BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2021 - 12:04   quote  deeplink  
Hij is een spits, met het gevoel om te scoren.
Weghorst is zo een zelfde soort spits, ook Dost.
Het gaat om het moment, en je moet gokken dat deze speler doorbreekt maar volgens mij geeloof jij nog steeds dat we Barcelona aan de maas zijn ...;)
MMM
 MMM - zondag 21 februari 2021 - 13:37   quote  deeplink  
PUIN RUIMEN
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 12:04 schreef piet de paler het volgende:
Hij is een spits, met het gevoel om te scoren.
Weghorst is zo een zelfde soort spits, ook Dost.
Het gaat om het moment, en je moet gokken dat deze speler doorbreekt maar volgens mij geeloof jij nog steeds dat we Barcelona aan de maas zijn ...;)
Dus als ik zeg dat 4m blind neertellen voor een jonge speler die nog niets heeft laten zien opmerkelijk is, jij denkt dat ik denk dat we Barcelona zijn....
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 februari 2021 - 14:28   quote  deeplink  
Bozenik wordt niet opgesteld.
Dat ligt aan Dick heet het dan.
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 14:41   quote  deeplink  
Volgens Piet is Dick een toptrainer. Maar Dick ziet het helemaal niet zitten in bozenik. Dat heeft hij al een paar keer laten blijken...
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Nee jij bent een toptrainer , hoe kun je nu zeggen dat Dick dat niet is.
Heb eens gekeken hoe er geschopt werd over de volgende spelers:
Tapia
Immers
Sinisterra
Marsman
Senesi
linssen
Allemaal klootzakken, de wedstrijden dat Bozenik gespeelt heeft ( gedeeltes) was hij te vinden daar waar een spits moet zijn.
Nee geil jij maar lekker op Berghuis de aanvoerder die we nodig hebben.
I
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 februari 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Het type spits als Bozenik gaat in dit systeem al helemaal niets opleveren.
Bozenik kan uitsluitend op de juiste plaats staan en binnen tikken, in de 16.

Combinatie en balgevoel heb ik nog niet gezien hij deze (dure) jongen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2021 - 15:05   quote  deeplink  
Heb je hem al zo vaak zien spelen Henk?
Feyenoord heeft in het verleden goed kunnen voetballen met beperkte spitsen.
Alleen voorhoede moet dan blijven aanspelen, dat doe Berghuis niet,en ook de andere flank gaat te ver door.
Ik denk dan aan linssen op links Bozenik/ Pratto centrum en op rechts heb ik geen oplossing.
Berghuis achter de spits of achter in de kleedkamer.
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 14:50 schreef piet de paler het volgende:
Nee jij bent een toptrainer , hoe kun je nu zeggen dat Dick dat niet is.
Heb eens gekeken hoe er geschopt werd over de volgende spelers:
Tapia
Immers
Sinisterra
Marsman
Senesi
linssen
Allemaal klootzakken, de wedstrijden dat Bozenik gespeelt heeft ( gedeeltes) was hij te vinden daar waar een spits moet zijn.
Nee geil jij maar lekker op Berghuis de aanvoerder die we nodig hebben.
I
Het ging erom dat Dick de toptrainer het niet zag zitten in Bozenik...dus Dick (de toptrainer) heeft het fout of Bozenik kan er niks van...Jij mag kiezen..
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 15:38   quote  deeplink  
Ik zie nu dat je reageerde op MMM...
MMM
 MMM - zondag 21 februari 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 14:50 schreef piet de paler het volgende:
Nee jij bent een toptrainer , hoe kun je nu zeggen dat Dick dat niet is.
Heb eens gekeken hoe er geschopt werd over de volgende spelers:
Tapia
Immers
Sinisterra
Marsman
Senesi
linssen
Allemaal klootzakken, de wedstrijden dat Bozenik gespeelt heeft ( gedeeltes) was hij te vinden daar waar een spits moet zijn.
Nee geil jij maar lekker op Berghuis de aanvoerder die we nodig hebben.
I
Tapia, Immers, Marsman, Linssen

Haahahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 februari 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 15:05 schreef piet de paler het volgende:
Heb je hem al zo vaak zien spelen Henk?
Feyenoord heeft in het verleden goed kunnen voetballen met beperkte spitsen.
Alleen voorhoede moet dan blijven aanspelen, dat doe Berghuis niet,en ook de andere flank gaat te ver door.
Ik denk dan aan linssen op links Bozenik/ Pratto centrum en op rechts heb ik geen oplossing.
Berghuis achter de spits of achter in de kleedkamer.
In pak m beet 180 minuten kun je direct zien dat hij geen enkele balvaardigheid heeft. Dus da's niet zo moeilijk.
Maar goed, wie weet komt het nog.
Ik geloof er niet in.
kenny
 kenny - zondag 21 februari 2021 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 16:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

In pak m beet 180 minuten kun je direct zien dat hij geen enkele balvaardigheid heeft. Dus da's niet zo moeilijk.
Maar goed, wie weet komt het nog.
Ik geloof er niet in.
ben het wel met je eens , ik vraag me af hoe goed deze jongen gescout of bekeken is , dan betaal je daar toch geen bijna 5milj voor lijkt mij , deze jongen mist (nog) een hoop
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 februari 2021 - 17:38   quote  deeplink  
Ik hoop dat de nieuwe trainer er spelers weer op de plek zet waar ze t beste tot hun recht komen
Einzelganger
 Einzelganger - zondag 21 februari 2021 - 17:54   quote  deeplink  
Nieuwe koers is totale overname en net als chelsea en man city worden want anders blijven wij......het lachtertje....alle directeuren ontslaan.gewoon 1 manager en 1 trainer

Weg met de jeugd dus opheffen.laat reserveneusjes sperma en Excelsior maar voor de /Rotterdamse Feyenoordjeugd zorgen dan zijn ze toch nog ergens goed voor.
kenny
 kenny - zondag 21 februari 2021 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe trainer er spelers weer op de plek zet waar ze t beste tot hun recht komen
de meesten spelen wel op hun plek maar komen simpelweg tekort + een trainer die houd van verdedigend en hard werkend voetbal = dit resultaat
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 februari 2021 - 18:07   quote  deeplink  
Linssen hoort daar niet
Geertruida hoort daar niet
Haps hoort daar niet
Toornstra hoort daar niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 21 februari 2021 - 18:28   quote  deeplink  
Eens.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 februari 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 15:37 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Het ging erom dat Dick de toptrainer het niet zag zitten in Bozenik...dus Dick (de toptrainer) heeft het fout of Bozenik kan er niks van...Jij mag kiezen..
Je krijgt geen gelijk, je verdraaid woorden.
Dick riep NOG NIET ...........dat betekend zoals je misschien wel weet is hij voor de langere termijn .
Maar als jij wil roepen Dick is kut Bozenik is kut ga je gang
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 19:38 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Je krijgt geen gelijk, je verdraaid woorden.
Dick riep NOG NIET ...........dat betekend zoals je misschien wel weet is hij voor de langere termijn .
Maar als jij wil roepen Dick is kut Bozenik is kut ga je gang
en daar betaal je dan bijna 5m voor?
R()b
 R()b - zondag 21 februari 2021 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 17:54 schreef Einzelganger het volgende:
Nieuwe koers is totale overname en net als chelsea en man city worden want anders blijven wij......het lachtertje....alle directeuren ontslaan.gewoon 1 manager en 1 trainer

Weg met de jeugd dus opheffen.laat reserveneusjes sperma en Excelsior maar voor de /Rotterdamse Feyenoordjeugd zorgen dan zijn ze toch nog ergens goed voor.
Het lijkt er wel op helaas.
Het is dit of afzakken op deze manier, en gewoon om de 10e plaats voetballen, lekker zonder stress.
Met een andere kant van de medaille...

Voetbal is geen ene kut meer aan.
Geen supporters is geen geld, geen sfeer, geen beleving.
Neppe wedstrijden met wederom geen sfeer of beleving, en een nep virtueel geluid met kut VAR erbij.
Spelers die geen energie ervan krijgen, lege stadions spelen is net als trainen.
En in trainen heeft niemand zin, in ieder geval geen 500 dagen lang.
Je beste spelers nu gedwongen verkopen, gewoon te zonde en te gek voor woorden ook.
Waar blijft de gemiddelde vergoeding voor clubs zonder publiek?

En de Knvb met die rattenclub als stokpaardje maar janken om betere voetbalrechten, wat goddomme over 2 jaar pas een keer in gaat.
Dit nog een aantal maandjes, en er is amper meer een voetbalcompetitie!!!
Clubs gaan vallen als dominostenen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 22 februari 2021 - 08:06   quote  deeplink  
Als je terugkijkt heeft Ajax bewust een aantal jaren pas op de plaats gemaakt en is geld gaan oppotten.
Dit zijn de jaren geweest dat een AZ, psv, Twente en wij kampioen konden worden.
Zelfs in de jaren dat zij onder de Boer een aantal jaren kampioen achter elkaar werden, was dat met afbraak voetbal en beperkte spelers.
Zij hadden toen de middelen om in te stappen in de piramide en hadden een visie.

Dat heeft ze gebracht waar ze nu zijn. Niet meer in te halen voor zowel ons als PSV.
Psv moet zelfs heel erg gaan uitkijken want die moeten geld gaan terug verdienen voor de risico’s die ze elk jaar nemen en ze hebben niet elk jaar een Depay. En wat er voor terugkomt is gewoon even minder,

Kortom. Zonder investeringen strijden we voor altijd om plek 2-10
R()b
 R()b - maandag 22 februari 2021 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:
Als je terugkijkt heeft Ajax bewust een aantal jaren pas op de plaats gemaakt en is geld gaan oppotten.
Dit zijn de jaren geweest dat een AZ, psv, Twente en wij kampioen konden worden.
Zelfs in de jaren dat zij onder de Boer een aantal jaren kampioen achter elkaar werden, was dat met afbraak voetbal en beperkte spelers.
Zij hadden toen de middelen om in te stappen in de piramide en hadden een visie.

Dat heeft ze gebracht waar ze nu zijn. Niet meer in te halen voor zowel ons als PSV.
Psv moet zelfs heel erg gaan uitkijken want die moeten geld gaan terug verdienen voor de risico’s die ze elk jaar nemen en ze hebben niet elk jaar een Depay. En wat er voor terugkomt is gewoon even minder,

Kortom. Zonder investeringen strijden we voor altijd om plek 2-10
Ze zijn in te halen door inderdaad een giga investering.
Of je moet zelf 5 jaar lang op rij de CL halen en heel ver komen.
Dat gaat ook niet gebeuren dus tja... optie 1.

Edit: stukje van Hugo Borst vond ik wel toepasselijk in het AD.

'We hebben echt een probleem. Ajax is hier monopolist. Tot in de eeuwigheid. Boven in de Eredivisie wordt het nooit, nóóit, meer spannend.'

Eigenlijk zegt dit genoeg, als rijke club heb je juist geen probleem.
Koop je nog even een spits van 22,5 miljoen, die je ook nog geen eens inschrijft.
En de overige clubs die afhankelijk zijn van inkomsten van publiek, willen zij (knvb en Ajax) de clubs helpen, dmv een betere en eerlijke verdeling startgeld, en een betere verkoop van onze voetbalrechten (waar menig supporter in Nederland al jaren over zeurt).
Nou wat een geweldige fijne oplossing zeg, waar zijn die grote woorden van de KNVB (toen de competitie werd aangepast voor hun CL avontuur) dat dit goed zou zijn voor het Nederlandse voetbal??
Ik heb dat nog nergens in terug gezien.
Verdiend geld is verdiend geld, daar janken we niet over.
Daar voetbal je ook eerlijk voor.
Maar wat hebben de clubs hier aan gehad, niets....alleen maar ellende.
Nu het water aan de lippen staat bij vele clubs, vindt ik gewoon dat de Knvb mag gaan vergoeden.
Anders dag competitie, dag Nederlands voetbal en eredivisie, kan je toch nog je paradepaardje inschrijven voor een buitenlandse competitie wat men zo graag ziet ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2021 door R()b --
Bowie
 Bowie - maandag 22 februari 2021 - 09:57   quote  deeplink  
Het zit oh zo structureel verkeerd bij de club, of het in ons DNS is gekomen.
Letterlijk alles vervlakt bij de club.

Onze van Bodegom.
Stapte er 2 jaar geleden in, zou geen eigen kapitaal gaan brengen, maar wél kapitaal gaan halen.

Geen ene donder van terecht gekomen, alleen maar lulverhaaltjes over Amerikanen. Nu, onder zijn leiding, gaat alles weggesaneerd worden ipv investeringen om aan te haken bij de top nationaal en subtop internationaal.

Ik schreef DNA verkeerd. Bekend is dat veel Varkenoord talenten al verpest waren door alle hosanna en verwennerij nog voor ze het 1e bereikt hadden. Mario en Robin zijn mooie voorbeelden hiervan. Jongetjes die té snel op het paard gezet zijn, té verwend.
En ik zag een paar weken geleden een mooi actueel voorbeeld, uit 1 van de trainingsfilmpjes van de site van de club.
Op het einde van de training komen de keepers aangelopen en je ziet op dat moment Bylow aankomen terwijl je hoort dat de keeperstrainer vraagt of hij een bal wil meenemen. Bylow lacht dit weg en zegt dat 1 van de andere keepers dit wel kan doen. Je hoort daarop die trainer dwingend zeggen, je pakt die bal of.... Maar Bylow loopt gewoon door richting de kleedkamers.

Diezelfde Bylow was na de zoveelste blessure wél opeens weer de 1e doelman tegen Willem II.

Zieke culb, zieke spelers, ziek bestuur en nog ziekere financiers, die er tóch moeten zijn in deze regio met de grootste haven van Europa.

Feyenoord als de Kuip.

Prachtige historie.
kenny
 kenny - maandag 22 februari 2021 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 09:57 schreef Bowie het volgende:
Het zit oh zo structureel verkeerd bij de club, of het in ons DNS is gekomen.
Letterlijk alles vervlakt bij de club.

Onze van Bodegom.
Stapte er 2 jaar geleden in, zou geen eigen kapitaal gaan brengen, maar wél kapitaal gaan halen.

Geen ene donder van terecht gekomen, alleen maar lulverhaaltjes over Amerikanen. Nu, onder zijn leiding, gaat alles weggesaneerd worden ipv investeringen om aan te haken bij de top nationaal en subtop internationaal.

Ik schreef DNA verkeerd. Bekend is dat veel Varkenoord talenten al verpest waren door alle hosanna en verwennerij nog voor ze het 1e bereikt hadden. Mario en Robin zijn mooie voorbeelden hiervan. Jongetjes die té snel op het paard gezet zijn, té verwend.
En ik zag een paar weken geleden een mooi actueel voorbeeld, uit 1 van de trainingsfilmpjes van de site van de club.
Op het einde van de training komen de keepers aangelopen en je ziet op dat moment Bylow aankomen terwijl je hoort dat de keeperstrainer vraagt of hij een bal wil meenemen. Bylow lacht dit weg en zegt dat 1 van de andere keepers dit wel kan doen. Je hoort daarop die trainer dwingend zeggen, je pakt die bal of.... Maar Bylow loopt gewoon door richting de kleedkamers.

Diezelfde Bylow was na de zoveelste blessure wél opeens weer de 1e doelman tegen Willem II.

Zieke culb, zieke spelers, ziek bestuur en nog ziekere financiers, die er tóch moeten zijn in deze regio met de grootste haven van Europa.

Feyenoord als de Kuip.

Prachtige historie.
ben het gedeeltelijk wel met je eens , het begint inderdaad al in het maasgebouw daar zitten mensen die heeeel erg graag daar willen zitten , terwijl ze er niks toevoegen eerder verkloten door niet capabel te zijn denk aan een bodegem, troost
daar horen mensen te zitten die een club kunnen leiden met visie en kunde ipv door gladde engerts

deze mensen durven geen besluiten te nemen richting jeugdopleiding , technische zaken , besluit nieuwbouw of verbouw kuip enz enz
het is een soort enge vriendjes politiek die besluitloos is zodat ze lekker in het zadel kunnen blijven zitten

wil feyenoord veranderen dient de grote bezem eens gehanteerd te worden te beginnen in het maasgebouw
ik vind het niet gek dat een Eenhoorn niet in deze enge slangenkuil wil stappen , terwijl hij diep in zijn hart niks liever zou willen
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 februari 2021 - 13:07   quote  deeplink  
Kijk hoe Geyenoord structureel in elkaar zit, diverse belangen BVO/ Stadion/ amateur tak/ nieuwe stadion/ commissarissen/ aandeel houders / vrienden van Feyenoord.......komen jullie er nog uit....ik niet
MMM
 MMM - maandag 22 februari 2021 - 21:34   quote  deeplink  
Feyenoord heeft geen scouts meer in dienst..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2021 door MMM --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:30   quote  deeplink  
Kan iemand mij eens uitleggen, van wie is Feyenoord nu eigenlijk. Je hebt dan de Vrienden van Feyenoord, met een minderheids aandeel, maar van wie zijn die andere aandelen? En wie beheert die?

Hoe komt het dat een nobody als Toon van Bodegem (nooit van gehoord eerder) de grote baas is kennelijk, zonder ook maar zelf één cent in de club geinvesteerd te hebben?

Daar zit al jaren en jaren het grote probleem volgens mij.

En dan kun je trainers en technisch directeuren en algemeen directeuren aanstellen, maar het is toch gods geklaagd dat je met een begroting van 2 of 3 x AZ geen spelers van niveau kunt halen?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:31   quote  deeplink  
En dat al decennia lang
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 maart 2021 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:30 schreef Cruzcontrol het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen, van wie is Feyenoord nu eigenlijk. Je hebt dan de Vrienden van Feyenoord, met een minderheids aandeel, maar van wie zijn die andere aandelen? En wie beheert die?

Hoe komt het dat een nobody als Toon van Bodegem (nooit van gehoord eerder) de grote baas is kennelijk, zonder ook maar zelf één cent in de club geinvesteerd te hebben?

Daar zit al jaren en jaren het grote probleem volgens mij.

En dan kun je trainers en technisch directeuren en algemeen directeuren aanstellen, maar het is toch gods geklaagd dat je met een begroting van 2 of 3 x AZ geen spelers van niveau kunt halen?
De rest van de aandelen zit bij de club zelf. Kunnen ook niet verkocht worden, zo staat in de statuten. Van Bodegom heeft als ondernemer zijn fortuin gemaakt en is via een of ander bureau bij Feyenoord terecht gekomen.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:53   quote  deeplink  
Via één of ander bureau, en wordt dan zonder zelf maar iets te investeren van zijn zogezegde grote fortuin de grote baas...

Mag dan wel snel met concrete resultaten komen waarom hij is aangesteld.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De rest van de aandelen zit bij de club zelf.
En wie of wat is dan precies 'de club Feyenoord'? Wie bepaalt wie de baas wordt, of is...?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 maart 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:53 schreef Cruzcontrol het volgende:
Via één of ander bureau, en wordt dan zonder zelf maar iets te investeren van zijn zogezegde grote fortuin de grote baas...

Mag dan wel snel met concrete resultaten komen waarom hij is aangesteld.
Als mensen geld moeten gaan bijleggen, komen ze niet naar Feyenoord, tenzij het supporters zijn ;)

Dus hij is gewoon een werknemer, aandelen zijn niet van hem. Toezichthouder. Bestuurder.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 18:04   quote  deeplink  
Is wel iets anders dan gewoon een werknemer he. De grote baas, die de koers uitzet, of zou moeten uitzetten dus.

En wie controleert hem?

Pfff
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 maart 2021 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:56 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

En wie of wat is dan precies 'de club Feyenoord'? Wie bepaalt wie de baas wordt, of is...?
STICHTING CONTINUÏTEIT FEYENOORD

De Stichting Continuïteit Feyenoord STICO is een van de hoogste organen binnen de club. De stichting beheert onder meer het zogeheten ‘gouden aandeel’, heeft daarmee bijzondere zeggenschap en bewaakt het cultureel erfgoed van de club.
Zo kan de voetbalclub over de volgende onderwerpen alleen met instemming van de Stichting Continuïteit Feyenoord STICO een besluit nemen:

De naam van de club;
De kernactiviteiten van de club;
Het logo of de clubkleuren;
Een wezenlijke wijziging van de structuur van de jeugdopleiding;
Alle besluiten die directe invloed hebben op het lidmaatschap van de KNVB en/of op (het hebben van) de licentie;
De locatie waar het eerste elftal haar thuiswedstrijden speelt.

Daarnaast bezit de Stichting Continuïteit Feyenoord STICO wettelijke rechten als meerderheidsaandeelhouder, zoals het recht om de bestuurders en commissarissen van de voetbalclub te benoemen en de jaarrekening vast te stellen.

Wie zitten er in de STICO?
Op dit moment bestaat de Stichting Continuïteit uit Ivo Opstelten (voorzitter), Pim Blokland, Michiel Gilsing, Hans Vervat en Dick van Well.

Blokland en Vervat zitten in de STICO op voordracht van de VvF, Gilsing op voordracht van Het Legioen en Opstelten en Van Well op voordracht van Feyenoord.
https://www.feyenoord.nl/de-club/organisatie/stichting-continuiteit-feyenoord
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 18:06   quote  deeplink  
Opstelten en Van Well op voordracht van Feyenoord.

Maar wie is Feyenoord dan in deze?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 maart 2021 - 18:07   quote  deeplink  
hmmm, weet ik niet zeker. Het is of de raad van commissarissen (waar Van Bodegom de voorzittert van is) of de directie (onder leiding van Koevermans). Of misschien beide in samenspraak.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 18:13   quote  deeplink  
Dat bedoel ik nu, is toch allemaal wat schimmig allemaal? Wie is nu eigenlijk de club Feyenoord.

De directie kan dat niet zijn, die zijn aangesteld.

Die van Bodegom is kennelijk de grote baas op de achtergrond, maar hoe komt dat?

Beetje het verhaal van de kip of het ei....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 maart 2021 - 18:21   quote  deeplink  
oh, lijkt er trouwens op dat leden van Het Legioen kunnen stemmen op wie er in die stichting komt. Als je dit bericht mag geloven: https://www.amweb.nl/branche/nieuws/2018/09/van-uden-asr-grijpt-naast-voetbaljob-101112773

Maar goed, het is allemaal vrij ondoorzichtig ja. En dan hebben het nog niet eens over het stadion dat weer een aparte directie heeft.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 maart 2021 - 18:23   quote  deeplink  
Ja, het is dat allemaal. Volgens mij ook de reden, of een grote reden in ieder geval, dat het allemaal zo moeizaam gaat op alle gebieden, en dat al jaren en jaren...
kenny
 kenny - maandag 01 maart 2021 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 17:30 schreef Cruzcontrol het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen, van wie is Feyenoord nu eigenlijk. Je hebt dan de Vrienden van Feyenoord, met een minderheids aandeel, maar van wie zijn die andere aandelen? En wie beheert die?

Hoe komt het dat een nobody als Toon van Bodegem (nooit van gehoord eerder) de grote baas is kennelijk, zonder ook maar zelf één cent in de club geinvesteerd te hebben?

Daar zit al jaren en jaren het grote probleem volgens mij.

En dan kun je trainers en technisch directeuren en algemeen directeuren aanstellen, maar het is toch gods geklaagd dat je met een begroting van 2 of 3 x AZ geen spelers van niveau kunt halen?
helemaal mee eens
kenny
 kenny - maandag 01 maart 2021 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:23 schreef Cruzcontrol het volgende:
Ja, het is dat allemaal. Volgens mij ook de reden, of een grote reden in ieder geval, dat het allemaal zo moeizaam gaat op alle gebieden, en dat al jaren en jaren...
het is toch gewoon een rare situatie , koevermans is directeur maar is daadwerkelijk de trekpop voor v bodegem , die v bodegem is gewoon een gladde die zichzelf handig aan het roer heeft gezet , en dan hebben we nog sjaak troost , kan iemand mij uitleggen wat die oetlul te zoeken heeft in dat maasgebouw ? hij heeft al van allerlei functies gehad zonder succes en elke x wordt er weer een nieuwe functie verzonnen
wil feyenoord eens succesvol worden dan moet je deze zakkenvullers het maasgebouw uit pleuren en beginnen deze club professioneel gaan leiden met mensen die zichzelf hebben bewezen in bepaalde functies
igor korneev
 igor korneev - maandag 01 maart 2021 - 18:55   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord veel meer geld kwijt is aan loon dan bv. AZ
Hier moet wat aan gedaan worden vind ik.
Ze zouden bv. Een prestatie loon kunnen invoeren.
Stel Berghuis verdiend nu 1 miljoen per jaar, dan zou je in de toekomst zo,n zelfde loon of zelfs iets hoger kunnen bieden wanneer je voor elke wedstrijd hun loon gedeeld door het x aantal wedstrijden die er in een jaar zijn uitkeert bij winst en bv. een half deel bij gelijkspel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door igor korneev --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 maart 2021 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 18:53 schreef kenny het volgende:

[..]

het is toch gewoon een rare situatie , koevermans is directeur maar is daadwerkelijk de trekpop voor v bodegem , die v bodegem is gewoon een gladde die zichzelf handig aan het roer heeft gezet , en dan hebben we nog sjaak troost , kan iemand mij uitleggen wat die oetlul te zoeken heeft in dat maasgebouw ? hij heeft al van allerlei functies gehad zonder succes en elke x wordt er weer een nieuwe functie verzonnen
wil feyenoord eens succesvol worden dan moet je deze zakkenvullers het maasgebouw uit pleuren en beginnen deze club professioneel gaan leiden met mensen die zichzelf hebben bewezen in bepaalde functies
Als er eenmaal ratten en mollen in je huis zitten blijven de goudvinken vanzelf weg.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2021 - 12:13   quote  deeplink  
De gesprekken van Feyenoord met investeerders lijken voorspoedig te verlopen. Volgens De Telegraaf verlopen de gesprekken allesbehalve stroef. Er hebben inmiddels al serieuze ontmoetingen plaats gevonden in binnen- en buitenland met grote partijen. Een kapitaalinjectie van meer dan 130 miljoen euro zou hiervan het gevolg kunnen zijn.

Arne Slot richt zich op de achtergrond al op mogelijke versterkingen voor Feyenoord. Daarbij kijkt hij zowel naar spelers die goedkoop te halen zijn, maar ook naar de duurdere spelers op de transfermarkt. Allemaal afhankelijk of de kapitaalinjectie ook daadwerkelijk rond komt.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 maart 2021 - 13:50   quote  deeplink  
EERST ZIEN , iets met een dooie mus
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 maart 2021 - 14:13   quote  deeplink  
Als we alleen maar dingen neer gaan zetten die zeker zijn, dan kunnen we wel stoppen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 maart 2021 - 14:49   quote  deeplink  
Het is net als Kerst......elk jaar komt het terug.
Even een rijtje:
Nieuw stadion
Niewe structuur
Nieuwe visie
Nieuwe top spelers
Investeerders
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 18 maart 2021 - 15:06   quote  deeplink  
Hoop doet leven.

In mijn leven als Feyenoord supporter is al vaak gebleken dat de tijd tussen het einde van het oude seizoen en het begin van het nieuwe seizoen opwindender waren dan de seizoenen zelf.

Dertigste keer, goeie keer, deze keer?
van geil
 van geil - donderdag 18 maart 2021 - 15:17   quote  deeplink  
130 is te weinig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?









0.0195448