BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax comeback topic 2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2020 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Kudus is uiteindelijk de vervanger van van de Beek vermoed ik.

En je hebt met Promes al je nieuwe tien, daar ben ik vooralsnog geen fan van, maar lijkt wel een duidelijke keuze te zijn van ten Hag.
Ten Hag gaat ook met een aanvaller op 10 spelen.

Daarom wil ik naast Gravenberch ook nog een echte killer hebben. Ook omdat Gravenberch nogal eens veel en veel te diep staat.
remco k
 remco k - zaterdag 29 augustus 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 21:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten Hag gaat ook met een aanvaller op 10 spelen.

Daarom wil ik naast Gravenberch ook nog een echte killer hebben. Ook omdat Gravenberch nogal eens veel en veel te diep staat.
Ik vond vandaag Alavarez heel erg sterk in die rol.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 augustus 2020 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 20:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Speelt na zijn fout een prima pot
vond hem toch ong 3 a 4 keer gigantisch dom bal verlies hebben, maar goed ik blijf erbij dat hij geen middenvelder is dus treft hem geen blaam.. net zoals dat promes geen 10 is ik vijd dat kudus daar veel beter past.. word nog een hele puzzel voor tenhag wil hij die allemaal tevreden houden.. middenveld moet gewoon nog wel echt een 6 bij vind ik ipv alvarez.. maar goed wederom een leuke pot gezien van ajax, en we zitten nog maar aan het begin van alles...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 augustus 2020 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond vandaag Alavarez heel erg sterk in die rol.
liep veel dicht en onderschepte redelijk wat, maar voetballend 3 keer dom balverlies waaruit gevaar kwam.. iets wat men andere spelers kwalijk nam op die positie die meer brachten.. dus nee, kan niet..
remco k
 remco k - zaterdag 29 augustus 2020 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

liep veel dicht en onderschepte redelijk wat, maar voetballend 3 keer dom balverlies waaruit gevaar kwam.. iets wat men andere spelers kwalijk nam op die positie die meer brachten.. dus nee, kan niet..
Andere spelers gebeurden dan vaker dan 2 keer per wedstrijd. Hij moet leren die bal direct in te leveren en anderen moeten leren die bal snel te willen hebben.

Dit is daarnaast oefenen en speet hij met wisselende partners.

Ik vond hem vandaag voor het eerst gewoon heel goed.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 augustus 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 21:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Andere spelers gebeurden dan vaker dan 2 keer per wedstrijd. Hij moet leren die bal direct in te leveren en anderen moeten leren die bal snel te willen hebben.

Dit is daarnaast oefenen en speet hij met wisselende partners.

Ik vond hem vandaag voor het eerst gewoon heel goed.
ik gun het hem ook zeer zeker, vorig jaar ook echt als jojo gebruikt (cv en middenveld) hoop dat die het gaat waar maken..
p111
 p111 - zaterdag 29 augustus 2020 - 23:46   quote  deeplink  
Wat een genot om naar dit Ajax te kijken op dit moment,ze speelde met deze ploeg ze scoren alleen niet das jammer.Maar dan lees ik weer over concentratie verlies en te zwakke verdediging ,mijn god geniet is van dit spel het is zo des Ajax heerlijk !!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 30 augustus 2020 - 09:33   quote  deeplink  
Inderdaad echt genoten gisteren in het stadion. Heerlijk om die combinaties en techniek te zien!!! Niet iedereen was in topvorm maar vergeet niet dat we met Blind en vd Beek 2 belangrijke vaste waarden misten. Om dan toch zo dominant te spelen is echt knap!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 30 augustus 2020 - 09:40   quote  deeplink  
Even een vraagje: wie speelt er nu vandaag nog tegen Union Berlin? Aangezien het eerste gisteren speelde en Jong vanmiddag moet? Laten ze dan Onder 19 opdraven?
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 09:40 schreef bertus bikkel het volgende:
Even een vraagje: wie speelt er nu vandaag nog tegen Union Berlin? Aangezien het eerste gisteren speelde en Jong vanmiddag moet? Laten ze dan Onder 19 opdraven?
Basis:
Stekelenburg
Dest
Timber
Magallan
Rensch
Eiting
Neres
Ekkelenkamp
Traore
Kudus
Lang

Wissels:
Kotarski
Kasanwirjo
De Waal
Mendez
Timber
Unuvar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2020 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 augustus 2020 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2020 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

liep veel dicht en onderschepte redelijk wat, maar voetballend 3 keer dom balverlies waaruit gevaar kwam.. iets wat men andere spelers kwalijk nam op die positie die meer brachten.. dus nee, kan niet..
Ziyech had de afgelopen jaren ook diverse malen in een wedstrijd dom balverlies op het middenveld terwijl het team diep stond. Hierdoor kwam.er altijd gevaar. Maar toen mochten we niet zeiken want hij was een fenomeen. Maar bij Alvarez mag je zeiken om het zeiken?? Nieuwe speler gevonden?
p111
 p111 - zondag 30 augustus 2020 - 12:39   quote  deeplink  
Vandaag Ajax B tegen Union,met uitzonderin van Neres en Kudes/Dest
nummer10
 nummer10 - zondag 30 augustus 2020 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 12:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ziyech had de afgelopen jaren ook diverse malen in een wedstrijd dom balverlies op het middenveld terwijl het team diep stond. Hierdoor kwam.er altijd gevaar. Maar toen mochten we niet zeiken want hij was een fenomeen. Maar bij Alvarez mag je zeiken om het zeiken?? Nieuwe speler gevonden?
beter lezen aw, ik gun hem de doorbraak.. ziyech verloor indd ook vaak de bal, maar zette er wel iets meer tegen over qua spel, maar nogmaals ik hoop dat die het red..
nummer10
 nummer10 - zondag 30 augustus 2020 - 12:42   quote  deeplink  
wanneer is traore gisteren gewisseld eigenlijk, ff gemist en viel me op dat hij alweer basis is vandaag..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 13:15   quote  deeplink  
De eerste kwartier was nog niet maximaal als het gaat om pressie en goed spel.
Beide teams waren even sterk daar van een goede beeld nog geen spraken was, vond ik.

Want meer balbezit wil nog niet zeggen dat een team beter is of terecht met 1 - 0 voor staat.

Aan onze stand moeten we in staat zijn om te winnen. De bal op de paal was een goede waarschuwing vond ik.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 13:28   quote  deeplink  
Prachtige goal.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 13:31   quote  deeplink  
Ik vind dat we nog zoekende zijn de eerste 25 minuten, en in een te laag tempo spelen.
Daarom dat de Duitse verdediging ons (nog steeds) goed kan opvangen.

Voor hetzelfde geld staan we met 0 - 1 achter gezien het spel van ons wat de Duitsers zomaar in hun schoot geworpen krijgen.

Terwijl de Duitsers met 0 - 1 voor had kunnen staan maar een afgekeurd doelpunt kregen, staan nu wij met 1 - 0 voor. Hopelijk dat we nu veel beter in ons spel gaan komen, vooral als ons verdediging optimaal zou zijn.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 13:42   quote  deeplink  
Ik vind het eigenlijk zeer acceptabel wat de reserves laten zien tegen de #11 van de Bundesliga van afgelopen seizoen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 13:44   quote  deeplink  
Dat wel, maar we geven toch teveel weg vind ik.
Wel fijn dat nu de jonge spelers mogen spelen.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 13:45   quote  deeplink  
Nu wel heel veel overtredingen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 13:47   quote  deeplink  
Dat wel. Met een hoger tempo in de tweede helft kunnen we op 2 - 0 komen en mogelijk op 3 - 0.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 14:05   quote  deeplink  
Wat bij dode spelmomenten opviel is dat Ajax steevast de aanvallers liet vertrekken. De verdedigers waren telkens een stap te laat met lopen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 14:08   quote  deeplink  
Proberen we goed te spelen, laat de verdediging weer zien dat we daar iet goed in zijn.
Denkelijk daarom de 1 - 1 en de te laag tempo voetbal als oorzaak.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 augustus 2020 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 12:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

beter lezen aw, ik gun hem de doorbraak.. ziyech verloor indd ook vaak de bal, maar zette er wel iets meer tegen over qua spel, maar nogmaals ik hoop dat die het red..
Je bent gewoon een zeikerd.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 augustus 2020 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 14:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je bent gewoon een zeikerd.
dat mag je vinden.. wel grappig overigens dat in de hele voorbereiding iedereen alvarez afkraakte en dat hij tekort kwam, nu 1 goede pot en iedereen roept anders... heb ik het niet over jou trouwens.. maar nogmaals die jongen is 21? kan nog groeien en hoop dat die het red... maar om na 1 redelijk optreden te zeggen dat die wel de juiste persoon is voor die positie vind ik tever gaan..
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 14:18   quote  deeplink  
Door tegen elkaar aanlopen én slecht verdedigen bij elkaar zien we de 1 - 2 achterstand.
We zullen echt moeten werken aan een goede verdediging, desnoods met twee goede aankopen.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 14:20   quote  deeplink  
Steeds weer te laat meelopen. Gewoon afwachten en naar de bal kijken terwijl ze de tegenstander onvoldoende in het oog hebben.
Eide
 Eide - zondag 30 augustus 2020 - 14:29   quote  deeplink  
Opvallend hoe makkelijk Lang weer mee combineert. Deed dat bij de eerste goal ook al goed.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 14:30   quote  deeplink  
Nu maar afwachten of we nu beter in de wedstrijd komen voor een winnende doelpunt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 augustus 2020 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 14:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat mag je vinden.. wel grappig overigens dat in de hele voorbereiding iedereen alvarez afkraakte en dat hij tekort kwam, nu 1 goede pot en iedereen roept anders... heb ik het niet over jou trouwens.. maar nogmaals die jongen is 21? kan nog groeien en hoop dat die het red... maar om na 1 redelijk optreden te zeggen dat die wel de juiste persoon is voor die positie vind ik tever gaan..
Wat kan mij "iedereen" schelen? Ik vind jou een zeikerd, niets meer en niets minder. Maar je hebt je volgende pispaal in de selectie schijnbaar gevonden!
nummer10
 nummer10 - zondag 30 augustus 2020 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2020 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat kan mij "iedereen" schelen? Ik vind jou een zeikerd, niets meer en niets minder. Maar je hebt je volgende pispaal in de selectie schijnbaar gevonden!
naaaah op dit moment geen pispalen... integendeel zelfs
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 30 augustus 2020 - 14:43   quote  deeplink  
Zullen we deze wedstrijd als een "vermoeide wedstrijd" bestempelen ?
Dit omdat we in een (te) korte tijd toch wel enkele wedstrijden gespeeld hebben ! ! !

Verder ben ik benieuw wat de favoriete BASIS-11 van Ten Hag gaat worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 augustus 2020 - 14:53   quote  deeplink  
En door naar Jong Ajax!
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2020 - 15:22   quote  deeplink  
Lekker middagje.

F1. Ajax 1. Jong Ajax. En de tour.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 30 augustus 2020 - 16:25   quote  deeplink  
Zo wat was dat Jong Ajax belabberd.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2020 - 22:08   quote  deeplink  
Nou zeker. Maar goed, dat zijn eigenlijk vandaag meer jongens die pas vanaf volgend seizoen echt naar jong Ajax zullen gaan.
p111
 p111 - zondag 30 augustus 2020 - 22:17   quote  deeplink  
Een verdedeld A junioren team.
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2020 - 05:05   quote  deeplink  
Het gaat weer bijna voor het eggie gebeuren. Heb zin in het nieuwe seizoen.
p111
 p111 - dinsdag 01 september 2020 - 09:10   quote  deeplink  
Hopelijk dat de rest nu blijft en dat we alleen Donny moeten missen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Ajax comeback topic 2020









0.0093820