BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16:45); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 januari 2021 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 20:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Hadden Martinez en Alvarez het hier nou echt beter gedaan? Alle kansen van Feyenoord komen omdat ze op het middenveld niet meelopen. Dat Haller die bal niet kan afgeven is omdat er krachtig word verdedigend maar vooral omdat hun verdedigende middenvelders en rest spelers Haller aanpakken. Deze wedstrijd stond Klaassen gewoon toe te kijken.

We gaan dan sowieso nooit meer zo dominant voetballen. Dat is 1 ding wat zeker is. De eigen duels kan je winnen inderdaad, de kansen kwamen daar geloof ik maar vrij weinig uit. Is toch vooral allemaal vanuit het middenveld?
Inderdaad was Klaassen dramatisch, die wordt met de wedstrijd slechter.
Easy toch want we hebben Blind voor die positie.
Alvarez of Timber en Martinez centraal, het is het proberen waard..
freakie
 freakie - zondag 17 januari 2021 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad was Klaassen dramatisch, die wordt met de wedstrijd slechter.
Easy toch want we hebben Blind voor die positie.
Alvarez of Timber en Martinez centraal, het is het proberen waard..
Tsja dat is waar. Ik snapte wel waarom hij met Labyad speelde op 10. Maar Klaassen op 10 is eigenlijk hetzelfde verhaal als Schuurs. Je kan het een kans geven, daarna moet je toch gaan kijken? Het was niet eens alleen Klaassen hoor. Elke middenvelder liet zijn man lopen en ging staan kijken hoe Blind en Timber het stonden op te lossen.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 januari 2021 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:15 schreef p111 het volgende:

[..]

Das is zeker een grap ha ha
neehoor.. laatste seizoen vergeten toen die er nog was ? tuurlijk ff verder en daarom niet meer op 6, maar op 10 kan die echt nog prima mee.. kan igg meer als labyad en/of promes..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 januari 2021 - 22:06   quote  deeplink  
Promes ✧◝(⁰▿⁰)◜✧ slechtste speler ooit!
nummer10
 nummer10 - zondag 17 januari 2021 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 22:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Promes ✧◝(⁰▿⁰)◜✧ slechtste speler ooit!
denkt tenhag toch anders over... helaas
pth
 pth - zondag 17 januari 2021 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 22:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

denkt tenhag toch anders over... helaas
Maar die heeft dan ook 0,0% verstand van voetbal
freakie
 freakie - zondag 17 januari 2021 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt middenveld dramatisch
Dat mensen zeggen dat Alvarez goed was snap ik ook niet trouwens. Niet 1 bal naar voren en ja in die fase mag het ook anders, misschien heeft hij die taak gegeven. Maar een bal terug passen wanneer je een bal op 5 meter voor je ook kwijt kan, slaat werkelijk nergens op. Verdedigend misschien naast Blind prima. Als VM zou het kunnen als er goede taken zijn maar het kan toch niet?
p111
 p111 - zondag 17 januari 2021 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 23:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat mensen zeggen dat Alvarez goed was snap ik ook niet trouwens. Niet 1 bal naar voren en ja in die fase mag het ook anders, misschien heeft hij die taak gegeven. Maar een bal terug passen wanneer je een bal op 5 meter voor je ook kwijt kan, slaat werkelijk nergens op. Verdedigend misschien naast Blind prima. Als VM zou het kunnen als er goede taken zijn maar het kan toch niet?
Klopt er was zelfs een moment dat hij de bal zo aan Ekkelenkamp mee kon geven,die kon zo door lopen naar het doel van feyenoord ,maar hij keek alleen maar naar de grond en ging de bal weer terug spelen ,dat soOrt spelers zit je toch niet op te wachten bij Ajax mijn god wat een drama.
freakie
 freakie - zondag 17 januari 2021 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 23:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt er was zelfs een moment dat hij de bal zo aan Ekkelenkamp mee kon geven,die kon zo door lopen naar het doel van feyenoord ,maar hij keek alleen maar naar de grond en ging de bal weer terug spelen ,dat soOrt spelers zit je toch niet op te wachten bij Ajax mijn god wat een drama.
Nee zeker niet. Die wil je zeker niet bij Ajax zien.
pth
 pth - maandag 18 januari 2021 - 00:13   quote  deeplink  
Goede analyse van van Bronckhorst in Studio Voetbal over het totale voetballende onvermogen van Alvarez. Absoluut geen Ajax speler. Gewoon netjes die jongen naar Valencia laten vertrekken. Was geen Ajax speler, is geen Ajax speler en gaat nooit een Ajax speler worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 januari 2021 - 02:18   quote  deeplink  
en toch wil ik hem wel zien als rcv... maar is niet de eerste en laatste speler die tenhag verneukt.. daarom is tenhag compleet ongeschikt en een droplul..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 januari 2021 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 02:18 schreef nummer10 het volgende:
en toch wil ik hem wel zien als rcv... maar is niet de eerste en laatste speler die tenhag verneukt.. daarom is tenhag compleet ongeschikt en een droplul..
Inmiddels kan ik me daar wel in vinden. Heeft Huntelaar ook zijn nek omgedraaid.
Martinez en Alvarez ook. En uiteraard Lang ook.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 20:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Hadden Martinez en Alvarez het hier nou echt beter gedaan? Alle kansen van Feyenoord komen omdat ze op het middenveld niet meelopen. Dat Haller die bal niet kan afgeven is omdat er krachtig word verdedigend maar vooral omdat hun verdedigende middenvelders en rest spelers Haller aanpakken. Deze wedstrijd stond Klaassen gewoon toe te kijken.

We gaan dan sowieso nooit meer zo dominant voetballen. Dat is 1 ding wat zeker is. De eigen duels kan je winnen inderdaad, de kansen kwamen daar geloof ik maar vrij weinig uit. Is toch vooral allemaal vanuit het middenveld?
De kansen komen helemaal niet allemaal omdat middenvelders niet meelopen. De twee grote kansen van Berghuis heeft geen middenvelder wat mee te maken anders dan dat ze moeten repareren.

En je centrale duo bepaald niet of je wel of niet dominant kan voetballen.

Jullie doen net alsof Martinez alleen maar kan hakken. Die heeft voetballende kwaliteiten zat om goed op te bouwen en mensen te bereiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2021 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:
haller.. vraag me echt af of die voor tenhag is gehaald.. maar goed hoop dat vandaag een incident was..
Tsja. En toch een assist op de winnende treffer.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:17 schreef p111 het volgende:

[..]

En wie bouwt er op dan ???
Martinez heeft een prima pass in de benen en als Blind in balbezit uitzakt kan je het prima bespelen.

Men moet dat ook niet gaan overdrijven, er zijn namelijk ook zat andere manieren om middenvelders aan de bal te krijgen.
Loetje
 Loetje - maandag 18 januari 2021 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 09:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja. En toch een assist op de winnende treffer.
1 goal en 3 assists in 3 zware potten is prima.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 januari 2021 - 10:12   quote  deeplink  
wat me ook opviel.. geen klaiber.. timber hem al voorbij ?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 januari 2021 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 09:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

1 goal en 3 assists in 3 zware potten is prima.
cijfers zijn prima, maar de rest ? ik zie het vooralsnog niet.. geen 22.5 mil speler tenminste.. maar zoals ik al zei hoop dat die het waar maakt zal gunstig voor ons zijn natuurlijk.. en graag een fatsoenlijke 10 die hem ook kan bedienen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 januari 2021 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers zijn prima, maar de rest ? ik zie het vooralsnog niet.. geen 22.5 mil speler tenminste.. maar zoals ik al zei hoop dat die het waar maakt zal gunstig voor ons zijn natuurlijk.. en graag een fatsoenlijke 10 die hem ook kan bedienen..
Cijfers zijn goed maar geef hem even tijd om aan zijn teamgenoten te wennen.
Zelf vind ik hem ook nog slordig maar vind vaak de goede kleur. Promes is kut een goede speler op die plek en je staat met de rust op 3-0.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 18 januari 2021 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 10:12 schreef nummer10 het volgende:
wat me ook opviel.. geen klaiber.. timber hem al voorbij ?
8 miljoen weggegooid geld voor zo iemand
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 10:12 schreef nummer10 het volgende:
wat me ook opviel.. geen klaiber.. timber hem al voorbij ?
Kom op zeg. Niet iedere keuze betekend ook direct dat iemand een ander ook voorbij is.

Timber is sneller dan Klaiber. En aangezien Sinistera een hele snelle speler is, lijkt me dat een hele logische keuze.
jodocus
 jodocus - maandag 18 januari 2021 - 11:09   quote  deeplink  
Promes zo snel mogelijk weg , en daar een beetje speler van niveau voor terug , dan kom je al een heel eind
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik deel mijn passie wel in bed... Hahaha
Volgens mij is dat een andere passie..Een passie waar ik op dit forum geen raakvlakken zie. Jij wel blijkbaar. Goed van je dat je hier open in bent hahahaha
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 januari 2021 - 21:17 schreef p111 het volgende:

[..]

En wie bouwt er op dan ???
Wat is jouw definitie van bouwen dan. Onana begint met inspelen en met Blind vanaf het middenveld kan je ook " bouwen"
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 07:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inmiddels kan ik me daar wel in vinden. Heeft Huntelaar ook zijn nek omgedraaid.
Martinez en Alvarez ook. En uiteraard Lang ook.
En laten we niet vergeten dat het ook aandringen vanuit de club was om Donny en Neres op te stellen. En het was zelfs Overmars die op tv een hint gaf dat hij de juiste poppetjes op de juiste plek moest gaan zetten...
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 09:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Martinez heeft een prima pass in de benen en als Blind in balbezit uitzakt kan je het prima bespelen.

Men moet dat ook niet gaan overdrijven, er zijn namelijk ook zat andere manieren om middenvelders aan de bal te krijgen.
Hahaha weer helemaal eens Remco...
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 11:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha weer helemaal eens Remco...
Nu ophouden man
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 18 januari 2021 - 12:13   quote  deeplink  
Haller, tot nu toe de aller, allerbeste speler van de afgelopen 3 wedstrijden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 januari 2021 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 11:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een andere passie..Een passie waar ik op dit forum geen raakvlakken zie. Jij wel blijkbaar. Goed van je dat je hier open in bent hahahaha
Nee hoor passie blijft passie, dan wel op mijn lieftallige vriendin pikkie!
Hahahaha...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 januari 2021 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 11:09 schreef jodocus het volgende:
Promes zo snel mogelijk weg , en daar een beetje speler van niveau voor terug , dan kom je al een heel eind
Tja je ziet hem achteruit hollen, volgend mij is hij niet helemaal vrij in z'n hoofd, hij kan zich niet concentreren, ballen komen niet aan over een paar meter, is te gehaast
Weg er mee dan.

Wat ik dan van ten Hag dan niet begrijpt is dat hij hem er niet afhaalt.
Tadic was gisteren op links ook niet al te best, zet die dan op 10..
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 18 januari 2021 - 12:37   quote  deeplink  
Inderdaad verkoop Promes nu het nog kan... geef Schone een contract voor half jaar. Dan heb je weer wat wissel mogelijkheden op het middenveld totdat Kudus en Neres terug zijn. Tegen AZ lekker met het bekerteam spelen...te beginnen met Stekelenburg ipv Scherpen. Verder Alvarez, Labyad, Martinez,Ekkelenkamp,Brobbey,Klaiber etc....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 januari 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 11:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

En laten we niet vergeten dat het ook aandringen vanuit de club was om Donny en Neres op te stellen. En het was zelfs Overmars die op tv een hint gaf dat hij de juiste poppetjes op de juiste plek moest gaan zetten...
Ja bizar toch dat iedereen het ziet behalve de trainer. Die elke wedstrijd met iets anders begint.
Vaak alle slechte laat staan als hij wisselt. Het blijft bijzonder net als zijn wedstrijd analyse aan het einde.!
p111
 p111 - maandag 18 januari 2021 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers zijn prima, maar de rest ? ik zie het vooralsnog niet.. geen 22.5 mil speler tenminste.. maar zoals ik al zei hoop dat die het waar maakt zal gunstig voor ons zijn natuurlijk.. en graag een fatsoenlijke 10 die hem ook kan bedienen..
Dat was ok omdat Feyenoord in het centrum met 3 zwaargewichten speelde Senesi-Ferr en ......Kroaat ,dat was zelfs voor Haller te moeilijk.Maar een doelpunt en 2 asisten in 3 zware potjes lijkt mij een prima prestatie.
p111
 p111 - maandag 18 januari 2021 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 11:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat is jouw definitie van bouwen dan. Onana begint met inspelen en met Blind vanaf het middenveld kan je ook " bouwen"
Ja en als Blind vast gezet word laten we dan Alvares opbouwen,niet zijn sterkste punt is onderhand wel duidelijk.Daarom ga ik voor Timber inplaats van Alvares.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 14:47 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat was ok omdat Feyenoord in het centrum met 3 zwaargewichten speelde Senesi-Ferr en ......Kroaat ,dat was zelfs voor Haller te moeilijk.Maar een doelpunt en 2 asisten in 3 zware potjes lijkt mij een prima prestatie.
Dat deden ze helemaal niet. Ze dekte juist veel door en Haller stond constant 1 tegen 1 op Senesi en verloor vrijwel ieder duel.

Precies dat doordenken is de reden dat we op het middenveld te kort kwamen.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 14:49 schreef p111 het volgende:

[..]

Ja en als Blind vast gezet word laten we dan Alvares opbouwen,niet zijn sterkste punt is onderhand wel duidelijk.Daarom ga ik voor Timber inplaats van Alvares.
Gister geen balverlies geleden en alle duels gewonnen. En als ze Blind vastzetten is er op het middenveld direct ruimte. En ook Alvarez kan prima een bal naar de juiste kleur spelen.
p111
 p111 - maandag 18 januari 2021 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 12:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja je ziet hem achteruit hollen, volgend mij is hij niet helemaal vrij in z'n hoofd, hij kan zich niet concentreren, ballen komen niet aan over een paar meter, is te gehaast
Weg er mee dan.

Wat ik dan van ten Hag dan niet begrijpt is dat hij hem er niet afhaalt.
Tadic was gisteren op links ook niet al te best, zet die dan op 10..
Dat bedoel ik nou,dat Ten Hag een clouwn is in zijn intervieuws daar kan ik mee leven,maar zijn wissels.Promes speelde weer als een draak en hij haalt Antony er af en laat Promes staan ,wie kan mi dit uitleggen dan begrijp ik het misschien.
p111
 p111 - maandag 18 januari 2021 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat deden ze helemaal niet. Ze dekte juist veel door en Haller stond constant 1 tegen 1 op Senesi en verloor vrijwel ieder duel.

Precies dat doordenken is de reden dat we op het middenveld te kort kwamen.
Ze gingen ppas doordekken na een half uur en toen was het gebeurd met Haller hij kwam amper nog aan de bal net als de rest omdat Ten Hag daar niks t/o zette.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 14:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Ze gingen ppas doordekken na een half uur en toen was het gebeurd met Haller hij kwam amper nog aan de bal net als de rest omdat Ten Hag daar niks t/o zette.
Na het half uur stond hij constant 1 tegen 1 en verloor vrijwel al zijn duels. Juist toen had hij balvast moeten zijn en dat was hij niet.

Na dat half uur heeft hij echt nog zat ballen gehad en er gewoon niks mee gedaan.

Dit ligt niet aan ten Hag, er lag ruimte zat om goed te voetballen. Dat ze daar niks mee doen heeft in dit geval helemaal niks met ten Hag te maken.
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Nu ophouden man
Ja is goed. Ik wil dan ook graag hierbij mijn excuses aanbieden :-(
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee hoor passie blijft passie, dan wel op mijn lieftallige vriendin pikkie!
Hahahaha...
Hahahaha, is goed hoor. En wel afwisselen he, eerst die steekpass en daarna de lange bal!
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 12:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja bizar toch dat iedereen het ziet behalve de trainer. Die elke wedstrijd met iets anders begint.
Vaak alle slechte laat staan als hij wisselt. Het blijft bijzonder net als zijn wedstrijd analyse aan het einde.!
Ik vind dit niet bizar maar vind het volledig passen in het beeld dat ik van hem heb gekregen vanaf zijn eerste wedstrijd als trainer van Ajax.

Is daarna gered door ene Alfred en een zeldzaam goede selectie. Daarna weer terug naar het niveau ten Hag
p111
 p111 - maandag 18 januari 2021 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Na het half uur stond hij constant 1 tegen 1 en verloor vrijwel al zijn duels. Juist toen had hij balvast moeten zijn en dat was hij niet.

Na dat half uur heeft hij echt nog zat ballen gehad en er gewoon niks mee gedaan.

Dit ligt niet aan ten Hag, er lag ruimte zat om goed te voetballen. Dat ze daar niks mee doen heeft in dit geval helemaal niks met ten Hag te maken.
Geen aansluiting van Ajax kant hij kon geen kant op en daar is een coach voor om daar een oplossing voor te bedenken.Maar zoals gewoonlijk blijft hij in gebreke.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 16:39 schreef p111 het volgende:

[..]

Geen aansluiting van Ajax kant hij kon geen kant op en daar is een coach voor om daar een oplossing voor te bedenken.Maar zoals gewoonlijk blijft hij in gebreke.
Als hij de bal al verliest bij zijn aanname of het duel al niet eens wint heeft dat toch gewoon met zijn eigen wedstrijd te maken en speelt hij toch gewoon een matige wedstrijd.

Ik snap ook niet zo goed waarom dat niet gezegd zou mogen worden.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 09:49 schreef remco k het volgende:

[..]

De kansen komen helemaal niet allemaal omdat middenvelders niet meelopen. De twee grote kansen van Berghuis heeft geen middenvelder wat mee te maken anders dan dat ze moeten repareren.

En je centrale duo bepaald niet of je wel of niet dominant kan voetballen.

Jullie doen net alsof Martinez alleen maar kan hakken. Die heeft voetballende kwaliteiten zat om goed op te bouwen en mensen te bereiken.
Heb je serieus gekeken? Hoop het wel he? Berghuis kan 2 keer schieten, wat moet Blind of Timber tegen hem doen dan? Er staat een spits in het centrum, moet hij die loslaten en achter berghuis aangaan? Dit heeft helemaal niks met Blind te maken.

We hadden trouwens dan ook niet gescoord. Nee Martinez kan niet opbouwen, net als Alvarez een ok wedstrijd speelde maar ook alles maar terug speelde. Nee het is makkelijk om een centrum af te zeiken. Kijk alsjeblieft even terug, ik snap werkelijk waar niet wat Blind daar fout doet, anders dan dat hij misschien voor zijn man had kunnen staan. Hebben Timber en Blind gewoon een man, wel makkelijk de schuld geven dan he.

Ow ja. Ons centrum bepaald wel dat we dominant kunnen voetballen. Een tegenstander komt met de rug tegen de muur omdat onze verdediger(Blind) een pass heeft die geen ander heeft. Alles kan daardoor dieper spelen. Tegenstanders bepalen daar ook hun tactieken op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2021 door freakie --
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister geen balverlies geleden en alle duels gewonnen. En als ze Blind vastzetten is er op het middenveld direct ruimte. En ook Alvarez kan prima een bal naar de juiste kleur spelen.
Ja haha geen balverlies maar echt alles alleen maar naar Onana(ja zelfs een aantal keer naar onana, of de verdediging. Hij had voor hem gewoon 2/3 mogelijkheden. Sorry hoor maar het was alles behalve goed. Geen balverlies is prima, hij maakt het andere alleen lastig. Tsja zo kan je inderdaad ook voetballen.
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister geen balverlies geleden en alle duels gewonnen. En als ze Blind vastzetten is er op het middenveld direct ruimte. En ook Alvarez kan prima een bal naar de juiste kleur spelen.
Ja haha geen balverlies maar echt alles alleen maar naar Onana(ja zelfs een aantal keer naar onana, of de verdediging. Hij had voor hem gewoon 2/3 mogelijkheden. Sorry hoor maar het was alles behalve goed. Geen balverlies is prima, hij maakt het andere alleen lastig. Tsja zo kan je inderdaad ook voetballen.
AkaS
 AkaS - maandag 18 januari 2021 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 18:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb je serieus gekeken? Hoop het wel he? Berghuis kan 2 keer schieten, wat moet Blind of Timber tegen hem doen dan? Er staat een spits in het centrum, moet hij die loslaten en achter berghuis aangaan? Dit heeft helemaal niks met Blind te maken.

We hadden trouwens dan ook niet gescoord. Nee Martinez kan niet opbouwen, net als Alvarez een ok wedstrijd speelde maar ook alles maar terug speelde. Nee het is makkelijk om een centrum af te zeiken. Kijk alsjeblieft even terug, ik snap werkelijk waar niet wat Blind daar fout doet, anders dan dat hij misschien voor zijn man had kunnen staan. Hebben Timber en Blind gewoon een man, wel makkelijk de schuld geven dan he.

Ow ja. Ons centrum bepaald wel dat we dominant kunnen voetballen. Een tegenstander komt met de rug tegen de muur omdat onze verdediger(Blind) een pass heeft die geen ander heeft. Alles kan daardoor dieper spelen. Tegenstanders bepalen daar ook hun tactieken op.
Nee joh, je hebt helemaal gelijk. Ze kunnen er niets van. Ze zijn voor de lol gescout en aangekocht voor miljoenen... :-)
freakie
 freakie - maandag 18 januari 2021 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 19:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee joh, je hebt helemaal gelijk. Ze kunnen er niets van. Ze zijn voor de lol gescout en aangekocht voor miljoenen... :-)
Nee hoor, ik zeg niet dat ze er niks van kunnen. Martinez is al wel een plan voor, die gaat gewoon linksback staan. Je voelt aan alles dat ze daarom even geen plek hebben voor Martinez. Tagliafico had normaliter nooit nog 1 seizoen bij Ajax gebleven. Alvarez, tsja ik vind het ook een vreemde aankoop geweest. Al denk ik dat Alvarez verdedigend prima is, op het middenveld kan echt niet.
remco k
 remco k - maandag 18 januari 2021 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 januari 2021 - 18:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb je serieus gekeken? Hoop het wel he? Berghuis kan 2 keer schieten, wat moet Blind of Timber tegen hem doen dan? Er staat een spits in het centrum, moet hij die loslaten en achter berghuis aangaan? Dit heeft helemaal niks met Blind te maken.

We hadden trouwens dan ook niet gescoord. Nee Martinez kan niet opbouwen, net als Alvarez een ok wedstrijd speelde maar ook alles maar terug speelde. Nee het is makkelijk om een centrum af te zeiken. Kijk alsjeblieft even terug, ik snap werkelijk waar niet wat Blind daar fout doet, anders dan dat hij misschien voor zijn man had kunnen staan. Hebben Timber en Blind gewoon een man, wel makkelijk de schuld geven dan he.

Ow ja. Ons centrum bepaald wel dat we dominant kunnen voetballen. Een tegenstander komt met de rug tegen de muur omdat onze verdediger(Blind) een pass heeft die geen ander heeft. Alles kan daardoor dieper spelen. Tegenstanders bepalen daar ook hun tactieken op.
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik de defensie in zijn geheel bedoel.

En Martinez kan wel degelijk prima opbouwen. Dat heeft hij al meerdere keren laten zien.

Blind is daar beter in maar kan ook voldoende bijdragen op een andere positie.

Maar blijf lekker denken wat je wilt. Op deze manier gaat de boel in ieder geval kapot, maar hey, dan laten ze iig de mensen staan zoals jij graag wou.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 17 januari 2021, 16:45); 1 - 0









0.0131211