BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Johan Cruijff Schaal, 7 augustus 2021, 20:00); 0 - 4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 08 augustus 2021 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Speculaties
Want? Normaal haalde Ajax ook al allerlei middelmatige troep bij FC Kutrecht op? Ga toch heen, komt volledig uit de koker van die kale mafklapper.
p111
 p111 - zondag 08 augustus 2021 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blind, Gravenberch vind ik verdedigend eigelijk te zwak zag je tegen Psv ook al.
Blind naast Timber en Alvarez op 6 is stabieler denk ik.
Dat kan je doen tegen een sterke tegenstander,maar in de eredivisie heb je zoveel zwakke broeders dan heb je Blind zeker nodig op het middenveld voor zijn creatieviteit.
AkaS
 AkaS - zondag 08 augustus 2021 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 10:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vergeet de we geslaagde aankopen te noemen?
Nee, dat vergeet ik niet. Dat is hun werk en krijgen ze wil voor betaald.

Maar mijn lijstje heeft vooral betrekking op de hoogmoed van ten Hag en Overmars die zich heeft mee laten slepen.
AkaS
 AkaS - zondag 08 augustus 2021 - 23:59   quote  deeplink  
Hoop dat het gerucht van Bergwijn niet klopt, we hebben echt een goede spits nodig!
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 12:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat gezeik bij verlies krijg je elke keer Remco, is een bekrompen gedachte...
Mag jij vinden, maar volgens mij klopt het aardig.. als jij anders vind moet je dat lekker zelf weten.. of vind je dat goede vriendjes? Men vergeet wel eens dat een directeur dingen doet om bepaalde trainers/werknemers tevreden te houden..
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er is nog geen wedstrijd geweest waarin hij goed gevoetbald heeft, dus ik betwijfel überhaupt of hij beter kan!
Eens, maar dat mag je niet zeggen
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Deze 3 zijn inderdaad met goedkeuring van Ten Hag gekomen, anders zouden ze er niet zijn geweest.
Merci
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Haller is gewoon domme paniekaankoop geweest, maar wel een hele dure domme paniekaankoop! En dat reken ik Overmars, maar ook Ten Hag aan!
Hoe zeggen ze we dat hier ook alweer, 10+?
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Pfff als ik dan nu Gorter zie keepen, hoop ik dat Pasveer gauw de tribune gaat warmhouden!
Ook een onbegrijpelijke aankoop/aantrekking.. die van goahead niet beter? Geen idee hoe die was overigens
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij ging van Utrecht naar Duitsland met veel vertrouwen. Daarna voor 50 miljoen naar Engeland
en daar verkeerd gebruikt. Mede daardoor geflopt daar. Ik denk dat het momenteel niet goed in zijn koppie zit en gewoon het vertrouwen niet heeft.

Cijfers zijn prima hopelijk bloeit hij net als Alvarez op.
Mag van mij wel een concurrent bij. Jonge talentvolle jongen.
Verkeerd gebruikt... Of gewoon zwaar tekort.. je hebt het statement van zijn teamgenoot gelezen?
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hierin helemaal eens.

In januari heb ik alles over me heen gehad hier. En het is absoluut niet om me gelijk te halen, maar heb destijds meer dan genoeg argumenten genoemd waarom ik de transfer in alle facetten oliedom vond.
Hey Loetje... Dat klopt.. maar ik ook.. ik snapte dat toen hoor ivm dingen onderbouwen, niet mijn sterkste punt en dat weet ik.. maar wat kut is blijft kut ;)
AkaS
 AkaS - maandag 09 augustus 2021 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Verkeerd gebruikt... Of gewoon zwaar tekort.. je hebt het statement van zijn teamgenoot gelezen?
Nou volgens mij was je niet de enige Loetje !!!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 22:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat kan je doen tegen een sterke tegenstander,maar in de eredivisie heb je zoveel zwakke broeders dan heb je Blind zeker nodig op het middenveld voor zijn creatieviteit.
Klopt hoor Eredivisie is het vaak gewoon mogelijk. Tegen betere of snelle ploegen kun je beter voor meer controle gaan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Verkeerd gebruikt... Of gewoon zwaar tekort.. je hebt het statement van zijn teamgenoot gelezen?
Heeft het niet met vertrouwen te maken? Alles stuitert van zijn voeten af terwijl er toch ooit 50 miljoen voor hem betaald is. Gebeurt niet heel vaak dat ze dan echt niks kunnen.

Ik denk dat hij totaal geen vertrouwen en vorm heeft maar er nog wel iets inzit.
Kijk maar eens naar beelden van bij Utrecht of die Duitsers. Totaal andere speler.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 10:10   quote  deeplink  
https://youtu.be/-0Zw0YHgf_g

https://youtu.be/E0bJhYbtwiI

In deze filmpjes is hij echt niet houterig, werkt hard en straalt plezier uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door Hummel10 --
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 10:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heeft het niet met vertrouwen te maken? Alles stuitert van zijn voeten af terwijl er toch ooit 50 miljoen voor hem betaald is. Gebeurt niet heel vaak dat ze dan echt niks kunnen.

Ik denk dat hij totaal geen vertrouwen en vorm heeft maar er nog wel iets inzit.
Kijk maar eens naar beelden van bij Utrecht of die Duitsers. Totaal andere speler.
Tjah ik vond hem toen ook beperkt, qua het voetballende gedeelte.. zal een prima spits zijn maar niet in een team waarbij er meer gevraagd word..
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 10:10 schreef Hummel10 het volgende:
https://youtu.be/-0Zw0YHgf_g

https://youtu.be/E0bJhYbtwiI

In deze filmpjes is hij echt niet houterig, werkt hard en straalt plezier uit.
Ik heb ook zoon filmpje van mijn zoon als keepertje, perfecte reddingen.. daar staan enkel de slechte dingen niet op
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2021 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 14:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Speelt hij bij Jong of O-19?
Volgens mij afgelopen jaar zijn minuten bij jong gemaakt.
remco k
 remco k - maandag 09 augustus 2021 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

90% van het forum is speculeren toch?

Ik kan het ook niet hard maken, maar verwacht inderdaad dat Ten Hag zeker bij 2/3 van deze transfers heel erg zijn stempel gedrukt heeft. Maar dat is zoals het hier gaat en wat we allemaal doen. Speculeren
Dat is ook zeker zo. Ten Hag is onderdeel van het technisch hart. En dus onderdeel van het aankoop beleid.

Zoals je Haller deels aan hem toe kan schrijven, geld dat dus ook voor magalan Marin Alvarez Martinez Anthony en de rest.

Ik geloof nooit dat 1 persoon zo dominant kan zijn als trainer zijnde binnen Ajax dat hij alleen transfers van 25 miljoen kan doordrukken.

Als je al ziet dat de RVc overmars tegenhoudt bij sommige uitgaven zal dit vrij zeker nooit mogelijk zijn zoals het hier af en toe geschetst wordt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 augustus 2021 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo. Ten Hag is onderdeel van het technisch hart. En dus onderdeel van het aankoop beleid.

Zoals je Haller deels aan hem toe kan schrijven, geld dat dus ook voor magalan Marin Alvarez Martinez Anthony en de rest.

Ik geloof nooit dat 1 persoon zo dominant kan zijn als trainer zijnde binnen Ajax dat hij alleen transfers van 25 miljoen kan doordrukken.

Als je al ziet dat de RVc overmars tegenhoudt bij sommige uitgaven zal dit vrij zeker nooit mogelijk zijn zoals het hier af en toe geschetst wordt.
Eens, je strooit als club niet zo maar met miljoenen omdat 1 persoon een speler(s) wil.

Hij zal heus wel invloed hebben maar meerdere mensen met name het technisch hart en het RVC besluiten gezamenlijk of de speler het waard is zo veel miljoenen uit te geven.

Overmars is als voorbeeld een aantal keren afgereisd om Sulemana live aan het werk te zien.
Hij heeft de eindverantwoording.

Nu is op de dag van vandaag 20 miljoen niet heel veel meer want als ze dit ook al voor Alvarez willen neer tellen...

Maar goed het is wel zo dat Haller tot nu toe nog niet de spits is waar vele Ajacieden op zaten te wachten.

Hij heeft toch wel moeite om zich in de kleine ruimte te manifesteren, te veel druk op zijn schouders?

Of door meerderen niet goed beoordeelt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 10:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik heb ook zoon filmpje van mijn zoon als keepertje, perfecte reddingen.. daar staan enkel de slechte dingen niet op
Snap ik maar heeft zat gescoord bij beide clubs. Gaat niet voor niets voor 50 miljoen naar Engeland. Moet je vast wel iets kunnen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 11:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, je strooit als club niet zo maar met miljoenen omdat 1 persoon een speler(s) wil.

Hij zal heus wel invloed hebben maar meerdere mensen met name het technisch hart en het RVC besluiten gezamenlijk of de speler het waard is zo veel miljoenen uit te geven.

Overmars is als voorbeeld een aantal keren afgereisd om Sulemana live aan het werk te zien.
Hij heeft de eindverantwoording.

Nu is op de dag van vandaag 20 miljoen niet heel veel meer want als ze dit ook al voor Alvarez willen neer tellen...

Maar goed het is wel zo dat Haller tot nu toe nog niet de spits is waar vele Ajacieden op zaten te wachten.

Hij heeft toch wel moeite om zich in de kleine ruimte te manifesteren, te veel druk op zijn schouders?

Of door meerderen niet goed beoordeelt..
Iedereen ziet toch wel dat deze Haller weinig vertrouwen heeft en totaal niet hard werkt?
Haller in vorm is een prima spits. De ballen moeten alleen eerder naar hem om hem in zijn kracht te krijgen. Loopt vaak goed maar krijgt geen bal direct.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 14:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap ik maar heeft zat gescoord bij beide clubs. Gaat niet voor niets voor 50 miljoen naar Engeland. Moet je vast wel iets kunnen.
En in Engeland totaal door de mand gevallen en oude teamgenoten die zeggen dat ze nooit begrepen waar die man nu eigenlijk speelde.. en ja Utrecht scoorde die en Duitsland ook.. maar wel bij echt mindere teams als Ajax en een totaal ander spelletje dan hoe Ajax speelt..
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 14:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iedereen ziet toch wel dat deze Haller weinig vertrouwen heeft en totaal niet hard werkt?
Haller in vorm is een prima spits. De ballen moeten alleen eerder naar hem om hem in zijn kracht te krijgen. Loopt vaak goed maar krijgt geen bal direct.
Vertrouwen zat als je nu nog basis staan... En niet hard werken heeft die zelf in de hand, ziet eruit alsof die geen zin heeft of dit is gewoon zijn maximale tempo.. daarbij krijgt die zat ballen maar verprutst die er 9 van de 10 omdat die man geen aanname heeft.. laat staan hoe snel die draait etc.. gewoon niet geschikt voor dit voetbal
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 15:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En in Engeland totaal door de mand gevallen en oude teamgenoten die zeggen dat ze nooit begrepen waar die man nu eigenlijk speelde.. en ja Utrecht scoorde die en Duitsland ook.. maar wel bij echt mindere teams als Ajax en een totaal ander spelletje dan hoe Ajax speelt..
In Engeland werd hij ook verkeerd gebruikt staat ook een heel stuk over beschreven.
Bij Ajax is heel anders spelen eens maar hoe vaak wordt hij direct aangespeeld als hij de loopactie maakt? Bij Ajax ook teveel pingelaars die hem amper bedienen. Huntelaar was daarin ook niet geweldig. Alleen Antony geeft die bal wel eens lekker voor. Daar heeft Haller ook een aantal keer door gescoord.

Jongen is in Engeland verkeerd gebruikt en heeft totaal geen vertrouwen/plezier keer in het spelletje lijkt het. Kan ook echt wel beter dan wat hij nu laat zien.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 augustus 2021 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 15:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vertrouwen zat als je nu nog basis staan... En niet hard werken heeft die zelf in de hand, ziet eruit alsof die geen zin heeft of dit is gewoon zijn maximale tempo.. daarbij krijgt die zat ballen maar verprutst die er 9 van de 10 omdat die man geen aanname heeft.. laat staan hoe snel die draait etc.. gewoon niet geschikt voor dit voetbal
Hij krijgt wel vertrouwen maar heeft het zelf niet. Zie je echt geen verschil hoe hij bij Utrecht en in Duitsland speelde met de Haller van nu?

Familie woont of woonde ergens anders slecht seizoen in PL gespeeld.
Alvarez speelde ook ruk zonder zijn gezin.
Haller moet weer in zichzelf vertrouwen en plezier terug vinden.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 augustus 2021 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 augustus 2021 - 19:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij krijgt wel vertrouwen maar heeft het zelf niet. Zie je echt geen verschil hoe hij bij Utrecht en in Duitsland speelde met de Haller van nu?

Familie woont of woonde ergens anders slecht seizoen in PL gespeeld.
Alvarez speelde ook ruk zonder zijn gezin.
Haller moet weer in zichzelf vertrouwen en plezier terug vinden.
Dan mag die is beginnen met rennen IPV sjokken... Dat staat gewoon los van vertrouwen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (Johan Cruijff Schaal, 7 augustus 2021, 20:00); 0 - 4









0.0152089