BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 19:46   quote  deeplink  
Ik hoop oprecht en met heel mijn hart dat Brobbey echt kei en keihard gaat falen.

Hoe vaker het gebeurt en hoe groter het talent dat op jonge leeftijd faalt in het buitenland, hoe groter de kans is dat grote talenten wel bijtekenen bij Ajax.
p111
 p111 - donderdag 04 februari 2021 - 19:52   quote  deeplink  
Ik ben het wel is niet met jou eens maar in dit geval 100%.Laat hem maar keihard op zijn bek gaan.
Pietje
 Pietje - donderdag 04 februari 2021 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 19:46 schreef remco k het volgende:
Ik hoop oprecht en met heel mijn hart dat Brobbey echt kei en keihard gaat falen.

Hoe vaker het gebeurt en hoe groter het talent dat op jonge leeftijd faalt in het buitenland, hoe groter de kans is dat grote talenten wel bijtekenen bij Ajax.
Hier ben ik het volledig mee eens!
AkaS
 AkaS - donderdag 04 februari 2021 - 20:27   quote  deeplink  
We hebben al vaker deze discussie gevoerd. Mijn inziens is er meer onvrede over raiola. Zo populair als hij bij Juve is, is hij niet overal.

Keihard schoon schip maken, zodra Gravenberch volgend jaar de viogende dreigt te worden en is geworden, alle spelers door de hele club een voorstel doen. Verkocht worden per direct of afstand doen van raiola als zaakwaarnemer.

Er zullen verliezen komen, ongetwijfeld maar dan ben je van hem af en ook bij ieder contract voorleggen dat ze afzien van een samenwerking met raiola inclusief boete opnemen...

Kijken welke clubs volgen...?

En ook al eens door mij geuit... Waarom pas zo laat beginnen met contractverlenging, waarom pas het laatste jaar???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2021 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2021 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 20:27 schreef AkaS het volgende:
We hebben al vaker deze discussie gevoerd. Mijn inziens is er meer onvrede over raiola. Zo populair als hij bij Juve is, is hij niet overal.

Keihard schoon schip maken, zodra Gravenberch volgend jaar de viogende dreigt te worden en is geworden, alle spelers door de hele club een voorstel doen. Verkocht worden per direct of afstand doen van raiola als zaakwaarnemer.

Er zullen verliezen komen, ongetwijfeld maar dan ben je van hem af en ook bij ieder contract voorleggen dat ze afzien van een samenwerking met raiola inclusief boete opnemen...

Kijken welke clubs volgen...?

En ook al eens door mij geuit... Waarom pas zo laat beginnen met contractverlenging, waarom pas het laatste jaar???
Vorig seizoen is daar al mee beginnen bij Brobbey als ik het toen goed heb gelezen.
Eide
 Eide - donderdag 04 februari 2021 - 21:38   quote  deeplink  
Ja, Raiola is bij heel veel van deze jongens de katalysator die jonge gasten naar buitenlandse clubs lokt.

Maar laten we nu niet doen alsof Ajax heilig is. Ajax heelt hele hordes jonge voetballers van buitenlandse clubs. Het overgrote deel redt het niet bij Ajax. Een enkeling wel. Onana werd uit de jeugd van Barcelona geplukt en is natuurlijk een succesverhaal geworden. Eriksen werd als 16-jarige weggeplukt bij Odense. maar de rij aan buitenlandse 16-jarigen die het nooit tot Jong Ajax/Ajax 1 redde is nog vele malen groter.

Ajax doet net zo hard mee aan dit spel. De speler bepaald waar hij speelt. Dat de ene zaakwaarnemer daar meer druk en overredingskracht op zet dan de andere is natuurlijk een waarheid, maar uiteindelijk is dat de slangenkuil die de transfermarkt is. En nogmaals; Ajax is daar net zo besmeurt als Raiola.

Het is wat het is. De jongen vertrekt. Okay, dat is het dan. Over, uit en druk maken over de dingen waar je wel invloed op hebt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 februari 2021 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Ja, Raiola is bij heel veel van deze jongens de katalysator die jonge gasten naar buitenlandse clubs lokt.

Maar laten we nu niet doen alsof Ajax heilig is. Ajax heelt hele hordes jonge voetballers van buitenlandse clubs. Het overgrote deel redt het niet bij Ajax. Een enkeling wel. Onana werd uit de jeugd van Barcelona geplukt en is natuurlijk een succesverhaal geworden. Eriksen werd als 16-jarige weggeplukt bij Odense. maar de rij aan buitenlandse 16-jarigen die het nooit tot Jong Ajax/Ajax 1 redde is nog vele malen groter.

Ajax doet net zo hard mee aan dit spel. De speler bepaald waar hij speelt. Dat de ene zaakwaarnemer daar meer druk en overredingskracht op zet dan de andere is natuurlijk een waarheid, maar uiteindelijk is dat de slangenkuil die de transfermarkt is. En nogmaals; Ajax is daar net zo besmeurt als Raiola.

Het is wat het is. De jongen vertrekt. Okay, dat is het dan. Over, uit en druk maken over de dingen waar je wel invloed op hebt.
Raiola laat ze wel smerige spelletjes spelen. Brobbey heeft Ajax ook lang aan het lijntje gehouden. Dat is zuur want zijn kans kwam nog wel.

Aan de andere kant die jongens worden het hoofd op hol gebracht krijgen mooie contracten.
Lastig om die dan te weigeren denk ik al is het voor hun carriere niet altijd positief helaas. Ik zou toch een statement maken en hem geen minuut meer geven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 februari 2021 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 19:46 schreef remco k het volgende:
Ik hoop oprecht en met heel mijn hart dat Brobbey echt kei en keihard gaat falen.

Hoe vaker het gebeurt en hoe groter het talent dat op jonge leeftijd faalt in het buitenland, hoe groter de kans is dat grote talenten wel bijtekenen bij Ajax.
Ja, zo denk ik dus ook. Ik geniet er ook van als dit soort spelers gewoon het nooit gaan halen. Maar ik vraag me af of men er ooit van zal leren. De zaakwaarnemers krijgen hun geld wel en die beslissen toch een heleboel voor zo'n speler. Ik geloof er geen zak van dat spelers heel veel zelf kunnen bepalen. Ik heb liever dat die zaakwaarnemers enorm zullen falen en dat hij zijn zaakwaarnemers ontslaat.

Ik vond het wel een goede regeling die Ajax had. Half jaar voor einde contract tekenen, al is het maar voor 1 jaar en anders niet meer spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 05 februari 2021 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 20:27 schreef AkaS het volgende:
We hebben al vaker deze discussie gevoerd. Mijn inziens is er meer onvrede over raiola. Zo populair als hij bij Juve is, is hij niet overal.

Keihard schoon schip maken, zodra Gravenberch volgend jaar de viogende dreigt te worden en is geworden, alle spelers door de hele club een voorstel doen. Verkocht worden per direct of afstand doen van raiola als zaakwaarnemer.

Er zullen verliezen komen, ongetwijfeld maar dan ben je van hem af en ook bij ieder contract voorleggen dat ze afzien van een samenwerking met raiola inclusief boete opnemen...

Kijken welke clubs volgen...?

En ook al eens door mij geuit... Waarom pas zo laat beginnen met contractverlenging, waarom pas het laatste jaar???
Hij heeft een soort monopoli, ik vind dat de UEFA/FIFA daar iets aan moet doen. Het is net als met een fusie tussen bedrijven. Als daardoor een monopoli ontstaat, dan wordt het tegengehouden. In dit geval weet de UEFA en de FIFA precies wie alle zaakwaarnemers zijn. Het is ook in het belang van het voetbal, de clubs en daardoor ook de spelers dat er goede zaakwaarnemers komen die het beste voor hebben met hun speler.

Van mij mag er gewoon een max komen en een standaard bedrag die zaakwaarnemers krijgen voor hun deal. Een standaard fee, waardoor geldwolven als die pizzabakker zijn macht verliest en er een meer normale situatie ontstaat, daardoor kunnen de prijzen van kaartjes ook in toom worden gehouden etc.
remco k
 remco k - vrijdag 05 februari 2021 - 09:39   quote  deeplink  
Op vi staat een mooi lijstje van jonge spelers die sinds 2010 vertrokken zijn.

Je in duidelijk zien dat het voor de carrière van jonge spelers eigenlijk zelden tot nooit goed is om op die leeftijd te vertrekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 februari 2021 - 11:39   quote  deeplink  
UEFA MAFFIA!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 februari 2021 - 17:03   quote  deeplink  
Toch proberen om Brobbey binnen te houden en Traore verkopen aan een Engelse club. Hij gaat steeds vaker kansen krijgen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 februari 2021 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:03 schreef Ajax we love you het volgende:
Toch proberen om Brobbey binnen te houden en Traore verkopen aan een Engelse club. Hij gaat steeds vaker kansen krijgen
Waarom, omdat hij gisteren scoorde?
Eide
 Eide - vrijdag 19 februari 2021 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom, omdat hij gisteren scoorde?
Voorlopig heeft Brobbey nog nergens getekend en heeft Ajax echt wel ruimte voor een tweede spits naast Haller. Waarom zou Ajax het niet nog een keer proberen?
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom, omdat hij gisteren scoorde?
Ja, want het heeft een reden dat hij gisteren scoorde. Hij is gewoon een beest in de maak!
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 februari 2021 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 17:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Voorlopig heeft Brobbey nog nergens getekend en heeft Ajax echt wel ruimte voor een tweede spits naast Haller. Waarom zou Ajax het niet nog een keer proberen?
Misschien is het een spel om er nog eens een extra 500k aan salaris bij te krijgen...
Van mij mag hij.
Eide
 Eide - vrijdag 19 februari 2021 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 19:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien is het een spel om er nog eens een extra 500k aan salaris bij te krijgen...
Van mij mag hij.
Dat lijkt mij erg veel. Hij schijnt al een aanbieding voor 1 miljoen per jaar te hebben gehad. Het gaat ook niet om de centen volgens zijn zaakwaarnemer. Hij schijnt puur op gevoel voor het avontuur te willen gaan.

Weet je, als een 16-jarige al voor 500k naar Dortmund gaat dan weet je dat je voor een gast als Brobbey eigenlijk ook niet kan concurreren als het echt om munten gaat. Je wil concurreren om de echt goede jongens perspectief op en carriere met Ajax 1 als startpunt te bieden. Als iemand ondanks die perspectief toch voor iets anders kiest houdt het gewoon op.

Maar misschien biedt de afgelopen periode weer een ander perspectief voor Brobbey. Wie weet.
Robinho
 Robinho - vrijdag 19 februari 2021 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2021 - 16:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is wat Raiola zegt, net als het nu met Brobbey allemaal niet aan Ajax ligt volgens die kuthond.

Als Gravenberch deze ontwikkeling vast gaat houden, is die volgend jaar de zomer de beste speler van Ajax. Dan zal Raiola dat uitbetaald willen zien door hem ook de best betaalde speler van Ajax te willen maken, geloof mij daar maar in. En dan is het aan Ajax. En dan zwijg ik nog over het commissiegeld van Raiola
Ik ben het helemaal eens met Loetje.
Ook met Akas over schoon schip maken met Raiola en zijn spelers. Dit soort geintjes flikt hij al sinds de tijd met Maxwell en Grygera. En zo kan ik er nog tig opnoemen.
Als Brobbey wil blijven, prima! Maar dan met een andere zaakwaarnemer.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2021 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 19:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat lijkt mij erg veel. Hij schijnt al een aanbieding voor 1 miljoen per jaar te hebben gehad. Het gaat ook niet om de centen volgens zijn zaakwaarnemer. Hij schijnt puur op gevoel voor het avontuur te willen gaan.

Weet je, als een 16-jarige al voor 500k naar Dortmund gaat dan weet je dat je voor een gast als Brobbey eigenlijk ook niet kan concurreren als het echt om munten gaat. Je wil concurreren om de echt goede jongens perspectief op en carriere met Ajax 1 als startpunt te bieden. Als iemand ondanks die perspectief toch voor iets anders kiest houdt het gewoon op.

Maar misschien biedt de afgelopen periode weer een ander perspectief voor Brobbey. Wie weet.
en dat bedoelde ik laatst met perspectief voor de jeugd.. eerder had die traore en zelfs labyad en promes voor hem door de trainer.. no shit dat die dan weg wil.. nu wil die weg en krijgt die wel zijn minuten...
Eide
 Eide - vrijdag 19 februari 2021 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat bedoelde ik laatst met perspectief voor de jeugd.. eerder had die traore en zelfs labyad en promes voor hem door de trainer.. no shit dat die dan weg wil.. nu wil die weg en krijgt die wel zijn minuten...
Tegelijkertijd zien die jongens ook aan Rensch en Timber dat als je hard werkt en gewoon toont beter te zijn je kans echt komt, ook als je een aankoop voor je hebt. Brobbey ziet dat ook nu met Traore.
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 februari 2021 - 23:41   quote  deeplink  
Flikker op joh, alle jeugd hebben kansen gehad en allemaal zelf verneukt. Degene die het laten zien, blijven ook gewoon staan zoals je ziet.

En Brobbey is niet de fout van Ajax, maar dollartekens is de ogen van Rioolrat en Brobbey zelf.

Leer godverdomme een keer iets over de club, Nummer10
remco k
 remco k - zaterdag 20 februari 2021 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat bedoelde ik laatst met perspectief voor de jeugd.. eerder had die traore en zelfs labyad en promes voor hem door de trainer.. no shit dat die dan weg wil.. nu wil die weg en krijgt die wel zijn minuten...
Of eerder was hij gewoon niet goed genoeg.

Overigens nu heel belangrijk in twee korte invalbeurten. Maar wat zegt dat over zijn kwaliteiten?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 februari 2021 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 23:41 schreef Loetje het volgende:
Flikker op joh, alle jeugd hebben kansen gehad en allemaal zelf verneukt. Degene die het laten zien, blijven ook gewoon staan zoals je ziet.

En Brobbey is niet de fout van Ajax, maar dollartekens is de ogen van Rioolrat en Brobbey zelf.

Leer godverdomme een keer iets over de club, Nummer10
is in mijn ogen een combi... 3 tot 5 "spitsen" voor je en amper minuten.. en dan indd zoon zaakwaarnemer erbij die gewoon zegt joh je krijgt hier geen kansen, dan maar een goede deal in het buitenland... 1+1 is 2... ik zeg overigens nergens dat ik het eens was met de keus he van brobbey, maar begreep het wel.. als je amper perspectief hebt ga je verder zoeken
remco k
 remco k - zaterdag 20 februari 2021 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2021 - 13:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is in mijn ogen een combi... 3 tot 5 "spitsen" voor je en amper minuten.. en dan indd zoon zaakwaarnemer erbij die gewoon zegt joh je krijgt hier geen kansen, dan maar een goede deal in het buitenland... 1+1 is 2... ik zeg overigens nergens dat ik het eens was met de keus he van brobbey, maar begreep het wel.. als je amper perspectief hebt ga je verder zoeken
Hij is verdorie geblesseerd geweest man en heeft nadat hij eerst een goede indruk maakte bij jong Ajax continu bij het eerste gezeten en regelmatig ingevallen tot een basis plek in de cl aan toe.

Hoezo geen of amper perspectief. Gewoon heel erg veel perspectief voor een 18 jarig kutventje. M

En je bent gewoon een groot leugenachtig kutventje als je in december gewoon keihard zegt dat het wel goed gaat komen. En een maand later wordt bekend dat je niet bijtekent.

Dan ben je gewoon een ondankbare klootzak. Niets meer of minder.

En ik hoop echt met heel mijn hart dat hij in de minuten die hij bij Ajax krijgt belangrijk is.

Als hij na dit seizoen vertrekt hoop ik oprecht dat hij harder faalt dan welke andere speler dan ook en ergens eindigt bij de tweede divisie. Sterker nog, als ie zijn enkels breekt en nooit meer kan spelen zou ik er ook niet rouwig om zijn.

Je eigen club waar je werkelijk alles aan te danken hebt zo te kakken zetten. Nee sorry man geen goed woord voor over.

En Haller is gewoon gehaald omdat men er niet uit ging komen met Brobbey.
remco k
 remco k - zaterdag 20 februari 2021 - 17:09   quote  deeplink  
Als hij afgelopen zomer had bijgetekend en alles wat gebeurt wat er gebeurd is. Was hij misschien nu wel gewoon de eerste spits geweest.
AkaS
 AkaS - zondag 21 februari 2021 - 08:46   quote  deeplink  
Eens Remco. Het is enorm jammer. Maar wel waar.
Raiola is psychologisch in staat om dit soort jongens volledig in te pakken.

Het begint, zoals ik het begrijp dat hij erop staat dat ze geen contract bij hem tekenen. Dit buit hij uit en helpt hem hen te overtuigen dat alles wat hij doet alleen in hen belang is. Het eindigt dat hij hen vraagt hem te vertrouwen om alles eruit te halen wat erin zit voor de speler.... Desnoods bij een andere club als dat nodig is om voor hen het beste eruit te halen.... Dan laat hij het klappen bij de huidige club en heeft hij carte blanche om een transfer te organiseren....

Heel clever en gezien de contracten en financiën voor de spelers erg effectief.
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2021 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 08:46 schreef AkaS het volgende:
Eens Remco. Het is enorm jammer. Maar wel waar.
Raiola is psychologisch in staat om dit soort jongens volledig in te pakken.

Het begint, zoals ik het begrijp dat hij erop staat dat ze geen contract bij hem tekenen. Dit buit hij uit en helpt hem hen te overtuigen dat alles wat hij doet alleen in hen belang is. Het eindigt dat hij hen vraagt hem te vertrouwen om alles eruit te halen wat erin zit voor de speler.... Desnoods bij een andere club als dat nodig is om voor hen het beste eruit te halen.... Dan laat hij het klappen bij de huidige club en heeft hij carte blanche om een transfer te organiseren....

Heel clever en gezien de contracten en financiën voor de spelers erg effectief.
Voor de centen van spelers is hij geweldig. Hij is echter bij de jonge garde niet bezig met hun sportieve welzijn.

En het is voor mij heel simpel. Spelers zijn zelf verantwoordelijk voor de keuzes die ze maken. Met hem in zee gaan is ook gewoon een keuze die ze zelf maken.

Brobbey had zeg gewoon kunnen zeggen dat hij bij Ajax wou blijven en tegen Raiola zeggen dat hij bij Ajax wou blijven en de opdracht meegeven daar het best mogelijke contract uit te halen.

Raiola is niet hun opdrachtgever maar echt andersom. Raiola moet uiteindelijk gewoon doen wat de spelers vragen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 februari 2021 - 22:32   quote  deeplink  
Blijkbaar is er toch een opening gevonden en zal Ajax alsnog proberen Brian Brobbey te behouden
Robinho
 Robinho - zondag 21 februari 2021 - 22:44   quote  deeplink  
Dus ze gaan meer dan 1 miljoen per jaar bieden? Of nog een paar miljoen extra bonus voor die vette bloedhond?

Dat is toch waanzin voor een jeugdspeler met 1 keer basis en een paar invalbeurten?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 februari 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 22:44 schreef Robinho het volgende:
Dus ze gaan meer dan 1 miljoen per jaar bieden? Of nog een paar miljoen extra bonus voor die vette bloedhond?

Dat is toch waanzin voor een jeugdspeler met 1 keer basis en een paar invalbeurten?
Tja dit is dus waanzin voor een jongen die nog niet gearriveerd is
Van mij mag hij gaan hoor maar daar krijgt hij spijt van, hij is er nog lang niet
nummer10
 nummer10 - zondag 21 februari 2021 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 22:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
Blijkbaar is er toch een opening gevonden en zal Ajax alsnog proberen Brian Brobbey te behouden
precies.. van 5de spits naar 2de spits.. geen rare spelers meer voor je zoals labyad en promes en perspectief op een goede kans in ajax 1
Loetje
 Loetje - zondag 21 februari 2021 - 23:05   quote  deeplink  
Hoppa, en iedereen praat weer of die erbij zit.

Hou godverdomme gewoon je smoel tot je eventuele details weet.
nummer10
 nummer10 - zondag 21 februari 2021 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 23:05 schreef Loetje het volgende:
Hoppa, en iedereen praat weer of die erbij zit.

Hou godverdomme gewoon je smoel tot je eventuele details weet.
dat zal voor mij de enige logische reden zijn. ook jij weet dat bijna alles binnenkamers blijft tegenwoordig dus zullen we niet horen snel.

maar het is toch opzich logisch dat als je 4de 5de viool speelt dat je wilt vertrekken en al helemaal als je de prutsers voor je ziet die eerder een kans krijgen ? dat het transfervrij gaat is dan niet netjes, maar dat is een ander verhaal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 februari 2021 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2021 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 23:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zal voor mij de enige logische reden zijn. ook jij weet dat bijna alles binnenkamers blijft tegenwoordig dus zullen we niet horen snel.

maar het is toch opzich logisch dat als je 4de 5de viool speelt dat je wilt vertrekken en al helemaal als je de prutsers voor je ziet die eerder een kans krijgen ? dat het transfervrij gaat is dan niet netjes, maar dat is een ander verhaal..
Nee dat is niet logisch in topsport.

het is logisch dat je dan mentaliteit toont, en zelf zorgt dat je omhoog schiet in de rangorde..

En leuk dat je ze prutsers noemt, hij was blijkbaar zelf ook gewoon een prutser in die tijd, vorig seizoen gewoon totaal niet goed bij Jong Ajax, dit jaar redelijk begonnen en op het moment dat hij daar goed was begon hij meer te spelen totdat hij geblesseerd raakte.

In zijn eerste paar keer bij Ajax 1 overigens gewoon heel slecht en totaal niet balvast, en toch bleef hij kansjes krijgen..

Wat wil zon ventje nog meer man. Tegen Atalanta was hij al eerste keus, en dat was nog met Huntelaar erbij. en aangezien alles in September begon, heeft het dus welgeteld 3 maanden geduurd voordat van 3e/4e naar 1e keus ging, alleen raakte hij geblesseerd..
p111
 p111 - maandag 22 februari 2021 - 09:13   quote  deeplink  
Heel simpel elke voetbalkenner ziet wat er ontbreekt bij Brobbey en dat is zijn technische vaardigheid,dus ik denk dat hij blij mag zijn dat Ajax hem die kans wil geven.Dus verlengen of pleite wezen.
Loetje
 Loetje - maandag 22 februari 2021 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 23:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zal voor mij de enige logische reden zijn. ook jij weet dat bijna alles binnenkamers blijft tegenwoordig dus zullen we niet horen snel.

maar het is toch opzich logisch dat als je 4de 5de viool speelt dat je wilt vertrekken en al helemaal als je de prutsers voor je ziet die eerder een kans krijgen ? dat het transfervrij gaat is dan niet netjes, maar dat is een ander verhaal..
Ik weet helemaal niks, ik weet alleen wat er op het veld gebeurd en daar oordeel ik over.

Ik hou niet van insinueren, nu niet en nooit niet.

Zolang niemand wat weet, moet je gewoon je muil houden en oordelen zodra er meer duidelijkheid is. Zo lastig is het niet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 22 februari 2021 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2021 - 22:44 schreef Robinho het volgende:
Dus ze gaan meer dan 1 miljoen per jaar bieden? Of nog een paar miljoen extra bonus voor die vette bloedhond?

Dat is toch waanzin voor een jeugdspeler met 1 keer basis en een paar invalbeurten?
Het is heel simpel, gewoon Rayola veel geld geven en dan vind hij het Prima. Je kan het ook zien als een investering om Brobey daarna voro minimaal 8m te verkopen. Je geeft 2miljoen aan die Ranzige dikke Italiaan en strijkt straks minimaal 8miljoen op met zijn verkoop als hij toch niet doorbreekt
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 04 maart 2021 - 11:41   quote  deeplink  
Overmars heeft een monstercontract klaarliggen voor Brobbey met zelfde plan van aanpak als van Gravenberch. Raiolla krijgt een mega fee, ben benieuwd of hij nu wel bij gaat tekenen.

Mocht dat zo zijn, dan zou ik deze zomer toch Traore verkopen.
p111
 p111 - donderdag 04 maart 2021 - 13:22   quote  deeplink  
Traore kan weg
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 04 maart 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2021 - 11:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niks, ik weet alleen wat er op het veld gebeurd en daar oordeel ik over.

Ik hou niet van insinueren, nu niet en nooit niet.

Zolang niemand wat weet, moet je gewoon je muil houden en oordelen zodra er meer duidelijkheid is. Zo lastig is het niet.
Zo is dat.
Laten we maar eerst afwachten hoe deze zaak echt afloopt.
We kunnen altijd nog zeggen of dat wel of geen goede zaak is voor Ajax.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 maart 2021 - 13:47   quote  deeplink  
Een goede of kwalijke zaak is zeker te zeggen, inhoudelijk echter niet natuurlijk.
p111
 p111 - donderdag 04 maart 2021 - 14:50   quote  deeplink  
Ben beniewd als ik de berichten lees zin ze toch ng steeds met hem bezig.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 maart 2021 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2021 - 13:22 schreef p111 het volgende:
Traore kan weg
Ja die wordt nu ook flink gepasseerd. Labyad ook.
Als Brobbey vertrekt gewoon nog een goede spits halen met meer potentie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 08 maart 2021 - 17:59   quote  deeplink  
Het blijkt, Brobbey heeft geen pen, zullen we als supporters een hoop pennen bestellen en bij hem afleveren. Dan kan hij prima bijtekenen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 09 maart 2021 - 11:19   quote  deeplink  
https://www.soccernews.nl/news/787859/mino-raiola-verklapt-toekomst-brian-brobbey

Zou het dan toch ?

Ik hoop het van ganzer harte!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 maart 2021 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 11:19 schreef Ronald 1960 het volgende:
https://www.soccernews.nl/news/787859/mino-raiola-verklapt-toekomst-brian-brobbey

Zou het dan toch ?

Ik hoop het van ganzer harte!
Zou heel goed zijn voor alle partijen en ook voor de fans, want we willen allemaal dat hij gaat slagen
p111
 p111 - dinsdag 09 maart 2021 - 12:45   quote  deeplink  
Waarschijnlijk wil Maffio een flinke som tekengeld van Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 09 maart 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:45 schreef p111 het volgende:
Waarschijnlijk wil Maffio een flinke som tekengeld van Ajax.
Prima, als Ajax hem daarna voor veel meer geld kan verkopen, alles beter dan gratis weggeven
p111
 p111 - dinsdag 09 maart 2021 - 13:41   quote  deeplink  
Zeker
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 10 maart 2021 - 12:28   quote  deeplink  
Duurt veel te lang. Tekent straks een vorstelijk salaris en flopt daarna volkomen.
Of het wordt een topper tja vrees alleen niet bij Ajax.
Jongen zijn hoofd is allang op hol gebracht door Raiola helaas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Brobbey









0.0088560