BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 02 november 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Voorwaarts en kijk niet om
ar
 ar - zondag 03 november 2019 - 13:39   quote  deeplink  
Slot.
Positivo
 Positivo - dinsdag 05 november 2019 - 08:19   quote  deeplink  
Met zijn hoogstaande backs totaal ongeschikt als trainer. Gelukkig zei ik dat ook al in de voorbereiding Troost heeft prima ingegrepen hoe lang mag die troosteloze eikel nog blijven zitten of als woordvoerder naar buiten treden?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 november 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Wie heeft er voor de veranderingen gezorgd, gaat dit vanzelf of toch Troost? We roepen om een autoritaire leider, nu heb je er een ad interim en weer niet goed.
CobusIII
 CobusIII - donderdag 07 november 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2019 - 08:52 schreef piet de paler het volgende:
Wie heeft er voor de veranderingen gezorgd, gaat dit vanzelf of toch Troost? We roepen om een autoritaire leider, nu heb je er een ad interim en weer niet goed.
Troost is alles behalve een leider. Het is iemand die verdwaald is in een bepaalde functie waar hij niets te zoeken heeft.
Positivo
 Positivo - donderdag 07 november 2019 - 17:51   quote  deeplink  
Hoort wel weer bij Feyenoord eigenlijk iemand zonder ervaring die er maar op los lult en spelers koopt
Positivo
 Positivo - donderdag 07 november 2019 - 17:51   quote  deeplink  
Hoort wel weer bij Feyenoord eigenlijk iemand zonder ervaring die er maar op los lult en spelers koopt
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 november 2019 - 19:32   quote  deeplink  
Mooi intervieuw op vtbl, maakt een hoop duidelijk
, ook over Senesi en Jan arie moeite waard om te ezen
van geil
 van geil - vrijdag 15 november 2019 - 20:12   quote  deeplink  
Zwarte Piet dit jaar.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 december 2019 - 09:06   quote  deeplink  
Vandaag stuk gelezen in het. AD waar in Stam zijn zegje doet.
Tja hij wilde al stoppen toen de Jong en v Geel ontslag namen, vond het intevieuw redelijk mild.
MMM
 MMM - zaterdag 21 december 2019 - 10:36   quote  deeplink  
Heeft carrière blijkbaar al opgegeven als je ziet waar hij heen wilt?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 december 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Daar zit geld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 december 2019 - 11:31   quote  deeplink  
Hij kon niet bij Feyenoord spelen zoals hij had gewild .
Nee Advocaat ook niet maar pakt wel de punten met dit materiaal.
ar
 ar - zaterdag 21 december 2019 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 december 2019 - 11:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hij kon niet bij Feyenoord spelen zoals hij had gewild .
Nee Advocaat ook niet maar pakt wel de punten met dit materiaal.
Exact.
Dit vak vereist ook wat people management.
En dat heeft hij gewoon weinig/niet.
van geil
 van geil - zaterdag 21 december 2019 - 14:51   quote  deeplink  
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=445546&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
VVout
 VVout - zaterdag 21 december 2019 - 15:42   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon stoppen met zuigen bij Jaap. Was gewoon geen match en en onrustige samenloop van omstandigheden.
Fart
 Fart - zaterdag 21 december 2019 - 16:20   quote  deeplink  
Gewoon lekker in USA balletje doen.
grof geld verdienen en lekker "anoniem" rijk worden.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 december 2019 - 19:29   quote  deeplink  
Zijn vrouw leed eronder. Wij ook.
Fart
 Fart - zaterdag 21 december 2019 - 19:39   quote  deeplink  
Een ontrevrede voetbalvrouw neemt de tuinman.
wij moesten het met Jaap blijven doen.

Wie heeft er nou geleden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2019 door Fart --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 22 december 2019 - 14:15   quote  deeplink  
Ach Jaap kwam ook in moeilijke omstandigheden terecht, en was ook wel eigenwijs in zijn keuzes en manier van voetballen.... Tja, dat heb je met een onervaren coach... Vraag me af waar we nu zouden staan als Dick gewoon het seizoen begonnen was (zoals oorspronkelijk de bedoeling was)... Maar heeft geen zin, het is zoals het is...
MightyAce
 MightyAce - zondag 22 december 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2019 - 14:15 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ach Jaap kwam ook in moeilijke omstandigheden terecht, en was ook wel eigenwijs in zijn keuzes en manier van voetballen.... Tja, dat heb je met een onervaren coach... Vraag me af waar we nu zouden staan als Dick gewoon het seizoen begonnen was (zoals oorspronkelijk de bedoeling was)... Maar heeft geen zin, het is zoals het is...
Had ie niet moeten tekenen dan
ar
 ar - zondag 22 december 2019 - 14:21   quote  deeplink  
Ja, slot dan maar
Positivo
 Positivo - vrijdag 27 december 2019 - 13:11   quote  deeplink  
Welkom vrienden en vriendinnen , hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad!!!Tijdens mijn afwezigheid is PSV ingestort en Toon Gerbrands , heeft Ajax drie wedstrijden op rij verloren en staan weer met beide voetjes op aarde. Maar goed onze trots heeft niets meer verloren en het blijkt dat ze toch kunnen voetballen. Met Senesi, Sinistera en Kokcu als grote smaakmakers naast natuurlijk Berghuis. Moet zeggen dat mijn gemoedstoestand met 300 procent is verbeterd, al ben ik toch altijd wel optimistisch. Advocaat gaat doorselecteren en blijft natuurlijk langer. De heer Stam die zal zich toch kapot hebben geschaamd onder zijn kerstboom de slechtste trainer ooit en dan reken ik Bengston mee. Op naar het nieuwe jaar het seizoen kan mij niet snel genoeg beginnen,.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 december 2019 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 februari 2020 - 21:34   quote  deeplink  
Onder trainer Jaap Stam pakte Feyenoord nauwelijks punten, terwijl het onder Dick Advocaat uitstekend gaat qua resultaten. Waar is Stam tekortgeschoten. "Ik bén niet tekortgeschoten. Als coach ben je afhankelijk van de mensen om je heen, van wie je verwacht dat ze hun afspraken nakomen. En van de spelers."

"Ik dacht dat ik met een groep zou gaan werken die er direct stond. Dat was niet zo. Een ander zal zeggen: Dick haalt allemaal punten, dus ze zijn wél goed genoeg. Maar hij heeft er ook profijt van dat spelers nu wel fit zijn. Zijn instapmoment was totaal anders", aldus Stam in het NRC Handelsblad. Het huidige spel levert Feyenoord wel veel punten op. "Dat is hartstikke mooi voor ze. Alleen, hoe ze nu spelen is niet mijn soort voetbal. Ik wil het liefst hoog druk zetten, agressief vooruit. Nu zie je dat ze inzakken, op balverlies van de tegenstander wachten en dan naar voren gaan – een wezenlijk verschil."

Waar voor Stam de hand op de knip bleef kreeg Advocaat onder andere een nieuwe spits bij zijn selectie. "Een half jaar te laat. Het zij zo. Ik kan mij daar wel druk om maken, maar dat heeft geen zin. Nu worden meerdere jeugdspelers verhuurd of teruggezet naar de opleiding omdat ze niet goed genoeg zijn. Toen ik begon werden zeven jongens nog goed genoeg bevonden voor het eerste elftal."

Stam heeft ook een belangrijke les geleerd. "Dat ik kritischer moet zijn op het instapmoment. En dat ik vooraf een duidelijk beeld moet hebben van waar een club heen wil, hoe de lijnen lopen, met wie je gaat samenwerken, hoe die mensen over voetbal denken. Alleen dán weet je wat je kan verwachten.”
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 februari 2020 - 21:42   quote  deeplink  
Jank Jaap
Positivo
 Positivo - maandag 03 februari 2020 - 21:50   quote  deeplink  
Haha Malacia, Geertruida, Senesi waren fit hoor Tjaap jouw kut tactiek en trainen werkten niet.
van geil
 van geil - maandag 03 februari 2020 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 februari 2020 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Jank Jaap
+1
Met zijn Jan Arie communicatie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 februari 2020 door van geil --
MMM
 MMM - dinsdag 04 februari 2020 - 07:35   quote  deeplink  
Hem aanstellen was een gigantisch fout, zei ik vanaf dag 1 al.

Domme TD
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 04 februari 2020 - 22:05   quote  deeplink  
Jaap moet in de media niet gaan napraten over voormalige werkgevers. Heeft hij zelf alleen maar last van uiteindelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 04 februari 2020 - 22:24   quote  deeplink  
Jaap kan beter z'n falen toegeven.
Positivo
 Positivo - woensdag 05 februari 2020 - 08:36   quote  deeplink  
Jaap kan beter dwergwerpen met Kelly
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 05 februari 2020 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 februari 2020 - 22:24 schreef FR-Henk het volgende:
Jaap kan beter z'n falen toegeven.
Jaap zijn beste ding, was zelf ontslag nemen, en geen vergoeding van ons te willen. En al het andere in de pers nu, moet hij gewoon vermijden. Het bewijs heeft Advocaat geleverd, die met dezelfde selectie wel punten leverde en ons naar de derde plaats bracht. Zover de passage van Jaap Stam bij ons.. PUNT!
VVout
 VVout - woensdag 05 februari 2020 - 19:34   quote  deeplink  
De pers zoekt hem nu op, laat hem met rust dan hoeft ie ook geen onzin te bedenken.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 05 februari 2020 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 19:34 schreef VVout het volgende:
De pers zoekt hem nu op, laat hem met rust dan hoeft ie ook geen onzin te bedenken.
Staan ze met een pistool tegen zijn voorhoofd vragen te stellen dan...
van geil
 van geil - woensdag 05 februari 2020 - 22:03   quote  deeplink  
Jaap is gewoon niet erg slim.
VVout
 VVout - donderdag 06 februari 2020 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 februari 2020 - 22:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Staan ze met een pistool tegen zijn voorhoofd vragen te stellen dan...
Nee, met een micro tegen zijn voortanden. Verder trapt ie in het handig plaatsen van stellingen uit social media door media die daar op enge wijze een draai aan geven. Zoals Geile zegt niet echt slim, maar hij voelt zich steeds meer weg gezet als de lullo van iets waar ie mee in gezogen is.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 06 februari 2020 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 06:55 schreef VVout het volgende:

[..]

Nee, met een micro tegen zijn voortanden. Verder trapt ie in het handig plaatsen van stellingen uit social media door media die daar op enge wijze een draai aan geven. Zoals Geile zegt niet echt slim, maar hij voelt zich steeds meer weg gezet als de lullo van iets waar ie mee in gezogen is.
Hij was ook de lullo in dit verhaal
VVout
 VVout - donderdag 06 februari 2020 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 08:08 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Hij was ook de lullo in dit verhaal
Eerder een lulverhaal waar we weinig mee opschieten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 06 februari 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Hoog druk zetten doe ik s'morgens na me 2de bakkie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 06 februari 2020 - 16:42   quote  deeplink  
Ik vind dat Jaap redelijk chique is opgestapt... Nu moet hij dat beeld niet verpesten met allerlei lulverhalen in de media... cijfers liegen niet namelijk, met het puntenaantal van zijn opvolger stonden wij nu ongeveer bovenaan... Met dezelfde spelers.. Dat Jaap gefaald heeft, reken ik hem niet eens zo zeer aan, maar houd je koest voor de rest!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 07 februari 2020 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 februari 2020 - 16:00 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hoog druk zetten doe ik s'morgens na me 2de bakkie.
Haha, nou, soms na mijn eerste ook al hoor :-)
van geil
 van geil - zaterdag 22 februari 2020 - 09:46   quote  deeplink  
Opvolger van Ron Jans .
Kale K-nikker.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 22 februari 2020 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2020 - 09:46 schreef van geil het volgende:
Opvolger van Ron Jans .
Kale K-nikker.
Die is daar ook zo weer weg. Als ze Jans al niet begrijpen...
pat
 pat - zaterdag 22 februari 2020 - 12:24   quote  deeplink  
ik denk dat jaap wel een goede visie had en dat we juist door de gelijke spelen nu staan waar we horen te staan.(zo vaak hebben we de laatste jaren niet gelijk gespeeld he mannen.
beetje tegenstrijdig dat snap ik maar ik denk dat de spelers jaap een man vonden die de oren van hun kop af lulde. dat heb je ook weleens als iemand maar blijft overanaliseren. dan heb je na de 3de uitleg waarom het nou zo moet en wat daar nou het voordeel van is ook zoiets van "ik snap het nu wel" en dan legt hij het nog een keer uit.betuttelend
daarnaast zijn ze woorden gewoon niet correct voor de mensen waarmee hij werkt, niemand van die jongens zal em gesnapt hebben en halverwege dachten ze allemaal, pfff stop maar wat vermoeiend...

kijk dick zegt het gewoon in 1 zin, dan kan je er niet omheen en is het direct duidelijk. dat kan jaap niet. daarnaast ziet dick dat het hoge druk zetten niet werkt, we spelen volledig anders nu.
het is gewoon een verschil van visie en kennis in hoeverre je die visie doordrukt en vooral wanneer. jaap liep 5 stappen vooruit.
van geil
 van geil - zaterdag 22 februari 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2020 - 11:51 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die is daar ook zo weer weg. Als ze Jans al niet begrijpen...
:)
MMM
 MMM - zaterdag 30 mei 2020 - 08:28   quote  deeplink  
Deze idioot moet zijn mond eens gaan houden.. Het Advocaat succes is 0,00% op zijn conto te schrijven.

Arrogante eikel, je kan wel zien door wie hij gehaald is. Die was ook altijd gek op zichzelf

Wat een enge vent die Jaap Stam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2020 door MMM --
van geil
 van geil - zaterdag 30 mei 2020 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 08:28 schreef MMM het volgende:
Deze idioot moet zijn mond eens gaan houden.. Het Advocaat succes is 0,00% op zijn conto te schrijven.

Arrogante eikel, je kan wel zien door wie hij gehaald is. Die was ook altijd gek op zichzelf

Wat een enge vent die Jaap Stam.
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=52565&abbr=fr12
Kale rakker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 30 mei 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2020 - 08:28 schreef MMM het volgende:
Deze idioot moet zijn mond eens gaan houden.. Het Advocaat succes is 0,00% op zijn conto te schrijven.

Arrogante eikel, je kan wel zien door wie hij gehaald is. Die was ook altijd gek op zichzelf

Wat een enge vent die Jaap Stam.
https://m-voetbalzone-nl.cdn.ampproject.org/v/s/m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?amp_js_v=a3&_gsa=1&uid=361534&usqp=mq331AQFKAGwASA%3D#aoh=15908244852808&csi=1&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=Van%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Fwww.voetbalzone.nl%2Fdoc.asp%3Fuid%3D361534
VVout
 VVout - zaterdag 30 mei 2020 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Rukeend zal je bedoelen, is gewoon voorheen met een neuzen virus besmet en nooit meer goed gekomen.
tomson
 tomson - zaterdag 30 mei 2020 - 11:23   quote  deeplink  
Lol..Ik wilde dit net in het flapdrol topic droppen :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0341520