BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atalanta Bergamo - Ajax (dinsdag 27 oktober, 21.00 uur) Champions League 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 oktober 2020 - 22:52   quote  deeplink  
heb hem bekeken en er valt weinig andere dingen te vermelden dan wat merendeel hier al zegt.. moet alleen wel zeggen dat ik het er niet vind uitzien hoe traore beweegt en dergelijke, misschien wou die tegraag na die 5 doelpunten.. maar goed uit versierd een penal, maakt er 1.. zet ook anthony nog een keer goed waardoor die op doel kan schieten.

wat ik me wel afvroeg (dus geen negatief iets, denk zeg het maar ff) waarom starten met neres rechts en anthony op links terwijl ze beiden andersom beter zijn in mijn beleving en dat dat ook hun posities zijn en vaker hebben gespeelt met de huidige verdedigers achter zich. positie wisselingen tijdens het spel snap ik maar moet wel natuurlijk gaan, vond het nu gemaakt op commando van tenhag.. (zag je ook in beeld dat die het wisselgebaar maakte en dat ze daarna omwisselde en niet veel later geeft neres die voorzet op traore) misschien zat er wat achterhoor maar ik begrijp hem iig niet...
AkaS
 AkaS - woensdag 28 oktober 2020 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zei ik dat al.

Je gaat constant los op ten Hag op een manier die hij gezien de prestaties niet verdient.

Overigens heb ik dit seizoen alleen Liverpool verdedigd naar je toe. Verder ben ik namelijk ook vaak niet blij met bepaalde keuzes.

Dat kun je ook in die topics terug lezen
Toch weer complete onzin. Ik ga zelden los op ten Hag.... Tenzij jij en ik los gaan anders definiëren....

De goede prestaties van dat ene jaar komen ten Hag gewoon niet toe, althans niet in de mate dat hij onomstreden mag zijn.

1. Het team van dat jaar was van extreem hoog niveau.
2. Schreuder liep er toen rond waarvan men zegt dat hij de tactisch inbreng had.

Dat laatste kan ik prima rijmen omdat vanaf dat Schreuder weg is, ten Hag uitblinkt in rariteiten wat betreft opstelling en wissels. En de resultaten vallen ook terug, aanzienlijk. Met de redding van Corona ten top vorig jaar.

Dit jaar ook weer telkens andere opstellingen.

Maar goed jij ziet dit niet, geeft niets... Je bent ten Hag blind... net zoiets als kleurenblind....hahahaha
wvb
 wvb - donderdag 29 oktober 2020 - 06:47   quote  deeplink  
Traore is een spits die totaal niet past bij het type voetbal wat Ajax graag speelt.
Hij heeft een krachtig lijf gekoppeld aan veel inzet.
Zijn techniek is zeer pover, een mannetje passeren is er niet bij. Een bonkige, traag bewegende spits, met een imposant lijf.
Een noodgreep, een heuse armoede spits, Ajax onwaardig.
Een ploeg als PSV, je kunt zeggen wat je wil, heeft de spitsenposities toch beter ingevuld.
Schuurs laat iedere belangrijke wedstrijden meermaals steken vallen, dekt slecht, staat vaak verkeerd gepositioneerd, wordt gemakkelijk voorbij gelopen, heeft een slechte timing, scoort in tegenstelling tot zijn voorganger nooit, ontbeert de vereiste klasse.
Als je CL speelt moet alles al staan en is er geen tijd meer om voortdurend te experimenteren.
Alle CL ploegen waar we tegen spelen hebben gemiddeld veel betere spitsen, zelfs op de reservebank.
Zowel Traore als Schuurs zullen vermoedelijk, uit de basiselftal gaan verdwijnen, echter dan zijn er al heel wat kostbare punten verloren gegaan, vooraleer het zover is en liggen we uit de CL.
Waarom Martinez maar heel incidenteel opgesteld staat, is me ook onduidelijk.
Labyad tja.....gaat hem niet worden, Alavarez, tja...gaat hem evenzo niet worden, Marin werd het ook niet, Bandé evenmin, Magellan ook af geserveerd. Wat een geldsmijterij, wat een verkwist kapitaal.
Ten Hag is een koppige man, ook absoluut geen strateeg van de bovenste plank, heeft weinig uitstraling naar de buitenwacht, hij zal vermoedelijk het einde van het seizoen niet gaan halen. Ligt nu al onder een vergrootglas en onder vuur. Tegen VVV het was een leuke vertoning, echter dit soortement van ploegen lopen er in de CL, niet rond.
Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij vermelden, enkele van onze beste veldspelers zijn helaas vertrokken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2020 door wvb --
p111
 p111 - donderdag 29 oktober 2020 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 10:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Als Klaiber gewoon geel pakt toen het nog 2-1 was, dan was de 2-2 niet gevallen. Hij had kunnen zien dat Blind verkeerd stond, dan moet je gewoon je man vasthouden en geel pakken. NU ging de bal naar rechts en die gozer schiet hem erin.

Vond Klaiber heel slecht, maarja Maza ging voor rood. Hij had heel veel geluk dat hij niet zijn tweede kreeg na 1 minuut in de tweede helft
Je moet alleen niet vergeten Klaiber komt voor het eerst in een CL wedstrijd te spelen,je zag aan hem dat hij bloed nerveus was en nog niet gewend is aan dat niveau,maar verdedigend is hij echt prima ik denk dat je wel plezier aat beleven aan hem.
p111
 p111 - donderdag 29 oktober 2020 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 12:22 schreef AkaS het volgende:
Ik vind het ver gaan om Klaiber de schuld te geven. Wij bekijken alles in rust vanaf tv. Hij gaat op in het spel en heeft als nieuwkomer handen vol aan zichzelf.

Blind... en dat is een oude discussie, is gehaald om zijn ervaring. Hij zit veel te vaak mis. Hij wordt bewierrookt om zijn opbouwende kwaliteiten, maar ondertussen staat hij in het veld als LCV.... verdediger dus..
Zijn fout als ervaren speler kunnen we onmogelijk afschuiven richting nieuweling Klaiber.... Ook al komt hij van fcu.
Wij moeten gewoon inzien dat Blind zijn beste positie is op het middenveld. Maar is Martinez de juiste vervanger als LCV daar heb ik nog mijn twijfels over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2020 door p111 --
p111
 p111 - donderdag 29 oktober 2020 - 09:25   quote  deeplink  
Wat zou een juiste spits zijn voor Ajax ? Lomp sterk lastig techn/matig en scorend vermogen = Troure.
Dan beren sterk snel techn/matig als Troure en ook veel scorend vermogen = Brobbey
Dan snel techn/begaafd fysiek minder wel ook scorend vermogen = Malen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Malen.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2020 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 22:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat voor fouten. Stelselmatig vergeten je defensieve taken laten vallen is wat anders als her en der aan de bal wat foutjes maken. Dit gebeurd namelijk constant.
Ik zie het hem steeds minder verkeerd doen.

Het diepe spelen was van zowel Klaassen als Gravenberg verkeerd, Klaassen deed namelijk een aantal keren exact hetzelfde en verdedigde ook te laat of te langzaam terug.

Dan verwacht ik eerder van Klaassen dat hij die fout niet maakt dan van Gravenberg.

Overigens denk ik dat het de tactiek was van ten Hag om zo te spelen.

In de eerste helft maakten ze beiden die fouten niet, ik denk dan ook dat het deels de vermoeidheid was.

Dat niemand in het elftal dat kan kan omzetten vind ik wel vervelend, je zou van Onana Blind Klaassen en Tadic verwachten dat ze dat wel doen en kunnen.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2020 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:
heb hem bekeken en er valt weinig andere dingen te vermelden dan wat merendeel hier al zegt.. moet alleen wel zeggen dat ik het er niet vind uitzien hoe traore beweegt en dergelijke, misschien wou die tegraag na die 5 doelpunten.. maar goed uit versierd een penal, maakt er 1.. zet ook anthony nog een keer goed waardoor die op doel kan schieten.

wat ik me wel afvroeg (dus geen negatief iets, denk zeg het maar ff) waarom starten met neres rechts en anthony op links terwijl ze beiden andersom beter zijn in mijn beleving en dat dat ook hun posities zijn en vaker hebben gespeelt met de huidige verdedigers achter zich. positie wisselingen tijdens het spel snap ik maar moet wel natuurlijk gaan, vond het nu gemaakt op commando van tenhag.. (zag je ook in beeld dat die het wisselgebaar maakte en dat ze daarna omwisselde en niet veel later geeft neres die voorzet op traore) misschien zat er wat achterhoor maar ik begrijp hem iig niet...
Neres en Anthon zijn beiden rechtsbuitens. Ik zie het verschil niet zo.
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2020 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 23:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Toch weer complete onzin. Ik ga zelden los op ten Hag.... Tenzij jij en ik los gaan anders definiëren....

De goede prestaties van dat ene jaar komen ten Hag gewoon niet toe, althans niet in de mate dat hij onomstreden mag zijn.

1. Het team van dat jaar was van extreem hoog niveau.
2. Schreuder liep er toen rond waarvan men zegt dat hij de tactisch inbreng had.

Dat laatste kan ik prima rijmen omdat vanaf dat Schreuder weg is, ten Hag uitblinkt in rariteiten wat betreft opstelling en wissels. En de resultaten vallen ook terug, aanzienlijk. Met de redding van Corona ten top vorig jaar.

Dit jaar ook weer telkens andere opstellingen.

Maar goed jij ziet dit niet, geeft niets... Je bent ten Hag blind... net zoiets als kleurenblind....hahahaha
Waarom roep je toch iedere keer dat ik dingen niet zie.

Ik zie ze wel, maar ben het niet met jouw beschuldigende vinger eens. Hou daar toch eens mee op joh.

Ieder gesprek over ten Hag speel je direct op de man ipv eens gewoon gezond te discussiëren.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 oktober 2020 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie het hem steeds minder verkeerd doen.

Het diepe spelen was van zowel Klaassen als Gravenberg verkeerd, Klaassen deed namelijk een aantal keren exact hetzelfde en verdedigde ook te laat of te langzaam terug.

Dan verwacht ik eerder van Klaassen dat hij die fout niet maakt dan van Gravenberg.

Overigens denk ik dat het de tactiek was van ten Hag om zo te spelen.

In de eerste helft maakten ze beiden die fouten niet, ik denk dan ook dat het deels de vermoeidheid was.

Dat niemand in het elftal dat kan kan omzetten vind ik wel vervelend, je zou van Onana Blind Klaassen en Tadic verwachten dat ze dat wel doen en kunnen.
Dan zie jij hem minder verkeerd doen, ik zie hem in defensief opzicht steeds matiger worden, waar ik hem aanvallend juist vind groeien.

Want dit constateer ik niet alleen afgelopen dinsdag, maar echt heel erg vaak.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 oktober 2020 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Sorry mannen jullie kunnen lachen maar hij is 18 geloof mij die gaat het wel worden.Geen zekerheid want ik weet niet of hij het mentaal kan opbrengen.
Ik vind hem ook echt wel goed en hij staat er pas net in he. Laat ze maar lachen, maar dat wordt nog wel een hele grote.
Ik weet nog wel dat De ligt gigantische fouten maakte in het begin, dat heeft ons zelfs het kampioenschap gekost. Dat was een terugspeel bal die niet heel veel later in het jaar doorslaggevend was.

Jonge spelers zijn nu eenmaal niet constant, maar ik zie wel de klasse die Gravenberch heeft.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 oktober 2020 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 20:50 schreef AkaS het volgende:
Oja, misschien zit ik er helemaal naast... Maar Brobbey mag niet zonder een kans te hebben gehad, Ajax verlaten....

In tegenstrijd met mijn wens om alles eens een paar wedstrijden hetzelfde te laten, zou ik heel graag Brobbey vs Traore willen zien. Ik denk dat Brobbey beter is...

Net zoals Veltman vaak statistieken scheen te hebben die goed waren, maar desondanks voor mij een doorn in het oog was. Zo heb ik dit enigzins met Traoré.... Hoewel ik heb helemaal niets tegen hem heb en hij mij eigenlijk helemaal niet irriteert, zie ik het gewoon niet bij hem. Ondanks dat hij gisteren bij beide doelpunten betrokken was...

Gaarne Brobbey en anders bezem er doorheen en een goede spits kopen!
Ik denk ook dat Brobbey beter is, zou het wel leuk vinden als Brobbey de kans krijgt om in de spits te spelen tegen Fortuna, zodat Traore kan rusten
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 oktober 2020 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:11 schreef p111 het volgende:

[..]

Je moet alleen niet vergeten Klaiber komt voor het eerst in een CL wedstrijd te spelen,je zag aan hem dat hij bloed nerveus was en nog niet gewend is aan dat niveau,maar verdedigend is hij echt prima ik denk dat je wel plezier aat beleven aan hem.
Ja dat is waar, maar jeugdspelers van Ajax hebben dat niet. Ik ging voor veilig spelen, veel ballen terug op Onana. Ekkelenkamp pakte toen wel gewoon geel op een cruciaal moment en dat was ook zijn eerste wedstrijd waarin hij inviel tegen Juventus.

Je mag best wat verwachten van iemand
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 oktober 2020 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:25 schreef p111 het volgende:
Wat zou een juiste spits zijn voor Ajax ? Lomp sterk lastig techn/matig en scorend vermogen = Troure.
Dan beren sterk snel techn/matig als Troure en ook veel scorend vermogen = Brobbey
Dan snel techn/begaafd fysiek minder wel ook scorend vermogen = Malen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Malen.
Ik vind Haaland wel goed voor Ajax ;-)
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2020 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zie jij hem minder verkeerd doen, ik zie hem in defensief opzicht steeds matiger worden, waar ik hem aanvallend juist vind groeien.

Want dit constateer ik niet alleen afgelopen dinsdag, maar echt heel erg vaak.
Sorry, ik zie wat anders en kijk ook al vanaf het begin naar hem. Ik zie hem juist vaker wel die meters maken. Waar hij in het begin heel veel aan het dromen was.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 oktober 2020 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, ik zie wat anders en kijk ook al vanaf het begin naar hem. Ik zie hem juist vaker wel die meters maken. Waar hij in het begin heel veel aan het dromen was.
Ik zeg nergens dat hij zijn meters niet maakt. Hij maakt te vaak de verkeerde meters. Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2020 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 11:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij zijn meters niet maakt. Hij maakt te vaak de verkeerde meters. Dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen
Dat vind ik dus wel een heel stuk beter dan voorheen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 oktober 2020 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik dus wel een heel stuk beter dan voorheen.
Ik dus niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2020 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 10:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Brobbey beter is, zou het wel leuk vinden als Brobbey de kans krijgt om in de spits te spelen tegen Fortuna, zodat Traore kan rusten
En waarom denk je dat?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 29 oktober 2020 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 oktober 2020 - 19:13 schreef p111 het volgende:
Sorry mannen jullie kunnen lachen maar hij is 18 geloof mij die gaat het wel worden.Geen zekerheid want ik weet niet of hij het mentaal kan opbrengen.
Kregen alle jonge spelers maar eens het respect van jou om grillig te zijn en fouten te kunnen maken.
AkaS
 AkaS - donderdag 29 oktober 2020 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom roep je toch iedere keer dat ik dingen niet zie.

Ik zie ze wel, maar ben het niet met jouw beschuldigende vinger eens. Hou daar toch eens mee op joh.

Ieder gesprek over ten Hag speel je direct op de man ipv eens gewoon gezond te discussiëren.
Heel simpel Remco, je ziet het niet of je bent slechtziend...
Of is dit op de man?

Maar serieus.... Discussie betekent dat je elkaar serieus neemt. Maar hoe kan ik iemand serieus nemen als deze ontkent dat iedere week een andere samenstelling het veld insturen ten koste van automatismen gaat?

Je negeert bijna standaard argumenten van anderen wanneer deze feitelijk te onderbouwen zijn.

Ik heb niks tegen ten Hag, vind zelfs zijn smaak in jassen voortreffelijk. Maar er zijn dingen die hij zegt en doet die niet kloppen. En deze blijven iedere keer terugkomen.

Maar van mij mag ten Hag ongeslagen het seizoen afmaken vanaf vandaag en heilig verklaard worden, geen probleem mee.

En ik heb verder met jou ook geen probleem, behalve de wederzijdse irritatie betreffende onze communicatie
remco k
 remco k - donderdag 29 oktober 2020 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 20:11 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heel simpel Remco, je ziet het niet of je bent slechtziend...
Of is dit op de man?

Maar serieus.... Discussie betekent dat je elkaar serieus neemt. Maar hoe kan ik iemand serieus nemen als deze ontkent dat iedere week een andere samenstelling het veld insturen ten koste van automatismen gaat?

Je negeert bijna standaard argumenten van anderen wanneer deze feitelijk te onderbouwen zijn.

Ik heb niks tegen ten Hag, vind zelfs zijn smaak in jassen voortreffelijk. Maar er zijn dingen die hij zegt en doet die niet kloppen. En deze blijven iedere keer terugkomen.

Maar van mij mag ten Hag ongeslagen het seizoen afmaken vanaf vandaag en heilig verklaard worden, geen probleem mee.

En ik heb verder met jou ook geen probleem, behalve de wederzijdse irritatie betreffende onze communicatie
Of iemand ziet het prima wat je bedoelt, maar is het er niet mee eens, of met delen ervan oneens.
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 oktober 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 09:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Neres en Anthon zijn beiden rechtsbuitens. Ik zie het verschil niet zo.
wat ik me kan herrinderen speelde neres vanaf links tadic in de punt en ziyech op rechts.. niet altijd maar grotendeels en zijn beste wedstrijden volgens mij wel... maar goed tis allemaal niet terug te draaien en daar lag denk ik het probleem ook niet.. op naar midgetland
AkaS
 AkaS - vrijdag 30 oktober 2020 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat ik me kan herrinderen speelde neres vanaf links tadic in de punt en ziyech op rechts.. niet altijd maar grotendeels en zijn beste wedstrijden volgens mij wel... maar goed tis allemaal niet terug te draaien en daar lag denk ik het probleem ook niet.. op naar midgetland
Anthony had op links echt enorm veel balverlies..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 oktober 2020 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2020 - 07:14 schreef AkaS het volgende:

[..]

Anthony had op links echt enorm veel balverlies..
op rechts indd veel beter, en neres vanaf links een assist.. zodoende vroeg ik me ook af waarom ze van hun positie afwaren gehaald waar ze in mijn ogen het beste zijn..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2020 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 21:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat ik me kan herrinderen speelde neres vanaf links tadic in de punt en ziyech op rechts.. niet altijd maar grotendeels en zijn beste wedstrijden volgens mij wel... maar goed tis allemaal niet terug te draaien en daar lag denk ik het probleem ook niet.. op naar midgetland
Neres heeft prima wedstrijden vanaf links gespeeld. Maar de meeste wedstrijden vanaf rechts.

Vorig jaar toen het draaide speelde Ziyech vanaf tien, Promes links en Neres rechts.
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2020 - 09:13   quote  deeplink  
Wat niet wil zeggen dat dit nu niet het beste voor Ajax.
Promes is immers uit vorm.

Echter wordt Tadic het beste gezien vanaf links. En statistisch gezien is dit zelfs wel waar, alleen denk ik dat Neres Tadic Anthony het beste is voor Ajax.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 oktober 2020 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2020 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Neres heeft prima wedstrijden vanaf links gespeeld. Maar de meeste wedstrijden vanaf rechts.

Vorig jaar toen het draaide speelde Ziyech vanaf tien, Promes links en Neres rechts.
ik doelde echt op het succes jaar waarbij ziyech nog vanaf rechts speelde
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 oktober 2020 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2020 - 09:13 schreef remco k het volgende:
Wat niet wil zeggen dat dit nu niet het beste voor Ajax.
Promes is immers uit vorm.

Echter wordt Tadic het beste gezien vanaf links. En statistisch gezien is dit zelfs wel waar, alleen denk ik dat Neres Tadic Anthony het beste is voor Ajax.
ik weet niet of promes uitvorm is of dat die het puur moest hebben van ziyech zijn ballen.. promes zonder ziyech heb ik nog weinig goeds gezien.. maar helemaal eens dat neres tadic anthony het beste is voor dit ajax voorin..
remco k
 remco k - vrijdag 30 oktober 2020 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2020 - 10:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik doelde echt op het succes jaar waarbij ziyech nog vanaf rechts speelde
Toen wisselden ze ook veel van kant en dat was voornamelijk in de cl dat hij vanaf die kant speelde.

Overigens kan hij dat prima, maar zeggen dat hij zijn betere wedstrijden vanaf daar speelde klopt niet.

Ook als je deze beelden bekijkt, vrijwel alles vanaf rechts en een paar acties vanaf links.

https://youtu.be/pIDaaeE7Hno
p111
 p111 - vrijdag 30 oktober 2020 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 10:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind Haaland wel goed voor Ajax ;-)
Het gaat om het type voetballer,een kleine bewegelijke spits techn/begaafd die zou ik bij Ajax willen zien in mijn ogen is dat Malen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2020 door p111 --
p111
 p111 - vrijdag 30 oktober 2020 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 17:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kregen alle jonge spelers maar eens het respect van jou om grillig te zijn en fouten te kunnen maken.
Mijn favorieten zijn Gravenberch/Taylor/Ekkelenkamp hopelijk is dat voldoende .
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 06 november 2020 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 oktober 2020 - 17:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En waarom denk je dat?
Nou, zoals ik hem zie voetballen bij Jong Ajax, zijn snelheid, het oogt even anders, maar het is en blijft een onderbuik gevoel. Hij moet het laten zien en ik hoop dat hij ook de kans krijgt

Inmiddels kreeg hij even de kans tegen Fortuna waar ik al op gehoopt had ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2020 door Ajax we love you --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5153
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Atalanta Bergamo - Ajax (dinsdag 27 oktober, 21.00 uur) Champions League 2-2









0.0159559