BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax comeback topic 2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2020 - 19:40   quote  deeplink  
Ajax aanvallend een stuk minder dan de afgelopen potten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 25 augustus 2020 - 19:40   quote  deeplink  
Is het (ons allen) niet opgevallen dat Ajax vaak aan het einde van een voorbereiding goed in vorm komt ? Laten we hopen op een zéér goede seizoenstart, hierdoor.
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Schuurs de beste man bij Ajax tot dusver.
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2020 - 19:43   quote  deeplink  
Kudus komt toch wel al een paar keer in de problemen doordat hij te lang aan de bal is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 augustus 2020 - 20:10   quote  deeplink  
3 dagen na een zwaar trainingskamp, dan is dit logisch. Wel gewoon een ploeg uit de Bundesliga he
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2020 - 20:28   quote  deeplink  
Alvarez heeft geen echte pass in de benen en kudus doet weinig om zelf vrij te komen.

Hij lijkt vaak echt de bal af te wachten om er dan wat mee te doen.

Nu denk ik ook niet dat hij bedoeld is voor deze positie en dat ten Hag hem hier nu alleen neerzet om dhem die plek te laten ervaren.
remco k
 remco k - dinsdag 25 augustus 2020 - 20:38   quote  deeplink  
Godsamme.

Waardeloos voor blind zeg.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 augustus 2020 - 20:43   quote  deeplink  
Heb het laatste kwartier gemist. Foute boel met Blind?
Eide
 Eide - dinsdag 25 augustus 2020 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 20:43 schreef Loetje het volgende:
Heb het laatste kwartier gemist. Foute boel met Blind?
Ging zomaar zitten tijdens een aanval van Hertha. Je vreest dan toch weer voor het hart.
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 augustus 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 20:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Ging zomaar zitten tijdens een aanval van Hertha. Je vreest dan toch weer voor het hart.
Oei oei oei! Bidden en hopen. Weten allemaal wat er gebeurd is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2020 - 21:11   quote  deeplink  
shiiiit lees het nu net... dat is niet best vrees ik, ook al ben ik geen dokter.. maar ddit lijkt toch wel verband met elkaar te hebben
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 augustus 2020 - 21:15   quote  deeplink  
Jezus wat een drukte om Blind. Gewoon afwachten. Lijkt wel alsof er ineens duizenden artsen op facebook zitten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2020 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 21:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jezus wat een drukte om Blind. Gewoon afwachten. Lijkt wel alsof er ineens duizenden artsen op facebook zitten.
whaha is het weer zo laat ? blij dat ik geen fb meer heb.. maar goed vermoed wel dat het met elkaar temaken KAN hebben.. ik wacht af
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2020 - 21:59   quote  deeplink  
De ICD is eerder dit jaar geplaatst moet zijn hartritme bij stoornissen moeten herstellen.

Die is afgegaan wat ik zo lees.. maar dat betekend dus wel dat er stoornissen waren lijkt me.. geen idee hoe zoon ding verder werkt maar toch...
Eide
 Eide - dinsdag 25 augustus 2020 - 21:59   quote  deeplink  
Wat ik na vandaag heel opvallend vind is dat Martinez kennelijk niet meer tot de eerste 11 behoort. Hij speelt structureel met de B-keuze. Martinez was vorig jaar toch geregeld een van de beteren.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2020 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 21:59 schreef Eide het volgende:
Wat ik na vandaag heel opvallend vind is dat Martinez kennelijk niet meer tot de eerste 11 behoort. Hij speelt structureel met de B-keuze. Martinez was vorig jaar toch geregeld een van de beteren.
die begrijp ik ook niet helemaal... wellicht omdat taqi hoogswaarschijnlijk vertrekt en hij naar de lb gaat ?
Eide
 Eide - dinsdag 25 augustus 2020 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 21:59 schreef nummer10 het volgende:
De ICD is eerder dit jaar geplaatst moet zijn hartritme bij stoornissen moeten herstellen.

Die is afgegaan wat ik zo lees.. maar dat betekend dus wel dat er stoornissen waren lijkt me.. geen idee hoe zoon ding verder werkt maar toch...
Ten Hag heeft bij Ziggo Sport gezegd dat de ICD is afgegaan of een alarm heeft gegeven. Ik weet zelf niet precies hoe ik "alarm" moet interpreteren. Het zou verder prima zijn met Blind.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 25 augustus 2020 - 23:08   quote  deeplink  
Kudus kan een grote worden, ondanks een enkele keer balverlies en dat hij zich te weinig aanbiedt vond ik hem na Schuurs de beste van 't veld. Hij kan een 2e Rijkaard worden, want hij is nu al lichamelijk sterk, topaankoop!
Tadic, vd Beek nog niet echt in vorm.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 25 augustus 2020 - 23:11   quote  deeplink  
hoe deed de rest het eigenlijk ? echt niks kunnen kijken.. las dat steek nog niet echt een super goede indruk maakt ? hoop zoooo dat onana nog een seizoen eraan vast plakt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - dinsdag 25 augustus 2020 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 23:11 schreef nummer10 het volgende:
hoe deed de rest het eigenlijk ? echt niks kunnen kijken.. las dat steek nog niet echt een super goede indruk maakt ? hoop zoooo dat onana nog een seizoen eraan vast plakt..
Schuurs heel goed, die lijkt echt uit te gaan groeien tot de vaste keuze naast Blind, mits alles okay is met Daley. Martinez speelt tot dusver ook alles centraal dus er lijken opties te zijn. Kudus ook weer prima zoals Remco al zei.

Rensch klopt nadrukkelijk aan de deur. Speelde een prima pot tegen Kiel en lijkt een potentiële opvolger achter Tagliafico te zijn. Antony weer positief. Lijkt echt een aanwinst te zijn.

Ajax - Hertha was verder niet heel hoogstaand. Ik heb grote delen slechts met een half oog gekeken. Ik miste Gravenberch eigenlijk een beetje, iets wat ik niet gedacht had te zeggen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2020 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 23:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Schuurs heel goed, die lijkt echt uit te gaan groeien tot de vaste keuze naast Blind, mits alles okay is met Daley. Martinez speelt tot dusver ook alles centraal dus er lijken opties te zijn. Kudus ook weer prima zoals Remco al zei.

Rensch klopt nadrukkelijk aan de deur. Speelde een prima pot tegen Kiel en lijkt een potentiële opvolger achter Tagliafico te zijn. Antony weer positief. Lijkt echt een aanwinst te zijn.

Ajax - Hertha was verder niet heel hoogstaand. Ik heb grote delen slechts met een half oog gekeken. Ik miste Gravenberch eigenlijk een beetje, iets wat ik niet gedacht had te zeggen.
rensch beter dan martinez op lb ? voor de rest bedankt voor de info !
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2020 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 21:59 schreef Eide het volgende:
Wat ik na vandaag heel opvallend vind is dat Martinez kennelijk niet meer tot de eerste 11 behoort. Hij speelt structureel met de B-keuze. Martinez was vorig jaar toch geregeld een van de beteren.
Tot begin november wel. Daarna heel veel slechte wedstrijden gespeeld in mijn beleving.

Dat hij Alvarez boven zich moet dulden vind ik wel heel apart. Zo goed is Alvarez nu ook weer niet
p111
 p111 - woensdag 26 augustus 2020 - 09:35   quote  deeplink  
Ten Hag heeft Alvares als een soort stofzuiger opgesteld op het middenveld tussen Gravenberch en Donny/Promes.Maar ik vermoed dat als wij tegen de mindere goden spelen hij Alvares vervangt door Kudes of Taylor.Op dit moment heeft Ten Hag heel veel keus.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 26 augustus 2020 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2020 - 17:30 schreef p111 het volgende:
Nou kijk dan maar even naar zijn doelpunt afgelopen zaterdag scherp genoeg lijkt mij.
Die heb ik even gemist.... Ik ga even kijken

Ja die zat er wel goed in idd. Kan ook weinig zeggen, want het was een samenvatting. Ik vond hem tegen wofsburg wel aardig wat kansen missen, maar deze maakte hij prima af.

Verder vind ik veel Ajacieden eigenlijk goed spelen..

Gravenberch, Labyad, Schuurs, Kudus, maar ook die andere talenten vind ik echt lekker spelen..
Dit soort uitslagen tankt een hoop vertrouwen, maar het blijven oefenwedstrijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2020 door Ajax we love you --
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 26 augustus 2020 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2020 - 21:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jezus wat een drukte om Blind. Gewoon afwachten. Lijkt wel alsof er ineens duizenden artsen op facebook zitten.
En toch blijft het erg balen voor alles en iedereen, omdat we het niet verwacht hadden !
p111
 p111 - woensdag 26 augustus 2020 - 14:50   quote  deeplink  
Vooral balen voor Blind.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2020 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 12:45 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

En toch blijft het erg balen voor alles en iedereen, omdat we het niet verwacht hadden !
zeker wel... waren meerderen die vorig jaar al zeiden dat ze bang waren hij nooit meer op en top zou zijn.. misschien lukt het nog, maar 2x in 1 jaar een hartritmestoornis (anders ging die niet af) lijkt me niet best
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 26 augustus 2020 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 12:45 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

En toch blijft het erg balen voor alles en iedereen, omdat we het niet verwacht hadden !
Ow, maar dat zeg ik ook nergens!
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2020 - 20:31   quote  deeplink  
https://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/eerste-elftal/306250/zorgen-om-blind-het-lijkt-erop-dat-hij-een-hartstilstand-had?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

vermoed over en uit... tenminste ik neem niet aan dat je dan door kan als je wederom hart problemen had tijdens inspanning..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - woensdag 26 augustus 2020 - 20:47   quote  deeplink  
Laten we eerst maar eens afwachten wat de artsen in het AMC vaststellen. Zo'n ding gaat niet zomaar af, maar wat de consequenties zijn laat ik graag aan de artsen die Daley behandelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2020 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Laten we eerst maar eens afwachten wat de artsen in het AMC vaststellen. Zo'n ding gaat niet zomaar af, maar wat de consequenties zijn laat ik graag aan de artsen die Daley behandelen.
absoluut, maar wat de arts zegt klopt wel.. die dingen gaan enkel af bij een hartstilstand, of als die dreigt tekomen... en als topsporter lijkt me dat niet heel gezond, wellicht heeft die nu natuurlijk geen schade. maar is het slim om.door te gaan als je dit 2x hebt binnen een jaar ? we wachten af
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2020 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Laat iedereen hier mee ophouden.

Dit is een arts die er niet bij was en die gewoon niets met zekerheid zou kunnen zeggen.
p111
 p111 - woensdag 26 augustus 2020 - 21:23   quote  deeplink  
Afwachten mensen laten we hopen vooral voor Blind.
Pietje
 Pietje - woensdag 26 augustus 2020 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 20:47 schreef Eide het volgende:
Laten we eerst maar eens afwachten wat de artsen in het AMC vaststellen. Zo'n ding gaat niet zomaar af, maar wat de consequenties zijn laat ik graag aan de artsen die Daley behandelen.
Zo is het helemaal, Eide. We hadden 18 miljoen bondscoaches en nu hebben we ook nog eens 18 miljoen artsen...
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2020 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat iedereen hier mee ophouden.

Dit is een arts die er niet bij was en die gewoon niets met zekerheid zou kunnen zeggen.
neem aan dat een sportcardioloog wel weet hoe een icd werkt ;) gaat enkel af bij een hartstilstand of aankomende hartstilstand.. meer zegt die verder niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 augustus 2020 - 22:14   quote  deeplink  
ben geen arts dat klopt.. maar lees dit eens door, enkel hoe zoon ding werkt en wanneer die in werking gaat, hoop echt dat er niks is.. maar ik vraag het me af, ik zou aan me gezin denken.

https://www.hartwijzer.nl/icd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2020 - 02:13   quote  deeplink  
Nu gaat men, net als toen weer allerlei artsen die niet direct met Daley in contact staan van alles laten roepen. Ik vind dat zo misselijkmakend en respectloos.

Over Daley zelf, ik ben er toch wel een beetje bang voor dat dit nu of in een later stadium het einde kan betekenen. Het hart is natuurlijk niet niets. Ik hoop het beste voor hem, maar deze jongen heeft ook een gezin.
Loetje
 Loetje - donderdag 27 augustus 2020 - 02:13   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2020 door Loetje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 28 augustus 2020 - 19:56   quote  deeplink  
Wie moet er nu de komende periode op de plek van Daley spelen naast Schuurs? Martinez of zijn er betere opties?
p111
 p111 - vrijdag 28 augustus 2020 - 20:47   quote  deeplink  
Martinez
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2020 - 21:14   quote  deeplink  
martinez is een optie indd maar denk dat de uitslag ook afhankelijk is van een eventuele aankoop. ervaring achterin is nu wel weg en al helemaal als taqi weggaat. achteraf toch zonde dat ze vertonghen niet konden gebruiken omdat blind eral is..
p111
 p111 - vrijdag 28 augustus 2020 - 23:16   quote  deeplink  
Hopelijk dat Blind weer snel terug is.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 29 augustus 2020 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2020 - 23:16 schreef p111 het volgende:
Hopelijk dat Blind weer snel terug is.
Laten we het beste hopen voor hem.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 augustus 2020 - 13:37   quote  deeplink  
eiting op de nominatie om te vertrekken aldus de telegraaf...
Eide
 Eide - zaterdag 29 augustus 2020 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 13:37 schreef nummer10 het volgende:
eiting op de nominatie om te vertrekken aldus de telegraaf...
Eigenlijk wel logisch. Hij lijkt de slag met Taylor en Gravenberch te verliezen. Ajax heeft ook Alvarez nog. Misschien is een jaar verhuur nog een optie voor Eiting.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2020 - 17:46   quote  deeplink  
Ajax - Frankfurt is vanavond voor iedereen te zien, dus niet alleen voor de Ziggo klanten. Potje begint om 7 uur.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2020 - 17:48   quote  deeplink  
Onana, Mazraoui, Schuurs, Martínez, Tagliafico, Álvarez, Gravenberch, Promes, Antony, Traoré, Tadic.

De opstelling tegen Frankfurt. Wat opvalt, Martinez dus in plaats van Blind. Traore die nu ineens speelt en ook nog altijd Alvarez op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2020 door Loetje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 29 augustus 2020 - 18:00   quote  deeplink  
Ik zit er klaar voor hoor in vakkie 420...
Iedereen alvast veel kijkplezier!!
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2020 - 18:03   quote  deeplink  
Opstelling klopt niet. Van de Beek zit er niet bij vanwege een mogelijke transfer. Gravenberch speelt.

Van de Beek moet trouwens hoe dan ook 1 op 1 vervangen worden. Ekkelenkamp is niet slecht, maar zit daar mijlenver vandaan en Donny is een cruciale speler. Ook je spits die je opstelt is afhankelijk van het type nummer 10.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 augustus 2020 - 18:08   quote  deeplink  
Van de Beek gaat, Suarez komt! Wordt vanavond of mogelijk na het weekend bekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax comeback topic 2020









0.0077619