BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Johan Cruijff Schaal, 7 augustus 2021, 20:00); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien wel goed dit, weten nu waar we staan
Met 11 man speelden we zo slecht nog niet maar ze moeten er wel in
En daar ontbrak het aan
Dit beeld is totaal vertekend. Je bent echt naïef ouwe.

Tot aan de 0-2 heersen we toch gewoon?

Maar er mag nog wat bij, zeker.

Maar vorig jaar speelden we al regelmatig niet goed he, vergeet dat niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:02 schreef Pietje het volgende:
Zoals ik voorspeld had: 0-4.
Wat een afgang is dit. Het moge duidelijk zijn dat die gasten uit Eindhoven klaar zijn voor de start van de competitie volgende week. En Ajax verre van dat. Met de overwinningen in de voorrondes CL en deze overwinning op Ajax, hebben ze ook nog eens veel zelfvertrouwen getankt.
En ik gun het ze totaal niet. Wat een verrotte club.
Hoe had Ajax klaar moeten zijn dan?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik. Maar dat was denk ik echt anders geweest als hij vorig jaar vaker basis had gespeeld. Want dat was terecht geweest, liet genoeg zien
Was een tijd niet fit dacht ik.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nico is al heel lang matig na zijn goede seizoen eigenlijk al.
Zo eens met jou.
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:56 schreef Loetje het volgende:
PSV goed ingekocht hoor.

Nogmaals, hopelijk gaat Overmars in plaats van kijken of ze iets kunnen vinden, gewoon echt doortastend gaat zijn.

En dan komt het allemaal goed.
Zal wel niet. Moet waarschijnlijk eerst iets verkocht worden voordat er gekocht mag worden van de RvC. Snap dat ze financieel gezond moeten blijven maar deze kruideniers mentaliteit gaat je niet verder helpen ... zeker in Europa niet. En dan wel de aankoop van een spits van meer dan 20 miljoen goedkeuren, die er werkelijk geen moer van kan. Moeten hele verstandige mensen zijn die RvC mannetjes ....
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was een tijd niet fit dacht ik.
Maar ook een tijd wel.
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nico is al heel lang matig na zijn goede seizoen eigenlijk al.
Eens. Niet voor niets wordt hij niet meer geselecteerd voor het nationale elftal van Argentinië. Ook niet voor niets is er geen belangstelling meer voor hem.
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe had Ajax klaar moeten zijn dan?
Geen idee, maar opvallend is wel dat PSV wel klaar is, mede gezien door hun vroege wedstrijden voor de CL.
Het verschil tussen Ajax en PSV vind ik veel te groot.
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:02 schreef Pietje het volgende:
Zoals ik voorspeld had: 0-4.
Wat een afgang is dit. Het moge duidelijk zijn dat die gasten uit Eindhoven klaar zijn voor de start van de competitie volgende week. En Ajax verre van dat. Met de overwinningen in de voorrondes CL en deze overwinning op Ajax, hebben ze ook nog eens veel zelfvertrouwen getankt.
En ik gun het ze totaal niet. Wat een verrotte club.
Gaan er in de laatste ronde tegen Benfica misschien als nog uit, Tenminste dat hoop ik. Gun iedere Nederlandse club succes in Europa behalve dat zielloze PiSVee ... Lekker alle TV gelden weer naar Ajax. Dan hopelijk ook gewoon weer kampioen worden en die bende uit Eindhoven kan het faillissement gaan aanvragen ...
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:08 schreef pth het volgende:

[..]

Gaan er in de laatste ronde tegen Benfica misschien als nog uit, Tenminste dat hoop ik. Gun iedere Nederlandse club succes in Europa behalve dat zielloze PiSVee ... Lekker alle TV gelden weer naar Ajax. Dan hopelijk ook gewoon weer kampioen worden en die bende uit Eindhoven kan het faillissement gaan aanvragen ...
Volledig met je eens. Ik hoop met be mee.
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe had Ajax klaar moeten zijn dan?
Door eerder de transfermarkt op te gaan en een aantal gerichte aankopen te doen? Zoals je zelf al aangeeft was het vorig jaar soms ook al heel matig. Als je dan uitspreekt dat je aansluiting in Europa zoekt, zou je toch wel wat versterkingen mogen verwachten behalve ondertussen een keeper of 5 en een kakkerlak?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit beeld is totaal vertekend. Je bent echt naïef ouwe.

Tot aan de 0-2 heersen we toch gewoon?

Maar er mag nog wat bij, zeker.

Maar vorig jaar speelden we al regelmatig niet goed he, vergeet dat niet.
Vertekend dat zeker, we gaven Madueke vrij baan.
We kunnen wel heersen maar ze moeten er wel in anders schieten we er geen moer mee op.

Eigenlijk zijn we er in getrapt, wij goed spelen en hun scoren
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Volledig met je eens. Ik hoop met be mee.
Bij Feyenoord voel ik alleen gezonde rivaliteit. Bij PiSVee grenst het soms aan blinde haat.
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:14   quote  deeplink  
Ik wil ook nog wel wat tegen ten Napel zeggen: oprotten ouwe met je stomme gelul. Vanavond lekker in je PiSVee pyjamaatje naar bedje toe ....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geen idee, maar opvallend is wel dat PSV wel klaar is, mede gezien door hun vroege wedstrijden voor de CL.
Het verschil tussen Ajax en PSV vind ik veel te groot.
Klopt maar hoe makkelijk is om een tegenstander lekker te laten komen, om er dan onvervalst snel uit te komen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:08 schreef pth het volgende:

[..]

Gaan er in de laatste ronde tegen Benfica misschien als nog uit, Tenminste dat hoop ik. Gun iedere Nederlandse club succes in Europa behalve dat zielloze PiSVee ... Lekker alle TV gelden weer naar Ajax. Dan hopelijk ook gewoon weer kampioen worden en die bende uit Eindhoven kan het faillissement gaan aanvragen ...
Ik gun ze ook geen moer, die kut boertjes
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:12 schreef pth het volgende:

[..]

Door eerder de transfermarkt op te gaan en een aantal gerichte aankopen te doen? Zoals je zelf al aangeeft was het vorig jaar soms ook al heel matig. Als je dan uitspreekt dat je aansluiting in Europa zoekt, zou je toch wel wat versterkingen mogen verwachten behalve ondertussen een keeper of 5 en een kakkerlak?
Psv had eerder officiële wedstrijden en is er daarom eerder klaar voor.
Hebben ook gewoon goed ingekocht. Ajax moet teveel afwachten. 2 basisspelers nog weg.
Neres, Nico, Maz blijven of niet? Dan ga je niet alvast kopen. Rest is prima in orde.

Spits is misschien niet helemaal ok met Haller en Danilo. Tadic vind ik niet echt een spits moet gewoon links.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:14 schreef pth het volgende:
Ik wil ook nog wel wat tegen ten Napel zeggen: oprotten ouwe met je stomme gelul. Vanavond lekker in je PiSVee pyjamaatje naar bedje toe ....
Dat had ik ook...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik gun ze ook geen moer, die kut boertjes
Heb er ook niks mee
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt maar hoe makkelijk is om een tegenstander lekker te laten komen, om er dan onvervalst snel uit te komen
Dat is toch (bijna) altijd het handelsmerk van die vieze rot ploeg geweest? Reactie-voetbal. Ik haat het, net als die hele ploeg.
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:25   quote  deeplink  
En ik heb het steeds voor Haller opgenomen, mede door zijn rendement. Maar intussen wordt het steeds duidelijker dat hij totaal niet past bij Ajax.
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv had eerder officiële wedstrijden en is er daarom eerder klaar voor.
Hebben ook gewoon goed ingekocht. Ajax moet teveel afwachten. 2 basisspelers nog weg.
Neres, Nico, Maz blijven of niet? Dan ga je niet alvast kopen. Rest is prima in orde.

Spits is misschien niet helemaal ok met Haller en Danilo. Tadic vind ik niet echt een spits moet gewoon links.
Ben het niet helemaal met je eens, maar meningen kunnen verschillen. Ik had gehoopt dat Ajax in de breedte wat sterker zou worden want sommige reserves is het allemaal net niet in mijn ogen. Bezetting spits is naar mijn mening een groot probleem. Die stokbrood knager kan er echt geen moer van. Zal in Nederland niet echt een probleem zijn maar in Europa wel. Maar dat gaan de beleid mannetjes natuurlijk nooit toegeven: 20+ miljoen door de plee gespoeld. Twee bejaarde keepers stelt mij ook niet helemaal gerust. Daarnaast is een goede voetballende centrum verdediger en iets extra's voor het middenveld voor mij ook geen overbodige luxe. Ajax zal waarschijnlijk nooit meer drie CL's op rij winnen maar als je structureel tot leuke uitschieters wil komen dan kan dat alleen maar door ieder seizoen een beetje beter/sterker te worden en dat vraagt nu eenmaal om investeringen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2021 door pth --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is toch (bijna) altijd het handelsmerk van die vieze rot ploeg geweest? Reactie-voetbal. Ik haat het, net als die hele ploeg.
Maar het heeft wel resultaat, en met Manueke, Gotze en Gakpo heeft PSV wel spelers waarvoor ze in Eindhoven naar het stadion komen.

Op deze manier voetballen haat ik ook, maar sta er niet van te kijken dat ze toch best ver kunnen komen in de C.L.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:25 schreef Pietje het volgende:
En ik heb het steeds voor Haller opgenomen, mede door zijn rendement. Maar intussen wordt het steeds duidelijker dat hij totaal niet past bij Ajax.
Dat idee krijg ik ook steeds meer
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:56 schreef Loetje het volgende:
PSV goed ingekocht hoor.

Nogmaals, hopelijk gaat Overmars in plaats van kijken of ze iets kunnen vinden, gewoon echt doortastend gaat zijn.

En dan komt het allemaal goed.
Alleen nog een goede spits en klaar zijn we
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Geen idee, maar opvallend is wel dat PSV wel klaar is, mede gezien door hun vroege wedstrijden voor de CL.
Het verschil tussen Ajax en PSV vind ik veel te groot.
PSV heeft de selectie al anderhalve maand compleet.

Bij Ajax is de laatste nog steeds niet aangesloten. Plus speelden ze amper op de eindrondes. Tsja...

Daarbij heb je nog een lullo die je de kop kost met 2 tegengoals en een rode kaart.

En zeker, er mag wat bij. Maar een half uur echt uitstekend voetbal gezien van Ajax.

Plus, ik vond Ajax vorig jaar al niet heel geweldig spelen. Ook toen miste Ajax creativiteit bij enige regelmaat.

En Haller.... De tering ouwe
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:27 schreef pth het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met je eens, maar meningen kunnen verschillen. Ik had gehoopt dat Ajax in de breedte wat sterker zou worden want sommige reserves is het allemaal net niet in mijn ogen. Bezetting spits is naar mijn mening een groot probleem. Die stokbrood knager kan er echt geen moer van. Zal in Nederland niet echt een probleem zijn maar in Europa wel. Maar dat gaan de beleid mannetjes natuurlijk nooit toegeven: 20+ miljoen door de plee gespoeld. Twee bejaarde keepers stelt mij ook niet helemaal gerust. Daarnaast is een goede voetballende centrum verdediger en iets extra's voor het middenveld voor mij ook geen overbodige luxe. Ajax zal waarschijnlijk nooit meer drie CL's op rij winnen maar als je structureel tot leuke uitschieters wil komen dan kan dat alleen maar door ieder seizoen een beetje beter/sterker te worden en dat vraagt nu eenmaal om investeringen.
Je kan niet blind met geld smijten in deze tijden helaas
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vertekend dat zeker, we gaven Madueke vrij baan.
We kunnen wel heersen maar ze moeten er wel in anders schieten we er geen moer mee op.

Eigenlijk zijn we er in getrapt, wij goed spelen en hun scoren
Nico trapte letterlijk overal in, de rest niet
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Alleen nog een goede spits en klaar zijn we
Een creatieve 10 mag ook best van mij.

Plus Ajax moet de buitenkans omtrent Sanchez in de gaten houden
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan niet blind met geld smijten in deze tijden helaas
Eens, maar een gigantisch apparaat als Ajax zou toch ook wel wat betaalbare versterkingen binnen moeten kunnen hengelen? Lukt andere ploegen ook prima. Verwacht echt niet dat ze Messi binnen gaan halen, maar er zou toch wel iets mogelijk moeten zijn? Zelfs Feyenooit haalt nieuwe spelers en die hebben geen eens geld voor een ijsje voor de hele selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2021 door pth --
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nico trapte letterlijk overal in, de rest niet
Bij 2 van de 4 goals gaat in mijn ogen Martinez niet vrij uit, maar goed meningen verschillen. Vind overigens Martinez normaal wel goed, maar was vanavond niet zo onder de indruk.
pth
 pth - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een creatieve 10 mag ook best van mij.

Plus Ajax moet de buitenkans omtrent Sanchez in de gaten houden
Spits, creatieve 10 en Sanchez ... waar kan ik tekenen? Daarnaast vind ik twee van die behoorlijk oude keepers ook een beetje zorgelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens. Niet voor niets wordt hij niet meer geselecteerd voor het nationale elftal van Argentinië. Ook niet voor niets is er geen belangstelling meer voor hem.
Huh wat??? Over wie hebben we het Pietje???
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:45   quote  deeplink  
Mannen, wat een negatieve tendens...

Al die keren dat ik kritiek had op ten Hag en Overmars was ik min of meer gek. Maar zo gek was ik niet.

Alweer heeft Overmars achter het net gevist en met Haller de zoveelste miskoop
Dat is gecamoufleerd door gelukkige aaneenschakelingen.

Maar juist nu vind ik een hele hoop te negatief.

PSV is gewoon verder in de voorbereiding vanwege de voorrondes die ze moeten spelen. Verder was Ajax bewonderingswaardig wat betreft spelopvatting en strijd. Daar heb ik van genoten.

Maar als je bedenkt dat het doel overwintering in de CL is, zitten er toch weer een paar te slapen. Met Haller heb je een pinchhitter en niet meer dan dat. Is geen CL waardige spits. Dat mogen we Overmars en ten Hag zeker aanrekenen.

Laat ze nu maar eens echt een goede spits halen en zichzelf bewijzen.

Berghuis overigens een leuk aanspeelpunt maar geen dreiging of aanvallende meerwaarde. Niet tegen PSV en straks vermoedelijk ook niet in de CL.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:42 schreef pth het volgende:

[..]

Bij 2 van de 4 goals gaat in mijn ogen Martinez niet vrij uit, maar goed meningen verschillen. Vind overigens Martinez normaal wel goed, maar was vanavond niet zo onder de indruk.
Hij liet Madueke gewoon lopen, kijk maar terug
Maar ook Nico was niet waar hij wezen moest
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:42 schreef pth het volgende:

[..]

Bij 2 van de 4 goals gaat in mijn ogen Martinez niet vrij uit, maar goed meningen verschillen. Vind overigens Martinez normaal wel goed, maar was vanavond niet zo onder de indruk.
Bij de eerste zeker niet. Al is Nico de eerste die mis gaat waardoor de dreiging ontstaat
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:43 schreef pth het volgende:

[..]

Spits, creatieve 10 en Sanchez ... waar kan ik tekenen? Daarnaast vind ik twee van die behoorlijk oude keepers ook een beetje zorgelijk.
Ik zou Jay Gorter ook 2e keeper maken. Dat moet je toekomst zijn
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:43 schreef pth het volgende:

[..]

Spits, creatieve 10 en Sanchez ... waar kan ik tekenen? Daarnaast vind ik twee van die behoorlijk oude keepers ook een beetje zorgelijk.
Klaassen, Kudus, Gravenberch, Blind, Alvarez en Taylor die eraankomt is zat voor het middenveld. Concurrent voor Haller mag erbij.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:45 schreef AkaS het volgende:
Mannen, wat een negatieve tendens...

Al die keren dat ik kritiek had op ten Hag en Overmars was ik min of meer gek. Maar zo gek was ik niet.

Alweer heeft Overmars achter het net gevist en met Haller de zoveelste miskoop
Dat is gecamoufleerd door gelukkige aaneenschakelingen.

Maar juist nu vind ik een hele hoop te negatief.

PSV is gewoon verder in de voorbereiding vanwege de voorrondes die ze moeten spelen. Verder was Ajax bewonderingswaardig wat betreft spelopvatting en strijd. Daar heb ik van genoten.

Maar als je bedenkt dat het doel overwintering in de CL is, zitten er toch weer een paar te slapen. Met Haller heb je een pinchhitter en niet meer dan dat. Is geen CL waardige spits. Dat mogen we Overmars en ten Hag zeker aanrekenen.

Laat ze nu maar eens echt een goede spits halen en zichzelf bewijzen.

Berghuis overigens een leuk aanspeelpunt maar geen dreiging of aanvallende meerwaarde. Niet tegen PSV en straks vermoedelijk ook niet in de CL.
Goed samen gevat, helemaal mee eens!
Ajax speelde op zich niet slecht, en Haller is meer een pinchhitter

Achter in lieten we wel te veel toe.
Er werd niet tijdig ingegrepen omdat we niet goed stonden

Maar laat maar komen die spits want Haller komt duidelijk te kort
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Huh wat??? Over wie hebben we het Pietje???
Over Tagliafico. Of vergis ik me dan zo enorm? Verbeter me gerust.
Eide
 Eide - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:06   quote  deeplink  
Dramatische uitslag. Toch ben ik niet helemaal ontevreden.

Ajax speelde tot de rode kaart van Nico gewoon uitstekend. Het voetbal was echt hartstikke goed. Wel is gebleken dat Ajax heel kwetsbaar is in de omschakeling. Een vent van Madueke is een killer in de counter. Daarnaast moet ok ik toegeven dat Haller bij dit soort tempo's gewoon tekort komt. Het was schrijnend om te zien hoe elke bal van z'n voet stuitert.

PSV was vooral dodelijk efficiënt, maar ik heb wel een Ajax gezien met en basis die prima is als fundament voor de rest van het seizoen. De spitspositie is dus een zorg en in de omschakeling moet het echt beter, maar ik heb Ajax ook een deel van de wedstrijd uitstekend zien voetballen.

Laten we hopen dat dit de selectie en de club prikkelt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Over Tagliafico. Of vergis ik me dan zo enorm? Verbeter me gerust.
Tagliafico speelde met Argentinië nog de finale van de Copa America. Er werd daar wel gewisseld, daardoor speelde hij niet alle wedstrijden.
In het netje
 In het netje - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:09   quote  deeplink  
De Argentijnen waren er niet helemaal bij op links, misschien nog maar even op vakantie (hoofdjes leeg maken).
Haller moet maar eens wat gaan hooghouden en balletjes aannemen oefenen. Tot die tijd Danilo proberen en anders met Tadic in de spits. Een spits met voldoende kwaliteit kopen zal niet makkelijk worden (als er niks verkocht wordt)
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tagliafico speelde met Argentinië nog de finale van de Copa America. Er werd daar wel gewisseld, daardoor speelde hij niet alle wedstrijden.
Oei... Ik bloos van oor tot oor :-)
Dat heb ik dus gemist. Ik ben vaak hele dagen weg en lees of volg niet alles. Dat blijkt dus maar weer. Sorry gap.
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:06 schreef Eide het volgende:
Dramatische uitslag. Toch ben ik niet helemaal ontevreden.

Ajax speelde tot de rode kaart van Nico gewoon uitstekend. Het voetbal was echt hartstikke goed. Wel is gebleken dat Ajax heel kwetsbaar is in de omschakeling. Een vent van Madueke is een killer in de counter. Daarnaast moet ok ik toegeven dat Haller bij dit soort tempo's gewoon tekort komt. Het was schrijnend om te zien hoe elke bal van z'n voet stuitert.

PSV was vooral dodelijk efficiënt, maar ik heb wel een Ajax gezien met en basis die prima is als fundament voor de rest van het seizoen. De spitspositie is dus een zorg en in de omschakeling moet het echt beter, maar ik heb Ajax ook een deel van de wedstrijd uitstekend zien voetballen.

Laten we hopen dat dit de selectie en de club prikkelt.
Juist tegen PSV wilde ik een goed resultaat zien om hun zelfvertrouwen in te tomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oei... Ik bloos van oor tot oor :-)
Dat heb ik dus gemist. Ik ben vaak hele dagen weg en lees of volg niet alles. Dat blijkt dus maar weer. Sorry gap.
Je doet mijn Zuid-Amerikaanse hart pijn ouwe. Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:19   quote  deeplink  
Maar even andere vraag. Die rode kaart komt voort uit dat penaltymoment van Tadic, waarbij zijn.voet toch echt geklemd wordt door een speler van psv. Is hier überhaupt wel naar gekeken of dachten ze met die rode kaart die situatie te vergeten?
remco k
 remco k - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 22:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens. Niet voor niets wordt hij niet meer geselecteerd voor het nationale elftal van Argentinië. Ook niet voor niets is er geen belangstelling meer voor hem.
Tagliafico is altijd geselecteerd en speelde nog in de finale. Als ik me niet vergis is hij zelfs reserve aanvoerder.

Dat hij hier minder speelt ben ik volledig eens. Dat riep ik al veel langer en werd door menigeen voor gek verklaard.
p111
 p111 - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:06 schreef Eide het volgende:
Dramatische uitslag. Toch ben ik niet helemaal ontevreden.

Ajax speelde tot de rode kaart van Nico gewoon uitstekend. Het voetbal was echt hartstikke goed. Wel is gebleken dat Ajax heel kwetsbaar is in de omschakeling. Een vent van Madueke is een killer in de counter. Daarnaast moet ok ik toegeven dat Haller bij dit soort tempo's gewoon tekort komt. Het was schrijnend om te zien hoe elke bal van z'n voet stuitert.

PSV was vooral dodelijk efficiënt, maar ik heb wel een Ajax gezien met en basis die prima is als fundament voor de rest van het seizoen. De spitspositie is dus een zorg en in de omschakeling moet het echt beter, maar ik heb Ajax ook een deel van de wedstrijd uitstekend zien voetballen.

Laten we hopen dat dit de selectie en de club prikkelt.
Ik hoef niks meer te zeggen want dit is excact wat ik wilde neerzetten.Ook was duidelijk dat Ajax conditioneel nog geen top is,en met 10 man door een zeer matig spelende Nico met rode kaart werd dat duidelijker bevestigd,en toen was het eigenlijk al gespeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2021 door p111 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 augustus 2021 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 augustus 2021 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je doet mijn Zuid-Amerikaanse hart pijn ouwe. Hahaha
Haha. Dat wil ik beslist niet op mijn geweten hebben.
Overigens ben ik over het algemeen ook een groot fan van al die Zuid-Amerikanen. Wat een passie hebben zij: voor volk en vaderland.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Johan Cruijff Schaal, 7 augustus 2021, 20:00); 0 - 4









0.0101380