BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atalanta Bergamo - Ajax (dinsdag 27 oktober, 21.00 uur) Champions League 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kunnen we nu wel zeggen dat Perr helemaal nog niet zover is als sommigen wilden doen geloven???
Zeker weten, mis ook intelligentie in duels wat je volgens mij niet kunt leren. Ben bang dat hij vooral heel sterk is, de bouw van de Ligt maar vietballend niveautje Heerenveen is!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 27 oktober 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:55 schreef remco k het volgende:
Op voorhand een uitslag waar je voor tekent.

Nu baal je dat je die momenten gewoon staat te slapen.

De twee centrale mannen gaan allebei de fout in bij een van de tegengoals. En Gravenberg verdedigd gewoon twee keer niet mee terug waar dat zo overduidelijk wel nodig is.
Daaarom zei ik ook Martinez voor Gravenberch als je met Tadic en Traoré speelt met 2 vleugelanvallers
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:00   quote  deeplink  
Onana 6
Mazraoui 3
Schuurs 4
Blind 5
Tagliafico 6
Klaassen 7
Gravenberch 4
Tadic 4
Neres 5
Traore 6.5
Antony 6

Klaiber 5
Promes 3
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:01   quote  deeplink  
Hoe ontzettend vaak hebben wij dit soort enorme voorsprongen al weggegeven...

Zo zonde. Maargoed...
p111
 p111 - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik had Martinez gebracht voor Gravenberch
Heel goed maar hij ziet dat niet
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02   quote  deeplink  
Wissel van Mazraoui voor Klaiber begrijp ik in ieder geval niet zo goed. Daarnaast snap ik ook niet waarom Martinez niet gewoon LCV stond en Blind middenveld zodat er nog steeds voetbal maar wel meer balans in je middenveld zit. Had die kale maaklapper nu echt gedacht dat Tadic ook maar iets in verdedigende zin zou gaan bijdragen. Achteraf is het altijd een koe in zijn reet kijken, maar voor mij is het nu echt overduidelijk dat die kale lul de behanger totaal ongeschikt is voor Ajax
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kunnen we nu wel zeggen dat Perr helemaal nog niet zover is als sommigen wilden doen geloven???
Dat leek me al een paar weken duidelijk.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kunnen we nu wel zeggen dat Perr helemaal nog niet zover is als sommigen wilden doen geloven???
Ja, maar je mag hem ook niet met de Ligt vergelijken. NIet dat je dat hier doet, maar wordt wel snel gedaan. De ligt maakte ook wel foutjes, maar groeide veel sneller tot wie hij nu is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:00 schreef Loetje het volgende:
Onana 6
Mazraoui 3
Schuurs 4
Blind 5
Tagliafico 6
Klaassen 7
Gravenberch 4
Tadic 4
Neres 5
Traore 6.5
Antony 6

Klaiber 5
Promes 3
In mijn ogen zit je er niet heel erg ver naast, behalve dat Perr voor mij een 3 scoort en Blind een 4.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker weten, mis ook intelligentie in duels wat je volgens mij niet kunt leren. Ben bang dat hij vooral heel sterk is, de bouw van de Ligt maar vietballend niveautje Heerenveen is!
Waarin is hij heel sterk dan?

Hij heeft geen enkel duel van Zapata gewonnen. Niet 1.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:03   quote  deeplink  
Ten Hag moet gewoon stoppen met zijn gehussel en logisch opstellen zoals vandaag.
Blind heel snel vervangen voor een echte LCV van niveau en Perr ook vervangen voor Alvarez of Timber. En toch ook een betere spits, Traore hard gewerkt, betrokken bij beide goals, prima gespeeld... Maar ....

We missen een personality als Ziyech. Tadic acteert dit te zijn, maar heb hem vandaag ook niet zien opstaan om de boel wakker te schudden.

Enige plusje vandaag is de jas van ten Hag!
p111
 p111 - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat leek me al een paar weken duidelijk.
Voor top voetbal veels te lief
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker weten, mis ook intelligentie in duels wat je volgens mij niet kunt leren. Ben bang dat hij vooral heel sterk is, de bouw van de Ligt maar vietballend niveautje Heerenveen is!
Ik schrijf Schuurs nog niet af, maar dat die kale mafklapper Botman zonder slag of stoot naar Frankrijk liet vertrekken says it all ....
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:04   quote  deeplink  
Moet Onana trouwens niet gewoon komen bij die 1-0?
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:04 schreef pth het volgende:

[..]

Ik schrijf Schuurs nog niet af, maar dat die kale mafklapper Botman zonder slag of stoot naar Frankrijk liet vertrekken says it all ....
Overmars liet hem vertrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat leek me al een paar weken duidelijk.
Misschien moeten degene die hem zo graag wilden zien eens wat vaker Jong kijken. Dan wist je dat dit ging gebeuren.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In mijn ogen zit je er niet heel erg ver naast, behalve dat Perr voor mij een 3 scoort en Blind een 4.
Blind vond ik voor rust met Nico nog de beste man achter. 2e helft was die een drama. Vandaar de 5. Schuurs groeide de eerste helft wel, 2e helft weer net zo'n drama als in het begin. Defensief missen we echt veel. Vandaar de 4.

Maar Antony zijn we kwijt, dus maak je maar op voor Labyad of Promes
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:03 schreef AkaS het volgende:
Ten Hag moet gewoon stoppen met zijn gehussel en logisch opstellen zoals vandaag.
Blind heel snel vervangen voor een echte LCV van niveau en Perr ook vervangen voor Alvarez of Timber. En toch ook een betere spits, Traore hard gewerkt, betrokken bij beide goals, prima gespeeld... Maar ....

We missen een personality als Ziyech. Tadic acteert dit te zijn, maar heb hem vandaag ook niet zien opstaan om de boel wakker te schudden.

Enige plusje vandaag is de jas van ten Hag!
Voorlopig zitten we waarschijnlijk weken/maanden aan Traore vast als het gelijk van die kale maaklapper. Werkt inderdaad keihard en maakt een keer een goal (dat tegen VVV heeft voor mij geen enkele betekenis), maar kan er eigenlijk voetballend helemaal geen ruk van
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:08   quote  deeplink  
In plaats van 6 punten heb je er nu dus 1. Nu moet je 2 wedstrijden koste wat kost winnen.

Te hopen en te duimen dat wij 2x van die Denen winnen en Liverpool 2x van Atalanta.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Overmars liet hem vertrekken.
Als die kale vertrouwen had uitgesproken in die jongen, die nu in Frankrijk de sterren van de hemel speelt, dan had Sven nu gewoon het mooie Ajax shirt nog gedragen
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:09   quote  deeplink  
Ik vind helemaal niemand dramatisch spelen.

2-2 uit spelen bij Atalanta is gewoon knap tegenwoordig.

Ajax moet alleen leren om die wedstrijden dood te maken, Gravenberg en Klaassen moeten beiden gewoon niet meer zo diep spelen, dan trek je dat hele elftal uit elkaar.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:08 schreef pth het volgende:

[..]

Als die kale vertrouwen had uitgesproken in die jongen, die nu in Frankrijk de sterren van de hemel speelt, dan had Sven nu gewoon het mooie Ajax shirt nog gedragen
Dan had hij Blind eraf moeten halen. Op die plek speelt hij namelijk.

En de sterren van de hemel valt wel mee, hij doet het prima, maar offensief ook niet in een super sterke competitie op PSG na.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:09 schreef remco k het volgende:
Ik vind helemaal niemand dramatisch spelen.

2-2 uit spelen bij Atalanta is gewoon knap tegenwoordig.

Ajax moet alleen leren om die wedstrijden dood te maken, Gravenberg en Klaassen moeten beiden gewoon niet meer zo diep spelen, dan trek je dat hele elftal uit elkaar.
Klaassen heeft de gaten keer op keer dichtgelopen
Gravenberch moet overnemen als Klaassen gaat, dat doet meneer wederom niet.

En sommige waren echt heel erg slecht vandaag. Totaal onnodig punten verspeeld. En niet voor het eerst.
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:10   quote  deeplink  
Maargoed, ik ga slapen. Welterusten allen!
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:08 schreef Loetje het volgende:
In plaats van 6 punten heb je er nu dus 1. Nu moet je 2 wedstrijden koste wat kost winnen.

Te hopen en te duimen dat wij 2x van die Denen winnen en Liverpool 2x van Atalanta.
Wordt nu waarschijnlijk echt een helse klus ... uit en thuis bestaat niet op dit moment ... en je hebt waarschijnlijk 9 of 10 punten nodig om door te komen in de CL
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klaassen heeft de gaten keer op keer dichtgelopen
Gravenberch moet overnemen als Klaassen gaat, dat doet meneer wederom niet.

En sommige waren echt heel erg slecht vandaag. Totaal onnodig punten verspeeld. En niet voor het eerst.
Er bleef er iedere keer wel een van beide achter, dat zie je ook
Bij de goals, alleen staan beiden daar een keer te diep.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:12   quote  deeplink  
Alleen Liverpool uit hoef je niet te winnen. Je moet er nog drie winnen.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan had hij Blind eraf moeten halen. Op die plek speelt hij namelijk.

En de sterren van de hemel valt wel mee, hij doet het prima, maar offensief ook niet in een super sterke competitie op PSG na.
Of Blind naar het middenveld. Toegegeven Ligue 1 is geen PL, Bundesliga, Serie A of La Liga maar ik denk overall wel van een beduidend hoger niveau dan onze Mickey Mouse competitie. En de kritieken in Frankrijk maar ook daarbuiten zijn al weken lovend over deze jongen ...
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:15   quote  deeplink  
Als Liverpool twee keer van atalanta weet te winnen. En wij twee keer van Midtjylland, staan we tweede.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:09 schreef remco k het volgende:
Ik vind helemaal niemand dramatisch spelen.

2-2 uit spelen bij Atalanta is gewoon knap tegenwoordig.

Ajax moet alleen leren om die wedstrijden dood te maken, Gravenberg en Klaassen moeten beiden gewoon niet meer zo diep spelen, dan trek je dat hele elftal uit elkaar.
Weet niet waarom ik hier op reageer... maar jij vindt het gewoon leuk om mensen uit de tent te lokken. Je kan het toch niet menen man.

Wat een lamzakken houding heb ik gezien, de 2e helft. Atalanta wilde winnen, duels winnen en Ajax blonk uit in lamlendigheid. Anders kan je het onmogelijk gezien hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:14 schreef pth het volgende:

[..]

Of Blind naar het middenveld. Toegegeven Ligue 1 is geen PL, Bundesliga, Serie A of La Liga maar ik denk overall wel van een beduidend hoger niveau dan onze Mickey Mouse competitie. En de kritieken in Frankrijk maar ook daarbuiten zijn al weken lovend over deze jongen ...
Dan had je Schuurs en Botman naast elkaar. Nee sorry, dat lijkt me niets.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:17   quote  deeplink  
En ongelofelijk dat niemand heeft ingegrepen, Tadic, Klaassen en of ten Hag niet.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan had je Schuurs en Botman naast elkaar. Nee sorry, dat lijkt me niets.
Misschien toch eens Alvarez en Martinez proberen!
wvb
 wvb - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:18   quote  deeplink  
Ik heb het al vaker gezegd, ik ben uiteraard geen trainer.
Schuurs dat kan toch echt niet op dit niveau, toch hij stond er wel weer en werd ook aan alle kanten voorbij gerend, maakte voortdurend dekkingsfouten.
Traoré, neen voor Ajax echt niet goed genoeg, doet zijn best, maar heeft veel te weinig verfijnde techniek.
Gravenberg en Mazaroui, ook matig.
Blind op de verkeerde positie.
In de Nederlandse competitie valt het allemaal nog wel mee, valt het wat minder op, echter Ajax moet zich vooral niet teveel op de borst gaan kloppen.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klaassen heeft de gaten keer op keer dichtgelopen
Gravenberch moet overnemen als Klaassen gaat, dat doet meneer wederom niet.

En sommige waren echt heel erg slecht vandaag. Totaal onnodig punten verspeeld. En niet voor het eerst.
Het probleem in deze was vooral Tadic. Dat is een aanvaller geen middenvelder en doet verdedigend dan ook helemaal niets. Dat betekent dat als of Klaassen of Gravenberch in de vooruit gaat dat er verdedigend nog maar eentje staat. Had gewoon Blind op het middenveld moeten zetten en Martinez als LCV. Dan moet je eventueel gaan kiezen tussen Tadic en Traore, maar wat mij betreft is die keuze niet zo moeilijk ... ondanks dat Traore vandaag betrokken was bij beide doelpunten.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:20   quote  deeplink  
.......... Onana ..........

... Alvarez ... Martinez...

Mazzraoui ........... Nico
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan had je Schuurs en Botman naast elkaar. Nee sorry, dat lijkt me niets.
Ieder z'n mening zullen we maar zeggen. Blind vind ik op dit niveau verdedigend ook niet zo veel.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien toch eens Alvarez en Martinez proberen!
Martinez oke, Alvarez zo snel mogelijk opstellen in de catering of toegangscontrole die kan er echt geen ruk van.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet niet waarom ik hier op reageer... maar jij vindt het gewoon leuk om mensen uit de tent te lokken. Je kan het toch niet menen man.

Wat een lamzakken houding heb ik gezien, de 2e helft. Atalanta wilde winnen, duels winnen en Ajax blonk uit in lamlendigheid. Anders kan je het onmogelijk gezien hebben.
Je doet net alsof atalanta vvv is ofzo.

Er is maar 1 ploeg die momenteel meer scoort in de serie a. Ze scoren dus makkelijk en ze krijgen ook makkelijk goals tegen.
Die gasten kunnen echt wel voetballen.

En natuurlijk maak je een aantal fouten, maar onwil om te winnen heb ik niet gezien, we zijn soms gewoon niet slim genoeg. Gravenberg die op zijn 18e een aantal verkeerde keuzes maakt. Schuurs die denk ik gewoon net niet voldoende heeft voor Europees topvoetbal. En als Klaassen en Blind dan ook een keer verkeerd staan, geef je het weg.

Dat is er dus dingen misgaan lijkt me duidelijk, maar als je iets fout doet op dit niveau ben je niet ineens dramatisch.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien toch eens Alvarez en Martinez proberen!
Ik zou zelf timber of Alvarez naast Blind willen zien.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:21 schreef pth het volgende:

[..]

Ieder z'n mening zullen we maar zeggen. Blind vind ik op dit niveau verdedigend ook niet zo veel.
Dit zijn de eerste foutjes waar ik hem op betrap. Vorig seizoen juist de man die niet de fout inging en samen met de Ligt heersend.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je doet net alsof atalanta vvv is ofzo.

Er is maar 1 ploeg die momenteel meer scoort in de serie a. Ze scoren dus makkelijk en ze krijgen ook makkelijk goals tegen.
Die gasten kunnen echt wel voetballen.

En natuurlijk maak je een aantal fouten, maar onwil om te winnen heb ik niet gezien, we zijn soms gewoon niet slim genoeg. Gravenberg die op zijn 18e een aantal verkeerde keuzes maakt. Schuurs die denk ik gewoon net niet voldoende heeft voor Europees topvoetbal. En als Klaassen en Blind dan ook een keer verkeerd staan, geef je het weg.

Dat is er dus dingen misgaan lijkt me duidelijk, maar als je iets fout doet op dit niveau ben je niet ineens dramatisch.
Ajax was zeker niet dramatisch. Zaten hele stukken in dat ze prima aan het ballen waren. Alleen dat Atalanta wordt een stuk groter gemaakt dan dat het eigenlijk is en daarmee is het wel dramatisch dat je een 0-2 voorsprong op CL niveau uit handen geeft. Komt op, een ploeg waar Hateboer week in week uit basis speelt ... was bij Groningen al prut en het is niet veel beter geworden.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je doet net alsof atalanta vvv is ofzo.

Er is maar 1 ploeg die momenteel meer scoort in de serie a. Ze scoren dus makkelijk en ze krijgen ook makkelijk goals tegen.
Die gasten kunnen echt wel voetballen.

En natuurlijk maak je een aantal fouten, maar onwil om te winnen heb ik niet gezien, we zijn soms gewoon niet slim genoeg. Gravenberg die op zijn 18e een aantal verkeerde keuzes maakt. Schuurs die denk ik gewoon net niet voldoende heeft voor Europees topvoetbal. En als Klaassen en Blind dan ook een keer verkeerd staan, geef je het weg.

Dat is er dus dingen misgaan lijkt me duidelijk, maar als je iets fout doet op dit niveau ben je niet ineens dramatisch.
Nee, dat doe ik niet. Was niet eens in mij opgekomen. Heeft verder niets met de tegenstander te maken. Ik vond de instelling in de 2e helft om te huilen, slap en gemakkelijk. Gewoon heel erg slap.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit zijn de eerste foutjes waar ik hem op betrap. Vorig seizoen juist de man die niet de fout inging en samen met de Ligt heersend.
Dat is de spijker op zijn kop, een geweldenaar als de Ligt zorgt er voor dat de beperkingen van Blind als CV niet zo opvallen. Nu staat hij naast Schuurs en zou het eigenlijk andersom moeten zijn, maar dat zie ik niet. Aangezien ze moeten roeien met de riemen die ze hebben zou ik de combi Timber/Martinez wel eens willen zien (eerst in Nederland dan he tegen een beetje tegenstander om te zien of dat kan werken)
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 oktober 2020 - 15:47 schreef bertus bikkel het volgende:
Serieuze test dit. Vorig seizoen een geweldige verrassing in de CL en wij het seizoen ervoor...mooie pot dus verwacht ik.
Ik hou het op 2-2.
Een aardige analyse en voorspelling...had ik nu maar de toto ingezet.
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou zelf timber of Alvarez naast Blind willen zien.
Alvarez zou klaar moeten zijn, die kan er gewoon geen ruk van en heeft niets bij Ajax te zoeken. Gebeurd gewoon zo af en toe een speler die niet is wat je er van hoopte. Dan niet halsstarrig aan vasthouden, maar je verlies nemen en door. Als elke aankoop van Ajax top was geweest dan hadden ze ondertussen al 5 sterren op het shirt gehad en een paar Europese bekers in de plus.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:33 schreef pth het volgende:

[..]

Alvarez zou klaar moeten zijn, die kan er gewoon geen ruk van en heeft niets bij Ajax te zoeken. Gebeurd gewoon zo af en toe een speler die niet is wat je er van hoopte. Dan niet halsstarrig aan vasthouden, maar je verlies nemen en door. Als elke aankoop van Ajax top was geweest dan hadden ze ondertussen al 5 sterren op het shirt gehad en een paar Europese bekers in de plus.
Alvarez heeft als rcv nooit de kans gekregen om zichzelf te bewijzen...
p111
 p111 - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:20 schreef AkaS het volgende:
.......... Onana ..........

... Alvarez ... Martinez...

Mazzraoui ........... Nico
Alvarez komt ook te kort ,geen verbetering t/o Schuurs
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:32 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Een aardige analyse en voorspelling...had ik nu maar de toto ingezet.
Knappe voorspelling, geen idee of je er rijk mee had kunnen worden
p111
 p111 - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:38   quote  deeplink  
Ajax had de overwinning verdient,alleen na die 2-0 had je Martinez moeten brengen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atalanta Bergamo - Ajax (dinsdag 27 oktober, 21.00 uur) Champions League 2-2









0.0082149