BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
12
 12 - vrijdag 04 februari 2022 - 11:24   quote  deeplink  
dubbelpost

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2022 door 12 --
12
 12 - vrijdag 04 februari 2022 - 11:24   quote  deeplink  
Cziommer tipt Slot als opvolger Schmidt: "Ik meen het serieus"
7:35 – Simon Cziommer adviseert PSV om werk te maken van de komst van Arne Slot nu duidelijk is geworden dat Roger Schmidt na dit seizoen op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging. De zittende trainer van de Eindhovense club maakte zijn besluit om zijn aflopende contract niet te verlengen donderdag bekend.

140623.jpg

Aan tafel bij het ESPN-programma Voetbalpraat was de opvolging van Schmidt gisteravond onderwerp van gesprek. "Ik heb het net gekscherend gezegd, maar ik meen het serieus. Op dit moment is Arne Slot de op een na beste trainer in Nederland. Waarom zou PSV er dan niet alles aan doen om deze trainer in te lijven? Het is toch ook een stap voor hem? Een ander budget, een ander team, Champions League-voetbal...", aldus Cziommer.

De suggestie van de oud-voetballer riep de nodige weerstand op bij tafelgenoten Leo Driessen, Yordi Yamali en Kees Kwakman. "Dan kun je net zo goed proberen Erik ten Hag te halen", opperde Driessen. "Dat is wel lastig omdat Ajax qua prestaties op dit moment een betere club is dan PSV", reageerde Cziommer. "Feyenoord is dat niet. Feyenoord kan niet tippen aan wat PSV de laatste jaren heeft gepresteerd. PSV is de enige club waar op dit moment een trainer zou komen om bij de top te spelen. Ik redeneer vanuit PSV, vanuit de club."

Eerder op de avond gaf Schmidt op het clubkanaal van PSV een toelichting bij zijn besluit om na dit seizoen te vertrekken. "Ik weet dat iedereen op zoek is naar één reden voor mijn vertrek, maar het is het hele pakket. Het heeft niets te maken met het financiële gedeelte, het budget, het perspectief of transfers", zei hij. "Ik heb loyaliteit getoond in de anderhalf jaar dat ik bij PSV zit. Het was nooit een optie om PSV tussentijds te verlaten en mijn vertrek heeft niets te maken met een andere club."

Meerdere trainers worden na het vertrek van Schmidt in verband gebracht met het trainerschap bij PSV. Het Eindhovens Dagblad heeft de namen van Ronald Koeman en Peter Bosz laten vallen, terwijl Phillip Cocu ook een logische keuze lijkt. Voor Ruud van Nistelrooy, die zijn trainerscarrière rustig wil opbouwen, lijkt de vacature te vroeg langs te komen.

Bron: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/397038/cziommer-tipt-slot-als-opvolger-schmidt-ik-meen-het-serieus/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2022 door 12 --
van geil
 van geil - vrijdag 04 februari 2022 - 11:26   quote  deeplink  
Zal Koeman wel worden.
12
 12 - vrijdag 04 februari 2022 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2022 - 11:26 schreef van geil het volgende:
Zal Koeman wel worden.
Zou goed kunnen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 februari 2022 - 11:33   quote  deeplink  
Cziommer hahahah
12
 12 - vrijdag 04 februari 2022 - 12:20   quote  deeplink  
3 clubs (AZ,Fey,PSV) in 3 seizoenen werkt het stigma brood-trainer in de hand. Vermoed dat Arne met het project Feyenoord eerst iets neer wil zetten dat structureel om de titel kan vechten. De stap naar PSV is die uitdaging minder en ik schat in dat Arne al of binnenkort bij veel grotere clubs in het vizier zal liggen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 04 februari 2022 - 12:33   quote  deeplink  
Wie zou de opvolger moeten worden, welke trainer heeft dezelfde visie.
Ik denk zelf , aan zijn assistent ( naam is mij ontschoten) maar die zal in de toekomst wel mee gaan
MMM
 MMM - vrijdag 04 februari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2022 - 11:33 schreef Stylzz het volgende:
Cziommer hahahah
Echt he. Ze nodigen iedereen maar uit tegenwoordig.. Matige speler en zelden op een goede uitspraak te betrappen sinds hij gestopt is.
MMM
 MMM - vrijdag 04 februari 2022 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2022 - 11:26 schreef van geil het volgende:
Zal Koeman wel worden.
Die word eerder bondscoach verwacht ik
van geil
 van geil - vrijdag 04 februari 2022 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2022 - 12:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Die word eerder bondscoach verwacht ik
Nu je het zegt.
Ja, dat zit er dik in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 februari 2022 - 13:17   quote  deeplink  
Denk je? KNVB zal wel wat wrok hebben nog misschien?
van geil
 van geil - vrijdag 04 februari 2022 - 13:42   quote  deeplink  
Misschien, ik weet t niet.
pat
 pat - vrijdag 04 februari 2022 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 februari 2022 - 12:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Die word eerder bondscoach verwacht ik
Zou fraser het worden?
Ik zag zijn intervieuw bij espn waar hij zei een keuze te maken die mensen niet verwachten.

Trouwens zie ik slot niet gaan, die is nog niet klaar
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 februari 2022 - 19:03   quote  deeplink  
Nee, Slot, wacht ook of er een aanlokkelijker aanbod elders komt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 februari 2022 - 17:17   quote  deeplink  
Trainer Arne Slot kan tevreden zijn na de wedstrijd van vandaag. Feyenoord zette stadsgenoot Sparta met 4-0 makkelijk opzij en loopt daardoor drie punten in op nummer twee PSV.

Slot heeft wel iets aan te merken aan de wedstrijd van vanmiddag. ''Ja, toch wel'', lacht de trainer bij ESPN. ''Dat heb ik wel eens vaker aangegeven, maar ik vind dat we er veel te lang over doen om het verschil te maken. Ik vond de 2-0 bij rust geen reële afspiegeling van de krachtsverhoudingen. We hebben daarna nog wel wat kansen gehad om het verschil groter te maken, maar bij 2-0 zit de tegenstander met de rust in de kleedkamer met het idee dat ze bij een goal weer de aansluiting hebben gevonden.''

Hoewel de goal van Guus Til er na rust al snel in lag, was de eerste kans voor Sparta. ''Dat was de kopbal van Dalmau. Maar goed, aan het eind van de rit is dit wel een van onze betere wedstrijden dit seizoen geweest. Als ik naar het eerste half uur van de wedstrijd kijk… Zo goed heb ik Feyenoord nog niet zien spelen dit seizoen. Ik vond het echt indrukwekkend hoe goed we waren. Het tempo aan de bal, de beweging in de ploeg, het los spelen van een tegenstander die met z’n allen voor de goal staan. Het ultieme moment was natuurlijk de 2-0, waarbij we vanaf de keeper opbouwen en binnen een paar seconden scoren. Er waren meerdere van dat soort aanvallen.''

Door de snelle 3-0 stand na rust kreeg Slot de kans om wat nieuwe aanwinsten minuten te laten maken. Zo kregen Patrik Wålemark en Jorrit Hendrix de kans. Is het lekker dat de selectie nu wat breder is geworden? ''Ja, dat is wel lekker. Maar het is ook niet zo dat ik voor de winterstop naast me op de bank keek en dacht: 'Ik kan helemaal niemand inbrengen'. Dat was absoluut niet aan de orde, ik was voor de winterstop ook al zeer tevreden over de selectie die we hadden. We zijn nu inderdaad breder geworden, niet qua aantallen, want daar zijn we misschien wel op achteruit gegaan. Het is nu wel, net als in de zomer, gelukt om kwalitatief sterker te worden. En dat zonder meer geld uit te geven, dat vind ik zelf wel belangrijk om er even bij te zeggen.''

Kökcü

De oefenmeester looft ook Orkun Kökcü, die vandaag weer geweldig speelde. ''Ik vind Orrie het hele seizoen al heel goed. Hij gaat steeds beter spelen, maar in de kritiek die er constant op hem geweest is heb ik me maar in bepaalde mate kunnen vinden. Ik heb altijd gezien dat hij erg belangrijk was voor ons aanvalsspel. Dat hij nu nóg beter is dan in het begin van het seizoen, dat lijkt me overduidelijk.''
Strijd om plek twee

De jacht op nummer twee PSV is nu geopend, geeft Slot aan. ''Ja, zeker. Als je derde staat kijk je natuurlijk altijd eerst naar de ploeg die boven je staat. Je moet alleen ook niet vergeten dat de ploegen onder ons ook constant blijven winnen. Dat betekent dat wij ook daardoor zelf moeten blijven winnen. Het feit dat we nu op één punt van PSV staan is heel prettig, maar het zijn nog veel wedstrijden. PSV heeft met AZ en ajaks al twee hele sterke tegenstanders gehad. Het kan dus ook wel een wat vertekend beeld geven. Maar het feit dat we nu staan waar we staan vind ik volledig terecht als je kijkt naar de manier waarop we voetballen.''


https://youtu.be/GDzgQ5mZtsM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 februari 2022 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 20 februari 2022 - 17:57   quote  deeplink  
Trainer Arne Slot kon zondagmiddag opnieuw tevreden zijn na een wedstrijd van zijn Feyenoord. De Rotterdammers slaagden erin een stugge verdediging open te breken en met 3-1 te winnen van SC Cambuur. Na afloop ging hij tegenover ESPN uitgebreid in op de hoogtepunten van de wedstrijd.

"Het is vrij vervelend dat de eerste de beste keer dat zij in onze zestien kwamen direct een goal opleverde", begon Slot zijn analyse van de wedstrijd. "Daarvoor was het veel investeren, veel rondspelen, veel op hun helft, zonder dat dat tot grote kansen leidde. Het is goed om te zien dat we na hun goal rustig bleven. We speelden tegen een gegroepeerd Cambuur, wat best uitzonderlijk is en misschien een compliment aan ons, maar dat betekent wel dat je erdoorheen moet komen. Door een aantal heel mooie goals is dat gelukt en hebben we uiteindelijk verdiend gewonnen."

Gevraagd naar de mooiste treffer, wees Slot op de eerste Feyenoord-goal die Luis Sinisterra de kruising in knalde. "Of het nu de training of de wedstrijd is, je mikt altijd op die plek, want hij moet zo mooi mogelijk in de kruising. Allebei zaten er strak in, maar aan die van Luis ging ook een fantastische aanname vooraf. En het was de 1-1, dus ook nog een heel belangrijke."

Jahanbakhsh
De goal van Jahanbakhsh was vooral voor hemzelf heel welkom, nadat er eerder ook veel niet lukte bij de aanvaller. "Dat hij soms vaker de bal verliest dan een ander is niet echt iets nieuws. Dat is ook zijn spel. Vandaag had hij ook wat pech. Hij zette Bryan Linssen alleen voor de keeper, maar dat duurde net te lang, waardoor zijn rendement ook achterblijft. We kunnen onze ogen niet sluiten voor het feit dat hij veel balverlies lijdt. Dan is het des te mooier dat hij direct na rust zo'n fantastische goal maakt."

Wålemark
Ook zijn vervanger, Patrik Wålemark, had de nodige kansen op een doelpunt. "Hij had wat heel mooie acties en was dicht bij een goal. Het is voor hem nog lastig om het tempo en de hardheid van een wedstrijd mee te pakken. Daarom is het belangrijk dat hij af en toe speeltijd krijgt, zodat hij zo snel mogelijk daaraan gewend is. Ik zag hem vandaag met enige regelmaat weer echt puffen als hij zijn actie had gemaakt of mee moest verdedigen. Dat is normaal voor een speler in de voorbereiding, maar wijzelf zitten midden in het seizoen. Dat maakt het een uitdaging om hem zo snel mogelijk klaar te hebben voor meer invalbeurten of zelfs een basisplaats."

Aursnes
De laatste speler die ter sprake kwam, was Fredrik Aursnes. De Noor is geschorst voor het duel met AZ na een gele kaart, waar Slot zich behoorlijk boos over maakte. "Dat ging er niet om dat het wel of geen geel was, maar ik zag dat de scheidsrechter veel door liet gaan en een aantal momenten in plaats van geel eerst waarschuwde. Ik zei tegen de vierde official dat dat prima is, maar dat hij dan niet bij de eerste de beste overtreding van ons gelijk geel moest geven. Dat deed hij nu wel, en ook nog bij een speler die op scherp stond." Of hij volgende week vervangen zal worden door Jens Toornstra of door Jorrit Hendrix, wilde Slot nog niet zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 februari 2022 - 14:16   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de optie in het contract van Arne Slot gelicht. De huidige verbintenis met de 43-jarige hoofdtrainer wordt daardoor met één jaar verlengd tot 2024. Tevens licht Feyenoord de optie in het contract van assistent-trainer Marino Pusic, die daarmee nu ook een verlengde verbintenis heeft tot 2024.

Onder leiding van Arne Slot en de vernieuwde technische staf maakt Feyenoord op meerdere vlakken een goed seizoen door. Zo wist Slot de aanvallende speelstijl waar hij bekend om staat te implementeren en werden daarmee goede resultaten geboekt. In de competitie bezet Feyenoord momenteel de derde plaats op minimale achterstand van de nummer twee. Ook werden meerdere spelers dit seizoen geselecteerd voor het nationale elftal van hun land.

Bovendien wist Feyenoord dit seizoen voor het eerst sinds 2014 Europees te overwinteren. Volgende maand mag de club aantreden in de achtste finales van de UEFA Europa Conference League. Feyenoord neemt het daarin op tegen Partizan Belgrado. Op donderdag 10 maart staat allereerst een uitwedstrijd in Servië op het programma, een week later wordt de return in De Kuip afgewerkt.

''Extra uiting van waardering en vertrouwen''
Arne Slot is op zijn beurt blij met het vertrouwen dat uit het nu al lichten van de optie blijkt: ''Voor mij is dit een extra uiting van waardering en vertrouwen. Het is mooi dat de clubleiding, los van de huidige resultaten, juist de groei en het proces waar we mee bezig zijn benadrukt bij het lichten van deze optie. Dat is namelijk voor mij ook waar ik veel voldoening uit haal, omdat we daarmee een basis proberen te leggen voor de komende jaren om op verder door te kunnen bouwen. Bovendien ben ik heel blij dat met eerder het verlengen van het contract van John (de Wolf, red.) en nu ook de verbintenis van Marino de staf waar ik zo fijn mee samenwerk de komende jaren ook bij elkaar blijft.''
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 13:08   quote  deeplink  
Iemand enig idee wat t plan was?
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2022 - 13:10   quote  deeplink  
Faalt vandaag gewoon. Geertruida en Toornstra is lachwekkend.

Fan van Slot maar we mogen best kritisch zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 13:10   quote  deeplink  
Een van de eerste wedstrijden dat Slot het tactisch niet op orde heeft. Raar wedstrijdplan.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 13:11   quote  deeplink  
MAar iemand m voor de wedstrijd gehoord wat t idee erachter was?
ar
 ar - zondag 27 februari 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Ja, event balverlies voorin kon niet worden geoorloofd
ar
 ar - zondag 27 februari 2022 - 13:12   quote  deeplink  
Met een hoofdrol voor Ali in deze
Nou..
van geil
 van geil - zondag 27 februari 2022 - 14:09   quote  deeplink  
Dit kost ons plaats 2.
Enorme miskleun om zo te beginnen.
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2022 - 14:12   quote  deeplink  
Zwaar gefaald.
MMM
 MMM - zondag 27 februari 2022 - 14:15   quote  deeplink  
Donder je nu een keer op met Toornstra op rechtsbuiten en ook Geertruida als rechtsback is lachwekkend.

Tuinkabouter in de spits ook maar gauw mee stoppen
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 14:20   quote  deeplink  
Goed in de spiegel kijken.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 14:21   quote  deeplink  
Klein denken zoals Feyenoord aan de wedstrijd begon.
ar
 ar - zondag 27 februari 2022 - 14:21   quote  deeplink  
Deze is je deels aan te rekenen
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 14:23   quote  deeplink  
Ik had nog vrede met Toornstra kunnen hebben met Pedersen erachter.
Nu had je de traagste rechterkant en technisch minst vaardige van de hele eredivisie, met de vrouwendivisie erbij.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 14:23 schreef Stylzz het volgende:
Ik had nog vrede met Toornstra kunnen hebben met Pedersen erachter.
Nu had je de traagste rechterkant en technisch minst vaardige van de hele eredivisie, met de vrouwendivisie erbij.
Pedersen is gewoon gepasseerd blijkbaar, als er een wedstrijd was dat er ruimte lag voor zijn spel was het deze wel. Dus dat verhaal van Slot over een tactische keuze voor Geert blijkt een beetje gelul te zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 14:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Pedersen is gewoon gepasseerd blijkbaar, als er een wedstrijd was dat er ruimte lag voor zijn spel was het deze wel. Dus dat verhaal van Slot over een tactische keuze voor Geert blijkt een beetje gelul te zijn.
Daarom was ik zo benieuwd waarom deze keuze vandaag.
Ga eens kijken of ik t kan vinden
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
"Aursnes is geschorst, daarvoor hebben we Hendrix opgesteld", begint Slot voor de camera van ESPN. "Toornstra is een combinatie van factoren. Hij vult die positie anders in dan Ali, dat is één. Tweede is dat Jens het de laatste weken tijdens de trainingen en oefenwedstrijden heel goed doet. Ook dat is niets nieuws, je weet wat je aan Jens hebt."

De beslissing om Jahanbakhsh te passeren, was geen gemakkelijke voor Slot. "Ali, los van het feit dat hij wel rendement heeft gehad de laatste weken... Naar mijn beleving heeft hij gewoon niet goed gespeeld, veel balverlies. Dit is nou net geen wedstrijd waarin we ons veel balverlies kunnen veroorloven. Het is altijd lastig om spelers te passeren. Helemaal bij Alireza, die hier (in Alkmaar, red.) zo'n mooie tijd gehad heeft."

Geert is dus gewoon zijn basisspeler nu.
Terwijl in mijn ogen zowel Toornstra als Geert overigens juist ONWIJS veel balverlies leden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 14:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Daarom was ik zo benieuwd waarom deze keuze vandaag.
Ga eens kijken of ik t kan vinden
Wat ik gezien heb, werd Jahanbakhsh gepasseerd vanwege zijn vele balverlies. En een paar wedstrijden eerder gaf Slot aan dat hij Geert beter vindt in de eerste fase van de opbouw. En Pedersen als er meer ruimte ligt en hij de rechterflank kan bestrijken.

Of het gewoon een op een wissels waren, of dat het een specifiek tactisch plan was (om de linkerkant van AZ te ontregelen, wat ook niet echt gelukt is trouwens, nog naast het gegeven dat tot aan de komst van Pedersen alles over links moest), heb ik (nog) niet gelezen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 februari 2022 - 14:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geert is dus gewoon zijn basisspeler nu.
Terwijl in mijn ogen zowel Toornstra als Geert overigens juist ONWIJS veel balverlies leden.
Jup. Daar lijkt het op. Tactisch of een blinde vlek? Maar goed, Slot heeft meer informatie. Hoe dan ook, Pedersen zou m.i. niet eens ter discussie moeten staan op rechtsachter. En Toornstra geen serieuze optie op rechtsbuiten (meer).
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 februari 2022 - 14:38   quote  deeplink  
Walemark Pedersen is een kwestie van tijd denk ik
CobusIII
 CobusIII - zondag 27 februari 2022 - 15:09   quote  deeplink  
We zijn gewoon bestolen deze wedstrijd. Maar los daarvan, snapte de defensieve keuze van Slot niet. Te veel respect voor AZ. Toornstra voegt niks meer toe. ook niet in defensief opzicht. Waldemark kan geen hele wedstrijd spelen, maar toch wel een half uur. Til was wederom matig. Linssen was matig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 19:06   quote  deeplink  
Slot vond Feyenoord goed spelen tot de penalty en de hele tweede helft. En was het niet eens met de voorzichtige kritiek van bv Rijnmond op de tactische aanpassingen. Geeft wel aan dat AZ vanaf de penalty tot de rust oppermachtig was. Penalties waren makkelijk gegeven en bepalend, zonder dat hij dat enorm als excuus gebruikt. Vond dat Feyenoord nog de 2-2 had moeten maken en sprak over een sterke tegenstander.

En ging nog even in waarom Pedersen niet speelde. Hij vond Pedersen iets minder recent en gaf aan dat hij tevreden is over Geert die 1) die is lang rechtsback geweest bij ons en 2) die recent na zijn blessure weer op niveau is en onderdeel is van een winnend Feyenoord dat weinig tegengoals kreeg. Pedersen vond hij wel goed invallen, zit in een categorie spelers die wel goed is en er tegenaan zit, maar dat hij ook keuzes moet maken. En dit specifieke geval heeft hij 2 in zijn ogen goede spelers voor 1 positie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 februari 2022 - 19:17   quote  deeplink  
Ben het in beide gevallen niet helemaal met hem eens. Feyenoord begon met een licht overwicht zonder echt iets te creëren. Het was idd wel zo dat AZ direct scoorde uit de eerste de beste kans. En na rust was Feyenoord ook wel wat beter, maar het bloedde wel een beetje dood, het laatste deel van de wedstrijd had ik geen moment het idee meer dat ie nog ging vallen. Veel kansen waren er ook niet. Feyenoord werd alleen af en toe gevaarlijk uit standaard situaties. En de kansen die er waren waren zo'n beetje allemaal in de 20-25 minuten na rust geloof ik. Geen echte grote kansen ook. AZ kreeg nog wel 3 hele grote (eentje die Bijlow pakt en twee die op het allerlaatst verdedigd worden door Pedersen en Trauner)

En met Geert vs Pedersen blijf ik van mening dat die eerste geen echte back is. En zeker met Toornstra is je rechterflank lam. Ik zie ook wel dat Pedersen iets aan frisheid heeft ingeleverd omdat het seizoen voor hem al langer duurt dat voor de rest. Maar die is nog steeds goed, ook als je ziet hoeveel hij aan dynamiek brengt bij zijn invalbeurt. En hij voorkomt nog even een 100% goal.
Leuv
 Leuv - zondag 27 februari 2022 - 19:30   quote  deeplink  
Volledig oneens met Slot. Ik zou het kunnen waarderen als hij eerlijk is en zijn ongelijk toegeeft. Geert blundert structureel iedere wedstrijd, staat altijd verkeerd ingedraaid en de tegenstander weet dit. Daarom gaan ze altijd over die kant en laten ze hem de opbouw verzorgen. Dikke Bullshit van die Slot om Pedersen structureel te slachtofferen. Bovendien is het veel leuker kijken met Pedersen. Voor mij is die Geertruida de eerste die verkocht moet worden in de zomer.
van geil
 van geil - maandag 28 februari 2022 - 17:58   quote  deeplink  
Ik denk dat Slot dit gewoon vol blijft houden bij dit soort wedstrijden.
020 uit, bijvoorbeeld.
VVout
 VVout - maandag 28 februari 2022 - 19:56   quote  deeplink  
Is ie al weg?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 februari 2022 - 20:04   quote  deeplink  
Ook als we 4e worden heeft ie het naar behoren gedaan.
VVout
 VVout - maandag 28 februari 2022 - 20:08   quote  deeplink  
Moet gewoon ff terug kijken waar we voor de seizoenstart stonden en verwachten en wat nu.

Mag alleen wel ter rade slaan waarom ie niet gewoon wat meer vertrouwd op Pedersen en Walemark.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 28 februari 2022 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 februari 2022 - 20:08 schreef VVout het volgende:
Moet gewoon ff terug kijken waar we voor de seizoenstart stonden en verwachten en wat nu.

Mag alleen wel ter rade slaan waarom ie niet gewoon wat meer vertrouwd op Pedersen en Walemark.
Daarin is ie niet geheel te volgen. Maar wordt echt een punt als er meer zeperds gaan volgen.
Trouwens, behoudens Utrecht uit is er nog geen wedstrijd geweest waarin we terecht puntverlies opliepen.
Leuv
 Leuv - maandag 28 februari 2022 - 21:25   quote  deeplink  
Het voetbal is gewoon minder leuk zonder Pedersen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 28 februari 2022 - 21:45   quote  deeplink  
Eensert..!!!!!
MMM
 MMM - maandag 28 februari 2022 - 22:36   quote  deeplink  
Ook totaal onbegrijpelijk dat hij moet banken.
van geil
 van geil - maandag 28 februari 2022 - 22:45   quote  deeplink  
Ik snap wel meer niet.
Dat hoge druk zetten is al 3 maanden weg.
Linssen.
Geertruida als back.
Hendrix.
Tactisch verdedigend, ipv aanvallend.
Late wissels.
Leuv
 Leuv - zaterdag 05 maart 2022 - 11:05   quote  deeplink  
van Wonderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0140981