BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 17 juli 2021 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2021 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Een snelle (centrum)verdediger halen lijkt misschien wel nóg belangrijker... "Het kan ook met minder snelle verdedigers. Ik ben ook niet bang om achterin één tegen één te komen, maar dan moet er wel druk op de bal zijn. Ik vond het erg vervelend voor de verdedigers van Feyenoord dat ze in het verleden vaak moesten horen dat zij niet in grote ruimtes konden spelen. De zes spelers daaromheen hebben daar ook een belangrijke rol in. Als de achterste vier rond hun eigen zestienmetergebied blijven spelen, wordt het speelveld enorm."

Dit is t precies. Verdedigen begint zodra je de bal kwijt bent.
Is ook precies hoe Slot zijn teams laat voetballen, alles met zijn allen, en niet per linie.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 17 juli 2021 - 10:03   quote  deeplink  
Kost wel heel veel energie, maar ja je kan 5x wisselen
Ik denk dat je tegen een paar dompers op gaat lopen, en dan is de vraag in hoeverre kunnen we het geduld opbrengen......
kenny
 kenny - zaterdag 17 juli 2021 - 11:18   quote  deeplink  
eens , we gaan tegen dompers aanlopen het hoort wel bij de omslag die onze club wil gaan maken ,
dit jaar mogen we niks verwachten wat we wel mogen verwachten is ontwikkeling van spelers en van het elftal en zo weer waarde creeren op het veld , dan komen de successen in de toekomst weer vanzelf
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:43   quote  deeplink  
Eens hoor.
MMM
 MMM - donderdag 22 juli 2021 - 20:41   quote  deeplink  
Hele fijne uitstraling.
MMM
 MMM - vrijdag 23 juli 2021 - 11:40   quote  deeplink  
Geef hem de tijd. Na 3 weken kun je nog geen wonderen verwachten.

Hup Slot.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:40 schreef MMM het volgende:
Geef hem de tijd. Na 3 weken kun je nog geen wonderen verwachten.

Dus nog geen slotje?
VVout
 VVout - vrijdag 23 juli 2021 - 11:44   quote  deeplink  
Hup Slot en heel Feyenoord, kan alleen maar beter gaan als we het de tijd geven zo.
kenny
 kenny - vrijdag 23 juli 2021 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 11:40 schreef MMM het volgende:
Geef hem de tijd. Na 3 weken kun je nog geen wonderen verwachten.

Hup Slot.
helemaal mee eens , daarbij komt nog dat er spelers moeten vertrekken en komen , selectie is totaal niet op orde
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 23 juli 2021 - 11:45   quote  deeplink  
Ik heb veel vertrouwen in deze man. Hij heeft in ieder geval een visie waarin hij gelooft. Denk ook dat de leiding hem de tijd gaat geven om zijn gewenste speelstijl erin te krijgen.

Zou wel handig zijn als hij er nog een paar betere spelers (spits!) bijkrijgt.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 juli 2021 - 11:45   quote  deeplink  
Blijft wel rustig, en had gewoon een goede spel analyse
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 23 juli 2021 - 18:47   quote  deeplink  
Slot weet zelf ook wel dat we met de huidige selectie geen potten breken.
Vertrouwen moet groeien, verlies in deze periode is funest.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 juli 2021 - 19:30   quote  deeplink  
Geloof in goede intenties van Slot, maar het geduld bij de club en haar supporters……
kenny
 kenny - vrijdag 23 juli 2021 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 juli 2021 - 19:30 schreef FR-Henk het volgende:
Geloof in goede intenties van Slot, maar het geduld bij de club en haar supporters……
hoop echt dat de supporters het ook gaan inzien en Slot de tijd gaan geven , we hebben nu eindelijk een goede trainer met een goede visie daarbij komt hij tijdens interviews ook goed en eerlijk over
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 24 juli 2021 - 11:19   quote  deeplink  
hij moet de tijd krijgen plus een paar versterkingen maar dat zal nog niet meevallen zonder geld.
en als hij er een team van weet te maken die alles voor elkander over heeft dan kunnen ze nog wel eens gaan verrassen niet altijd de beste spelers winnen maar vaak het beste team!!!!
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 24 juli 2021 - 11:19   quote  deeplink  
hij moet de tijd krijgen plus een paar versterkingen maar dat zal nog niet meevallen zonder geld.
en als hij er een team van weet te maken die alles voor elkander over heeft dan kunnen ze nog wel eens gaan verrassen niet altijd de beste spelers winnen maar vaak het beste team!!!!
kenny
 kenny - zaterdag 24 juli 2021 - 11:31   quote  deeplink  
we moeten vooral nergens op rekenen dit seizoen , dit seizoen staat voor ontwikkelen van spelers en team
kampioen wordt je niet daar zijn 020 en psv te goed voor en wat maakt het uit of we nu 3de of 4de worden
vind het belangrijker om te gaan zien hoe het voetbal beter en attractiever wordt en hoe de jonge gasten zich gaan ontwikkelen
VVout
 VVout - zaterdag 24 juli 2021 - 11:44   quote  deeplink  
We zijn al bang dat de douche koud is, terwijl de kraan nog open gedraaid moet worden.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 juli 2021 - 11:48   quote  deeplink  
Soooow, dat wordt een big size tegel.
VVout
 VVout - zaterdag 24 juli 2021 - 13:12   quote  deeplink  
:)
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 24 juli 2021 - 15:43   quote  deeplink  
Ik ga vast een zaag kopen
van geil
 van geil - zaterdag 24 juli 2021 - 15:50   quote  deeplink  
Ik heb mijn hakbijl ingevet .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 juli 2021 - 17:32   quote  deeplink  
Arne Slot ziet vooruitgang bij Feyenoord. De trainer is na afloop van de verloren wedstrijd tegen PAOK vooral kritisch op simpel balverlies tijdens opbouwmomenten. Dat moet er volgens Slot zo snel mogelijk uit.

''Ik vind in de algemeenheid dat we nog te veel en te makkelijk de bal verliezen. Tussendoor laten we af en toe wel leuke aanvallen zien, maar dan gaan we ook nog ballen op plekken verliezen dat het gelijk een tegendoelpunt kan kosten. Sinisterra speelde zich goed onder de druk vandaan bijvoorbeeld. Hij kon openen naar de andere kant, maar dan volgt een hele slordige pass.''

''Ik moet zeggen dat ik de eerste helft best goede aanvallen heb gezien'', vervolgt Slot de wedstrijd in gesprek met ESPN. ''Ook een aantal kansen gecreëerd en gescoord uit een standaardsituatie, die hadden we afgelopen donderdag veel en daar kwam geen rendement uit. Vandaag heb ik een mooie goal eruit gezien en een goede kopbal. Daarna creëren we nog vier goede kansen, maar daar scoren we niet uit. Dat is ons de laatste weken vaker overkomen.''

''Het is nu zaak om balverlies uit hele simpele opbouw situaties uit ons spel te krijgen'', vertelt Slot, die aangeeft genoten te hebben van diverse talenten. ''De tweede helft heb ik een aantal lichtpuntjes gezien. Dat vond ik wel heel leuk. Spelers die op jonge leeftijd zo brutaal durven te spelen.''
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 juli 2021 - 20:18   quote  deeplink  
Wisselen!
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 20:33   quote  deeplink  
Aan het zakken voor zijn 1e test
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2021 - 20:37   quote  deeplink  
Ik beoordeel Slot nog niet.

Dit proces gaat maanden nodig hebben, misschien wel jaren voor de club in zijn totaliteit. Feyenoord is ziek, dit repareer je niet in een paar weken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 juli 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:37 schreef MMM het volgende:
Ik beoordeel Slot nog niet.

Dit proces gaat maanden nodig hebben, misschien wel jaren voor de club in zijn totaliteit. Feyenoord is ziek, dit repareer je niet in een paar weken.
Nee hij mag hier ook niet op beoordeelt worden,kost idd tijd
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:37 schreef MMM het volgende:
Ik beoordeel Slot nog niet.

Dit proces gaat maanden nodig hebben, misschien wel jaren voor de club in zijn totaliteit. Feyenoord is ziek, dit repareer je niet in een paar weken.
Die tijd krijgt niemand bij onze club
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2021 - 20:50   quote  deeplink  
Zal moeten.
Of je moet vijf trainers in een jaar willen verslijten
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:50 schreef Stylzz het volgende:
Zal moeten.
Of je moet vijf trainers in een jaar willen verslijten
Zal eerder gebeuren ja
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2021 - 20:51   quote  deeplink  
Wat Stylzz zegt.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:51 schreef MMM het volgende:
Wat Stylzz zegt.
Ik snap dat 't nodig is. Maar denk jij echt dat Slot mag blijven als je 12e eindigt? Geloof er niks van.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2021 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:52 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik snap dat 't nodig is. Maar denk jij echt dat Slot mag blijven als je 12e eindigt? Geloof er niks van.
Ik geloof eerder dat ie zelf opstapt
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2021 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:52 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik snap dat 't nodig is. Maar denk jij echt dat Slot mag blijven als je 12e eindigt? Geloof er niks van.
Vrees van niet en dat zou ook wel erg laag zijn hoor 12e, dat zie ik niet gebeuren.

Ik gun Slot nog wat spelers. Ik heb vertrouwen in hem en hoop dat hij het gaat maken.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Vrees van niet en dat zou ook wel erg laag zijn hoor 12e, dat zie ik niet gebeuren.

Ik gun Slot nog wat spelers. Ik heb vertrouwen in hem en hoop dat hij het gaat maken.
Ik ook. Maar de rust waarin hij zou moeten werken is er bij ons eigenlijk nooit geweest.
kenny
 kenny - donderdag 29 juli 2021 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Vrees van niet en dat zou ook wel erg laag zijn hoor 12e, dat zie ik niet gebeuren.

Ik gun Slot nog wat spelers. Ik heb vertrouwen in hem en hoop dat hij het gaat maken.
eens , ligt niet aan slot , hij kan niet van oud ijzer goud maken , ga er maar aanstaan met zo'n drama selectie
MMM
 MMM - donderdag 29 juli 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:57 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik ook. Maar de rust waarin hij zou moeten werken is er bij ons eigenlijk nooit geweest.
Dat is zo.

Maar Slot is geen lafaard. Anders ga je niet van AZ, wat een veel beter elftal heeft, naar Feyenoord. Hij houd van uitdagingen las ik in zijn interview, nou dit is er 1.
van geil
 van geil - donderdag 29 juli 2021 - 21:17   quote  deeplink  
doe maar eventjes wisselen voordat de pleuris uitbreekt
MightyAce
 MightyAce - donderdag 29 juli 2021 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 21:00 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat is zo.

Maar Slot is geen lafaard. Anders ga je niet van AZ, wat een veel beter elftal heeft, naar Feyenoord. Hij houd van uitdagingen las ik in zijn interview, nou dit is er 1.
Dat zeker.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 juli 2021 - 22:57   quote  deeplink  
Prima om zelf t boetekleed aan te trekken mbt Fer. Maar is dolblij met zijn kale broer nu denk ik
Joszef Kiprich
 Joszef Kiprich - donderdag 29 juli 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 22:57 schreef Stylzz het volgende:
Prima om zelf t boetekleed aan te trekken mbt Fer. Maar is dolblij met zijn kale broer nu denk ik
En wij zijn allen net zo dolblij
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 juli 2021 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee hij mag hier ook niet op beoordeelt worden,kost idd tijd
Zo is het
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 juli 2021 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:50 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die tijd krijgt niemand bij onze club
We heten niet allemaal MightyAce..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 juli 2021 - 23:35   quote  deeplink  
Arne Slot is opgelucht na afloop van de wedstrijd tegen FC Drita. De trainer had vooraf niet verwacht dat het zo moeizaam zou gaan om de volgende ronde te bereiken. De return was tot de laatste seconden spannend. ''Het was geen saaie wedstrijd'', concludeert Slot dan ook in gesprek met ESPN.

''Ik had dit vooraf niet verwacht, omdat je inschat dat je tegen deze tegenstander wel wat eenvoudiger doorgaat. Als je dan ziet van hoe ver het moet komen en het geluk dat je hebt gehad... Ik weet niet of het alleen met geluk te maken heeft, want we hebben natuurlijk ook een fantastische keeper. Ik vond dat we een goede mentaliteit in het team hadden. Ondanks de achterstand vechten we ons terug met een beetje geluk en fantastisch dat de supporters achter ons bleven staan. Dat zorgde ervoor dat we uiteindelijk door zijn.''

Slot zag wederom veel fouten en neemt zijn aanvoerder in bescherming. ''Leroy Fer gaat bij de tweede goal in de fout, maar ik wil hem in bescherming nemen. Deze trainer kiest ervoor om hem rechts centraal te zetten omdat hij tot vandaag geen andere opties had. Dan heeft hij denk ik vier weken geleden gehoord dat hij rechtercentrale verdediger werd en daar heeft die zijn hele leven niet gespeeld. Dan maak je fouten en vorige week vond ik hem echt uitstekend spelen zonder bal. Vandaag was hij daarin wat ongelukkig.''
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 juli 2021 - 23:53   quote  deeplink  
R()b
 R()b - vrijdag 30 juli 2021 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 juli 2021 - 20:59 schreef kenny het volgende:

[..]

eens , ligt niet aan slot , hij kan niet van oud ijzer goud maken , ga er maar aanstaan met zo'n drama selectie
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 01 augustus 2021 - 18:44   quote  deeplink  
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 augustus 2021 - 10:21   quote  deeplink  
Arne Slot ziet een positieve kant van het feit dat Feyenoord stroef op gang komt in het nieuwe seizoen. De coach stelt dat het trainersvak wel heel gemakkelijk zou zijn als de zaken nu voorspoedig liepen bij de Rotterdammers.

"Nee, het gaat nog niet altijd fantastisch", wordt een lachende Slot voor het duel met FC Luzern geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Maar eigenlijk ben ik daar ook blij om. Want als het in zo'n kort tijdsbestek al fantastisch zou gaan, zou dat betekenen dat het trainersvak wel erg makkelijk zou zijn."

"Ik ben het met de criticasters eens die vinden dat we tegen FC Drita heel slecht verdedigd hebben, maar ik durf ook te zeggen dat die wedstrijd niet overeenkomt met het beeld dat ik dagelijks op trainingen zie", gaat Slot verder. "Geloof me: Feyenoord kan nog zóveel beter, zeker nu Trauner erbij is en Alireza Jahanbakhsh steeds fitter wordt. Dat gaan we tegen Luzern laten zien."

Slot merkt dat de druk groot is in Rotterdam. "En dat móet ook bij een topclub. Maar ik voel vooral heel veel begrip", stelt hij. "Van technisch directeur Frank Arnesen, van de supporters; van iedereen eigenlijk. Logisch ook, denk ik. Want we komen natuurlijk wel ergens vandaan, hè. En dan doel ik niet alleen op dit seizoen, maar ook op het voorgaande.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 05 augustus 2021 - 10:32   quote  deeplink  
Slot is aards.
Bevalt me.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 05 augustus 2021 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 augustus 2021 - 10:32 schreef FR-Henk het volgende:
Slot is aards.
Bevalt me.
Echt wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0560522