BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 22:06   quote  deeplink  
Stam is weg, die gaat zelf
CobusIII
 CobusIII - zondag 27 oktober 2019 - 22:08   quote  deeplink  
hoop dat er meer zijn voorbeeld dan gaan volgen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2019 door CobusIII --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2019 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:
Stam is weg, die gaat zelf
Logisch, hij kan geen verandering bewerkstelligen.
Ongeschikt voor deze groep.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 oktober 2019 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 - 22:06 schreef Stylzz het volgende:
Stam is weg, die gaat zelf
Als hij het een beetje goed bekijkt is er geen eer meer te behalen voor hem.
Kop van Jut word nooit geen held meer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 22:08   quote  deeplink  
Nee dit kom je nooit meer te boven
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:09   quote  deeplink  
Volgens mij gaf hij ook al aan die overweging te maken.
1+1=2
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 22:27   quote  deeplink  
Klopt, ging er over nadenken
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Bizar toch als je dat zelf aangeeft?
Dan beken je min of meer al kleur
Els
 Els - zondag 27 oktober 2019 - 22:32   quote  deeplink  
Maar hij laat vast geen 1 miljoen lopen.
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:34   quote  deeplink  
Neuh denk ik ook niet.
Zal wel tot een compromis komen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Krijgt 2 miljoen
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Totaal geen ruggengraat die man.
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2019 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:
Krijgt 2 miljoen
Dan ken je mij opvegen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 27 oktober 2019 - 22:36   quote  deeplink  
Als ie zelf opstapt ga ik hem een grote vent vinden.
ar
 ar - zondag 27 oktober 2019 - 23:02   quote  deeplink  
We zullen het morgen horen
Fart
 Fart - zondag 27 oktober 2019 - 23:04   quote  deeplink  
Zo ja, valt er toch nog wat te juichen
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 07:38   quote  deeplink  
Al weg?
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 09:56   quote  deeplink  
Stilletjes
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 10:08   quote  deeplink  
Gaat niet weg zelf. Dus hij blijft
kenny
 kenny - maandag 28 oktober 2019 - 10:27   quote  deeplink  
natuurlijk stapt hij zelf niet op , hij hoopt misschien dat hij weggestuurd gaat worden met een dik afkoopsommetje
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 oktober 2019 - 10:59   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat een andere trainer veel meer op gaat leveren. Die krijgt namelijk met dezelfde labiele selectie te maken. Kun je het geld van een afkoopsom voor Japie beter besparen.

Slechter dan deze week gaat het niet meer worden. Nu maar hopen op een soort kleine wederopstanding. In de competitie zal het weinig meer uithalen. We zullen nog best een paar plekken stijgen, maar het is een illusie dat je AZ en PSV nog gaat achterhalen. Subtop dus.

In Europa is het nog open, daar kan nog best een extra ronde gehaald worden. En dan maar weer hopen op de KNVB beker om er nog iets van te maken.

Ondertussen Arnesen (of een andere TD) binnenhalen en alweer gaan werken aan de toekomst.
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 11:01   quote  deeplink  
Er valt veel meer uit deze selectie te halen, dat is het hele punt
kenny
 kenny - maandag 28 oktober 2019 - 11:05   quote  deeplink  
vraag mij ook af of dick advocaat er meer uit haalt ik geloof dat niet , ik zie zo een twee geen andere goede vervanger voor jaap
kenny
 kenny - maandag 28 oktober 2019 - 11:17   quote  deeplink  
ik denk dat het gewoon dit jaar doorkomen is , geld is op en selectie is zwaar kut , onze club moet van de grond af helemaal opnieuw opgebouwt worden het is echt op alle gebied een grote rotzooi , om te beginnen moet er goede bestuurders worden aangesteld daarnaast moet de jeugdopleiding echt gaan veranderen daar moet de lat gewoon echt omhoog , het is daar de laaste jaren gewoon een zooitje en stilstand en als daar sommigen van dat vaste kliekie weg moeten omdat ze niet willen veranderen dan moet dat gewoon
je heb nu een prachtig jeugdcomplex nu ook zorgen dat de opleiding ook top wordt , waar jeugdspelers weer graag voor gaan kiezen , dit hoeft niet veel te kosten en kan gelijk mee gestart worden , een goede jeugdopleiding is de weg naar gezonde club worden
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 11:32   quote  deeplink  
“Selectie is zwaar kut”, vind ik zo simpel.

Met dit elftal word je geen kampioen nee maar plek 3/4 moet echt wel kunnen. Hoe we nu staan is een schande
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 oktober 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:32 schreef MMM het volgende:
“Selectie is zwaar kut”, vind ik zo simpel.

Met dit elftal word je geen kampioen nee maar plek 3/4 moet echt wel kunnen. Hoe we nu staan is een schande
Daar ben ik het wel mee eens. Maar dit is ook wel een moment opname na een, door verschillende oorzaken, heel beroerd begin. Ik verwacht dat we aan het einde van de rit wel bij de eerste 4 (niet eerste 3 helaas) zullen staan.
Els
 Els - maandag 28 oktober 2019 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 10:59 schreef netsurfer het volgende:
Ik geloof niet dat een andere trainer veel meer op gaat leveren. Die krijgt namelijk met dezelfde labiele selectie te maken. Kun je het geld van een afkoopsom voor Japie beter besparen.

Slechter dan deze week gaat het niet meer worden. Nu maar hopen op een soort kleine wederopstanding. In de competitie zal het weinig meer uithalen. We zullen nog best een paar plekken stijgen, maar het is een illusie dat je AZ en PSV nog gaat achterhalen. Subtop dus.

In Europa is het nog open, daar kan nog best een extra ronde gehaald worden. En dan maar weer hopen op de KNVB beker om er nog iets van te maken.

Ondertussen Arnesen (of een andere TD) binnenhalen en alweer gaan werken aan de toekomst.
Ik vraag me af hoeveel trainers met 4 aanvallers tegen Ajax starten. En hoeveel trainers spelers sparen voor de wedstrijd tegen Ajax en ze daarom in Europa niet opstellen.
Ik vond het de opstelling van een kleuter. Onnavolgbaar, dat dan weer wel.
netsurfer
 netsurfer - maandag 28 oktober 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:44 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel trainers met 4 aanvallers tegen Ajax starten. En hoeveel trainers spelers sparen voor de wedstrijd tegen Ajax en ze daarom in Europa niet opstellen.
Ik vond het de opstelling van een kleuter. Onnavolgbaar, dat dan weer wel.
Dat aanvallend ingestelde middenveld was inderdaad een gevaarlijke gok. Aan de andere kant, had hij meer verdedigende spelers opgesteld dan had men na een nederlaag weer geroepen dat hij dat over zich afriep door zo dicht op het eigen doel te spelen.
Els
 Els - maandag 28 oktober 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:32 schreef MMM het volgende:
“Selectie is zwaar kut”, vind ik zo simpel.

Met dit elftal word je geen kampioen nee maar plek 3/4 moet echt wel kunnen. Hoe we nu staan is een schande
We praten elkaar maar aan dat de selectie slecht is, maar als je ze naast de selecties van de andere clubs legt, is het echt voor Nederland prima. Er wordt te weinig uitgehaald. En dat ligt uiteraard aan henzelf, maar ook aan de trainer.
Leuv
 Leuv - maandag 28 oktober 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:17 schreef kenny het volgende:
ik denk dat het gewoon dit jaar doorkomen is , geld is op en selectie is zwaar kut , onze club moet van de grond af helemaal opnieuw opgebouwt worden het is echt op alle gebied een grote rotzooi , om te beginnen moet er goede bestuurders worden aangesteld daarnaast moet de jeugdopleiding echt gaan veranderen daar moet de lat gewoon echt omhoog , het is daar de laaste jaren gewoon een zooitje en stilstand en als daar sommigen van dat vaste kliekie weg moeten omdat ze niet willen veranderen dan moet dat gewoon
je heb nu een prachtig jeugdcomplex nu ook zorgen dat de opleiding ook top wordt , waar jeugdspelers weer graag voor gaan kiezen , dit hoeft niet veel te kosten en kan gelijk mee gestart worden , een goede jeugdopleiding is de weg naar gezonde club worden
Volledig mee eens. Selectie is werkelijk zwaar kut maar Stam blijft de echte minkukels wel continu opstellen. Weg met de Fer's, de Karsdorps en de Narsinghs en zet iedereen nu eens op de plek die ze gewend zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Leuv --
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:47 schreef Els het volgende:

[..]

We praten elkaar maar aan dat de selectie slecht is, maar als je ze naast de selecties van de andere clubs legt, is het echt voor Nederland prima. Er wordt te weinig uitgehaald. En dat ligt uiteraard aan henzelf, maar ook aan de trainer.
Eens
Leuv
 Leuv - maandag 28 oktober 2019 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:47 schreef Els het volgende:

[..]

We praten elkaar maar aan dat de selectie slecht is, maar als je ze naast de selecties van de andere clubs legt, is het echt voor Nederland prima. Er wordt te weinig uitgehaald. En dat ligt uiteraard aan henzelf, maar ook aan de trainer.
Als je niet ziet dat Karsdorp, Fer, Narsingh en Larsson wekelijks staan te schutteren dan denk ik dat je toch maar eens bij Specsavers langs moet gaan.
Iedere club in de eredivisie heeft betere spelers op die posities staan dan wij hebben.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Misschien heeft Roda nog wat in de aanbieding
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 13:15   quote  deeplink  
Rtv Rijnmond ( sparta) maakt wel veel nepnieuws
Dus daar heeft Stam wel gelijk in Everse, Jackobs en dan die mislukte spits wilden allemaal ooit een baan bij Feyenoord
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Stam ontslaan lijkt logisch maar wie wil er in stappen? Iedereen is weggestuurd en Nu zien de VVF pas wat ze hebben aangericht met de overige comissarissen!!!!! Koevermans , ????? Stam het technische gedeelte.

Vindt Stam een matige tot zwakke trainer, de spelers niet, nou ze lopen het vuur uit hun sloffen elke week.

Troost TD ja ik bel ff rond en ik heb een selectie! welkom Narsingh, Fer, Kelly op voorspraak van Stam , Karsdorp allemaal geblesseerden die nog steeds niet in vorm zijn.

Senesi prima speler alleen in dit zwalkend elftal kan hij het ook niet alleen.

De gifbeker moet leeg nog leger en dan pas komt de ommekeer hopelijk zijn er mensen die in Feyenoord willen stappen. Of de VVF met andere investeerders of een nieuwe maar dit kan zo niet verder. Alles saneren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 13:19   quote  deeplink  
Idd wie gaat dit doen...................ik ben een dromer maar als nu Eenhoorn zegt ik kom. Zou hij echt zijn Feyenoord hart laten spreken
AZ is op de rit dus wat let je. Moet wel de steun hebben van de zgn vrienden
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 15:10   quote  deeplink  
Enige verzachtende omstandigheid die ik kan bedenken voor Jaap is het gebrek aan leiding binnen de club. Als Jaap zou vertrekken zit zo'n beetje iedereen er op interim basis. En De Jong en Van Geel zijn toch al een tijdje weg. Niet dat dat de kamikazetactieken van Jaap goedpraat natuurlijk. Of het totale gebrek aan teamcohesie. Of het geraaskal in interviews. Om maar wat dingen te noemen.

Maar ik mis wel een behoorlijk stuk leiding en visie vanuit de club. Das toch ook lekker voor een trainer als dat er wel is.
De Pater
 De Pater - maandag 28 oktober 2019 - 15:21   quote  deeplink  
Dickie en Dirk..
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 11:47 schreef Els het volgende:

[..]

We praten elkaar maar aan dat de selectie slecht is, maar als je ze naast de selecties van de andere clubs legt, is het echt voor Nederland prima. Er wordt te weinig uitgehaald. En dat ligt uiteraard aan henzelf, maar ook aan de trainer.
Mee eens als je de intenationals telt, en de mensen die in grote competities hebben gespeeld.
Moet je hier iets van kunnen maken
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 15:27   quote  deeplink  
Trouwens geen reactie van Jaap vandaag
Els
 Els - maandag 28 oktober 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 13:01 schreef Leuv het volgende:

[..]

Als je niet ziet dat Karsdorp, Fer, Narsingh en Larsson wekelijks staan te schutteren dan denk ik dat je toch maar eens bij Specsavers langs moet gaan.
Iedere club in de eredivisie heeft betere spelers op die posities staan dan wij hebben.
Een week geleden kon Karsdorp nog in Oranje en nu heb ik een brilletje nodig? Werkelijk?
Karsdorp is een goede speler. Ik vind het onbegrijpelijk dat de staf hem in 2-3 maanden niet fit heeft weten te krijgen. Fer idem. Gewoon nuttige dan wel goede spelers, maar momenteel loopt m'n buurman van 60 ze er nog uit. Geen concentratie, geen conditie en geen motivatie om een stapje harder te doen. Dat ligt aan de spelers zelf, maar ook aan de trainer en z'n staf.
Daarnaast, dat gelul dat ze hun taken niet uitvoeren, ken ik nu ook wel. Moesten ze bij Happel doen, speelden ze de rest van hun carriere niet meer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 16:56   quote  deeplink  
Jaap zal wel een nachtje van het bestuur er over mogen slapen.
Ik vindt het wel laf dat hij geen extra persconferentie geeft over hoe nu.
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:25   quote  deeplink  
Stam begon aan de klus met de gedachte dat hij Feyenoord anders dominant kon laten spelen. Nou ja Jorgensen en Jens vallen weg maar toen speelde hij al met Jan Arie en Bothegin waarvan iedereen zei dat kan niet meer. Vente kreeg ook enorm veel kansen in de voorbereiding evenals de nog steeds half kreupele Haps, De totaal niet fitte Karsdorp Fer en Narsingh worden gehaald plud kabouter plop ook regelmatig gespeeld in de voorbereiding. In blinde paniek komt IE en Japie gaat rustig verder met Kamikaze. Senesi komt maar die wordt gebracht als alles al kapot is. Hadden wij minder gespeeld met Burger, Geertruida, Kokcu en Malacia waarschijnlijke niet Jaap vond het niets. Nu staan we hier ben altijd anti geweest maar met zoon slap bestuur kan alles maar Troost zit ook lekker warm heerlijk
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:25   quote  deeplink  
Stam begon aan de klus met de gedachte dat hij Feyenoord anders dominant kon laten spelen. Nou ja Jorgensen en Jens vallen weg maar toen speelde hij al met Jan Arie en Bothegin waarvan iedereen zei dat kan niet meer. Vente kreeg ook enorm veel kansen in de voorbereiding evenals de nog steeds half kreupele Haps, De totaal niet fitte Karsdorp Fer en Narsingh worden gehaald plus kabouter plop ook regelmatig gespeeld in de voorbereiding. In blinde paniek komt IE en Japie gaat rustig verder met Kamikaze. Senesi komt maar die word gebracht als alles al kapot is. Hadden wij minder gespeeld met Burger, Geertruida, Kokcu en Malacia waarschijnlijke niet Jaap vond het niets. Nu staan we hier , ben altijd anti geweest maar met zoon slap bestuur kan alles maar . Troost zit ook lekker warm heerlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Positivo --
CobusIII
 CobusIII - maandag 28 oktober 2019 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 16:40 schreef Els het volgende:

[..]

Een week geleden kon Karsdorp nog in Oranje en nu heb ik een brilletje nodig? Werkelijk?
Karsdorp is een goede speler. Ik vind het onbegrijpelijk dat de staf hem in 2-3 maanden niet fit heeft weten te krijgen. Fer idem. Gewoon nuttige dan wel goede spelers, maar momenteel loopt m'n buurman van 60 ze er nog uit. Geen concentratie, geen conditie en geen motivatie om een stapje harder te doen. Dat ligt aan de spelers zelf, maar ook aan de trainer en z'n staf.
Daarnaast, dat gelul dat ze hun taken niet uitvoeren, ken ik nu ook wel. Moesten ze bij Happel doen, speelden ze de rest van hun carriere niet meer.
Fer wordt nooit meer fit...
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 17:36   quote  deeplink  
BREAKING: Volgens @sinclairbischop zal #Jaapstam deze week bekend maken op te stappen als trainer van @Feyenoord @RTV_Rijnmond sport
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 17:40   quote  deeplink  
Opgestapt volgens Krabbendam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door MMM --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 17:41   quote  deeplink  
Iedereen meldt het nu ja. Zat eraan te komen. Kreeg het niet aan de praat. Gun hem verder wel het beste, tis nooit lekker zo'n situatie. Ik geloof wel dat ie er alles aan gedaan heeft.
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 17:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Iedereen meldt het nu ja. Zat eraan te komen. Kreeg het niet aan de praat. Gun hem verder wel het beste, tis nooit lekker zo'n situatie. Ik geloof wel dat ie er alles aan gedaan heeft.
Denk dat niemand daar aan twijfelt. Maar te weinig vooruitgang na al die maanden en is toch wel koppig gebleken.
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 17:36 schreef Stylzz het volgende:
BREAKING: Volgens @sinclairbischop zal #Jaapstam deze week bekend maken op te stappen als trainer van @Feyenoord @RTV_Rijnmond sport
Joepie wie van het bestuur volgt Koevernans Sjaak optyften

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0297510