BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 20 december 2020, 14:30); 2 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 15:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

labyad ook.... teveel...
Speelt gewoon goed. Is bij de goals betrokken door er een te maken een assists en een voor assist.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 december 2020 - 15:59   quote  deeplink  
Ja, de 2 - 4. Toch weer erg slordig.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 15:59   quote  deeplink  
och och och... onana moet die ook hebben hoor
Eide
 Eide - zondag 20 december 2020 - 15:59   quote  deeplink  
Gepruts, de hele tweede helft al.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 15:59   quote  deeplink  
Wat een blunder van Onana.

Blind die stapt als een halve, Martinez niet in de buurt van positie en Taylor halfslachtig.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Speelt gewoon goed. Is bij de goals betrokken door er een te maken een assists en een voor assist.
vanaf 10 indd... maar buiten dat... tis gewoon kut met peren ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 december 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Deze had Onana gewoon moeten hebben.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik niet.

Blind Tadic Klaassen en Huntelaar doen alle vier een flinke stap rustiger aan. Dat is echt geen opdracht van een trainer.
Het is goed met jou. Brengt 3 spelers waarvan er 2 totaal uit hun doen zijn. Ritme totaal weg, automatismen totaal weg en ook niet nodig.

Hier is hij voor mij in de eerste aanleg totaal schuldig aan.

En wisselt tevens weer de verkeerde trouwens ook nog
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vanaf 10 indd... maar buiten dat... tis gewoon kut met peren ;)
Niet mee eens. Speelde gewoon echt een prima eerste helft. Ook buiten de goals om.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 december 2020 - 16:02   quote  deeplink  
Maar er moet echt wat gebeuren met Blind hoor. Opbouwend echt goed, maar verdedigend elke keer een hele zwakke schakel.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:02   quote  deeplink  
Bij mij is zijn krediet ook zolangzamerhand wel op
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet mee eens. Speelde gewoon echt een prima eerste helft. Ook buiten de goals om.
Dat is jou mening Remco, net als het mijn mening is dat ik hem wederom niet goed vond.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar er moet echt wat gebeuren met Blind hoor. Opbouwend echt goed, maar verdedigend elke keer een hele zwakke schakel.
Zeg dat ja
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:03   quote  deeplink  
maar goed... martinez linksback zonder ritme op die positie, een middenvelder die rechtsbuiten staat en volgens mij ook nog niet gespeelt vanaf die positie en een buitenspeler die weer op het middenveld gaat spelen.. no shit dat het in 1 x niet meer loopt... maar goed, gaan toch wel winnen? neem ik aan...
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:04   quote  deeplink  
Die idioten draven maar door met dat combineren. Slaat helemaal nergens meer op. Gewoon een of andere ziekte in dit elftal die al in je staf begint. Structureel hetzelfde gezeik, al jaren. Niks meer en niks minder voor mij
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is goed met jou. Brengt 3 spelers waarvan er 2 totaal uit hun doen zijn. Ritme totaal weg, automatismen totaal weg en ook niet nodig.

Hier is hij voor mij in de eerste aanleg totaal schuldig aan.

En wisselt tevens weer de verkeerde trouwens ook nog
Promes speelde zijn laatste wedstrijd twee potten terug gewoon goed. Alleen dat je die uberhaubt meeneemt snap ik niet. Martinez is altijd een voldoende als hij invalt.

De keuze om labyad naar rechts te doen snap ik evenmin, dat slaat gewoon nergens op.

Maar de instelling in het veld is de reden van deze tweede helft. We hebben nog steeds op iedere positie een veel betere speler dan ADO.

En de vier grote namen bepalen toch echt wat er in het veld gebeurt. Die zijn ook gewoon alle vier dramatisch deze helft.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:
maar goed... martinez linksback zonder ritme op die positie, een middenvelder die rechtsbuiten staat en volgens mij ook nog niet gespeelt vanaf die positie en een buitenspeler die weer op het middenveld gaat spelen.. no shit dat het in 1 x niet meer loopt... maar goed, gaan toch wel winnen? neem ik aan...
Eerst breng je Alvarez een aantal keer. Doet het prima en ineens is het contant Martinez en die bakt er helemaal niets van
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 december 2020 - 16:06   quote  deeplink  
We zitten nu in de zone van " HET HAAGSE KWARTIERTJE ",
Kan nog alle kanten op ! ! !
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Promes speelde zijn laatste wedstrijd twee potten terug gewoon goed. Alleen dat je die uberhaubt meeneemt snap ik niet. Martinez is altijd een voldoende als hij invalt.

De keuze om labyad naar rechts te doen snap ik evenmin, dat slaat gewoon nergens op.

Maar de instelling in het veld is de reden van deze tweede helft. We hebben nog steeds op iedere positie een veel betere speler dan ADO.

En de vier grote namen bepalen toch echt wat er in het veld gebeurt. Die zijn ook gewoon alle vier dramatisch deze helft.
Promes had ik ook gebracht, als enige. Voor Labyad die ik niet goed vond.

Martinez een voldoende? Dat is een grote bonk onzekerheid met die gast.

En dat arrogante begint in 75% van de gevallen bij die heerlijke en geweldige Labyad.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:02 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar er moet echt wat gebeuren met Blind hoor. Opbouwend echt goed, maar verdedigend elke keer een hele zwakke schakel.
Eens. Maar dat geld eigenlijk voor alle vier de basis spelers. Mazraoui is dan nog bezig aan een prima seizoen alleen die is er vaak niet.

Schuurs blind en Tagliafico allemaal constant ondermaats.
pth
 pth - zondag 20 december 2020 - 16:07   quote  deeplink  
Kom op kale mafkees, nog 2 wissels en de boel lekker verder door elkaar husselen. Voor de zoveelste keer al het voetbal uit de ploeg gehaald ... tactisch onbenul. Kun je als fan weer eens naar een bespottelijke tweede helft kijken ... wat zal ik blij zijn als die ontzettende loser eindelijk een keer opgerot is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2020 door pth --
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Maar dat geld eigenlijk voor alle vier de basis spelers. Mazraoui is dan nog bezig aan een prima seizoen alleen die is er vaak niet.

Schuurs blind en Tagliafico allemaal constant ondermaats.
Dat laatste eens.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is jou mening Remco, net als het mijn mening is dat ik hem wederom niet goed vond.
Dat mag. Liever iemand die jij dan vaak slecht speelt en iedere wedstrijd bij 3 goals betrokken is.

En daarmee vind ik niet dat hij moet spelen, zie hem überhaupt liever niet.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:03 schreef nummer10 het volgende:
maar goed... martinez linksback zonder ritme op die positie, een middenvelder die rechtsbuiten staat en volgens mij ook nog niet gespeelt vanaf die positie en een buitenspeler die weer op het middenveld gaat spelen.. no shit dat het in 1 x niet meer loopt... maar goed, gaan toch wel winnen? neem ik aan...
Labyad speelde voor zijn blessure juist zo goed vanaf rechtsbuiten. Die was de vervanger van Ziyech.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:07 schreef pth het volgende:
Kom op kale mafkees, nog 2 wissels en de boel lekker verder door elkaar husselen. Voor de zoveelste keer al het voetbal uit de ploeg gehaald ... tactisch onbenul. Kun je als fan weer eens naar een bespottelijke tweede helft kijken ... wat zal ik blij zijn als die ontzettende loser eindelijk een keet opgerot is.
Ik ben in ieder geval wel van mening dat je met zoveel wissels ook vooral zelf als eerste een signaal afgeeft dat het allemaal binnen is en wat rustiger mag.

Vorige week bloede het helemaal dood en nu weer.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Promes had ik ook gebracht, als enige. Voor Labyad die ik niet goed vond.

Martinez een voldoende? Dat is een grote bonk onzekerheid met die gast.

En dat arrogante begint in 75% van de gevallen bij die heerlijke en geweldige Labyad.
ja en die onzekerheden komen weer door.. dat zie je bij alvarez (ondanks dat die het vd weem prima deed) maar dat zie je ook indd bij martinez omdat ze allekanten op worden geslingerd en niet weten waar ze aan toe zijn... zo zonde
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Labyad speelde voor zijn blessure juist zo goed vanaf rechtsbuiten. Die was de vervanger van Ziyech.
ja sorry toen vond ik hem en velen met mij het ook maar niks en moest die maar terug naar utrecht omdat die te kort kwam..
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat mag. Liever iemand die jij dan vaak slecht speelt en iedere wedstrijd bij 3 goals betrokken is.

En daarmee vind ik niet dat hij moet spelen, zie hem überhaupt liever niet.
Ik hecht 0 waarde aan een speler die tegen kleine clubs af en toe scoort en een assistje geeft maar in de grote wedstrijden werkelijk zelden of nooit thuis geeft.

Daar laat hij keer op keer zien het niet aan te kunnen
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Promes had ik ook gebracht, als enige. Voor Labyad die ik niet goed vond.

Martinez een voldoende? Dat is een grote bonk onzekerheid met die gast.

En dat arrogante begint in 75% van de gevallen bij die heerlijke en geweldige Labyad.
Sorry. Maar iedere aanval is het tadic die momenteel tijd neemt en mooie dingen probeert te doen. Die heeft vandaag geen bal fatsoenlijk geraakt en moet in zijn instelling wel de baas op het veld zijn.

Labyad ook geen goede tweede helft overigens. Maar dat is juist een jongen die mee getrokken moet worden door de 4 ervaren grote mannen.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik hecht 0 waarde aan een speler die tegen kleine clubs af en toe scoort en een assistje geeft maar in de grote wedstrijden werkelijk zelden of nooit thuis geeft.

Daar laat hij keer op keer zien het niet aan te kunnen
In deze periode van de competitie zou dat ook gewoon prima zijn. Alleen zit blijkbaar die wedstrijd niet op slot.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:12   quote  deeplink  
ekkelenkamp erbij
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:13   quote  deeplink  
Overigens blind en Huntelaar wel weer een betere instelling gedurende de tweede helft. Blind en tadic gewoon niet. Die doen echt alles laks en op halve kracht.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar iedere aanval is het tadic die momenteel tijd neemt en mooie dingen probeert te doen. Die heeft vandaag geen bal fatsoenlijk geraakt en moet in zijn instelling wel de baas op het veld zijn.

Labyad ook geen goede tweede helft overigens. Maar dat is juist een jongen die mee getrokken moet worden door de 4 ervaren grote mannen.
Tadic riep ik na 8 minuten al, lees maar terug.

Labyad is een van de eerste die steevast doorslaat in dat eindeloze combineren
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:14   quote  deeplink  
Dit dus bij tadic. Man man man.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

In deze periode van de competitie zou dat ook gewoon prima zijn. Alleen zit blijkbaar die wedstrijd niet op slot.
Geloof mij maar dat die 2e helft meer kracht kost als de eerste. Daarvan kun je iedere 48 uur nog een pot spelen.

Dit put veel verder uit
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:12 schreef nummer10 het volgende:
ekkelenkamp erbij
Dat ontbrak er nog aan
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:15   quote  deeplink  
promes naar de punt.. waar labyad dat vorige keer nog was en tadic daar regelmatig speelde ipv promes dus gewoon linskbuiten tezetten en tadic de punt in gooit...
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tadic riep ik na 8 minuten al, lees maar terug.

Labyad is een van de eerste die steevast doorslaat in dat eindeloze combineren
Ik ontken niet dat hij dat doet. Ik vind alleen dat de grote vier daar voorbeeld in moeten zijn. En dat is zeker Tadic vandaag niet. En juist tadic is iemand die daar ook heel erg snel in doorslaat en gewoon het verkeerde voorbeeld is voor labyad bijvoorbeeld.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 december 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat ontbrak er nog aan
hahaha achja we winnen... wederom met vreemde fratsen
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 december 2020 - 16:16   quote  deeplink  
Goede eerste helft, en (toch) een matige tweede helft.
Had allang 1 - 5 en 1 - 6 moeten staan.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:
promes naar de punt.. waar labyad dat vorige keer nog was en tadic daar regelmatig speelde ipv promes dus gewoon linskbuiten tezetten en tadic de punt in gooit...
Die gast doet iedere keer iets anders.

Ben er echt onderhand wel klaar mee
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 december 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Maar dat geld eigenlijk voor alle vier de basis spelers. Mazraoui is dan nog bezig aan een prima seizoen alleen die is er vaak niet.

Schuurs blind en Tagliafico allemaal constant ondermaats.
Zeker mee eens, maar Blind zou je leider moeten zijn in je verdediging. Maar tot op heden vind ik hem vooral de onzekerste factor als het op verdedigen aankomt.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geloof mij maar dat die 2e helft meer kracht kost als de eerste. Daarvan kun je iedere 48 uur nog een pot spelen.

Dit put veel verder uit
Nu zeker. Maar dat hoeft niet. Je kan prima zo’n tweede helft rustiger aan doen. Maar dan moet je we anders gaan voetballen.
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha achja we winnen... wederom met vreemde fratsen
Zie die 3e ook nog wel vallen.

Als Ajax defensief niet in gaat grijpen zijn we eind januari kansloos voor de titel. Ben ik 1000% van overtuigd
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:
promes naar de punt.. waar labyad dat vorige keer nog was en tadic daar regelmatig speelde ipv promes dus gewoon linskbuiten tezetten en tadic de punt in gooit...
Tadaic gaat in principe gewoon niet meer op 9 spelen. Dan kun je er wel om blijven vragen maar het gebeurt niet. Zinloos dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 december 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:13 schreef remco k het volgende:
Overigens blind en Huntelaar wel weer een betere instelling gedurende de tweede helft. Blind en tadic gewoon niet. Die doen echt alles laks en op halve kracht.
Dus Blind wel en niet? Beetje dubbelop! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker mee eens, maar Blind zou je leider moeten zijn in je verdediging. Maar tot op heden vind ik hem vooral de onzekerste factor als het op verdedigen aankomt.
Ik vind Blind en Schuurs daarin niet onderdoen voor elkaar. Allebei één groot drama
Loetje
 Loetje - zondag 20 december 2020 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu zeker. Maar dat hoeft niet. Je kan prima zo’n tweede helft rustiger aan doen. Maar dan moet je we anders gaan voetballen.
Dat begint bij leren niet in te grijpen als het goed staat en amper kracht kost.

En dan zeker niet met 3 wissels. Hele ploeg snapt dat signaal namelijk ook wel
remco k
 remco k - zondag 20 december 2020 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zie die 3e ook nog wel vallen.

Als Ajax defensief niet in gaat grijpen zijn we eind januari kansloos voor de titel. Ben ik 1000% van overtuigd
De andere elftallen zijn defensief niet sterker. Net zo’n drama.

De ploeg die defensief het beste voor elkaar zal hebben. Gaat er denk met de titel vandoor.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2020 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2020 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens. Maar dat geld eigenlijk voor alle vier de basis spelers. Mazraoui is dan nog bezig aan een prima seizoen alleen die is er vaak niet.

Schuurs blind en Tagliafico allemaal constant ondermaats.
Eens zijn erg zwak laatste weken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: ADO Den Haag - Ajax (zondag 20 december 2020, 14:30); 2 - 4









0.0102829