BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 28 februari 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Nou, z'n muil is alles behalve glad.
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2019 - 19:19 schreef van geil het volgende:
Ik ben inmiddels zwaar allergisch voor die bakkes van hem .
En als hij zijn muil opentrekt , moet ik kotsen van de zelfingenomen onzin die hij uitkraamt .
Ik had ooit eens z’n interim manager die de bedrijfsstructuur zou gaan evalueren en weer op de rails zou gaan zetten. Koste wederom een flinke duit met geld en vergat onze tegoeden binnen te halen en we kwamen in nog zwaarder weer.

Deze had ook blond vettig haar, de zelfde uitgestreken smoel met gladde doelloze praatjes. Komt zo maar weer naar beven elke keer als ik hem zie???

Maar goed, deze organisatie heeft het tot op de dag van vandaag moeilijk en zit wederom in financiële nood, het roer moet daar om maar de gevestigde orde wil het niet los laten want de naam waar ze mee verbonden zijn geeft ze een status die ze nooit meer willen verliezen.

Echt een geweldige organisatie die ik z’n 20 jaar gelden met pijn heb verlaten omdat de mensen die we bedienden er zo veel baat bij hadden, maar tot heden oh zo blij dat ik die dagelijkse misère niet meer heb. Ik zit er alleen toch nog over te denken ooit eens terug te gaan, want wat we deden tussen de mensen was goed en voelde lekker, lijkt Feyenoord wel.
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 08:11   quote  deeplink  
Wachten op een stuk van de Televaag die hem verdedigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door MMM --
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 08:25   quote  deeplink  
Hoe moeilijk de situatie is om tussen twee vuren te zitten en zoveel mogenlijk te cashen met als ultimatieve natte droom onvergetelijk te worden in de Kuip.
R()b
 R()b - vrijdag 01 maart 2019 - 09:05   quote  deeplink  
Martin van Geel maakt transfer naar KLM
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 14:33   quote  deeplink  
Niks schadelijkers nu dan de eigen achterban bij feyenoord.
Veel ex medewerkers, maar nu ook Gio en Toornstra storen zich aan het publiek.
Martin van Geel de kanker wensen ed. lekkere supporters..
zo zonde ook, want juist de loyaliteit van de supporters als die vroeger was, was al rede genoeg om naar de kuip te komen. m.u.v. geweld tegen concurenten.

Is kennelijk wat er loskomt na eindelijk een paar jaar succes, een hoop nieuwe aanwas die niet weten wat het is om te steunen in goede en slechte tijden.
nog liever een half lege kuip, dan deze pijnlijke feyenoord onwaardige thuis fluiters
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 14:33 schreef igor korneev het volgende:
Niks schadelijkers nu dan de eigen achterban bij feyenoord.
Veel ex medewerkers, maar nu ook Gio en Toornstra storen zich aan het publiek.
Martin van Geel de kanker wensen ed. lekkere supporters..
zo zonde ook, want juist de loyaliteit van de supporters als die vroeger was, was al rede genoeg om naar de kuip te komen. m.u.v. geweld tegen concurenten.

Is kennelijk wat er loskomt na eindelijk een paar jaar succes, een hoop nieuwe aanwas die niet weten wat het is om te steunen in goede en slechte tijden.
nog liever een half lege kuip, dan deze pijnlijke feyenoord onwaardige thuis fluiters
Ja hoor, vroeger was alles beter. Weet nog dat ik aan het hek stond onder aan S en in één keer een massa mensen op me af zag komen. Ik snap nog steeds niet hoe dat goed is afgelopen.

https://books.google.de/books?id=Ebcl6h7SEtUC&pg=PT96&lpg=PT96&dq=supporters+rennen+op+veld+Feyenoord&source=bl&ots=lD0gR7TEZ4&sig=ACfU3U3CeS1q_aOO8IX2wni0RkkytLPN5Q&hl=de&sa=X&ved=2ahUKEwiI6t74ieHgAhWDZlAKHT_xB3EQ6AEwEHoECAEQAQ#v=onepage&q&f=false
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 14:52   quote  deeplink  
er zijn wel vaker schadelijke dingen gebeurd.
En het geweld van vroeger mis ik zeker niet.
Maar het is nu toch al een paar jaar gezeik wat de toon voert?
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 14:57   quote  deeplink  
Ik weet het niet hoor, met ADO ook veel ellende meegemaakt als ze naar Zuid kwamen of PSVers die dachten relax een biertje te komen drinken op de Coolsingel.

Nu staan er gelijk 100 filmpjes van het zelfde op het internet en wordt net weer dat ene dingetje van een enkeling op een spandoek uitvergroot. We zoeken het ook wel graag op, veel te veel van die vingertjes van die "zie je wel" figuren.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 maart 2019 - 15:00   quote  deeplink  
het publiek mag alleen maar betalen voor wanvertoningen.
aanpassen aan de meest onlogische tijden,
niet naar trainingen
minachting voor kritiek van de supporters
nee het is ook een klein beetje te verwijten aan de manier hoe je je fans behandeld
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:01   quote  deeplink  
@vvout
JA dat klopt, corrigerende tikjes zijn erg riskant geworden.
maar daar heb ik het eigenlijk niet over.
Het gaat nu om wat Feyenoord fans met hun eigen club omgaan, dat is voor mij iets van de laatste paar jaar. vroeger schikte we ons toch veel meer in ons lot.
tenzij het buitensporig werd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:00 schreef piet de paler het volgende:
het publiek mag alleen maar betalen voor wanvertoningen.
aanpassen aan de meest onlogische tijden,
niet naar trainingen
minachting voor kritiek van de supporters
nee het is ook een klein beetje te verwijten aan de manier hoe je je fans behandeld
tja wie was eerder? de maatregel van de staf of kritisch publiek bij t veld.
Ik weet wel trainingen waarbij het niet echt gunstig meer was om er fans bij te hebben.
ook in het laatste jaar met kuyt.
wanvertoningen, die zie ik al mijn hele leven.
minachting naar supporters, is het denk ik niet. Het is gewoon te verwarrend, iedereen wil wat anders. Kijk maar naar het topic het is hoog tijd voor een andere trainer.
O wat was het een gelach en logica dat Gio weg moest en zelfs een imbo ken t beter.
nu is er geen duidelijke richting en spreken we elkaar tegen wie de opvolger moet zijn.
Wat moet het bestuur ermee dan?
De fans zijn zich ook wel een beetje verwend gaan gedragen
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 14:33 schreef igor korneev het volgende:
Niks schadelijkers nu dan de eigen achterban bij feyenoord.
Veel ex medewerkers, maar nu ook Gio en Toornstra storen zich aan het publiek.
Martin van Geel de kanker wensen ed. lekkere supporters..
zo zonde ook, want juist de loyaliteit van de supporters als die vroeger was, was al rede genoeg om naar de kuip te komen. m.u.v. geweld tegen concurenten.

Is kennelijk wat er loskomt na eindelijk een paar jaar succes, een hoop nieuwe aanwas die niet weten wat het is om te steunen in goede en slechte tijden.
nog liever een half lege kuip, dan deze pijnlijke feyenoord onwaardige thuis fluiters
Ik lees helemaal niet dat Gio en Jens zich storen aan het publiek.

Ziektes keur ik af, de spreekkoren richting van Geel vind ik verder prima. Je mening geven mag en met het gezang 'Martin rot op' of 'van Geel het is de hoogste tijd' vind ik niks mis.

En oh trouwens, ik kom al wat langer en ben dus niet alleen succes gewend en uit ook kritiek. Zonder ziektes.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:23   quote  deeplink  
Dat doe je niet in het stadion, tenzij iemand een club verrot maakt, of teveel risico heeft genomen met aankopen die niet gelukt zijn.
Ook al heb je een persoonlijke haat, de resultaten zijn er gewoon niet naar, om dit nu te doen in het stadion.
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:23 schreef igor korneev het volgende:
Dat doe je niet in het stadion, tenzij iemand een club verrot maakt, of teveel risico heeft genomen met aankopen die niet gelukt zijn.
Ook al heb je een persoonlijke haat, de resultaten zijn er gewoon niet naar, om dit nu te doen in het stadion.
van Geel is heel hard bezig om de club kapot te maken. Per direct ingrijpen, een nieuwe TD aanstellen (met netwerk en visie) die een nieuwe coach aan kan stellen voor komend seizoen en zijn eigen visie uit kan werken.

De resultaten zijn er wel degelijk naar. Weer een schandalig seizoen, eind februari en we zijn al weer klaar. Nog 11 potjes voor niets spelen, fijn.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:19 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik lees helemaal niet dat Gio en Jens zich storen aan het publiek.

Ziektes keur ik af, de spreekkoren richting van Geel vind ik verder prima. Je mening geven mag en met het gezang 'Martin rot op' of 'van Geel het is de hoogste tijd' vind ik niks mis.

En oh trouwens, ik kom al wat langer en ben dus niet alleen succes gewend en uit ook kritiek. Zonder ziektes.
hier een paar subtiele hints:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/867707/van-bronckhorst-baalt-van-feyenoord-fans-je-moet-mensen-in-hun-waarde-laten-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

https://www.fr12.nl/nieuws/49973-te-makkelijk-om-daar-een-persoon-op-aan-te-spreken.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

vorige week ook nog een berichten, maar die vind ik nu zo snel even niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:27 schreef MMM het volgende:

[..]

van Geel is heel hard bezig om de club kapot te maken. Per direct ingrijpen, een nieuwe TD aanstellen (met netwerk en visie) die een nieuwe coach aan kan stellen voor komend seizoen en zijn eigen visie uit kan werken.

De resultaten zijn er wel degelijk naar. Weer een schandalig seizoen, eind februari en we zijn al weer klaar. Nog 11 potjes voor niets spelen, fijn.
Dit dus.
KApot en Schandalig, Gaat nergens over.

JE wil misschien zeggen, MArtin is niet de man die ik voor ogen hebt, voert niet het beleid wat ik graag zou zien. En krijgt het niet voor elkaar structureel groei te laten zien.
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:32 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dit dus.
KApot en Schandalig, Gaat nergens over.

JE wil misschien zeggen, MArtin is niet de man die ik voor ogen hebt, voert niet het beleid wat ik graag zou zien. En krijgt het niet voor elkaar structureel groei te laten zien.
Ja nee sorry zo wil ik het niet zeggen want ik zie het niet zo.

Ja dit seizoen is schandalig Igor, dat jij tevreden bent om eind februari voor Jan Lul nog 11 potjes te moeten spelen verbaasd mij meer.

van Geel heeft in mijn inzien tientallen miljoen weggegooid, Jong Feyenoord werkelijk waar kapot gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 15:57   quote  deeplink  
Alleen Jong Feyenoord kan ik bij inkomen.
De rest heeft niks met mij te maken.
behalve dat ik niet anders ken bij deze club.
Jij verlangt dingen die niet bestaan, zeker niet over meerdere seizoenen.
Dus als jij jezelf tevreden wilt stellen met onhaalbare doelen en in de jaren die ermee verstrijken jan en alle man wil laten oprotten in de toekomst, lijkt mij exact het voorbeeld wat een averechtse energie verspilling is.
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 15:59   quote  deeplink  
Ik verwacht niet elk jaar een kampioenschap maar wel een Feyenoord waar elk jaar een basis aanwezig is om lang mee te doen voor die titel.

Feyenoord heeft de boot na de titel gemist en dat vind ik van Geel te verwijten.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 01 maart 2019 - 16:16   quote  deeplink  
DAt zal voor een deel waar zijn.
JAmmer alleen dat je dan ook niet het kampioenschap voor hetzelfde deel aan van Geel toe kan wijden.

Het kan net zo goed andersom zijn.
onder van Geel presteerde Feyenoord regelmatig boven hun kunnen, met als kers op de taart het kampioenschap.
Geloof je nu dan dat je met 1 kampioenschap de wereld aan je voeten hebt, de miljoen om je oren vliegen?
En er mensen zijn die langer dan 1 seizoen de kunde en het geluk te hebben om met een op papier subtopper, continu aansluiting vinden met de nr 1 van de lijst?

Ik bekijk het niet zo zwart. Het gaat niet goed, ook niet slecht.
Club is op orde momenteel. gewoon typisch Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - vrijdag 01 maart 2019 - 17:37   quote  deeplink  
van Geel heeft mede een aandeel gehad in de titel ja.

De wereld ligt na 1 titel niet aan je voeten maar er had veel meer ingezeten dan hoe het de afgelopen 2 seizoenen is gegaan. 2 keer qua competitie al ver voor de winterstop klaar, onacceptabel waar van Geel hoofdverantwoordelijk voor is. Het halen van waardeloze spelers.

Kom eens van je reet af en ga scouten voor die tonnen per jaar
VVout
 VVout - vrijdag 01 maart 2019 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:01 schreef igor korneev het volgende:
@vvout
JA dat klopt, corrigerende tikjes zijn erg riskant geworden.
maar daar heb ik het eigenlijk niet over.
Het gaat nu om wat Feyenoord fans met hun eigen club omgaan, dat is voor mij iets van de laatste paar jaar. vroeger schikte we ons toch veel meer in ons lot.
tenzij het buitensporig werd.
Dan had je het idd over het linker rijtje, dit wordt wel ergerLijk zo nu en dan.
kenny
 kenny - vrijdag 01 maart 2019 - 20:56   quote  deeplink  
moraal van het hele verhaal ; v geel exit voordat hij nog meer naar de klote helpt
tomson
 tomson - vrijdag 01 maart 2019 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2019 - 15:07 schreef igor korneev het volgende:

[..]

tja wie was eerder? de maatregel van de staf of kritisch publiek bij t veld.
Ik weet wel trainingen waarbij het niet echt gunstig meer was om er fans bij te hebben.
ook in het laatste jaar met kuyt.
wanvertoningen, die zie ik al mijn hele leven.
minachting naar supporters, is het denk ik niet. Het is gewoon te verwarrend, iedereen wil wat anders. Kijk maar naar het topic het is hoog tijd voor een andere trainer.
O wat was het een gelach en logica dat Gio weg moest en zelfs een imbo ken t beter.
nu is er geen duidelijke richting en spreken we elkaar tegen wie de opvolger moet zijn.
Wat moet het bestuur ermee dan?
De fans zijn zich ook wel een beetje verwend gaan gedragen
Was het niet in de tijd van Been, Dat de capuchonnetjes en de mutsjes ineens met 50 man op t trainingsveld stonden ?
Het is de club inderdaad niet makkelijk gemaakt door de jaren..
tomson
 tomson - vrijdag 01 maart 2019 - 22:50   quote  deeplink  
314qs7k.jpg
van geil
 van geil - vrijdag 01 maart 2019 - 22:57   quote  deeplink  
The Muppets
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 02 maart 2019 - 18:58   quote  deeplink  
Loekie is geen muppet.
VVout
 VVout - zaterdag 02 maart 2019 - 19:08   quote  deeplink  
Gezelli met Annet & Martin naar droompark, zal me een kleffe boek worden hoor.

xxl.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2019 door VVout --
MightyAce
 MightyAce - zondag 03 maart 2019 - 11:15   quote  deeplink  
Hugo Borst:

De naam van Ted van Leeuwen wordt genoemd in Rotterdam. "Ik heb dat ook gehoord, ik vind het nog niet eens zo gek. Maar dat gaat niet gebeuren. Ik heb mensen bij Feyenoord gesproken en ze gaan door met Martin van Geel."
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 maart 2019 - 11:21   quote  deeplink  
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Fart
 Fart - zondag 03 maart 2019 - 11:41   quote  deeplink  
Want Hugo Borst zal de 1ste zijn aan wie verteld wordt wanneer dit niet het geval was.
Waarschijnlijk dezelfde kappers als De Jong en het via hem gehoord.
MMM
 MMM - zondag 03 maart 2019 - 11:55   quote  deeplink  
Is dat Ted van Leeuwen die ik eerder noemde, belachelijk werd gemaakt en nu Twente er weer bovenop helpt?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2019 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 11:15 schreef MightyAce het volgende:
Hugo Borst:

De naam van Ted van Leeuwen wordt genoemd in Rotterdam. "Ik heb dat ook gehoord, ik vind het nog niet eens zo gek. Maar dat gaat niet gebeuren. Ik heb mensen bij Feyenoord gesproken en ze gaan door met Martin van Geel."
Dat is de naam die MMM hier al 2 jaar opschrijft.
En daar ruimschoots voor werd uitgelachen.
MightyAce
 MightyAce - zondag 03 maart 2019 - 12:28   quote  deeplink  
Van Leeuwen, Eenhoorn maakt niet uit wat er geroepen wordt. Van Geel lijkt nergens heen te gaan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 maart 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 11:55 schreef MMM het volgende:
Is dat Ted van Leeuwen die ik eerder noemde, belachelijk werd gemaakt en nu Twente er weer bovenop helpt?
Klopt, dat is nog steeds een pannenkoek.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 maart 2019 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 11:41 schreef Fart het volgende:
Want Hugo Borst zal de 1ste zijn aan wie verteld wordt wanneer dit niet het geval was.
Waarschijnlijk dezelfde kappers als De Jong en het via hem gehoord.
Hahaha!
Like this one.
En clown Bassie zat een stoel verderop.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 12:28 schreef MightyAce het volgende:
Van Leeuwen, Eenhoorn maakt niet uit wat er geroepen wordt. Van Geel lijkt nergens heen te gaan.
Klopt ,dat houd in dat t boven van Geel ook niet naar behoren functioneert.
kenny
 kenny - zondag 03 maart 2019 - 13:23   quote  deeplink  
gaat toch nergens over dat ze door willen met v geel , zullen kijken wat er gebeurd als een heel stadion zingt dat v geel moet oprotten
kenny
 kenny - zondag 03 maart 2019 - 13:25   quote  deeplink  
geeft overigens ook aan dat loeki de leeuw niet serieus genomen hoeft te worden met de RVC erbij , slappe hap daar gaat onze club dan
MMM
 MMM - zondag 03 maart 2019 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, dat is nog steeds een pannenkoek.
Twente kampioen.
ras
 ras - zondag 03 maart 2019 - 13:46   quote  deeplink  
Met Martin van Geel is onderhand het plafond wel bereikt bij Feyenoord. Net als Gio zal hij zijn verantwoordelijk moeten nemen en dus opstappen bij Feyenoord.Als Hugo Borst zegt dat dat niet gaat gebeuren, betreur ik dat want het belang van Feyenoord staat bovenaan.
Milo
 Milo - zondag 03 maart 2019 - 14:17   quote  deeplink  
Martin heeft het natuurlijk fantastisch gedaan. Uit de rode cijfers, 2 goede trainers aangesteld. Koeman en Gio en een Titel binnen geharkt. Maar verandering van spijs doet wel eten.
tomson
 tomson - zondag 03 maart 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 11:41 schreef Fart het volgende:

Waarschijnlijk dezelfde kappers als De Jong .
Hahaha
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 maart 2019 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 13:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Twente kampioen.
Blijft een pannenkoek en een engnek.

:)
VVout
 VVout - zondag 03 maart 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2019 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klopt, dat is nog steeds een pannenkoek.
Hahaha...
van geil
 van geil - zondag 03 maart 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Howdoe
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 maart 2019 - 21:51   quote  deeplink  
Het enige goede aan twente is de trainer..
piet de paler
 piet de paler - maandag 04 maart 2019 - 06:36   quote  deeplink  
Gisteren gesprek gezien met Loekie de Leeuw, en daaruit blijkt dat Feyenoord een zeer gezonde ploeg is. Financieel kunnen we ook. Wel. Wat.......en bij de boiw van het stadion lopen we geen risicio. Tja als de voorzitter dat zegt dan moet het wel waar zijn
MMM
 MMM - maandag 04 maart 2019 - 07:22   quote  deeplink  
EXIT

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel









0.0121510