BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zondag 13 december 2020 - 11:26
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij (VoetbalZone)

Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah, een paar euros en mensen houden hun mond al snel he.. en al helemaal als je ziet met welk volk die gek omgaat.. lees maar is waar die vriendjes voor zijn gepakt, oer dom om je in ge laten met zulke mensen als prof
Ik heb het niet over zijn vriendenkring. Dat moet hij allemaal zelf weten. Ik had het over het moment dat iemand pas werkelijk schuldig is. Dat moet in de eerste plaats bewezen worden en in de tweede plaats pas na een rechterlijke uitsprak en dus nog niet op dit moment.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Volgens zijn advocaat zou Promes op die betreffende dag daar uberhaubt niet zijn geweest en werkt hij volledig mee aan het onderzoek.
Laten we het hopen. Gun niemand die shit van onderzoek enzo!
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laten we het hopen. Gun niemand die shit van onderzoek enzo!
+ 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah, een paar euros en mensen houden hun mond al snel he.. en al helemaal als je ziet met welk volk die gek omgaat.. lees maar is waar die vriendjes voor zijn gepakt, oer dom om je in ge laten met zulke mensen als prof
Waarom nummer10? Waarom?

Lekker belangrijk dat hij geen al te lieve vrienden heeft. Ik vind dit in deze situatie helemaal niet van belang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:08 schreef remco k het volgende:
Volgens zijn advocaat zou Promes op die betreffende dag daar uberhaubt niet zijn geweest en werkt hij volledig mee aan het onderzoek.
En laten we wel wezen dat ik het topic niet gestart ben om Promes te beschuldigen. Dat is niet aan mij namelijk, daar zijn anderen voor opgeleid. Ook zijn vriendenkring vind ik niet interessant, want dat heeft met deze zaak niks te maken. Het gaat mij om Promes en het feit dat Ajax hierbij ook negatief wordt betrokken. Laten we hopen dat er gedegen onderzoek wordt gedaan en dat uiteindelijk het recht zal zegevieren.
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 18:02   quote  deeplink  
Wat mij meer verbaast, schokt en angstig maakt is het feit of het er op lijkt dat (o.a.) heel Nederland met een mes (of vuurwapen) op zak rondloopt. In zijn algemeenheid dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom nummer10? Waarom?

Lekker belangrijk dat hij geen al te lieve vrienden heeft. Ik vind dit in deze situatie helemaal niet van belang.
als hij zich in laat met criminelen vind ik niet dat dit soort types bij ajax hoord.. op die manier bedoelde ik hem.. Dit is toch echt slecht ook voor ajax qua naam, en dat vind ik belangrijker dan promes zelf..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:02 schreef Pietje het volgende:
Wat mij meer verbaast, schokt en angstig maakt is het feit of het er op lijkt dat (o.a.) heel Nederland met een mes (of vuurwapen) op zak rondloopt. In zijn algemeenheid dus.
Helaas schijnt dat tegenwoordig heel normaal te zijn. Is ook 1 van de angsten tijdens mijn werk.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:02 schreef Pietje het volgende:
Wat mij meer verbaast, schokt en angstig maakt is het feit of het er op lijkt dat (o.a.) heel Nederland met een mes (of vuurwapen) op zak rondloopt. In zijn algemeenheid dus.
dat is helaas tegenwoordig de realiteit waar we in leven.. te belachelijk voor woorden.. moet eerlijk zijn heb echt wel veel gevochten etc, maar in die tijd kwamen er gelukkig geen messen aan te pas... als je nu ruzie hebt krijg je al snel een mes in je ribben..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 december 2020 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als hij zich in laat met criminelen vind ik niet dat dit soort types bij ajax hoord.. op die manier bedoelde ik hem.. Dit is toch echt slecht ook voor ajax qua naam, en dat vind ik belangrijker dan promes zelf..
Wist jij voordat dit nieuws naar buiten kwam dat hij foute vrienden had?? Nee, helaas vind de media het nodig om bij een negatief bericht de persoon in kwestie als een stel piranha's helemaal door te lichten, uit elkaar te trekken en kapot te maken. Ik vind dat soort informatie niet altijd relevant.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wist jij voordat dit nieuws naar buiten kwam dat hij foute vrienden had?? Nee, helaas vind de media het nodig om bij een negatief bericht de persoon in kwestie als een stel piranha's helemaal door te lichten, uit elkaar te trekken en kapot te maken. Ik vind dat soort informatie niet altijd relevant.
wist dat die vrienden had bij greengang.. maar niet in deze mate...
maar ziet er niet best uit voor promes..

https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/136503/geen-financieel-motief-bij-slachtoffer-besloot-het-onderling-op-te-lossen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
AkaS
 AkaS - zondag 13 december 2020 - 18:36   quote  deeplink  
Ik ga ervan uit dat het een storm in een glas water betreft. Zal allemaal snel duidelijk worden.

Promes gaat vrijuit en zal zijn goede vorm wel weer vinden.. Iedereen blij straks!
Pietje
 Pietje - zondag 13 december 2020 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helaas schijnt dat tegenwoordig heel normaal te zijn. Is ook 1 van de angsten tijdens mijn werk.
Dat geloof ik direct gap!!
Ook die krankzinnige drillrap, of hoe je dat ook precies moge schrijven.
remco k
 remco k - zondag 13 december 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En laten we wel wezen dat ik het topic niet gestart ben om Promes te beschuldigen. Dat is niet aan mij namelijk, daar zijn anderen voor opgeleid. Ook zijn vriendenkring vind ik niet interessant, want dat heeft met deze zaak niks te maken. Het gaat mij om Promes en het feit dat Ajax hierbij ook negatief wordt betrokken. Laten we hopen dat er gedegen onderzoek wordt gedaan en dat uiteindelijk het recht zal zegevieren.
Dat snapt iedereen hier wel kerel.

Voor mij is het heel simpel. Ik heb het beste met Ajax voor dus hoop dat iemand anders schuldig is aan deze misdaad.

Mocht hij echter wel schuldig zijn zal hij bestraft moeten worden en daarmee beschadigd hij direct Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 17:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah, een paar euros en mensen houden hun mond al snel he.. en al helemaal als je ziet met welk volk die gek omgaat.. lees maar is waar die vriendjes voor zijn gepakt, oer dom om je in ge laten met zulke mensen als prof
Wat ben je toch een walgelijke gozer af en toe
remco k
 remco k - zondag 13 december 2020 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als hij zich in laat met criminelen vind ik niet dat dit soort types bij ajax hoord.. op die manier bedoelde ik hem.. Dit is toch echt slecht ook voor ajax qua naam, en dat vind ik belangrijker dan promes zelf..
Ach ja. Maradona liet zich met de Italiaanse maffia in en niet zo’n beetje ook.
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 19:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat ben je toch een walgelijke gozer af en toe
ik of zijn vrienden ? of vind jij dat soort types normaal wat ze uitvreten, 18 jaar cel? gaat me niet om ras laten we dat even vooropstellen... ga meer met buitenlanders om namelijk dan hollanders dus is absoluut niet met racisme temaken
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Maradona liet zich met de Italiaanse maffia in en niet zo’n beetje ook.
klopt.. ook dat vond ik niks hoe goed hij ook was...
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 20:46   quote  deeplink  
laat ik trouwens even duidelijk zijn.. ik hoop dat die onschuldig is en dus hoop dat het allemaal zoals iemand al zegt een storm in een glaswater is.. aan de andere kant zal het me niet verbazen als het wel zo is.. we wachten af
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 20:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik of zijn vrienden ? of vind jij dat soort types normaal wat ze uitvreten, 18 jaar cel? gaat me niet om ras laten we dat even vooropstellen... ga meer met buitenlanders om namelijk dan hollanders dus is absoluut niet met racisme temaken
Dus dan kunnen ze het onderling niet leuk hebben gehad?

Weet jij hoeveel mensen er 15 tot 20 jaar zitten maar behalve dat incident gewoon een goed persoon geweest zijn?

Je bent de realiteit compleet kwijt man
nummer10
 nummer10 - zondag 13 december 2020 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dus dan kunnen ze het onderling niet leuk hebben gehad?

Weet jij hoeveel mensen er 15 tot 20 jaar zitten maar behalve dat incident gewoon een goed persoon geweest zijn?

Je bent de realiteit compleet kwijt man
tjah als je 15 tot 20 jaar moet zitten ben je toch echt niet zo goed geweest hoor, want die krijg je niet zomaar.. maar je vind het goed als iemand een oma overvalt en veroordeelt omdat je de rest van je leven koffie hebt geschonken voor de oudjes ? of jij bent altijd een voorbeeldige burger geweest maar je rijd iemand dood met drank op en dan is het prima ? wie is dan de realiteit kwijt man.. dat soort moet je hoog ophangen aan de boom en verziekt de zieke maatschappij waar we al in leven...

hoop dat ik je verkeerd lees overigens want dat vind ik echt een rare gedachte man.. omdat je altijd keurig en correct bent geweest mag je met bepaalde dingen weg komen... dus de moord op pim hadden we ook maar door de vingers moeten zien want daarvoor had die gek niks vreemds gedaan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zondag 13 december 2020 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah als je 15 tot 20 jaar moet zitten ben je toch echt niet zo goed geweest hoor, want die krijg je niet zomaar.. maar je vind het goed als iemand een oma overvalt en veroordeelt omdat je de rest van je leven koffie hebt geschonken voor de oudjes ? of jij bent altijd een voorbeeldige burger geweest maar je rijd iemand dood met drank op en dan is het prima ? wie is dan de realiteit kwijt man.. dat soort moet je hoog ophangen aan de boom en verziekt de zieke maatschappij waar we al in leven...

hoop dat ik je verkeerd lees overigens want dat vind ik echt een rare gedachte man.. omdat je altijd keurig en correct bent geweest mag je met bepaalde dingen weg komen... dus de moord op pim hadden we ook maar door de vingers moeten zien want daarvoor had die gek niks vreemds gedaan ?
Je leest weer niet. Je bent echt het meest irritante ventje van heel Headliner. Leest puur wat je wilt lezen. Kom op man...

Maargoed, om het weer uit te leggen terwijl je toch half leest.

Die gast die 18 jaar heeft gehad voor de liquidatie, is op dat moment tering slecht geweest en zit terecht vast. Maar betekent dit dat hij voor die liquidaties ook per definitie al slecht was en of slecht voor Promes was?

De moord van Pim vind ik nog steeds afschuwelijk. Maar Volkert van der Graaf was dus ook voor de moord hoe dan ook al een slecht persoon? Want dat weet jij namelijk niet en niemand weet dat niet.

Je bent slecht vanaf het moment je de misdaad in gaat, daarvoor ben je niet automatisch maar slecht.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 23:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je leest weer niet. Je bent echt het meest irritante ventje van heel Headliner. Leest puur wat je wilt lezen. Kom op man...

Maargoed, om het weer uit te leggen terwijl je toch half leest.

Die gast die 18 jaar heeft gehad voor de liquidatie, is op dat moment tering slecht geweest en zit terecht vast. Maar betekent dit dat hij voor die liquidaties ook per definitie al slecht was en of slecht voor Promes was?

De moord van Pim vind ik nog steeds afschuwelijk. Maar Volkert van der Graaf was dus ook voor de moord hoe dan ook al een slecht persoon? Want dat weet jij namelijk niet en niemand weet dat niet.

Je bent slecht vanaf het moment je de misdaad in gaat, daarvoor ben je niet automatisch maar slecht.
ik snap je wel kerel, maar die groep is niet 1 persoon he.. (greengang) er zijn meerdere van zijn vrienden groep veroordeeld voor verschillende zaken... laat jeje in met zulke personen en die "cultuur" rol je er vanzelf heeeeel makkelijk in... daarbij stel dat dit waar is, of niet... het is niet de eerste keer voor promes dat die in opspraak raakt.. ik vind en al helemaal als profvoetballer dat je bij zulke groepen niet in de buurt moet en mag komen.. verdiep je pls is en drilrappers etc waar promes mee omgaat... dit kan gewoon niet in mijn ogen.. is dat irritant of iets meer op de hoogte van die cultuur ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 december 2020 - 00:26   quote  deeplink  
Echt nummer10, je zal een goeie gast wezen maar ik ga hier zeker niet verder met jou over in discussie. Want de tering zeg, jij snapt het niet of wil het niet snappen! Fijne avond.
remco k
 remco k - maandag 14 december 2020 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 23:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah als je 15 tot 20 jaar moet zitten ben je toch echt niet zo goed geweest hoor, want die krijg je niet zomaar.. maar je vind het goed als iemand een oma overvalt en veroordeelt omdat je de rest van je leven koffie hebt geschonken voor de oudjes ? of jij bent altijd een voorbeeldige burger geweest maar je rijd iemand dood met drank op en dan is het prima ? wie is dan de realiteit kwijt man.. dat soort moet je hoog ophangen aan de boom en verziekt de zieke maatschappij waar we al in leven...

hoop dat ik je verkeerd lees overigens want dat vind ik echt een rare gedachte man.. omdat je altijd keurig en correct bent geweest mag je met bepaalde dingen weg komen... dus de moord op pim hadden we ook maar door de vingers moeten zien want daarvoor had die gek niks vreemds gedaan ?
Als je van de rechtstaat geen levenslang krijgt voor het vergrijp dat je pleegt. Waarom zou je dat van de maatschappij dan wel moeten krijgen?
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je van de rechtstaat geen levenslang krijgt voor het vergrijp dat je pleegt. Waarom zou je dat van de maatschappij dan wel moeten krijgen?
laten we niet beginnen over die slappe rechtstaat hier ;) voorbeelden genoeg die eigenlijk nooit weer het daglicht hadden mogen zien...
Loetje
 Loetje - maandag 14 december 2020 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 00:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je wel kerel, maar die groep is niet 1 persoon he.. (greengang) er zijn meerdere van zijn vrienden groep veroordeeld voor verschillende zaken... laat jeje in met zulke personen en die "cultuur" rol je er vanzelf heeeeel makkelijk in... daarbij stel dat dit waar is, of niet... het is niet de eerste keer voor promes dat die in opspraak raakt.. ik vind en al helemaal als profvoetballer dat je bij zulke groepen niet in de buurt moet en mag komen.. verdiep je pls is en drilrappers etc waar promes mee omgaat... dit kan gewoon niet in mijn ogen.. is dat irritant of iets meer op de hoogte van die cultuur ?
En je leest weer niet.

Einde discussie weer, Warrior geeft het al prima aan.

En alsjeblieft, reageer voortaan lekker op de rest want ik wordt zo verschrikkelijk moe van je.
remco k
 remco k - maandag 14 december 2020 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 09:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

laten we niet beginnen over die slappe rechtstaat hier ;) voorbeelden genoeg die eigenlijk nooit weer het daglicht hadden mogen zien...
Nederland behoort bij de strengste rechtsstaten van Europa.

https://www.wodc.nl/binaries/ob298-hoofdstuk-11_tcm28-71866.pdf

Roep eens wat minder en onderzoek eens wat meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2020 door remco k --
Loetje
 Loetje - maandag 14 december 2020 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nederland behoort bij de strengste rechtsstaten van Europa.

https://www.wodc.nl/binaries/ob298-hoofdstuk-11_tcm28-71866.pdf

Roep eens wat minder en onderzoek eens wat meer.
Nee man, waarschijnlijk hebben 6 mensen dat ook gezegd dus dan klopt het toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 december 2020 - 11:31   quote  deeplink  
Ik hoop niet dat Quincy pro mes is.... ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 10:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nederland behoort bij de strengste rechtsstaten van Europa.

https://www.wodc.nl/binaries/ob298-hoofdstuk-11_tcm28-71866.pdf

Roep eens wat minder en onderzoek eens wat meer.
mmmm je vind de straffen streng genoeg in bepaalde zaken... dat kan... ik niet... ;)
remco k
 remco k - maandag 14 december 2020 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 11:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mmmm je vind de straffen streng genoeg in bepaalde zaken... dat kan... ik niet... ;)
En je lult weer om je eigen verhaal heen...
Loetje
 Loetje - maandag 14 december 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

En je lult weer om je eigen verhaal heen...
Dit dus
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 12:57 schreef remco k het volgende:

[..]

En je lult weer om je eigen verhaal heen...
want ? jij vind de straffen blijkbaar hoog genoeg... want we zijn al streng invergelijking... en ik vind het niet streng genoeg.. dat kan toch ?
remco k
 remco k - maandag 14 december 2020 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 13:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

want ? jij vind de straffen blijkbaar hoog genoeg... want we zijn al streng invergelijking... en ik vind het niet streng genoeg.. dat kan toch ?
Lees eens even wat ik schrijf. Staat er ergens dat ik de strafmaat hoog vindt
AkaS
 AkaS - maandag 14 december 2020 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoop niet dat Quincy pro mes is.... ;-)
Hahaha ik ook niet. :-)
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 14 december 2020 - 16:13   quote  deeplink  
Als het klopt van Promes en hij gaat voor een paar jaar de bak in, is AJAX hier dan voor verzekerd? Ik bedoel, hij is een paar jaar geleden voor ongeveer 15 a 18 miljoen gekomen is 28 jaar (dus nog een rest waarde), is AJAX nu dat geld kwijt of kunnen ze dat verhalen op Promes? Iemand hier een zinnig antwoord op?
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 17:58   quote  deeplink  
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/werkgever-kan-schadevergoeding-eisen-na-ontslag-om-strafbaar-feit-en-dat-geldt-niet-alleen-voor-ajax-en-promes/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Pietje
 Pietje - maandag 14 december 2020 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 11:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik hoop niet dat Quincy pro mes is.... ;-)
Haha. Grapjas!!
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 18:08   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=381525
p111
 p111 - maandag 14 december 2020 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2020 - 18:36 schreef AkaS het volgende:
Ik ga ervan uit dat het een storm in een glas water betreft. Zal allemaal snel duidelijk worden.

Promes gaat vrijuit en zal zijn goede vorm wel weer vinden.. Iedereen blij straks!
Ik zou dat prima vinden.maar ik betwifel of dit goed gaat komen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 december 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 19:37 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik zou dat prima vinden.maar ik betwifel of dit goed gaat komen.
Al met al een raar verhaal. Zal om geld gaan uiteindelijk vermoed ik..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 december 2020 - 20:34   quote  deeplink  
Ben bang dat we Promes niet meer terug zien, hoop dat het mee valt maar heb er geen fijn gevoel bij wat ik allemaal lees...
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 22:23   quote  deeplink  
gaat nog een nachtje worden... en dat gebeurd echt niet als er niks is lijkt mij.. en wat ik her en der lees is geen goed teken voor promes mocht dit allemaal waar zijn...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 december 2020 - 22:33   quote  deeplink  
Tja en wat dan mocht hij schuldig zijn ?
nummer10
 nummer10 - maandag 14 december 2020 - 22:50   quote  deeplink  
aan de ene kant begrijp ik wat ze hier zeggen, aan de andere kant ook zijn geschiedenis, en ja daar komt die weer, de zooi waarmee hij omgaat en het wereldje waarin hij zich begeeft weet ik het niet.. probeer maar is uit het criminele wereldje te stappen ook al zijn het je "vrienden" (drugsgerelateerd) ook al doe je er zelf niks mee.. en al helemaal bij deze groep...

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=381551

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 december 2020 door nummer10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 december 2020 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Tja en wat dan mocht hij schuldig zijn ?
Ben dan toch benieuwd naar het hele verhaal. Waarom zou je je neef aanvallen met een mes?
En stond je de taart aan te snijden of zat er een mes in je zak?

Kwestie lijkt vooral om geld te gaan en blijkbaar kwamen ze er ook na de aanval er niet uit qua vergoeding.
Toen is de politie ingelicht slachtoffer uitgenodigd en die heeft toen besloten toch maar aangifte te doen.

Bijzondere familie in ieder geval. Mocht hij bewust iemand neergestoken hebben zal hij toch wel even moeten zitten en zal Ajax wel klaar zijn.
Al heeft Robinho ook 9 jaar gekregen en ook zijn carrière af kunnen maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 december 2020 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 december 2020 - 00:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik snap je wel kerel, maar die groep is niet 1 persoon he.. (greengang) er zijn meerdere van zijn vrienden groep veroordeeld voor verschillende zaken... laat jeje in met zulke personen en die "cultuur" rol je er vanzelf heeeeel makkelijk in... daarbij stel dat dit waar is, of niet... het is niet de eerste keer voor promes dat die in opspraak raakt.. ik vind en al helemaal als profvoetballer dat je bij zulke groepen niet in de buurt moet en mag komen.. verdiep je pls is en drilrappers etc waar promes mee omgaat... dit kan gewoon niet in mijn ogen.. is dat irritant of iets meer op de hoogte van die cultuur ?
Heb Loetje honing aan zijn reet dat je op alles wat hij zegt moet reageren zonder eerst de tekst te lezen en je eigen conclusies te trekken of er je eigen verhaal van te maken?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 12:10   quote  deeplink  
lust geen honing.. ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 december 2020 - 12:10   quote  deeplink  
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=381560

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Quincy Promes opgepakt voor betrokkenheid bij steekpartij









0.0120320