BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 12:28 schreef Hummel10 het volgende:
Duurt veel te lang. Tekent straks een vorstelijk salaris en flopt daarna volkomen.
Of het wordt een topper tja vrees alleen niet bij Ajax.
Jongen zijn hoofd is allang op hol gebracht door Raiola helaas.
heeft die je dat gezegd ? ik denk eerder dat brobbey puur perspectief vroeg en minuten, het geen bij eerder amper kreeg als 4de viool ;)
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 14:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heeft die je dat gezegd ? ik denk eerder dat Brobbey puur perspectief vroeg en minuten, het geen bij eerder amper kreeg als 4de viool ;)
Tot nu toe zijn alle jongens van Raiola die op jonge leeftijd weg zijn gegaan bij Ajax geflopt in het buitenland.

Brobbey was op het moment dat er gezegd werd dat hij niet ging verlengen geen 4e maar 2e keuze..

Kan jij me uitleggen op basis van welke prestaties van Raiola uit het verleden, Brobbey elders een beter perspectief heeft?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 maart 2021 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn alle jongens van Raiola die op jonge leeftijd weg zijn gegaan bij Ajax geflopt in het buitenland.

Brobbey was op het moment dat er gezegd werd dat hij niet ging verlengen geen 4e maar 2e keuze..

Kan jij me uitleggen op basis van welke prestaties van Raiola uit het verleden, Brobbey elders een beter perspectief heeft?
Daarom lijkt het me puur een geld kwestie. Hij twijfelt nu waarschijnlijk om dat Ajax een goed bod gedaan heeft. Al lijkt perspectief ook beter nu hij direct achter Haller zit.
Traore lijkt het niet te redden en Labyad wordt daar gelukkig niet meer gebruikt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 10 maart 2021 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn alle jongens van Raiola die op jonge leeftijd weg zijn gegaan bij Ajax geflopt in het buitenland.

Brobbey was op het moment dat er gezegd werd dat hij niet ging verlengen geen 4e maar 2e keuze..

Kan jij me uitleggen op basis van welke prestaties van Raiola uit het verleden, Brobbey elders een beter perspectief heeft?
Zo zag Brobbey dat niet. Hij was 4de keus na het halen van Haller. Hij dacht, lekker, Haller, Huntelaar, Traore als die fit is, dan komt ook Danilo terug en dan ben ik nummer 5?
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot nu toe zijn alle jongens van Raiola die op jonge leeftijd weg zijn gegaan bij Ajax geflopt in het buitenland.

Brobbey was op het moment dat er gezegd werd dat hij niet ging verlengen geen 4e maar 2e keuze..

Kan jij me uitleggen op basis van welke prestaties van Raiola uit het verleden, Brobbey elders een beter perspectief heeft?
brobbey was geen 2de keus en dat weet jezelf ook wel.. labyad en promes kregen nog telkens de voorkeur grotendeels... pas na het nee zeggen kreeg die vaker zijn invalbeurtjes.. en ja ze zijn geflopt, maar daar had ik het niet over en zal het heel dom vinden van brobbey
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 16:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zo zag Brobbey dat niet. Hij was 4de keus na het halen van Haller. Hij dacht, lekker, Haller, Huntelaar, Traore als die fit is, dan komt ook Danilo terug en dan ben ik nummer 5?
promes had je ook nog en labyad.. maar indd wat je zegt 4de of 5de spits en amper een invalbeurtje..
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 16:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zo zag Brobbey dat niet. Hij was 4de keus na het halen van Haller. Hij dacht, lekker, Haller, Huntelaar, Traore als die fit is, dan komt ook Danilo terug en dan ben ik nummer 5?
Haller is pas gehaald toen voor Ajax duidelijk werd dat Brobbey niet ging bijtekenen.
Dat is dus inn eigen domme schuld. Hij speelde in november al als tweede keus en kocht zelfs in de basis beginnen tegen Atalanta.
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2021 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 17:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

brobbey was geen 2de keus en dat weet jezelf ook wel.. labyad en promes kregen nog telkens de voorkeur grotendeels... pas na het nee zeggen kreeg die vaker zijn invalbeurtjes.. en ja ze zijn geflopt, maar daar had ik het niet over en zal het heel dom vinden van brobbey
Brobbey was we degelijk tweede keus en dat is hij nu ook weer.

Hij raakte na een aantal invalbeurten en zelfs een basis plaats in het beslissende duel met Atalanta geblesseerd en direct na zijn herstel werd hij weer gebruikt.

Dus echt klinkklare onzin wat je allemaal verkoopt hier.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey was we degelijk tweede keus en dat is hij nu ook weer.

Hij raakte na een aantal invalbeurten en zelfs een basis plaats in het beslissende duel met Atalanta geblesseerd en direct na zijn herstel werd hij weer gebruikt.

Dus echt klinkklare onzin wat je allemaal verkoopt hier.
aaaah vandaar bleven promes en labyad en huntelaar meer minuten krijgen dit seizoen.. en is haller aangekocht in januari en is de onderhandeling gestopt met brobbey in febru... ik snap hem
AkaS
 AkaS - woensdag 10 maart 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Brobbey was we degelijk tweede keus en dat is hij nu ook weer.

Hij raakte na een aantal invalbeurten en zelfs een basis plaats in het beslissende duel met Atalanta geblesseerd en direct na zijn herstel werd hij weer gebruikt.

Dus echt klinkklare onzin wat je allemaal verkoopt hier.
Het lijkt erop alsof e.e.a. toevalligerwijze bij elkaar kwamen op een negatieve manier.

Enerzijds het verziekend lange onderhandelingsproces omdat raiola het onmogelijke uit de kan wil.
De blessure van Brobbey. Het wederom oeverloos onderhandelen, vervolgens komt Haller omdat Ajax toch iets moest. Vervolgens is er te weinig perspectief.... ETc etc.

Nu dan, ik was een groot voorstander dat Ajax de aanbieding nogmaals zou verbeteren om het over te halen toch te blijven. Maar het moet wel nemen en ook geven zijn, een win - win voor zowel Brobbey als Ajax...

Ik vind dat hij nu uiterlijk over een week een definitief antwoord moet geven en anders met de touwtering opsodemieteren!!!

Begin het nu wel spuugzat te worden, of hij moet een pakslaag hebben of ze moeten die raiola eens een bezoekje brengen en een pakslaag geven. Want hij rooft meer van Ajax dan een willekeurige feijenooit fan en die slaan ze wel de puntje punte als ze de kans krijgen...

Hij onderhandelt al meer dan een jaar. Had al een prachtige aanbieding, die is nu nog eens verbeterd... Als je nu niet blij ja zegt houdt het echt op.

En mijn schelden... Tja, deze jongen is echt van top tot teen bij en door Ajax opgeleid en om nu zo je hielen te lichten vind ik echt ver, ver, ver beneden PEIL.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 22:47   quote  deeplink  
en als je toch van de cijfers bent...

https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/leistungsdaten/verein/610

gespeelde minuten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 10 maart 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 22:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het lijkt erop alsof e.e.a. toevalligerwijze bij elkaar kwamen op een negatieve manier.

Enerzijds het verziekend lange onderhandelingsproces omdat raiola het onmogelijke uit de kan wil.
De blessure van Brobbey. Het wederom oeverloos onderhandelen, vervolgens komt Haller omdat Ajax toch iets moest. Vervolgens is er te weinig perspectief.... ETc etc.

Nu dan, ik was een groot voorstander dat Ajax de aanbieding nogmaals zou verbeteren om het over te halen toch te blijven. Maar het moet wel nemen en ook geven zijn, een win - win voor zowel Brobbey als Ajax...

Ik vind dat hij nu uiterlijk over een week een definitief antwoord moet geven en anders met de touwtering opsodemieteren!!!

Begin het nu wel spuugzat te worden, of hij moet een pakslaag hebben of ze moeten die raiola eens een bezoekje brengen en een pakslaag geven. Want hij rooft meer van Ajax dan een willekeurige feijenooit fan en die slaan ze wel de puntje punte als ze de kans krijgen...

Hij onderhandelt al meer dan een jaar. Had al een prachtige aanbieding, die is nu nog eens verbeterd... Als je nu niet blij ja zegt houdt het echt op.

En mijn schelden... Tja, deze jongen is echt van top tot teen bij en door Ajax opgeleid en om nu zo je hielen te lichten vind ik echt ver, ver, ver beneden PEIL.
Volledig mee eens, hij blijft maar schimmig, blijft maar draaien rond de pot zodoende drijft hij zijn prijs op, laat hem maar snel optiefen die ondankbare hond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2021 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 22:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het lijkt erop alsof e.e.a. toevalligerwijze bij elkaar kwamen op een negatieve manier.

Enerzijds het verziekend lange onderhandelingsproces omdat raiola het onmogelijke uit de kan wil.
De blessure van Brobbey. Het wederom oeverloos onderhandelen, vervolgens komt Haller omdat Ajax toch iets moest. Vervolgens is er te weinig perspectief.... ETc etc.

Nu dan, ik was een groot voorstander dat Ajax de aanbieding nogmaals zou verbeteren om het over te halen toch te blijven. Maar het moet wel nemen en ook geven zijn, een win - win voor zowel Brobbey als Ajax...

Ik vind dat hij nu uiterlijk over een week een definitief antwoord moet geven en anders met de touwtering opsodemieteren!!!

Begin het nu wel spuugzat te worden, of hij moet een pakslaag hebben of ze moeten die raiola eens een bezoekje brengen en een pakslaag geven. Want hij rooft meer van Ajax dan een willekeurige feijenooit fan en die slaan ze wel de puntje punte als ze de kans krijgen...

Hij onderhandelt al meer dan een jaar. Had al een prachtige aanbieding, die is nu nog eens verbeterd... Als je nu niet blij ja zegt houdt het echt op.

En mijn schelden... Tja, deze jongen is echt van top tot teen bij en door Ajax opgeleid en om nu zo je hielen te lichten vind ik echt ver, ver, ver beneden PEIL.
eat betreft rioolrat natuurlijk volledig eens, maar het is en blijft een handelaar die zoveel mogelijk wil voor zijn client en zichzelf (financieel).. opzich niet eens wat mis mee, elke handelaar wil overal het onderste uit de kan hebben natuurlijk.. het is ook aan de speler zelf en club wat voor toekomst men bied, en pakt...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 maart 2021 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 23:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eat betreft rioolrat natuurlijk volledig eens, maar het is en blijft een handelaar die zoveel mogelijk wil voor zijn client en zichzelf (financieel).. opzich niet eens wat mis mee, elke handelaar wil overal het onderste uit de kan hebben natuurlijk.. het is ook aan de speler zelf en club wat voor toekomst men bied, en pakt...
Alleen de sterke jongens kiezen met hun hart en hoofd. De rest met hun portemonnee en dat
zijn vaak toch degene die floppen. Dus zie het zo grotere kans dat als hij blijft hij slaagt,
vertrekt hij dan flopt hij.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 maart 2021 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Haller is pas gehaald toen voor Ajax duidelijk werd dat Brobbey niet ging bijtekenen.
Dat is dus inn eigen domme schuld. Hij speelde in november al als tweede keus en kocht zelfs in de basis beginnen tegen Atalanta.
Dat Haller pas is gekocht nadat zijn bedenk termijn was verlopen dat is waar. Volgens mij kwam pas later door dat Brobbey definitief niet zou bijtekenen.
Hoe dan ook, hij wist ook dat Danilo terug zou komen en Traore voor hem stond (destijds) en Huntelaar werd vaak ingezet als pinch hitter. Ik moet zeggen dat ik ook weining perspectief zag, tenzij Traore zou worden verkocht en Huntelaar zou stoppen.

Maarja je weet dat als je bij een topploeg zit, dan heb je concurrentie en als je zeker bent dat je beter bent, dan ga je die concurrentie aan. Als je dat niet aankan, dan kan je beter naar Twente gaan ipv het buitenland
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 maart 2021 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 22:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het lijkt erop alsof e.e.a. toevalligerwijze bij elkaar kwamen op een negatieve manier.

Enerzijds het verziekend lange onderhandelingsproces omdat raiola het onmogelijke uit de kan wil.
De blessure van Brobbey. Het wederom oeverloos onderhandelen, vervolgens komt Haller omdat Ajax toch iets moest. Vervolgens is er te weinig perspectief.... ETc etc.

Nu dan, ik was een groot voorstander dat Ajax de aanbieding nogmaals zou verbeteren om het over te halen toch te blijven. Maar het moet wel nemen en ook geven zijn, een win - win voor zowel Brobbey als Ajax...

Ik vind dat hij nu uiterlijk over een week een definitief antwoord moet geven en anders met de touwtering opsodemieteren!!!

Begin het nu wel spuugzat te worden, of hij moet een pakslaag hebben of ze moeten die raiola eens een bezoekje brengen en een pakslaag geven. Want hij rooft meer van Ajax dan een willekeurige feijenooit fan en die slaan ze wel de puntje punte als ze de kans krijgen...

Hij onderhandelt al meer dan een jaar. Had al een prachtige aanbieding, die is nu nog eens verbeterd... Als je nu niet blij ja zegt houdt het echt op.

En mijn schelden... Tja, deze jongen is echt van top tot teen bij en door Ajax opgeleid en om nu zo je hielen te lichten vind ik echt ver, ver, ver beneden PEIL.
Ja ik ben het met je eens. Neem een fucking beslissing man en idd als je na een week nog niet tekend, rot dan maar op! Oh wacht... hij wacht natuurlijk op Barcelona. Nu die een nieuwe voorzitter heeft, zal die voorzitter er alles aan doen om Brobbey binnen te halen.

Als ik ook hoor hoe Ajax met hem bezig is om hem beter te maken, dan ben je toch gek. Je kan altijd verhuurd worden als je niet genoeg speeltijd krijgt en dan sterk terugkomen.
remco k
 remco k - donderdag 11 maart 2021 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:
en als je toch van de cijfers bent...

https://www.transfermarkt.nl/ajax-amsterdam/leistungsdaten/verein/610

gespeelde minuten
Ja ik ken de cijfers, daarbij opgeteld dat hij dit seizoen al drie keer geblesseerd is geweest, lijkt me dat voor een 18 jarige jongen die nog maar heel weinig heeft laten zien een prima getal.
remco k
 remco k - donderdag 11 maart 2021 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 09:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat Haller pas is gekocht nadat zijn bedenk termijn was verlopen dat is waar. Volgens mij kwam pas later door dat Brobbey definitief niet zou bijtekenen.
Hoe dan ook, hij wist ook dat Danilo terug zou komen en Traore voor hem stond (destijds) en Huntelaar werd vaak ingezet als pinch hitter. Ik moet zeggen dat ik ook weining perspectief zag, tenzij Traore zou worden verkocht en Huntelaar zou stoppen.

Maarja je weet dat als je bij een topploeg zit, dan heb je concurrentie en als je zeker bent dat je beter bent, dan ga je die concurrentie aan. Als je dat niet aankan, dan kan je beter naar Twente gaan ipv het buitenland
Kerel, hij was tegen Atalanta al gewoon basis speler, dat in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.. Hoeveel perspectief heeft een 18 jarig ventje nodig.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 maart 2021 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, hij was tegen Atalanta al gewoon basis speler, dat in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.. Hoeveel perspectief heeft een 18 jarig ventje nodig.
volgens mij was dat ook meer omdat labyad niet voldeet en werd "afgemaakt" in de media, en het verhaal van promes uitvorm al helemaal.. en volgens mij is zelfs een paar dagen later promes opgepakt.. daarvoor had die enkel 2 invalbeurten gehad en kregen dus labyad huntelaar en promes en traore de voorkeur.. en in janu werd haller ook nog aangetrokken... nu zijn hunter en promes weg, krijgt labyad geen minuut daar meer en traore voldoet gewoon niet wss.. dus ziet brobbey het nu heel anders, dus laten we hopen dat het marc nog lukt.. zo niet, dan is het echt brobbey en rioolrat gezien die nu weldegelijk perspectief krijgt en met name na dit seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2021 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 maart 2021 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 10:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

volgens mij was dat ook meer omdat labyad niet voldeet en werd "afgemaakt" in de media, en het verhaal van promes uitvorm al helemaal.. en volgens mij is zelfs een paar dagen later promes opgepakt.. daarvoor had die enkel 2 invalbeurten gehad en kregen dus labyad huntelaar en promes en traore de voorkeur.. en in janu werd haller ook nog aangetrokken... nu zijn hunter en promes weg, krijgt labyad geen minuut daar meer en traore voldoet gewoon niet wss.. dus ziet brobbey het nu heel anders, dus laten we hopen dat het marc nog lukt.. zo niet, dan is het echt brobbey en rioolrat gezien die nu weldegelijk perspectief krijgt en met name na dit seizoen
Is Promes een spits?
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 maart 2021 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is Promes een spits?
tenhag zag er een spits in... niet ik maar goed, min promes... dan nog snap je mijn punt neem ik aan.. te weinig perspectief
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 maart 2021 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is Promes een spits?
Promes is al weg
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 maart 2021 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, hij was tegen Atalanta al gewoon basis speler, dat in de belangrijkste wedstrijd van het jaar.. Hoeveel perspectief heeft een 18 jarig ventje nodig.
Ja dat kwam natuurlijk wel door blessures en omdat hij blijkbaar op training wel wat liet zien, maar idd hij krijgt wel die speelminuten.

Alleen ben ik er nu wel een beetje klaar mee. Je weet dta je bij Ajax de kans krijgt, je weet dat Ajax goed is op je CV en dan heb je voor het sportieve gedeelte de verkeerde zaakwaarnemer, en voor het financiele gedeelte de beste zaakwaarnemer.
p111
 p111 - donderdag 11 maart 2021 - 14:32   quote  deeplink  
Mijn god zoveel reacties vor een mannetje dat net 19 is geworden,en de leugen naar buiten brengt dat hij geen kans krijgt. Nou laat hem dan lekker oprotten naar RB Leipekop en daar gewoon op de reservebank weg rotten.Want dat gaat er gebeuren hij doet heelveel op fysiek nou daar hebben ze er in Duitsland genoeg van.Veel plezier met die andere nederlandse gassies die daar ook al heel lang op de reservebank zitten.Helaas weer de verkeerde keus dankzij die eurogeiler Pizza nostra.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 maart 2021 door p111 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 maart 2021 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 14:32 schreef p111 het volgende:
Mijn god zoveel reacties vor een mannetje dat net 19 is geworden,en de leugen naar buiten brengt dat hij geen kans krijgt. Nou laat hem dan lekker oprotten naar RB Leipekop en daar gewoon op de reservebank weg rotten.Want dat gaat er gebeuren hij doet heelveel op fysiek nou daar hebben ze er in Duitsland genoeg van.Veel plezier met die andere nederlandse gassies die daar ook al heel lang op de reservebank zitten.Helaas weer de verkeerde keus dankzij die eurogeiler Pizza nostra.
Ja erg he, maar jij doet ook mee ;-)

Wat ik niet begrijp is dat hij zelf aangaf voor de camera dat het wel goed zou komen en dan dit. Denk dat we dit topic wel kunnen sluiten.. Hup kijken naar een nieuw aanstormend talent die niet behoord tot de Pizzabakker groep
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 11 maart 2021 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2021 - 14:32 schreef p111 het volgende:
Mijn god zoveel reacties vor een mannetje dat net 19 is geworden,en de leugen naar buiten brengt dat hij geen kans krijgt. Nou laat hem dan lekker oprotten naar RB Leipekop en daar gewoon op de reservebank weg rotten.Want dat gaat er gebeuren hij doet heelveel op fysiek nou daar hebben ze er in Duitsland genoeg van.Veel plezier met die andere nederlandse gassies die daar ook al heel lang op de reservebank zitten.Helaas weer de verkeerde keus dankzij die eurogeiler Pizza nostra.
Hij is het idd niet waard al die reacties, laat hem naar elders op de bank zitten want ook daar zal hij geen 1e keus worden omdat hij simpel weg NOG niet goed genoeg is.

Misschien in de toekomst wel, daar wens ik hem dan veel succes mee
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 maart 2021 - 20:48   quote  deeplink  
Beetje loonsverhoging erbij
AkaS
 AkaS - vrijdag 12 maart 2021 - 09:19   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat hij toch weggaat. Wat een ontzettende graftak! Echt dit moet met geld en raiola te maken hebben!

Hij heeft alles aan Ajax te danken en nu kan hij eindelijk wat terugdoen en loopt hij gratis weg.

Alsof hij geen 1e spits kan worden bij ajax komend seizoen. En Alsof je bij RB geen concurrenten hebt met een transferwaarde zoals dit bij Haller het geval is.

Wil je top, dan moet je knokken en kunnen omgaan met concurrentie!

Dit is puur geld gedreven uit de koker van raiola die weer even wil scoren.

Iemand zei het eerder al hier... de volgende waar je gedag tegen kan zeggen is Gravenberch... Het kaartenhuis kan zomaar omvallen door een dikke vette pizzabakker!!!

Ik baal ontzettend van deze kerel en hoe hij de ruimte krijgt om zoveel macht naar zich toe te trekken!!!

Woest ben ik eerlijk gezegd :-(
Robinho
 Robinho - vrijdag 12 maart 2021 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 09:19 schreef AkaS het volgende:
Het lijkt erop dat hij toch weggaat. Wat een ontzettende graftak! Echt dit moet met geld en raiola te maken hebben!

Hij heeft alles aan Ajax te danken en nu kan hij eindelijk wat terugdoen en loopt hij gratis weg.

Alsof hij geen 1e spits kan worden bij ajax komend seizoen. En Alsof je bij RB geen concurrenten hebt met een transferwaarde zoals dit bij Haller het geval is.

Wil je top, dan moet je knokken en kunnen omgaan met concurrentie!

Dit is puur geld gedreven uit de koker van raiola die weer even wil scoren.

Iemand zei het eerder al hier... de volgende waar je gedag tegen kan zeggen is Gravenberch... Het kaartenhuis kan zomaar omvallen door een dikke vette pizzabakker!!!

Ik baal ontzettend van deze kerel en hoe hij de ruimte krijgt om zoveel macht naar zich toe te trekken!!!

Woest ben ik eerlijk gezegd :-(
Ben het wederom helemaal met je eens. Je verwoordt het goed.
Ook het onderhandelingsproces dat niet als uitgangspositie geeft om te gaan verlengen , maar om te gaan cashen. Dat Ajax zich nog maar weer eens weken aan het lijntje heeft laten houden voordat dit op twitter uitlekt........erg gewoon. Dit is al vele maanden rond. 1 jaar en drie maanden onderhandelen, ik zou het geduld niet hebben.
En nog even over degenen die steeds zeggen dat Brobbey weggaat om gebrek aan perspectief: Loop de hele tijdlijn even terug. Dit is wel erg naief gedacht. Dit draait maar om 1 ding: GELD

Mijn voorspelling: Ajax wil na dit seizoen verlengen met Gravenbergh. En ook dit gaat een jaar duren en dan gaat hij met een nog 1 jaar lopend contract weg voor 20 miljoen.

Voor in de toekomst: Als een Raiola-speler zegt: komt goed, ik blijf. Komt rond....... Dan weet je dat het fout gaat aflopen. Dat moeten ze gewoon zeggen van die zeekoe!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 maart 2021 - 10:02   quote  deeplink  
Tja geld daar draait het om bij zowel Raiola als ook Brobbey, heeft niets met zijn sportieve aspiraties te maken, het zou me enorm verbazen mocht hij blijven
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 maart 2021 - 10:13   quote  deeplink  
Brian Brobbey wordt in Leipzig typisch weer een gevalletje bankzitten of misschien wordt hij zelfs een tribuneklant. Het is voor mij onbegrijpelijk, maar wel duidelijk dat het om euro's gaat, en dus denk ik dat Raiola, de achterbakse rat, er achter zit. Brobbey, geloof deze oude man: je hebt de verkeerde keuze gemaakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2021 door Pietje --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 maart 2021 - 10:25   quote  deeplink  
Ik wens hem succes, Raiola heeft de verbeterde aanbieding gebruikt om nog meer eruit te persen bij RB. Nou het is hem gelukt. Brobbey tekend een miljoenen contract en gaat lekker bank zitten zonder speeltijd.
Zolang hij onder contract staat mag hij van mij nog wel invallen, maar volgend jaar is hij weg.
remco k
 remco k - vrijdag 12 maart 2021 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 09:40 schreef Robinho het volgende:

[..]

Ben het wederom helemaal met je eens. Je verwoordt het goed.
Ook het onderhandelingsproces dat niet als uitgangspositie geeft om te gaan verlengen , maar om te gaan cashen. Dat Ajax zich nog maar weer eens weken aan het lijntje heeft laten houden voordat dit op twitter uitlekt........erg gewoon. Dit is al vele maanden rond. 1 jaar en drie maanden onderhandelen, ik zou het geduld niet hebben.
En nog even over degenen die steeds zeggen dat Brobbey weggaat om gebrek aan perspectief: Loop de hele tijdlijn even terug. Dit is wel erg naief gedacht. Dit draait maar om 1 ding: GELD

Mijn voorspelling: Ajax wil na dit seizoen verlengen met Gravenbergh. En ook dit gaat een jaar duren en dan gaat hij met een nog 1 jaar lopend contract weg voor 20 miljoen.

Voor in de toekomst: Als een Raiola-speler zegt: komt goed, ik blijf. Komt rond....... Dan weet je dat het fout gaat aflopen. Dat moeten ze gewoon zeggen van die zeekoe!
Gravenberg moet voor einde transferwindow verlengt zijn, anders deze zomer al verkopen.
remco k
 remco k - vrijdag 12 maart 2021 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 10:25 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik wens hem succes, Raiola heeft de verbeterde aanbieding gebruikt om nog meer eruit te persen bij RB. Nou het is hem gelukt. Brobbey tekend een miljoenen contract en gaat lekker bank zitten zonder speeltijd.
Zolang hij onder contract staat mag hij van mij nog wel invallen, maar volgend jaar is hij weg.
Ik hoop dat hij nooit, maar dan ook nooit meer een minuut speelt op hoog niveau.

Ik gun hem niks anders dan een slechte carriere om nog maar eens te bewijzen dat het dom is om te vertrekken als je genoeg perspectief hebt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 maart 2021 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Gravenberg moet voor einde transferwindow verlengt zijn, anders deze zomer al verkopen.
Het zou erg dom van Gravenberch zijn om niet te verlengen, hij is dit jaar doorgebroken. Maar met Rioolratje weet je dat natuurlijk nooit.
Maar idd duidelijke deadline. Verlengen voor de transferwindow open gaat en anders moet hij verkocht worden
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 maart 2021 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 10:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij nooit, maar dan ook nooit meer een minuut speelt op hoog niveau.

Ik gun hem niks anders dan een slechte carriere om nog maar eens te bewijzen dat het dom is om te vertrekken als je genoeg perspectief hebt.
Ik zou wel gana lachen als hij totaal mislukt en dan terugkomt na een aantal jaren bij Emmen in de eerste divisie

Net als die Kluivert, hij ging weg en hoppa Ajax won bijna de CL. En wat doet hij nu? gemiddeld 80 minuten per wedstrijd op de bank zitten. Geflopt in Rome en ook Duitsland bij lange na niet goed genoeg.

Die gasten denken echt dat ze de beste voetballers ter wereld zijn, omdat ze bij Ajax in de jeugd spelen en dan ook door de Nederlandse pers enorm worden opgehemeld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 maart 2021 - 12:03   quote  deeplink  
Gewoon Brobbey blijven opstellen met het risico op een blessure. Hij verkondigd toch geen marktwaarde meer voor Ajax
Robinho
 Robinho - vrijdag 12 maart 2021 - 12:16   quote  deeplink  
Als ze nou een half jaar geleden hadden gezegd: wij gaan niet verlengen...... Prima, dat kan.
Maar om te wachten tot de winterse transferperiode afgelopen is en ook nog die paar miljoen die Ajax in januari had kunnen vangen straks zelf aan tekengeld in je zak te steken. Om van te kotsen. Ben er echt ziek van.

Zag zeker potentie in hem. Had over 1 a 2 jaar eerste spits kunnen zijn.

Ooit een artikelen over Raiola gelezen waarin hij zei: Mijn doel is iedere speler zo snel mogelijk financieel binnen te laten zijn...... Maar dat was ie bij ons ook geweest. Het moet dus altijd meer, meer, meer, de max. En dat ie straks 10 miljoen heeft i.p.v 6. En Raiola een paar meepakt voor de transactie zelf. 10 jaar in geinvesteerd en dan met zo'n smerig steekspel weggaan.
remco k
 remco k - vrijdag 12 maart 2021 - 12:18   quote  deeplink  
Dit seizoen blijven gebruiken indien nodig, zodra je vrijwel zeker bent van de titel, niet meer gebruiken in de eredivisie.

Daarna hoop ik echt dat hij kei en keihard flopt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 12 maart 2021 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 12:18 schreef remco k het volgende:
Dit seizoen blijven gebruiken indien nodig, zodra je vrijwel zeker bent van de titel, niet meer gebruiken in de eredivisie.

Daarna hoop ik echt dat hij kei en keihard flopt..
Eens!
AkaS
 AkaS - vrijdag 12 maart 2021 - 12:45   quote  deeplink  
Ik maak mij echt zorgen. Brobbey had echt eerste spits kunnen worden, loopt gratis we.
Gravenberch gaat zeer waarschijnlijk hetzelfde traject in met raiola.
Tadic die weer weergaloos is momenteel, wordt ook een dagje ouder.
Blind wordt een dagje ouder en blijft een medisch risico.
Neres loopt alweer een tijdje rond, ook al is hij gedeeltelijk geblesseerd geweest.Hij zal ook op zeker moment zijn horizon willen verbreden...

Martinez en Alvarez.... nog max 1 seizoen...

Er begint eindelijk iets moois te ontstaan... Ten Hag die eindelijk de juiste keuzes maakt. Kan je ook direct zien wat het nadeel van Peter Bosz als trainer is... Hij verliest 2x van Young Boys

Nouja, prettig weekend allemaal:-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 maart 2021 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 12:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens!
Ik ook
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 maart 2021 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 10:13 schreef Pietje het volgende:
Brian Brobbey wordt in Leipzig typisch weer een gevalletje bankzitten of misschien wordt hij zelfs een tribuneklant. Het is voor mij onbegrijpelijk, maar wel duidelijk dat het om euro's gaat, en dus denk ik dat Raiola, de achterbakse rat, er achter zit. Brobbey, geloof deze oude man: je hebt de verkeerde keuze gemaakt!
Denk dat hij daar gaat spelen hoor. Ze hebben een spits nodig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 maart 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 12:16 schreef Robinho het volgende:
Als ze nou een half jaar geleden hadden gezegd: wij gaan niet verlengen...... Prima, dat kan.
Maar om te wachten tot de winterse transferperiode afgelopen is en ook nog die paar miljoen die Ajax in januari had kunnen vangen straks zelf aan tekengeld in je zak te steken. Om van te kotsen. Ben er echt ziek van.

Zag zeker potentie in hem. Had over 1 a 2 jaar eerste spits kunnen zijn.

Ooit een artikelen over Raiola gelezen waarin hij zei: Mijn doel is iedere speler zo snel mogelijk financieel binnen te laten zijn...... Maar dat was ie bij ons ook geweest. Het moet dus altijd meer, meer, meer, de max. En dat ie straks 10 miljoen heeft i.p.v 6. En Raiola een paar meepakt voor de transactie zelf. 10 jaar in geinvesteerd en dan met zo'n smerig steekspel weggaan.
Raiola maakt ook clubs kapot, maarja zolang een gek dat blijft betalen.

Aan de andere kant zijn clubs natuurlijk ook niet altijd even redelijk.

Maar laten we eerlijk zijn. Zelfs als Haller niet speelt, staat niet Brobbey in de spits maar Tadic. Dat zegt toch wel genoeg en invallen, ja natuurlijk, dan krijg je meer ruimte, de tegenstander is moe en heb je veel meer kans om te scoren. Heb hem nog niet in Ajax 1 zien scoren als hij vanaf de eerste minuut meedeed
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 12 maart 2021 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 12:45 schreef AkaS het volgende:
Ik maak mij echt zorgen. Brobbey had echt eerste spits kunnen worden, loopt gratis we.
Gravenberch gaat zeer waarschijnlijk hetzelfde traject in met raiola.
Tadic die weer weergaloos is momenteel, wordt ook een dagje ouder.
Blind wordt een dagje ouder en blijft een medisch risico.
Neres loopt alweer een tijdje rond, ook al is hij gedeeltelijk geblesseerd geweest.Hij zal ook op zeker moment zijn horizon willen verbreden...

Martinez en Alvarez.... nog max 1 seizoen...

Er begint eindelijk iets moois te ontstaan... Ten Hag die eindelijk de juiste keuzes maakt. Kan je ook direct zien wat het nadeel van Peter Bosz als trainer is... Hij verliest 2x van Young Boys

Nouja, prettig weekend allemaal:-)
Dank AkaS... Mijn weekend is nu weer helemaal opgefleurd met jouw berichtgeving.

Ik gok dat die gekke Overmars wel weer iets uit de hoge hoed tovert, allemaal verlengen en weer CL geld cashen

Oh en wat betreft Ten Hag, je hebt helemaal gelijk. Eindelijk maakt hij de juiste keuzes en hij laat zien dat hij tactisch veel verder is dan Peter Bosz. Peter Bosz paste zich nooit aan, Ten Hag doet dat wel en met succes. Onder ten Hag zou zo'n finale EL tegen Man Utd toch anders zijn gelopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2021 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - vrijdag 12 maart 2021 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 13:42 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Raiola maakt ook clubs kapot, maarja zolang een gek dat blijft betalen.

Aan de andere kant zijn clubs natuurlijk ook niet altijd even redelijk.

Maar laten we eerlijk zijn. Zelfs als Haller niet speelt, staat niet Brobbey in de spits maar Tadic. Dat zegt toch wel genoeg en invallen, ja natuurlijk, dan krijg je meer ruimte, de tegenstander is moe en heb je veel meer kans om te scoren. Heb hem nog niet in Ajax 1 zien scoren als hij vanaf de eerste minuut meedeed
Brobbey is ook nu pas net weer fit.
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 maart 2021 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 12:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat hij daar gaat spelen hoor. Ze hebben een spits nodig.
Ik denk het niet. Misschien de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen, maar daarna niet meer. Althans dat is mijn overtuiging. En zo'n flop gun ik hem van harte. Een zeer ondankbare jongen.
Eide
 Eide - vrijdag 12 maart 2021 - 14:55   quote  deeplink  
Ach, Danilo komt terug. Dan die maar testen als spits achter Haller.
Pietje
 Pietje - vrijdag 12 maart 2021 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2021 - 14:55 schreef Eide het volgende:
Ach, Danilo komt terug. Dan die maar testen als spits achter Haller.
Dat zal ook wel gaan gebeuren, denk ik. Overigens, Danilo's productie bij FC Twente staat tamelijk stil. We gaan het meemaken.
p111
 p111 - vrijdag 12 maart 2021 - 15:56   quote  deeplink  
Danilo heeft toch wel een paar knappe doelpunten gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey









0.0103359