BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2019 - 16:39   quote  deeplink  
Meld je hier aan ,meeste stemmen gelden .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 maart 2019 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - zondag 17 februari 2019 - 16:40   quote  deeplink  
Ik meld me.

Optyfen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:40 schreef MMM het volgende:
Ik meld me.

Optyfen.
Jou stem telt voor 5 !
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 16:43   quote  deeplink  
OPROTTEN
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 februari 2019 - 16:43   quote  deeplink  
o ver waren we vorig jaar al
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 februari 2019 - 16:43   quote  deeplink  
Nog een keer hetzelfde topic?
tomson
 tomson - zondag 17 februari 2019 - 16:46   quote  deeplink  
https://youtu.be/hNFQckpxn4Y
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2019 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:43 schreef MightyAce het volgende:
Nog een keer hetzelfde topic?
Kan je nagaan.
Maar wat stem jij,?
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 februari 2019 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je nagaan.
Maar wat stem jij,?
Liever vandaag nog weg.
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2019 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Hahaha die is goed!
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 17 februari 2019 - 16:50   quote  deeplink  
Lijkt mij wel handig als die keer besluit te vertrekken kunnen wij ook verder.
Maar niemand gaat hem ontslaan
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 februari 2019 - 16:51   quote  deeplink  
Miljoen afkoopsom is niks
ar
 ar - zondag 17 februari 2019 - 16:55   quote  deeplink  
Die gaat echt niet vanzelf.
In tegenstelling tot Gio, zal hij met pek en veren moeten gaan. Anders kunnen we nog jaren genieten.
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 februari 2019 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:55 schreef ar het volgende:
Die gaat echt niet vanzelf.
In tegenstelling tot Gio, zal hij met pek en veren moeten gaan. Anders kunnen we nog jaren genieten.
Is ie over een paar jaar weer trots. "Het is geen jong Feyenoord, maar we zitten mooi wel in De Keuken Kampioen divisie!"
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 16:59   quote  deeplink  
Lange neus naar de KNVB , hoezo van onderaf instromen , wij stromen in op de manier zoals wij dat willen ! van bovenaf .
kenny
 kenny - zondag 17 februari 2019 - 16:59   quote  deeplink  
dat gio deze selectie niet aan het voetballen krijgt weten we maar deze selectie is totaal niet in belans middeveld heeft geen voetballend vermogen , dat mag je v geel aanrekenen clasie voegd 0,0 toe en is niet geschikt meer voor gewenste niveau , ajoub zit bijna alleen maar op de bank en sinestera is niet eens goed genoeg voor jonf feyenoord nou tel uit je winst , v geel is totaal niet capabel genoeg
MightyAce
 MightyAce - zondag 17 februari 2019 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:59 schreef van geil het volgende:
Lange neus naar de KNVB , hoezo van onderaf instromen , wij stromen in op de manier zoals wij dat willen ! van bovenaf .
Precies!
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 17:01   quote  deeplink  
TROTS, zorgvuldig ,weloverwogen en breed gedragen.
ras
 ras - zondag 17 februari 2019 - 17:01   quote  deeplink  
Van Geel moet zo snel mogelijk vertrekken, liever gisteren dan vandaag.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 februari 2019 - 17:14   quote  deeplink  
Weg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 16:51 schreef Stylzz het volgende:
Miljoen afkoopsom is niks
Soms een stapje achteruit om er 2 naar voren te maken..
Het is wel welletjes zo met Martin.
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 februari 2019 - 17:26   quote  deeplink  
Ik kijk toch wel
igor korneev
 igor korneev - zondag 17 februari 2019 - 17:34   quote  deeplink  
Voetbal is al jaren stuk.
Feyenoord presteerd al decennia wisselvallig.
Onder van geel eindelijk weer eens wat succesen geboekt.
Maar het zijn vooral de spelers die het moeten doen en falen weer is. Hadden ze bovenaan gestaan hadden ze hem gewoon gewonnen omdat ze dan ergens voor spelen.
Nu is t weer zielloos.
Maar elk nadeel heeft een voordeel.
Ik mis vooral de Feyenoord fans zoals die er decennia lang waren, ook in slechtere tijden.
Dus van geel blijf lekker zitten, tijd dat neuzen publiek oprot

@analist.
je hebt nog geen zinnig stukje van mij gelezen is je reactie op het bovenstaande.
leg uit.
dat voetbal al jaren verrot gaat door individuen op t veld met veel te hoge salarissen lijkt mij een feit. regel 1 klopt dus.
regel 2 is een feit, onder van geel meer succes dan ervoor
regel 3 is speculatief, maar regelmatig bewezen.spelers laten hun hoofd hangen als de resultaten niet optimaal zijn
het laatste stuk, is ook een feit, het publiek word steeds kritischer en stiller.
waar we vroeger de hele kuip er steeds achter gooide kunnen we dat nu alleen nog bij top wedstrijden. Zie ook het zojuist geposte artikel een paar posts hierboven.

waar is de een en al onzin precies?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - zondag 17 februari 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Rot jij maar lekker op
MMM
 MMM - zondag 17 februari 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Van Geel EXIT

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door MMM --
analist
 analist - zondag 17 februari 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Igor.
Nog geen zinnig stukje van je gelezen. Van Geel had al drie jaar eerder weg moeten zijn. Geen enkele meerwaarde meer heeft deze man voor Feijenoord. Wil niet investeren in toekomst, zoals hij zelf zegt mijn zekerheidjes. Ik heb hem wel eenbs gezproken en weet nog niet wat zijn zeker-heidjes zijn. Misschien een Clasie en dat soort spelers. Een Fer, Janmaar etc. Ooit een goede jonge talentvolle speler uit Brazilie kon Van Geel krijgen. Had geen interesse en deed n8et in Braziliaans, Argentijnse spelers etc. Een vreselijke hooghartig en afstandelijke man. Heeft de eerste jaren goede dingen gedaan, dank daarvoor, maar had allang weg gemoeten. Er zal veel meer druk moeten komen om die man weg te krijgen, voordat Feijenoord ten onder gaat.
igor korneev
 igor korneev - zondag 17 februari 2019 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 17:50 schreef analist het volgende:
Igor.
Nog geen zinnig stukje van je gelezen. Van Geel had al drie jaar eerder weg moeten zijn. Geen enkele meerwaarde meer heeft deze man voor Feijenoord. Wil niet investeren in toekomst, zoals hij zelf zegt mijn zekerheidjes. Ik heb hem wel eenbs gezproken en weet nog niet wat zijn zeker-heidjes zijn. Misschien een Clasie en dat soort spelers. Een Fer, Janmaar etc. Ooit een goede jonge talentvolle speler uit Brazilie kon Van Geel krijgen. Had geen interesse en deed n8et in Braziliaans, Argentijnse spelers etc. Een vreselijke hooghartig en afstandelijke man. Heeft de eerste jaren goede dingen gedaan, dank daarvoor, maar had allang weg gemoeten. Er zal veel meer druk moeten komen om die man weg te krijgen, voordat Feijenoord ten onder gaat.
Ik lees ook weinig zinnige teksten hier, maar moet zeggen dat je dit nu wel doet. Goede reactie.
Ik sta er anders in, of misschien wel jouw laatste stukje, dat dingen langer slecht moeten gaan eerder ik ook liever een andere td wil.
Gaat laatste paar jaar minder, ik heb nog wel wat krediet over, omdat hij voor een groot aandeel onze club gered heeft.

Als de koek op is,is hij op. En dat betekent dan het einde van van geel.
Maar om mijn eerdere post te verklaren.
Ik zeg niet graag tegen Feyenoorders dat ze op moeten rotten en er zelfs een topic voor openen, Gio verging t ook zo.
Vandaar dat ik dan geen verschil zie om t ook te zeggen tegen te kritische fans.
Oprotten tegen professionele Feyenoord medewerkers,die hart voor de zaak hebben? Zou niet moeten kunnen bij Feyenoord

Vind je Feyenoord city dan niet juist een investering in de toekomst?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - zondag 17 februari 2019 - 18:06   quote  deeplink  
MMM EXIT
analist
 analist - zondag 17 februari 2019 - 18:25   quote  deeplink  
Igor.
Ik vind Feijenoord City geen goede investering. Bouwbedrijf BAM had een ontwerp klaar voor de renovatie van De Kuip. Het kostenplaatje was + 240 milj. Ik denk dat deze investering beter voor Feijenoord had geweest. Je wordt alleen groter door een zeer, zeer goed werkende scouting. Zo komen er grote talenten en met tyoekomdst. Zowel sportief als financieel. Maar Van Geel heeft echt geen goede contacten. Doet alleen zaken om het Feijenoord legioen rustig te houden, wat hem zeer makkelijk afgaat. Op dat punt is hij bijzonder slim. Eruit moert die man.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 februari 2019 - 18:28   quote  deeplink  
van Geel mag weg, door de voordeur.
Ik vind het meeloopgedrag om een nederlaag aan de td op te hangen.
Er zijn er meer verantwoordelijk.
MMM
 MMM - zondag 17 februari 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:28 schreef FR-Henk het volgende:
van Geel mag weg, door de voordeur.
Ik vind het meeloopgedrag om een nederlaag aan de td op te hangen.
Er zijn er meer verantwoordelijk.
Hoofdverantwoordelijk voor deze selectie.

En weg door de voordeur is te laat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2019 - 19:30   quote  deeplink  
Eens
R()b
 R()b - zondag 17 februari 2019 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:04 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ik lees ook weinig zinnige teksten hier, maar moet zeggen dat je dit nu wel doet. Goede reactie.
Ik sta er anders in, of misschien wel jouw laatste stukje, dat dingen langer slecht moeten gaan eerder ik ook liever een andere td wil.
Gaat laatste paar jaar minder, ik heb nog wel wat krediet over, omdat hij voor een groot aandeel onze club gered heeft.

Als de koek op is,is hij op. En dat betekent dan het einde van van geel.
Maar om mijn eerdere post te verklaren.
Ik zeg niet graag tegen Feyenoorders dat ze op moeten rotten en er zelfs een topic voor openen, Gio verging t ook zo.
Vandaar dat ik dan geen verschil zie om t ook te zeggen tegen te kritische fans.
Oprotten tegen professionele Feyenoord medewerkers,die hart voor de zaak hebben? Zou niet moeten kunnen bij Feyenoord

Vind je Feyenoord city dan niet juist een investering in de toekomst?
Ik ben ook niet van het oprotten van, maar soms moet je gewoon opdonderen.
Gio hoeft van mij niet weg, maar zich wel aanpassen en waarom zie je vandaag.
Zelfde geld voor van Geel hoeft niet weg, maar aanpassen of lekker opdonderen.

Want leg mij eens uit, wat is er dan zo verschrikkelijk heilig aan van Geel?
Wat is zijn specifieke kwaliteit?
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 19:36   quote  deeplink  
Schop onder zijn reet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 17 februari 2019 - 20:57   quote  deeplink  
Tis mooi geweest Martin. En laat je opvolger die nieuwe trainer maar aanstellen.
kenny
 kenny - zondag 17 februari 2019 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 17:50 schreef analist het volgende:
Igor.
Nog geen zinnig stukje van je gelezen. Van Geel had al drie jaar eerder weg moeten zijn. Geen enkele meerwaarde meer heeft deze man voor Feijenoord. Wil niet investeren in toekomst, zoals hij zelf zegt mijn zekerheidjes. Ik heb hem wel eenbs gezproken en weet nog niet wat zijn zeker-heidjes zijn. Misschien een Clasie en dat soort spelers. Een Fer, Janmaar etc. Ooit een goede jonge talentvolle speler uit Brazilie kon Van Geel krijgen. Had geen interesse en deed n8et in Braziliaans, Argentijnse spelers etc. Een vreselijke hooghartig en afstandelijke man. Heeft de eerste jaren goede dingen gedaan, dank daarvoor, maar had allang weg gemoeten. Er zal veel meer druk moeten komen om die man weg te krijgen, voordat Feijenoord ten onder gaat.
volkomen mee eens
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 21:01 schreef kenny het volgende:

[..]

volkomen mee eens
Misschien overbodig :) , maar +2
kenny
 kenny - zondag 17 februari 2019 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 20:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Tis mooi geweest Martin. En laat je opvolger die nieuwe trainer maar aanstellen.
precies , v geel blijft hopen op advocaat en het jaar erna dirk kuyt , dat gaat toch nergens over , advocaat is een zeer slechte keus hij heeft ook al afgezegd nou waarom weer afwachten en dirk kuyt waarop is gebaseerd dat hij een goede trainer is ?? laat die jongen nou eerst eens ergens anders een aantal jaar hoofdtrainer zijn , ervaring opdoen met de daarbij horende fouten maken , doet hij het goed dan kan je overwegen of hij in je visie en beleid past , die v geel is alleen maar aan het overleven en totaal niet om iets goeds neer te zetten bij onze club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 februari 2019 door kenny --
van geil
 van geil - zondag 17 februari 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Eens
kenny
 kenny - zondag 17 februari 2019 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:25 schreef analist het volgende:
Igor.
Ik vind Feijenoord City geen goede investering. Bouwbedrijf BAM had een ontwerp klaar voor de renovatie van De Kuip. Het kostenplaatje was + 240 milj. Ik denk dat deze investering beter voor Feijenoord had geweest. Je wordt alleen groter door een zeer, zeer goed werkende scouting. Zo komen er grote talenten en met tyoekomdst. Zowel sportief als financieel. Maar Van Geel heeft echt geen goede contacten. Doet alleen zaken om het Feijenoord legioen rustig te houden, wat hem zeer makkelijk afgaat. Op dat punt is hij bijzonder slim. Eruit moert die man.
ben het gedeeltelijk wel met je eens , door een groot nieuw stadion zijn we ineens geen topclub , beter gezegd al blijft feyenoord zo doelloos aan modderen wat heeft zo'n nieuw stadion dan voor zin
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 februari 2019 - 09:02   quote  deeplink  
Oprotten van Geel
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 februari 2019 - 14:47   quote  deeplink  
Kan jk ergens tekenen..?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 februari 2019 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 14:47 schreef RenatoBos het volgende:
Kan jk ergens tekenen..?
https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/Feyenoord_Van_Geel_moet_weg/?tJFfIdb
van geil
 van geil - maandag 18 februari 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Rust bewaren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 februari 2019 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2019 - 18:27 schreef van geil het volgende:
Rust bewaren
Tijd voor een seniorenflatje idd.

https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/Feyenoord_Van_Geel_moet_weg/?tJFfIdb
VVout
 VVout - maandag 18 februari 2019 - 22:26   quote  deeplink  
Duurt te lang die 1000!
van geil
 van geil - maandag 18 februari 2019 - 22:26   quote  deeplink  
Je zal toch de puinhopen moeten opruimen als opvolger, dat is bijna onmogelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 februari 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Nee. De club is al failliet.

Of wordt komende 5 jaar gewoon 3e of 4e.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 februari 2019 - 23:15   quote  deeplink  
Dat laatste is positief ingeschaalt Henk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel









0.0115280