BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 21:15 schreef remco k het volgende:
Ik verwacht echt dat Ajax over twee potjes wordt uitgeschakeld. Tottenham gewoon een hele complete goede ploeg die in veel verschillende systemen goed voetballen spelen.
Zou niet meer dan logisch zijn. Wij zullen opnieuw moeten pieken om überhaupt kans te maken. Dat Tottenham speelt heel goed in de CL
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 22:56   quote  deeplink  
Vertonghen en Sissoko gaan trouwens gewoon spelen
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 07:07   quote  deeplink  
Als ik af moet gaan op Wytse van de Goot, speelt The Spurs 5-4-1. Moura als enige voorin en eigenlijk wat ik verwacht had, Pochentino past zich aan en is tactisch zeer sterk.

Als ik kijk hoe makkelijk er gedaan wordt, het is misselijkmakend.

Maar in balbezit 3-6-1 en zonder 5-4-1.

Ik vermoed 2 man zonedekking op Tadic en 1 man mandekking. Gokken op snelheid en dan komt een Manchester United scenario aardig dichtbij, al hadden zij dan iets meer lange mensen
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 30 april 2019 - 07:20   quote  deeplink  
Wat een euforie overal!!! Het lijkt of die wedstrijd nog slechts een formaliteit is..
Ik verwacht een heel lastig en zenuwachtig eerste half uur van beide kanten en Tottenham dat fysiek erin gaat kletsen om ons te imponeren. Proberen daar doorheen te komen en te overleven. Daarna zorgen voor 2 uitdoelpunten want die zul je nodig hebben. In Amsterdam acht ik Tottenham veel gevaarlijker. Klinkt raar maar wij moeten uit het verschil maken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 07:20 schreef bertus bikkel het volgende:
Wat een euforie overal!!! Het lijkt of die wedstrijd nog slechts een formaliteit is..
Ik verwacht een heel lastig en zenuwachtig eerste half uur van beide kanten en Tottenham dat fysiek erin gaat kletsen om ons te imponeren. Proberen daar doorheen te komen en te overleven. Daarna zorgen voor 2 uitdoelpunten want die zul je nodig hebben. In Amsterdam acht ik Tottenham veel gevaarlijker. Klinkt raar maar wij moeten uit het verschil maken.
Ook hiermee eens op het laatste na.

Tottenham kan uit sterk zijn, een Kolkende Johan Cruijff ArenA is ook geen pretje. Real en Juve hadden het er vreselijk moeilijk.

Neemt niet weg dat dit vreselijk lastig wordt en ga ook gewoon uit van een nederlaag.

Wel hoop ik dat die nederlaag niet groot is en Ajax scoort.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 22:23 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Beiden ploegen hebben het verschrikkelijk goed gedaan. Het muntje kan beide kanten opvallen, toch lijkt het een beetje onze kant op te vallen door de problemen met de spelers hopelijk tikken we het niveau aan van wat er tot nu toe is laten zien. Sowieso feest ik heb er zin in.
Het lijkt onze kant op te vallen. Er is nog geen seconde gespeeld mensen.
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 30 april 2019 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 08:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Het lijkt onze kant op te vallen. Er is nog geen seconde gespeeld mensen.
Ik bedoel het geluk van gemiste spelers dat is in mijn ogen gewoon een voordeel, begrijp jij ook wel toch? De afgelopen wedstrijden hebben we toch wel gezien hoe belangrijk het is om met de sterkste elf te spelen zeker op cl niveau. Ik denk dat als een v/d beek en bijvoorbeeld een neres zou missen je ook vrij weinig kans maakt.
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 30 april 2019 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 07:20 schreef bertus bikkel het volgende:
Wat een euforie overal!!! Het lijkt of die wedstrijd nog slechts een formaliteit is..
Ik verwacht een heel lastig en zenuwachtig eerste half uur van beide kanten en Tottenham dat fysiek erin gaat kletsen om ons te imponeren. Proberen daar doorheen te komen en te overleven. Daarna zorgen voor 2 uitdoelpunten want die zul je nodig hebben. In Amsterdam acht ik Tottenham veel gevaarlijker. Klinkt raar maar wij moeten uit het verschil maken.
Het lijkt idd dat veel mensen doen alsof het een formaliteit is.
Maar goed zoals je zegt het is euforie en bijna iedereen heeft er vertrouwen in wat logisch als je ziet hoe sterk ajax speelt.

Matchday.....
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 09:00   quote  deeplink  
Ik ben weer vreselijk nerveus. M'n vrouw vindt mij niet al niet tof meer. Ik ben gelukkig ook de hele dag thuis want de kinderen hebben vakantie.... Dit wordt nog wel iets.

Ik ben heel benieuwd naar vanavond. De Spurs hebben echt een vreselijk goede ploeg, zelfs nu ze niet over Kane en Son kunnen beschikken. Realistisch gezien hebben we tegen Spurs maar weinig kans, net als tegen Bayern, Real en Juve. In realiteit kan dit Ajax hele bijzondere dingen. De vraag is vooral of ze dat nu ook weer kunnen.

Een dag lang nagelbijten.
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 30 april 2019 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 09:00 schreef Eide het volgende:
Ik ben weer vreselijk nerveus. M'n vrouw vindt mij niet al niet tof meer. Ik ben gelukkig ook de hele dag thuis want de kinderen hebben vakantie.... Dit wordt nog wel iets.

Ik ben heel benieuwd naar vanavond. De Spurs hebben echt een vreselijk goede ploeg, zelfs nu ze niet over Kane en Son kunnen beschikken. Realistisch gezien hebben we tegen Spurs maar weinig kans, net als tegen Bayern, Real en Juve. In realiteit kan dit Ajax hele bijzondere dingen. De vraag is vooral of ze dat nu ook weer kunnen.

Een dag lang nagelbijten.
Lekker man heel de dag dat gevoel, goed van genieten ook leuk om te horen dat je vrouw hier ook wat van mee krijgt. Wat is je voorspelling voor vandaag...
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 09:40   quote  deeplink  
Vind het maar een kustgevoel nu. Ben druk op het werk en er komt niks uit mijn vingers vandaag.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 09:41   quote  deeplink  
Vandaag leveranciersbeoordelingen, een ervan is een PSV’er. Lekker.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 april 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 09:00 schreef Eide het volgende:
Ik ben weer vreselijk nerveus. M'n vrouw vindt mij niet al niet tof meer. Ik ben gelukkig ook de hele dag thuis want de kinderen hebben vakantie.... Dit wordt nog wel iets.

Ik ben heel benieuwd naar vanavond. De Spurs hebben echt een vreselijk goede ploeg, zelfs nu ze niet over Kane en Son kunnen beschikken. Realistisch gezien hebben we tegen Spurs maar weinig kans, net als tegen Bayern, Real en Juve. In realiteit kan dit Ajax hele bijzondere dingen. De vraag is vooral of ze dat nu ook weer kunnen.

Een dag lang nagelbijten.
Hahaha heb ik ook Eide. En ik ben nog wel op vakantie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 april 2019 - 10:24   quote  deeplink  
En het kutte is, kan ook niet even de spanning wegzuipen. Moet morgenvroeg een heel klare eind rijden en dezelfde weg in de middag weer terug.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 10:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
En het kutte is, kan ook niet even de spanning wegzuipen. Moet morgenvroeg een heel klare eind rijden en dezelfde weg in de middag weer terug.
Dus?? Stoppen om 24:59 ben je morgen weer nuchter..
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 09:14 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

Lekker man heel de dag dat gevoel, goed van genieten ook leuk om te horen dat je vrouw hier ook wat van mee krijgt. Wat is je voorspelling voor vandaag...
Ik doe nooi aan voorspellingen. :)

Ik verwacht dat Ajax een hele lastige pot gaat krijgen. De Engelse ploegen kunnen Ajax qua intensiteit en pressing bijbenen. De EPL staat bol van de ploegen die conditioneel eindeloos goed zijn. Eriksen was misschien wel de eerste voetballer die bij Ajax speelde zoals Ajax nu speelt. De pressing destijds onder FdB, samen met Serero, was heel erg goed. Eriksen groeide destijds uit van een fijnbesnaarde voetballer naar een werker die heel erg diep druk zette.

Het zal in mijn ogen aankomen hoe Ajax ruimte gaat vinden tussen de linies om aan voetballen toe te komen. Op de vleugels hebben de Spurs spelers die de hele wedstrijd de hele flank kunnen bestrijken. Daar ruimte vinden zal niet makkelijk worden en Mazraoui en Tagliafico zullen heel goed moeten opletten dat Trippier en Eriksen niet onebwaakt blijven. Sowieso zal het bewaken van Eriksen heel belangrijk worden.

Kane en Son zijn er niet bij, maar met Eriksen en Trippir heeft Spurs twee spelers die dodelijk zijn van afstand en vanuit dode speelsituaties. Alli is daarnaast lastig in de diepte. Ik verwacht geen diepe spits maar daardoor komen Blind en De Ligt misschien wel te zwemmen terwijl Mazraoui en Tagliafico het druk krijgen. Als Blind en De Ligt dan uit het centrum worden getrokken heb je echt een probleem.

Kortom: Ik verwacht twee fysiek verschrikkelijk sterke ploegen die vooral tactisch op zoek zullen moeten gaan naar het verschil.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 20:53 schreef remco k het volgende:
Ongelooflijk hoor. Ook de pers denkt dat Ajax we even de finale gaat halen.
Is niet zo raar, als je ziet hoe Ajax speelt in de CL. Ajax heeft ook in de wereld een enorme gunfactor. In Duitsland, maar ook Engeland en rest van Europa vind de pers het Ajax verhaal natuurlijk geweldig. Het is toch wel een soort sprookje en dat sprookje moet nog even verder gaan
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 30 april 2019 - 11:52   quote  deeplink  
Mochten we in de gelegenheid komen om in ieder geval minimaal eerst twee doelpunten te maken,
dan verwacht ik dat we het in Amsterdam de klus wel kunnen klaren om naar de finale te gaan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 12:43   quote  deeplink  
Even off-topic... Güzübüyük fluit de bekerfinale en net als in de laatste wedstrijd Pol van Boekel als VAR. Het is ook niet te geloven gewoon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door Loetje --
AkaS
 AkaS - dinsdag 30 april 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Hierbij wil ik iedereen een fantastisch mooie wedstrijd toewensen vanavond.

Wel moet ik even een kritische noot plaatsen ( wil jullie niet teleurstellen hahaha)...

Het irriteert mij enorm dat iedereen ons in een favoriete rol wil plaatsen want ondanks dat we zeker een goede kans hebben om door te stoten naar de finale is het natuurlijk grote bullshit om Ajax favoriet te verklaren.

Op basis van de onderlinge budgetten, de competities waarin gespeeld wordt en dat Tottenham in staat is om onze beste spelers weg te kopen, maakt hen toch zeker wel de favorieten in deze tweeluik.

Dat wij een goed team hebben is verder duidelijk geworden en geeft ons zeker goede kansen.

Ik hoop dat het genieten wordt vanavond.

Succes mannen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 13:17 schreef AkaS het volgende:
Hierbij wil ik iedereen een fantastisch mooie wedstrijd toewensen vanavond.

Wel moet ik even een kritische noot plaatsen ( wil jullie niet teleurstellen hahaha)...

Het irriteert mij enorm dat iedereen ons in een favoriete rol wil plaatsen want ondanks dat we zeker een goede kans hebben om door te stoten naar de finale is het natuurlijk grote bullshit om Ajax favoriet te verklaren.

Op basis van de onderlinge budgetten, de competities waarin gespeeld wordt en dat Tottenham in staat is om onze beste spelers weg te kopen, maakt hen toch zeker wel de favorieten in deze tweeluik.

Dat wij een goed team hebben is verder duidelijk geworden en geeft ons zeker goede kansen.

Ik hoop dat het genieten wordt vanavond.

Succes mannen!!!
+1
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 11:31 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Is niet zo raar, als je ziet hoe Ajax speelt in de CL. Ajax heeft ook in de wereld een enorme gunfactor. In Duitsland, maar ook Engeland en rest van Europa vind de pers het Ajax verhaal natuurlijk geweldig. Het is toch wel een soort sprookje en dat sprookje moet nog even verder gaan
Ik heb het over Nederlandse pers en oud spelers. In het buitenland worst Ajax niet overal als favoriet beschouwd hoor
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 13:17 schreef AkaS het volgende:
Hierbij wil ik iedereen een fantastisch mooie wedstrijd toewensen vanavond.

Wel moet ik even een kritische noot plaatsen ( wil jullie niet teleurstellen hahaha)...

Het irriteert mij enorm dat iedereen ons in een favoriete rol wil plaatsen want ondanks dat we zeker een goede kans hebben om door te stoten naar de finale is het natuurlijk grote bullshit om Ajax favoriet te verklaren.

Op basis van de onderlinge budgetten, de competities waarin gespeeld wordt en dat Tottenham in staat is om onze beste spelers weg te kopen, maakt hen toch zeker wel de favorieten in deze tweeluik.

Dat wij een goed team hebben is verder duidelijk geworden en geeft ons zeker goede kansen.

Ik hoop dat het genieten wordt vanavond.

Succes mannen!!!
Nou ik ben het volledig met je eens kerel. Geniet ervan vanavond.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 april 2019 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 13:17 schreef AkaS het volgende:
Hierbij wil ik iedereen een fantastisch mooie wedstrijd toewensen vanavond.

Wel moet ik even een kritische noot plaatsen ( wil jullie niet teleurstellen hahaha)...

Het irriteert mij enorm dat iedereen ons in een favoriete rol wil plaatsen want ondanks dat we zeker een goede kans hebben om door te stoten naar de finale is het natuurlijk grote bullshit om Ajax favoriet te verklaren.

Op basis van de onderlinge budgetten, de competities waarin gespeeld wordt en dat Tottenham in staat is om onze beste spelers weg te kopen, maakt hen toch zeker wel de favorieten in deze tweeluik.

Dat wij een goed team hebben is verder duidelijk geworden en geeft ons zeker goede kansen.

Ik hoop dat het genieten wordt vanavond.

Succes mannen!!!
Kritisch en helemaal waar.

Fijne wedstrijd en hopen dat onze jongens het niveau van de vorige CL-wedstrijden weer kunnen halen!!
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 13:17 schreef AkaS het volgende:
Hierbij wil ik iedereen een fantastisch mooie wedstrijd toewensen vanavond.

Wel moet ik even een kritische noot plaatsen ( wil jullie niet teleurstellen hahaha)...

Het irriteert mij enorm dat iedereen ons in een favoriete rol wil plaatsen want ondanks dat we zeker een goede kans hebben om door te stoten naar de finale is het natuurlijk grote bullshit om Ajax favoriet te verklaren.

Op basis van de onderlinge budgetten, de competities waarin gespeeld wordt en dat Tottenham in staat is om onze beste spelers weg te kopen, maakt hen toch zeker wel de favorieten in deze tweeluik.

Dat wij een goed team hebben is verder duidelijk geworden en geeft ons zeker goede kansen.

Ik hoop dat het genieten wordt vanavond.

Succes mannen!!!
Beste verwoord van allemaal ouwe.

Op basis van budget kansloos, op basis van breedte ook.

Op basis van wat onze ploeg kan, moeten wij als onze kans zien.

Geniet ervan vanavond
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 15:30   quote  deeplink  
Jullie ook zo nerveus? 6 uur wakker schrikken, geen hap door me strot krijgen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:30 schreef Loetje het volgende:
Jullie ook zo nerveus? 6 uur wakker schrikken, geen hap door me strot krijgen.
De hele dag gevoel van spanning. Niet overdreven maar constant aanwezig.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:53   quote  deeplink  
En daardoor hier wat vaker kijken. Nieuws wat meer in de gaten houden. Dat soort dingen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 30 april 2019 - 16:16   quote  deeplink  
jaren geleden had je bij radio veronica smiddags een impressie ter plekke met Anette van Trigt. Dat mis nu best wel eigelijk.......
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het over Nederlandse pers en oud spelers. In het buitenland worst Ajax niet overal als favoriet beschouwd hoor
Nee buitenlandse pers beschouwen Ajax niet als favoriet, maar de gun factor is zo groot, dat is wel mooi om te zien. Iedereen inclusief de Engelse pers hoopt dat het sprookje verder gaat, dat is natuurlijk fantastisch. Ajax heeft goed gewerkt aan hun naam. Ajax staat weer op de kaart als speciale club waar talent de kans krijgt en waar tallent zich kan ontwikkelen.

Voor sponsors, voor het aantal Ajax supporters die hiermee is gaan gegroeid is dat fantastisch.

Recent was ik bij Ajax - Excelsior en na de wedstrijd ging ik terug in met metro, als je dan hoort in de metro hoeveel Duitsers en Engelse er zitten en de wedstrijd bijwoonde met Ajax truien en sjaals aan, dat was bijzonder om te zien.
Dat geeft toch wel aan dat Ajax over de grens een enorm aantrekkingskracht heeft
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 16:36   quote  deeplink  
Dat is ook zeker waar en mooi om te zien
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 19:25   quote  deeplink  
Volgens de Telegraaf kiest Ten Hag voor Veltman op rechtsback.

Opstelling Ajax volgens de Telegraaf: Onana; Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico; Van de Beek, Schöne, De Jong; Ziyech, Tadic, Neres.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:48   quote  deeplink  
Volgens de traditie moet Ajax eerst op achterstand komen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Derksen heeft alles altijd fout. En die denkt dat Ajax makkelijk gaat winnen.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 19:51   quote  deeplink  
Het gaat echt niet makkelijk worden. Als je vandaag gelijk speelt of met maar 1 goal verschil verliest doe je het al heel erg goed.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:56   quote  deeplink  
Opstelling Tottenham Hotspur: Lloris; Trippier, Sanchez, Alderweireld, Vertonghen, Rose; Wanyama, Eriksen, Alli; Lucas Moura, Llorente.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:56   quote  deeplink  
5-3-2 dus.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 19:51 schreef Eide het volgende:
Het gaat echt niet makkelijk worden. Als je vandaag gelijk speelt of met maar 1 goal verschil verliest doe je het al heel erg goed.
Zeker. Met name 1 x scoren. Super belangrijk.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 19:56 schreef remco k het volgende:
5-3-2 dus.
Maar let op, Trippier en Rose komen er heel makkelijk overheen op de zijkanten en doen dat ook een wedstrijd lang.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 20:08   quote  deeplink  
D5azPRCWsAA_3Ae.jpg
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 20:09   quote  deeplink  
D5azrH6X4AIxCqR.jpg
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 20:12   quote  deeplink  
Yes! Of Mazraoui nog niet fit genoeg, of Veltman is hem voorbij want die heeft zijn kans gegrepen
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 20:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar let op, Trippier en Rose komen er heel makkelijk overheen op de zijkanten en doen dat ook een wedstrijd lang.
Jazeker. Heel benieuwd hoe Ajax dat gaat opvangen. Gaan de middenvelders dat doen. Dan kan je daar in zwaar onderdak komen.

Ik ben benieuwd of hij zo gaat staan om het defensief dicht te houden. Of om het middenveld in handen te krijgen.
Eide
 Eide - dinsdag 30 april 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 19:56 schreef remco k het volgende:
5-3-2 dus.
Aanvallend dus 3-5-2 met Rose en Trippier die doorschuiven.

Wel opvallend dat Vertonghen, Alderweireld en Sanchez allemaal spelen terwijl Ajax eigenlijk zonder een echte 9 speelt. Ik ben benieuwd hoe en of die dan gaan doorschuiven of dat Spurs heel strak in de zone gaat spelen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 20:20   quote  deeplink  
Dortmund ook niet gescoord tegen Tottenham.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 20:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Aanvallend dus 3-5-2 met Rose en Trippier die doorschuiven.

Wel opvallend dat Vertonghen, Alderweireld en Sanchez allemaal spelen terwijl Ajax eigenlijk zonder een echte 9 speelt. Ik ben benieuwd hoe en of die dan gaan doorschuiven of dat Spurs heel strak in de zone gaat spelen.
Ik verwacht dat laatste eigenlijk. Juist door veel wisselingen is dat anders spelen voor de spurs.

We een mooi compliment. De spurs past zich volledig aan Ajax aan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 20:43   quote  deeplink  
Mijn god wat een spanning. Ben bang dat de onderschatting op gaat breken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 april 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 10:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus?? Stoppen om 24:59 ben je morgen weer nuchter..
Dat gaat hem niet worden ouwe! Moet morgen gewoon nuchter zijn, dus begin er nu niet eens aan! Anders heb ik morgen spijt.

Maar heb de dag overleefd met geduld, sauna en een whirlpool!
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat gaat hem niet worden ouwe! Moet morgen gewoon nuchter zijn, dus begin er nu niet eens aan! Anders heb ik morgen spijt.

Maar heb de dag overleefd met geduld, sauna en een whirlpool!
Ik heb vanmiddag een half uur naar een excel scherm gekeken om tot de conclusie te komen dat ik helemaal niks aan het doen was.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 30 april 2019 - 20:50   quote  deeplink  
Als ik al die beelden zie van al die mensen die denken dat wij wel even winnen. Pfffff de meest achterlijke uitslagen hoor je voorbij komen. Zelfs een met 0-6! Whahaha. Die onderschatting snap ik echt niet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/2F CL: Tottenham Hotspur - Ajax 0-1, Ajax - Tottenham Hotspur (08-05-2019)









0.0077950