BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 22 augustus 2021 - 17:03   quote  deeplink  
Ik denk dat Bijlow echt al bijna 10 goals voorkomen heeft met waanzinnige reddingen
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2021 - 17:06   quote  deeplink  
Daar staat ie voor ook
van geil
 van geil - zondag 22 augustus 2021 - 17:07   quote  deeplink  
Uiteraard .
Maar pakt echt veel ballen die de keepers van de concurrentie niet hebben

Is wel n wapen hoor .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 augustus 2021 - 17:27   quote  deeplink  
Na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles is het de vraag hoe het met Marcos Senesi gaat. De Argentijn heeft zelf aan Arne Slot aangegeven dat het wel meevalt. De trainer is voorzichtig en wacht morgen eerst de resultaten af.

''Senesi vertelde net zelf dat het wel meeviel'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. ''Dat het niet ernstig was, maar dat zeggen spelers altijd na een wedstrijd. We zullen morgen wel zien hoe het ervoor staat. Zo snel eruit is natuurlijk geen goed teken.''

Slot hield geen rekening met een blessure bij de verdediger, die juist een van de fitste spelers is uit de selectie. ''Hij heeft vorig seizoen alles gespeeld bij Feyenoord. Daar hadden we dit jaar een klein beetje op ingetekend, dat die dat weer ging doen. Maar goed, dat kan nog steeds. We moeten even afwachten.''

Senesi zal bij een blessure natuurlijk vervangen worden, maar Slot vindt de vervangers niet aan de Argentijn kunnen tippen. ''Het maakt natuurlijk wel uit. Anders had ik Wouter of Ramon wel in de basis gezet. Ik speel liever met Marcos, maar deze twee jongens hebben het prima ingevuld. De keuze voor Wouter was niet heel ingewikkeld. Ramon heeft gisteren 90 minuten met Onder 21 gespeeld. Hij vulde het prima in. Op één moment na natuurlijk. Hij verloor de bal in de zestien waar een grote kans uit kwam.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 augustus 2021 - 17:35   quote  deeplink  
0-F25-B9-A9-45-C4-4-B06-80-B5-82-CC164187-C1.jpg

Arne Slot heeft veel stof om over na te denken na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles. De trainer zag zijn ploeg een stuk minder spelen in de thuiswedstrijd, die uiteindelijk met 2-0 werd gewonnen. Slot wil na afloop nog niet aangeven of hij zijn ideale formatie op het middenveld heeft gevonden.

''Nee, dat kan ik nu nog niet zeggen. Fredrik is heel kort bij ons. Hij moest een week geleden gelijk starten omdat Alireza geblesseerd was. Over het algemeen kies ik vaak voor dezelfde jongens'', vertelt Slot in gesprek met ESPN. ''Zeker als ik daar tevreden over ben en als er geen aanleiding is om dat te veranderen. Hij kan goed spelen op de positie van Jens, maar Jens is een van mijn fitste spelers. Dus voor vandaag vond ik het heel logisch om dezelfde jongens weer op te stellen.''

''Helaas hadden ze niet exact dezelfde energie als afgelopen donderdag. Je kan zeggen dat het vermoeidheid is, maar als je ziet hoe ze de tweede helft toch nog gelopen hebben om kansen te creëren. Die hebben we veel gehad. Daarom vond ik het vandaag wel een mooie overwinning, omdat de afgelopen weken de eerste, tweede of derde kans erin ging. Nu hadden we zeven kansen nodig. Het was dus mooi om te zien, nadat ze zoveel hebben gegeven, dat ze de tweede helft nog zoveel kunnen pushen om de 1-0 en 2-0 te maken.''

Slot heeft in de rust aangegeven om vooral via de vleugels te spelen. ''Ik vond dat we de eerste helft een aantal keer te geforceerd op zoek gingen door het midden. Dat deden we de tweede helft ook nog een keer, waar de grootste kans van Go Ahead uiteindelijk uit voortkwam. Dus hebben we de nadruk gelegd om via de zijkanten te spelen. De tweede helft vond ik ons beter aan de bal. We hebben veel kansen gecreëerd, alleen was het vrij vervelend dat we lang moesten wachten totdat de eerste erin ging.''

Bryan Linssen
De aanvaller krijgt na zijn twee goals de complimenten van de trainer. ''Linssen heeft al op allerlei manieren gescoord. Hij vult het echt heel goed in. Hij maakt goals en levert assists en levert samen met Guus Til enorm veel arbeid. Bryan is een slimme speler, die elk seizoen weer goed is voor de nodige goals.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 augustus 2021 - 18:44   quote  deeplink  
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 25 augustus 2021 - 10:25   quote  deeplink  
Heerlijk hoe hij de ploeg laat spelen. Het plezier straalt er van af.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 augustus 2021 - 12:23   quote  deeplink  
https://nos.nl/l/2395163
VVout
 VVout - vrijdag 10 september 2021 - 20:43   quote  deeplink  

https://youtu.be/hfVZKtXr5oQ

Word ik weer helemaal rustig van na al dat gezwam van diverse media.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 september 2021 - 00:34   quote  deeplink  
Leuk en terecht dat ie Justin aanvoerder maakt.
MMM
 MMM - zaterdag 11 september 2021 - 08:20   quote  deeplink  
Jens eerste aanvoerder.

Als dat maar niet betekent dat hij vaste basisspeler is.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 september 2021 - 09:20   quote  deeplink  
Waarschijnlijk. Tot iemand aantoonbaar beter is.
En dat hebben we nog niet gezien
VVout
 VVout - zaterdag 11 september 2021 - 11:38   quote  deeplink  
Heerlijk toch als logica te volgen is.
MMM
 MMM - zaterdag 11 september 2021 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 08:20 schreef MMM het volgende:
Jens eerste aanvoerder.

Als dat maar niet betekent dat hij vaste basisspeler is.
Aursnes, laat het maar zien.
van geil
 van geil - zaterdag 11 september 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 11:43 schreef MMM het volgende:

[..]

Aursnes, laat het maar zien.
Die vind ik tot nu echt niks .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2021 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 11 september 2021 - 14:21   quote  deeplink  
Heeft ook al echt veel minuten gemaakt...
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 11 september 2021 - 14:21   quote  deeplink  
Heeft ook al echt veel minuten gemaakt...
van geil
 van geil - zaterdag 11 september 2021 - 14:56   quote  deeplink  
Dat niet inderdaad , maar mijn eerste indruk is dat .
VVout
 VVout - zaterdag 11 september 2021 - 16:13   quote  deeplink  
Eerste indruk viel me ook niets buitengewoons op, maar het is ook geen buitengewone transfer waar je het direct mag verwachten. Hoop gewoon dat het met de tijd er uit komt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 11 september 2021 - 18:08   quote  deeplink  
Aursnes doet veel zonder bal, om dat te kunnen beoordelen moet je erbij zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 september 2021 door Gerard_FR --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 september 2021 - 18:24   quote  deeplink  
Op de bank dan
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 11 september 2021 - 18:29   quote  deeplink  
Ik sowieso, languit
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 september 2021 - 18:58   quote  deeplink  
De indruk bestaat dat de eerste indruk meer een narcistische afdruk is die uiteindelijk beter als opdruk op een cheap t-shirt thuis hoort.
VVout
 VVout - zaterdag 11 september 2021 - 19:48   quote  deeplink  
Dat zijn 2 tegeltjes HenkerT
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 september 2021 - 20:15   quote  deeplink  
;)
van geil
 van geil - woensdag 15 september 2021 - 12:20   quote  deeplink  
Als je zo'n krappe selectie hebt met onervaren spelers op de bank.
Dan is veel wisselen t antwoord !
Doe je dat niet , dan moeten straks die jongens 90 minuten aan de bak zonder basis .
Dat wordt n ramp .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door van geil --
Nibke 7
 Nibke 7 - woensdag 15 september 2021 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 08:20 schreef MMM het volgende:
Jens eerste aanvoerder.

Als dat maar niet betekent dat hij vaste basisspeler is.
Nee natuurlijk niet, een eerste aanvoerder haal je als eerste uit de basis.
MMM
 MMM - woensdag 15 september 2021 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 13:14 schreef Nibke 7 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, een eerste aanvoerder haal je als eerste uit de basis.
Bedankt voor je bijdrage.
pat
 pat - woensdag 15 september 2021 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 13:16 schreef van geil het volgende:

[..]

Die vind ik tot nu echt niks .
ik wel geile, ik zie wel dat hij meer heeft... handelingssnelheid mag hoger maar wel een bijtertje
pat
 pat - woensdag 15 september 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 13:02 schreef Dirk1 het volgende:

[..]

Potjandorie waar ik op hoop schijnt echt te gaan gebeuren Slot maakt er een TEAM van!!!!
wat fijn dat je het zo eens bent met jezelf :))
van geil
 van geil - woensdag 15 september 2021 - 18:56   quote  deeplink  
Bijlow
Pedersen Senessi Trauner Malacia
Toornstra Nelson Til Kokcu
Jahan Sini
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 15 september 2021 - 20:13   quote  deeplink  
Slapstick en gieren.
Zo onbeholpen.
MMM
 MMM - zondag 19 september 2021 - 17:00   quote  deeplink  
Lang geleden dat ik zo gelukkig was met de 3 punten.

Dankje wel trainer.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 19 september 2021 - 17:06   quote  deeplink  
Geeft aan dat het, onder meer, bewust de tactiek was PSV een hoop vuile meters te laten maken, ook de wedstrijden tegen AZ en Sociedad in het achterhoofd. Door een overtal te creëren op het middenveld een hoop lopers op te stellen.

PSV'ers gaven aan met dit alles moeite mee te hebben gehad vandaag.

Duidelijk deze pot naar zijn hand kunnen zetten. Al moet het op veld gebeuren, zoals hij zelf ook zei.
van geil
 van geil - zondag 19 september 2021 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 september 2021 - 20:13 schreef FR-Henk het volgende:
Slapstick en gieren.
Zo onbeholpen.
Slot won erdoor , met 0-4 .
Prima meegelezen Arne .
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 september 2021 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 18:13 schreef van geil het volgende:

[..]

Slot won erdoor , met 0-4 .
Prima meegelezen Arne .
4 mans middenveld ja.
Waarde Linssen nog eens bevestigd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 19 september 2021 - 18:29   quote  deeplink  
Slot toont zich in deze wedstrijd een geweldig tacticus.
Hoog druk zetten en meer verdedigend, afwachtend staan als situatie dat vraagt. Ruimtes kwamen 2e helft.

Psv heeft daarnaast amper een uitgespeelde kans gerealiseerd.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 september 2021 - 21:35   quote  deeplink  
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 19 september 2021 - 22:32   quote  deeplink  
Bedankt dat je ons weer laat genieten Arne!
ar
 ar - zondag 19 september 2021 - 23:05   quote  deeplink  
Goed bezig kale
MMM
 MMM - vrijdag 24 september 2021 - 15:14   quote  deeplink  
Ook prettig om naar hem te luisteren.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 25 september 2021 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 september 2021 - 15:14 schreef MMM het volgende:
Ook prettig om naar hem te luisteren.
Inderdaad, altijd heel helder in zijn uitleg.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 september 2021 - 11:32   quote  deeplink  
PSV-trainer Roger Schmidt liet na de gewonnen wedstrijd tegen Go Ahead Eagles weten dat het de beste tegenstander was tot nu toe in de Eredivisie. Trainer Arne Slot werd gevraagd naar zijn mening over die opmerking, helemaal omdat Feyenoord onlangs nog met 0-4 won van PSV.

"Het zegt mij vooral hoe wij aan het seizoen begonnen zijn", zegt Slot vrijdag op de persconferentie van Feyenoord. "Ik dacht dat wij met Willem II, FC Utrecht, PSV en Heerenveen allemaal ploegen hadden gehad die in de top zes staan."

"Maar dan blijkt dat Go Ahead de beste ploeg was, en die hebben we ook al gehad. Dat zegt veel over onze seizoenstart", zo besluit Slot. Feyenoord neemt het zaterdagavond in De Kuip op tegen NEC Nijmegen. Het duel start om 21.00 uur.
(bron: feyenoordpings)

Slot blijft bij de feiten en houdt het nuchter.
Hij blijft respectvol maar benadrukt evenwel dat Schmidt een idiote vorm van arrogantie toont.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 25 september 2021 - 17:28   quote  deeplink  
Ik vind dat Slot zich beter niet over Schmidt moet uitlaten. Het heeft geen toegevoegde waarde. Concentreer je op je eigen ploeg en laat de resultaten voor zich spreken. Wat Schmidt doet, moet hij weten...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 september 2021 - 01:34   quote  deeplink  
Slot looft Legioen: "Nog niet eerder meegemaakt"

6408-B9-B8-2-A38-42-C7-A7-C0-C2-BCCF0266-EE.jpg

Arne Slot beleefde vanavond waarschijnlijk zijn meest enerverende wedstrijd als Feyenoord-trainer tot nu toe. De oefenmeester zag zijn ploeg een 2-0 voorsprong weggeven, om zich in de absolute slotfase weer terug te knokken en uiteindelijk met 5-3 te winnen. "Ik dacht wel even: ik weet niet of dit nog rechtgedraaid kan worden, maar dan had ik geen rekening gehouden met onze supporters en het karakter van mijn elftal."

Voor Slot, die pas enkele maanden trainer is in De Kuip, was het de eerste keer dat hij Het Legioen op deze manier meemaakte. "Tyrell speelde vandaag zijn honderdste wedstrijd, die heeft dit heel vaak meegemaakt. Ik heb als trainer ook vaker een schitterende sfeer meegemaakt, maar dit als trainer van Feyenoord nog niet."

"Maar ik zou mijn spelers tekort doen om het alleen aan de supporters toe te schrijven", voegde hij daaraan toe. "De jongens zijn vol doorgegaan - ondanks de teleurstelling van de 2-3 - en werden uiteindelijk beloond voor het karakter dat ze getoond hebben. Niet zozeer voor het goede voetbal, maar wel voor hun wilskracht en karakter."

VAR-moment
Toch was het nog even de vraag of de 4-3 van Guus Til wel zou tellen, omdat hier volgens de VAR een overtreding van Bryan Linssen aan vooraf ging. "Toen ik hoorde dat het om een overtreding ging, dacht ik: in die aanval zijn wel 15 overtredingen gemaakt. Dan is het wel heel bijzonder om er één uit te lichten. Ik dacht ook dat de kans dat hij hem afkeurde vrij groot zou zijn, maar hij heeft een goede beslissing gemaakt - zonder dat ik het teruggezien heb", voegde hij daar lachend aan toe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 september 2021 - 01:35   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 september 2021 - 17:14   quote  deeplink  
VVout
 VVout - donderdag 30 september 2021 - 17:37   quote  deeplink  
ARne, bARb, moet niet gekker worden, gaat ie ook al zingen.
van geil
 van geil - donderdag 30 september 2021 - 18:03   quote  deeplink  
Ik zeg , Songfestival !
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 30 september 2021 - 18:15   quote  deeplink  
Slot massaal ophemelen. Stuwt verwachtingen ook zo lekker hoog op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0138499