BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT REAL IN ACHTSTE FINALE CL!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2019 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 14:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

stukje mentaliteit en persoonlijkheid.. heeft niks met een luchtbel temaken.. niet iedereen is het zelfde
Als jij niet ziet dat dit stukje mentaliteit er in de voetballerij amper is, dan leef je inderdaad in een luchtbel.

En je hebt gelijk hoor, niet iedereen is hetzelfde, ik heb ook jarenlang 60 70 of 80 uur in de week gemaakt omdat ik het zelf normaal vond, sinds een tijdje is dat gelukkig stukken minder. En ja ik heb regelmatig sollicitanten die nog steeds die mentaliteit hebben, maar steeds meer en meer zie ik ze langskomen die liever een uitkering trekken dan aan het werk gaan.
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2019 - 15:30   quote  deeplink  
Toch wel mooi, de slinksheid van Huntelaar. Tegen Dolberg zeggen dat ie er zo dicht mogelijk bij moet blijven, dan pakt ie wel een kaart en is ie er aan voor de return.

Winnen zit hem in de details.. Goed om te zien dat Huntelaar dat soort dingen ook doorgeeft..
AkaS
 AkaS - donderdag 14 februari 2019 - 16:04   quote  deeplink  
Ik ben zo teleurgesteld, weer genaaid tegen Real Madrid en weer met lege handen!
Wat hebben wij toch een Kut UEFA!!!

En gisteren speelde iedereen waarvan ik altijd roep dat ze bij mij er niet in zouden staan, zo goed als foutloos. Alleen Blind 1x in de fout en 1x een situatie die als gevolg van zijn gebrekkige snelheid gevaar opleverde.

En vooral Schöne vond ik opvallend goed en stabiel. Eigenlijk viel er voor mij maar 1 speler echt tegen. En dat was Ziyech!!!

Ja, hij scoorde dus heb ik wederom geen recht van spreken, maar fan als ik ben, hij irriteerde mij gisteren...

Wie mij ook irriteerde was ten Hag. Overmars en van der Sar móeten zich zo langzamerhand écht de ogen uit de kop schamen dat deze onbenul trainer mag zijn van de roemrijke club Ajax!!!!

Neres, wat een topper! En behalve de goal van Ziyech was het voor mij heel apart om te zíen dat Schöne eruit ging en niet Ziyech!

Maar goed einde van het verhaal, genaaid zonder te mogen zoenen.

Het enige dat wij dreigen te winnen is geld uit transfers en deelname CL....

En volgend jaar moeten we weer opnieuw gaan bouwen en hopen dat we de komende 10 of 20 jaar nog eens zo'n verzameling talenten bij elkaar krijgen. En dan hopen dat er wel een goede trainer voor de groep komt!

Was verder een prachtige wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2019 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2019 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 16:04 schreef AkaS het volgende:
Ik ben zo teleurgesteld, weer genaaid tegen Real Madrid en weer met lege handen!
Wat hebben wij toch een Kut UEFA!!!

En gisteren speelde iedereen waarvan ik altijd roep dat ze bij mij er niet in zouden staan, zo goed als foutloos. Alleen Blind 1x in de fout en 1x een situatie die als gevolg van zijn gebrekkige snelheid gevaar opleverde.

En vooral Schöne vond ik opvallend goed en stabiel. Eigenlijk viel er voor mij maar 1 speler echt tegen. En dat was Ziyech!!!

Ja, hij scoorde dus heb ik wederom geen recht van spreken, maar fan als ik ben, hij irriteerde mij gisteren...

Wie mij ook irriteerde was ten Hag. Overmars en van der Sar móeten zich zo langzamerhand écht de ogen uit de kop schamen dat deze onbenul trainer mag zijn van de roemrijke club Ajax!!!!

Neres, wat een topper! En behalve de goal van Ziyech was het voor mij heel apart om te zíen dat Schöne eruit ging en niet Ziyech!

Maar goed einde van het verhaal, genaaid zonder te mogen zoenen.

Het enige dat wij dreigen te winnen is geld uit transfers en deelname CL....

En volgend jaar moeten we weer opnieuw gaan bouwen en hopen dat we de komende 10 of 20 jaar nog eens zo'n verzameling talenten bij elkaar krijgen. En dan hopen dat er wel een goede trainer voor de groep komt!

Was verder een prachtige wedstrijd.
Ik ben oprecht benieuwd wat je niet goed vond aan Ziyech?

Ik vond hem persoonlijk met bal prima, maar niet geweldig, maar zonder bal en in zijn defensieve taken was ie erg goed.

Ook schone speelde inderdaad goed, maar die komt bij het druk zetten ook 1 keer te laat, in die situatie maakt Real de 0-1.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 14 februari 2019 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 14:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verbloemde veel, het hele seizoen zie je dolberg amper.. huntelaar nie scherp genoeg, de beste pot speelde je met neres tadic ziyech.. waarom veranderen ? volgens mij was dit ook puur om dolberg de kans tegeven.. gegokt en verloren en je verlies nemen van dolberg... dolberg is het gewoon niet en de rest van het seizoen met de opstelling beginnen zoals gisteren..
Ik heb Onana ook amper gezien, zeker 10 wedstrijden.
Wil je die dan ook wisselen?
Je hoeft hem niet te zien om niet belangrijk te laten zijn.

En veranderen, dat doe je omdat 9 van de 10 betere club is in Nederland en zo ook aan zijn punten komt.
In europa speelt Ajax sowieso anders.
AkaS
 AkaS - donderdag 14 februari 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben oprecht benieuwd wat je niet goed vond aan Ziyech?

Ik vond hem persoonlijk met bal prima, maar niet geweldig, maar zonder bal en in zijn defensieve taken was ie erg goed.

Ook schone speelde inderdaad goed, maar die komt bij het druk zetten ook 1 keer te laat, in die situatie maakt Real de 0-1.
AkaS
 AkaS - donderdag 14 februari 2019 - 16:48   quote  deeplink  
Vooropgesteld dat er niemand onthutsend zwak was. Derhalve vergeet ik nog even de uitgooi van Onana waarbij ik dan denk... Jonge jonge waar haal je het vandaan!!! Zo slecht en risicovol weer... Je speelt tegen een super grote club, een top club waar je een wedstrijd beslist op kleine details en dus moet je zeer zorgvuldig omgaan met balbezit en kansen...

Dat gezegd hebbende vond ik Ziyech overall helemaal niet zo sterk aan de bal. En wederom voor eigen succes gaan op momenten en vanaf posities dat je denkt... of in ieder geval ik dacht, hoe haal je het in je hoofd om vanaf daar voor eigen succes te gaan. En waarom pass je die bal niet gewoon....

Schöne is mij niet opgevallen als schuldige bij de 0-1 van Real Madrid, maar mischien heb je gelijk. Was mij in ieder geval niet opgevallen.

Zoals gezegd, ik ben verder echt wel een groot fan van Ziyech maar dat is mijn beleving van en over hem gisteren.

Maar het aller ergste vind ik nog ten Hag! Maar die irritatie ben ik niet uniek in geloof ik!!!
remco k
 remco k - donderdag 14 februari 2019 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 16:48 schreef AkaS het volgende:
Vooropgesteld dat er niemand onthutsend zwak was. Derhalve vergeet ik nog even de uitgooi van Onana waarbij ik dan denk... Jonge jonge waar haal je het vandaan!!! Zo slecht en risicovol weer... Je speelt tegen een super grote club, een top club waar je een wedstrijd beslist op kleine details en dus moet je zeer zorgvuldig omgaan met balbezit en kansen...

Dat gezegd hebbende vond ik Ziyech overall helemaal niet zo sterk aan de bal. En wederom voor eigen succes gaan op momenten en vanaf posities dat je denkt... of in ieder geval ik dacht, hoe haal je het in je hoofd om vanaf daar voor eigen succes te gaan. En waarom pass je die bal niet gewoon....

Schöne is mij niet opgevallen als schuldige bij de 0-1 van Real Madrid, maar mischien heb je gelijk. Was mij in ieder geval niet opgevallen.

Zoals gezegd, ik ben verder echt wel een groot fan van Ziyech maar dat is mijn beleving van en over hem gisteren.

Maar het aller ergste vind ik nog ten Hag! Maar die irritatie ben ik niet uniek in geloof ik!!!
In die irritatie ben je zeker niet uniek. Ikzelf twijfel a vanaf dag 1 zowel positief als negatief. Als er goed gevoetbald wordt zie je echt heel duidelijk mooie lijnen en herkenbaar spel. Aan de andere kant heeft hij daar ook de best mogelijke selectie voor.
En de ondergrens is echt veel te laag. Dit na de winter kan gewoon echt niet.

Schone komt te laat bij de man waar hij druk op koet zetten. Dat hij daarmee ook echt verantwoordelijk is vond ik te ver gaan. Real is ook niet echt ff bal het dak ofzo hè. Het zijn ook gewoon hele goede goals.

Wat mij gister tegenviel is dat men wederom niet voetbalt volgens de Europese wetten. Niet verliezen is echt belangrijker dan winnen en dat lijken wij Nederlanders maar niet te willen begrijpen. Daarmee zeg ik niet dat Ajax de hele wedstrijd op de defensie had moeten gaan leunen. Maar vanaf de 1-1 had je gewoon iets zekerder moeten gaan spelen. De backs hoeven dan echt niet meer in de 16 van de tegenstander te komen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 februari 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 18:53 schreef remco k het volgende:

[..]

In die irritatie ben je zeker niet uniek. Ikzelf twijfel a vanaf dag 1 zowel positief als negatief. Als er goed gevoetbald wordt zie je echt heel duidelijk mooie lijnen en herkenbaar spel. Aan de andere kant heeft hij daar ook de best mogelijke selectie voor.
En de ondergrens is echt veel te laag. Dit na de winter kan gewoon echt niet.

Schone komt te laat bij de man waar hij druk op koet zetten. Dat hij daarmee ook echt verantwoordelijk is vond ik te ver gaan. Real is ook niet echt ff bal het dak ofzo hè. Het zijn ook gewoon hele goede goals.

Wat mij gister tegenviel is dat men wederom niet voetbalt volgens de Europese wetten. Niet verliezen is echt belangrijker dan winnen en dat lijken wij Nederlanders maar niet te willen begrijpen. Daarmee zeg ik niet dat Ajax de hele wedstrijd op de defensie had moeten gaan leunen. Maar vanaf de 1-1 had je gewoon iets zekerder moeten gaan spelen. De backs hoeven dan echt niet meer in de 16 van de tegenstander te komen.
ik denk als we dat hadden gedaan, minder druk zetten en laten komen we real juist in de kaart hadden gespeelt.. en we wijzen nu schone aan, maar dat is cult.. dan is de 1-2 vdbeek zijn schuld.. en ziyech ach laat ik me niet overuit.. zo gedreven als hij was en elke wedstrijd weer vieze meters maakt voor het team kan elke speler een voorbeeld aannemen.. hoor enkel hier niemand over frenkie.. en hier zitten 10 man die zich uitspreken ? op andere paginas word toch echt wel frenkie als minste gezien van gisteren, en dat zei ik al voor die peilingen.. dus of ik ben scheel met 50.000 anderen die gekozen hebben, of hier zijn een aantal die hem maar veren in zijn reet blijven drukken..
remco k
 remco k - vrijdag 15 februari 2019 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 februari 2019 - 22:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik denk als we dat hadden gedaan, minder druk zetten en laten komen we real juist in de kaart hadden gespeelt.. en we wijzen nu schone aan, maar dat is cult.. dan is de 1-2 vdbeek zijn schuld.. en ziyech ach laat ik me niet overuit.. zo gedreven als hij was en elke wedstrijd weer vieze meters maakt voor het team kan elke speler een voorbeeld aannemen.. hoor enkel hier niemand over frenkie.. en hier zitten 10 man die zich uitspreken ? op andere paginas word toch echt wel frenkie als minste gezien van gisteren, en dat zei ik al voor die peilingen.. dus of ik ben scheel met 50.000 anderen die gekozen hebben, of hier zijn een aantal die hem maar veren in zijn reet blijven drukken..
Ik geef schone niet de schuld van de goal. Ik zeg alleen dat hij daar te laat kwam. Ik zeg er ook bij dat het gewoon een hele goede goal is.

En ach. De Spaanse lees is juist lovend over Frenkie. Of zijn die ook allemaal scheel.

Mensen vergeten dat hij tegen de tot beste speler van de wereld gekozen speler stond hè. En die hebbenwe niet heel veel gezien.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 februari 2019 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 08:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik geef schone niet de schuld van de goal. Ik zeg alleen dat hij daar te laat kwam. Ik zeg er ook bij dat het gewoon een hele goede goal is.

En ach. De Spaanse lees is juist lovend over Frenkie. Of zijn die ook allemaal scheel.

Mensen vergeten dat hij tegen de tot beste speler van de wereld gekozen speler stond hè. En die hebbenwe niet heel veel gezien.
de spaanse media kan ik niet lezen, en voor zijn transfer waren ze lovend indd.. zo ook een aantal spaanse vrienden en die nu zwaar aan het twijfelen zijn of barca dit had moeten doen, maar mag van mij weg hoor, mooi bedrag voor gekregen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2019 door nummer10 --
p111
 p111 - vrijdag 15 februari 2019 - 08:51   quote  deeplink  
Frenkie speelde tegen Modric een van de beste middenvelders ter wereld,dat heeft hij prima gedaan,Modric is praktisch niet in de 16 geweest.Door deze taak heeft hij aanvallend weinig kunnen doen,maar heeft hij controlerend een prima pot gespeeld.
remco k
 remco k - vrijdag 15 februari 2019 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 08:51 schreef p111 het volgende:
Frenkie speelde tegen Modric een van de beste middenvelders ter wereld,dat heeft hij prima gedaan,Modric is praktisch niet in de 16 geweest.Door deze taak heeft hij aanvallend weinig kunnen doen,maar heeft hij controlerend een prima pot gespeeld.
En nog belangrijker, hij was echt de speler die aan de bal iedere keer weer tempo bepalend is..
remco k
 remco k - vrijdag 15 februari 2019 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 08:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de spaanse media kan ik niet lezen, en voor zijn transfer waren ze lovend indd.. zo ook een aantal spaanse vrienden en die nu zwaar aan het twijfelen zijn of barca dit had moeten doen, maar mag van mij weg hoor, mooi bedrag voor gekregen
Nou dat zijn vast geen Barca fans dan, want daar wordt hij echt gezien als een van de mannen waar het nieuwe Barca omheen gebouwd moet gaan worden.
jodocus
 jodocus - vrijdag 15 februari 2019 - 10:46   quote  deeplink  
waarom niet tadic gewoon in de competitie ook in de spits ?
jodocus
 jodocus - vrijdag 15 februari 2019 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 10:46 schreef jodocus het volgende:
waarom niet tadic gewoon in de competitie ook in de spits ?
iig tegen 010
remco k
 remco k - vrijdag 15 februari 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 10:46 schreef jodocus het volgende:
waarom niet tadic gewoon in de competitie ook in de spits ?
Laat het inderdaad maar eens zo staan, met deze omzetting wordt er nu wel weer goed voetbal gespeeld, niks rechtvaardigt het weer omzetten naar Dolberg of Huntelaar, beide heren presteren nu namelijk niet naar behoren, en Tadic speelde er wel een goede pot.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 februari 2019 - 11:29   quote  deeplink  
Ok, we hebben zoals verwacht verloren van Madrid. Toch had er meer ingezeten.

Maar wat irriteert me dan het meeste? Inderdaad, dat onze spelers ineens zichzelf wel kunnen inzetten en strijd kunnen leveren. Nu kijkt de hele wereld mee en kunnen die zoutzakken zichzelf wel ineens tonen! Dat is overigens niet iets van het laatste seizoen, maar eigenlijk al een jaar of 10 / 15 gaande. Om gek van te worden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 15 februari 2019 - 11:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2019 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - vrijdag 15 februari 2019 - 12:42   quote  deeplink  
Ja helaas zal dit wel zo blijven,want het draait allemaal om geld,en top spelen tegen Real Madrid maakt hun misschien miljoenen rijker.En met alle respect het potje tegen Heracles zien zij gewoon als een irritant tussendoortje op het irritante kunstgras.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 februari 2019 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou dat zijn vast geen Barca fans dan, want daar wordt hij echt gezien als een van de mannen waar het nieuwe Barca omheen gebouwd moet gaan worden.
haha toch wel en komen uit catalonie.. dat wouden ze eerst ook.. maar zetten nu ??? bij hem om hoe hij nu speelt en vragen zich dan ook af waarom niemamd meer uit de jeugd er komt ipv zoon dure aankoop die nog niks bewezen heeft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2019 door nummer10 --
hjf
 hjf - vrijdag 15 februari 2019 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 14:08 schreef hjf het volgende:
Als we een scheidsrechter in beide duels gaan krijgen, dan zie ik ons verder komen. RM heeft de laatste jaren door een aantal dubieuze beslissingen van het scheidsrechterkorps de wind behoorlijk mee gehad. Er zijn genoeg voorbeelden te bedenken. WZAWZDB!!
Helaas een vooruitziende blik gehad. Baal nog steeds. UEFA MAFFIA.
remco k
 remco k - vrijdag 15 februari 2019 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 13:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha toch wel en komen uit catalonie.. dat wouden ze eerst ook.. maar zetten nu ??? bij hem om hoe hij nu speelt en vragen zich dan ook af waarom niemamd meer uit de jeugd er komt ipv zoon dure aankoop die nog niks bewezen heeft..
Bijzonder. Ik hoor echt alleen maar super positieve mensen en berichten. Niet een. Maar ook echt niet een negatieveling.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 februari 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2019 - 21:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder. Ik hoor echt alleen maar super positieve mensen en berichten. Niet een. Maar ook echt niet een negatieveling.
toen ze hem net aan hadden getrokken ja.. na de laatste potten echt niet meer.. en laten we eerlijk zijn, wat laat hij nu daadwerkelijk zien als man van 90 miljoen..
p111
 p111 - zaterdag 16 februari 2019 - 23:41   quote  deeplink  
Bale koste ook 90 miljoen,dan zie ik toch liever Frenkie in een controlerende rol.
remco k
 remco k - zaterdag 16 februari 2019 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2019 - 21:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

toen ze hem net aan hadden getrokken ja.. na de laatste potten echt niet meer.. en laten we eerlijk zijn, wat laat hij nu daadwerkelijk zien als man van 90 miljoen..
Ik hoor nu nog steeds niets anders dan lof. Maar goed. Ik ga in maart een week met twee Catalanen en twee gasten uit Parijs op wintersport. Ben benieuwd wat die ervan zeggen.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2019 - 23:41 schreef p111 het volgende:
Bale koste ook 90 miljoen,dan zie ik toch liever Frenkie in een controlerende rol.
bale is verkocht voor dat geld omdat die ook wat heeft laten zien.. net zoals nog een aantal die voor zulke bedragen zijn verkocht.. frenkie nog eigenlijk niks natuuelijk he.. maar goed nogmaals des te knapper van overmars
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 00:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bale is verkocht voor dat geld omdat die ook wat heeft laten zien.. net zoals nog een aantal die voor zulke bedragen zijn verkocht.. frenkie nog eigenlijk niks natuuelijk he.. maar goed nogmaals des te knapper van overmars
Bale speelde 6 seizoenen bij Tottenham. Waarbij hij echt oas de laatste anderhalf echt goed was. Toen maakte hij 21 goals. Internationaal presteerde hij eigenlijk alleen opvallend in zijn laatste seizoen bij Tottenham. Toen ging hij namelijk als links buiten speen. Dat was pas zijn eerste seizoen op die plek.

Juist bij hem werden er destijds heel veel vraagtekens gezet bij zijn transfer. Of hij uberhaubt goed genoeg was voor real. Of hij dat bedrag waard was.

Uiteindelijk is hij dus ook nooit een onbetwiste basisspeler geworden bij real getuige de ongeveer 140 competitiewedstrijden die hij maar speelde in al die seizoenen.

Overigens is die 100 miljoen ook totaal niet te vergelijken met die 85.

Die 100 was immer toen de duurste aller tijden. Nu is dat 222. Dus als je dat afzet tegen elkaarzou Frenkie in die tijd tegen over Bale zon 35 miljoen gekost hebben. Niet een heel raar bedrag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 08:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Bale speelde 6 seizoenen bij Tottenham. Waarbij hij echt oas de laatste anderhalf echt goed was. Toen maakte hij 21 goals. Internationaal presteerde hij eigenlijk alleen opvallend in zijn laatste seizoen bij Tottenham. Toen ging hij namelijk als links buiten speen. Dat was pas zijn eerste seizoen op die plek.

Juist bij hem werden er destijds heel veel vraagtekens gezet bij zijn transfer. Of hij uberhaubt goed genoeg was voor real. Of hij dat bedrag waard was.

Uiteindelijk is hij dus ook nooit een onbetwiste basisspeler geworden bij real getuige de ongeveer 140 competitiewedstrijden die hij maar speelde in al die seizoenen.

Overigens is die 100 miljoen ook totaal niet te vergelijken met die 85.

Die 100 was immer toen de duurste aller tijden. Nu is dat 222. Dus als je dat afzet tegen elkaarzou Frenkie in die tijd tegen over Bale zon 35 miljoen gekost hebben. Niet een heel raar bedrag.
bale was gewoon 1 voorbeeld.. tuurlijk zijn de bedragen van nu idioot hoog, maar vind van frenkie gewoon absurd, echt nog amper wat laten zien..
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bale was gewoon 1 voorbeeld.. tuurlijk zijn de bedragen van nu idioot hoog, maar vind van frenkie gewoon absurd, echt nog amper wat laten zien..
Hele belangrijke wedstrijden gewoon bij de betere spelers van het veld. Dat jij dat niet ziet is jammer voor je man.

En niet alleen nationaal. Vanaf zijn debuut in het nl elftal draait dat team gewoon beter. En niet tegen de minste tegenstanders. Duitsland en Frankrijk is gewoon absolute wereldtop.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele belangrijke wedstrijden gewoon bij de betere spelers van het veld. Dat jij dat niet ziet is jammer voor je man.

En niet alleen nationaal. Vanaf zijn debuut in het nl elftal draait dat team gewoon beter. En niet tegen de minste tegenstanders. Duitsland en Frankrijk is gewoon absolute wereldtop.
welke belangrijke wedstrijden de betere ? psv uit ? herenveen thuis ? feyenoord uit ? heracles uit ? real 1 van de minderen.. voor zoon bedrag mag behoor je normaal tot 1 van de sterkhouders en vind ik hem absoluut niet...en nederlands elftal ging niet perse beter lopen door hem, het hele team speelde veel beter puur door vertrouwen van een trainer.. daarbij was dit voor zijn transfer..
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 11:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

welke belangrijke wedstrijden de betere ? psv uit ? herenveen thuis ? feyenoord uit ? heracles uit ? real 1 van de minderen.. voor zoon bedrag mag behoor je normaal tot 1 van de sterkhouders en vind ik hem absoluut niet...en nederlands elftal ging niet perse beter lopen door hem, het hele team speelde veel beter puur door vertrouwen van een trainer.. daarbij was dit voor zijn transfer..
Dan heb je de internationale media niet gevolgd over het nl elftal.

Europees vrijwel alle wedstrijden bij de betere. Net als tegen real. Toen was hij ook gewoon heel goed.

Maar goed. Het spel dat hij speelt valt jou niet op. Blijkbaar let je niet op de spelers die lijnen uitzetten en snelheid van het spel bepalen.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heb je de internationale media niet gevolgd over het nl elftal.

Europees vrijwel alle wedstrijden bij de betere. Net als tegen real. Toen was hij ook gewoon heel goed.

Maar goed. Het spel dat hij speelt valt jou niet op. Blijkbaar let je niet op de spelers die lijnen uitzetten en snelheid van het spel bepalen.
zeker wel, maar mag voor zoon bedrag bepalender zijn in zijn spel.. en dat vind ik niet, vind dat een ziyech als die op het middenveld speelt bepalender hierin.. die verplaatst juist het spel van links naar rechts..
remco k
 remco k - zondag 17 februari 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 14:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeker wel, maar mag voor zoon bedrag bepalender zijn in zijn spel.. en dat vind ik niet, vind dat een ziyech als die op het middenveld speelt bepalender hierin.. die verplaatst juist het spel van links naar rechts..
Die spelen toch beiden in een hele ander rol in het middenveld. De een op een offensieve plek. De andere op een defensieve plek op het middenveld.

Zo moeilijk is het dan toch niet te bregrijpen dat iemand dan op die manier niet bepalend kan zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Die spelen toch beiden in een hele ander rol in het middenveld. De een op een offensieve plek. De andere op een defensieve plek op het middenveld.

Zo moeilijk is het dan toch niet te bregrijpen dat iemand dan op die manier niet bepalend kan zijn.
ook in verdedigende/defensieve taken vind ik hem niet goed altijd.. zie ik ziyech meer doen en het spel bepalen.. maar is eindeloze discussie kerel, ik vind het teveel geld voor wat hij laat zien en denk persoonlijk dat er betere spelers zijn voor zoon possitie en hij makkelijker te vervangen is dan een ziyech.. word niet voor niks door bijna iedere andere speler in de eredivisie gezegt dat ziyech de beste speler is van de eredivisie, kortom voor hoeveel kan hij verkocht worden ? ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door nummer10 --
p111
 p111 - zondag 17 februari 2019 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 10:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bale was gewoon 1 voorbeeld.. tuurlijk zijn de bedragen van nu idioot hoog, maar vind van frenkie gewoon absurd, echt nog amper wat laten zien..
Doorslaggevend zijn top wedstrijd tegen Frankrijk toen was iedereen overtuigd !! sorry bijna iedereen
nummer10
 nummer10 - zondag 17 februari 2019 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 23:01 schreef p111 het volgende:

[..]

Doorslaggevend zijn top wedstrijd tegen Frankrijk toen was iedereen overtuigd !! sorry bijna iedereen
speelde indd prima, maar 1 a 2 wedstrijden zegt mij nooit wat... bij geen enkele speler.. laten zien over een volledig seizoen constant of 2.. dan heb jejezelf bewezen en dan nog ben je afhankelijk van je team en trainer hoe je gaat presteren..
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

speelde indd prima, maar 1 a 2 wedstrijden zegt mij nooit wat... bij geen enkele speler.. laten zien over een volledig seizoen constant of 2.. dan heb jejezelf bewezen en dan nog ben je afhankelijk van je team en trainer hoe je gaat presteren..
In mijn beleving doet hij dat nu.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook in verdedigende/defensieve taken vind ik hem niet goed altijd.. zie ik ziyech meer doen en het spel bepalen.. maar is eindeloze discussie kerel, ik vind het teveel geld voor wat hij laat zien en denk persoonlijk dat er betere spelers zijn voor zoon possitie en hij makkelijker te vervangen is dan een ziyech.. word niet voor niks door bijna iedere andere speler in de eredivisie gezegt dat ziyech de beste speler is van de eredivisie, kortom voor hoeveel kan hij verkocht worden ? ;)
Het geld is ook helemaal geen issue. Dat vond ik ook te veel. Maar dat vind ik voor iedere speler te veel. Ook voor Messi.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 09:34   quote  deeplink  
Alle balcontacten van Frenkie tegen Madrid. Als je daar niet kan uithalen hoe bepalend hij voor de ploeg is. Sorry hoor, maar dan ga je heel weinig spelers nog goed genoeg vinden.

remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 09:49   quote  deeplink  
En onderstaan een hele mooie uitleg over wat voor type speler het is.

remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook in verdedigende/defensieve taken vind ik hem niet goed altijd.. zie ik ziyech meer doen en het spel bepalen.. maar is eindeloze discussie kerel, ik vind het teveel geld voor wat hij laat zien en denk persoonlijk dat er betere spelers zijn voor zoon possitie en hij makkelijker te vervangen is dan een ziyech.. word niet voor niks door bijna iedere andere speler in de eredivisie gezegt dat ziyech de beste speler is van de eredivisie, kortom voor hoeveel kan hij verkocht worden ? ;)
Overigens zijn er van dit type speler maar heel erg weinig, en van het type ziyech echt heel veel.

En dan heb ik het niet over kwaliteit, maar over het type speler..
nummer10
 nummer10 - maandag 18 februari 2019 - 11:33   quote  deeplink  
je snapt me niet helemaal... je ziet toch zelf ook het verschil vam frenkie voor en na de winterstop.. of liever gezegt voor zijn transfer.. voor de tijd lekker frivool,lekker vrij, etc.. is nu allemaal wat gemaakter.. wellicht wil die het te graag bewijzen..
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2019 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:
je snapt me niet helemaal... je ziet toch zelf ook het verschil vam frenkie voor en na de winterstop.. of liever gezegt voor zijn transfer.. voor de tijd lekker frivool,lekker vrij, etc.. is nu allemaal wat gemaakter.. wellicht wil die het te graag bewijzen..
Ik zie een heel elftal het lastiger hebben, ook ziyech en de Ligt Tadic zijn veel minder positief aanwezig dan voor de winterstop. Dus het hele elftal.

En nu is het weer van voor de winterstop. Een andere keer heeft ie uberhaubt amper nog wat laten zien.

Als je wil dan iemand begrijpt wat je bedoelt, wees dan eenduidiger in wat je erover post.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 februari 2019 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie een heel elftal het lastiger hebben, ook ziyech en de Ligt Tadic zijn veel minder positief aanwezig dan voor de winterstop. Dus het hele elftal.

En nu is het weer van voor de winterstop. Een andere keer heeft ie uberhaubt amper nog wat laten zien.

Als je wil dan iemand begrijpt wat je bedoelt, wees dan eenduidiger in wat je erover post.
voor de winterstop/transfer voetbalde hij anders, was die aanweziger.. nog niet dat ik het top vond voor zoon transfer.. daarvoor heeft die in mijn ogen te weinig laten zien.. maar was die wel beter dan nu..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 februari 2019 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 13:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor de winterstop/transfer voetbalde hij anders, was die aanweziger.. nog niet dat ik het top vond voor zoon transfer.. daarvoor heeft die in mijn ogen te weinig laten zien.. maar was die wel beter dan nu..
Het gaat toch niet alleen om wat hij heeft laten zien bij ons, maar het gaat bij de grote europeesche ploegen nog meer om de potentie die ze in een speler (in dit geval Frenkie de Jong) zien. En ja ik durf te zeggen dat wanneer hij bij zo'n ploeg speelt, lees Barcelona, dat hij een hele grote speler kan gaan worden. Ik durf ook te zeggen dat hij wel degelijk iets heeft wat Johan Cruijff ook had. Zijn zeer kort wegdraaien, het versnellen, maar vooral ook het ogenschijnlijke laconieke wat onze Johan Cruijff ook wel degelijk had, het bewegen. Ik wil hem niet helemaal vergelijken met Johan Cruijff, want Frenkie zit nog maar in het begin van een mogelijk grote carrierre.....
overigens zijn er natuurlijk meer spelers die op één of andere manier aan grote spelers doen denken, maar in dit geval gaat het om Frenkie de Jong.....
remco k
 remco k - dinsdag 19 februari 2019 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 20:46 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het gaat toch niet alleen om wat hij heeft laten zien bij ons, maar het gaat bij de grote europeesche ploegen nog meer om de potentie die ze in een speler (in dit geval Frenkie de Jong) zien. En ja ik durf te zeggen dat wanneer hij bij zo'n ploeg speelt, lees Barcelona, dat hij een hele grote speler kan gaan worden. Ik durf ook te zeggen dat hij wel degelijk iets heeft wat Johan Cruijff ook had. Zijn zeer kort wegdraaien, het versnellen, maar vooral ook het ogenschijnlijke laconieke wat onze Johan Cruijff ook wel degelijk had, het bewegen. Ik wil hem niet helemaal vergelijken met Johan Cruijff, want Frenkie zit nog maar in het begin van een mogelijk grote carrierre.....
overigens zijn er natuurlijk meer spelers die op één of andere manier aan grote spelers doen denken, maar in dit geval gaat het om Frenkie de Jong.....
Helemaal eens. En het kan inderdaad een grote worden. Dat is het nog niet. En hij kan ook zomaar ergens op de bank belanden. Geen enkele zekerheid. Maar zeker de potentie en zeker al veel laten zien dit seizoen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 februari 2019 - 07:14   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 07:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. En het kan inderdaad een grote worden. Dat is het nog niet. En hij kan ook zomaar ergens op de bank belanden. Geen enkele zekerheid. Maar zeker de potentie en zeker al veel laten zien dit seizoen.
dat is jouwn mening.. en ik denk er echter anders over.. en naruurlijk hoop ik dat ik er compleet naast zit alleen al voor het nederlandse voetbal..
hjf
 hjf - maandag 25 februari 2019 - 08:45   quote  deeplink  
Onze grootste wordt de scheidsrechter. RM dankzij weer een dubieuze beslissing gewonnen dit weekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT REAL IN ACHTSTE FINALE CL!!!









0.0131168