BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atalanta Bergamo - Ajax (dinsdag 27 oktober, 21.00 uur) Champions League 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:37 schreef AkaS het volgende:

[..]

Alvarez heeft als rcv nooit de kans gekregen om zichzelf te bewijzen...
Klopt, maar die hannes kan gewoon totaal niet voetballen. Een Ajax speler, ook een verdediger moet wel een beetje balgevoel hebben en dat heeft deze knurft totaal niet ....
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:46   quote  deeplink  
We zitten nu nog even in onze teleurstelling. En dan deugt er niets.
Laten we nog even afwachten. Maar dat we sterk verzwakt zijn is duidelijk.

Botman ontwikkelt zich nu goed, maar had ook niemand vooraf gedacht. Toch?

Bakker bij PSG idem dito...
Eide
 Eide - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:49   quote  deeplink  
Gatverdamme. 60 minuten lang prima en beter maar toch in 15 minuten een overwinning verspelen. Zo zonde.
AkaS
 AkaS - dinsdag 27 oktober 2020 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:49 schreef Eide het volgende:
Gatverdamme. 60 minuten lang prima en beter maar toch in 15 minuten een overwinning verspelen. Zo zonde.
??? 60 minuten prima?

Volgens mij maar 30 minuutjes
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2020 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 22:48 schreef remco k het volgende:
Sorry hoor, maar Schuurs is het toch ook gewoon niet.

Man man wat mag zijn tegenstander toch alles gewoon aannemen in all ruimte.
Viel me al eerder op blijft er vaak gewoon naast lopen. Vergelijking met de Ligt gaat ook totaal mank.
Timing en goede tackle zie ik bij schuurs niet. Laat zit te vaak kinderlijk uitspelen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2020 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:39 schreef pth het volgende:

[..]

Klopt, maar die hannes kan gewoon totaal niet voetballen. Een Ajax speler, ook een verdediger moet wel een beetje balgevoel hebben en dat heeft deze knurft totaal niet ....
Staat bij Mexico ook basis cvm had mogelijk voor meer controle kunnen zorgen dan Gravenberch
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2020 - 08:02   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/951181/ten-hag-ziet-keiharde-charge-we-zijn-geen-pussy-s-maar-mannen-.html?campname=highlighted-content&camplink=onderaan ten Hag verwijt het zijn team.

Ik verwijt het ten Hag. Als de spelers het niet doen/zien moet hij ingrijpen.
Atalanta is een prima ploeg maar hij had voor controle moeten kiezen 2de helft.
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 08:54   quote  deeplink  
Ach... er had zoveel meer ingezeten, in beide wedstrijden.

Heb geen idee wat ten Hag wil. Gisteren was ik al blij met zijn mooie jas en logische opstelling... Je hebt gelijk dat er niet ingegrepen werd. In mijn teleurstelling rekende ik dit de spelers aan. Maar idd ten Hag had ook kunnen en moeten ingrijpen!

Verder vind ik het erg opvallend en onwaardig hoe er met Martinez omgesprongen wordt!

Wat wil hij van hem?
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2020 - 23:30 schreef pth het volgende:

[..]

Dat is de spijker op zijn kop, een geweldenaar als de Ligt zorgt er voor dat de beperkingen van Blind als CV niet zo opvallen. Nu staat hij naast Schuurs en zou het eigenlijk andersom moeten zijn, maar dat zie ik niet. Aangezien ze moeten roeien met de riemen die ze hebben zou ik de combi Timber/Martinez wel eens willen zien (eerst in Nederland dan he tegen een beetje tegenstander om te zien of dat kan werken)
Afgelopen jaar was de Ligt ook al weg en speelde hij daar met Veltman. Toen was Blind ook bijna foutloos in de cl.

Blind is prima voor die positie.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/951181/ten-hag-ziet-keiharde-charge-we-zijn-geen-pussy-s-maar-mannen-.html?campname=highlighted-content&camplink=onderaan ten Hag verwijt het zijn team.

Ik verwijt het ten Hag. Als de spelers het niet doen/zien moet hij ingrijpen.
Atalanta is een prima ploeg maar hij had voor controle moeten kiezen 2de helft.
Juist als Ajax dat doet gaat het altijd helemaal mis.

Enige dat ik zelf wel had veranderd na de 1-2 was Gravenberg eraf halen voor Martinez.
p111
 p111 - woensdag 28 oktober 2020 - 09:12   quote  deeplink  
Klopt,nu 100 procent overtuigd dat onze coach te kort komt anders had hij inderdaad Martinez moeten brengen voor Gravenberch elke goede coach had die wissel gedaan,de tweede helft kon Gravenberch het niet meer belopen.
p111
 p111 - woensdag 28 oktober 2020 - 09:25   quote  deeplink  
Ik ben het niet snel eens met die zeiksnor.maar in dit geval heeft hij volkomen gelijk.
=========================================================================================
Schuurs komt duidelijk te kort en gaat hem ook echt niet worden tegen goede ploegen.En het spelen in Europa wordt het met veel ruimte achter de achterhoede voor Blind ook moeilijk.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 09:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist als Ajax dat doet gaat het altijd helemaal mis.

Enige dat ik zelf wel had veranderd na de 1-2 was Gravenberg eraf halen voor Martinez.
Die deel ik met je.

Ten Hag had gister een opstelling wat aanvallend prima presteerde, Ajax kwam constant onder de druk uit. De ergste in de naam van Mazraoui is gewisseld. Alleen had hij het middenveld moeten versterken of met Martinez of zelfs Ekkelenkamp erbij brengen. Al is het maar omdat die defensief meer brengt dan Tadic. Dat is hetgeen je hem mag aanrekenen.

Maar poh, weer zo'n grote voorsprong Europees weggegeven he.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 09:25 schreef p111 het volgende:
Ik ben het niet snel eens met die zeiksnor.maar in dit geval heeft hij volkomen gelijk.
=========================================================================================
Schuurs komt duidelijk te kort en gaat hem ook echt niet worden tegen goede ploegen.En het spelen in Europa wordt het met veel ruimte achter de achterhoede voor Blind ook moeilijk.
Ik hoop dat iedereen nu ook eens gaat zien hoeveel De Ligt en erna dus ook Veltman weg wist te halen voor Blind. Die pakte hun persoonlijke duels wel op waardoor Daley met ruimte in de rug kon spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 oktober 2020 - 10:00   quote  deeplink  
Als Klaiber gewoon geel pakt toen het nog 2-1 was, dan was de 2-2 niet gevallen. Hij had kunnen zien dat Blind verkeerd stond, dan moet je gewoon je man vasthouden en geel pakken. NU ging de bal naar rechts en die gozer schiet hem erin.

Vond Klaiber heel slecht, maarja Maza ging voor rood. Hij had heel veel geluk dat hij niet zijn tweede kreeg na 1 minuut in de tweede helft
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Als Klaiber gewoon geel pakt toen het nog 2-1 was, dan was de 2-2 niet gevallen. Hij had kunnen zien dat Blind verkeerd stond, dan moet je gewoon je man vasthouden en geel pakken. NU ging de bal naar rechts en die gozer schiet hem erin.

Vond Klaiber heel slecht, maarja Maza ging voor rood. Hij had heel veel geluk dat hij niet zijn tweede kreeg na 1 minuut in de tweede helft
Ook dat ben ik beslist met je eens. Soms moet je a la Ekkelenkamp een nodige kaart pakken in het belang van je team.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Als Klaiber gewoon geel pakt toen het nog 2-1 was, dan was de 2-2 niet gevallen. Hij had kunnen zien dat Blind verkeerd stond, dan moet je gewoon je man vasthouden en geel pakken. NU ging de bal naar rechts en die gozer schiet hem erin.

Vond Klaiber heel slecht, maarja Maza ging voor rood. Hij had heel veel geluk dat hij niet zijn tweede kreeg na 1 minuut in de tweede helft
Misschien deed Klaiber dat niet goed.

Maar na de wissel is zijn we vanaf rechts niet meer in de problemen geweest. Verdedigend deed Klaiber het beter dan Mazraoui.

Overigens is dit van Mazraoui de eerste matige wedstrijd van het seizoen. Die was namelijk heel goed begonnen dit seizoen.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien deed Klaiber dat niet goed.

Maar na de wissel is zijn we vanaf rechts niet meer in de problemen geweest. Verdedigend deed Klaiber het beter dan Mazraoui.

Overigens is dit van Mazraoui de eerste matige wedstrijd van het seizoen. Die was namelijk heel goed begonnen dit seizoen.
Weetje gap, het gaat om momenten. Hij viel beter in, maar uiteindelijk wordt je afgerekend op momenten. En daar moet die gewoon geel pakken.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje gap, het gaat om momenten. Hij viel beter in, maar uiteindelijk wordt je afgerekend op momenten. En daar moet die gewoon geel pakken.
Eens. Maar ook Blind en Schuurs staan daar niet goed, en Klaassen en Gravenberg staan daar weer veel te diep. Anthony verdedigd daar niet terug.

Bij die goal gebeurt er zoveel.

Uiteindelijk staat Blind daar lucht te dekken en maakt hij de grootste fout met zijn ervaring en door het feit dat hij juist positioneel goed is.
wvb
 wvb - woensdag 28 oktober 2020 - 10:31   quote  deeplink  
Als er geen slot op de deur zit kunnen inbrekers gemakkelijk binnenwandelen.
Ajax ontbeert een beweeglijke, balvaardige en technische spits, een soort van Zapata dus.
Wat er nu voorin staat, als centrumspits, daar kun je Europees helaas echt niet mee voor de dag komen, je wordt zomaar van de voetbalkaart geblazen.
Als je toch weet wat voor stoppers en wereldspitsen er vroeger bij Ajax rondliepen, zelf ook nog op de reservebank zaten, dan is dit toch maar een heel zielig klein hoopje wat rest. Sjakie S, de meeste mensen weten dat ondertussen niet meer, trapte er trouwens ook regelmatig een binnen.
Telkens maar weer de illusie dat het beter gaat worden.....echter daar is de tijd niet voor in de CL. Nog een keer verlies en het is over en uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door wvb --
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Maar ook Blind en Schuurs staan daar niet goed, en Klaassen en Gravenberg staan daar weer veel te diep. Anthony verdedigd daar niet terug.

Bij die goal gebeurt er zoveel.

Uiteindelijk staat Blind daar lucht te dekken en maakt hij de grootste fout met zijn ervaring en door het feit dat hij juist positioneel goed is.
Eens, maar het geldt voor allemaal. Een foutje is er een teveel
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens, maar het geldt voor allemaal. Een foutje is er een teveel
Voetbal is een spel van fouten. Zelfs de allerbesten van de wereld maken regelmatig fouten.

Dat het afgestraft wordt op dit niveau is alleen maar een les die je bij Ajax weer een stapje verder brengt.

Dat is nu eenmaal ook vaak het lot dat we als Ajacieden hebben. Juist omdat we met talent werken.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Voetbal is een spel van fouten. Zelfs de allerbesten van de wereld maken regelmatig fouten.

Dat het afgestraft wordt op dit niveau is alleen maar een les die je bij Ajax weer een stapje verder brengt.

Dat is nu eenmaal ook vaak het lot dat we als Ajacieden hebben. Juist omdat we met talent werken.
Alleen maken sommige niet dat ene foutje maar herhaalt de geschiedenis met bepaalde spelers zich weer eens. Sommige moeten echt gaan realiseren dat er andere dingen gevraagd worden.

Fouten of geen fouten, als we dan op de cliché tour gaan, dan is het maar net wanneer en hoe vaak je de fouten maakt.

En bij sommige begin ik langzaam aan behoorlijk wat twijfels te krijgen of ze het überhaupt wel gaan halen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 oktober 2020 - 11:28   quote  deeplink  
had er zoon zin in maar door omstandigheden bijna niks kunnen zien.. ga straks wel ff kijken, maar als ik dit zo allemaal lees weet ik niet of ik daar zin in heb.. de overtreding op anthony zag ik net ff op een kort filmpje maar gvd die is er vrees ik lang uit
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 11:44   quote  deeplink  
Werd gister al gezegd dat het bij Anthony meevalt.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 11:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen maken sommige niet dat ene foutje maar herhaalt de geschiedenis met bepaalde spelers zich weer eens. Sommige moeten echt gaan realiseren dat er andere dingen gevraagd worden.

Fouten of geen fouten, als we dan op de cliché tour gaan, dan is het maar net wanneer en hoe vaak je de fouten maakt.

En bij sommige begin ik langzaam aan behoorlijk wat twijfels te krijgen of ze het überhaupt wel gaan halen.
Net de wedstrijd nog een keer gezien. Maar het is Gravenberg die niet meeverdedigd en geen overtreding maakt op hun helft.

Die bal wordt van richting veranderd anders kan er niet eens een voorzet komen.

Ajax wat kansen betreft gewoon de bovenliggende partij.

Daar moet je gewoon de betere keuzes maken zoals
Traore direct in de tweede helft.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 oktober 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 11:44 schreef remco k het volgende:
Werd gister al gezegd dat het bij Anthony meevalt.
ok top, hopen dat dit ook echt zo is.. wat betreft de stand, hier zou je natuurlijk voor de tijd voor tekenen, echter lees ik ook dat tenhag niet tijdig heeft ingegrepen door martinez tebrengen? Heb werkelijk ook geen idee waarom hij sws geen basis is maar goed. niks gezien dus kan niet zeggen hoe we gevoetbald hebben.. ben wel benieuwd
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 12:22   quote  deeplink  
Ik vind het ver gaan om Klaiber de schuld te geven. Wij bekijken alles in rust vanaf tv. Hij gaat op in het spel en heeft als nieuwkomer handen vol aan zichzelf.

Blind... en dat is een oude discussie, is gehaald om zijn ervaring. Hij zit veel te vaak mis. Hij wordt bewierrookt om zijn opbouwende kwaliteiten, maar ondertussen staat hij in het veld als LCV.... verdediger dus..
Zijn fout als ervaren speler kunnen we onmogelijk afschuiven richting nieuweling Klaiber.... Ook al komt hij van fcu.
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 12:24   quote  deeplink  
Blind, Tadic en ten Hag... zou zijn de mannen die het moeten bewaken
.aangevuld nu met Klaassen...

Maar onomstreden Tadic lult tegenwoordig beter dan hij voetbalt....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2020 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Net de wedstrijd nog een keer gezien. Maar het is Gravenberg die niet meeverdedigd en geen overtreding maakt op hun helft.

Die bal wordt van richting veranderd anders kan er niet eens een voorzet komen.

Ajax wat kansen betreft gewoon de bovenliggende partij.

Daar moet je gewoon de betere keuzes maken zoals
Traore direct in de tweede helft.
Allebei de doelpunten van hun vallen gelukkig eerste was ook een afvallende bal die goed voorgezet wordt.
Bij 2-2 gaat er veel fout maar valt hij gelukkig voor hun. Zapata weet dan ook wel wat hij er mee moet doen.

Vond Gravenberch zwak verdedigend, Schuurs ook loopt veel teveel mee i.p.v. echt in te grijpen.
Traore is nog te licht maar werkt wel hard. Maz was er matig en ten Hag ook.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 13:22   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van het type Traore.

Maar hij krijgt gister de penalty mee door slim naar de grond te gaan en maakt de goal.

De enige aanvaller die wel heeft gedaan waar hij voor betaald wordt.
wvb
 wvb - woensdag 28 oktober 2020 - 14:07   quote  deeplink  
Traore deed goed zijn best, harde werker, niet lui, maar heus Ajax onwaardig, een spits van de armoede, niet sierlijk, niet gracieus, matige techniek.
Doet soms pijn aan ogen.
Van zulke hebben we er al meer gehad, bleven nooit heel lang.
Doet soms pijn aan de ogen.
Bij RKC, het "lelijke eendje" van de eredivisie, liepen vroeger heel wat betere spitsen rond: Schapendonk, Van de Wiel, Decheveir, Hoogendorp,etc.
Gravenberg had gewisseld moeten worden, zoveelste zwakke ingrijpen van Ten Hag, hij doorziet het spel vaak niet.
Schuurs, bij lange niet goed genoeg voor Ajax, kan dit niveau absoluut niet aan. Beweeglijke spitsen kennen hem ondertussen, hebben de wedstrijdbeelden bestudeerd, weten, hier valt iets te halen.
Kan Ajax met zijn alom geroemde en geprezen jeugdopleiding, nou daadwerkelijk geen grotere talenten scouten, opleiden en voortbrengen, voor o.a. de spits en stopper posities.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door wvb --
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 15:47   quote  deeplink  
Volgens mij verdedigende opties af voortgebracht de afgelopen jaren.

Spits positie eens, dat is binnen de opleiding al jaren matig tot slecht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 oktober 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien deed Klaiber dat niet goed.

Maar na de wissel is zijn we vanaf rechts niet meer in de problemen geweest. Verdedigend deed Klaiber het beter dan Mazraoui.

Overigens is dit van Mazraoui de eerste matige wedstrijd van het seizoen. Die was namelijk heel goed begonnen dit seizoen.
Ik vond hem heel slecht tegen Liverpool, daarbij zat Klaiber er gigantisch naast bij een kopbal, waardoor de hele rechterkant open lag, ook ergens dipe in de tweede helft. Hij durfde ook bijna niet vooruit te voetballen en leverde een paar simpele ballen zo in bij de tegenstander
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 oktober 2020 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 12:22 schreef AkaS het volgende:
Ik vind het ver gaan om Klaiber de schuld te geven. Wij bekijken alles in rust vanaf tv. Hij gaat op in het spel en heeft als nieuwkomer handen vol aan zichzelf.

Blind... en dat is een oude discussie, is gehaald om zijn ervaring. Hij zit veel te vaak mis. Hij wordt bewierrookt om zijn opbouwende kwaliteiten, maar ondertussen staat hij in het veld als LCV.... verdediger dus..
Zijn fout als ervaren speler kunnen we onmogelijk afschuiven richting nieuweling Klaiber.... Ook al komt hij van fcu.
Ik geef niet alleen Klaiber de schuld, maar hij had die kaart kunnen pakken. Vond Schuurs ook niet echt goed. Er waren er al teveel die snel geel kregen, dan moeten de andere die gele kaart pakken als het nodig is. Dat deed Atalanta beter.
Als Schuurs de bal opzij speelt, dan is het gewoon een doelpunt en staat het 3-0, dan praat niemand meer ergens over. Was gewoon niet nodig.
p111
 p111 - woensdag 28 oktober 2020 - 17:59   quote  deeplink  
Ik hou het simpel,ik heb ze nu een fiks aantal wedstrijden zien spelen ik weet het nu welke ik Ajax niveau vind.
Onana ja
Maz twijfel
Schuurs nee
Blind middenveld ja
Nico ja
Gravenberch ja
Kudus ja
Martinez ja
Alvarez nee
Klaasen ja
Tayler ja
Ekkelenkamp ja
Tadic ja
Antony ja
Troure -twijfel is pas 19
Promes nee
Neres ja
Klaiber te kort gezien
Timber twijfel
Lambyat nee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 oktober 2020 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 17:59 schreef p111 het volgende:
Ik hou het simpel,ik heb ze nu een fiks aantal wedstrijden zien spelen ik weet het nu welke ik Ajax niveau vind.
Onana ja
Maz twijfel
Schuurs nee
Blind middenveld ja
Nico ja
Gravenberch ja
Kudus ja
Martinez ja
Alvarez nee
Klaasen ja
Tayler ja
Ekkelenkamp ja
Tadic ja
Antony ja
Troure -twijfel is pas 19
Promes nee
Neres ja
Klaiber te kort gezien
Timber twijfel
Lambyat nee
Hahaha Gravenberch een ja geven .......
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 18:06   quote  deeplink  
Whahaahahahaahahaha
p111
 p111 - woensdag 28 oktober 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Sorry mannen jullie kunnen lachen maar hij is 18 geloof mij die gaat het wel worden.Geen zekerheid want ik weet niet of hij het mentaal kan opbrengen.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 19:25   quote  deeplink  
Ik lach niet alleen om Gravenberch hoor, wees niet bang

Om toch heel even specifieker op hem in te gaan, je kan je afvragen of een speler iets gaat leren als je ruim 2 jaar na je debuut nog steeds exact hetzelfde de fout in gaat.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 oktober 2020 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Sorry mannen jullie kunnen lachen maar hij is 18 geloof mij die gaat het wel worden.Geen zekerheid want ik weet niet of hij het mentaal kan opbrengen.
Indd kan nog genoeg leren. Talenten zijn ook gewoon grilliger.
Zit er net bij ook bij jong Oranje talent heeft hij wel. Basis Europees misschien te hoog gegrepen voor nu.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 19:25 schreef Loetje het volgende:
Ik lach niet alleen om Gravenberch hoor, wees niet bang

Om toch heel even specifieker op hem in te gaan, je kan je afvragen of een speler iets gaat leren als je ruim 2 jaar na je debuut nog steeds exact hetzelfde de fout in gaat.
Ramos maakt nu nog steeds dezelfde fouten als toen hij 18 was. En die wordt op de een of andere manier al een paar jaar tot de wereldtop geschaard.
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Vorig seizoen vond ik Gravenberch niet goed, ik vond hem heel instabiel aan de bal. Alsof hij ieder moment kon omvallen. Dit seizoen zie ik een sterke speler, zelfverzekerd aan de bal. Voor mij is Gravenberch ook een hele dikke ja. Deze jongen gaat heel erg goed worden, mits hij hard blijft werken.

En verder... we speelden gisteren in een logische opstelling, maar wel weer wederom anders!

Blind LCV, dan weeer middenveld en dan weer LCV.
Martinez uit het niets reserve, speelt helemaal niets en dan tegen Liverpool moet hij het ineens doen. En nu weer reserve ???

Er zijn hier mensen die hebben niets met ten Hag, maar zodra je kritiek op hem levert schieten ze uit de boog...

Een logsich opstelling helpt, maar in godsnaam maak een een keuze en laten we nu eens, blessures uitgezonderd, een paar wedstrijden met dezelfde mensen op dezelfde posities spelen!!!
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 20:50   quote  deeplink  
Oja, misschien zit ik er helemaal naast... Maar Brobbey mag niet zonder een kans te hebben gehad, Ajax verlaten....

In tegenstrijd met mijn wens om alles eens een paar wedstrijden hetzelfde te laten, zou ik heel graag Brobbey vs Traore willen zien. Ik denk dat Brobbey beter is...

Net zoals Veltman vaak statistieken scheen te hebben die goed waren, maar desondanks voor mij een doorn in het oog was. Zo heb ik dit enigzins met Traoré.... Hoewel ik heb helemaal niets tegen hem heb en hij mij eigenlijk helemaal niet irriteert, zie ik het gewoon niet bij hem. Ondanks dat hij gisteren bij beide doelpunten betrokken was...

Gaarne Brobbey en anders bezem er doorheen en een goede spits kopen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 20:45 schreef AkaS het volgende:
Vorig seizoen vond ik Gravenberch niet goed, ik vond hem heel instabiel aan de bal. Alsof hij ieder moment kon omvallen. Dit seizoen zie ik een sterke speler, zelfverzekerd aan de bal. Voor mij is Gravenberch ook een hele dikke ja. Deze jongen gaat heel erg goed worden, mits hij hard blijft werken.

En verder... we speelden gisteren in een logische opstelling, maar wel weer wederom anders!

Blind LCV, dan weeer middenveld en dan weer LCV.
Martinez uit het niets reserve, speelt helemaal niets en dan tegen Liverpool moet hij het ineens doen. En nu weer reserve ???

Er zijn hier mensen die hebben niets met ten Hag, maar zodra je kritiek op hem levert schieten ze uit de boog...

Een logsich opstelling helpt, maar in godsnaam maak een een keuze en laten we nu eens, blessures uitgezonderd, een paar wedstrijden met dezelfde mensen op dezelfde posities spelen!!!
Mijn ten Hag reacties heb ik alleen bij jou.

Een rode lap.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 20:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ramos maakt nu nog steeds dezelfde fouten als toen hij 18 was. En die wordt op de een of andere manier al een paar jaar tot de wereldtop geschaard.
En Ramos is buiten zijn fouten de beste verdediger ter wereld.

Dus die vergelijk slaat helemaal nergens op wat mij betreft, al snap ik je. Gravenberch heeft een aantal dingen die acuut moeten veranderen en het kwartje valt duidelijk niet.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 21:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Ramos is buiten zijn fouten de beste verdediger ter wereld.

Dus die vergelijk slaat helemaal nergens op wat mij betreft, al snap ik je. Gravenberch heeft een aantal dingen die acuut moeten veranderen en het kwartje valt duidelijk niet.
Ik vind het niet zo raar dat zo’n jonge gast die fouten nog maakt.
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn ten Hag reacties heb ik alleen bij jou.

Een rode lap.
Fijn dat je dit toegeeft Remco, zei toch dat het je eigen ruis is...

Maar dat geeft niet, heb evengoed waardering voor je.
remco k
 remco k - woensdag 28 oktober 2020 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 21:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

Fijn dat je dit toegeeft Remco, zei toch dat het je eigen ruis is...

Maar dat geeft niet, heb evengoed waardering voor je.
Volgens mij zei ik dat al.

Je gaat constant los op ten Hag op een manier die hij gezien de prestaties niet verdient.

Overigens heb ik dit seizoen alleen Liverpool verdedigd naar je toe. Verder ben ik namelijk ook vaak niet blij met bepaalde keuzes.

Dat kun je ook in die topics terug lezen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2020 door remco k --
Loetje
 Loetje - woensdag 28 oktober 2020 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo raar dat zo’n jonge gast die fouten nog maakt.
Hangt er vanaf wat voor fouten. Stelselmatig vergeten je defensieve taken laten vallen is wat anders als her en der aan de bal wat foutjes maken. Dit gebeurd namelijk constant.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atalanta Bergamo - Ajax (dinsdag 27 oktober, 21.00 uur) Champions League 2-2









0.0147881