BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 oktober 2019 - 17:43   quote  deeplink  
Dag jaap
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 17:42 schreef MMM het volgende:

[..]

Denk dat niemand daar aan twijfelt. Maar te weinig vooruitgang na al die maanden en is toch wel koppig gebleken.
Tuurlijk. Het heeft geen zin om zo door te gaan. Ziet ie blijkbaar zelf ook in. Al vraag ik me af in hoeverre de algehele situatie bij Feyenoord een rol heeft gespeeld (als het een rol heeft gespeeld in zijn beslissing).
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 17:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk. Het heeft geen zin om zo door te gaan. Ziet ie blijkbaar zelf ook in. Al vraag ik me af in hoeverre de algehele situatie bij Feyenoord een rol heeft gespeeld (als het een rol heeft gespeeld in zijn beslissing).
Hij is hier vaak genoeg onder vuur genomen heeft 290 opstellingen gebruikt en spelers. Tja buiten dat de directie en de RVC ook schoongeveegd moeten worden is hij en de spelers als eerste verantwoordelijk.
CobusIII
 CobusIII - maandag 28 oktober 2019 - 17:52   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/901443/vi-stam-houdt-eer-aan-zichzelf-en-stapt-per-direct-op-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

Is al weg...
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 17:56   quote  deeplink  
Feyenoord under Jaap Stam, all leagues:
18 games
7 wins
6 draws
5 defeats
32 goals scored
26 goals conceded
12th spot in the Eredivisie
4th place in the UEL group stage.
ed pouwelse
 ed pouwelse - maandag 28 oktober 2019 - 17:57   quote  deeplink  
Slappeling. Laat de boel maar in de steek
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 17:50 schreef Positivo het volgende:

[..]

Hij is hier vaak genoeg onder vuur genomen heeft 290 opstellingen gebruikt en spelers. Tja buiten dat de directie en de RVC ook schoongeveegd moeten worden is hij en de spelers als eerste verantwoordelijk.
Eens (ik laat je opmerking over de grote schoonmaak maar even buiten beschouwing). Ik heb meer dan eens met verbazing naar zijn kamikaze tactieken zitten kijken. En dat geraaskal achteraf voor de camera helpt ook niet mee natuurlijk.

Maar goed, dat ie gisteren niet de supporters toesprak, gaf eigenlijk al aan dat ie de handdoek geworpen had.

En nu ie eenmaal weg is, kan er wat mij betreft nog wel een stukje menselijkheid naar hem toe vanaf.
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 17:58   quote  deeplink  
Jaap Stam's record as first team manager:
- Sacked at Reading after 1 win in 20 games
- 7 wins in 17 games with PEC Zwolle
- Left Feyenoord after 4 months
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Weer een beslissing van van Geel die verkeerd uit heeft gepakt. Goh.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Zijn vertrek is per direct trouwens (en niet van de week, wat her en der voorbij kwam). Officiele site van Feyenoord heeft zijn vertrek al bekend gemaakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 17:59 schreef MMM het volgende:
Weer een beslissing van van Geel die verkeerd uit heeft gepakt. Goh.
Laat het gaan maat ;)
Frstu
 Frstu - maandag 28 oktober 2019 - 18:02   quote  deeplink  
Laat de supporters dan maar het beleid gaan maken. Democratisch. Als zij het zo goed weten.

Niemand die nog goed bij zijn verstand is stapt nog in Feyenoord. Dat is te danken aan een stel "hersen"amoebes die zo'n grote liefde hebben voor Feyenoord. Iedereen moet weg. Alles moet kapot. Maar De Kuip moet blijven. En maar schreeuwen.

Beseffen alle idioten wel eens dat zij juiste degenen zijn die onze club naar afgrond brengen met hun agressie, doodsbedreigingen en angst voor verandering. Dankzij dat deel van het Legioen zal het nooit wat worden.

*zucht*

Prent dit nou eens in je hoofd: 99 van de 100 keer had je die wedstrijd verloren. Bij ajax zijn ze verder, beter en hebben ze veel meer geld. Bovendien speel je UIT. Het is jammer, maar waar. Het ter verantwoording roepen van spelers werkt alleen maar averechts. De komende wedstrijden zal Feyenoord nog apathischer gaan voetballen. De angst om een foute pass te geven wordt alleen maar groter.
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:02 schreef Frstu het volgende:
Laat de supporters dan maar het beleid gaan maken. Democratisch. Als zij het zo goed weten.

Niemand die nog goed bij zijn verstand is stapt nog in Feyenoord. Dat is te danken aan een stel "hersen"amoebes die zo'n grote liefde hebben voor Feyenoord. Iedereen moet weg. Alles moet kapot. Maar De Kuip moet blijven. En maar schreeuwen.

Beseffen alle idioten wel eens dat zij juiste degenen zijn die onze club naar afgrond brengen met hun agressie, doodsbedreigingen en angst voor verandering. Dankzij dat deel van het Legioen zal het nooit wat worden.

*zucht*

Prent dit nou eens in je hoofd: 99 van de 100 keer had je die wedstrijd verloren. Bij ajax zijn ze verder, beter en hebben ze veel meer geld. Bovendien speel je UIT. Het is jammer, maar waar. Het ter verantwoording roepen van spelers werkt alleen maar averechts. De komende wedstrijden zal Feyenoord nog apathischer gaan voetballen. De angst om een foute pass te geven wordt alleen maar groter.
Sparta Emmen Fortuna kom op hè
CobusIII
 CobusIII - maandag 28 oktober 2019 - 18:05   quote  deeplink  
ben benieuwd wat 'het bestuur' nu gaat doen....
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 18:08   quote  deeplink  
Hij is zelf gegaan,

Slotje
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Laat het gaan maat ;)
Beter van wel inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 18:09   quote  deeplink  
Slotje
MMM
 MMM - maandag 28 oktober 2019 - 18:09   quote  deeplink  
Spelersgroep en intern was er nog steun voor Jaap, zelf besloten weg te gaan.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 28 oktober 2019 - 18:13   quote  deeplink  
Zag gisteren toch al aan zijn gezicht en reactie dat ie zelf de hoop ook opgegeven had.... Beste beslissing die hij kon nemen, voor hemzelf en voor ons
de bluffer
 de bluffer - maandag 28 oktober 2019 - 18:19   quote  deeplink  
Voor mij geen grote verrassing, had hem nooit gehaald
maar wat nu. Ik hoop wel dat D L en J P v G gewoon blijven.
ar
 ar - maandag 28 oktober 2019 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:19 schreef de bluffer het volgende:
Voor mij geen grote verrassing, had hem nooit gehaald
maar wat nu. Ik hoop wel dat D L en J P v G gewoon blijven.
Nee, mogen ook keihard vertrekken.
Voegen helemaal niets toe.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Nieuwe trainer, nieuwe staf
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Met een nieuwe interim trainer krijgt elke speler weer een kans"
Bij JP gaat hij op de oude voet verder, is ook een meeloper geweest.
Interim Advocaat met hulp,trainer John de Wolf.
V Gastel naar de jeugd afdeling
ed pouwelse
 ed pouwelse - maandag 28 oktober 2019 - 18:28   quote  deeplink  
zal wel advocaat worden
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 oktober 2019 - 18:32   quote  deeplink  
Nieuwe trainers staan te trappelen
Frstu
 Frstu - maandag 28 oktober 2019 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:03 schreef Positivo het volgende:

[..]

Sparta Emmen Fortuna kom op hè
Dit Feyenoord is gewoon een heel middelmatige ploeg. En er zit ook al weken een gigantisch angst in dit elftal om wat fout te doen. Inderdaad is het dan nog onbegrijpelijk dat je van Sparta, Emmen en Fortuna verliest.

Het moeilijkste gedeelte van het programma is daarnaast nog niet eens geweest. Maar van schreeuwen en bedreigingen gaat geen enkele ploeg beter voetballen. Daarmee dragen de supporters ook bij aan de teloorgang van de club.
analist
 analist - maandag 28 oktober 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Gefeliciteerd dwaze harlekijnen met het vertrek van Jaap Stam. Nou harlekijnen, nou komt het goed, misschien wel met harlekijn Kuyt. Dan worden er tenminste wat trainingen geschrapt, omdat harlekijn Kuijt elders prive verplichtingen heeft.
Nee, dan de intellectuelen groep. Die weten, dat eerst het interim bestuur weg moet. Snel en adequaat wordt ingegrepen in de jeugd opleiding en de scouting. Maar ja, de laatste groep hoor je niet en de harlekijnen vieren nu feest. Nou, een leuk feestje toegewenst dwazen en ja, eind van het seizoen zullen jullie weer een zondebok aanwijzen. Nee, richt je aandacht op het bestuur en de scouting. Kijk daarbij naar Ajax, AZ en Psv.
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:39 schreef Frstu het volgende:

[..]

Dit Feyenoord is gewoon een heel middelmatige ploeg. En er zit ook al weken een gigantisch angst in dit elftal om wat fout te doen. Inderdaad is het dan nog onbegrijpelijk dat je van Sparta, Emmen en Fortuna verliest.

Het moeilijkste gedeelte van het programma is daarnaast nog niet eens geweest. Maar van schreeuwen en bedreigingen gaat geen enkele ploeg beter voetballen. Daarmee dragen de supporters ook bij aan de teloorgang van de club.
Ik voel mij niet aangesproken de GKL en MVG en GIO zijn ook weggehoond. Vindt de spelers waaronder Berghuis slappe zakken. Maar alles begint bij de organisatie De Jong weg, MVG en Gio. In het bestuur en de jeugdopleiding zitten allemaal softies zonder enig voetbalverstand op het moment dat Ferry de Haan Feyenoord weigert weet je toch genoeg? Wie nu alleen Advocaat heeft de autoriteit voor ieder ander wordt het dezelfde weg als Jaap. Advocaat en Kuyt moeten het voor nu doen. Hopelijk staan er mensen op die de organisatie liften . Hopelijk willen ze.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:39 schreef Frstu het volgende:

[..]

Dit Feyenoord is gewoon een heel middelmatige ploeg. En er zit ook al weken een gigantisch angst in dit elftal om wat fout te doen. Inderdaad is het dan nog onbegrijpelijk dat je van Sparta, Emmen en Fortuna verliest.

Het moeilijkste gedeelte van het programma is daarnaast nog niet eens geweest. Maar van schreeuwen en bedreigingen gaat geen enkele ploeg beter voetballen. Daarmee dragen de supporters ook bij aan de teloorgang van de club.
Nog een keer dan:
Tapia peruviaans intern finale copa america
Jorgensen Deens int
Berghuis nl intern
Koczu nl int onder 19 en nu Turks int
Vermeer nl international
Sinistera columbiaans international
Burger nl elftal onder 23
Dus kwaliteit is er wel of al die bondscoaches zijn gek en zie ji het goed?
Je moet proberen deze puzzelstukjes in elkaar te zetten , dat is Jaap niet gelukt
Maar geen kwaliteit en Sparta , Fortuna, vitesse meer kwaliteit ?
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:02 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nog een keer dan:
Tapia peruviaans intern finale copa america
Jorgensen Deens int
Berghuis nl intern
Koczu nl int onder 19 en nu Turks int
Vermeer nl international
Sinistera columbiaans international
Burger nl elftal onder 23
Dus kwaliteit is er wel of al die bondscoaches zijn gek en zie ji het goed?
Je moet proberen deze puzzelstukjes in elkaar te zetten , dat is Jaap niet gelukt
Maar geen kwaliteit en Sparta , Fortuna, vitesse meer kwaliteit ?
We zijn momenteel een revalidatie centrum met spelers die hun niveau niet voor hun blessures en bankzitten halen. Je bent zo sterk als je zwakste schakel.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Maar roep dan niet geen kwaliteit
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 19:14   quote  deeplink  
Maar roep dan niet geen kwaliteit
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:14 schreef piet de paler het volgende:
Maar roep dan niet geen kwaliteit
Piet niet fit is ook geen kwaliteit
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 19:16   quote  deeplink  
Sorry 2 keer.Jaap is wel zelf opgestapt respect daarvoor
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:16 schreef piet de paler het volgende:
Sorry 2 keer.Jaap is wel zelf opgestapt respect daarvoor
Zeker daar kan je alleen maar respect voor hebben niet voor types als Berghuis’ die de trainer een mes in zijn rug steken en niets presteren. Heb ook bazen die ik niet pruim maar je werkt voor je hypotheek onze spelers hebben behalve Jaap ons ook een dikke vinger gegeven.
Frstu
 Frstu - maandag 28 oktober 2019 - 19:20   quote  deeplink  
Tapia is een kip zonder kop, gemixt met een Peruaanse aardappel. Waarschijnlijk speelt hij alleen goed op grote hoogte. Jørgensen is niets anders dan geblesseerd en mist nu iedere glans die hij had in ons kampioensjaar. Berghuis verwarmt vooral de bank bij het Nederlands elftal. Kökçü speelt bij Turkije onder 21 (!). Vermeer kan redelijk keepen, maar mist lengte. Sinisterra zit ook op de bank. Bovendien heeft Colombia niet echt een brede en goede selectie. Burger speelt in Oranje onder 19 (!).

Het valt allemaal wel mee met die kwaliteit. Wellicht hebben sommige spelers de potentie om door te groeien, maar voorlopig zijn ze er nog totaal niet.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2019 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:02 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nog een keer dan:
Tapia peruviaans intern finale copa america
Jorgensen Deens int
Berghuis nl intern
Koczu nl int onder 19 en nu Turks int
Vermeer nl international
Sinistera columbiaans international
Burger nl elftal onder 23
Dus kwaliteit is er wel of al die bondscoaches zijn gek en zie ji het goed?
Je moet proberen deze puzzelstukjes in elkaar te zetten , dat is Jaap niet gelukt
Maar geen kwaliteit en Sparta , Fortuna, vitesse meer kwaliteit ?
Geheel eens.
Je ziet het of je experimenteert en zet spelers in hun kwaliteit. Misschien is Geertruida wel beter centraal?
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:36   quote  deeplink  
Bijlow , Karsdorp , Geertruida, Senesi Haps, Burger, Fer, Kokcu, Berghuis , Jorgensen , Toornstra

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 oktober 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:36 schreef Positivo het volgende:
Bijlow , Karsdorp , Geertruida, Senesi Haps, Burger, Fer, Kokcu, Berghuis , Jorgensen , Narsingh
Doe sinni maar i.p.v. naarsingh
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 19:38   quote  deeplink  
En geen conditie heeft niets met kwaliteit te maken.
Heeft fortuna en sparta ook zoveel internationals ?
Stop nu met de selectie afvallen nu krijgen ze weer een kans. I, sta niet gek te kijken dat jan arie weer opgesteld gaat worden
En misschien ook Ayoub ze moeten weer gaan strijden voor hun plekkie, alleen onder een andere trainer en niet JP
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Doe sinni maar i.p.v. naarsingh
Dacht ik ook aan maar heeft wel veel balverlies misschien Toornstra die vergeet ik helemaal mijn fout.
Tuurlijk Toornstra gewoon op rechts.
Positivo
 Positivo - maandag 28 oktober 2019 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:40 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dacht ik ook aan maar heeft wel veel balverlies misschien Toornstra die vergeet ik helemaal mijn fout.
Tuurlijk Toornstra gewoon op rechts.
Spelers die niet kunnen Vermeer Bot of waar je afscheid van neemt vd Heijden , Ayoub en Tapia niet meer opstellen in de basis.

Wat meer zekerheden inbouwen en jeugd klaar stomen.
Tapia en Sini kunnen in dit systeem als backup.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Positivo --
Frstu
 Frstu - maandag 28 oktober 2019 - 19:42   quote  deeplink  
Veldwijk speelt zo af en toe voor Zuid-Afrika. En ze zullen ergens ook nog wel een Marokkaans international hebben lopen.

Bovendien hebben ze daar iets minder last van verwachtingspatronen. Daarin is Sparta niet vergelijken met Feyenoord.

Ik blijf er echt bij dat dit Feyenoord helemaal niet zo'n geweldige selectie heeft. Zeker niet als ze niet in topvorm zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 28 oktober 2019 - 19:53   quote  deeplink  
Jaap heeft afgezien van een afkoopsom, zo meldt Sjoerd Mossou.

Indien waar, erg netjes van hem en loyaal naar de club toe.
piet de paler
 piet de paler - maandag 28 oktober 2019 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:42 schreef Frstu het volgende:
Veldwijk speelt zo af en toe voor Zuid-Afrika. En ze zullen ergens ook nog wel een Marokkaans international hebben lopen.

Bovendien hebben ze daar iets minder last van verwachtingspatronen. Daarin is Sparta niet vergelijken met Feyenoord.

Ik blijf er echt bij dat dit Feyenoord helemaal niet zo'n geweldige selectie heeft. Zeker niet als ze niet in topvorm zijn.
We zullen zien,
Els
 Els - maandag 28 oktober 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:
Met een nieuwe interim trainer krijgt elke speler weer een kans"
Bij JP gaat hij op de oude voet verder, is ook een meeloper geweest.
Interim Advocaat met hulp,trainer John de Wolf.
V Gastel naar de jeugd afdeling
IK ben het eindelijk een keer met je eens. Vind dit een mooie oplossing, Piet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2019 - 20:21   quote  deeplink  
Jammer dat Jaapie op een verkeerd moment is ingestapt. Hij verdiende beter. Vind het ontzettend leuk dat hij onze trainer werd, vooral omdat ik Zwolle het goed vind doen onder hem. Eerlijke kans heeft hij niet echt gehad. Zonder spits kreeg geen enkele trainer feyenoord aan het lopen. Benieuwd wie er komen gaat. Advocaat misschien? Met assistent die het na dit seizoen gaat overnemen? Het is maar een idee. Maar wie dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 oktober 2019 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 28 oktober 2019 - 20:22   quote  deeplink  
Oh, had stukje hierboven niet gelezen, haha. Me eens. Frisse wind is goed.

Mag ik een gekke man noemen? Preud'homme!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 oktober 2019 - 20:23   quote  deeplink  
Ja, is een gekke man.
Els
 Els - maandag 28 oktober 2019 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2019 - 19:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Jaap heeft afgezien van een afkoopsom, zo meldt Sjoerd Mossou.

Indien waar, erg netjes van hem en loyaal naar de club toe.
Netjes, en een goede en terechte beslissing. Maar wel triest voor de man, natuurlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jaap Stam topic









0.0348339