BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 april 2021 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 april 2021 - 20:26 schreef kenny het volgende:
denk ik ook niet , maar in wat voor rol ? hoofd opleiding zou top zijn
Eensert..
VVout
 VVout - woensdag 14 april 2021 - 21:35   quote  deeplink  
Zou het handig zijn, misschien heb je met Volendam wel een lekkere partner om zo verder te gaan. Komt minstens zo hard aan bij hunnie en geloof niet dat Jonk dit direct ziet zitten om Volendam in de steek te laten.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 april 2021 - 18:29   quote  deeplink  
https://www.theringer.com/nba/2021/4/14/22380676/nba-general-manager-mike-forde

Mike Forde is van Sportsology
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 april 2021 - 19:18   quote  deeplink  
Transformatie als key-word.
Forde wordt op handen gedragen in de NBA en in dit stuk.
MMM
 MMM - vrijdag 16 april 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Toch apart dat er bij PSV wel 50 miljoen beschikbaar komt door Nederlandse investeerders.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 april 2021 - 21:18   quote  deeplink  
Dat is niets bijzonders daar. De bedrijven in Eindhoven steunen al jaren regionaal.
Je vergeet de hypotheek trouwens
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 17 april 2021 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 april 2021 - 21:01 schreef MMM het volgende:
Toch apart dat er bij PSV wel 50 miljoen beschikbaar komt door Nederlandse investeerders.
PisVee is al jaren en jaren financieel gesteund geweest door lokale ondernemingen... Philips, de oprichter om te beginnen.

Daardoor ook al jarenlang een voorsprong op ons, qua salarissen en haalbare spelers en dergelijke.. En dat voor een kut provincie clubje.

Inderdaad jammer dat dat nooit STRUCTUREEL mogelijk is gebleken in de grote havenstad Rotterdam.
Ondanks alle sprookjes over havenbaronnen die al sinds jaar en dag verspreid worden....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 april 2021 door Cruzcontrol --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 april 2021 - 00:41   quote  deeplink  
Je kunt je ook afvragen hoe stabiel Feyenoord bestuurlijk was, de afgelopen decennia, t.o.v. 020 en PSV.
Niet dus. En daar trek je geen massa aan investeerders mee. Met al die wisselingen ook geen basis om eens een lange termijnvisie op te zetten en uit te voeren.
In die zin ook wenselijk dat er snel duidelijkheid komt over ja/nee nieuw stadion.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 17 april 2021 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 00:41 schreef FR-Henk het volgende:
Je kunt je ook afvragen hoe stabiel Feyenoord bestuurlijk was, de afgelopen decennia, t.o.v. 020 en PSV.
Niet dus. En daar trek je geen massa aan investeerders mee. Met al die wisselingen ook geen basis om eens een lange termijnvisie op te zetten en uit te voeren.
In die zin ook wenselijk dat er snel duidelijkheid komt over ja/nee nieuw stadion.
Dat is zeker zo. Maar als er een machtige partij van investeerders op staat, kunnen die wel de juiste mensen aanstellen. Wie betaald, bepaalt...

PisVee vind ik niet vergelijkbaar, is meer een lokale Brabantse provincie club uiteindelijk.

Maar in Rotterdam, zoveel mogelijkheden, met zoveel supporters over het hele land. Onbegrijpelijk dat daar nu al een halve eeuw ongeveer niks structureels tot stand is kunnen komen.

Kunnen al die rijke, zichzelf Feyenoord supporter noemende, mannen(en vrouwen, excuseer) zich nu eens niet verenigen. Niet voor hun eigen ego, maar voor de club. 20 er van, die steken er elk 20 miljoen in , 400 miljoen euro.

Zetten hun directie er neer, 100 miljoen in de spelers groep, 300 miljoen in het nieuwe stadion, en we zijn vertrokken, en laten de rest achter ons.

Maar het 'geen woorden, maar daden' is ver te zoeken in Rotterdam. Al een halve eeuw!
VVout
 VVout - zaterdag 17 april 2021 - 08:24   quote  deeplink  
Rotterdam is een geheel van eilandjes, Zuid is Feyenoord, Centrum is Sparta en in Vlaardingen neigen zelfs al te veel mensen naar Ajaks en zo is het geheel een web van gebiedjes met belangen dat niet overeen komt.Het uit zich in gemeentelijke besluiten en daarmee ook in een gezamenlijke lijn van investeerders binnen Rotterdam. Het wij gevoel is er wel maar ieder voor zich in zijn eigen dinkie.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 april 2021 - 09:37   quote  deeplink  
Hoe kan het nu weer dat Pisvee een injectie krijgt van 50 milj door investeerders ? Dan zit er toch iets fout in onze organisatie
kenny
 kenny - zaterdag 17 april 2021 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 april 2021 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:
Hoe kan het nu weer dat Pisvee een injectie krijgt van 50 milj door investeerders ? Dan zit er toch iets fout in onze organisatie
maar dat weten we toch al ff piet , welke wel denkende investeerder pomt geld in dit feyenoord dat geleid wordt door trekpop koevermans en die eng nek v bodegem met in zijn kielzoch de likkende slijmbal troost
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 april 2021 - 12:37   quote  deeplink  
Hahaha, dat is nou eens een echt circusgezelschap.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 april 2021 - 19:39   quote  deeplink  
Tja Ajax moet ook gewoon voor 50 miljoen aan spelers verkopen deze zomer om geen verlies te draaien.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 april 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Over nieuwe koers gesproken.

Ondanks de interesse van SC Cambuur, lijkt Feyenoord volgend jaar misschien zelf in zee te gaan met de aan NAC Breda verhuurde Ramon Hendriks. De talentvolle verdediger zou mogelijk in de plannen voorkomen van de club uit Rotterdam.

Hendriks spreekt lovend in een interview met Elfvoetbal over hoe Feyenoord omgaat met jeugdspelers: "Feyenoord was heel soepel in het verhuren van de talenten en de technisch directeur ziet het grotere plaatje van de ontwikkeling van jonge spelers.''

Zelf heeft Hendriks veelvuldig contact met Feyenoord. ''Ik bel vooral met Melvin Boel (coach bij Feyenoord o-18) en dan bekijken we beelden en bespreken we wat goed is gegaan en wat niet.'' Hendriks heeft daarnaast binnenkort ook een gesprek met toekomstig coach Arne Slot op de agenda staan.

Of de talentvolle verdediger klaar is om te spelen in de Kuip? ''Het moge duidelijk zijn dat iedere jonge speler staat te trappelen om minuten te maken in De Kuip'', aldus de ambitieuze Hendriks.
MMM
 MMM - donderdag 22 april 2021 - 09:07   quote  deeplink  
Als Senesi blijft, lijkt verhuren me de beste optie.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 22 april 2021 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 april 2021 - 21:08 schreef Stylzz het volgende:
Over nieuwe koers gesproken.

Ondanks de interesse van SC Cambuur, lijkt Feyenoord volgend jaar misschien zelf in zee te gaan met de aan NAC Breda verhuurde Ramon Hendriks. De talentvolle verdediger zou mogelijk in de plannen voorkomen van de club uit Rotterdam.

Hendriks spreekt lovend in een interview met Elfvoetbal over hoe Feyenoord omgaat met jeugdspelers: "Feyenoord was heel soepel in het verhuren van de talenten en de technisch directeur ziet het grotere plaatje van de ontwikkeling van jonge spelers.''

Zelf heeft Hendriks veelvuldig contact met Feyenoord. ''Ik bel vooral met Melvin Boel (coach bij Feyenoord o-18) en dan bekijken we beelden en bespreken we wat goed is gegaan en wat niet.'' Hendriks heeft daarnaast binnenkort ook een gesprek met toekomstig coach Arne Slot op de agenda staan.

Of de talentvolle verdediger klaar is om te spelen in de Kuip? ''Het moge duidelijk zijn dat iedere jonge speler staat te trappelen om minuten te maken in De Kuip'', aldus de ambitieuze Hendriks.
De jonge verdediger hoopt volgend jaar een kans te krijgen in de eerste selectie van de Rotterdammers. "Ik heb wel het idee dat de komst van technisch directeur Frank Arnesen wel een verandering heeft teweeggebracht. Feyenoord was heel soepel in het verhuren van de talenten. De toekomst van de club staat centraal en de technisch directeur ziet het grotere plaatje van de ontwikkeling van jonge spelers. De samenwerking verloopt heel goed."

Is inderdaad goed te lezen dat ze nu ook echt met verhuurde jeugdspelers bezig zijn en die goed opvolgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 april 2021 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 april 2021 - 18:18   quote  deeplink  
Ik vind deze jongen een gokje waard, sterk lichaam en bij NAC best wel een rots in de branding.
Ja ik weet het . Het is de KK competitie maar toch
MMM
 MMM - zondag 09 mei 2021 - 16:16   quote  deeplink  
Feyenoord is kapot. Ziek.
R()b
 R()b - maandag 10 mei 2021 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 16:16 schreef MMM het volgende:
Feyenoord is kapot. Ziek.
Mwao niet echt, meer een ezel wat zich 5 miljoen keer stoot aan dezelfde steen.
Met een machtsverdeling van ballenhok tot stadionbeheer.
Zo moeilijk is het eigenlijk allemaal niet, als je heel simpel denkt.

Feyenoord heeft de gave om niet tijdig door te selecteren.
En spelers te houden als ze 'hot' zijn.
Als ze een speler verkopen dan tegen de laagste prijs voor een gegarandeerde verkoop (check de geschiedenis maar na, dat kost je 10 seconden)
Vooral na het kampioenschap neem ik ze dat zeer kwalijk.
Jorgensen niet verkocht (20 mil), Botteghin kon verkocht worden richting thuisland (5 mil).
Dan doen ze dan niet, of dimdammen over de prijs van Jorgensen.

Kokcu verhaal:
Er wordt hier op het forum lacherig over gedaan, dat mag ook best allemaal.
Neemt niet weg dat Kokcu de 'hot player' is uit de selectie.
Een flinke vraagprijs van 25 miljoen, nu eens afwachten welke club dat gaat aantikken.
Voetbal is timing, verkopen ook!
Van Geel kon dat niet, Arnesen hoort dat wel te kunnen.
Dit wordt een hele interessante transferperiode om te zien, er is veel geld te verdienen als je het maar slim speelt en een timing hebt.
Moment suprême voor Arnesen deze aankomende window.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 12:14   quote  deeplink  
Jørgensen ben ik niet met je eens. Dat vind ik een verantwoorde risico, want bij een goed eK was hij ben met waard geweest. Dat is geen ondernemen. Van Geel zag dat, met het nodige risico, kansen. Dat heeft niet zo uitgepakt, helaas. Achteraf had je hem wel moeten verkopen, maar achteraf is gemakkelijk praten.... Achteraf had Fer die penalty niet moeten nemen, tja, zo kennen we er nog meer.
Maar goed, neemt niet weg dat ik hoop dat Arnesen dat spelletje goed beheerst, want er moet wat gebeuren. Ik ben ontzettend benieuwd welke spelers er bij komen. Doelpunten en minstens een rechtsback en een centrumverdediger, het liefste eentje die de rest op sleeptouw kan nemen (winnaarsmentaliteit). Ook zit wat frisheid op het middenveld fijn zijn...
R()b
 R()b - maandag 10 mei 2021 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 12:14 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jørgensen ben ik niet met je eens. Dat vind ik een verantwoorde risico, want bij een goed eK was hij ben met waard geweest. Dat is geen ondernemen. Van Geel zag dat, met het nodige risico, kansen. Dat heeft niet zo uitgepakt, helaas.
Eens,
Punt is voor die 2 tot 3 miljoen extra, had van Geel beter met de vuist op tafel kunnen slaan.
Zou die acceptatie er zijn geweest op dat moment?
Het is niet aan de fans om het leuk te vinden.
Soms moet je doen wat het beste is voor de club.
20 miljoen was inderdaad achteraf, een niet te weigeren bod.
Als je er maar van leert.
We zullen zien deze window.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 13:11   quote  deeplink  
Ik kan me voorstellen dat Van Geel hoopte op een scenario als die pool van ajakkes (kom even niet op zijn naam) die een goed EK speelde. Hij was geen vaste basisspeler, maar knokte zich wel in het basis en scoorde er een stuk of wat. Ajakkes heeft hem toen voor iets van € 34M van de hand gedaan. Top-verkoopprestatie was dat! Achteraf had Van Geel beter kunnen aftikken, helemaal als je ziet wat er in die vier jaren erna is gebeurd. Nu vang je niet veel meer voor hem. Kun je hem er beter bij houden in de hoop dat Slot hem juist wel aan de praat kan krijgen. Dan heb je eigenijk toch goedkoop een spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 mei 2021 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 13:27   quote  deeplink  
(Milik bedoelde ik)
kenny
 kenny - maandag 10 mei 2021 - 13:32   quote  deeplink  
ook bij 020 kopen ze voetballers uit de eredivisie die niets bijdragen denk aan klaiber , scherpen , labyad , schuurs en ook daar blijkt dat spelers uit eigen jeugd veel beter voldoen

moraal van dit verhaal is zorg dat onze jeugdopleiding naar een hoger plan gaat en geef de jeugd de kans , geld voor aankopen is er niet dus slot moet met de jeugd aan de gang , wij als supporters moeten hem de tijd en de kans geven iets op te bouwen
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 mei 2021 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2021 - 16:16 schreef MMM het volgende:
Feyenoord is kapot. Ziek.
Optie sparta ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 13:48   quote  deeplink  
Alsjeblieft zeg....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Je kunt te ver gaan Piet. :)
piet de paler
 piet de paler - maandag 10 mei 2021 - 14:02   quote  deeplink  
Is maar een optie Excelsior dan ?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Naah, en Dordrecht ook niet.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 mei 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Misschien vrouwenelftal?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 10 mei 2021 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2021 - 13:32 schreef kenny het volgende:
ook bij 020 kopen ze voetballers uit de eredivisie die niets bijdragen denk aan klaiber , scherpen , labyad , schuurs en ook daar blijkt dat spelers uit eigen jeugd veel beter voldoen

moraal van dit verhaal is zorg dat onze jeugdopleiding naar een hoger plan gaat en geef de jeugd de kans , geld voor aankopen is er niet dus slot moet met de jeugd aan de gang , wij als supporters moeten hem de tijd en de kans geven iets op te bouwen
Zo is dat. Alleen jeugd is ook niet alles, maar je moet ten eerste al een bepaald systeem trainen en dan kom je al een stuk verder.

Van wat ik lees en hoor over Slot is hij daar heel sterk in. En ja, dat kost tijd. Maar zoals we nu bezig zijn, kost nog veel meer tijd. En dat is tijd die we niet hebben.

We moeten geduld hebben dus. Geen gelul over kampioenschap of ander bla bla bla. Realisme, en duidelijk zijn daarover.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juni 2021 - 10:19   quote  deeplink  
Dit is overigens wel bijzonder:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/983008/feyenoord-commissaris-van-bodegom-verrast-en-brengt-bezoek-aan-s-o-paulo-fc.html

Zeker gezien onze Amsterdamse vrienden hier regelmatig trachten te shoppen...
SCF Leiden
 SCF Leiden - donderdag 03 juni 2021 - 10:21   quote  deeplink  
Goede zaak
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 03 juni 2021 - 10:25   quote  deeplink  
Tja, zo kom je nog eens ergens. Eerst het hele jaar in de USA rondtoeren op kosten van de club, en nu ff naar Brazilie...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juni 2021 - 12:03   quote  deeplink  
Ja, ik zie ze liever ook met t bord op schoot voor de tv.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 03 juni 2021 - 12:07   quote  deeplink  
Als het verder niks oplevert, inderdaad...
VVout
 VVout - donderdag 03 juni 2021 - 12:36   quote  deeplink  
Je moet ergens beginnen en Senesi pakt al aardig uit denk ik zo.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 03 juni 2021 - 12:46   quote  deeplink  
Ja klopt, dat is meer het transferbeleid, waarvoor TD Arnesen. Maar had het meer over Bodegem verhaal, investeerders zoeken, etc etc.

Was een beetje cynisch bedoeld, vanwege na een jaar nog niks. (denk ik)
VVout
 VVout - donderdag 03 juni 2021 - 13:02   quote  deeplink  
Je kan het slecht los van elkaar zien allemaal denk ik, er komt van alles ter spraken.
Bowie
 Bowie - donderdag 03 juni 2021 - 21:48   quote  deeplink  
Toch wel opzienbarend nieuws dit.
En wel hierom.

Die club hoort bij de elite van voetballend Zuid-Amerika.
Op ons continent behoren wij niet -meer- tot de elite.

Die club plaatst trots een bericht dat de boss van Feyenoord een bezoek brengt en vermelden daarbij dat ze graag wat samen met ons gaan doen in de toekomst.

Op onze website helemaal niks over het bezoek.

Heb hier positieve berichten over van Bodegom geplaatst, maar heb er helaas in de praktijk nog niks van terug gezien, alhoewel Arnesen uit zijn koker komt en diezelfde Arnesen nu toch een revolutie laat plaatsvinden, totale vervanging van bijna alles, op elk niveau.

Maar ik ben teleurgestelt dat ok hij nog geen antwoord heeft op de rijkdom van Ajax en de pretenties van PSV met die kapitaalinjectie.

Maar door zo'n bericht begint 't toch weer te kriebelen bij me. Zou die oh zo gewiekste zakenman cq zanger punkband dan toch bezig zijn aan een bericht dat aanstaande is en waarin ook wij met a. kapitaalinjectie en b. al concrete topclub partners binnen hebben.

Wordt vervolgd!!??
Bowie
 Bowie - donderdag 03 juni 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Nog ff ter aanvulling op bovenstaande.

Zag zojuist op onze site het -leuke- filmpje over de 1e dag van Til, en daar was bij de ondertekening Arnesen niet aanwezig, ze hadden kort een beeldgesprek via telefoon. Die is dus ook ergens bezig, Zuid-Amerika?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 juni 2021 - 22:12   quote  deeplink  
Volgens mij zat ie in Spanje
pat
 pat - donderdag 03 juni 2021 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2021 - 21:48 schreef Bowie het volgende:
Toch wel opzienbarend nieuws dit.
En wel hierom.

Die club hoort bij de elite van voetballend Zuid-Amerika.
Op ons continent behoren wij niet -meer- tot de elite.

Die club plaatst trots een bericht dat de boss van Feyenoord een bezoek brengt en vermelden daarbij dat ze graag wat samen met ons gaan doen in de toekomst.

Op onze website helemaal niks over het bezoek.

Heb hier positieve berichten over van Bodegom geplaatst, maar heb er helaas in de praktijk nog niks van terug gezien, alhoewel Arnesen uit zijn koker komt en diezelfde Arnesen nu toch een revolutie laat plaatsvinden, totale vervanging van bijna alles, op elk niveau.

Maar ik ben teleurgestelt dat ok hij nog geen antwoord heeft op de rijkdom van Ajax en de pretenties van PSV met die kapitaalinjectie.

Maar door zo'n bericht begint 't toch weer te kriebelen bij me. Zou die oh zo gewiekste zakenman cq zanger punkband dan toch bezig zijn aan een bericht dat aanstaande is en waarin ook wij met a. kapitaalinjectie en b. al concrete topclub partners binnen hebben.

Wordt vervolgd!!??
Je weet tog wel dat deze man alles lek, iedereen die in zijn weg staat nekt en altijd van die popi jopi verhaaltjes hedft en niks waarmaakt he?

Een wassen NEUS, een wolf in schaapskleren. Maar dat is wat ik van deze man weet dan...
pat
 pat - donderdag 03 juni 2021 - 23:36   quote  deeplink  
Ingeslagen weg met slot is wel DE oplossing voor ons trouwens, arnesen doet heel goed werk. Ik heb er vertrouwen in
VVout
 VVout - vrijdag 04 juni 2021 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juni 2021 - 23:34 schreef pat het volgende:

[..]

Je weet tog wel dat deze man alles lek, iedereen die in zijn weg staat nekt en altijd van die popi jopi verhaaltjes hedft en niks waarmaakt he?

Een wassen NEUS, een wolf in schaapskleren. Maar dat is wat ik van deze man weet dan...
Als je een doel voor ogen hebt moet je obstakels ook uit de weg ruimen en wat heeft punkrocker nou met zijn functie te maken. Zijn er een paar verongelijkte bandleden een prima steunpilaar iemand in een negatief daglicht te zetten. Myler en het dubbele factuurtje, zolang niemand iets kan bewijzen is het ook een gerucht. Geloof me dat je hangt als je voor 850.000 EUR fraudeert en het onomstotelijk op tafel ligt. Wolfs in schaapskleren of rat of hoe je het ook maar wilt noemen, zolang ie dat voor Feyenoord is vind ik dat prima. Logisch is dan ook dat er in de media van alles gedaan wordt op tendentieuze wijze te berichten om het legioen te doen denken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 juni 2021 door VVout --
CobusIII
 CobusIII - zondag 06 juni 2021 - 14:25   quote  deeplink  
Kan Gini Feijenoord niet overnemen?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 02 juli 2021 - 13:32   quote  deeplink  
Feyenoord zoekt weer dichtbij huis: "Kunnen niet zonder Vrienden van Feyenoord"

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft donderdagavond tekst en uitleg over de financiële situatie van de club. De nummer vijf van het vorige Eredivisie-seizoen flirtte in 2019 met een overname door een Amerikaanse partij, maar zoekt het nu weer dichtbij huis.

Dat heeft Krabbendam donderdagavond in De Oranjezomer laten weten. "Dat is ook wel apart, ze hebben natuurlijk heel lang gedacht aan Amerikaanse investeerders. Maar het is intussen wel zover dat ze gaan werken aan een Rotterdamse of Nederlandse groep investeerders die Feyenoord moeten gaan helpen", aldus de Voetbal International-journalist. "Om in ieder geval die komende window goed door te komen en ook op de langere termijn te investeren. Dat zijn weer vrienden van Feyenoord."

De organisatie Vrienden van Feyenoord zag tijdens het seizoen 2009/2010 het levenslicht: een groep gefortuneerde fans stond de club financieel bij, in ruil voor inspraak en een zetel in de raad van commissarissen. Feyenoord leek zich hieraan te willen ontworstelen, door toenadering te zoeken tot de Amerikaanse markt, maar is tóch weer aangewezen op lokale investeerders. "Ze kunnen niet zonder Vrienden van Feyenoord en Vrienden aan de Maas. En weet ik veel wat voor vrienden ze nog meer allemaal hebben", vertelt Krabbendam.

Volgens de Feyenoord-watcher is er nooit een buitenlandse partij geweest die concreet geïnteresseerd is in de Feyenoord-aandelen. "Ja, twee jaar geleden eventjes. Toen zijn ze (de beoogde Amerikaanse kopers, red.) eventjes in Rotterdam geweest. Maar daarna nooit meer. Dus het moet toch echt weer vanuit de stad en de omgeving zelf komen."
pat
 pat - vrijdag 02 juli 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 13:32 schreef Cruzcontrol het volgende:
Feyenoord zoekt weer dichtbij huis: "Kunnen niet zonder Vrienden van Feyenoord"

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam heeft donderdagavond tekst en uitleg over de financiële situatie van de club. De nummer vijf van het vorige Eredivisie-seizoen flirtte in 2019 met een overname door een Amerikaanse partij, maar zoekt het nu weer dichtbij huis.

Dat heeft Krabbendam donderdagavond in De Oranjezomer laten weten. "Dat is ook wel apart, ze hebben natuurlijk heel lang gedacht aan Amerikaanse investeerders. Maar het is intussen wel zover dat ze gaan werken aan een Rotterdamse of Nederlandse groep investeerders die Feyenoord moeten gaan helpen", aldus de Voetbal International-journalist. "Om in ieder geval die komende window goed door te komen en ook op de langere termijn te investeren. Dat zijn weer vrienden van Feyenoord."

De organisatie Vrienden van Feyenoord zag tijdens het seizoen 2009/2010 het levenslicht: een groep gefortuneerde fans stond de club financieel bij, in ruil voor inspraak en een zetel in de raad van commissarissen. Feyenoord leek zich hieraan te willen ontworstelen, door toenadering te zoeken tot de Amerikaanse markt, maar is tóch weer aangewezen op lokale investeerders. "Ze kunnen niet zonder Vrienden van Feyenoord en Vrienden aan de Maas. En weet ik veel wat voor vrienden ze nog meer allemaal hebben", vertelt Krabbendam.

Volgens de Feyenoord-watcher is er nooit een buitenlandse partij geweest die concreet geïnteresseerd is in de Feyenoord-aandelen. "Ja, twee jaar geleden eventjes. Toen zijn ze (de beoogde Amerikaanse kopers, red.) eventjes in Rotterdam geweest. Maar daarna nooit meer. Dus het moet toch echt weer vanuit de stad en de omgeving zelf komen."
hoe waarheidsgetrouw is krabbedam?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 02 juli 2021 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juli 2021 - 14:18 schreef pat het volgende:

[..]

hoe waarheidsgetrouw is krabbedam?
Idd... Maar hoe waarheidsgetrouw is 'sterke man' Bodegom? Het is allemaal schimmig...

Maar toch liever NL investeerders is mijn gevoel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?









0.0156650