BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 februari 2019 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 11:11 schreef kenny het volgende:
inderdaad is onze jeugd opleiding niet zo goed als gedacht zelfs AZ is ons op dat vlak al voorbij gestreefd , ik denk ook dat ze ons als club voorbij gaan streven en de derde topclub van nederland gaan worden , wat een goed beleid en visie kan doen bewijst AZ
Dit is (nog) niet waar. Maar ze zijn wel hard op weg. Wat ook de noodzaak onderschreef voor de investeringen die eindelijk op Varkenoord doorgevoerd zijn.

De crux zit m echt in de springplank, die hebben wij niet meer. We zullen dus dan kwaliteit moeten kopen in die categorie en daar ontbreekt ons de middelen voor.

Dat is overigens niet iets van nu, maar wel waar van Geel door zijn keuzes medeverantwoordelijk voor is, geen langetermijnvisie en een mislukte kortetermijn
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 14:10   quote  deeplink  
Altijd wel weer grappig.
Eerst iemand direct weg willen sturen en daarna.....en..o ja. Daarna.....
Leuv
 Leuv - woensdag 20 februari 2019 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 13:12 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Wat is er niet duidelijk aan mijn standpunt?
Ik ben van geel en Gio nog niet 100% zat zoals je de laatste 2 jaar kon lezen.
NIET ZAT. Wat ik wel zat ben is t jankmuilen gedrag van onze fans, kon je ook lezen.
Mensen leren maar niet hoe laf t is altijd maar naar t bestuur en de coach te wijzen, terwijl Feyenoord zover verwijderd is van de situatie voor van geel. En t mooie is dat ze dan geen idee hebben wie Gio of van geel moet gaan opvolgen. Laat staan dat de gekozen persoon überhaupt nog wel wil tekenen voor zulke chagrijnige fans.

Het roeproeteren hier wie moet oprotten en elkaar tegenspreken wie dan zou moeten opvolgen, dat is juist onduidelijk.
Maar hey, de meeste stemmen gelden. Hopelijk brengt het Feyenoord meer. Maar ik hou m'n hart vast dat het niet de andere kant opgaat.
De lijstjes met gefaalde spelers ken ik, stop daar ook even Berghuis,jorgenson,van Persie,Pelé en nog veel meer bij. Goed werk voor t geld.
Speciaal voor ons heeft gele meer geld uitgegeven, want dat was een roep van de fans, de gekozen spelers pakte anders uit dan gehoopt, maar de fans stonden voor het merendeel er achter. En o ja, boetius is weer weg en nog met een goede winst ook
Wat ben jij gefrustreerd zeg. Waar haal je deze frustratie toch vandaan ?

Ik ben Gio,van Geel en meerdere binnen Feyenoord echt spuugzat en nog kan ik het heel goed relativeren. Ik weet gewoon dat het nooit beter gaat worden omdat we geen topsport bedrijven.
Bij ons wordt mismanagement geaccepteerd en wordt al snel naar de volgende wedstrijd gekeken. Zolang als ik Feyenoord support, muv de jaren 70, is dit het geval en ik verbaas me er dagelijks over.

Gelukkig zijn er veel belangrijkere zaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 februari 2019 door Leuv --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Huh, is Igor gefrustreerd dan?
Heet dat zo als je een andere zienswijze hebt?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 februari 2019 - 16:46   quote  deeplink  
Wel met zulke lappen tekst ;)
MightyAce
 MightyAce - woensdag 20 februari 2019 - 16:54   quote  deeplink  
Igor is voor Henk wat Berghuis is voor MMM
MMM
 MMM - woensdag 20 februari 2019 - 16:58   quote  deeplink  
https://www.vi.nl/nieuws/de-hoop-van-een-overlevingskunstenaar-die-altijd-maar-excuses-zoekt
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 16:54 schreef MightyAce het volgende:
Igor is voor Henk wat Berghuis is voor MMM
Ben het ook goeddeels met Igor eens. Kan ook het woord 'nuance' goed spellen.
Behalve als ie brabo is.
ar
 ar - woensdag 20 februari 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Laat em maar schuiven
ar
 ar - woensdag 20 februari 2019 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 18:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben het ook goeddeels met Igor eens. Kan ook het woord 'nuance' goed spellen.
Behalve als ie brabo is.
Terrorbrabo's heb je ook.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 18:37 schreef ar het volgende:

[..]

Terrorbrabo's heb je ook.
We zouden het carnaval erbuiten houden, ar.
ar
 ar - woensdag 20 februari 2019 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

We zouden het carnaval erbuiten houden, ar.
O ja, die ellende krijg je dadelijk weer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 februari 2019 - 19:13   quote  deeplink  
We all ❤ martin
igor korneev
 igor korneev - woensdag 20 februari 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 15:46 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat ben jij gefrustreerd zeg. Waar haal je deze frustratie toch vandaan ?

Ik ben Gio,van Geel en meerdere binnen Feyenoord echt spuugzat en nog kan ik het heel goed relativeren. Ik weet gewoon dat het nooit beter gaat worden omdat we geen topsport bedrijven.
Bij ons wordt mismanagement geaccepteerd en wordt al snel naar de volgende wedstrijd gekeken. Zolang als ik Feyenoord support, muv de jaren 70, is dit het geval en ik verbaas me er dagelijks over.

Gelukkig zijn er veel belangrijkere zaken.
Het antwoord staat er eigenlijk al mijn frustratie is jouw frustratie. Feyenoord heeft alleen een topsport klimaat met een kolkende kuip, alles eromheen heeft al decennia minder effect dan dat we massaal de energie vinden om die gasten ,(ook in uit wedstrijden) op te peppen. Die gespannen stiltes van tegenwoordig met wedstrijden. Bah
VVout
 VVout - woensdag 20 februari 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 19:08 schreef ar het volgende:

[..]

O ja, die ellende krijg je dadelijk weer
Wel nee joh, schudedende uiers op een kar die helemaal los gaan. Zolang het die Brabo met een blonde pruik niet is helemaal niets mis mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 februari 2019 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 20:47 schreef VVout het volgende:

[..]

Wel nee joh, schudedende uiers op een kar die helemaal los gaan. Zolang het die Brabo met een blonde pruik niet is helemaal niets mis mee.
Das een Limbo toch?
van geil
 van geil - woensdag 20 februari 2019 - 21:11   quote  deeplink  
Brabo's dragen geen pruiken.
VVout
 VVout - woensdag 20 februari 2019 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 21:11 schreef van geil het volgende:
Brabo's dragen geen pruiken.
Dat was vorig jaar toch nog een ander verhaal.
van geil
 van geil - woensdag 20 februari 2019 - 21:24   quote  deeplink  
Ik ken er werkelijk niet een .
kenny
 kenny - woensdag 20 februari 2019 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
martijn krabbedam bevestigd waar hier al over gediscussieerd wordt , conclusie die v geel moet zo vlug mogelijk de wacht aan gezet worden voordat ie nog meer naar de klote helpt
van geil
 van geil - woensdag 20 februari 2019 - 21:31   quote  deeplink  
Ik denk dat meespeelt dat het meeste niet meer te herstellen is.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 21:11 schreef van geil het volgende:
Brabo's dragen geen pruiken.
Marc-Marie Huijbregts. Dat kirrende kind. Jarenlang een pruik.
Had ie beter in zn smoel kunnen stoppen. Jarenlang.
van geil
 van geil - woensdag 20 februari 2019 - 23:03   quote  deeplink  
Leuk dat je hem kent, ik ken hem niet.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2019 - 23:09   quote  deeplink  
Maakt niet uit.
Pruik.
VVout
 VVout - donderdag 21 februari 2019 - 08:20   quote  deeplink  
Zit nog in de ontkenningsfase.
Leuv
 Leuv - donderdag 21 februari 2019 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 21:01 schreef kenny het volgende:

[..]

volkomen mee eens
+1
MMM
 MMM - donderdag 21 februari 2019 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 17:50 schreef analist het volgende:
Igor.
Nog geen zinnig stukje van je gelezen. Van Geel had al drie jaar eerder weg moeten zijn. Geen enkele meerwaarde meer heeft deze man voor Feijenoord. Wil niet investeren in toekomst, zoals hij zelf zegt mijn zekerheidjes. Ik heb hem wel eenbs gezproken en weet nog niet wat zijn zeker-heidjes zijn. Misschien een Clasie en dat soort spelers. Een Fer, Janmaar etc. Ooit een goede jonge talentvolle speler uit Brazilie kon Van Geel krijgen. Had geen interesse en deed n8et in Braziliaans, Argentijnse spelers etc. Een vreselijke hooghartig en afstandelijke man. Heeft de eerste jaren goede dingen gedaan, dank daarvoor, maar had allang weg gemoeten. Er zal veel meer druk moeten komen om die man weg te krijgen, voordat Feijenoord ten onder gaat.
Eens.
MMM
 MMM - donderdag 21 februari 2019 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2019 - 18:06 schreef igor korneev het volgende:
MMM EXIT
Nee Martin, we gaan door totdat jij weg bent.
Leuv
 Leuv - donderdag 21 februari 2019 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2019 - 19:30 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Het antwoord staat er eigenlijk al mijn frustratie is jouw frustratie. Feyenoord heeft alleen een topsport klimaat met een kolkende kuip, alles eromheen heeft al decennia minder effect dan dat we massaal de energie vinden om die gasten ,(ook in uit wedstrijden) op te peppen. Die gespannen stiltes van tegenwoordig met wedstrijden. Bah
Nou ik ben zeker niet gefrusteerd omdat jij gefrustreerd bent. Ik lach het juist weg ! Onbegrijpelijk juist dat je met loze argumenten komt om van Geel te steunen. Bijna iedereen concludeert dat deze man volkomen disfunctioneert. Over de hele linie van zijn takenpakket maakt deze man grove blunders. Jij mag hem blijven steunen maar ik denk dat er betere dan hij zijn. En eigenlijk verdienen wij ook gewoon beter.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 februari 2019 - 10:08   quote  deeplink  
Ik hoor officieell en onofficieel geen geluiden dat zijn positie ter discussie staat.
igor korneev
 igor korneev - donderdag 21 februari 2019 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 08:38 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nou ik ben zeker niet gefrusteerd omdat jij gefrustreerd bent. Ik lach het juist weg ! Onbegrijpelijk juist dat je met loze argumenten komt om van Geel te steunen. Bijna iedereen concludeert dat deze man volkomen disfunctioneert. Over de hele linie van zijn takenpakket maakt deze man grove blunders. Jij mag hem blijven steunen maar ik denk dat er betere dan hij zijn. En eigenlijk verdienen wij ook gewoon beter.
Nee dat snap ik, schrijf ik ook niet. Ik reageer gefrustreerd op jouw frustraties. Snap je hem nu?
Ofwel het gezeik op t beleid.

Dat jullie na 100 jaar Feyenoord nog niet doorhebben dat een td altijd kind van de rekening word, zelfs als de club langzaam rijker word. Tja kan er niet om lachen. Zorgelijk zelfs.
En die krachttermen werken natuurlijk belachelijk. Leg uit waarom iemand ongelijk heeft ipv. Loze argumenten, volkomen disfunctioneren. Je weet zelf dat als die vent 0% zou functioneren hij er allang niet meer zat. Je laatste regel is dan wel weer oké.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - donderdag 21 februari 2019 - 11:24   quote  deeplink  
Joh wat verassend mmm.
Jouw posts blinken ook uit, komen nooit verder dan t hokje waarin. Je denkt
Je kunt net zo goed tegen een muur lullen
Het enige waar je dagelijks mee opstaand is je standaard ritueel van geel Gio en city afzeiken en Berghuis ophemelen.
Deed je ook in t kampioensjaar, zegt genoeg over je jaren lange haat obsessie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - donderdag 21 februari 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 11:24 schreef igor korneev het volgende:
Joh wat verassend mmm.
Jouw posts blinken ook uit, komen nooit verder dan t hokje waarin. Je denkt
Je kunt net zo goed tegen een muur lullen
Het enige waar je dagelijks mee opstaand is je standaard ritueel van geel Gio en city afzeiken en Berghuis ophemelen.
Deed je ook in t kampioensjaar, zegt genoeg over je jaren lange haat obsessie
Bedankt Mart.
MMM
 MMM - donderdag 21 februari 2019 - 11:40   quote  deeplink  
van Geel OUT
Leuv
 Leuv - donderdag 21 februari 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 11:20 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Nee dat snap ik, schrijf ik ook niet. Ik reageer gefrustreerd op jouw frustraties. Snap je hem nu?
Ofwel het gezeik op t beleid.

Dat jullie na 100 jaar Feyenoord nog niet doorhebben dat een td altijd kind van de rekening word, zelfs als de club langzaam rijker word. Tja kan er niet om lachen. Zorgelijk zelfs.
En die krachttermen werken natuurlijk belachelijk. Leg uit waarom iemand ongelijk heeft ipv. Loze argumenten, volkomen disfunctioneren. Je weet zelf dat als die vent 0% zou functioneren hij er allang niet meer zat. Je laatste regel is dan wel weer oké.
Zoals ik al zei, ik ben niet gefrusteerd dus indealiter zou jij het dan ook niet hoeven zijn.

Het wekt echter mijn verbazing dat een miljoenenbedrijf op deze manier gerund wordt. In geen enkele tak van sport wordt dit geaccepteerd. Het is net Twente in het groot, en we zien allemaal wat daar gebeurd is. Het ging zo goed, we waren zo mooi op weg om weer een club te worden waar men met respect over spreekt en wat is ervan geworden ?
Nu zijn we weer het lachertje van de competitie. Jij wuift het weg en schermt ermee dat van Geel ook veel goeds heeft gedaan, als ik licht aan de horizon zou zien zou ik met je meegaan. Maar helaas het blijft op deze manier donker. Toen hij Mulder voor niets van de hand deed en Vermeer kocht voor 1M€ wist ik al genoeg, deze man begrijpt er werkelijk geen paasei van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 februari 2019 door Leuv --
Leuv
 Leuv - donderdag 21 februari 2019 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 11:40 schreef MMM het volgende:
van Geel OUT
+1
kenny
 kenny - donderdag 21 februari 2019 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 11:40 schreef MMM het volgende:
van Geel OUT
+2
van geil
 van geil - donderdag 21 februari 2019 - 13:39   quote  deeplink  
+3
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 februari 2019 - 14:15   quote  deeplink  
+4
igor korneev
 igor korneev - donderdag 21 februari 2019 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 12:58 schreef Leuv het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik ben niet gefrusteerd dus indealiter zou jij het dan ook niet hoeven zijn.

Het wekt echter mijn verbazing dat een miljoenenbedrijf op deze manier gerund wordt. In geen enkele tak van sport wordt dit geaccepteerd. Het is net Twente in het groot, en we zien allemaal wat daar gebeurd is. Het ging zo goed, we waren zo mooi op weg om weer een club te worden waar men met respect over spreekt en wat is ervan geworden ?
Nu zijn we weer het lachertje van de competitie. Jij wuift het weg en schermt ermee dat van Geel ook veel goeds heeft gedaan, als ik licht aan de horizon zou zien zou ik met je meegaan. Maar helaas het blijft op deze manier donker. Toen hij Mulder voor niets van de hand deed en Vermeer kocht voor 1M€ wist ik al genoeg, deze man begrijpt er werkelijk geen paasei van.
Met deze tekst kan ik leven.waardeer je standpunt.
Ik heb zelf voor mensen die iets belangrijks hebben betekend. Wel 1 of 2 seizoenen geduld als t wat minder gaat. Moet natuurlijk niet heel slecht gaan. In dat laatste is onze opvatting wat anders. Geeft niet.
BTW Mulder en Vermeer snap ik wel en was er blij mee. Mulder voelde zich te veel Feyenoorder om gepasseerd te worden door een Ajacied, die beter is. Dat Mulder soepel mocht vertrekken snap ik wel
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 februari 2019 - 15:01   quote  deeplink  
Ik verbaas me niets kijk eens hoe dit land gerund wordt ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 februari 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 11:40 schreef MMM het volgende:
van Geel OUT
+4
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 februari 2019 - 17:15   quote  deeplink  
Prima
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 februari 2019 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 17:15 schreef Stylzz het volgende:
+5
.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 21 februari 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Nou nou dat wordt echt foute boel in het Maasgebouw.
4 supporters die Martin willen verjagen!
ar
 ar - donderdag 21 februari 2019 - 19:14   quote  deeplink  
De verhuisdozen worden aangeleverd.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 februari 2019 - 19:15   quote  deeplink  
4 man tja als het een tankbemanning is poooooh he
ar
 ar - donderdag 21 februari 2019 - 19:16   quote  deeplink  
Ja, zonder tank.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 februari 2019 - 19:26   quote  deeplink  
Little pink tank
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 februari 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 februari 2019 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:
Nou nou dat wordt echt foute boel in het Maasgebouw.
4 supporters die Martin willen verjagen!
Ga ze nou niet uitdagen Henk,straks staat de politie er weer met getrokken pistolen.
Er zijn er namelijk genoeg die niet eens van het bestaan weten van het woord nuance

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Martin van Geel ,bedankt en de mazzel









0.0075759