BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - woensdag 03 februari 2021 - 18:18   quote  deeplink  
Gaat ie dan.

Graag terugzetten naar de jeugd en het hele seizoen niet meer mee laten doen. Ondankbare hond.

Oh ja en de groeten aan je zaakwaarnemer.

Danilo, welcome back!
JV
 JV - woensdag 03 februari 2021 - 18:23   quote  deeplink  
Wat een eikel
Lekker mislukken in italie hoop ik
Danilo ik hoop het maar weinig goals laatste tijd
Traore had ik liever zie gaan
JV
 JV - woensdag 03 februari 2021 - 18:24   quote  deeplink  
Zeker niet meer laten spelen
wvb
 wvb - woensdag 03 februari 2021 - 18:31   quote  deeplink  
Lekker laten gaan.
Jonge jongen, een domme puber, laat zich influisteren en beïnvloeden door familie en zaakwaarnemer.
75% kans dat het fout loopt met zijn carrière de komende jaren.
Ellenlang onderhandelen, allemaal toneelspel, aasgier Raiola die altijd het onderste uit de kan wil.
Antilliaanse en Surinaamse jongetjes, dat weet Riola ook, die zijn het gemakkelijkst te manipuleren en te kneden, vaak niet de slimsten uit de klas.. Dat zijn zijn beste klantjes.
Als club zijnde, moet je niet meer in zee gaan met voetballers die hem als adviseur hebben.
Hij wist al lang dat hij zou gaan vertrekken, nu pas aangekondigd, dan kan de club geen geld meer voor hem vangen.
Lekker laten verpieteren in het dak van de tribune.
Geen blik meer waardig gunnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2021 door wvb --
CR
 CR - woensdag 03 februari 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Dit soort stakkers kun je maar beter meteen kwijt zijn, voordat er veel geld in een contract gestoken wordt. Lekker wegzetten op de toekomst en dan met pek en veren de achterdeur uit. Wordt ook weleens tijd dat lui die zich laten vertegenwoordigen door die bolle maffioos überhaupt geen contract kunnen krijgen bij Ajax!
Guus Til
 Guus Til - woensdag 03 februari 2021 - 18:44   quote  deeplink  
Elke begin van tweede helft warming-up laten starten, maar niet laten invallen, indien niet echt noodzakelijk uiteraard
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 18:50   quote  deeplink  
Kan gewoon in het transfer/geruchtentopic.

Deze dikkop is geen topic waard
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 februari 2021 - 18:53   quote  deeplink  
tjah laten we eerlijk zijn, is ook gewoon een perspectief kwestie zoals met botman, lang en meerdere jeugdspelers sinds de miljoenen de deur uitvliegen... spits 22.5 mil aanschaffen, enzo nog meer posities waarbij jeugd amper nog kans krijgt zich te laten zien... maar zo vertrekken is wel weer triest maar misschien een eye opener voor ajax dat ze de jeugd toch vaker minuten moeten geven als het kan (waarmee we groot zijn geworden). en zat potten geweest waar je zulke spelers de kans had kunnen geven... en nee velen zullen het niet eens zijn (meer de manier waarop waar ik her ook niet mee eens ben), maar kijk ff welke jeugd nog speelt of de kans krijgt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2021 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - woensdag 03 februari 2021 - 19:06   quote  deeplink  
Jammer Jammer en nog eens jammer!

Zijn hoofd is gek gemaakt door raviola die wederom zij lul uit zijn broek lacht Deze haarlemse pizzabakker is onaantastbaar en machtiger dan machtig in het wereldvoetbal!

Alleen een wereldwijde bundeling van krachten kan de machtspositie van deze man doorbreken, maar dat is een utopie!

Ondankbaar wat ik lees is zeker van toepassing want als alle jeugdspelers doen wat Kluivert, Rijkhof en Brobbey doen dan is Ajax en de opleiding waardoor zij nu miljonair worden niet in stand te houden.

Bijten in de hand die je heeft gevoedt.

Jammer!
Pietje
 Pietje - woensdag 03 februari 2021 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:
tjah laten we eerlijk zijn, is ook gewoon een perspectief kwestie zoals met botman, lang en meerdere jeugdspelers sinds de miljoenen de deur uitvliegen... spits 22.5 mil aanschaffen, enzo nog meer posities waarbij jeugd amper nog kans krijgt zich te laten zien... maar zo vertrekken is wel weer triest maar misschien een eye opener voor ajax dat ze de jeugd toch vaker minuten moeten geven als het kan (waarmee we groot zijn geworden). en zat potten geweest waar je zulke spelers de kans had kunnen geven... en nee velen zullen het niet eens zijn (meer de manier waarop waar ik her ook niet mee eens ben), maar kijk ff welke jeugd nog speelt of de kans krijgt..
Hoezo "perspectief"? Die knaap is pas 19 jaar! Wat heb je dan te willen? Laat hij het eerst maar zien op trainingen en Jong Ajax. Veel van die jonge gasten hebben totaal geen geduld, zijn af en toe de hemel ingeprezen en denken dan dat ze beter zijn dat Cruijff.
Lekker laten vertrekken om vervolgens ergens in Europa de reservebank of de tribune warm gaan houden. Wel met een hoop euro's in de knip, maar dat moet op die leeftijd eigenlijk bijzaak zijn.
En weer die ellendige zaakwaarnemer met z'n maffiapraktijken en eurotekens in z'n ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2021 door Pietje --
JV
 JV - woensdag 03 februari 2021 - 19:11   quote  deeplink  
Ja onzin moet brobbey dan vaste spits worden samen met traore kom op zeg ajax is top 20 europa
Guus Til
 Guus Til - woensdag 03 februari 2021 - 19:14   quote  deeplink  
Ik gok op een gevalletje Drenthe, of nog minder, bij leeftijdgenoten erboven uit steken (voornamelijk door fysiek), maar uiteindelijk te kort komen.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:
tjah laten we eerlijk zijn, is ook gewoon een perspectief kwestie zoals met botman, lang en meerdere jeugdspelers sinds de miljoenen de deur uitvliegen... spits 22.5 mil aanschaffen, enzo nog meer posities waarbij jeugd amper nog kans krijgt zich te laten zien... maar zo vertrekken is wel weer triest maar misschien een eye opener voor ajax dat ze de jeugd toch vaker minuten moeten geven als het kan (waarmee we groot zijn geworden). en zat potten geweest waar je zulke spelers de kans had kunnen geven... en nee velen zullen het niet eens zijn (meer de manier waarop waar ik her ook niet mee eens ben), maar kijk ff welke jeugd nog speelt of de kans krijgt..
Dit geloof je zelf toch niet he?!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 03 februari 2021 - 19:40   quote  deeplink  
Tja .....
Robinho
 Robinho - woensdag 03 februari 2021 - 19:50   quote  deeplink  
Het is tijd om een definitief statement te maken. Brobbey terugzetten en niet meer laten spelen dit seizoen. Gravenbergh en die andere uit zijn stal eind van het jaar verkopen en de jeugd meedelen dat je in het geval van Raiola als zaakwaarnemer geen speeltijd meer krijgt. Dit moet echt ophouden. Ook al gaat het even ten koste van een goede speler als Gravenbergh.

Die spelers kunnen er verder niet zoveel aan doen, maar Raiola / Ajax is al koude oorlog sinds Grygera en Maxwell.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2021 door Robinho --
Robinho
 Robinho - woensdag 03 februari 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Ik ben zo ziek van die Italiaanse bloedhond......
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 februari 2021 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 19:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoezo "perspectief"? Die knaap is pas 19 jaar! Wat heb je dan te willen? Laat hij het eerst maar zien op trainingen en Jong Ajax. Veel van die jonge gasten hebben totaal geen geduld, zijn af en toe de hemel ingeprezen en denken dan dat ze beter zijn dat Cruijff.
Lekker laten vertrekken om vervolgens ergens in Europa de reservebank of de tribune warm gaan houden. Wel met een hoop euro's in de knip, maar dat moet op die leeftijd eigenlijk bijzaak zijn.
En weer die ellendige zaakwaarnemer met z'n maffiapraktijken en eurotekens in z'n ogen.
ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
Robinho
 Robinho - woensdag 03 februari 2021 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
onzin man. Brobbey had zeeen van perspectief. Basis tegen Atalanta etc etc
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2021 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:
tjah laten we eerlijk zijn, is ook gewoon een perspectief kwestie zoals met botman, lang en meerdere jeugdspelers sinds de miljoenen de deur uitvliegen... spits 22.5 mil aanschaffen, enzo nog meer posities waarbij jeugd amper nog kans krijgt zich te laten zien... maar zo vertrekken is wel weer triest maar misschien een eye opener voor ajax dat ze de jeugd toch vaker minuten moeten geven als het kan (waarmee we groot zijn geworden). en zat potten geweest waar je zulke spelers de kans had kunnen geven... en nee velen zullen het niet eens zijn (meer de manier waarop waar ik her ook niet mee eens ben), maar kijk ff welke jeugd nog speelt of de kans krijgt..
Onzin.
Raiola drijft iedere onderhandeling bij Ajax op het spits. Vrijwel alle jongens tekenen ook maar kort bij waardoor ze snel verkocht moeten worden.

Zie nu ook Gravenberg.
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2021 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
Van Heerenveen naar Ajax 1 en dan raar staan te kijken dat er twee man belangrijker zijn in de selectie dan Botman.

Lang was terecht niet de eerste keuze als linksbuiten. Op dat moment werd er terecht nog meer verwacht van Promes en tadic.

En Brobbey maakt toch aardig wat minuten voor een jochie van zijn leeftijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 februari 2021 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
Oja natuurlijk daar is hij weer, de trainer heeft het weer gedaan, degene die niks goed kan doen..
Hij is wel degene die hem op zeer jonge leeftijd al een aantal malen heeft in laten vallen
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
Hahaha, je snapt het gewoon echt niet he
Pietje
 Pietje - woensdag 03 februari 2021 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
En ik praat toch niet over wel of niet netjes?
Ik heb het over het gebrek aan geduld bij jonge spelers, die nogal snel over het paard zijn getild en al snel denken dat ze een topper zijn. Geduld is een schone zaak. Gewoon je best blijven doen en jezelf laten zien op de training en gedurende de minuten speeltijd die je krijgt. De trainer kan maar 11 spelers tegelijk opstellen, dus zul je geduld moeten hebben tot jouw moment komt. En uiteraard een betere zaakwaarnemer zoeken, die niet alleen aan geld denkt, maar vooral aan het sportieve belang van een speler denkt en dus niet alleen aan financiële belangen. Brobbey zal zeer waarschijnlijk op de bank terechtkomen en zal daar vol spijt nog wel achter zijn oren krabben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 februari 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Heerenveen naar Ajax 1 en dan raar staan te kijken dat er twee man belangrijker zijn in de selectie dan Botman.

Lang was terecht niet de eerste keuze als linksbuiten. Op dat moment werd er terecht nog meer verwacht van Promes en tadic.

En Brobbey maakt toch aardig wat minuten voor een jochie van zijn leeftijd.
5 inval beurtjes ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 februari 2021 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 21:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha, je snapt het gewoon echt niet he
jawel hoor. vind jij dat onze jeugd genoeg minuten/perspectief krijgen bij ons op dit moment ? neem danillo.. ook die ziet het somber in na de komst van haller.. de jeugd krijgt gewoon met het jaar minder perspectief om het eerste tehalen dus gaan ze vertekken.. en ja ik snap dat het niveau omhoog gaat.. maar gun ze dan wel minuten als de stand en wedstrijd het toelaat, IK zie dat gewoon te weinig en zie meer koop invallers ipv jeugd invallen.. vind ik niet des ajax
Eide
 Eide - woensdag 03 februari 2021 - 22:39   quote  deeplink  
Het is wat Said Ouaali vandaag al zei over het vertrek van Rijkhof. Ajax haalt zelf ook jonge, talentvolle spelers naar de club. Ajax probeert jongens een gedegen voetbalopleiding te geven en te belonen met een goed contract en perspectief op de top van het Nederlandse voetbal en van daaruit Europees voetbal. Als jongens een andere keuze maken kan je daar niet zo heel veel aan doen als je er alles aan hebt gedaan ze te behouden. Dan geef je elkaar een hand en ga je je eigen weg.
Loetje
 Loetje - woensdag 03 februari 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jawel hoor. vind jij dat onze jeugd genoeg minuten/perspectief krijgen bij ons op dit moment ? neem danillo.. ook die ziet het somber in na de komst van haller.. de jeugd krijgt gewoon met het jaar minder perspectief om het eerste tehalen dus gaan ze vertekken.. en ja ik snap dat het niveau omhoog gaat.. maar gun ze dan wel minuten als de stand en wedstrijd het toelaat, IK zie dat gewoon te weinig en zie meer koop invallers ipv jeugd invallen.. vind ik niet des ajax
Wat heeft dat te maken met dat Brobbey bij Raiola zit?

Toeval dat Ajax maandenlang bezig is geweest te verlengen, het dus ook immers bevestigd, niet aan Ajax lag en meteen erna bekend wordt dat Leipzig concreet is geworden?

Pleur dan op met je complotten iedere keer, want dit staat er deze keer compleet los van.

En eerlijk, er krijgt zelfs teveel jeugd de kans nu. Als er de laatste jaren ook maar iets duidelijk is geworden, is dat de jeugd het bij lange na niet aan kan. Dat hebben we ook gezien bij vrijwel iedereen die een kans heeft gehad. En die paar die hier en daar toch het niveau lijken te hebben, krijgen ook de kans. Zie een Rensch, zie een Timber.

Dus alles wat je zegt is wederom feitelijk gelul
Eide
 Eide - donderdag 04 februari 2021 - 06:21   quote  deeplink  
Als je tussen de lijnen doorleest van wat de zaakwaarnemer van Brobbey zegt lijkt het er gewoon op dat hij een andere club heeft gekregen en daar de voorkeur aan geeft. Z'n management zegt uitdrukkelijk dat het aanbod van Ajax prima was, terwijl nu ook blijkt dat er een lukratieve aanbieding van RB Leipzig ligt. Soms is 1+1 gewoon 2.
AkaS
 AkaS - donderdag 04 februari 2021 - 07:49   quote  deeplink  
Grappig dat het politieke correcte gelul van de zaakwaarnemer als waarheid wordt geslikt. Dit is gewoon zoete broodjes bakken richting de club die je voor de zoveelste keer genaaid hebt.

Brobbey zei zelf nog maar kortgeleden dat hij wilde bijtekenen. Maar raiola drijft inderdaad alles op de spits, eist het onmogelijke en speelt dit dan uit richting de speler en creëert dan het beeld dat een transfer de enige beste oplossing is voor de speler....Kassa
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 februari 2021 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 06:21 schreef Eide het volgende:
Als je tussen de lijnen doorleest van wat de zaakwaarnemer van Brobbey zegt lijkt het er gewoon op dat hij een andere club heeft gekregen en daar de voorkeur aan geeft. Z'n management zegt uitdrukkelijk dat het aanbod van Ajax prima was, terwijl nu ook blijkt dat er een lukratieve aanbieding van RB Leipzig ligt. Soms is 1+1 gewoon 2.
Heeft gewoon al een aanbieding op zak inderdaad. Wachten nu gewoon op het beste bod.
Denk dat Brobbey volgend seizoen gewoon meer speeltijd ging krijgen achter Haller.
p111
 p111 - donderdag 04 februari 2021 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het netjes vind he... maar wel nummer 3 die vetrekt omdat die weinig tot geen perspectief krijgt van de trainer..
Slap gelul,hij wist een half jaar geleden al dat hij weg ging,dit is een opgezet complot GRATIS de deur uit.
p111
 p111 - donderdag 04 februari 2021 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

5 inval beurtjes ?
Die gozer is 18 en geblesseerd geweest wat denk jij nou,dit is opgezet door die pizzalul.Ik heb al vaker aan gegeven niet bijtekenen is op de tribune of alle minuut indien mogelijk verkopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 04 februari 2021 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 08:50 schreef p111 het volgende:

[..]

Slap gelul,hij wist een half jaar geleden al dat hij weg ging,dit is een opgezet complot GRATIS de deur uit.
Zeer zeker, geen andere verhalen gaan verzinnen..l
jodocus
 jodocus - donderdag 04 februari 2021 - 09:33   quote  deeplink  
geldwolf, wegwezen
wvb
 wvb - donderdag 04 februari 2021 - 09:37   quote  deeplink  
Ach die jongens en ook de familie worden helemaal gek met de gedachten aan de grote geldstromen.
Hoogmoed komt trouwens ook vaak ten val.
Veel voetballers zijn vaak laag opgeleid, laten zich graag vertegenwoordigen door gladde jongens.
Bemiddelaars en voetbal makelaars denken vaak uitsluitend aan zo snel mogelijk cashen en de zakken vullen. Sowieso is het beroep van makelaar, in wat voor hoedanigheid dan ook, al niet bepaald een heel ingewikkeld vakgebied. Zoals ook in de huizenmarkt, er zijn veel malafide praktijken, want het gaat om grote geldstromen. Geld maakt mensen vaak zeer onbetrouwbaar.
Ajax is ook gek dat ze 9 maanden soebatten met zo'n snotaap van 18 jaar oud.
Graag of niet en anders vlug wegwezen, al die kapsones.
Moet je eens proberen als je met je lage opleiding, een "Jan modaal baantje" hebt.

De familie Nouri probeert ook gewoon hoeveel ze eruit kunnen slepen.
Ze hebben niets te verliezen, ze gaan tot het randje en denken Ajax heeft toch geld zat, hoog inzetten dus.
Er is altijd wel een advocaat te vinden, die in een dergelijke zaak zijn zakken evenzo goed wil vullen.
Sneu vind ik het wel, een jongen met een (verzwegen) hart afwijking, die in potentie misschien een heel grote carrière tegemoet zou gaan.
Dat is toch natte vingerwerk, hoeveel procent van de talenten breekt nou echt helemaal door, misschien 10%.
Dus ik zou zeggen wendt die factor ook aan in het uit laten betalen van het "smartengeld".
Als ik op mijn werk een hartstilstand krijg en de hulpverlening was misschien niet helemaal adequaat??
Nou ik denk niet dat mijn familie iets gaat claimen.
Niet uit fatsoen, maar ook omdat ze geen enkele kans maken.
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

5 inval beurtjes ?
En een basis plaats in de cl

En geblesseerd geweest. ??

Volgens mij prima als je 18 19 bent en echt net komt kijken terwijl je niet eens heel onderscheidend bent geweest in Jong Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2021 - 19:06 schreef AkaS het volgende:
Jammer Jammer en nog eens jammer!

Zijn hoofd is gek gemaakt door raviola die wederom zij lul uit zijn broek lacht Deze haarlemse pizzabakker is onaantastbaar en machtiger dan machtig in het wereldvoetbal!

Alleen een wereldwijde bundeling van krachten kan de machtspositie van deze man doorbreken, maar dat is een utopie!

Ondankbaar wat ik lees is zeker van toepassing want als alle jeugdspelers doen wat Kluivert, Rijkhof en Brobbey doen dan is Ajax en de opleiding waardoor zij nu miljonair worden niet in stand te houden.

Bijten in de hand die je heeft gevoedt.

Jammer!
Ja mooi verwoord. Helaas denkt in de voetballerij iedereen aan zichzelf en zal er nooit worden opgetreden tegen die ranzige dikke pizza bakker.
Zonde zonde zonde
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 04 februari 2021 - 10:59   quote  deeplink  
Van mij kan hij meteen vertrekken.
Hij is niet met de ajaxtoekomst bezig om zelf beter te worden.

Wat hem bezielt weet ik niet, maar van mij kan hij meteen wegwezen.
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 11:42   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Brobbey er zelf bij. Is hij inmiddels 19 en is hij verantwoordelijk voor de beslissingen die hij maakt.

Raiolo is voor Ajax echt uitschot, maar die jongens doen het wel zelf..
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 11:46   quote  deeplink  
En volgend jaar Gravenberch

Dat heeft Raiola ook slim gedaan
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 11:46 schreef Loetje het volgende:
En volgend jaar Gravenberch

Dat heeft Raiola ook slim gedaan
Die gaat nergens heen, tenzij ze 75miljoen betalen
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 15:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Die gaat nergens heen, tenzij ze 75miljoen betalen
Mooie praat, klopt helaas voor geen kant.

Die hebben ze maar 1 jaar kunnen verlengen tot 2023. Ofwel, volgend jaar de zomer zal spannend worden. Want Raiola gaat daar 3 miljoen per jaar vragen, minimaal.

Mits zijn ontwikkeling zo blijft gaan
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 11:42 schreef remco k het volgende:
Uiteindelijk is Brobbey er zelf bij. Is hij inmiddels 19 en is hij verantwoordelijk voor de beslissingen die hij maakt.

Raiolo is voor Ajax echt uitschot, maar die jongens doen het wel zelf..
Het is idd zijn eiegn beslissing. Ik vind het alleen wel merkwaardig dat hij steeds aangaf dat hij ging bijtekenen en dat dan niet doet.

Natuurlijk is het prof voetbal en Ajax zegt net zo makkelijk gedag tegen spelers die veel voor de club hebben gedaan of gespeeld. Ik denk dat iedereen inziet dat Brobbey de toekomstige spits zou worden bij Ajax, helaas besloot hij zelf om dat niet te gaan worden. Spelers die op zo'n manier weggaan bij de club die ze hebben opgeleid zegt wel iets over de speler, hoe hij zichzelf ziet en zijn liefde voor Ajax.

Ik denk dat niemand in deze forumgroep nee had gezegd tegen het contract van Ajax, ook niet als ze het talent van Messi hadden gehad. Dan wil je bij je club waat je van houdt doorbreken. misschien is hij wel supporter van Feijenoord of PSV, dan snap ik het wel.
Dan speelt hij volgend jaar met Slot bij Feijenoord in de spits.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 15:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mooie praat, klopt helaas voor geen kant.

Die hebben ze maar 1 jaar kunnen verlengen tot 2023. Ofwel, volgend jaar de zomer zal spannend worden. Want Raiola gaat daar 3 miljoen per jaar vragen, minimaal.

Mits zijn ontwikkeling zo blijft gaan
Nu die zo goed is doorgebroken, zullen ze hem echt wel zijn contract openbreken en verlengen. Het is heel simpel bij Rayola. Je geeft Rayola een miljoen en hij zegt tegen Gravenberch dat hij de komende 2 tot 3 jaar bij Ajax moet blijven. Daarna lekker verkopen voor 75 tot 100 miljoen. Overmars gaat cashen!!! Die Pizzabakker profiteerd mee en Gravenberch die zal ook lekker een goed zakcentje krijgen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 16:16   quote  deeplink  
Ohja dat is waar ook, wat is er gebeurd met die regel die Ajax had, als je niet gaat verlengen, dan speel je niet meer het laatste halfjaar.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 15:56 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nu die zo goed is doorgebroken, zullen ze hem echt wel zijn contract openbreken en verlengen. Het is heel simpel bij Rayola. Je geeft Rayola een miljoen en hij zegt tegen Gravenberch dat hij de komende 2 tot 3 jaar bij Ajax moet blijven. Daarna lekker verkopen voor 75 tot 100 miljoen. Overmars gaat cashen!!! Die Pizzabakker profiteerd mee en Gravenberch die zal ook lekker een goed zakcentje krijgen.
Afgelopen jaar is er met de grootst mogelijke moeite één seizoen aangeplakt, en dat heeft Ajax meer als een half jaar gekost. Ofwel, het klopt gewoon niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 februari 2021 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afgelopen jaar is er met de grootst mogelijke moeite één seizoen aangeplakt, en dat heeft Ajax meer als een half jaar gekost. Ofwel, het klopt gewoon niet.
De reden was omdat hij maar heel af en toe inviel en geen vaste basisklant was. Nu is dat echt anders. Dit jaar was het ook erop of eronder voor hem. Denk echt dat het nu anders zal gaan worden
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:33 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

De reden was omdat hij maar heel af en toe inviel en geen vaste basisklant was. Nu is dat echt anders. Dit jaar was het ook erop of eronder voor hem. Denk echt dat het nu anders zal gaan worden
Dat is wat Raiola zegt, net als het nu met Brobbey allemaal niet aan Ajax ligt volgens die kuthond.

Als Gravenberch deze ontwikkeling vast gaat houden, is die volgend jaar de zomer de beste speler van Ajax. Dan zal Raiola dat uitbetaald willen zien door hem ook de best betaalde speler van Ajax te willen maken, geloof mij daar maar in. En dan is het aan Ajax. En dan zwijg ik nog over het commissiegeld van Raiola
freakie
 freakie - donderdag 04 februari 2021 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is wat Raiola zegt, net als het nu met Brobbey allemaal niet aan Ajax ligt volgens die kuthond.

Als Gravenberch deze ontwikkeling vast gaat houden, is die volgend jaar de zomer de beste speler van Ajax. Dan zal Raiola dat uitbetaald willen zien door hem ook de best betaalde speler van Ajax te willen maken, geloof mij daar maar in. En dan is het aan Ajax. En dan zwijg ik nog over het commissiegeld van Raiola
Het is dan een verschil als je Gravenberch de best betaalde speler maakt of dat je Brobby salaris geeft terwijl hij zich nauwelijks heeft laten zien.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 februari 2021 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 18:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is dan een verschil als je Gravenberch de best betaalde speler maakt of dat je Brobby salaris geeft terwijl hij zich nauwelijks heeft laten zien.
Gast, snap je het hele punt nou niet of? Want daar gaat het dus niet om

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey









0.0095570