BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 17:40   quote  deeplink  
B100, die hoor je niet aankomen
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 17:42   quote  deeplink  
B16 gaat door de geluidsbarriere.
VVout
 VVout - dinsdag 25 januari 2022 - 17:44   quote  deeplink  
B52 en dan gelijk een dienblad vol.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 25 januari 2022 - 18:09   quote  deeplink  
Ik heb ook gelezn dat zure opmerkingen ook besmettelijk zijn ......kun je op de site zien ;(
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 18:09 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb ook gelezn dat zure opmerkingen ook besmettelijk zijn ......kun je op de site zien ;(
Klopt ja..

http://forum.headliner.nl/topic-26470/
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 januari 2022 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 18:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt ja..

http://forum.headliner.nl/topic-26470/
Goed topic
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 18:34   quote  deeplink  
Sowieso
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 25 januari 2022 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 januari 2022 - 18:09 schreef piet de paler het volgende:
Ik heb ook gelezn dat zure opmerkingen ook besmettelijk zijn ......kun je op de site zien ;(
Zonder zure reacties herken je de leuke niet meer.
Fart
 Fart - dinsdag 25 januari 2022 - 19:04   quote  deeplink  
Mooi zo'n nieuwe variant.
Komen we toch nog van de overtollige spuiten af.
van geil
 van geil - dinsdag 25 januari 2022 - 19:08   quote  deeplink  
We hebben niet voor niets spuit 4 en 5 al ingekocht.
BOOSTEREN
Fart
 Fart - dinsdag 25 januari 2022 - 19:14   quote  deeplink  
Boosteren ja ... ook zoiets ..
Angst blijkt weer een slechte raadgever.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 januari 2022 - 19:40   quote  deeplink  
Het kabinet gaat niet mee in het statement van het betaald voetbal. De KNVB, Keuken Kampioen Divisie en Eredivisie CV hebben gisteravond aan het kabinet laten weten dat het openen van 1/3e van de bezetting niet voldoende is.

Mark Rutte laat dinsdagavond weten dat er wel versoepelingen komen en er weer supporters welkom zijn bij voetbalwedstrijden, maar houdt vast aan 1/3e bezetting. Ook worden de supporters verplicht om een mondkapje dragen, is een zitplaats verplicht en moet er anderhalve meter afstand worden gehouden.

Supportersvereniging FSV De Feijenoorder is het niet eens met het statement dat eerder naar buiten kwam. ''In onze optiek is dit voorstel niet te begrijpen en staan wij niet achter het statement. Wij vinden dat er geen tussenoplossing moet komen van 1/3 danwel 2/3. Het is genoeg geweest, wij willen weer naar onze club. Ons statement is; gooi het stadion open, voor iedereen en wel NU!''
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 16:49   quote  deeplink  
Ziekenhuizen lopen leeg.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 27 januari 2022 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 16:49 schreef van geil het volgende:
Ziekenhuizen lopen leeg.
Nu alleen nog ff een mega achterstand wegwerken met veel te weinig en oververmoeid personeel.
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 17:53   quote  deeplink  
Ja, dat klopt.
Daar is vanaf dag 1 niets aan gedaan, sterker nog, het gaat nog steeds hard achteruit.
Las wel dat particulieren bezig zijn met Aziatische verpleegkundigen/artsen.
Die hebben een overschot.
Maar de overheid doet niet mee.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 27 januari 2022 - 18:22   quote  deeplink  
Ik heb ooit een Thaise verpleegster zien dansen ...mmmmmm
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 20:07   quote  deeplink  
OTTO WORK FORCE is al begonnen zag ik.
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Filipijnen met hoogstaand niveau.
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 21:41   quote  deeplink  
https://www.nu.nl/coronavirus/6180471/denemarken-schrapt-alle-coronamaatregelen-ondanks-vele-besmettingen.html
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 januari 2022 - 21:44   quote  deeplink  
Is hier ook kwestie van tijd
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 22:13   quote  deeplink  
Voorlopig lult die Kuipers samen met Rutte vrolijk verder over 2G en boosteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 januari 2022 door van geil --
van geil
 van geil - donderdag 27 januari 2022 - 22:14   quote  deeplink  
Met achterhaalde plaatjes in de persconferentie.
Het wordt echt een vreemd verhaal.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 27 januari 2022 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 22:13 schreef van geil het volgende:
Voorlopig lult die Kuipers samen met Rutte vrolijk verder over 2G en boosteren.
Wat die zeggen, interesseert me geen hol meer... Weten NIKS, hoop gelul in de ruimte...
VVout
 VVout - vrijdag 28 januari 2022 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 januari 2022 - 22:13 schreef van geil het volgende:
Voorlopig lult die Kuipers samen met Rutte vrolijk verder over 2G en boosteren.
Lullen een beetje Duitsland na en Biontech/Pfizer is gevestigd in Mainz. Nou geloof ik niet snel in complotten, maar een bedrijf met een miljarden omzet en expertise op dit gebied zal het aan een politieke lobby niet ontbreken. Logisch is het dan ook dat ze dit zo lang mogelijk willen uitmelken en niet op de voorgrond staan dit beleid los te laten.
van geil
 van geil - vrijdag 28 januari 2022 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 09:09 schreef VVout het volgende:

[..]

Lullen een beetje Duitsland na en Biontech/Pfizer is gevestigd in Mainz. Nou geloof ik niet snel in complotten, maar een bedrijf met een miljarden omzet en expertise op dit gebied zal het aan een politieke lobby niet ontbreken. Logisch is het dan ook dat ze dit zo lang mogelijk willen uitmelken en niet op de voorgrond staan dit beleid los te laten.
En de prikken 4 en 5 zijn door de Jonge al ingekocht.
VVout
 VVout - vrijdag 28 januari 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 09:12 schreef van geil het volgende:

[..]

En de prikken 4 en 5 zijn door de Jonge al ingekocht.
Kunnen we altijd nog schenken aan Afrika, die ze dan weg gooien omdat niemand het wil hebben.

Sla de deeplink ff op voor als dit over een maand in het AD staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2022 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 09:12 schreef van geil het volgende:

[..]

En de prikken 4 en 5 zijn door de Jonge al ingekocht.
Ga je ook nodig hebben, voor de groep die normaliter ook de griepprikken mogen halen.

Vind t wel grappig, Nederland is nu HEEL voorzichtig (en ja ik denk ook te voorzichtig) en je ziet dat dit heel veel kritiek oplevert. De vorige keren waren we structureel veel TE LAAT volgens iedereen.

T is een beetje niet goed of t deugt niet, vind ik overigens ook hoor. Maar ik geloof niet dat er een dubbele agenda is, of een complot. En voor politiek gewin is t al helemaal niet want dat holt met de dag achteruit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door Stylzz --
van geil
 van geil - vrijdag 28 januari 2022 - 10:03   quote  deeplink  
Das nog geen 5 procent van wat er ingekocht is.
En is ook nog beperkt houdbaar.
van geil
 van geil - vrijdag 28 januari 2022 - 10:04   quote  deeplink  
En mijn kritiek uit zich in de leugens die ze vertellen op de persconferentie.
Later na veel kritiek in de kamer wordt dat iets bijgesteld, maar het haalt de media amper.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2022 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 10:03 schreef van geil het volgende:
Das nog geen 5 procent van wat er ingekocht is.
En is ook nog beperkt houdbaar.
Dat snap ik ook.
Ik weet ook dat deze vaccins ingekocht zijn medio december, met de afspraken dat deze ook aangepast zijn aan eventueel nieuwe nog te komen varianten. Ook hier is het zo, mocht t niet nodig zijn vinden we t verkwisten, hadden we t niet gedaan, ze zijn nodig en we hebben ze niet, waren we weer niet voorbereid.

Vind t lastig.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2022 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 10:04 schreef van geil het volgende:
En mijn kritiek uit zich in de leugens die ze vertellen op de persconferentie.
Later na veel kritiek in de kamer wordt dat iets bijgesteld, maar het haalt de media amper.
Hm, zou kunnen, ik let er niet zo heel goed meer op wat daar verteld wordt. Tijdens de persco.
Ik kijk meer een beetje naar wat t oplevert.
van geil
 van geil - vrijdag 28 januari 2022 - 10:11   quote  deeplink  
Ik vind het lastig dat ze nu met alle wetenschap die ze hebben , kinderen en jongeren forceren tot prikken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2022 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 10:11 schreef van geil het volgende:
Ik vind het lastig dat ze nu met alle wetenschap die ze hebben , kinderen en jongeren forceren tot prikken.
Kinderen worden toch niet geforceerd?

Tenminste als ik kijk hoe t nu gaat met QTB bij de amateursport is dat deze alleen maar nodig is vanaf 18+, dus voor de rest is er toch geen pressie? Althans heb ik gemist dan denk ik.
van geil
 van geil - vrijdag 28 januari 2022 - 11:01   quote  deeplink  
Wat dacht je van de corona-pas.
En al die buitenlandregels en reclames.
En 18 t/m pak m beet 40(nog laag), kun je toch ook echt onder jongeren verstaan.
VVout
 VVout - vrijdag 28 januari 2022 - 11:16   quote  deeplink  
Ach Geile die QR pas is zo verleden tijd als de middenstand niet meer verplicht wordt te controleren. Dat hangt weer samen met hoe zwaar het zorgorgaan belast wordt en als dat luwt kan je middenstand nauwelijks nog dwingen dit te handhaven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2022 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 11:16 schreef VVout het volgende:
Ach Geile die QR pas is zo verleden tijd als de middenstand niet meer verplicht wordt te controleren. Dat hangt weer samen met hoe zwaar het zorgorgaan belast wordt en als dat luwt kan je middenstand nauwelijks nog dwingen dit te handhaven.
Denk ook dat dit een verdwijnend iets wordt. Meer dat men nog een slag om de arm houdt qua variaties op t virus en misschien een eventuele nieuwe pandemie in de toekomst. Veel van nu is een vingeroefening voor de toekomst.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2022 - 12:28   quote  deeplink  
Kijk eens verder in Europa.....komen jullie dan ook niet tot de conclusie dat WIJ zeilkers zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2022 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:
Kijk eens verder in Europa.....komen jullie dan ook niet tot de conclusie dat WIJ zeilkers zijn?
Zogenaamde vrijheidstrijders....welke vrijheid?
Je hebt een sofi nummer.
Digid kun je alles opvragen, mijn pensioen .nl geeft alles bloot, het electronisch patienten dossier.
Teen telefoon die jet trackt,kom je in een winkel krijg je gelijk alle reclames van die winkel....
Ik zie niet zo een probleem in die QR code
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 januari 2022 - 12:52   quote  deeplink  
Ik kom net beneden thuis, heb nachtdienst gehad zit m’n vrouwtje op de bank (die moest werken), positieve zelftest had ze, ik ben negatief, vanmiddag beide naar de GGD..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 januari 2022 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kom net beneden thuis, heb nachtdienst gehad zit m’n vrouwtje op de bank (die moest werken), positieve zelftest had ze, ik ben negatief, vanmiddag beide naar de GGD..
Klote, maar in deze tijd bijna niet meer verrassend na een vakantie..
Hopelijk valt t mee!
VVout
 VVout - vrijdag 28 januari 2022 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:
Kijk eens verder in Europa.....komen jullie dan ook niet tot de conclusie dat WIJ zeilkers zijn
Moet je eens 200 mensen binnenlaten en alles moeten controleren, inclusief het verifiëren van de QR met behulp van ID(foto) of deze ook bij deze persoon hoort.

Ben ik maar een kleintje, stel je hebt een festival of iets dergelijks met over de 10000 man. Bovendien is het vragelijk te noemen, omdat ik geen erkende dienst ben met bevoegdheden dit in te zien.

Als klap op de vuurpijl wekt het irritaties op bij de klant, die je maar weer moet zien te sussen en begripvol moet toespreken.

En dit is een probleem die je gewoon overal tegen komt in Europa, je land waarvoor je uitkwam ondervind dit ook dagelijks in grote getallen.

Nee Piet, echt niet iets van Nederland alleen. Europa is er klaar mee kan ik je zeggen.
VVout
 VVout - vrijdag 28 januari 2022 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:52 schreef RenatoBos het volgende:
Ik kom net beneden thuis, heb nachtdienst gehad zit m’n vrouwtje op de bank (die moest werken), positieve zelftest had ze, ik ben negatief, vanmiddag beide naar de GGD..
Succes en hopelijk idd. een milde afloop. Heb je tijd voor de BBQ en het forum, kan er alleen maar het beste van maken toch?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2022 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 14:09 schreef VVout het volgende:

[..]

Moet je eens 200 mensen binnenlaten en alles moeten controleren, inclusief het verifiëren van de QR met behulp van ID(foto) of deze ook bij deze persoon hoort.

Ben ik maar een kleintje, stel je hebt een festival of iets dergelijks met over de 10000 man. Bovendien is het vragelijk te noemen, omdat ik geen erkende dienst ben met bevoegdheden dit in te zien.

Als klap op de vuurpijl wekt het irritaties op bij de klant, die je maar weer moet zien te sussen en begripvol moet toespreken.

En dit is een probleem die je gewoon overal tegen komt in Europa, je land waarvoor je uitkwam ondervind dit ook dagelijks in grote getallen.

Nee Piet, echt niet iets van Nederland alleen. Europa is er klaar mee kan ik je zeggen.
Nee jij en velen zijn er klaar mee.
In Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland wordt gewoon gedaan wat er gezegd wordt.
En dat verschil geef ik aan.
Maar ja ik ben gewend om zaken gewoon uit te voeren.
Maar Nederland is echt een buitenbeentje
O ja en die bevoegdheid je vraagt aan iemand ( officieel) toch ook als hij wat besteld hoe oud hij/zij is ........( sociale Hygiene)

Maar ik begrijp je wel , maar het is nu eenmaal zo, en ik geloof ook dat we binnen een paar weken weer geheel open gaan .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 28 januari 2022 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:
Kijk eens verder in Europa.....komen jullie dan ook niet tot de conclusie dat WIJ zeilkers zijn
Ben het wel met je eens Piet. De doorsnee bevolking in Frankrijk is gedisciplineerder als het gaat om volgen van de overheid. Portugal is helemaal plichtsgetrouw. Nederlanders staan bekend om hun eigenzinnigheid. Dat heeft ook zijn charme en zijn voordelen (eigen mening vormen), maar het kan ook doorslaan in hufterigheid en egoïsme.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 januari 2022 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 17:59 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens Piet. De doorsnee bevolking in Frankrijk is gedisciplineerder als het gaat om volgen van de overheid. Portugal is helemaal plichtsgetrouw. Nederlanders staan bekend om hun eigenzinnigheid. Dat heeft ook zijn charme en zijn voordelen (eigen mening vormen), maar het kan ook doorslaan in hufterigheid en egoïsme.
Tenerife ook alle locals dragen netjes en goed hun gezichtsmasker. Toeristen vertikken het..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2022 - 18:58   quote  deeplink  
Ach, zie je de overheid als dader, of als zoeker?
Geloof je in vermeende leugens en vooropgezet spel?
Prima.
Ik vind de check op QR-codes inmiddels onnodig, besmetting kun je als gevaccineerde overdragen. Omikron echter in een delay zetten met beperkende maatregelen voorkomt een te grote ziektegolf. Je zet in op het voorkomen van ontwrichting door ziekteverzuim.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 januari 2022 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 18:58 schreef FR-Henk het volgende:
Ach, zie je de overheid als dader, of als zoeker?
Geloof je in vermeende leugens en vooropgezet spel?
Prima.
Ik vind de check op QR-codes inmiddels onnodig, besmetting kun je als gevaccineerde overdragen. Omikron echter in een delay zetten met beperkende maatregelen voorkomt een te grote ziektegolf. Je zet in op het voorkomen van ontwrichting door ziekteverzuim.
Wat is je bron Henk? FB. Losse flarden van een onderzoek , of wat je zelf wil horen .
Ik geloof nog steeds in WHO, RIVM, diverse UMC s, EMA, Robert Koch instituut, en niet van horen zeggen.
Sorry

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 januari 2022 door piet de paler --
VVout
 VVout - vrijdag 28 januari 2022 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nee jij en velen zijn er klaar mee.
In Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland wordt gewoon gedaan wat er gezegd wordt.
En dat verschil geef ik aan.
Maar ja ik ben gewend om zaken gewoon uit te voeren.
Maar Nederland is echt een buitenbeentje
O ja en die bevoegdheid je vraagt aan iemand ( officieel) toch ook als hij wat besteld hoe oud hij/zij is ........( sociale Hygiene)

Maar ik begrijp je wel , maar het is nu eenmaal zo, en ik geloof ook dat we binnen een paar weken weer geheel open gaan .....
Oostenrijk:
https://www.wienerzeitung.at/nachrichten/chronik/oesterreich/2133639-Polizei-haelt-Marsch-um-den-Ring-an.html

Duitsland:
https://www.dw.com/de/proteste-gegen-corona-ma%C3%9Fnahmen-nehmen-kein-ende/a-60526251

Frankrijk:
https://nos.nl/liveblog/2412321-100-000-betogers-in-frankrijk-tegen-coronabeleid-kanselier-oostenrijk-onder-vuur-om-foto

Maar natuurlijk Piet, overal in Europa koek en ei, behalve in Nederland sporen ze niet.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 januari 2022 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 20:41 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Wat is je bron Henk? FB. Losse flarden van een onderzoek , of wat je zelf wil horen .
Ik geloof nog steeds in WHO, RIVM, diverse UMC s, EMA, Robert Koch instituut, en niet van horen zeggen.
Sorry
Nee piet, de talloze ware en onware bronnen die tot ons komen en vervolgens omzetten naar eigen waarnemingen en standpunten.
Niemand heeft de waarheid. Niemand.
van geil
 van geil - zaterdag 29 januari 2022 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 januari 2022 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Denk ook dat dit een verdwijnend iets wordt. Meer dat men nog een slag om de arm houdt qua variaties op t virus en misschien een eventuele nieuwe pandemie in de toekomst. Veel van nu is een vingeroefening voor de toekomst.
De VVD wilde de pas al in 2014 voor alle horeca.(toen nog zonder prikken)
En nu is het OMT in opdracht van het kabinet bezig hoe deze te gebruiken in 2022.
Ongevaccineerden worden buitengesloten.
Ik hoop dat de oppositie samen met de Christenunie dit echt weten te stoppen.
Doe gewoon NORMAAL.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0527529