BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 20:23 schreef FR-Henk het volgende:
Ja, is een gekke man.
Als trainert bedoeld natuurlijk, grapjas
(Michel Preud'homme voor wie te lui is om naar de vorige pagina te gaan..)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Jaap heeft afgezien van een afkoopsom, zo meldt Sjoerd Mossou.

Indien waar, erg netjes van hem en loyaal naar de club toe.
Poeh dat is erg netjes.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 21:06   quote  deeplink  
21:00 – De zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord is begonnen. Jaap Stam legde maandag vanwege de tegenvallende resultaten al na achttien wedstrijden zijn taken neer. Wie neem het roer over? Deze namen zingen vlak na het vertrek van Stam rond.

Dick Advocaat
Hij werd in februari al een keer gepolst, maar had toen geen trek om trainer van Feyenoord te worden. Dick Advocaat vond het een eer te zijn benaderd, maar wees Feyenoord af omdat er een negatieve sfeer rond zijn eventuele benoeming was ontstaan. Nu het Stam-avontuur is mislukt, lijkt de Feyenoord-aanhang wat meer voor de komst van Advocaat te voelen. De kans is groot dat Feyenoord op korte termijn een nieuwe poging waagt voor de ervaren trainer, die eerder heeft bewezen als tussenpaus te kunnen dienen.

Dirk Kuijt
Maakt het vertrek van Stam de weg vrij voor Dirk Kuijt? Op dit moment is de oud-aanvaller coach van Feyenoord Onder-19, maar Kuijt heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij het hoofdtrainerschap ambieert. Hoofdtrainer kan de oud-aanvaller nu nog niet worden: daarvoor beschikt hij niet over de juiste trainerspapieren. In zijn eentje kan hij het takenpakket van Stam nu niet overnemen, maar met een stroman (lees: gediplomeerd hoofdcoach) naast hem zou hij alsnog kunnen instappen.
Hein Vanhaezebrouck
Een Nederlander als opvolger voor Stam is het meest waarschijnlijk. Maar als er dan toch een buitenlander op dit lijstje komt, is dat de naam van Hein Vanhaezebrouck. Ook hij was afgelopen winter volgens berichten uit België in beeld om Van Bronckhorst op te volgen. De 55-jarige Belg is nog steeds clubloos. In zijn carrière als trainer werkte hij tot dusver alleen in eigen land. Vanhaezebrouck stond onder andere aan het roer bij Racing Genk, AA Gent en Anderlecht. Zijn grootste succes was de lanstitel in 2015 met Gent, de enige in de historie van die club.

Maurice Steijn
Maurice Steijn zit na zijn kortstondige avontuur bij Al-Wahda zonder club en Giovanni van Bronckhorst wilde hem al eens toevoegen aan de technische staf. Destijds in de zomer van 2018 zag Steijn de overgang zitten, maar ketste de deal af op contractvoorwaarden. Eén en één lijkt wat dat betreft twee. Maar wil Steijn ruim een jaar later instappen als hoofdtrainer? Het ontslag in de woestijn na vier wedstrijden zorgde voor een kras op zijn carrière. En het stuurloze schip in Rotterdam is niet bepaald het gespreide bedje om die kras weer weg te poetsen.
Giovanni van Bronckhorst
Feyenoord zoekt een nieuwe trainer en Giovanni van Bronckhorst heeft na zijn vertrek uit Rotterdam nog geen nieuwe club gevonden. Keert hij na een aantal maanden alweer terug op het oude nest? Een heel realistische optie lijkt het niet te zijn, daar de 44-jarige coach juist vertrok omdat hij toe was aan een nieuwe uitdaging. Feyenoord verkeert nu echter in nood. Voelt Van Bronckhorst zich geroepen om zijn oude club uit de brand te helpen?

Fred Rutten
Een andere oud-trainer die mogelijk bij Feyenoord op de radar staat, is Fred Rutten. De meest logische optie is de 56-jarige oefenmeester eveneens niet. Hij was in het seizoen 2014/2015 al een keer trainer van Feyenoord en werd toen vlak voor de zomerstop ontslagen. Ondenkbaar is het echter niet dat de Rotterdammers weer bij hem uitkomen. Rutten is beschikbaar, kent het reilen en zeilen en zal zich ongetwijfeld willen revancheren voor zijn eerdere periode in De Kuip. Frank Arnesen, waarschijnlijk de nieuwe technisch directeur van Feyenoord, haalde Rutten daarnaast ook naar RSC Anderlecht.
Jean-Paul van Gastel & Denny Landzaat
Technisch directeur Sjaak Troost heeft aangekondigd vanaf morgen op zoek te gaan naar een nieuwe trainer voor Feyenoord. Zolang de zoektocht loopt, nemen Jean-Paul van Gastel en Denny Landzaat de honneurs waar in Rotterdam. Mocht Troost geen geschikte kandidaat vinden, dan kan hij altijd terugvallen op Van Gastel en Landzaat. Zij beschikken in elk geval over het juiste diploma om het seizoen af te maken.

Henk Fraser
Droomt ervan ooit trainer te worden van Feyenoord. Henk Fraser ligt bovendien goed bij de achterban. Er is echter één groot probleem: Fraser staat onder contract bij Sparta en doet het daar uitstekend. Hij liet ook al eens weten dat het moment moet passen. Daar is momenteel bepaald geen sprake van. Fraser als trainer van Feyenoord gaat er ongetwijfeld een keer van komen, maar of hij het nu aandurft?
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 21:09   quote  deeplink  
Advocaat puinruimen
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 20:25 schreef Els het volgende:

[..]

Netjes, en een goede en terechte beslissing. Maar wel triest voor de man, natuurlijk.
Ben niet van het naschoppen daarom zeg ik graag dingen vooraf. Lijkt nu of Stam heilig is vindt het karaktervol om geen afkoopsom mee te nemen. Maar zijn kamikaze tactiek het schandalige voetbal heeft mij hoge bloeddruk , maagzuur, hoofdpijn en verpestte avonden bezorgd. Ondanks alle bestuursperikelen heeft hij koppig volhard in een slechte zwakke tactiek wat er toe heeft geleid , dat het voetbal met de week slechter werd.
analist
 analist - maandag 28 oktober 2019 - 21:16   quote  deeplink  
Advocaat voor dit jaar samen met Maurice Steijn. Dan Jean Paul van Gastel direct weg en de elftalbegeleider/teammanager Bas van Noordwijk per direct. Voor volgend jaar Maurice Steijn samen met Henk Frazer.
van geil
 van geil - maandag 28 oktober 2019 - 21:18   quote  deeplink  
Beste keuze van Jaap.
Was er mentaal niet klaar voor, ging vanaf dag 1 de verdediging met interviews.
En heeft een totaal verkeerde inschatting gemaakt met de te spelen tactiek ,en erger nog , bleef erin volharden .
Had beter naar Gio moeten kijken, die besefte dat er gewoon te weinig voetbal inzit om dominant te spelen.
Jaap lijkt me een aardige man , maar is geen trainer.
Dit was echt een aanfluiting.
De voorbereiding kan opnieuw beginnen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 oktober 2019 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 21:18 schreef van geil het volgende:
Beste keuze van Jaap.
Was er mentaal niet klaar voor, ging vanaf dag 1 de verdediging met interviews.
En heeft een totaal verkeerde inschatting gemaakt met de te spelen tactiek ,en erger nog , bleef erin volharden .
Had beter naar Gio moeten kijken, die besefte dat er gewoon te weinig voetbal inzit om dominant te spelen.
Jaap lijkt me een aardige man , maar is geen trainer.
Dit was echt een aanfluiting.
De voorbereiding kan opnieuw beginnen .
Maar duidelijk is nu wel ,dat ze hem in de steek hebben gelaten.
Troost mag bij de aanstelling van een nieuwe TD ook met pensioen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - maandag 28 oktober 2019 - 21:27   quote  deeplink  
Wat bedoel je Leon ?
Heb me nog niet echt ingelezen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 28 oktober 2019 - 21:48   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/52288-stam-maakt-groot-gebaar-en-weigert-afkoopsom.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 28 oktober 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 21:27 schreef van geil het volgende:
Wat bedoel je Leon ?
Heb me nog niet echt ingelezen.
Dat Jaap na elke training alleen achterbleef op 1908 en
er niemand was waar hij mee in overleg kon.
Kantoortje met naamplaatje Troost was altijd leeg ,
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 28 oktober 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Het is wat goedkoop om Jaap af te branden. In eerste instantie heeft hij moeten werken met nieuwkomers/afdankertjes die niet fit waren hoewel ik daar wel iets meer van had verwacht.
Jörgensen heeft slechts één goed seizoen gedraaid en kan geen bal meer aannemen.Berghuis kan zijn frustraties niet de baas en het centrum achterin is een drama. Welke andere trainer krijgt dit aan het voetballen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 22:22   quote  deeplink  
Iedereen met een realistische insteek
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2019 - 22:37   quote  deeplink  
Kees van Wonderen???
Els
 Els - maandag 28 oktober 2019 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 21:13 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ben niet van het naschoppen daarom zeg ik graag dingen vooraf. Lijkt nu of Stam heilig is vindt het karaktervol om geen afkoopsom mee te nemen. Maar zijn kamikaze tactiek het schandalige voetbal heeft mij hoge bloeddruk , maagzuur, hoofdpijn en verpestte avonden bezorgd. Ondanks alle bestuursperikelen heeft hij koppig volhard in een slechte zwakke tactiek wat er toe heeft geleid , dat het voetbal met de week slechter werd.
Stam heilig? Waar haal je dat vandaan?
Stam en Feyenoord waren vanaf het begin een mismatch, een veel te opportunistische beslissing. Dat neem ik Stam niet kwalijk, ik begrijp dat hij ja zegt tegen Feyenoord. Ik neem het Feyenoord wel kwalijk, die moeten beter nadenken. Ze hebben dat met Pim Verbeek gedaan en nu weer met Stam.
Ik denk dat de conclusie is, dat Stam ongeschikt is als trainer, dat heeft hij nu wel veelvuldig bewezen. Tactisch onbenul, matige presentatie in de pers, geen overwicht op het team, niet consequent, geen mensenkennis. Als hij bij Zwolle was gebleven, had hij het zich misschien eigen kunnen maken en nu zat hij in de leeuwenkuil.
Juiste beslissing om op te stappen en fijn dat het Feyenoord geen geld kost. Tot nu toe was alleen Erwin Koeman zo netjes.
Positivo
 Positivo - dinsdag 29 oktober 2019 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 23:18 schreef Els het volgende:

[..]

Stam heilig? Waar haal je dat vandaan?
Stam en Feyenoord waren vanaf het begin een mismatch, een veel te opportunistische beslissing. Dat neem ik Stam niet kwalijk, ik begrijp dat hij ja zegt tegen Feyenoord. Ik neem het Feyenoord wel kwalijk, die moeten beter nadenken. Ze hebben dat met Pim Verbeek gedaan en nu weer met Stam.
Ik denk dat de conclusie is, dat Stam ongeschikt is als trainer, dat heeft hij nu wel veelvuldig bewezen. Tactisch onbenul, matige presentatie in de pers, geen overwicht op het team, niet consequent, geen mensenkennis. Als hij bij Zwolle was gebleven, had hij het zich misschien eigen kunnen maken en nu zat hij in de leeuwenkuil.
Juiste beslissing om op te stappen en fijn dat het Feyenoord geen geld kost. Tot nu toe was alleen Erwin Koeman zo netjes.
Eens
Positivo
 Positivo - dinsdag 29 oktober 2019 - 06:46   quote  deeplink  
Wij moeten een trainer die onze cultuur kent niet lullen maar poetsen dan maar geen breedte passes of hakjes gewoon met passie spelen en een paar technische spelers. Advocaat en Kuyt zijn die exponenten …….
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 07:28   quote  deeplink  
Deze visie is juist wat ons nooit een blijvende topper maakt.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 oktober 2019 - 07:37   quote  deeplink  
Tja, dat incestueuze maakt blind voor nieuwe wegen, op bestuurlijk en sportief vlak. Graag meer nieuwe geesten met een nieuwe visie op voetbaltechnisch vlak.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 07:56   quote  deeplink  
Tja, weet je wat t ook is. Althans vind ik. Tegenwoordig moet iedereen maar gewoon 'oprotten' van het 'fanatieke groepje 'supporters' die vinden dat zij wat te vertellen hebben'. Dit zijn dezelfden die weigeren van de trap af te blijven, vuurwerk meenemen, de confrontatie zoeken met andere clubs, structureel blijven doen wat ze zelf willen en etc.

Eerst moest Gudde oprotten.
Toen van Geel.
Toen Stam.
En nu moet iedereen oprotten.
End an vergeet ik nog iedereen die hiervoor moest ' opkankeren'.

Maar wat willen ze ervoor terug? De Willem van Hanegems van deze wereld. Ze roepen om de GKL. Ze willen weer BvM. Eigenlijk willen ze veel van hetzelfde terug. Blijven zich vastklampen aan het verleden en ik denk dat hierdoor de club juist daar blijft staan, in dat verleden en dat elke club die zich wel vernieuwd ons aan alle kanten voorbij rent.

Feyenoord wil stappen maken, maar t probleem is, t merendeel wil dat helemaal niet. Die wil Varkenoord. De Kuip. Echt bier onder de tribune. Staan op de vakken en lekker rellen wanneer t kan.

Uiteraard is dit enorm gechargeerd, maar met deze sympathie gaan we er natuurlijk nooit meer komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2019 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 08:02   quote  deeplink  
Precies deze analyse van @markla94, zo zie ik t ook.

Een kleine poging tot een zinnige analyse: #StamOut, maar uiteindelijk is hij ook slechts een symptoom van een door en door verrotte club(cultuur). Hij moest komen want hij was zo lekker fel, authentiek en imposant en dat “past goed bij Feyenoord” - het echode weer flink.

Feyenoord zit volledig in een wurggreep van haar eigen achterlijkheid en de komst van Stam was het recenste (en nu relevantste) dieptepunt.We hebben imcompetente bestuurders, oerconservatieve VVF-investeerders, een jeugdopleiding waar de grootste monden het voor het zeggen hebben

Club, supporters en een deel van de media en het commentariaat houden elkaar gevangen in een perceptie van wat Feyenoord zou moeten zijn: hard werken, mentaliteit, geen gezeik – oerconservatief, kortom. Met dat als uitgangspunt wordt beleid gemaakt, trainers en spelers gehaald.

Een vertrek van Stam lost niks op als je daarna uitkomt bij de categorie-Fraser/Kuyt omdat zij ‘zo goed bij Feyenoord passen’ – binnen no-time vragen we ons dan weer af waarom het wéér niet lukt (net als bij Been, bijvoorbeeld).

Fuck dat. Ik wil geen Fraser, ik wil vernieuwing. Geen Lex Immers, Frenkie de Jong. Niet lijden, prijzen.

Ga ten onder, of bouw de club helemaal opnieuw op. Met lef, vernieuwingsdrang en innovatie als hoekstenen. Weg met alle sentimenten, pseudo-tradities en percepties.Nooit meer luisteren naar Rob Jacobs,nooit meer categorie-Immers verheerlijken,nooit meer Jaap Stam-achtige trainers

Alles anders. Geen ruimte meer voor mensen die er vooral vanwege hun grote mond of prestaties als speler zitten. Nooit meer die oeverloze (en schadelijke) verheerlijking van ‘mentaliteit’ boven kwaliteit. Talent, tactiek en vernuft boven ‘harde werkers’ wil ik.

Oh, en nooit meer die defaitistische verheerlijking van ‘lijden’, met altijd weer dat uitgemolken citaat van Gerard Cox. Er is namelijk geen zak aan.
Positivo
 Positivo - dinsdag 29 oktober 2019 - 08:15   quote  deeplink  
Knap dat jullie weten wat ik wil of hoe ik naar Feyenoord kijk. Ja ik wil spelen als Barca en Man City of die neuzen. Helaas is dat volkomen onrealistisch we hebben geen geld om die spelers te kopen en uit de jeugd hebben wij 1 keer een RVP voortgebracht. Op de korte termijn moeten wij het van een elftal hebben passie en strijd. Zo deed Koeman het ook lang Pelle inspelen aansluiting vd middenvelders. Heel de club zit in de stront als je dan zegt jaaa die supporters nou die willen resultaat zien. In deze situatie ga ik niet dromen over fantastisch positie spel met Haps, Karsdorp, Botje, Fer, Sini, Jorgensen, Larsson om er een paar te noemen die dat helemaal niet kunnen. Het zijn al klote maanden dan ga ik niet dromen even gechargeerd gezegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2019 door Positivo --
Leuv
 Leuv - dinsdag 29 oktober 2019 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:
Precies deze analyse van @markla94, zo zie ik t ook.

Een kleine poging tot een zinnige analyse: #StamOut, maar uiteindelijk is hij ook slechts een symptoom van een door en door verrotte club(cultuur). Hij moest komen want hij was zo lekker fel, authentiek en imposant en dat “past goed bij Feyenoord” - het echode weer flink.

Feyenoord zit volledig in een wurggreep van haar eigen achterlijkheid en de komst van Stam was het recenste (en nu relevantste) dieptepunt.We hebben imcompetente bestuurders, oerconservatieve VVF-investeerders, een jeugdopleiding waar de grootste monden het voor het zeggen hebben

Club, supporters en een deel van de media en het commentariaat houden elkaar gevangen in een perceptie van wat Feyenoord zou moeten zijn: hard werken, mentaliteit, geen gezeik – oerconservatief, kortom. Met dat als uitgangspunt wordt beleid gemaakt, trainers en spelers gehaald.

Een vertrek van Stam lost niks op als je daarna uitkomt bij de categorie-Fraser/Kuyt omdat zij ‘zo goed bij Feyenoord passen’ – binnen no-time vragen we ons dan weer af waarom het wéér niet lukt (net als bij Been, bijvoorbeeld).

Fuck dat. Ik wil geen Fraser, ik wil vernieuwing. Geen Lex Immers, Frenkie de Jong. Niet lijden, prijzen.

Ga ten onder, of bouw de club helemaal opnieuw op. Met lef, vernieuwingsdrang en innovatie als hoekstenen. Weg met alle sentimenten, pseudo-tradities en percepties.Nooit meer luisteren naar Rob Jacobs,nooit meer categorie-Immers verheerlijken,nooit meer Jaap Stam-achtige trainers

Alles anders. Geen ruimte meer voor mensen die er vooral vanwege hun grote mond of prestaties als speler zitten. Nooit meer die oeverloze (en schadelijke) verheerlijking van ‘mentaliteit’ boven kwaliteit. Talent, tactiek en vernuft boven ‘harde werkers’ wil ik.

Oh, en nooit meer die defaitistische verheerlijking van ‘lijden’, met altijd weer dat uitgemolken citaat van Gerard Cox. Er is namelijk geen zak aan.
Helemaal mee eens. Alles moet anders. Volledig de bezem erdoor.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 08:15 schreef Positivo het volgende:
Knap dat jullie weten wat ik wil of hoe ik naar Feyenoord kijk. Ja ik wil spelen als Barca en Man City of die neuzen. Helaas is dat volkomen onrealistisch we hebben geen geld om die spelers te kopen en uit de jeugd hebben wij 1 keer een RVP voortgebracht. Op de korte termijn moeten wij het van een elftal hebben passie en strijd. Zo deed Koeman het ook lang Pelle inspelen aansluiting vd middenvelders. Heel de club zit in de stront als je dan zegt jaaa die supporters nou die willen resultaat zien. In deze situatie ga ik niet dromen over fantastisch positie spel met Haps, Karsdorp, Botje, Fer, Sini, Jorgensen, Larsson om er een paar te noemen die dat helemaal niet kunnen. Het zijn al klote maanden dan ga ik niet dromen even gechargeerd gezegd.
Ik kijk niet naar vandaag
MMM
 MMM - dinsdag 29 oktober 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Ik vind het altijd zo mooi als er over een 'verwachtingspatroon' gesproken word, dat deze te hoog zou zijn.

Vraag hier het hele forum, vraag 20 mensen bij de Kuip dezelfde vraag. Niemand verwacht een titel maar plek 3/4 moet absoluut mogelijk zijn.
de senior
 de senior - dinsdag 29 oktober 2019 - 10:43   quote  deeplink  
Wat een oeverloos gezwam van een stel kippen zonder kop. Zijn Stylzz en Els dan de enigen die die over gezond verstand beschikken op dit forum?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 10:45   quote  deeplink  
Haha dank je bluf, maar das te veel eer, wat Els betreft klopt
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:07 schreef MMM het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als er over een 'verwachtingspatroon' gesproken word, dat deze te hoog zou zijn.

Vraag hier het hele forum, vraag 20 mensen bij de Kuip dezelfde vraag. Niemand verwacht een titel maar plek 3/4 moet absoluut mogelijk zijn.
T gaat gewoon om de manier waarop.
De wedstrijden die verloren gingen. Kamikaze. Geen lijn. Onbegrijpelijke keuzes.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 oktober 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:43 schreef de senior het volgende:
Zijn Stylzz en Els dan de enigen die die over gezond verstand beschikken op dit forum?
Hilarisch..
MMM
 MMM - dinsdag 29 oktober 2019 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T gaat gewoon om de manier waarop.
De wedstrijden die verloren gingen. Kamikaze. Geen lijn. Onbegrijpelijke keuzes.
Precies
Fart
 Fart - dinsdag 29 oktober 2019 - 12:16   quote  deeplink  
De enige met humor hier die Bluffer
VVout
 VVout - dinsdag 29 oktober 2019 - 12:44   quote  deeplink  
Voorlopig maar weer zien waar dit naar toe gaat, en of Dickie zich ergens op Aruba verstopt heeft of toch gaat opduiken bij Feyenoord. Zou dat eerste ook niet gek vinden onder de huidige omstandigheden, zal toch ff bestuurlijk nu het één en ander gepresenteerd moeten worden. Je kan je niet achter een schijn fasade verschuilen, het opstappen van Jaap. De lafheid is alleen wel kenmerkend voor de huidige structuur die boven nog versnipperd aanwezig is en Troost staat daar ook lekkers in de kou voorlopig. Laat er verdomme eens een leider presenteren die met de vuist op tafel slaat en schijt heeft aan al die achterlijke spelletjes en een te volgen koers uitzet. Wat een misère zeg, die kan echt in de top drie van de club geschiedenis qua afgang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2019 door VVout --
pat
 pat - dinsdag 29 oktober 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 08:31 schreef Leuv het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alles moet anders. Volledig de bezem erdoor.
ook helemaal eens met de toevoeging dat we allemaal hardstikke blind zijn geweest, ook ik. ik denk namelijk dat ze het hebben laten willen klappen zodat, en nu komt de complottheorie gedachte, ze een inversteerder aan kunnen trekken die er miljoenen, miljarden in gaat steken voor volledige zeggenschap en weten jullie wat?

ik denk dat het goed is want dat zou naar mijn mening het enige zijn wat nu nog kan.

een zooitje dat je andersom oplost door het stadion dossier te laten gaan en niet te gaan verbouwen... dan komt er geld vrij en kan je weer, wat je eigenlijk ook moet gaan doen, bouwen...
Positivo
 Positivo - dinsdag 29 oktober 2019 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:43 schreef de senior het volgende:
Wat een oeverloos gezwam van een stel kippen zonder kop. Zijn Stylzz en Els dan de enigen die die over gezond verstand beschikken op dit forum?
Denk het ouwe volgens mij wordt er al vanaf het begin gezegd dat alles verrrot is binnen de club. Stam heb ik lang gelden al afgeschreven.

Als jij denkt heel Feyenoord te kunnen schoonvegen, dan ben je serieus van het padje. Waarom denk je dat de heren er al zolang zitten. Z

Zelfs het Stadion heeft 40 jaar geduurd eer de aandelen weer ovegingen naar de profclub.

Ik ga het in mijn leven niet meer meemaken.

Maar goed als we iedereen eruit gooien en alles omgooien, dan spelen wij over 2 jaar zoals Barca technisch verzorgd voetbal.

Wij gaan het zien ik ga het in mijn leven niet meemaken vrees ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2019 door Positivo --
Leuv
 Leuv - dinsdag 29 oktober 2019 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 13:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Denk het ouwe volgens mij wordt er al vanaf het begin gezegd dat alles verrrot is binnen de club. Stam heb ik lang gelden al afgeschreven.

Als jij denkt heel Feyenoord te kunnen schoonvegen, dan ben je serieus van het padje. Waarom denk je dat de heren er al zolang zitten. Z

Zelfs het Stadion heeft 40 jaar geduurd eer de aandelen weer ovegingen naar de profclub.

Ik ga het in mijn leven niet meer meemaken.

Maar goed als we iedereen eruit gooien en alles omgooien, dan spelen wij over 2 jaar zoals Barca technisch verzorgd voetbal.

Wij gaan het zien ik ga het in mijn leven niet meemaken vrees ik.
Lekker positief zeg.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 oktober 2019 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 11:52 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hilarisch..
Kom op, je weet het zelf ook.
MMM
 MMM - dinsdag 29 oktober 2019 - 13:58   quote  deeplink  
De ene assistent heeft een pens en de ander zit met een petje op. Kan toch niet, geen gezicht.
Leuv
 Leuv - dinsdag 29 oktober 2019 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 13:58 schreef MMM het volgende:
De ene assistent heeft een pens en de ander zit met een petje op. Kan toch niet, geen gezicht.
Ik ben ook voor 3 lekkere wijven als assistenten.
van geil
 van geil - dinsdag 29 oktober 2019 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 13:58 schreef MMM het volgende:
De ene assistent heeft een pens en de ander zit met een petje op. Kan toch niet, geen gezicht.
Schandalige uitstraling
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 oktober 2019 - 16:02   quote  deeplink  
Mee een kauwgum kauwende Uncle Fester in het zwart was mooi ? :)
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 29 oktober 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:07 schreef MMM het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als er over een 'verwachtingspatroon' gesproken word, dat deze te hoog zou zijn.

Vraag hier het hele forum, vraag 20 mensen bij de Kuip dezelfde vraag. Niemand verwacht een titel maar plek 3/4 moet absoluut mogelijk zijn.
Dat zei ik als 1 van de weinige alle afgelopen seizoenen.
Wees nu maar tevreden met de plekken onder Gio en van geel.
Maar toen vond je/men het belachelijk en geen topsport mentaliteit.

Ik zei daar zijn we nog lang niet aan toe.
Jullie wilden meer en de bezem erdoor.

Nu is er inmiddels van alles weggeveegd zonder professionele vervanging
En nog hoor ik geluiden wat er allemaal weggeveegd moet gaan worden.
We houden helemaal niemand over zo en verwoest het kleine beetje wat er nog wel was opgebouwd in deze gevallen tempel.

De spelers stralen het nu ook uit.

Waren we maar wat meer achter alles gaan staan, dan stonden we nu geen 12e
En hakten we niet allemaal koppen, die anders nog wat hadden opgeleverd.

Een grote illusie om te denken dat we perfectie konden nastreven
Positivo
 Positivo - dinsdag 29 oktober 2019 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 16:36 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Dat zei ik als 1 van de weinige alle afgelopen seizoenen.
Wees nu maar tevreden met de plekken onder Gio en van geel.
Maar toen vond je/men het belachelijk en geen topsport mentaliteit.

Ik zei daar zijn we nog lang niet aan toe.
Jullie wilden meer en de bezem erdoor.

Nu is er inmiddels van alles weggeveegd zonder professionele vervanging
En nog hoor ik geluiden wat er allemaal weggeveegd moet gaan worden.
We houden helemaal niemand over zo en verwoest het kleine beetje wat er nog wel was opgebouwd in deze gevallen tempel.

De spelers stralen het nu ook uit.

Waren we maar wat meer achter alles gaan staan, dan stonden we nu geen 12e
En hakten we niet allemaal koppen, die anders nog wat hadden opgeleverd.

Een grote illusie om te denken dat we perfectie konden nastreven
Ben het gedeeltelijk eens maar MVG had Jaap aangesteld. Denk dat Jaap ook met MVG niet gefunctioneerd had met zijn systeem, maar goed gepasseerd station. Je moet nu als de sodemieter resultaten halen en spelers met potentie laten uitblinken. Kokcu, Senesi en misschien Sini, Burger, Blijlow en Geertruida. .Berghuis, Toornstra en Haps moeten weer in vorm en
natuurlijk Jorgensen . Larsson, Tapia, Vermeer, en Bothegin wegdoen. Fer en Narsingh daar zullen we niet vanaf kunnen, maar goed voor de breedte kan je ze hebben volgend jaar. Neem aan dat VDH en Ayoub in de winterstop al weg zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2019 door Positivo --
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 29 oktober 2019 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 17:25 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk eens maar MVG had Jaap aangesteld. Denk dat Jaap ook met MVG niet gefunctioneerd had met zijn systeem, maar goed gepasseerd station. Je moet nu als de sodemieter resultaten halen en spelers met potentie laten uitblinken. Kokcu, Senesi en misschien Sini, Burger, Blijlow en Geertruida. .Berghuis, Toornstra en Haps moeten weer in vorm en
natuurlijk Jorgensen . Larsson, Tapia, Vermeer, en Bothegin wegdoen. Fer en Narsingh daar zullen we niet vanaf kunnen, maar goed voor de breedte kan je ze hebben volgend jaar. Neem aan dat VDH en Ayoub in de winterstop al weg zijn.
Eens wbt. Jaap
Met de spelers wacht ik liever de zomer af.
Laatste pot, heb ik alleen tapia met mentaliteit zien voetballen.
Ondanks zijn ongeliefde status vind ik hem steeds sterker worden.
En wat is het alternatief na dump? Onder de 15 miljoen heb je geen zekerheden.
Ook is onze jeugd misschien wel niet de beste lichting
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 oktober 2019 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:43 schreef de senior het volgende:
Wat een oeverloos gezwam van een stel kippen zonder kop. Is FR-Henk dan niet de enige
die niet over gezond verstand beschikt op dit forum?
Zal ik jou eens lekker in je bek schijten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 29 oktober 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2019 - 18:30 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zal ik jou eens lekker in je bek schijten?
hohoho, daar hebben we een topic voor.

http://forum.headliner.nl/topic-30755/
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2019 - 08:54   quote  deeplink  
Heeft ook al snel een andere job, ziet er al weer een stuk beter uit.

EIHFkCzX4AATHPN.jpg
Positivo
 Positivo - woensdag 30 oktober 2019 - 18:03   quote  deeplink  
Haha hij zag eruit als een huilende oma die teveel had verloren bij de bingo
van geil
 van geil - donderdag 31 oktober 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Als je met dit materiaal 3 van de 11 wedstrijden wint, dan ben je echt uniek.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 31 oktober 2019 - 23:16   quote  deeplink  
Hahahaha
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2019 - 18:46   quote  deeplink  
Kerstboom zonder Stam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0337700