BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 13 december 2020 - 11:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij (VoetbalZone)

remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2020 - 12:33   quote  deeplink  
Lekker man, allemaal lekker anoniem wat roepen over Ajax en Promes..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 december 2020 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 12:33 schreef remco k het volgende:
Lekker man, allemaal lekker anoniem wat roepen over Ajax en Promes..
Zo kan ik ook wel een verhaal schrijven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 december 2020 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 11:47 schreef nummer10 het volgende:
hoezo trouwens een grootfeest in juli.. gezien de corona rommel en dat spelers hier juist extra voorzichtig mee moeten zijn... maar goed dat is achteraf, het incident zelf is erger
Ja dat vond ik ook al heel merkwaardig. Maar het incident, dat zal wel kloppen. De braag is dan, moet je hem ontslaan? Ik zou dat niet doen, hij koste Ajax 16 miljoen. Ik zou geen salaris overmaken, dat is het minste dat Ajax kan doen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 december 2020 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 13:45 schreef remco k het volgende:
Zakaria El Azzouzi, Ashraf El Mahdioui en Samet Bulut,

In 2015 hebben ze een agente mishandeld.
klinkt lekker Marrokaans ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 12:33 schreef remco k het volgende:
Lekker man, allemaal lekker anoniem wat roepen over Ajax en Promes..
waarom zouden ze dit anoniem doen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 december 2020 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 14:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

klinkt lekker Marrokaans ;-)
Ja en?? Zijn deze heren dan pertinent slecht omdat ze Marokkaanse namen hebben???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 december 2020 - 16:57   quote  deeplink  
Promes is op vrije voeten gesteld maar blijft wel verdachte.
remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2020 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 14:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom zouden ze dit anoniem doen...
Omdat ze achterbaks zijn. Of omdat ze niet bestaan en het makkelijk schrijven is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2020 door remco k --
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 december 2020 - 21:24   quote  deeplink  
Goed bericht dat Promes is vrijgelaten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 20:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ze achterbaks zijn. Of omdat ze niet bestaan en het makkelijk schrijven is.
of omdat ze hun naam niet bekend willen hebben bij die desbtreffende groep waarover ze het hebben en slecht praten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 21:24 schreef AkaS het volgende:
Goed bericht dat Promes is vrijgelaten.
maar nog wel verdachte.. hoop voor promes en ajax dat het allemaal meevalt en dat die hier van leert en dat hij dat rare wereldje achter zich laat
remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2020 - 21:44   quote  deeplink  
De tering man.

Zelfs over dit. Alleen maar zaniken en zeiken en iedereen die het ook maar iets van positief bekijkt neersabelen met een of andere negatief kut reactie.

Bah.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 21:44 schreef remco k het volgende:
De tering man.

Zelfs over dit. Alleen maar zaniken en zeiken en iedereen die het ook maar iets van positief bekijkt neersabelen met een of andere negatief kut reactie.

Bah.
wat vind jij er positief aan dan ? je hebt een speler in de selectie die met zware criminelen omgaat en bevriend is.. en verdachte is van een steekpartij.. daarom zeg ik ook dat ik hoop dat hij hiervan leert en daarvan afscheid neemt zodat die fatsoenlijk verder kan met zijn voetbalcarriere..
remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 22:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat vind jij er positief aan dan ? je hebt een speler in de selectie die met zware criminelen omgaat en bevriend is.. en verdachte is van een steekpartij.. daarom zeg ik ook dat ik hoop dat hij hiervan leert en daarvan afscheid neemt zodat die fatsoenlijk verder kan met zijn voetbalcarriere..
Het kan me echt geen reet schelen met wie hij bevriend is. Dat moet hij ook lekker zelf weten.

Als hij wat crimineels gedaan heeft moet hij bestraft worden zoals iedereen.

Enige wat jij doet is hem al veroordelen en iedere link van iedere website, die je mening steunt posten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 23:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Het kan me echt geen reet schelen met wie hij bevriend is. Dat moet hij ook lekker zelf weten.

Als hij wat crimineels gedaan heeft moet hij bestraft worden zoals iedereen.

Enige wat jij doet is hem al veroordelen en iedere link van iedere website, die je mening steunt posten.
voor de rest is er ook geen bal naar buiten gekomen en heb ik zelfs wat gepost dat ajax hem niet moet laten vallen maar helpen...

maar jou boeit het dus niet dat we een speler hebben die met een paar gigantisch zware criminele mensen bevriend is die geen moeite hebben ok mensen om te leggen... goede reclame voor je club man...
p111
 p111 - woensdag 16 december 2020 - 08:29   quote  deeplink  
Einde carriere
remco k
 remco k - woensdag 16 december 2020 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor de rest is er ook geen bal naar buiten gekomen en heb ik zelfs wat gepost dat ajax hem niet moet laten vallen maar helpen...

maar jou boeit het dus niet dat we een speler hebben die met een paar gigantisch zware criminele mensen bevriend is die geen moeite hebben ok mensen om te leggen... goede reclame voor je club man...
Mij boeit het wat die speler doet voor de club en waar hij voor gestraft wordt als hij wat gedaan heeft.

Verder inderdaad niet, als hij maar goed speelt en belangrijk zijn...
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 december 2020 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2020 - 11:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Mij boeit het wat die speler doet voor de club en waar hij voor gestraft wordt als hij wat gedaan heeft.

Verder inderdaad niet, als hij maar goed speelt en belangrijk zijn...
ok nahja dan verschillen we daarin van mening en dat is prima..
AkaS
 AkaS - woensdag 16 december 2020 - 16:06   quote  deeplink  
Mij maakt het ook niet uit wat voor vrienden Promes heeft, zolang hij op het veld presteert vind ik het best. En als hij de wet overtreedt dan moet hij gestraft worden net als een ieder.

Als hij daadwerkelijk gestoken heeft en het met een voorwaardelijke straf afkan, is hij wat mij betreft meer dan welkom om namens Ajax beslissende doelpunten te komen scoren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 december 2020 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2020 - 12:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok nahja dan verschillen we daarin van mening en dat is prima..
Zijn jouw vrienden allemaal 100% zuiver? Donder toch op man, sorry hoor maar jij bent echt doodvermoeiend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 december 2020 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2020 - 16:06 schreef AkaS het volgende:
Mij maakt het ook niet uit wat voor vrienden Promes heeft, zolang hij op het veld presteert vind ik het best. En als hij de wet overtreedt dan moet hij gestraft worden net als een ieder.

Als hij daadwerkelijk gestoken heeft en het met een voorwaardelijke straf afkan, is hij wat mij betreft meer dan welkom om namens Ajax beslissende doelpunten te komen scoren.
Helemaal eens gap, net als Remco. Wat boeit mij zijn vrienden nou? Het gaat om hem en niemand anders!
Eide
 Eide - woensdag 16 december 2020 - 19:39   quote  deeplink  
Eens. Bovendien is dit vooral iets voor de officier van justitie en de rechtbank. Pas als daaruit iets komt dat van invloed is op de contractuele verbintenis wordt het echt iets voor Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 december 2020 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2020 - 19:39 schreef Eide het volgende:
Eens. Bovendien is dit vooral iets voor de officier van justitie en de rechtbank. Pas als daaruit iets komt dat van invloed is op de contractuele verbintenis wordt het echt iets voor Ajax.
Ook dat helemaal eens, maar dan staan zijn vrienden daar nog steeds buiten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 december 2020 - 10:11   quote  deeplink  
Hier heeft Sjoerd wel een punt

https://www.gelderlander.nl/nederlands-voetbal/promes-nouri-bij-complexe-gevoeligheden-blijft-van-der-sar-het-liefst-zo-lang-mogelijk-weg~ae7c2490/
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Ik vind van niet. Ajax probeert dat gewoon intern te houden.

Juist heel goed dat ze er bij weg blijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 december 2020 - 14:50   quote  deeplink  
Sorrij vind ik van niet waarom intern, alles is trouwens al naar buiten gebracht, en waarom ten Hag wel laten praten?
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Sorrij vind ik van niet waarom intern, alles is trouwens al naar buiten gebracht, en waarom ten Hag wel laten praten?
Er wordt naar gevraagd en daar heeft hij best beperkt antwoord op.

En waarom. Het is een privé aangelegenheid van een werknemer van Ajax.

Ik snap het wel, zou het zelf ook niet naar buiten brengen als ik in hun schoenen zou staan.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2020 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 14:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Sorrij vind ik van niet waarom intern, alles is trouwens al naar buiten gebracht, en waarom ten Hag wel laten praten?
Omdat Erik ten Hag het gezicht van het eerste elftal en de link naar de spelersgroep is. Ik zou als CEO hier voorlopig ook tussen vandaan blijven. Je brengt niets dat de trainer en perschef niet kunnen, terwijl je wordt gedwongen om namens de club een standpunt in te nemen. Het enige dat Van der Sar kan zeggen is dat Ajax met de speler heeft gesproken en het onderzoek van het OM afwacht... wat is dan de meerwaarde? Bovendien is Edwin van der Sar het "nucleaire wapen", je hebt na de CEO geen mogelijkheden te escaleren. Logisch dat je het uiterste escalatieniveau niet meteen inzet.

Ik vind de vergelijking met Nouiri ook goedkoop, want toen het bleek dat Ajax het boetekleed moest aantrekken stond Van der Sar daar wel, hield hij iedereen uit de wind en toonde hij duidelijk hoe je dat als CEO aanpakt.

Kortom, ik snap wel dat Van der Sar hier even van wegblijft. Dat is in mijn ogen geen gebrek aan leiderschap, dat wordt trouwens vooral bepaald hoe men er intern mee om gaat. Dit toont eigenlijk alleen dat Ajax niet op een punt is aangeland waar inzet van het "zwaarste" middel noodzakelijk is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 december 2020 - 16:42   quote  deeplink  
Ik respecteer jullie meningen maar blijf bij mijn standpunt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 december 2020 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik respecteer jullie meningen maar blijf bij mijn standpunt
Maar door wie is dit naar buiten gebracht?
AkaS
 AkaS - maandag 21 december 2020 - 00:33   quote  deeplink  
Ik vind ook niet dat van der Sar of Overmars naar voren moeten treden in deze.
Wellicht als hij schuldig blijkt te zijn, zou Overmars eventueel aanvullend aan ten Hag iets kunnen bevestigen. Maar hopelijk waait het over en kunnen we weer genieten van een " vlijmscherpe " ProMes! ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 21 december 2020 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 00:33 schreef AkaS het volgende:
Ik vind ook niet dat van der Sar of Overmars naar voren moeten treden in deze.
Wellicht als hij schuldig blijkt te zijn, zou Overmars eventueel aanvullend aan ten Hag iets kunnen bevestigen. Maar hopelijk waait het over en kunnen we weer genieten van een " vlijmscherpe " ProMes! ;-)
moet die toch weer geslepen worden... want zo messcherp als met ziyech is die niet meer..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 december 2020 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2020 - 01:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet die toch weer geslepen worden... want zo messcherp als met ziyech is die niet meer..
Hahaha klopt!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 januari 2021 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en?? Zijn deze heren dan pertinent slecht omdat ze Marokkaanse namen hebben???
Hahaha nee zeg ik niet, maar ik ben wel tussen hun opgegroeid en daarom verbaasd me ook niet dat juist zij in die problemen raken!!!

heeft niets met naam te maken, maar wel met achtergrond!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 08 januari 2021 - 14:26   quote  deeplink  
Het feit dat Promes weer vrij is verdachte blijft, geeft aan dat er geen beelden zijn van het incident en men alleen op getuige verklaringen afgaat. Dat zou betekenen dat Promes zich geen zorgen hoeft te maken. Als er 2 getuigen iets anders verklaren, dan kan het al niet bewezen worden. iets wat ik al zovaak heb meegemaakt.

Ajax en Promes hebben niets te vrezen, tenzij er beelden zijn die onomstootelijk bewijs leveren dat hij het heeft gedaan, maar als dat waar is, dan hadden ze hem niet laten gaan.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 14:26 schreef Ajax we love you het volgende:
Het feit dat Promes weer vrij is verdachte blijft, geeft aan dat er geen beelden zijn van het incident en men alleen op getuige verklaringen afgaat. Dat zou betekenen dat Promes zich geen zorgen hoeft te maken. Als er 2 getuigen iets anders verklaren, dan kan het al niet bewezen worden. iets wat ik al zovaak heb meegemaakt.

Ajax en Promes hebben niets te vrezen, tenzij er beelden zijn die onomstootelijk bewijs leveren dat hij het heeft gedaan, maar als dat waar is, dan hadden ze hem niet laten gaan.
dat is onzin natuurlijk als er getuigen verklaringen zijn tegen promes en promes kan niks bewijzen verder is die gewoon de sjaak als je het mij vraagt
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 januari 2021 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 16:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is onzin natuurlijk als er getuigen verklaringen zijn tegen promes en promes kan niks bewijzen verder is die gewoon de sjaak als je het mij vraagt
Nee hoor, dat is geen onzin. Als jij inderdaad onschuldig bent, hoef je jouw (eigen) onschuld niet te bewijzen. Jij draait het om. Het is namelijk zo dat degene die jou ergens van beschuldigt met bewijzen moet komen dat je schuldig bent aan een bepaald delict. En je ben pas schuldig als het bewezen is en niet andersom dus. Het is zelfs dubieus wanneer er maar één getuige is: dan is het zijn/haar woord tegen jouw woord. Het wordt pas lastig voor je wanneer die ene getuige een politiebeambte is.
p111
 p111 - vrijdag 08 januari 2021 - 16:32   quote  deeplink  
Nou het is me wat met onze Promes
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 16:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is geen onzin. Als jij inderdaad onschuldig bent, hoef je jouw (eigen) onschuld niet te bewijzen. Jij draait het om. Het is namelijk zo dat degene die jou ergens van beschuldigt met bewijzen moet komen dat je schuldig bent aan een bepaald delict. En je ben pas schuldig als het bewezen is en niet andersom dus. Het is zelfs dubieus wanneer er maar één getuige is: dan is het zijn/haar woord tegen jouw woord. Het wordt pas lastig voor je wanneer die ene getuige een politiebeambte is.
volgens mij waren er meerdere getuiges en dan word het anders... daarom zei ik het ;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:35   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/959538/meer-details-in-promes-zaak-drie-getuigen-kunnen-betrokkenheid-bevestigen.html
remco k
 remco k - vrijdag 08 januari 2021 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij waren er meerdere getuiges en dan word het anders... daarom zei ik het ;)
Het is dan alleen anders als ze allemaal exact hetzelfde vertellen.

Zodra daar verschillende verhalen verteld worden gaat het alsnog lastig worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 januari 2021 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is dan alleen anders als ze allemaal exact hetzelfde vertellen.

Zodra daar verschillende verhalen verteld worden gaat het alsnog lastig worden.
dat wel, maar dat kan ik nergens uithalen... we wachten af maar wat ik her en der lees word het wel lastig voor hem..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 januari 2021 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2021 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat wel, maar dat kan ik nergens uithalen... we wachten af maar wat ik her en der lees word het wel lastig voor hem..
Zoals ik al zei, als het waterdicht bewijs was, dan hadden ze hem niet laten gaan. NU gaan ze verder bewijs proberen te vinden, omdat hetgeen ze hadden niet voldoende was om hem langer vast te houden.

Het gaat hier om een feest waarbij veel mensen bij elkaar waren. Ook hebben getuigen verteld dat het Promes juist niet was. Het gaat er nu om voor de politie om erachter te komen wie de waarheid spreken. Als het bewijs alleen maar gaat om getuigen, zonder DNA, wapen of videobeelden, dan wordt het heel lastig voor het OM om met zekerheid te zeggen dat het Promes was, ondanks dat hij wel mes in zijn naam heeft staan.
Eide
 Eide - maandag 11 januari 2021 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 januari 2021 - 15:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, als het waterdicht bewijs was, dan hadden ze hem niet laten gaan.
Dat klopt niet helemaal. Omdat iemand pas schuldig is als de rechter tot een veroordeling komt blijft een verdachte tot de veroordeling in principe op vrije voeten. Voorarrest wordt gebruikt als een verdachte bijvoorbeeld vluchtgevaarlijk is of een bedreiging voor de samenleving vormt. Een sterke zaak is an sich geen reden voor of tegen een voorarrest.

De advocaat van het slachtoffer werkt voor het slachtoffer. Dat hij stelt dat er drie getuigen zijn zegt feitelijk niet zo veel. We kennen immers de betrouwbaarheid van deze getuigen niet. Hiermee zet de advocaat druk op de zaak en houdt hij de zaak in de publieke schijnwerpers, maar het is zeker geen bewijs of indicatie of er een sterke zaak is.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 11 januari 2021 - 19:34   quote  deeplink  
Slotje, ten Hag is toch kut, dus alles wat dit seizoen speelt is niet belangrijk.
remco k
 remco k - dinsdag 12 januari 2021 - 13:03   quote  deeplink  
Promes kan toch helemaal niet weg. Er is toch geen club die geld voor hem betaald wetende dat hem een rechtszaak boven zijn hoofd hangt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 12 januari 2021 - 13:04   quote  deeplink  
Heeft Rusland een uitleveringsverdrag met Nederland?
remco k
 remco k - dinsdag 12 januari 2021 - 14:11   quote  deeplink  
Geen idee.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 januari 2021 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2021 - 13:04 schreef Loetje het volgende:
Heeft Rusland een uitleveringsverdrag met Nederland?
goede vraag
Pietje
 Pietje - dinsdag 12 januari 2021 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 januari 2021 - 13:04 schreef Loetje het volgende:
Heeft Rusland een uitleveringsverdrag met Nederland?
Zeker wel, Loetje. Nederland heeft een uitleveringsverdrag met de Russische Federatie. En juist daarom is het zo frustrerend dat de Russische regering de Nederlandse verzoeken negert in hun verzoek om de verdachten van het neerschieten van vlucht MH17 uit te leveren. Tegen alle wetten in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij









0.0083308