BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - donderdag 05 augustus 2021 - 23:04   quote  deeplink  
de hand van Slot wordt steeds beter zichtbaar , ben wel erg blij met deze trainer , vanavond was het toch wel lekker al was de tegenstander zeer zwak , feyenoord speelt eindelijk met een idee en we kunnen nog beter denk ik , jahanbaks kan nog een stuk beter , kokcu was vandaag ook goed bezig , pedersen ,trauner goede versterkingen ,
nu nog hopen op een goede spits en middenvelder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door kenny --
R()b
 R()b - donderdag 05 augustus 2021 - 23:09   quote  deeplink  
Heeft amper gezeten volgens mij.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 08 augustus 2021 - 19:52   quote  deeplink  
Arne Slot zag zijn ploeg zondagmiddag een geweldige wedstrijd op de mat leggen tegen Atlético Madrid. Zo goed zelfs dat het tot veel frustratie leidde bij de Spaanse landskampioen. Na afloop kreeg hij zelfs een duw van trainer Diego Simeone.

Voor de camera van ESPN kon Slot er na afloop wel om lachen. "Ik vond het wel een licht overtrokken reactie. Aan de andere kant heb ik ook in de kleedkamer gezegd: als er iets is wat je vandaag van Atlético zou kunnen leren, is het dat ze onder geen enkele omstandigheden willen verliezen. Dat ze zelfs in een oefenwedstrijd zo kwaad kunnen worden."

Slot legde uit wat er gebeurde. "Ik wilde hem een hand geven, maar hij wilde dat niet. Daar moest ik om lachen." Het resulteerde in een duw van de Argentijn. "Als er niemand bij had gestaan, denk ik dat het een groter probleem voor me was geweest", grapte Slot. "Eén op één zou ik hem niet graag tegenkomen."

De wedstrijd
Over de wedstrijd zelf was de oefenmeester uiteraard tevreden. "Ik denk dat het extra vertrouwen geeft richting de komende weken", stelde hij. "Tegelijkertijd weten we dat het in de fase waar we nu in zitten soms goed gaat en soms wat minder. Het is wel fijn dat we een vervolg hebben kunnen geven aan afgelopen donderdag. Ook vandaag hebben we het met een aantal uitstekende aanvallen en een aantal goede drukzetmomenten Atlético zo lastig kunnen maken, dat we zelfs hebben gewonnen."

Niet alleen met de basiskrachten ging dat goed. Ook de veelal jonge spelers die na rust op het veld stonden, maakten het de Europese grootmacht lastig. In het bijzonder lichtte Slot Lennard Hartjes en Antoni Milambo uit. "Die vond ik heel goed spelen, heel brutaal. Het is mooi om te zien dat jonge jongens in een volle Kuip tegen zo'n tegenstander niet met angst spelen, maar juist heel veel de bal willen hebben."

Kökcü
Tot slot ging Slot in op de prestaties van Orkun Kökcü, die deze voorbereiding veel kritiek kreeg. "Het mag beter, maar ik moet wel zeggen dat hij afgelopen donderdag en ook vandaag weer een uitstekende wedstrijd heeft gespeeld. Hij was nauwkeurig aan de bal, maar dat komt ook omdat hij fitter wordt."

"Hij kwam niet fit binnen en is later aangesloten", legde de trainer uit. "Ik denk dat de uitwedstrijd bij Drita een goede les is geweest, dat hij daarmee het besef krijgt dat je fitter terug moet komen. Als hij fit is en in een hoger tempo gaat lopen, heeft hij meer ruimte om vrij te komen en is hij zuiverder aan de bal. Nu hij fitter is, zie je hem ook weer beter spelen."
MMM
 MMM - donderdag 12 augustus 2021 - 21:09   quote  deeplink  
Dit seizoen al meer genoten dan vorig seizoen.
van geil
 van geil - donderdag 12 augustus 2021 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2021 - 21:09 schreef MMM het volgende:
Dit seizoen al meer genoten dan vorig seizoen.
het moet nog beginnen:)

Maar t gaat denk ik zwaar tegenvallen
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 augustus 2021 - 21:50   quote  deeplink  
Wat een onzin.
Nergens op gebaseerd.
van geil
 van geil - donderdag 12 augustus 2021 - 21:54   quote  deeplink  
We zullen zien . Deze selectie is . Ondanks prima gedaan van Arnesen veel te mager .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 augustus 2021 - 21:55   quote  deeplink  
Het is wel wat mager. Het middenveld is inmiddels breed genoeg, maar voorin en achterin zijn er wel wat posities niet dubbel bezet.

Al zal het een hoop schelen als Balde en Geert terug zijn van hun blessures. En er een spits bijkomt.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 augustus 2021 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2021 - 21:54 schreef van geil het volgende:
We zullen zien . Deze selectie is . Ondanks prima gedaan van Arnesen veel te mager .
Eens hoor. Maar zondag weten we al iets meer.
Dit Luzern beetje niveau Willem II en Groningen denk ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 augustus 2021 - 21:57   quote  deeplink  
Maar het lijkt erop dat we een paar maanden hard moeten hopen dat Senesi en Trauner niets tegenkomen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 augustus 2021 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2021 - 21:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Maar het lijkt erop dat we een paar maanden hard moeten hopen dat Senesi en Trauner niets tegenkomen.
Hendriks kan zo maar verrassen daar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 12 augustus 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2021 - 22:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hendriks kan zo maar verrassen daar
Wellicht. Ik hoop het. Hij valt telkens positief op. En toch speelde Fer ipv hem. Maar goed, die jongen is eerste reserve voor 3 posities momenteel.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 12 augustus 2021 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 augustus 2021 - 21:54 schreef van geil het volgende:
We zullen zien . Deze selectie is . Ondanks prima gedaan van Arnesen veel te mager .
Dat is zo.
Slot's aanpak zal veel energie gaan vreten, en met Europees nog meer.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 augustus 2021 - 07:07   quote  deeplink  
Maar ze zijn 10x fitter
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 augustus 2021 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 07:07 schreef Stylzz het volgende:
Maar ze zijn 10x fitter
Jens zei ook al dat 't zwaar is maar enorm leuk spelen. Krijg je ook energie van terug.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 augustus 2021 - 09:38   quote  deeplink  
Eens, maar een brede selectie is noodzaak en daarin is op enige plaatsen nog niet geheel voorzien. Rechtsbuiten bv, rechtsback, spits.
Verschil Alireza met Linssen was bv. Schrijnend.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 13 augustus 2021 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 09:38 schreef FR-Henk het volgende:
Eens, maar een brede selectie is noodzaak en daarin is op enige plaatsen nog niet geheel voorzien. Rechtsbuiten bv, rechtsback, spits.
Verschil Alireza met Linssen was bv. Schrijnend.
Hm, ja, maar dat kon ook zo maar t verschil tussen Linssen en Bozenik zijn.
Ik denk dat Ali zo kan renderen omdat een type als Linssen daar staat. Die creëerde zo veel ruimte.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 augustus 2021 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hm, ja, maar dat kon ook zo maar t verschil tussen Linssen en Bozenik zijn.
Ik denk dat Ali zo kan renderen omdat een type als Linssen daar staat. Die creëerde zo veel ruimte.
Eens, ik ben geen Linssen fan, maar hij is goed zonder bal. Hij blijft gaan, zet druk op de tegenstander en pakt af en toe een goaltje. Bij gebrek aan beter in de spits gewoon laten staan. Totdat de Griek binnen is. Bozenik heeft niet wat Linssen wel kan brengen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 augustus 2021 - 10:26   quote  deeplink  
Allebei volledig eens.
Maar vraag is of dit bij zwaar achterover leunende tegenstanders mogelijk is. Dan is die ruimte er niet en dan wordt het nog lastiger als je creativiteit mist. Gaat me niet om Linssen, maar om brede en redelijk gelijkwaardige selectie op elke positie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 augustus 2021 - 14:31   quote  deeplink  
Het is mooi om te lezen hoe Slot over Fer denkt .
Hij ziet hem dus niet zo zeer als een basisspeler ,maar meer
als een verlengstuk voor de teamspirit in zijn algeheel .
Tja dat is ook goud waard natuurlijk .
Potentiële jeugdtrainer in wording?
kenny
 kenny - vrijdag 13 augustus 2021 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 14:31 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het is mooi om te lezen hoe Slot over Fer denkt .
Hij ziet hem dus niet zo zeer als een basisspeler ,maar meer
als een verlengstuk voor de teamspirit in zijn algeheel .
Tja dat is ook goud waard natuurlijk .
Potentiële jeugdtrainer in wording?
Zou in de toekomst geen gek idee zijn mits hij zelf jeugdtrainer wil worden , is een goede jongen hart op de juiste plaats en heeft de internationale ervaringen om jeugd het een en ander bij te brengen
ar
 ar - vrijdag 13 augustus 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Ik denk een hele goede voor onze club.
Tis wat vroeg weet ik, maar hij heeft een goede uitstraling voor de club(kaal is het gewoon). Duidelijk, rustig en gedachte manier van spelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 13 augustus 2021 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 14:42 schreef kenny het volgende:

[..]

Zou in de toekomst geen gek idee zijn mits hij zelf jeugdtrainer wil worden , is een goede jongen hart op de juiste plaats en heeft de internationale ervaringen om jeugd het een en ander bij te brengen
Als hij zo veel met de jeugd bezig is en de trainer zit dat als iets positiefs
Dan denk ik dat hij er wel aardig geschikt voor is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 augustus 2021 - 17:25   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 augustus 2021 - 18:16   quote  deeplink  
Wat straalt Slot een rust uit. Z'n nuchtere beantwoording bevalt me ook heel erg.
Geen poespas, geen gehakkel, geen poeha, geen achterbaksheden, geen vreemde grijnsjes, kortom, prettige gozer zonder opsmuk.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 13 augustus 2021 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 18:16 schreef FR-Henk het volgende:
Wat straalt Slot een rust uit. Z'n nuchtere beantwoording bevalt me ook heel erg.
Geen poespas, geen gehakkel, geen poeha, geen achterbaksheden, geen vreemde grijnsjes, kortom, prettige gozer zonder opsmuk.
Sinds een dag of twee...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 augustus 2021 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2021 - 19:43 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Sinds een dag of twee...
Toen was ie nog prettiger.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 20:24   quote  deeplink  
Arne Slot is ook het Eredivisieseizoen goed begonnen. In Tilburg zette zijn ploeg een overtuigende prestatie neer en won het met 0-4. Zoals hij de afgelopen weken telkens deed, wilde hij de euforie na de zege wel enigszins temperen.

Dat deed hij toen in het gesprek met ESPN de door corona verstoorde voorbereiding van tegenstander Willem II ter sprake kwam. "Ik vind het goed dat je dat benoemt. Zij hebben een moeilijke aanloop gehad, een van hun belangrijkste spelers (Pol Llonch, red.) was geschorst en ze zijn een aantal spelers kwijtgeraakt. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het de eerste 25 minuten gelijk opging. Sterker nog, dat zij misschien wel de meest dreigende situaties hadden."

Toch was het na 17 minuten Feyenoord dat dankzij Bryan Linssen op voorsprong kwam. "Misschien is dat ook het verschil in kwaliteit. Het was amper een kans, maar Bryan schoot 'm fantastisch binnen. Vanaf dat moment vond ik dat we steeds beter gingen spelen. Ik moet eerlijk zeggen, dat had ik van tevoren ook een beetje verwacht. Als je een uitwedstrijd speelt en er voor het eerst weer mensen in het stadion zijn, dan weet je dat er in het eerste kwartier een hoop strijd zal zijn. Dan is het lekker als die strijd een beetje is opgedroogd en je met 0-1 voor komt te staan."

Aursnes
In Tilburg zag Slot ook zijn nieuwe aanwinst Fredrik Aursnes voor het eerst aan het werk. In dat duel maakte de Noor een goede indruk. "Hij verloor wel de eerste bal, maar hij was niet de enige. Toen er niet alleen bij hem, maar bij meerdere spelers zekerheid aan de bal kwam, gingen we beter spelen. Misschien hadden we wel het ruggensteuntje van de 0-1 nodig." Over de rest van zijn optreden: "Volgens mij heeft hij een prima wedstrijd gespeeld en gedaan wat we ook goed aan hem vinden. Een groot loopvermogen, vaardig, snel aan de bal, makkelijk bewegend en simpel spelen als het nodig is."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 augustus 2021 - 20:33   quote  deeplink  
Arne Slot hoopt zijn selectie nog altijd te versterken in de voorhoede. Waar volgens velen een spits de prioriteit van Feyenoord hoort te zijn, geldt dat voor de trainer echter niet. Mocht de club nog iemand aantrekken, dan zou dat ook een buitenspeler kunnen zijn.

"Ik denk dat er wel behoefte is aan een extra aanvaller", zei Slot na de 0-4 overwinning op Willem II tegenover ESPN. "Als Alireza vandaag niet kan spelen, kies ik ervoor om Jens Toornstra vanaf de rechterkant te laten spelen. Na het eerste kwartier begon hij dat beter in te vullen, maar in een thuiswedstrijd zou dat weer anders zijn. Nu kon hij een beetje tussen de linies komen, maar thuis gaat een tegenstander wellicht inzakken en heb je behoefte aan een echte buitenspeler."

Daarom acht Slot een versterking voor de flanken misschien wel belangrijker dan een spits. "Ik vind dat Bryan het uitstekend invult, ongelofelijk hard werkt voor het team en vandaag ook nog een goal maakt. Uiteraard kijken we op de markt om ons heen, want onze voorhoede is wel wat smal. Dan heb ik het niet specifiek over een spits, maar zeker ook over de buitenkanten. Ik heb vandaag een linksback (Haps, red.) laten invallen als linksbuiten en een rechtshalf op rechtsbuiten laten starten."

Geertruida
De trainer werd ook gevraagd naar de situatie rond Lutsharel Geertruida, die zijn in 2022 aflopende contract nog altijd niet verlengd heeft. "Bij ons is bekend dat hij graag wil verlengen en dat willen wij ook, dus dan ga je er vanuit dat het gaat lukken", reageerde hij. "Als beide partijen er graag uit willen komen, dan is die mogelijkheid er. Aan de andere kant proberen we het al maandenlang. Dan zal toch ook ergens de schoen wringen en dat zit 'm meestal in geld."
ar
 ar - donderdag 19 augustus 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Wat laat je dit elftal goed spelen.
Knappe prestatie,hulde.
van geil
 van geil - donderdag 19 augustus 2021 - 22:07   quote  deeplink  
Genieten .
CobusIII
 CobusIII - donderdag 19 augustus 2021 - 22:14   quote  deeplink  
hoe zou Dick hier naar kijken?
van geil
 van geil - donderdag 19 augustus 2021 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 22:14 schreef CobusIII het volgende:
hoe zou Dick hier naar kijken?
Science fiction .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 19 augustus 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 augustus 2021 - 22:14 schreef CobusIII het volgende:
hoe zou Dick hier naar kijken?
Hoe een trainerswissel uit kan maken.
Bizar veel in dit geval.
MMM
 MMM - donderdag 19 augustus 2021 - 22:22   quote  deeplink  
Weer genoten. Dank trainer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 augustus 2021 - 23:42   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 augustus 2021 - 08:15   quote  deeplink  
Met dank aan AZ heeft hij langere tijd kunnen analyserenn hoe en met wie het anders kan en moet.
Al worden we 4e met dit voetbal, de transferwaarde van het elftal stijgt zienderogen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 augustus 2021 - 11:52   quote  deeplink  
3e vitessen is niet beter, AZ is kut, de enige die roet in het eten zou kunnen gooiene is Utrecht
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 20 augustus 2021 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2021 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:
3e vitessen is niet beter, AZ is kut, de enige die roet in het eten zou kunnen gooiene is Utrecht
Hoe groter de bek bij Utreg hoe harder ze vallen. Elke keer weer.
VVout
 VVout - vrijdag 20 augustus 2021 - 11:56   quote  deeplink  
Kan er geen zinnig woord over zeggen wie er roet in ons eten kan gooien, gewoon gematigd voorlopig kijkend van wedstrijd tot wedstrijd.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 20 augustus 2021 - 12:07   quote  deeplink  
Vindt de commentaren in de media ook leuk, Feyenoord moet het laten zien tegen sterke tegenstanders

Je wint van Willem II waar je elk seizoen problemen mee hebt
,, ,, ,, luzern toch een redelijke competitie in Zwitserland
,, ,, ,, Atletico Spaanse kampioen kwam mij niet over als een b elftal
,, ,, 5-0 van de elfjes
Ik kan het zelf ook niet geloven , ik vind Feyenoord gewoon goed spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 augustus 2021 door piet de paler --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 20 augustus 2021 - 21:00   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=YLEKmIbusl0
ar
 ar - vrijdag 20 augustus 2021 - 22:38   quote  deeplink  
Toffe analyse!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 augustus 2021 - 07:20   quote  deeplink  
Zeker die 20 minuten kijken waard!
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 augustus 2021 - 21:30   quote  deeplink  
Erg leuk om te zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 augustus 2021 - 21:57   quote  deeplink  
Goed gebracht ook
CobusIII
 CobusIII - zondag 22 augustus 2021 - 09:39   quote  deeplink  
Feitelijk spelen ze het Barcalona systeem.....zonder echte spits.
kenny
 kenny - zondag 22 augustus 2021 - 11:57   quote  deeplink  
het is eigenlijk nog steeds niet te geloven hoe we nu spelen en hoe het onder dickie ging , in zo'n korte tijd een team zo te laten spelen is gewoon erg goed , en dan nog te bedenken dat het nog beter kan worden en dat sommige speler zoals bijvoorbeeld jahanbaks nog niet op zijn volle kunnen speelt ,
we gaan een mooi seizoen tegemoet , 020 en psv zijn nog te goed voor ons maar met een goede spits erbij kan het nog gek genoeg lopen al is een kampioenschap uitgesloten
Dirk1
 Dirk1 - zondag 22 augustus 2021 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 juli 2021 - 11:19 schreef Dirk1 het volgende:
hij moet de tijd krijgen plus een paar versterkingen maar dat zal nog niet meevallen zonder geld.
en als hij er een team van weet te maken die alles voor elkander over heeft dan kunnen ze nog wel eens gaan verrassen niet altijd de beste spelers winnen maar vaak het beste team!!!!
Potjandorie waar ik op hoop schijnt echt te gaan gebeuren Slot maakt er een TEAM van!!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2021 - 16:59   quote  deeplink  
Feyenoord heeft nu in de laatste tien officiële duels negen keer de nul gehouden (74 schoten tegen - 2 tegentreffers, thuis tegen Drita)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0148940