BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 09:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar. Daar is het anders ingericht. Lastig te zeggen omdat niet elk land de beschikbare ic-bedden op dezelfde manier telt of zelfs een ic-bed op dezelfde manier definieert.
Ik sprak niet eens over ic.
Maar gewoon bedden en personeel!!! in het algemeen.
Schrijnend voor een rijk land als Nederland.
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 10:10 schreef Stylzz het volgende:
Ik wil me eigenlijk altijd een beetje uit deze discussies houden omdat de discussies vaak veel te smal zijn. Je moet praten over t hele plaatje. Ja, in Afrika lijkt het minder, maar dat is ook omdat de mensen die er over t algemeen heel ziek van worden, daar over t algemeen al dood zijn.

Verder is mild nog steeds ziekmakend en soms dodelijk. Het grootste risico ligt dan niet in dat je ziekt wordt, maar dat iedereen tegelijk ziek wordt. Oftewel dat er geen vrachtwagenchauffeurs, verplegers, artsen, vakkenvullers, schoonmakers etc meer zijn om de samenleving draaiende te houden. Dus Omicron zou inderdaad de redding kunnen zijn wanneer je t uitsmeert over X-tijd.

Verder is t gewoon kut-Corona en ben ik er helemaal klaar mee. Scholen open bijvoorbeeld, dochters zijn gister 1 dag naar school. In de avond een mail, besmetting in de klas van mijn jongste. En zo zal t doorgaan. Tot t echt endemisch is.
De Gelderlander
Spanje beschouwt corona voortaan als griep | Buitenland | gelderlander.nl
19 uur geleden
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 10:10 schreef Stylzz het volgende:
Ik wil me eigenlijk altijd een beetje uit deze discussies houden omdat de discussies vaak veel te smal zijn. Je moet praten over t hele plaatje. Ja, in Afrika lijkt het minder, maar dat is ook omdat de mensen die er over t algemeen heel ziek van worden, daar over t algemeen al dood zijn.

Verder is mild nog steeds ziekmakend en soms dodelijk. Het grootste risico ligt dan niet in dat je ziekt wordt, maar dat iedereen tegelijk ziek wordt. Oftewel dat er geen vrachtwagenchauffeurs, verplegers, artsen, vakkenvullers, schoonmakers etc meer zijn om de samenleving draaiende te houden. Dus Omicron zou inderdaad de redding kunnen zijn wanneer je t uitsmeert over X-tijd.

Verder is t gewoon kut-Corona en ben ik er helemaal klaar mee. Scholen open bijvoorbeeld, dochters zijn gister 1 dag naar school. In de avond een mail, besmetting in de klas van mijn jongste. En zo zal t doorgaan. Tot t echt endemisch is.
De Gelderlander
Spanje beschouwt corona voortaan als griep | Buitenland | gelderlander.nl
19 uur geleden
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 11 januari 2022 - 10:12   quote  deeplink  
Sorry als je nog niet eens weet als regering hoeveel inwoners je hebt ( afrikaanse landen) hoe weet je dan dat de sterfte meevalt ?
En er zijn heel wat dorpen waar geen buitenstaanders komen, een soort vrijwillige lockdown.
Afrika is niet te vergelijken met Europa.
Ik was een gevaar , maar heb mij ook nog een keer laten testen toen ik de binnenlanden inging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2022 door piet de paler --
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 10:12   quote  deeplink  
https://www.gelderlander.nl/buitenland/spanje-beschouwt-corona-voortaan-als-griep~a3b908ac/
VVout
 VVout - dinsdag 11 januari 2022 - 10:18   quote  deeplink  
Ook klaar mee, Spanje heeft het ingeschaald naar griep las ik net nou als het zo zou kunnen blijven vind ik het best.
van geil
 van geil - dinsdag 11 januari 2022 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 10:18 schreef VVout het volgende:
Ook klaar mee, Spanje heeft het ingeschaald naar griep las ik net nou als het zo zou kunnen blijven vind ik het best.
Er zijn al meer landen die dat zeggen.
Het is ook wel welletjes geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 11 januari 2022 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 08:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vind het onverantwoord om alles nog dicht te houden. Je zou maar eigen baas zijn met je winkeltje, restaurant of kapperszaak.
Tuurlijk is het enorm klote. En onhoudbaar op de lange termijn. Maar er is ook wel enige aanleiding voor.

Je kan alles opengooien en hopen dat het meevalt. Dat het virus gemuteerd is naar iets dat de impact heeft van een griepje. Dat veel mensen krijgen maar waar je niet zo ziek van wordt. En daar lijken wat aanwijzingen voor te zijn.

Of je neemt het zekere voor het onzekere. En koopt wat tijd om info te vergaren en weerstand op te bouwen. Nederland heeft dat laatste gekozen. Een voorbeeld dat omliggende landen niet gevolgd wordt, wat tot kromme situaties als in Antwerpen leidt. En dat kan een extra reden zijn om af te vragen of het zin heeft wat je als NL doet.

Maar goed, ik vind vooralsnog de redenering van de regering redelijk te volgen. Niemand is er blij mee en het is een paardenmiddel. Voor de korte termijn. En er komt een moment dat je je af moet vragen of het medicijn erger is dan de kwaal. Al is dat laatste hopelijk constant een overweging. Zeker aangezien andere landen inmiddels andere keuzes lijken te maken. Al zou het ook kunnen dat die een onredelijk risico nemen natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 10:12 schreef van geil het volgende:

[..]

De Gelderlander
Spanje beschouwt corona voortaan als griep | Buitenland | gelderlander.nl
19 uur geleden
Spanje beschouwt het als endemisch inderdaad en daar lopen ze voor de muziek uit.

'De Spaanse overheid is ver gevorderd met de plannen om de monitoring en aanpak van corona drastisch te veranderen, het liefst zodra de huidige zesde golf aan besmettingen in Spanje voorbij is'.

Maar, reken je nog niet rijk:
“Daarvoor zijn nieuwe instrumenten nodig, en dat debat zullen we ook op Europees niveau moeten voeren.”

Dus als je denkt dat Spanje nu roept 'olé paella' en lang leve de Sangria dat zal niet zo zijn. Er zou wel eens een grote mate van (digitale) controle ingevoerd dienen te worden.

En ook hier geldt, t hele plaatje. Spanje is echt super dunbevolkt en teert eigenlijk volledig op toeristeninkomsten. Dus dat juist Spanje zo snel mogelijk 'back to normal' wil is eigenlijk een ABC.

Maar nogmaals, ik discussieer eigenlijk nu al veel meer hierover dan me lief is.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 11 januari 2022 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:
Sorry als je nog niet eens weet als regering hoeveel inwoners je hebt ( afrikaanse landen) hoe weet je dan dat de sterfte meevalt ?
En er zijn heel wat dorpen waar geen buitenstaanders komen, een soort vrijwillige lockdown.
Afrika is niet te vergelijken met Europa.
Ik was een gevaar , maar heb mij ook nog een keer laten testen toen ik de binnenlanden inging
Oeganda had een lock down van 20 maanden...
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 11 januari 2022 - 12:50   quote  deeplink  
uiteindelijk bepaalt het virus wat we gaan doen. Als het mild wordt, gaat de samenleving meer open. Als het zwaarder wordt gaat de samenleving meer op slot.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 11 januari 2022 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 januari 2022 - 21:41 schreef VVout het volgende:
Zit de laatste dagen met een vraagje. Er is effectief gezegd dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen en dat zal ook wel zo zijn. Maar nu zou ik uit officiële bronnen dan ook wel eens willen weten wat die nadelen precies zijn en kan ze nergens vinden. Verhalen zat van complotdenkers, sappige enz. maar officiële bronnen waar zelfs de producent achter staat, weer iemand waar ik die kan vinden?
De nadelen en de voordelen zijn beiden door de overheid gecreëerd.
Weet je het nu?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 11 januari 2022 - 21:11   quote  deeplink  
Pff echt zo'n onderwerp dat weer leidt tot de overheid als dader.
Willem Engel: "Dat dreigen voor woningen van politici keur ik af, maarrr ze hebben het als misdadigers over zichzelf afgeroepen."

Gutgut wat hebben we het toch moeilijk.
VVout
 VVout - dinsdag 11 januari 2022 - 21:53   quote  deeplink  
Gek hè als je om de bijsluiter vraagt dat hij niet gewoon beschikbaar is en je gelijk op je plaats gezet wordt.

Dit is dus officieel en serieus een probleem voor jongen mannen. Als je connecties hierover naar voren brengt ben je in de ogen van vele niet wijs, maar er gebeuren de laatste 2 jaar genoeg gerelateerde zaken in deze.

https://www.ema.europa.eu/en/medicines/dhpc/covid-19-mrna-vaccines-comirnaty-spikevax-risk-myocarditis-pericarditis

Dit was al moeilijk genoeg te vinden, informatie wordt graag onder de noemer "nadelen wegen niet op tegenover de voordelen"

Gek dat mijn dochter en ik gewoon de feiten op tafel willen zien, voordat ze zich hier aan overgeeft. Ik persoonlijk ben er voor mijzelf minder moeilijk in, of dat verstandig is natuurlijk en 2e.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 januari 2022 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 11 januari 2022 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 januari 2022 - 21:53 schreef VVout het volgende:
Gek hè als je om de bijsluiter vraagt dat hij niet gewoon beschikbaar is en je gelijk op je plaats gezet wordt.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie/veiligheid-coronavaccin/officiele-bijsluiters

Gewoon beschikbaar
VVout
 VVout - dinsdag 11 januari 2022 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Was inmiddels ook zo ver ;-)
12
 12 - woensdag 12 januari 2022 - 13:01   quote  deeplink  
Dr. Robert Malone, Inventor of mRNA technology discusses the Spike Protein | Interview
https://www.youtube.com/watch?v=9E2UkhCWosg&ab_channel=TrialSiteNews (54 min.)

Effect vaccin op kinderen (Dr. Robert Malone)
https://www.bitchute.com/video/5MOBRW2QkjY3/ (5 min.)

Must see!
https://www.bitchute.com/video/A1i3YtzVzKXf (35 min.)
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 17:02   quote  deeplink  
Ook van Ranst ( België ) corona is inmiddels een griep.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 17:02 schreef van geil het volgende:
Ook van Ranst ( België ) corona is inmiddels een griep.
Viroloog Van Ranst hoopvol over omicron: ’Dit komt meer in de buurt van griep’
piet de paler
 piet de paler - woensdag 12 januari 2022 - 18:11   quote  deeplink  
Mits gevaccineerd en booster, dat hoorde ik op Belgie
Die nu gaan stemmen voor verplichte vaccinatie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door piet de paler --
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 18:20   quote  deeplink  
Mensen in het ziekenhuis, veelal met corona, niet door corona.
Op de IC , Delta gevallen.Dat is wat hij zegt .
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:11 schreef piet de paler het volgende:
Mits gevaccineerd en booster, dat hoorde ik op Belgie
Die nu gaan stemmen voor verplichte vaccinatie
Dan zullen ze eerst een vaccin moeten maken.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 18:42   quote  deeplink  
En laten we niet vergeten dat door de griep jaarlijks ook duizenden mensen in het ziekenhuis terecht komen..( en overlijden )

We moeten er gewoon mee leren leven dat er een ziekte bij is.
En de zorg daar op aanpassen .
En ik denk ook een beetje de maatschappij.
Mondkapjes blijven in mijn ogen belangrijk op veel locaties, gezonde binnenlucht!!!
Sommige evenementen lekker in de zomer, dat soort dingen.
Voor de kwetsbaren en ouderen een vaccin als ze dat willen.
Life goes on.Even de gevolgen van de voorgangers nog afvlakken n paar maanden, dat wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 januari 2022 door van geil --
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 12 januari 2022 - 18:55   quote  deeplink  
Bij evenementen de kachel verplicht op 40 graden, ook een idee.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 18:20 schreef van geil het volgende:

[..]

Dan zullen ze eerst een vaccin moeten maken.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220111_97527208
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 20:58   quote  deeplink  
Aura Timen (OMT-lid) verwacht een latere piek en verwacht nieuwe druk op de zorg, in combinatie met vele besmettingen onder personeel. Dat al in de zorg. Maar hoe zit dat met andere essentiele beroepen?

M.i. tijd om de quarantaine-plicht eens kritisch te bekijken. Het middel lijkt dus erger te worden dan de kwaal.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 21:13   quote  deeplink  
Je kunt gewoon concluderen dan de vaccinaties helemaal niet doen waar ze voor bedoeld waren.
Hooguit wat minder ziekenhuis opnames.Al is dat ook nog maar de vraag.
Ik hoor veel geluiden uit de ziekenhuizen dat de ongevaccineerden daar in veel gevallen niet gevaccineerd konden worden ivm hun gezondheidstoestand.
Dus die cijfers zijn gewoon vertroebeld.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 januari 2022 - 21:24   quote  deeplink  
We weten t allemaal niet. Das t mooie
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 21:13 schreef van geil het volgende:
Je kunt gewoon concluderen dan de vaccinaties helemaal niet doen waar ze voor bedoeld waren.
Hooguit wat minder ziekenhuis opnames.Al is dat ook nog maar de vraag.
Ik hoor veel geluiden uit de ziekenhuizen dat de ongevaccineerden daar in veel gevallen niet gevaccineerd konden worden ivm hun gezondheidstoestand.
Dus die cijfers zijn gewoon vertroebeld.
Volslagen onzin.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 21:55   quote  deeplink  
Dat mag jij vinden, vooral jij zelfs.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 21:58   quote  deeplink  
Ai, je bent weer gekwetst.
Sorry kereltje.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 22:06   quote  deeplink  
Nee hoor, ik vind gewoon jouw brein heel dom.
Je kunt niet zelf denken.
Alleen heel veel boekjes leren.Dat is ook knap hoor.
Maar vernietigd de vrije geest.
Einstein, weet je wel.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 22:08   quote  deeplink  
Imagination is more important than knowledge.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 22:14   quote  deeplink  
Omfloerste manier om te laten zien dat je emotionele armoede hebt en gekwetst bent.
van geil
 van geil - woensdag 12 januari 2022 - 22:15   quote  deeplink  
Ik noem t eerlijk.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 22:49   quote  deeplink  
Ik niet n al vaak genoeg getoond dat je geniepig bent.
Maar het is een forum. Het blijft vermaak.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 januari 2022 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 22:06 schreef van geil het volgende:
Nee hoor, ik vind gewoon jouw brein heel dom.
Je kunt niet zelf denken.
Alleen heel veel boekjes leren.Dat is ook knap hoor.
Maar vernietigd de vrije geest.
Einstein, weet je wel.
Best hoor.
Ik vind je nep, en emotioneel onvolwassen.
En geniepig naar anderen.
Kun je ook niets aan doen.Dat zie je gewoon niet.

Maar weer mooi geweest. Ik heb me weer vermaakt.
Jij hopelijk ook.
VVout
 VVout - donderdag 13 januari 2022 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 januari 2022 - 21:13 schreef van geil het volgende:
Je kunt gewoon concluderen dan de vaccinaties helemaal niet doen waar ze voor bedoeld waren.
Hooguit wat minder ziekenhuis opnames.Al is dat ook nog maar de vraag.
Ik hoor veel geluiden uit de ziekenhuizen dat de ongevaccineerden daar in veel gevallen niet gevaccineerd konden worden ivm hun gezondheidstoestand.
Dus die cijfers zijn gewoon vertroebeld.
Of daar twijfels of bezwaar tegen hadden, wat gewoon hun goed recht is volgens de regels die er zijn.

Ik heb ook nog steeds mijn twijfels maar heb de knoop maar door gehakt, vooral om van de restricties af te zijn. Nou dat valt vies tegen want ik ben weer aan het testen als ik wat wil hier terwijl mijn laatste inenting een goede 4 maanden geleden is. Boosters vind ik onredelijk omdat er gewoon nog steeds nadelen aan gebonden zijn en de effectiviteit nihil tegenover de omricon variant. Daarmee voor mij de voordelen ook tegenover de nadelen, maar dat zullen velen anders zien maar uit gesprekken willekeurig hoor ik ook gelijke geluiden.

Dat valt dus zwaar in de molen van de overheid en denken dus ernstig na over een vaccinatieplicht, voor een middel dat nauwelijks effectief is. Gelukkig dat het aantal bezette ic bedden weer afneemt, ondanks de record aantallen van infecties die week na week gemeld worden. Deze getallen bevestigen gelukkig de berichten uit Afrika en geven mogelijkheden deze chapter af te gaan sluiten en tweespalting van de maatschappij achter ons te laten.

Op naar de volgende variant van vogelgriep of zo.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 januari 2022 - 07:53   quote  deeplink  
Afrika is niet echt een goede peilstok, maar t lijkt ook hier in NLD en om ons heen zo te zijn dat besmettingen hoog zijn en ziekenhuisopnames afnemen. Als we besluiten, en dat hoop ik eerlijk gezegd wel, de boel weer open te gooien moeten ze wel nadenken over de Quarantaineplicht en duur. Want als er zo veel mensen besmet worden, gaat dat dus nog enorm oplopen en dan zit op een gegeven moment 20% van NLD in quarantaine en dan heb je echt een uitdaging.
van geil
 van geil - donderdag 13 januari 2022 - 09:13   quote  deeplink  
Eens.
Ook zal er nog wel een stijging komen van de opnames, dat kan bijna niet anders.
Zelfs met n griep gebeurt dat, dus nog even de vinger aan de pols.Zeker omdat veel personeel thuis zit. ( en veel achterstallige zorg)
Mondkapjes zal denk ik t nieuwe leven gaan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2022 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 13 januari 2022 - 10:08   quote  deeplink  
eens
van geil
 van geil - donderdag 13 januari 2022 - 18:18   quote  deeplink  
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220112_57464329
@ VVout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 januari 2022 door van geil --
VVout
 VVout - donderdag 13 januari 2022 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
En dat voor een prik waar je de effectiviteit mag afvragen. Als het werkt tot daar aan toe, kan je een gokje wagen.

Alles onder het mom van een uitzonderlijke noodmaatregel, toekomstige medicijnen willen ze er ook al zo door duwen in relatie tot covid. Voordat je het weet het nieuwe normaal met een vaccinatieplicht om er geen twijfels over te laten bestaan.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 januari 2022 - 20:09   quote  deeplink  
Puur cijfermatig klopt het wat bv Pfizer geroepen heeft. Er is nooit gezegd dat niemand meer ziek of in het ziekhuis zou komen.
wel een flinke reductie....en dat klopt. Alleen je hebt de cijfers niet hoeveel mensen zonder de prikjes in het ziekenhuis zou komen ......
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 januari 2022 - 19:17   quote  deeplink  
De betaaldvoetbalclubs hebben genoeg van de lege stadions in Nederland en willen dat er 28 januari weer toeschouwers worden toegelaten bij wedstrijden. De Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie publiceerden vrijdag een statement waarin ze zeggen dat 'de rek eruit is'.

Daar waar supporters in het begin van dit seizoen nog welkom waren, staan de stadions alweer ruim twee maanden leeg. Er is 'keer op keer' aangetoond dat wedstrijden met publiek op een veilige manier afgewerkt kunnen worden, geven de competities aan. De makers van het statement vinden dat met die informatie 'weinig tot niets wordt gedaan' in Den Haag. Eerder werd al bekend dat Feyenoord zo'n negen ton aan omzet verliest in thuiswedstrijden zonder publiek.

''Wij kunnen niet langer zonder publiek spelen. Vorig jaar seizoen leidde dat tot een verlies van meer dan 100 miljoen euro voor de sector. En de schade voor de langere termijn is ernstig. Zeer ernstig! Dit tast de kwaliteit van ons voetbal aan'', staat in het statement. ''De concurrentie met het buitenland is al heel groot. In de rest van Europa zijn de stadions wel of gedeeltelijk open. Terwijl wij te maken hebben met dezelfde omikronvariant. Dat maakt de concurrentiepositie nagenoeg ondoenlijk.''

Ook de nieuwe maatregelen laten geen supporters in de stadions toe, lekte eerder vandaag al uit. ''Wij zijn voor acht miljoen Nederlanders wekelijks HET vertier. Maar dat wordt ons nu zo goed als onmogelijk gemaakt. Op dit moment is er nog geen honderd procent compensatie voor alle wedstrijden die wij noodgedwongen zonder publiek moeten spelen. NOW en andere generieke regelingen zijn niet toereikend. Het tempo van besluitvorming in politiek Den Haag is te traag.''

''Daar kunnen we niet op wachten. Het demonstratief opengaan van de stadions is de onvermijdelijke volgende stap. Dit zijn we ook verplicht aan onze loyale supporters. Iedere club gaat hierover in gesprek met zijn burgemeester. Het betaald voetbal wil gehoord worden! Wij willen ons altijd constructief opstellen en onderdeel van de oplossing zijn en blijven. Ook nu weer. Ook met Den Haag en de nieuwe minister voor sport.''

Jan Willem van Dop, algemeen directeur van Go Ahead Eagles, vindt de situatie 'niet meer uit te leggen'. ''In Engeland zitten de stadions vol. In Spanje gaat men het zien als een griep. En wij blijven gewoon volledig dicht'', zegt hij in gesprek met het Algemeen Dagblad. De detailhandel dreigde met burgerlijke ongehoorzaamheid en mag vanaf zaterdag weer grotendeels open. ''Blijkbaar is dat de weg.'' Dat zal dit weekend echter nog niet gebeuren. ''Nee, nog niet in dit weekend, we richten ons op begin februari. Als je de druk opvoert, word je blijkbaar gehoord.''
12
 12 - zaterdag 15 januari 2022 - 01:58   quote  deeplink  
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5281036/lymfeklieren-opgezet-nek-oksels-lies-vaccinatie-booster-corona
VVout
 VVout - zaterdag 15 januari 2022 - 09:36   quote  deeplink  
Gaat allemaal weer over en over 3 maanden mag je lekker weer en weer en weer ...
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 15 januari 2022 - 17:16   quote  deeplink  
Tuurlijk, niks aan het handje.
van geil
 van geil - zaterdag 15 januari 2022 - 19:23   quote  deeplink  
Het gaat wel heel hard omlaag in de ziekenhuizen.
Ziet er vooralsnog goed uit.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 januari 2022 - 19:29   quote  deeplink  
Wat mij opvalt dat veel tv programmas openlijk oproepen voor ongehoorzaamheid en rebellie tegen het gezag.
Gevaarlijke tendens.............ook het bedreigen van ministers is een rare tendens die je alleen maar in Afrika meemaakt.
Met alle gevolgen van dien........
Nederland let op uw zaak ....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0645449