BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16:45); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 18:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja haha geen balverlies maar echt alles alleen maar naar Onana(ja zelfs een aantal keer naar onana, of de verdediging. Hij had voor hem gewoon 2/3 mogelijkheden. Sorry hoor maar het was alles behalve goed. Geen balverlies is prima, hij maakt het andere alleen lastig. Tsja zo kan je inderdaad ook voetballen.
Hij is denk ik zelfs de reden dat ze niet alsnog scoren.

Je vraagt zo heerlijk denigrerend of ik gekeken heb. Misschien moet je zelf even je ogen open doen.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is denk ik zelfs de reden dat ze niet alsnog scoren.

Je vraagt zo heerlijk denigrerend of ik gekeken heb. Misschien moet je zelf even je ogen open doen.
Waarom is dat denigrerend, was namelijk helemaal niet zo bedoeld. Je zou kunnen zeggen dat ze daarom niet scoren. Klopt. Maar een bal naar voren was net zoveel een optie.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik de defensie in zijn geheel bedoel.

En Martinez kan wel degelijk prima opbouwen. Dat heeft hij al meerdere keren laten zien.

Blind is daar beter in maar kan ook voldoende bijdragen op een andere positie.

Maar blijf lekker denken wat je wilt. Op deze manier gaat de boel in ieder geval kapot, maar hey, dan laten ze iig de mensen staan zoals jij graag wou.
Maar hey! We doen het we op jou manier jo hahah. Wat een trieste reactie weer zeg. Martinez heeft dit meerdere keren laten zien? Wanneer dan,? Welke wedstrijd dan? Die tegen Atalanta?

Maar jo. Blijf lekker denken wat je wil. Op die manier gaat Ajax in ieder geval kapot.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Waarom is dat denigrerend, was namelijk helemaal niet zo bedoeld. Je zou kunnen zeggen dat ze daarom niet scoren. Klopt. Maar een bal naar voren was net zoveel een optie.
Dat is toch heel zijn taak niet geweest binnen de ploeg. Zijn taak was gewoon puinruimen omdat voetballen er niet meer in zat.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar hey! We doen het we op jou manier jo hahah. Wat een trieste reactie weer zeg. Martinez heeft dit meerdere keren laten zien? Wanneer dan,? Welke wedstrijd dan? Die tegen Atalanta?

Maar jo. Blijf lekker denken wat je wil. Op die manier gaat Ajax in ieder geval kapot.
Als jij gaat vragen of iemand wel gekeken heeft. Ben je snel klaar hé, dan moet je een ander niet triest gaan noemen maar in de spiegel kijken.

En je kijkt toch zelf altijd? Dan heb je het gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2021 door remco k --
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 20:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik de defensie in zijn geheel bedoel.

En Martinez kan wel degelijk prima opbouwen. Dat heeft hij al meerdere keren laten zien.

Blind is daar beter in maar kan ook voldoende bijdragen op een andere positie.

Maar blijf lekker denken wat je wilt. Op deze manier gaat de boel in ieder geval kapot, maar hey, dan laten ze iig de mensen staan zoals jij graag wou.
Jij brengt op dat het middenveld daar niks hoeft te doen. Die 2 momenten staan Klaassen zo hoog dat hij niet eens een bijdrage bieden. Tsja belachelijk. Iedereen moet gewoon handen uit de mouwen steken.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is toch heel zijn taak niet geweest binnen de ploeg. Zijn taak was gewoon puinruimen omdat voetballen er niet meer in zat.
Hoe weet jij wat zijn taken zijn geweest? Als hij 10 meter naar voren of 5 meter naar achteren kan, kiest hij er voor om naar achteren te passen. Dat is in elke voetbalschool toch idioot? Je wil hem in de aanval hebben zodat je ver van de goal af staat te voetballen.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij gaat vragen of iemand wel gekeken heeft. Ben je snel klaar hé, dan moet je een ander niet triest gaan noemen maar in de spiegel kijken.

En je kijkt toch zelf altijd? Dan heb je het gezien.
Nee jij zegt dat hij heel goed heeft gespeeld, ik ben benieuwd wanneer het nou zo ongelofelijk goed heeft gedaan.

Ik in de spiegel kijken, misschien moet je niet zo reageren als een wijf haha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2021 door freakie --
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij gaat vragen of iemand wel gekeken heeft. Ben je snel klaar hé, dan moet je een ander niet triest gaan noemen maar in de spiegel kijken.

En je kijkt toch zelf altijd? Dan heb je het gezien.
Nee jij zegt dat hij heel goed heeft gespeeld, ik ben benieuwd wanneer het nou zo ongelofelijk goed heeft gedaan.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 januari 2021 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is toch heel zijn taak niet geweest binnen de ploeg. Zijn taak was gewoon puinruimen omdat voetballen er niet meer in zat.
puinruimen ? meeste kreeg die in zijn voeten gespeelt... om vervolgens terug te passen... en ja zal vast een bal hebben afgepakt..
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2021 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 21:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat zijn taken zijn geweest? Als hij 10 meter naar voren of 5 meter naar achteren kan, kiest hij er voor om naar achteren te passen. Dat is in elke voetbalschool toch idioot? Je wil hem in de aanval hebben zodat je ver van de goal af staat te voetballen.
Omdat ten Hag verteld heeft wat hij dit seizoen van Alvarez verwacht.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2021 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 08:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ten Hag verteld heeft wat hij dit seizoen van Alvarez verwacht.
Ja heeft hij gezegd dat hij elke bal moet terug passen op Onana, Timber of Blind? En dat als er iemand 5 meter voor hem doorgestoken kan worden en dan bijna voor de keeper alleen kan staan. Hij niet die steekpass moet geven?
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2021 - 09:22   quote  deeplink  
Nou misschien ligt het ook wel een beetje aan ten Hag dat je de laatste 10 minuten onder druk staat, met Antony en Haller er uit te halen kreeg die achterste linie van Feyenoord alle ruimte en durf om dat laatste zetje druk op Ajax te zetten. Gewoon een kut trainer die spelers onzeker maakt en volgens mij volstopt met opdrachten,en daar is dat achterlijke angstige constante terug spelen een onderdeel van.
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 januari 2021 - 09:33   quote  deeplink  
De wissels waren in ieder geval te gek voor woorden. De rest lag aan Ajax zelf
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2021 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 09:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja heeft hij gezegd dat hij elke bal moet terug passen op Onana, Timber of Blind? En dat als er iemand 5 meter voor hem doorgestoken kan worden en dan bijna voor de keeper alleen kan staan. Hij niet die steekpass moet geven?
Inleveren bij een ploeggenoot. Hierdoor blijft de bal in de ploeg en kom je onder de druk vandaan. Dat is meerdere keren duidelijk uitgelegd.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 januari 2021 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Inleveren bij een ploeggenoot. Hierdoor blijft de bal in de ploeg en kom je onder de druk vandaan. Dat is meerdere keren duidelijk uitgelegd.
vond je ze onder de druk uitspelen daardoor dan ? volgens mij nog behoorlijk wat kansjes gehad waaronder op de lat...
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 januari 2021 - 13:15   quote  deeplink  
Ik snap er helemaal niets meer van. Ten Hag houdt niet zo van mensen van positie wisselen.
Martinez begon bij Ajax heel goed als verdedigende middenvelder. Blind begon dramatisch als verdedigende middenvelder. Alvarez is een echte CV, geen middenvelder in mijn ogen.

Ik denk zelf dat hij KLaassen moet doorschuiven naar 10 en dan moet je zoeken naar een goede verdedigende misddenvelder. Promes mag van mij na dit seizoen verkocht worden, die gozer kan niet eens iemand meer voorbij gaan.

Bande moeten ze ook zien te lozen, dat is het niet meer geworden na zijn blessure. Ik hoop nog steeds dat ze Brobbey kunnen houden

Ze kunnen ook Donny even huren, beter voor Donny,beter voor United en beter voor Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2021 door Ajax we love you --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 13:15 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van. Ten Hag houdt niet zo van mensen van positie wisselen.
Martinez begon bij Ajax heel goed als verdedigende middenvelder. Blind begon dramatisch als verdedigende middenvelder. Alvarez is een echte CV, geen middenvelder in mijn ogen.

Ik denk zelf dat hij KLaassen moet doorschuiven naar 10 en dan moet je zoeken naar een goede verdedigende misddenvelder. Promes mag van mij na dit seizoen verkocht worden, die gozer kan niet eens iemand meer voorbij gaan.

Bande moeten ze ook zien te lozen, dat is het niet meer geworden na zijn blessure. Ik hoop nog steeds dat ze Brobbey kunnen houden

Ze kunnen ook Donny even huren, beter voor Donny,beter voor United en beter voor Ajax
En waar Kudus dan?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2021 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 09:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja heeft hij gezegd dat hij elke bal moet terug passen op Onana, Timber of Blind? En dat als er iemand 5 meter voor hem doorgestoken kan worden en dan bijna voor de keeper alleen kan staan. Hij niet die steekpass moet geven?
Vond dat ook een rare bal weet alleen niet of het Alvarez was. Vrij de aanval in maar ging terug naar achter.
Bij Alvarez snap ik wel dat hij op safe speelt zit totaal niet goed in zijn vel door privé situatie en vertrouwen zal ook 0 zijn.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 14:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En waar Kudus dan?
Ja waar is hij?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 13:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoezo niet ? ajax wint toch dan.. maar zoals ik al zei, als ze scoren betekend het niet gelijk dat ze topspelers zijn... ;)
Was geintje...
Geloof me nummer 10, ik heb de laatste tijd ook de schurft over het onbegrijpelijk wisselen van ten Hag.
Het moet niet erger worden...
Eide
 Eide - dinsdag 19 januari 2021 - 16:27   quote  deeplink  
Ik wil mij niet teveel bezig houden met de discussie over wie nu op 3,4,6 en/of 10 moet spelen. Zoals ik vaker heb geschreven denk ik dat Blind heel belangrijk is en dat ik chemie mis tussen Schuurs en Blind. Als duo zijn ze te vaak uit positie. Ook Klaassen en Gravenberch spelen hierbij een rol, want vaak valt de ruimte ook daar waar de CVM hoort te lopen.

Erik ten Hag maakt die keuzes en het merendeel begrijp ik wel, zelfs als ik het er niet mee eens ben. Zolang de resultaten goed zijn is dat ook een bijzaak, hoewel het emotioneel natuurlijk klote is om Ajax te zien schutteren.

Het enige wat ik echt niet snap en ook echt geen begrip voor heb is het aankloten met vooral Martinez. Het argument van EtH is dat Martinez geen middenvelder is en zich moet richten op LCV en/of LB. Okay, maar waarom blijft die logica dan niet overeind voor Promes? Dat is ook geen 10, maar een aanvaller die op 10 uit de voeten kan (nou ja, niet echt maar vooruit).

Dat vind ik best hypocriet en niet netjes richting Martinez. Waarom mag Promes wedstrijd na wedstrijd falen, kreeg Alvarez kans na kans, beide op posities waar ze niet horen, maar krijgt Martinez geen kansen op de plek waar hij een vol seizoen speelde. Dat vind ik heel gek.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 19 januari 2021 - 16:27   quote  deeplink  
Wel een topper gewonnen en niet vergeten twente uit ook gewonnen...
Ook niet verloren van pisv..

Wisselbeleid in onze ogen kut...maar de resultaten tellen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 19 januari 2021 - 16:28   quote  deeplink  
Welke trainer deed nou eigenlijk wél wat we wilden?
Eide
 Eide - dinsdag 19 januari 2021 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wel een topper gewonnen en niet vergeten twente uit ook gewonnen...
Ook niet verloren van pisv..

Wisselbeleid in onze ogen kut...maar de resultaten tellen.
Qua resultaten de beste januari-maand onder Ten Hag tot dusver.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 19 januari 2021 - 16:30   quote  deeplink  
Ja daarom, ik geef het hem te doen hoor.
Wij kunnen niet meekijken op de tactische besprekingen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 januari 2021 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 14:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En waar Kudus dan?
Ik weet niet goed wat Kudus zijn posiie is, is het een aanvallende middenvelder, dan mag KLaassen weer terug, als Kudus beter als verdedigende middenvelder speelt, dan mag Klaassen door.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 januari 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Ik wil mij niet teveel bezig houden met de discussie over wie nu op 3,4,6 en/of 10 moet spelen. Zoals ik vaker heb geschreven denk ik dat Blind heel belangrijk is en dat ik chemie mis tussen Schuurs en Blind. Als duo zijn ze te vaak uit positie. Ook Klaassen en Gravenberch spelen hierbij een rol, want vaak valt de ruimte ook daar waar de CVM hoort te lopen.

Erik ten Hag maakt die keuzes en het merendeel begrijp ik wel, zelfs als ik het er niet mee eens ben. Zolang de resultaten goed zijn is dat ook een bijzaak, hoewel het emotioneel natuurlijk klote is om Ajax te zien schutteren.

Het enige wat ik echt niet snap en ook echt geen begrip voor heb is het aankloten met vooral Martinez. Het argument van EtH is dat Martinez geen middenvelder is en zich moet richten op LCV en/of LB. Okay, maar waarom blijft die logica dan niet overeind voor Promes? Dat is ook geen 10, maar een aanvaller die op 10 uit de voeten kan (nou ja, niet echt maar vooruit).

Dat vind ik best hypocriet en niet netjes richting Martinez. Waarom mag Promes wedstrijd na wedstrijd falen, kreeg Alvarez kans na kans, beide op posities waar ze niet horen, maar krijgt Martinez geen kansen op de plek waar hij een vol seizoen speelde. Dat vind ik heel gek.
Ik denk dat Overmars heeft gezegd, stel die promes maar op, zodat we hem voor veel geld kunnen verkopen in de winterstop, dan krijg jij een nieuwe van mij. Anders zou ik het ook niet begrijpen en Martinez... tja niemand begrijpt dat
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2021 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Ik wil mij niet teveel bezig houden met de discussie over wie nu op 3,4,6 en/of 10 moet spelen. Zoals ik vaker heb geschreven denk ik dat Blind heel belangrijk is en dat ik chemie mis tussen Schuurs en Blind. Als duo zijn ze te vaak uit positie. Ook Klaassen en Gravenberch spelen hierbij een rol, want vaak valt de ruimte ook daar waar de CVM hoort te lopen.

Erik ten Hag maakt die keuzes en het merendeel begrijp ik wel, zelfs als ik het er niet mee eens ben. Zolang de resultaten goed zijn is dat ook een bijzaak, hoewel het emotioneel natuurlijk klote is om Ajax te zien schutteren.

Het enige wat ik echt niet snap en ook echt geen begrip voor heb is het aankloten met vooral Martinez. Het argument van EtH is dat Martinez geen middenvelder is en zich moet richten op LCV en/of LB. Okay, maar waarom blijft die logica dan niet overeind voor Promes? Dat is ook geen 10, maar een aanvaller die op 10 uit de voeten kan (nou ja, niet echt maar vooruit).

Dat vind ik best hypocriet en niet netjes richting Martinez. Waarom mag Promes wedstrijd na wedstrijd falen, kreeg Alvarez kans na kans, beide op posities waar ze niet horen, maar krijgt Martinez geen kansen op de plek waar hij een vol seizoen speelde. Dat vind ik heel gek.
Omdat die trainer anders denkt als driekwart van alle Ajacieden.Niemend begrijpt die man.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik weet niet goed wat Kudus zijn posiie is, is het een aanvallende middenvelder, dan mag KLaassen weer terug, als Kudus beter als verdedigende middenvelder speelt, dan mag Klaassen door.
Met de punt naar voor op positie 10, aanvallende middenvelder
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2021 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ja daarom, ik geef het hem te doen hoor.
Wij kunnen niet meekijken op de tactische besprekingen.
Je kan het nog zo goed neerzetten als er een paar lopen te schutteren houd het snel op.
Promes is kut kan misschien beter van links.
Timber deed het prima voor Schuurs.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 11:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Inleveren bij een ploeggenoot. Hierdoor blijft de bal in de ploeg en kom je onder de druk vandaan. Dat is meerdere keren duidelijk uitgelegd.
Dat mag ook vooruit he. Zelfs als je zelf niet voetbalt moet je weten dat een pass vooruit beter is dan achteruit. Ajax kwam namelijk niet onder de druk vandaan. Dat hadden ze kunnen doen als hij ook wel eens iets naar voren zou passen.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2021 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 15:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond dat ook een rare bal weet alleen niet of het Alvarez was. Vrij de aanval in maar ging terug naar achter.
Bij Alvarez snap ik wel dat hij op safe speelt zit totaal niet goed in zijn vel door privé situatie en vertrouwen zal ook 0 zijn.
Ja dat was Alvarez.
freakie
 freakie - dinsdag 19 januari 2021 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Ik wil mij niet teveel bezig houden met de discussie over wie nu op 3,4,6 en/of 10 moet spelen. Zoals ik vaker heb geschreven denk ik dat Blind heel belangrijk is en dat ik chemie mis tussen Schuurs en Blind. Als duo zijn ze te vaak uit positie. Ook Klaassen en Gravenberch spelen hierbij een rol, want vaak valt de ruimte ook daar waar de CVM hoort te lopen.

Erik ten Hag maakt die keuzes en het merendeel begrijp ik wel, zelfs als ik het er niet mee eens ben. Zolang de resultaten goed zijn is dat ook een bijzaak, hoewel het emotioneel natuurlijk klote is om Ajax te zien schutteren.

Het enige wat ik echt niet snap en ook echt geen begrip voor heb is het aankloten met vooral Martinez. Het argument van EtH is dat Martinez geen middenvelder is en zich moet richten op LCV en/of LB. Okay, maar waarom blijft die logica dan niet overeind voor Promes? Dat is ook geen 10, maar een aanvaller die op 10 uit de voeten kan (nou ja, niet echt maar vooruit).

Dat vind ik best hypocriet en niet netjes richting Martinez. Waarom mag Promes wedstrijd na wedstrijd falen, kreeg Alvarez kans na kans, beide op posities waar ze niet horen, maar krijgt Martinez geen kansen op de plek waar hij een vol seizoen speelde. Dat vind ik heel gek.
Ik kan me voorstellen dat Ajax zoals ze wel vaker doen, doorkijken naar volgend seizoen. Vorig seizoen hebben ze dat ook met Martinez gedaan, neem ik aan. Tagliafico had normaliter gewoon bij Ajax weggegaan. Dan had je voor Tagliafico ook een vervanger. Kan me ook daarom voorstellen dat Martinez niet zo aan het zeuren is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 18:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat Ajax zoals ze wel vaker doen, doorkijken naar volgend seizoen. Vorig seizoen hebben ze dat ook met Martinez gedaan, neem ik aan. Tagliafico had normaliter gewoon bij Ajax weggegaan. Dan had je voor Tagliafico ook een vervanger. Kan me ook daarom voorstellen dat Martinez niet zo aan het zeuren is.
Dit vermoed ik ook, mocht 1 van de 2 weg gaan dan mag de ander niet weg.
Tagliafico wou de afgelopen 2 seizoenen weg, die zal nu wel echt weg gaan, dan zal Martinez blijven met een flinke salarisverhoging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 18:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat mag ook vooruit he. Zelfs als je zelf niet voetbalt moet je weten dat een pass vooruit beter is dan achteruit. Ajax kwam namelijk niet onder de druk vandaan. Dat hadden ze kunnen doen als hij ook wel eens iets naar voren zou passen.
De opdracht kan ook zijn, houdt de bal in de ploeg, probeer het op deze manier uit te zingen want Antony en Haller waren toen uit voorzorg gewisseld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:50 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat Overmars heeft gezegd, stel die promes maar op, zodat we hem voor veel geld kunnen verkopen in de winterstop, dan krijg jij een nieuwe van mij. Anders zou ik het ook niet begrijpen en Martinez... tja niemand begrijpt dat
Zou goed kunnen hoor...
Maar aan de andere kant is Kudus (de beoogde 10) geblesseerd, daarnaast Neres ook.
Tadic is zijn vaste LV.
Dan blijven er nog 2 smaken over die totaal uit vorm zijn, Labyad en Promes.
Zijn keuze viel op Promes omdat Labyad 2e keus is op RV.

Promes snel vd hand doen...dan mag Overmars misschien iemand halen vd RVC
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2021 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 18:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat was Alvarez.
Ok ja bijzonder was dat niet echt des Ajax
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 januari 2021 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 19:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou goed kunnen hoor...
Maar aan de andere kant is Kudus (de beoogde 10) geblesseerd, daarnaast Neres ook.
Tadic is zijn vaste LV.
Dan blijven er nog 2 smaken over die totaal uit vorm zijn, Labyad en Promes.
Zijn keuze viel op Promes omdat Labyad 2e keus is op RV.

Promes snel vd hand doen...dan mag Overmars misschien iemand halen vd RVC
Inderdaad. Kudus en Neres heb je er graag bij dan hoef je ook niet terug te vallen op Promes en Labyad.
Promes mag van mij zsm weg loopt al maanden te kloten. Verprutst elke mogelijke aanval door verkeerde keuzes.
AkaS
 AkaS - dinsdag 19 januari 2021 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Ik wil mij niet teveel bezig houden met de discussie over wie nu op 3,4,6 en/of 10 moet spelen. Zoals ik vaker heb geschreven denk ik dat Blind heel belangrijk is en dat ik chemie mis tussen Schuurs en Blind. Als duo zijn ze te vaak uit positie. Ook Klaassen en Gravenberch spelen hierbij een rol, want vaak valt de ruimte ook daar waar de CVM hoort te lopen.

Erik ten Hag maakt die keuzes en het merendeel begrijp ik wel, zelfs als ik het er niet mee eens ben. Zolang de resultaten goed zijn is dat ook een bijzaak, hoewel het emotioneel natuurlijk klote is om Ajax te zien schutteren.

Het enige wat ik echt niet snap en ook echt geen begrip voor heb is het aankloten met vooral Martinez. Het argument van EtH is dat Martinez geen middenvelder is en zich moet richten op LCV en/of LB. Okay, maar waarom blijft die logica dan niet overeind voor Promes? Dat is ook geen 10, maar een aanvaller die op 10 uit de voeten kan (nou ja, niet echt maar vooruit).

Dat vind ik best hypocriet en niet netjes richting Martinez. Waarom mag Promes wedstrijd na wedstrijd falen, kreeg Alvarez kans na kans, beide op posities waar ze niet horen, maar krijgt Martinez geen kansen op de plek waar hij een vol seizoen speelde. Dat vind ik heel gek.
Jij verwoord in detail wat ik al een tijdje aangeef. Er is geen chemie. De gekozen spelers vullen elkaar niet aan. Het grijpt niet in elkaar over. En zondag was pas de 2e keer dat ten Hag dezelfde 11 spelers opstelde.

Er is meer uit deze selectie te halen maar niet met een eigenwijze trainer die steeds het wiel opnieuw wil uitvinden en net zolang doordrukt tot het wel een keer lukt wat hij denkt te hebben uitgevonden. Alleen that will never happen!

En straks krijgt hij vanuit de club weer op zijn flikker, voert onder druk de benodigde wijzigingen door en dan loopt het en is hij alsnog volgens velen weer geweldig.... Terwijl hij in feite rete ongeschikt is!
AkaS
 AkaS - dinsdag 19 januari 2021 - 20:10   quote  deeplink  
In de Alvarez discussie wil ik aangeven dat ik een goede Alvarez heb gezien. Fel in de duels en balvast. Foutloos? Nee natuurlijk niet. Kan ook helemaal niet. Maar wel sterk ingevallen en helemaal als je zijn positie in ogenschouw neemt heeft hij top gepresteerd!

Martinez die plots tegen Atalanta mocht opdraven terwijl hij uit het niets uit de basis is gevallen, ook prima gespeeld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 januari 2021 door AkaS --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 20:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij verwoord in detail wat ik al een tijdje aangeef. Er is geen chemie. De gekozen spelers vullen elkaar niet aan. Het grijpt niet in elkaar over. En zondag was pas de 2e keer dat ten Hag dezelfde 11 spelers opstelde.

Er is meer uit deze selectie te halen maar niet met een eigenwijze trainer die steeds het wiel opnieuw wil uitvinden en net zolang doordrukt tot het wel een keer lukt wat hij denkt te hebben uitgevonden. Alleen that will never happen!

En straks krijgt hij vanuit de club weer op zijn flikker, voert onder druk de benodigde wijzigingen door en dan loopt het en is hij alsnog volgens velen weer geweldig.... Terwijl hij in feite rete ongeschikt is!
Het kan ook zijn dat te veel spelers uit vorm zijn, of het loopt gewoon niet, de ene dag is de andere niet, het zijn geen robotten.

Er zijn wedstrijden bij die wel degelijk goed gespeeld werden al is dit al wel een poos geleden, een week geleden tegen PSV hebben we 3/4 van de wedstrijd gedicteerd.
Je kan nooit een hele competitie top spelen, nooit alle wedstrijden floreren.
Er is geen enkele trainer die dat gepresteerd heeft.

Niet dat ik ten Hag een hele goede trainer vind, zelf vind ik Bosz als bijvoorbeeld beter maar die is trainer van een andere club, die zie ik hier overigens niet 123 terug komen.

PSV, Feyenoord, AZ staan geen van allen bovenaan, gaat op die forums eens een kijkje nemen of die ook hun trainer ook zo afzeiken, van alles toewensen, ik denk dat die meer reden hebben
dan wij hier.
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2021 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 17:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan het nog zo goed neerzetten als er een paar lopen te schutteren houd het snel op.
Promes is kut kan misschien beter van links.
Timber deed het prima voor Schuurs.
Zoals je al zei Promes op 10 is heel lang kut,en toch wisselt hij niet !!! die clouwn
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2021 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond je ze onder de druk uitspelen daardoor dan ? volgens mij nog behoorlijk wat kansjes gehad waaronder op de lat...
2 mogelijkheden in de laatste tien minuten terwijl ze er vol voor gingen.

Alvarez werd gebracht om zijn duels te winnen en deed dit gewoon, waar alle Ajacieden constant hun duels verloren deed Alvarez dat niet, als hij zijn duels wel zou verliezen was de druk 100% groter geweest.

Is dat nou zo moeilijk om gewoon toe te geven dat hij zijn taak goed heeft uitgevoerd?
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2021 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 14:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En waar Kudus dan?
Kudus is niet fit en liet in de minuten die hij wel speelde echt helemaal niks goeds zien. Laat die jongen lekker de bank warm houden dit seizoen en invallen om ritme op te doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 21:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Zoals je al zei Promes op 10 is heel lang kut,en toch wisselt hij niet !!! die clouwn
Met wie dan?
Labyad is ook niet in vorm...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Kudus is niet fit en liet in de minuten die hij wel speelde echt helemaal niks goeds zien. Laat die jongen lekker de bank warm houden dit seizoen en invallen om ritme op te doen.
Als zijn knie niet meer opspeelt komt hij heus wel sterk terug, misschien eerst in de Jupilerlequae
remco k
 remco k - dinsdag 19 januari 2021 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als zijn knie niet meer opspeelt komt hij heus wel sterk terug, misschien eerst in de Jupilerlequae
Dan heeft het toch nog geen jut om over zijn positie op het veld te discussiëren. Blijkbaar een flinke terugval gehad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 januari 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan heeft het toch nog geen jut om over zijn positie op het veld te discussiëren. Blijkbaar een flinke terugval gehad.
Dan heeft het idd voorlopig geen nut
p111
 p111 - dinsdag 19 januari 2021 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 januari 2021 - 21:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Met wie dan?
Labyad is ook niet in vorm...
Dan kan je Tadic op 10 zetten en Promes linker spits,als Nres terug is Neres liner spits en als kudus terug is kun je wisselen met Klaasen of Kudus op 10 enz enz

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16:45); 1 - 0









0.0113270