BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 februari 2019 - 23:18   quote  deeplink  
Met een veel lagere begroting kan AZ dat ook.
van geil
 van geil - maandag 18 februari 2019 - 23:21   quote  deeplink  
Stamppot
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 februari 2019 - 23:54   quote  deeplink  
Tot zover het nieuws over brabo-lesbiennes.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 februari 2019 - 07:06   quote  deeplink  
Oprot rijtje:
1. Van Geel
2. Gio
3. Gastel
4. Landzaat
5. Bolle Bas
6. De Jong (nog niets toegevoegd)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 februari 2019 - 07:14   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/549187/feyenoord-neemt-alvast-belangrijke-beslissing-over-trainers

Hahahaaa
Fart
 Fart - dinsdag 19 februari 2019 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Worden er bij 30.000 stemmen eerst kamervragen over gesteld?
Want als we daar op moeten wachten duurt het nog wel een decennia.

Edit: in het tempo waarin het oploopt trouwens ook
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 februari 2019 - 08:58   quote  deeplink  
En al die mensen die hun laptopscherm bekrassen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Landzaat is nu ook trainer van Jong Feyenoord.
Tenminste gisteren wel.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 februari 2019 - 09:03   quote  deeplink  
Als t voor hetzelfde geld is, soit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 08:33 schreef Fart het volgende:

[..]

Worden er bij 30.000 stemmen eerst kamervragen over gesteld?
Want als we daar op moeten wachten duurt het nog wel een decennia.

Edit: in het tempo waarin het oploopt trouwens ook
Er moet gewoon een grote fart door t maasgebouw.

https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/Feyenoord_Van_Geel_moet_weg/?tJFfIdb
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:
Als t voor hetzelfde geld is, soit
Ja dat wel idd hahaha
Fart
 Fart - dinsdag 19 februari 2019 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 09:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Er moet gewoon een grote fart door t maasgebouw.

https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/Feyenoord_Van_Geel_moet_weg/?tJFfIdb
Als een soort frisse wind zeg maar.
Ja mee eens.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:14   quote  deeplink  
Fresh fart,fresh start

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 februari 2019 - 09:15   quote  deeplink  
Hebben de leden van de rvc geen veto?
Of is het weer zo gedraaid dat v G de absolute macht heeft samen met die blonde dolly
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Ze waren vergeten een potje te maken voor de afkoop
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 februari 2019 - 09:17   quote  deeplink  
Disfunctioneren is in Frankrijk een reden om weg te moeten
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 09:20   quote  deeplink  
Die gele hesjes zeggen anders
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 februari 2019 - 09:37   quote  deeplink  
Haha tja dat is waar
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 19 februari 2019 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Patsy gezocht.
yoghurt17
 yoghurt17 - dinsdag 19 februari 2019 - 10:53   quote  deeplink  
Oprotten met van Geel en iemand neerzetten die er de juiste jeugdspelers tussenuit pikt en een goed scoutingsapparaat op poten kan zetten. Dat laatste ontbreekt het echt al jaren aan, wanneer is er nou voor het laatst een speler van pak hem beetje 18/20 gescout en naar Feyenoord gehaald vanuit het buitenland en geslaagd in de kuip. Herinner mij:
Gustafson
Sinisterra
Hansson (in de jeugd)
Singh

Allemaal talenten die het niet hebben gered in de kuip.
De laatste keer dat ik een succesvolle naam voorbij zag komen vanuit de scouting was die van Lewandowksi een jaar of 10 terug (http://www.soccernews.nl/news/62549/feyenoord-volgt-talentvolle-poolse-spits).
kenny
 kenny - dinsdag 19 februari 2019 - 11:00   quote  deeplink  
het is werkelijk niet te geloven , de directie wil weinig veranderingen buiten vervanging van gio pfff , hebben die lui strond in de ogen ?? zien ze niet dat er bij varkenoord geen grote talenten voort komen ? als je bij 020 psv en az kijkt komen daar echte grote talenten door die weer waarde creeren , zien die niet dat die v geel een grote ramp is voor feyenoord biuten dat het een kwal van een vent is die iedereen uitspuugt , zo'n v gastel die een volgeling van de ramon verheije methode is ook een grote drama is (in het buitenland lachen ze zich dood die spelen wekelijks 2 a 3 wedstrijden en trainen nog ff harder )en dan hebben we jan lul de jong die alleen maar prietpraat verkoopt voor de camera , en dan hebben we nog niet gehad over de soap serie feyenoord city wat een triest en lachwekkend voor woorden is ,,,, nee gaat wel lekker zo met onze club die zijn goed bezig
MMM
 MMM - dinsdag 19 februari 2019 - 11:12   quote  deeplink  
Deze man maakt zoveel fouten dat het bijna bewust kapot maken van de club lijkt. Ongelooflijk.
erwin berntssen
 erwin berntssen - dinsdag 19 februari 2019 - 14:05   quote  deeplink  
ja lekker op tyfen ik hoop dat er nu eens een beweging op gang komt dat hij eruit wordt getrapt .
hopelijk dat de rvc ook eens een keer hun werk doen .
hopelijk volgende wedstrijd hele stadion met spandoeken tegen hem dat goed in beeld komt op tv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2019 door erwin berntssen --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 februari 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 07:06 schreef Stylzz het volgende:
Oprot rijtje:
1. Van Geel
2. Gio
3. Gastel
4. Landzaat
5. Bolle Bas
6. De Jong (nog niets toegevoegd)
Zorg dan ook voor 6 zeer goeie nieuwe namen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 februari 2019 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 15:46 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Zorg dan ook voor 6 zeer goeie nieuwe namen
Zodra ze me ervoor gaan betalen, prima
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 19 februari 2019 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 17:34 schreef igor korneev het volgende:

Maar elk nadeel heeft een voordeel.
Ik mis vooral de Feyenoord fans zoals die er decennia lang waren, ook in slechtere tijden.
Dus van geel blijf lekker zitten, tijd dat neuzen publiek oprot
zijn er meer die zo denken.
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/historie-oud-spelers/214566/buijs-over-clubliefde-voor-feyenoord-dat-gevoel-wordt-minder?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 19 februari 2019 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 19:35 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik ben ook niet van het oprotten van, maar soms moet je gewoon opdonderen.
Gio hoeft van mij niet weg, maar zich wel aanpassen en waarom zie je vandaag.
Zelfde geld voor van Geel hoeft niet weg, maar aanpassen of lekker opdonderen.

Want leg mij eens uit, wat is er dan zo verschrikkelijk heilig aan van Geel?
Wat is zijn specifieke kwaliteit?
feyenoord redden van een faillissement.
heeft t zakje geld van vvf goed besteed.
fey had twente kunnen zijn zonder hem.

zoals henk zijn topic had genoemd klinkt al wat respectvoller.
als iedereen hem weg wil hebben prima, maar wel op een feyenoord manier, met respect.
van geil
 van geil - dinsdag 19 februari 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 11:12 schreef MMM het volgende:
Deze man maakt zoveel fouten dat het bijna bewust kapot maken van de club lijkt. Ongelooflijk.
Zak met poen.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 19 februari 2019 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 17:50 schreef analist het volgende:
Igor.
Nog geen zinnig stukje van je gelezen. Van Geel had al drie jaar eerder weg moeten zijn. Geen enkele meerwaarde meer heeft deze man voor Feijenoord. Wil niet investeren in toekomst, zoals hij zelf zegt mijn zekerheidjes. Ik heb hem wel eenbs gezproken en weet nog niet wat zijn zeker-heidjes zijn. Misschien een Clasie en dat soort spelers. Een Fer, Janmaar etc. Ooit een goede jonge talentvolle speler uit Brazilie kon Van Geel krijgen. Had geen interesse en deed n8et in Braziliaans, Argentijnse spelers etc. Een vreselijke hooghartig en afstandelijke man. Heeft de eerste jaren goede dingen gedaan, dank daarvoor, maar had allang weg gemoeten. Er zal veel meer druk moeten komen om die man weg te krijgen, voordat Feijenoord ten onder gaat.
Voetbal is al jaren stuk.
Feyenoord presteerd al decennia wisselvallig.
Onder van geel eindelijk weer eens wat succesen geboekt.
Maar het zijn vooral de spelers die het moeten doen en falen weer is. Hadden ze bovenaan gestaan hadden ze hem gewoon gewonnen omdat ze dan ergens voor spelen.
Nu is t weer zielloos.
Maar elk nadeel heeft een voordeel.
Ik mis vooral de Feyenoord fans zoals die er decennia lang waren, ook in slechtere tijden.
Dus van geel blijf lekker zitten, tijd dat neuzen publiek oprot

@analist.
je hebt nog geen zinnig stukje van mij gelezen is je reactie op het bovenstaande.
leg uit.
dat voetbal al jaren verrot gaat door individuen op t veld met veel te hoge salarissen lijkt mij een feit. regel 1 klopt dus.
regel 2 is een feit, onder van geel meer succes dan ervoor
regel 3 is speculatief, maar regelmatig bewezen.spelers laten hun hoofd hangen als de resultaten niet optimaal zijn
het laatste stuk, is ook een feit, het publiek word steeds kritischer en stiller.
waar we vroeger de hele kuip er steeds achter gooide kunnen we dat nu alleen nog bij top wedstrijden. Zie ook het zojuist geposte artikel een paar posts hierboven.

waar is de een en al onzin precies?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 februari 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Gaat niet weg, is geen geld, wie, dan?
analist
 analist - dinsdag 19 februari 2019 - 17:15   quote  deeplink  
IGOR.
Neem eens een duidelijk standpunt in.
Van Geel heeft aan aantal jaren zijn werk voor Feijenoord goed gedaan. De laatste jaren echter is het een grote puinhoop. Voorbeeld; je stelt van Bronkhorst aan als trainer. Dasn zet je daar twee assistenten naast, die een andere persoonlijkheid hebben en geen zwijgende figuren als Van Gastel en Landzaat. Beter zou zijn een type als John de Wolf, zal zeker voor oorlog zorgen, wat ook nodig is.
Vervolgens zijn aankoopbeleid van de laatste jaren: Boetius, Clasie etc. Met dat soort aankopen schiet je niet op en is kapitaalvernietiging. De nieuwe voorzitter zal zeker niets in te brengen hebben tegen van Geel. Dus hij heeft vrij spel en het zal op termijn ook het einde zijn van Feijenoord. Wat dat betreft, zoals ik veel en veel eerder aangaf, doet Ajax het veel beter. Goede scouting, van Geel waar is onze scouting ????? Nee, ga zo snel mogelijk reorganiseren, voordat het te laat is.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 februari 2019 - 17:35   quote  deeplink  
John de Wolf....pppffff
analist
 analist - dinsdag 19 februari 2019 - 17:44   quote  deeplink  
Cobus.
Lees even goed. Een type als. Giovanni is een introvert type, daar zet je een extrovert type naast. Dan is er balans tussen twee personen, zeker met een derde trainer die daar tussenin functioneert. Misschien zo duidelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 18:02   quote  deeplink  
https://secure.avaaz.org/nl/community_petitions/Feyenoord_Van_Geel_moet_weg/?tJFfIdb
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 februari 2019 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 17:44 schreef analist het volgende:
Cobus.
Lees even goed. Een type als. Giovanni is een introvert type, daar zet je een extrovert type naast. Dan is er balans tussen twee personen, zeker met een derde trainer die daar tussenin functioneert. Misschien zo duidelijk.
Ja, dat is beter...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 februari 2019 - 20:34   quote  deeplink  
Kuyt was extrovert.
R()b
 R()b - dinsdag 19 februari 2019 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 20:34 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt was extrovert.
Had ook geen sterke band met Gio.
Was het blijkbaar ook oneens met vele dingen, gezien zijn documentaire en boek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 februari 2019 - 21:15   quote  deeplink  
https://shows.pippa.io/ad-voetbal-podcast/episodes/het-is-tijd-voor-een-grote-schoonmaak-bij-feyenoord
Bol.Ron
 Bol.Ron - woensdag 20 februari 2019 - 06:58   quote  deeplink  
Geen enkele trainer kan met deze spelers kampioen worden, in elke linie zit zwakte. Daar moeten ze eerst iets aan doen en een trainer die het uiterste eist van zijn spelers en geen wisselvallige prestaties tolereert. Van Geel moet zorgen dat in elke linie versterking komt en Jörgensen, van der Heijden en Botteghin verkopen. Ook de talentvolle jeugd meer kansen geven voordat die straks allemaal weer worden weggekaapt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 februari 2019 door Bol.Ron --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 februari 2019 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 06:58 schreef Bol.Ron het volgende:
Geen enkele trainer kan met deze spelers kampioen worden, in elke linie zit zwakte. Daar moeten ze eerst iets aan doen en een trainer die het uiterste eist van zijn spelers en geen wisselvallige prestaties tolereert. Van Geel moet zorgen dat in elke linie versterking komt en Jörgensen, van der Heijden en Botteghin verkopen. Ook de talentvolle jeugd meer kansen geven voordat die straks allemaal weer worden weggekaapt.
Minder wisselvallig met meer jeugd. Dat is juist een kenmerk van jonge spelers.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 09:06   quote  deeplink  
Wisselvalliger dan dit kan echt niet.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 februari 2019 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 17:44 schreef analist het volgende:
Cobus.
Lees even goed. Een type als. Giovanni is een introvert type, daar zet je een extrovert type naast. Dan is er balans tussen twee personen, zeker met een derde trainer die daar tussenin functioneert. Misschien zo duidelijk.
Pfff. Analyseer jij maar mooi of het water links-, of rechtsdraaiend wegspoelt door de gootsteen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 februari 2019 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 09:22 schreef Leuv het volgende:

[..]

Pfff. Analyseer jij maar mooi of het water links-, of rechtsdraaiend wegspoelt door de gootsteen.
Hij heeft wel een punt.
Nu heb je 2 introverte personen op de bank en een halve dooie.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 februari 2019 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 09:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Nu heb je 2 introverte personen op de bank en een halve dooie.
Hoe ze iets uitstralen boeit me absoluut niet. Het gaat er toch nog altijd om of ze iets op de spelers kunnen overbrengen(didactische niveau) en voetbaltechnisch completair aan elkaar zijn.

Ik heb al vaker gezegd, analyseer de staf van ieder elftal van O7 tot O19, jong Feyenoord en het 1e. Het is werkelijk schrijnend welke oud spelers er daar allemaal in de staf zitten. Dat verklaart direct waarom er geen enkel niveau in de jeugd zit.
Refos, Schol, Schulz, Pinas, van Gobbel, Kuijt, Makaay, Taument, Landzaat, van Gastel.
Het zijn allemaal muv Kuijt kleurloze en niveauloze spelers in het verleden geweest. Moeten die onze jeugd beter maken ?

De bezem erdoor !!
kenny
 kenny - woensdag 20 februari 2019 - 11:11   quote  deeplink  
inderdaad is onze jeugd opleiding niet zo goed als gedacht zelfs AZ is ons op dat vlak al voorbij gestreefd , ik denk ook dat ze ons als club voorbij gaan streven en de derde topclub van nederland gaan worden , wat een goed beleid en visie kan doen bewijst AZ
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 10:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Hoe ze iets uitstralen boeit me absoluut niet. Het gaat er toch nog altijd om of ze iets op de spelers kunnen overbrengen(didactische niveau) en voetbaltechnisch completair aan elkaar zijn.

Ik heb al vaker gezegd, analyseer de staf van ieder elftal van O7 tot O19, jong Feyenoord en het 1e. Het is werkelijk schrijnend welke oud spelers er daar allemaal in de staf zitten. Dat verklaart direct waarom er geen enkel niveau in de jeugd zit.
Refos, Schol, Schulz, Pinas, van Gobbel, Kuijt, Makaay, Taument, Landzaat, van Gastel.
Het zijn allemaal muv Kuijt kleurloze en niveauloze spelers in het verleden geweest. Moeten die onze jeugd beter maken ?

De bezem erdoor !!
Landzaat stond bij AZ hoog aangeschreven in de jeugdopleiding, maar voor een groot deel ga ik in je zienswijze mee.
Leuv
 Leuv - woensdag 20 februari 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 11:11 schreef kenny het volgende:
inderdaad is onze jeugd opleiding niet zo goed als gedacht zelfs AZ is ons op dat vlak al voorbij gestreefd , ik denk ook dat ze ons als club voorbij gaan streven en de derde topclub van nederland gaan worden , wat een goed beleid en visie kan doen bewijst AZ
Onbegrijpelijk dat we, voor zo'n miljoenenbedrijf, zo weinig beleid voeren.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 20 februari 2019 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2019 - 17:15 schreef analist het volgende:
IGOR.
Neem eens een duidelijk standpunt in.
Van Geel heeft aan aantal jaren zijn werk voor Feijenoord goed gedaan. De laatste jaren echter is het een grote puinhoop. Voorbeeld; je stelt van Bronkhorst aan als trainer. Dasn zet je daar twee assistenten naast, die een andere persoonlijkheid hebben en geen zwijgende figuren als Van Gastel en Landzaat. Beter zou zijn een type als John de Wolf, zal zeker voor oorlog zorgen, wat ook nodig is.
Vervolgens zijn aankoopbeleid van de laatste jaren: Boetius, Clasie etc. Met dat soort aankopen schiet je niet op en is kapitaalvernietiging. De nieuwe voorzitter zal zeker niets in te brengen hebben tegen van Geel. Dus hij heeft vrij spel en het zal op termijn ook het einde zijn van Feijenoord. Wat dat betreft, zoals ik veel en veel eerder aangaf, doet Ajax het veel beter. Goede scouting, van Geel waar is onze scouting ????? Nee, ga zo snel mogelijk reorganiseren, voordat het te laat is.
Wat is er niet duidelijk aan mijn standpunt?
Ik ben van geel en Gio nog niet 100% zat zoals je de laatste 2 jaar kon lezen.
NIET ZAT. Wat ik wel zat ben is t jankmuilen gedrag van onze fans, kon je ook lezen.
Mensen leren maar niet hoe laf t is altijd maar naar t bestuur en de coach te wijzen, terwijl Feyenoord zover verwijderd is van de situatie voor van geel. En t mooie is dat ze dan geen idee hebben wie Gio of van geel moet gaan opvolgen. Laat staan dat de gekozen persoon überhaupt nog wel wil tekenen voor zulke chagrijnige fans.

Het roeproeteren hier wie moet oprotten en elkaar tegenspreken wie dan zou moeten opvolgen, dat is juist onduidelijk.
Maar hey, de meeste stemmen gelden. Hopelijk brengt het Feyenoord meer. Maar ik hou m'n hart vast dat het niet de andere kant opgaat.
De lijstjes met gefaalde spelers ken ik, stop daar ook even Berghuis,jorgenson,van Persie,Pelé en nog veel meer bij. Goed werk voor t geld.
Speciaal voor ons heeft gele meer geld uitgegeven, want dat was een roep van de fans, de gekozen spelers pakte anders uit dan gehoopt, maar de fans stonden voor het merendeel er achter. En o ja, boetius is weer weg en nog met een goede winst ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 februari 2019 door igor korneev --
R()b
 R()b - woensdag 20 februari 2019 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 13:12 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wat is er niet duidelijk aan mijn standpunt?
Ik ben van geel en Gio nog niet 100% zat zoals je de laatste 2 jaar kon lezen.
NIET ZAT. Wat ik wel zat ben is t jankmuilen gedrag van onze fans, kon je ook lezen.
Mensen leren maar niet hoe laf t is altijd maar naar t bestuur en de coach te wijzen, terwijl Feyenoord zover verwijderd is van de situatie voor van geel. En t mooie is dat ze dan geen idee hebben wie Gio of van geel moet gaan opvolgen. Laat staan dat de gekozen persoon überhaupt nog wel wil tekenen voor zulke chagrijnige fans.

Het roeproeteren hier wie moet oprotten en elkaar tegenspreken wie dan zou moeten opvolgen, dat is juist onduidelijk.
Maar hey, de meeste stemmen gelden. Hopelijk brengt het Feyenoord meer. Maar ik hou m'n hart vast dat het niet de andere kant opgaat.
De lijstjes met gefaalde spelers ken ik, stop daar ook even Berghuis,jorgenson,van Persie,Pelé en nog veel meer bij. Goed werk voor t geld.
Speciaal voor ons heeft gele meer geld uitgegeven, want dat was een roep van de fans, de gekozen spelers pakte anders uit dan gehoopt, maar de fans stonden voor het merendeel er achter. En o ja, boetius is weer weg en nog met een goede winst ook
Van Geel, veel goede dingen gedaan en ook een aantal hele domme.
Maar denk je niet dat Feyenoord een stapje hoger kan dan van Geel?
De 'wie dan' maakt even niet uit in dit verhaal.
Gio prima kerel hoeft van mij niet weg, kan een hoop dingen anders doen vindt ik.
Dat kan je bij Feyenoord leren of ergens anders, maar zorg dat je vervanger beter is dan de voorganger. En dat gaat Feyenoord nu niet lukken.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 februari 2019 - 13:44   quote  deeplink  
Zou de 5 e kolonne al bezig zijn om beweging te krijgen Om zo verandering te krijgen Ik hoor er niets over

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel









0.0098102