet verwachten. Winst of gelijkspelen voor Ajax is alleen mogelijk bij een offday van real.
hoezo.. real is natuurlijk een klasse beter dan bayern, maar ik denk juist in zulke potten dat de spelers er wel staan.. zeg niet dat we winnen he, maar zou niet weten waarom het alleen kan bij een offday.. ajax kan natuurlijk ook boven zichzelf uitstijgen en real een normale dag hebben... zoals heracles afgelopen weekend.. of nog meer ploegen die het wel tegen ajax kunnen opbrengen maar niet tegen een psv of feyenoord..
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 10:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo.. real is natuurlijk een klasse beter dan bayern, maar ik denk juist in zulke potten dat de spelers er wel staan.. zeg niet dat we winnen he, maar zou niet weten waarom het alleen kan bij een offday.. ajax kan natuurlijk ook boven zichzelf uitstijgen en real een normale dag hebben... zoals heracles afgelopen weekend.. of nog meer ploegen die het wel tegen ajax kunnen opbrengen maar niet tegen een psv of feyenoord..
Als real het normale niveau haalt is het voor Ajax onmogelijk te winnen.
Heracles won ook omdat Ajax een complete offday had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door remco k --
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 13 februari 2019 - 11:35   quote  deeplink  
Zelf hink ik met twee gedachten, daar ik me afvraag of Ajax gelijk gaat spelen met 2 - 2, of dat Real Madrid met 1 - 3 gaat winnen.

Dit is afhankelijk van hoe de basisopstelling gaat worden, en welke spelers wél goed in vorm zijn. Deze twee clubs staan bekend als aanvallende clubs.

Gisteren was het ook een grote verassing, dat Manchester United thuis met 0- 2 had verloren van Paris Saint Germain ! ! Het balletje kan raar rollen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door Onze Ajax --
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 11:35 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf hink ik met twee gedachten, daar ik me afvraag of Ajax gelijk gaat spelen met 2 - 2, of dat Real Madrid met 1 - 3 gaat winnen.

Dit is afhankelijk van hoe de basisopstelling gaat worden, en welke spelers wél goed in vorm zijn. Deze twee clubs staan bekend als aanvallende clubs.

Gisteren was het ook een grote verassing, dat Manchester United thuis met 0- 2 had verloren van Paris Saint Germain ! ! Het balletje kan raar rollen.
Real staat helemaal niet bekend als aanvallend elftal, die staan juist bekend als een club dat vanuit de omschakeling gigantisch gevaarlijk kan zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 februari 2019 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 10:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Als real het normale niveau haalt is het voor Ajax onmogelijk te winnen.
Heracles won ook omdat Ajax een complete offday had.
kortom je hoeft niet te spelen vanavond.. want ajax kan alleen winnen als de tegenstander een offday heeft... je kan geen wedstrijd winnen op karakter en vechtlust en bepaalde dingen afdwingen.. volgens mij deed ajax dat goed toch tegen bayern ? kortom als we het kunnen tegen bayern en je hebt die instelling maak je ook kans tegen real
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 februari 2019 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Real staat helemaal niet bekend als aanvallend elftal, die staan juist bekend als een club dat vanuit de omschakeling gigantisch gevaarlijk kan zijn.
nu nog ?
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 13 februari 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Real staat helemaal niet bekend als aanvallend elftal, die staan juist bekend als een club dat vanuit de omschakeling gigantisch gevaarlijk kan zijn.
Dus, toch aanvallend vanuit een ander invalshoek / uitvoering bij hen ? ? ?
Zij spelen niet voor niets wekelijks minimaal twee tempo hoger voetbal dan Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 13:21 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Dus, toch aanvallend vanuit een ander invalshoek / uitvoering bij hen ? ? ?
Zij spelen niet voor niets wekelijks minimaal twee tempo hoger voetbal dan Ajax.
Tempo heeft niets met aanvallen of wat dan ook te maken.

En nee het is niet aanvallend, tenminste in de meeste wedstrijden niet, ze zakken vaak juist heel ver in, gunnen de bal aan de tegenstander en komen er dan razendsnel uit, dat is niet aanvallend, maar juist defensief.
Tegen Barca en Atletico zetten ze de boel wel volle bak onder druk bij vlagen. Ze kunnen het dus wel, maar het is niet hun eigen stijl.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 13 februari 2019 - 17:02   quote  deeplink  
Ik hou vertrouwen in onze club, mits ze het niveau van voor de winterstop kunnen halen ga ik voor een voorzichtige 2-0 overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 februari 2019 - 17:41   quote  deeplink  
Ik heb er wel zin in vanavond.
Ongeacht de resultaat ben ik blij dat Ajax bij de beste 16 van Europa zit.
p111
 p111 - woensdag 13 februari 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Ach wat er ook gebeurd vanavond,deze CL hebben ze gewoon fantastich gepresteerd.Alleen hoop ik dat ze deze trainer er na vanavond er uit gooien.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 februari 2019 - 19:39   quote  deeplink  
ben benieuwd wat hij doet qua opstelling... geruchten gaan dat neres een plaats krijgt, voor wie ? vdbeek vermoed ikzelf en ziyech op 10 en hunter in de punt.. of stille hoop misschien wel... of tenkosten van hunter/dolberg en de bayern aanval.. we zullen het zien
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 13 februari 2019 - 19:55   quote  deeplink  
DzToPY-XgAEGZ0z.jpg:large
wvb
 wvb - woensdag 13 februari 2019 - 20:30   quote  deeplink  
Schöne is te traag voor dit geweld, tactische fout op voorhand.
Ajax heeft geen echte spits meer, geen echte killers.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 februari 2019 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 20:30 schreef wvb het volgende:
Schöne is te traag voor dit geweld, tactische fout op voorhand.
Ajax heeft geen echte spits meer, geen echte killers.
schone te traag... nergens op gebasseerd, want zijn cijfers zijn gewoon prima.. beter dan die van vdbeek en dan bedoel ik qua onderscheppingen etc.. persoonlijk denk ik dat dit is wat de spelersgroep graag wil... want laten we eerlijk zijn met deze variant heeft ajax zijn beste wedstrijden gespeelt.. mij altijd een raadsel geweest waarom hij ervan af week
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 20:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schone te traag... nergens op gebasseerd, want zijn cijfers zijn gewoon prima.. beter dan die van vdbeek en dan bedoel ik qua onderscheppingen etc.. persoonlijk denk ik dat dit is wat de spelersgroep graag wil... want laten we eerlijk zijn met deze variant heeft ajax zijn beste wedstrijden gespeelt.. mij altijd een raadsel geweest waarom hij ervan af week
Er zijn geen cijfers over het achter spelers aanlopen of voorbij gelopen worden door directe tegenstanders. En als ik het baseer op dat wat ik zie met mijn eigen ogen is het wel degelijk ergens op gebaseerd.
Enigma
 Enigma - woensdag 13 februari 2019 - 21:00   quote  deeplink  
Vanavond is einde oefening voor ten Hag lijkt mij.

Geen vertrouwen meer en welke positieve uitslag dan ook. Wat ik al zei, het rommelt en ruziet onderling en de staf staat er niet boven.

Dit komt niet meer goed, ga niet eens kijken voor mijn hart het begeeft. Schone en blind zullen vandaag de traagsten en dus de zwakke plekken zijn. Real zal daarop anticiperen en gokken op geel of rood voor Ajax. En anders scoren ze langs deze zwakste schakels.

Weer een seizoen niks. Jammer en onnodig. En dan ook nog volgende week naar Feijenoord voor beker.. het houdt niet op, niet vanzelf
Eide
 Eide - woensdag 13 februari 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Aardige start van Ajax.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 13 februari 2019 - 21:43   quote  deeplink  
Genaaid
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 21:44   quote  deeplink  
Jezus wat wordt je daar genaaid zeg. Courtois loopt gewoon tegenkandidaat aan in de hoop die bal te pakken. Wat een gelul wat een gelul.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 februari 2019 - 21:46   quote  deeplink  
Tja enigzins terecht.
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 21:52   quote  deeplink  
UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia, UEFA maffia,UEFA maffia ... de fik in dat VAR busje
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 februari 2019 - 21:53   quote  deeplink  
Stond tadic ook niet in de baan van de bal? Is de regel dan niet dat het buitenspel is
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 21:54   quote  deeplink  
Nee sorry. Echt niet terecht. De keeper loopt Tadic zelf zowat omver om zijn eigen blunder goed te maken. Dan kan Tadic daar toch niet hinderlijk staan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 13 februari 2019 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Nee sorry. Echt niet terecht. De keeper loopt Tadic zelf zowat omver om zijn eigen blunder goed te maken. Dan kan Tadic daar toch niet hinderlijk staan.
Absoluut mee eens.
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Nee sorry. Echt niet terecht. De keeper loopt Tadic zelf zowat omver om zijn eigen blunder goed te maken. Dan kan Tadic daar toch niet hinderlijk staan.
Glaszuiver doelpunt, genaaid door de UEFA maffia. Is wel duidelijk wie ze
In de volgende ronde willen hebben, fluitist was al eerder niet echt aardig voor Ajax om het maar een keer netjes te zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 februari 2019 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Nee sorry. Echt niet terecht. De keeper loopt Tadic zelf zowat omver om zijn eigen blunder goed te maken. Dan kan Tadic daar toch niet hinderlijk staan.
Hinderlijk buitenspel klopt ook niet, wel hinderen van de keeper. En kijk maar naar de kop en de lichaamsbeweging van Tadic. Die blokt echt bewust de keeper af. Tis misschien niet leuk, maar wel enigzins betreft. Alleen dat de scheids hem afkeurt op buitenspel vind ik niet kloppen.

Maar is gewoon mijn mening!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 21:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hinderlijk buitenspel klopt ook niet, wel hinderen van de keeper. En kijk maar naar de kop en de lichaamsbeweging van Tadic. Die blokt echt bewust de keeper af. Tis misschien niet leuk, maar wel enigzins betreft. Alleen dat de scheids hem afkeurt op buitenspel vind ik niet kloppen.

Maar is gewoon mijn mening!
De keeper loopt door zijn blunder bijna versuft tegen Tadic aan. Tadic beweegt gewoon niet naar de keeper of in de lijn van de bal.

En dat is volkomen nuchter mijn mening erover. Dit is gewoon het matsen van de grote clubs. Andersom had de var niet eens ingegrepen
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Blijf erbij, na net nog keer of 5 terugkijken ... glaszuiver doelpunt. Dergelijke goal wordt aankomend weekend in geen enkele competitie afgekeurd. Dat spelers Madrid niet eens protesteerden zegt genoeg. UEFA = maffia

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door pth --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 februari 2019 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Nee sorry. Echt niet terecht. De keeper loopt Tadic zelf zowat omver om zijn eigen blunder goed te maken. Dan kan Tadic daar toch niet hinderlijk staan.
Tadic staat buitenspel.
Tadic blokkeert de keeper, hij draait zijn kont erin.

Ik vraag mij af of de scheids ook niet had afgekeurd als keeper niet hindert werd.
Ik vermoed van wel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 februari 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

De keeper loopt door zijn blunder bijna versuft tegen Tadic aan. Tadic beweegt gewoon niet naar de keeper of in de lijn van de bal.

En dat is volkomen nuchter mijn mening erover. Dit is gewoon het matsen van de grote clubs. Andersom had de var niet eens ingegrepen
Nou, kijk dan nog maar eens goed waar Tadic naar kijkt en de stap die hij opzij zet!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 februari 2019 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 22:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, kijk dan nog maar eens goed waar Tadic naar kijkt en de stap die hij opzij zet!
Ik ben het met je eens. Ik had het ook gezien
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:08   quote  deeplink  
En dat ziet die schele kut Slowaak dan weer niet. Jezus wat een KUT scheidsrechter hebben wij vandaag, wat een KUT scheidsrechter
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:10   quote  deeplink  
Aanrader om online beelden van de Ziggo Dome ff te bekijkend ... geweldige sfeer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door pth --
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:12   quote  deeplink  
Geef die Calimero even een echt koekie ... wat een arrogante dweil
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:14   quote  deeplink  
Mooie aanval en dan te bedenken dat Neres zondag niet eens in mocht vallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door pth --
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:17   quote  deeplink  
Fantastische atmosfeer en wat een inzet ... ongelofelijk wat de wedstrijden hiervoor is gebeurd.
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Hands Modric, maar dat ziet die schele Slowaak dan weer niet!
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Lekker verdedigd hoor.
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Maar we gingen wel ff lekker winnen van real.
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Goh waar kennen we dat toch van in Nederland. Beter lijken. Meer kansen. En niet winnen.
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 februari 2019 - 22:22 schreef remco k het volgende:
Goh waar kennen we dat toch van in Nederland. Beter lijken. Meer kansen. En niet winnen.
Ben gewoon trots op mijn team, spelen tot nu toe prima. En ja, ondertussen was al lang duidelijk dat Real de ergste dip achter zich had gelaten.
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:26   quote  deeplink  
Als ze dit wekelijks op zouden kunnen brengen in de eredivisie, dan verliezen ze geen wedstrijd meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 februari 2019 door pth --
pth
 pth - woensdag 13 februari 2019 - 22:28   quote  deeplink  
En dat is geen kaart ... UEFA maffia
remco k
 remco k - woensdag 13 februari 2019 - 22:29   quote  deeplink  
Groot verschil tussen Ajax en real. Real heeft wel de mannen om wat om te zetten. Je ziet duidelijk Ramos en modric met Casemiro praten. En daarna was Tadic gewoon niet meer aanspeelbaar zoals in de eerste helft. Ajax speelde vaak de lange bal op Tadic die hem hoed bij zich hield. Nu zien je Casemiro direct inzakken en voor Tadic bewegen waardoor die bal niet meer aankomt of onmogelijk wordt gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT REAL IN ACHTSTE FINALE CL!!!









0.0076980