BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16:45); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2021 - 23:09   quote  deeplink  
Wat ik al een aantal keren heb gezien in de kk divisie en nu teen PSV die 19 jarige v/d Ven delinker cv van Ajax,die is beestachtig goed super snel goede techniek heel rustig aan de bal en sterk in de duels.Hij speelde geweldig ,echt een aanwinst voor aankomend seizoen.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2021 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 19:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De opdracht kan ook zijn, houdt de bal in de ploeg, probeer het op deze manier uit te zingen want Antony en Haller waren toen uit voorzorg gewisseld.
Dan kan je wel eens die bal naar voren passen vooral als je 3/4 keer de bal zo makkelijk naar voren kan passen en dat de tegenstander daarom totaal uit positie zijn. Elk team zou de bal naar voren proberen te krijgen zodat je daar tegen de corner flag aan gaat staan.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2021 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 19:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok ja bijzonder was dat niet echt des Ajax
Ja is heel bijzonder, was echt ook niet 1 moment. Zo’n bal zou gewoon 2/3 minuten tijd winst geweest zijn of een goal...
p111
 p111 - woensdag 20 januari 2021 - 09:45   quote  deeplink  
Klopt,iedereen weet dat Ajax geen ploeg is die top kan verdedigen. Dus als je de laatste 10 minuten de tegenparty alles of niets gaat spelen moet je nog wel 2 snelle jongens hebben die de wedstrijd met een uitval kunnen beslissen, en die kans heb je verminderd door Antony en Haller er uit te halen, dat had je nog kunnen oplossen door Neres de laatste 10 minuten te laten spelen.Helaas onze trainer heeft heel andere inzichten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door p111 --
p111
 p111 - woensdag 20 januari 2021 - 10:43   quote  deeplink  
Dit is wat van de Vaart ziet,en ja dat is wat ik ook al aan gaf niet je helemaal terug trekken maar counteren.Met de juiste spelers natuurlijk dat was mijn verwachting.
============================================================================================
Ik vond het opvallend dat ze Feyenoord in de counter niet slachtten. Het was alleen maar tikkie breed en tikkie terug. Terwijl ze met een simpele pass naar voren zo door de verdediging van Feyenoord konden komen", vertelt Van der Vaart over De Klassieker (1-0) tegenover de NOS.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 januari 2021 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2021 - 10:43 schreef p111 het volgende:
Dit is wat van de Vaart ziet,en ja dat is wat ik ook al aan gaf niet je helemaal terug trekken maar counteren.Met de juiste spelers natuurlijk dat was mijn verwachting.
============================================================================================
Ik vond het opvallend dat ze Feyenoord in de counter niet slachtten. Het was alleen maar tikkie breed en tikkie terug. Terwijl ze met een simpele pass naar voren zo door de verdediging van Feyenoord konden komen", vertelt Van der Vaart over De Klassieker (1-0) tegenover de NOS.
Denk dat de meeste dit wel gezien hebben zat echt meer in. En dan haal je ook de druk achterin weg.
Balbezit spelen prima als je vast gezet wordt maar kies dan je moment.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 20 januari 2021 - 17:00   quote  deeplink  
Volgens mij is het grootste probleem dat er geen chemie is tussen de spelers. Op dit moment zijn er veel BV-tjes in het veld. Ik moet zeggen dat ik dit ook wel de schuld vind van Ten Hag. Hij heeft toch zijn lievelingetjes en heeft het in mijn optiek ook verkeerd aangepakt met Huntelaar.
Zoveel wisselingen en niemand weet waar ze aan toe zijn en dat gaat in die koppies zitten. Ten Hag kijkt teveel naar vandaag en niet naar hoe het er in de toekomst uit kan zien als je jongens tevreden houdt.
Elk jaar met Ten Hag heb ik toch het idee dat hij niet weet waar de spelers het beste tot hun recht komen en geeft spelers vaak kansen op de voor hun verkeerde posities.
remco k
 remco k - woensdag 20 januari 2021 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 januari 2021 - 17:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Volgens mij is het grootste probleem dat er geen chemie is tussen de spelers. Op dit moment zijn er veel BV-tjes in het veld. Ik moet zeggen dat ik dit ook wel de schuld vind van Ten Hag. Hij heeft toch zijn lievelingetjes en heeft het in mijn optiek ook verkeerd aangepakt met Huntelaar.
Zoveel wisselingen en niemand weet waar ze aan toe zijn en dat gaat in die koppies zitten. Ten Hag kijkt teveel naar vandaag en niet naar hoe het er in de toekomst uit kan zien als je jongens tevreden houdt.
Elk jaar met Ten Hag heb ik toch het idee dat hij niet weet waar de spelers het beste tot hun recht komen en geeft spelers vaak kansen op de voor hun verkeerde posities.
Ik vind dat wel meevallen.

Onana is een keeper en staat daar.

De gehele defensie staat waar ze eigenlijk altijd spelen.

Gravenberg speelde vaak op zijn huidige plek of als aanvallende middenvelder dus dat is ook logisch.

Klaassen speelt waar hij bij zijn vorige club vrijwel alles speelde.

Promes staat op een verkeerde plek.

De gehele huidige aanval speelt waar het vrijwel altijd speelde.

Dat is je huidige basis. Ik vind dat niet zo heel gek op Promes na.

Alvarez speelt bij Mexico ook niet als centrale verdediger en bij zijn vorige club afwisselend.

Labyad speelde bij Utrecht als 10 en als rechtsbuiten. Als spits heb ik hem niet zien spelen. Dat is ook gewoon raar.

Martinez speelt bij zijn vorige club als centrum verdediger en als back. Daar komt hij nu ook voor in aanmerking.

Het is toch niet zo dat hij Tadic structureel als rechtsback gebruikt?

Ik vind voornamelijk zijn wissels vaak niet goed uitpakken en onlogisch, en ik zou ons centrum en nummer 10 graag anders zien.

Ajax voetbalt ook op een leuke manier nog steeds heel veel kansen bij elkaar. Tegen Feyenoord komt Ajax ook tot 11 doelpogingen, dat is toch niet heel weinig?

Wel vind ik dat er veel meer uit die elftal te halen is en staat het defensieve de van het spel gewoon niet goed genoeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 januari 2021 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16:45); 1 - 0









0.0103390