BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 13 december 2020 - 11:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij (VoetbalZone)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 11:29   quote  deeplink  
Quincy Promes is zondagochtend door de politie opgepakt voor betrokkenheid bij een steekpartij, zo meldt De Telegraaf. Het incident vond in juli al plaats in een loods in Abcoude. Een familielid van de Ajax-aanvaller raakte zwaargewond en liep onder meer zwaar letsel aan de knie op. Promes had zaterdagavond nog een basisplaats bij Ajax in het met 4-0 gewonnen competitieduel met PEC Zwolle.

Quincy Promes is zondagochtend door de politie opgepakt voor betrokkenheid bij een steekpartij, zo meldt De Telegraaf. Het incident vond in juli al plaats in een loods in Abcoude. Een familielid van de Ajax-aanvaller raakte zwaargewond en liep onder meer zwaar letsel aan de knie op. Promes had zaterdagavond nog een basisplaats bij Ajax in het met 4-0 gewonnen competitieduel met PEC Zwolle.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 11:30   quote  deeplink  
Tja .......... natuurlijk onderzoek afwachten maar als hij nu opgepakt wordt na een onderzoek vanaf juli zal er toch wel een redelijk vermoeden bestaan.
p111
 p111 - zondag 13 december 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Mijn god hoeveel ellende kun je als Ajax hebben wat een drama.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Even wachten met speculeren, maar als dit waar is wil ik dat hij per direct oprot bij ons.

En dan natuurlijk afhankelijk van welke rol hij gespeeld heeft.
p111
 p111 - zondag 13 december 2020 - 11:34   quote  deeplink  
Ik las het net ook hij blijft zeker 3 dagen vast zitten en als hij de dader is dan is het over met zijn voetbal carriere.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:34 schreef p111 het volgende:
Ik las het net ook hij blijft zeker 3 dagen vast zitten en als hij de dader is dan is het over met zijn voetbal carriere.
Geen idee of hij als dader of als betrokkene opgepakt is, gezien een van zijn familieleden ernstig gewond geraakt is.

In het eerste geval praat je over misschien maanden, het andere ga je richting poging doodslag/moord en hebben we het over jaren.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:39   quote  deeplink  
Wel opvallend, want zo scherp is die niet ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen idee of hij als dader of als betrokkene opgepakt is, gezien een van zijn familieleden ernstig gewond geraakt is.

In het eerste geval praat je over misschien maanden, het andere ga je richting poging doodslag/moord en hebben we het over jaren.
Voor hetgeen waarvan hij beschuldigd wordt is de maximale straf 4 jaar. Nu wordt de maximale straf niet altijd gegeven, dus is het afwachten. Maar dat we hem even kwijt zijn lijkt duidelijk. En dan is het natuurlijk afwachten hoe Ajax er verder in staat.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor hetgeen waarvan hij beschuldigd wordt is de maximale straf 4 jaar. Nu wordt de maximale straf niet altijd gegeven, dus is het afwachten. Maar dat we hem even kwijt zijn lijkt duidelijk. En dan is het natuurlijk afwachten hoe Ajax er verder in staat.
tjah ontslaan die handel.. mocht dit waar zijn, er zijn spelers perdirect voor minder volgens mij de laan uitgestuurd...
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor hetgeen waarvan hij beschuldigd wordt is de maximale straf 4 jaar. Nu wordt de maximale straf niet altijd gegeven, dus is het afwachten. Maar dat we hem even kwijt zijn lijkt duidelijk. En dan is het natuurlijk afwachten hoe Ajax er verder in staat.
Daarom, hebben we het over betrokkenheid of wordt hij als (hoofd)dader gezien en is het poging zwaar lichamelijk letsel/doodslag/moord.

Ik vind in het geval van bewezenverklaring dat je als Ajax daar altijd afstand van moet doen.

Wel weer triest nieuws.

En klopt het niet, moet het contract met De Telegraaf per direct ontbonden worden.
p111
 p111 - zondag 13 december 2020 - 11:45   quote  deeplink  
Wat een drama seizoen tot nu toe ,en wat een kutlul die Promes !!
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 11:47   quote  deeplink  
hoezo trouwens een grootfeest in juli.. gezien de corona rommel en dat spelers hier juist extra voorzichtig mee moeten zijn... maar goed dat is achteraf, het incident zelf is erger
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarom, hebben we het over betrokkenheid of wordt hij als (hoofd)dader gezien en is het poging zwaar lichamelijk letsel/doodslag/moord.

Ik vind in het geval van bewezenverklaring dat je als Ajax daar altijd afstand van moet doen.

Wel weer triest nieuws.

En klopt het niet, moet het contract met De Telegraaf per direct ontbonden worden.
in beide gevallen indd straffen... maar hoe ik het lees was het promes die het slachtoffer aanviel..
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:49   quote  deeplink  
Er wordt hem mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg ten laste gelegd

Nou, benieuwd of zijn hechtenis woensdag verlengd gaat worden, dan weet je ook meteen hoe serieus het is.

En wat Warrior al zegt, als dit werk is van bijna een half jaar zal het niet zomaar iets zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:45 schreef p111 het volgende:
Wat een drama seizoen tot nu toe ,en wat een kutlul die Promes !!
tjah... showmannetje... was toch ook al een voorval met zijn straatgangetje in lockdown.. zwaarkut dit
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in beide gevallen indd straffen... maar hoe ik het lees was het promes die het slachtoffer aanviel..
Weten vooralsnog alleen dat die aangehouden is en waarvoor.

De rest moet je gewoon zwijgen!
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:49 schreef Loetje het volgende:
Er wordt hem mishandeling met zwaar lichamelijk letsel tot gevolg ten laste gelegd

Nou, benieuwd of zijn hechtenis woensdag verlengd gaat worden, dan weet je ook meteen hoe serieus het is.

En wat Warrior al zegt, als dit werk is van bijna een half jaar zal het niet zomaar iets zijn.
precies...
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 11:51   quote  deeplink  
Hmm, inmiddels ietsje meer duidelijk voor mij.

Zoals gezegd, de tenlastelegging. Tevens is dit bij een familiefeest inderdaad gebeurd en zou hij het familielid gestoken moeten hebben.

Dat familielid heeft een maand geleden aangifte gedaan.

En verder wederom afwachten
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 13 december 2020 - 12:00   quote  deeplink  
Misschien dat dit de reden was, waarom hij (vaak) minder in vorm was (en is).

Het is echt een zeer vervelende zaak voor Ajax, nu het afwachten blijft of dit ons spel niet in verlegenheid brengt en hoe de zaak verder zal verlopen.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 12:03   quote  deeplink  
wat ik me wel ook afvraag... wist ajax van dit feest in coronatijd, en van dit incident ? of heeft promes dit verborgen gehouden.. benieuwd wat ajax hierover gaat zeggen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:
wat ik me wel ook afvraag... wist ajax van dit feest in coronatijd, en van dit incident ? of heeft promes dit verborgen gehouden.. benieuwd wat ajax hierover gaat zeggen..
Als Ajax van dit incident wist hadden ze Promes waarschijnlijk aangeraden zichzelf al bij de politie te melden nog voordat er aangifte was gedaan. Dus denk niet dat Ajax iets van het feest of het incident heeft af geweten.
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 12:15   quote  deeplink  
Ik heb het ook net gelezen.
Wij zijn er niet bij geweest, dus kunnen wij nog niet oordelen. Maar wat ik gelezen heb, is dat Promes "dader" is. Mocht Promes schuldig worden bevonden, dan zal hij zonder mankeren ontslagen worden door Ajax. Onze club heeft al vaker met dat bijltje gehakt. Een speler die betrokken was bij een vechtpartij kon zijn biezen pakken. Een steekpartij is nog een station verder.
Maar vooralsnog is Promes "maar" verdachte!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 12:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als Ajax van dit incident wist hadden ze Promes waarschijnlijk aangeraden zichzelf al bij de politie te melden nog voordat er aangifte was gedaan. Dus denk niet dat Ajax iets van het feest of het incident heeft af geweten.
mooi dom van hem... we gaan zien wat er naar buiten komt en wat ajax doet...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 12:15 schreef Pietje het volgende:
Ik heb het ook net gelezen.
Wij zijn er niet bij geweest, dus kunnen wij nog niet oordelen. Maar wat ik gelezen heb, is dat Promes "dader" is. Mocht Promes schuldig worden bevonden, dan zal hij zonder mankeren ontslagen worden door Ajax. Onze club heeft al vaker met dat bijltje gehakt. Een speler die betrokken was bij een vechtpartij kon zijn biezen pakken. Een steekpartij is nog een station verder.
Maar vooralsnog is Promes "maar" verdachte!
Ik ben dit topic ook niet gestart om hem te lynchen, maar gewoon ordentelijk en netjes op het nieuws te reageren. Vind afkomst, kleur of welke andere discussie omtrent de speler ook zeker niet nodig.

Ik vind de situatie voor alle partijen gewoon kut, maar we zullen het moeten doen met het nieuws wat naar buiten komt.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 12:48   quote  deeplink  
Training Promes vandaag achter gesloten deuren
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 12:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben dit topic ook niet gestart om hem te lynchen, maar gewoon ordentelijk en netjes op het nieuws te reageren. Vind afkomst, kleur of welke andere discussie omtrent de speler ook zeker niet nodig.

Ik vind de situatie voor alle partijen gewoon kut, maar we zullen het moeten doen met het nieuws wat naar buiten komt.
Ik ben het 100% met je eens hoor. Het was absoluut niet mijn bedoeling om je tot andere gedachten te brengen! Integendeel. Je hebt het echt goed onder de aandacht gebracht. Ik zou het niet anders gedaan hebben.

Ik wilde enkel en alleen mijn mede-forumleden laten weten, hoe Ajax in het verleden met zoiets om is gegaan, toen het alleen maar om een vechtpartij ging. Ik heb overigens geen idee meer wanneer het was en om welke speler het ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 12:48 schreef Loetje het volgende:
Training Promes vandaag achter gesloten deuren
Hahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 12:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het 100% met je eens hoor. Het was absoluut niet mijn bedoeling om je tot andere gedachten te brengen! Integendeel. Je hebt het echt goed onder de aandacht gebracht. Ik zou het niet anders gedaan hebben.

Ik wilde enkel en alleen mijn mede-forumleden laten weten, hoe Ajax in het verleden met zoiets om is gegaan, toen het alleen maar om een vechtpartij ging. Ik heb overigens geen idee meer wanneer het was en om welke speler het ging.
Volgens mij, als ik het goed herinner ging dat toen om 2 of 3 jeugdspelers uit de A! of B-jeugd. Er zijn toen inderdaad spelers weggestuurd.
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 13:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens mij, als ik het goed herinner ging dat toen om 2 of 3 jeugdspelers uit de A! of B-jeugd. Er zijn toen inderdaad spelers weggestuurd.
Jaaaa! Nu weet ik het weer gap! Je hebt een prima geheugen.
Simpelweg contract moeten inleveren en ontslagen.
Mocht (!) Promes officieel worden aangeklaagd, dan wacht hem zonder pardon hetzelfde.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 13:33   quote  deeplink  
Daar zat volgens mij El Azzouzi bij, kan dat?
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 13 december 2020 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 13:33 schreef Loetje het volgende:
Daar zat volgens mij El Azzouzi bij, kan dat?
Die gedachten had ik namelijk ook, maar ik twijfelde.
remco k
 remco k - zondag 13 december 2020 - 13:45   quote  deeplink  
Zakaria El Azzouzi, Ashraf El Mahdioui en Samet Bulut,

In 2015 hebben ze een agente mishandeld.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 13:46   quote  deeplink  
El Mahdioui wist ik niet. Bulut had ik kunnen weten.

Maar die zijn er allemaal uitgegooid toen, toch?
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 13:49   quote  deeplink  
Hij kan in ieder geval hoe dan ook in het Oranje deze zomer ;-)
Eide
 Eide - zondag 13 december 2020 - 13:56   quote  deeplink  
Wat een verhaal. Onderzoek afwachten maar geen goed nieuws.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 december 2020 - 13:56   quote  deeplink  
Laten we niet op de berichten voor uit lopen, maar hoe triest is dit..
Het verklaart misschien wel dat hij niet in vorm was, dat hij niet vrij in z'n bolletje rond liep.
Eide
 Eide - zondag 13 december 2020 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 13:46 schreef Loetje het volgende:
El Mahdioui wist ik niet. Bulut had ik kunnen weten.

Maar die zijn er allemaal uitgegooid toen, toch?
Nee, ze zijn geschorst geweest maar niet weggestuurd. Bulut's contract is uiteindelijk niet verlengd. De anderen zijn nooit doorgebroken.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 14:21   quote  deeplink  
En inmiddels snap ik ook zijn manier van juichen. Wil niet herkenbaar in beeld komen he
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 13:49 schreef Loetje het volgende:
Hij kan in ieder geval hoe dan ook in het Oranje deze zomer ;-)
hahaha zoveel whatsapp shit al gehad.. onderanderen die..
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 14:34   quote  deeplink  
https://axed.nl/quincy-promes-gearresteerd-na-grote-vechtpartij-op-ibiza/

eigenlijk heb ik deze nooit geweten..
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 14:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha zoveel whatsapp shit al gehad.. onderanderen die..
Lekker man, zorgt dat je nuchter blijft
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 14:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lekker man, zorgt dat je nuchter blijft
zeker zeker
Eide
 Eide - zondag 13 december 2020 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 14:21 schreef Loetje het volgende:
En inmiddels snap ik ook zijn manier van juichen. Wil niet herkenbaar in beeld komen he
Pro-mes he.
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 16:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Pro-mes he.
Haha. Humor!!
remco k
 remco k - zondag 13 december 2020 - 17:08   quote  deeplink  
Volgens zijn advocaat zou Promes op die betreffende dag daar uberhaubt niet zijn geweest en werkt hij volledig mee aan het onderzoek.
Eide
 Eide - zondag 13 december 2020 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Volgens zijn advocaat zou Promes op die betreffende dag daar uberhaubt niet zijn geweest en werkt hij volledig mee aan het onderzoek.
Ach ja, ik zie iedereen hier ook rust betrachten. Eerst maar eens middels onderzoek de feiten achterhalen. Als verdachte aangemerkt worden is nog iets heel anders dan in staat van beschuldiging zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 17:29   quote  deeplink  
wat ik wel lees is dat die best criminelevriendjes... en dat die niet aanwezig zou zijn zal best vreemd zijn op zijn eigen feestje... wat ik nu zo lees is dat beide partijen geprobeerd hebben het te verzwijgen en onderling iets zouden hebben proberen teregelen.. en tjah niet de eerste keer dat die ergens bij betrokken is.. hoe dan ook gewoon het onderzoek afwachten, maar of ajax dit accepteerd uberhaubt weet ik niet.. hoe het ook is gegaan en wat er ook is gebeurd dit is geen beste reclame voor ajax, ook als ik naar de vriendengroep kijk van hem..

https://www.misdaadjournalist.nl/2020/12/13/verdacht-van-mishandeling-met-zwaar-lichamelijk-letsel-tot-gevolg-gearresteerde-ajacied-quincy-promes-omringt-zich-met-criminele-vrienden/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Ach ja, ik zie iedereen hier ook rust betrachten. Eerst maar eens middels onderzoek de feiten achterhalen. Als verdachte aangemerkt worden is nog iets heel anders dan in staat van beschuldiging zijn.
Precies! Je bent pas schuldig wanneer de "misdaad" bewezen is en de veroordeling plaats heeft gevonden.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies! Je bent pas schuldig wanneer de "misdaad" bewezen is en de veroordeling plaats heeft gevonden.
tjah, een paar euros en mensen houden hun mond al snel he.. en al helemaal als je ziet met welk volk die gek omgaat.. lees maar is waar die vriendjes voor zijn gepakt, oer dom om je in ge laten met zulke mensen als prof
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 17:43   quote  deeplink  
https://www.parool.nl/amsterdam/criminele-vrienden-waren-nooit-ver-weg-voor-quincy-promes~bfa99781/

achja, een gangstertje in de selectie haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij









0.0084149